Sharp LC-32BV8E start niet meer op

Pagina: 1

Acties:
Reacties: 19
Reg. datum: 31-01-2009

Beste Tweakers,

De afgelopen weken kwam het af en toe voor dat als ik mijn televisie (Sharp LC-32BV8E) aanzette, dat ik maar voor 1,5 seconde beeld kreeg en hierna werd het beeld zwart en hoorde ik alleen nog maar geluid.
Om dit op te lossen haalde ik altijd alle stekkers uit de tv inclusief de voedingskabel, na tien minuten sloot ik alles weer aan en voilà hij deed het weer.
Vandaag had ik hetzelfde probleem, maar dit keer werd het niet opgelost door de manier die ik eerst altijd uitvoerde. Sterker nog, als ik nu de powerbutton indruk van de tv gaat hij meteen weer uit. :(

Herkent iemand dit probleem en zou iemand me verder kunnen helpen?
Alvast bedankt!
de fietsverkrachter
Reacties: 3.225
Reg. datum: 04-09-2002

openmaken en zoeken naar bad caps?

Betreurt nog steeds het verdwijnen van GoT v5.

En dat houdt in?

Ik hem open geschroefd en kan geen fouten vinden, ook geen bad capacitors.

Er is vooruitgang, als ik de powerbutton nu ingedrukt houd dan heb ik beeld. Zodra ik hem loslaat gaat de tv weer uit.
Reacties: 3.578
Reg. datum: 23-12-2003

Knopje stuk?

quote:
Ja blijkbaar, hoe is het te maken?

teacher
Moderator Consumentenelektronica
Wise enough to play the fool
Reacties: 9.557
Reg. datum: 24-09-2001

nou.. dat kan jij beter bepalen als wij denk...
Is het knopje los te bestellen / vervangen?

foto van het knopje?

Enneh... probeer deze knop eens http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif als je wat wil toevoegen de laatste post.

teacher wijzigde deze reactie 17-05-2012 14:30 (38%)

"Je bent en blijft een eikel, weet je dat"

Er kan een slotje op dit topic, ik heb het probleem opgelost door middel van een stukje karton tussen het knopje te doen. Zo blijft de TV op standby staan en kan ik hem via afstandbediening aan en uit doen.
je wéét toch
Reacties: 5.715
Reg. datum: 11-07-2000

Voor de analen: Ik heb sinds vandaag exact hetzelfde probleem met dezelfde tv, mijn oplossing is een tandenstoker er tussen :)

Flickr

Pagina: 1

© 1998 - 2013 Tweakers.net B.V. Contact Over Tweakers Jouw privacy Algemene voorwaarden Cookies

Tweakers wordt uitgegeven door De Persgroep en wordt gehost door True

Website van het jaar 2012