Reg. datum: 03-04-2006
No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
Home » Forum » Tweakers Feedback » Lieve Devvers » DM standaard aan?
No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
@pvenpven || KWF || Slotje.com (te koop) || blog || reviews || marktplaats
If you're having font problems I feel bad for you son, I got 99 fonts but Comic Sans ain't one
En dan gaat een stalker je een miljoen keer 'pingen', lijkt me ook niet wenselijkquote:Misha schreef op maandag 07 mei 2012 @ 19:37:
Natuurlijk is er nog een andere oplossing (notifier om te zeggen van hey, wil je niet je DM aanhebben?) maar dat vind ik niet echt charmant
Je leest het verkeerdquote:Freeaqingme schreef op maandag 07 mei 2012 @ 20:11:
En dan gaat een stalker je een miljoen keer 'pingen', lijkt me ook niet wenselijk
Rita Ora vs Michael Sembello - Hot Maniac (Mashup) | Rihanna vs Prodigy - We Found Love Out Of Space
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu
Pagina: 1
Volg @tweakers Like Tweakers Rss-feeds
© 1998 - 2013 Tweakers.net B.V. onderdeel van De Persgroep, ook uitgever van Computable.nl, Autotrack.nl en Carsom.nl • Hosting door True