Ik had de 8560w van vorig jaar en die was me echt te zwaar, incl adapter kwam hij uit op ~4 kg, dus gelukkig is deze een stuk lichter. Nu is die laptop gejat, dus ben ik weer opzoek naar iets nieuws. Maar eerlijk gezegd valt de aanbieding me dit jaar tegen, natuurlijk is het een 40% korting als je kijkt naar de prijs en specs van de enige verkrijgbare t530 in de pricewatch, maar toch.
En als ik de l530 vergelijk met de dan is hij 200 euro duurder, maar krijg je wel een high-res scherm, een grotere en snellere hdd, alleen geen 3 jaar garantie. Eerlijk gezegd weet ik het nog niet. Ik wacht sowieso tot augustus als de eerste batch is uitgeleverd en er wat reviews beschikbaar zijn van deze en andere laptops.
En als ik de l530 vergelijk met de dan is hij 200 euro duurder, maar krijg je wel een high-res scherm, een grotere en snellere hdd, alleen geen 3 jaar garantie. Eerlijk gezegd weet ik het nog niet. Ik wacht sowieso tot augustus als de eerste batch is uitgeleverd en er wat reviews beschikbaar zijn van deze en andere laptops.