Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Je geeft door gebruik te blijven maken van deze website, of door op 'akkoord' te klikken, toestemming voor het gebruik van cookies. Als je op 'niet akkoord' klikt wordt je doorgestuurd naar een cookievrije versie van de website met minder functionaltieit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Grappige Logische Foutmelding

Pagina: 1

Acties:
Liability™
Reacties: 834
Reg. datum: 30-10-1999

Kennelijk kan het voor Tweakers niet sterk genoeg het wachtwoord:
http://i.h1t.ch/HoeHoogLegJijdeLat.png
De logica hierachter zal waarschijnlijk zijn dat Cijfers een vereiste voor het wachtwoord is.
Hoofdletters, Kleine letters en spec-chars had ik al, toen ik cijfers toevoegde was het wel ineens goed :)

(Ik doel dus op het "Supersterk" wat er bij staat, dat metertje meet met andere maten blijkbaar :) )

Escovan wijzigde deze reactie 07-05-2012 08:52 (13%)

Core i7 3770K || 16GB DDR3 (1600MHz) || GeForce GTX680Ti 2GB GS || 23TB HDD storage || 24" TFT + 40" LCD LED TV

crisp
Devver / Moderator DevschuurŽ
Let me hammer you today
Reacties: 40.325
Reg. datum: 24-02-2000

quote:
dat metertje meet met andere maten blijkbaar
Niet echt, maar het kan zijn dat serverside meer waarden zijn meegenomen in de entropy-check. Dat zouden we eens moeten onderzoeken.

crisp wijzigde deze reactie 07-05-2012 09:20 (48%)

Crisp's blog minitracker:
Dč oplossing voor het reiskosten probleem
About the cube again

Liability™
Reacties: 834
Reg. datum: 30-10-1999

Je bedoelt dat er een woordenboek check wordt gedaan op de backend? Want dan zou ik wel wat entropy kunnen missen in mijn password ja ;)
Tis de titel van een liedje, ben effe de naam kwijt ;)

Core i7 3770K || 16GB DDR3 (1600MHz) || GeForce GTX680Ti 2GB GS || 23TB HDD storage || 24" TFT + 40" LCD LED TV

Pagina: 1

© 1998 - 2013 Tweakers.net B.V. Contact Over Tweakers Jouw privacy Algemene voorwaarden Cookies

Tweakers wordt uitgegeven door De Persgroep en wordt gehost door True

Website van het jaar 2012