<div>Q: How do you annoy a web developer?</span>
Onderwerpen
Voor de geinteresseerden, de mijne gaat in de aanbieding: V&A aangeboden: Hiteker HTA-1040 (Eken T10) tablet .
Nederlands is makkelijker als je denkt
Na een hoop gezeur bij Ambiance Technology heeft mijn vader het eindelijk voor elkaar gekregen, morgen kunnen we gewoon de kapotte tablet bij de Trekpleister inleveren, krijgen we de VOLLE ¤100,- terug 
Ze zeggen dat ze hem kunnen repareren bij Ambiance, maar ze krijgen geen nieuwe tabs meer binnen

edit: we hebben 2 tablets, 2 posts terug gaat het over de andere
Ze zeggen dat ze hem kunnen repareren bij Ambiance, maar ze krijgen geen nieuwe tabs meer binnen
edit: we hebben 2 tablets, 2 posts terug gaat het over de andere
ik.ben.iemand. wijzigde deze reactie 23-04-2013 18:52 (11%)
Reacties: 12
Reg. datum: 29-05-2008
Reg. datum: 29-05-2008
@ik.ben.iemand
Mag ik weten hoe je contact hebt gezocht? Ik wil de mijne ook onder garantie aanbieden, maar zowel info@hiteker.nl als info@hiteker.com bouncen,.
Mag ik weten hoe je contact hebt gezocht? Ik wil de mijne ook onder garantie aanbieden, maar zowel info@hiteker.nl als info@hiteker.com bouncen,.
Ambiance Technologie in Hilversum googlenquote:Pogo! schreef op zondag 28 april 2013 @ 14:30:
@ik.ben.iemand
Hmmm, ooit ga ik iets verzinnen om hier neer te zetten...
Ik zie hierzo service_info@nl.aswatson.com 
En als je ze belt?
http://www.hiteker.eu/ind...amp;Itemid=19&lang=en
http://www.hiteker.eu/ind...amp;Itemid=19&lang=en
Hmmm, ooit ga ik iets verzinnen om hier neer te zetten...
Dat is inderdaad misschien best wel een goed idee, mijn vader moest best wel heel erg lang wachten op het antwoord via de mail, de Trekpleister zelf was via de mail razendsnel (in vergelijking met Hiteker/Ambiance dan)
Pagina: vorige 1 ... 8 9 10 11 laatste