Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Je geeft door gebruik te blijven maken van deze website, of door op 'akkoord' te klikken, toestemming voor het gebruik van cookies. Als je op 'niet akkoord' klikt wordt je doorgestuurd naar een cookievrije versie van de website met minder functionaltieit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Eerste prijsvermelding in specificatiekolommen

Pagina: 1

Acties:
Reacties: 16.549
Reg. datum: 11-03-2002

Met het risico een verouderde FAQ er op nageslagen te hebben, wilde ik jullie (of de devvers) in overweging geven om bij de mogelijke specificatiekolommen ook de eerste prijsvermelding als mogelijkheid mee te laten nemen. Zeker als je in één oogopslag wilt zien wat er nieuw op de markt is, lijkt me dit een welkome toevoeging.

Just another day in paradise

Glaanie
Product Content Medewerker
All your content belong to us
Reacties: 3.486
Reg. datum: 23-06-2002

Ik zet deze even door naar Lieve Devvers, het is niet iets waar wij PW-mensen mee kunnen doen :)

Ik kan mij herinneren dat deze vraag eerder is gesteld, maar ik kon het topic niet vinden. Wat de reactie daarop was, weet ik ook niet.

NES, SNES, Mega Drive, Mega CD, Jaguar, GameCube, Dreamcast, PSOne, Game Boy Color, Game Boy Advance, 3DS, Wii, Xbox 360, PS3

Reacties: 16.549
Reg. datum: 11-03-2002

Merci :) Gezien Pricewatch FAQ -- laatste update: 17 februari 2007 dacht ik dat het prima in PW kon. Wellicht een idee om die FAQ wat bij te schaven. :)

Just another day in paradise

Pagina: 1

© 1998 - 2013 Tweakers.net B.V. Contact Over Tweakers Jouw privacy Algemene voorwaarden Cookies

Tweakers wordt uitgegeven door De Persgroep en wordt gehost door True

Website van het jaar 2012