Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• WingsOfFury
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 11-03-2013
Sinds gisteravond (denk ik) is mijn Hotmail account geblokkeerd. Ik was weg van huis, maar op mijn tel deed hij het niet. Dacht toen dat het ook aan het mobiele internet kon liggen.
Thuis er niet meer aangedacht en vrij snel naar bed gegaan.

Vanochtend erachter gekomen dat hij inderdaad "tijdelijk geblokkeerd" is. Maar na alle deblokkeer-trucjes te hebben uitgehaald is hij nog steeds geblokeerd.

Ik heb al tot 4 keer toe mijn wachtwoord opnieuw ingesteld en al 2 keer een sms code gebruikt.

Ook al 1 keer hun herstel-formulier ingevuld met laatste verstuurde ontvangen, laatste verstuurde onderwerpen, etc. etc. maar ook dit hielp niet.

Mijn Hotmail account is ook gekoppelt aan mijn Windows Phone, incl CC voor de Marketplace en Skydrive, dus ik hoop dat iemand mij kan helpen om dit op te lossen.

Mis ik nog een optie, of moet ik een paar uur wachten, of..?

• Royeboi
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 10:38
Ik zou even contact opnemen met Microsoft, simpelweg via de oldschool manier door even te bellen? Ze hebben vast wel iemand werken die van Hotmail meer af weet.

Mocht er meteen gezegd worden dat Hotmail geen telefonische ondersteuning heeft, dan gooi je het op het feit dat je een Windows Phone hebt, en daar graag ondersteuning bij wilt. Immers als ik het goed begrijp, is je koppeling zo ingesteld dat je Hotmail je account is voor je toestel?

• WingsOfFury
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 11-03-2013
quote:
Royeboi schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 14:27:
Ik zou even contact opnemen met Microsoft, simpelweg via de oldschool manier door even te bellen? Ze hebben vast wel iemand werken die van Hotmail meer af weet.

Mocht er meteen gezegd worden dat Hotmail geen telefonische ondersteuning heeft, dan gooi je het op het feit dat je een Windows Phone hebt, en daar graag ondersteuning bij wilt. Immers als ik het goed begrijp, is je koppeling zo ingesteld dat je Hotmail je account is voor je toestel?
Klopt, je moet een Live account hebben om de telefoon te starten en toen ik hem niet binnen had wilde ik natuurlijk meteen aan de slag en heb mijn Hotmail account ingesteld. Had beter even een nieuw account kunnen aanmaken, maar ja, nu al te laat :P

Overigens zijn ze er bij MS ondertussen achter dat er iets mis was met mijn Skydrive, en daarom is het account geblokkeerd. Lag dus helemaal niet aan Hotmail 8)7 mijn fout!

Heb een "Skydrive abuse" ingediend en hoop nu dat het snel wordt opgelost, maar gezien de tijd vrees ik dat het na het weekend wordt.

Bedankt voor het meedenken, Royeboi!

• pven
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

pven

sponsort

Zoals reeds besproken: graag verder in Live account geblokkeerd; 'smart'phone wordt 'dumb'phone... :)

@pvenpven || KWF || Slotje.com (te koop) || blog || reviews || marktplaats

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Populair: Gamecontrollers Websites en communities Smartphones Google Sony Microsoft Games Politiek en recht Consoles Besturingssystemen

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013