Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Marvin-
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 15-04 19:36
End of Nations is een Real Time Strategy spel wat zich afspeelt in de toekomst, het is gemaakt door Petroglyph games, waar een deel van de oude Westwood studios(van Command&Conquer) nu zit. Het wordt uitgebracht door Trion Worlds

Deze RTS gaat ook MMO fleugjes erdoorheen gooien met character customisation en level progressie.

Het zal free-to-play worden met ook een soort abbonnement functie.

Alpha, Beta?

Jazeker er is nu een closed alpha aan de gang en je kunt je hier inschrijven voor de bta

Marvin- wijzigde deze reactie 22-04-2012 00:34 (111%)

• Postius
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 16-04 15:13
Wilde het gaan checken, achterlijke registratie procedure van hier tot tokyo. Daahhaaag.

Ik ben schijnbaar niet menselijk, ben er toch ingekomen. Binnenkort is kijken.

@alaintje: Internet zegt dat ik niet menselijk ben :|

Postius wijzigde deze reactie 19-04-2012 13:34 (45%)

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• alaintje
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 09:59
Ik ben toegelaten tot de alpha versie, volgens mij wel een goede game.
Maar het probleem is dat hij 0% van mijn grafische kaart benut, dus alles op ultra-low op 1240 pixels en het ziet er een beetje om te huilen uit(maar dat ligt aan de settings).

Het geeft een beetje het gevoel van battle earth 1942 (zo'n naam iig. Zo'n oude game, echt goud!).
Ik ga eens kijken wat er mis is waarom die mijn grafische kaart niet gebruikt en zal dan wat screenshots posten!

Het is lang geleden dat ik mij heb geregistreerd (aantal maanden) en ik kan mij niet herinneren dat het moeilijk was postius ;) !

bam, bam bam!

• Marvin-
wat voor een graka heb je? mijn 6870 benut hij aardig en heb hem nu op high staan, geen super mooi spel maar als je alles vanaf een afstandje bekijkt wordt het een stuk beter.

• psychoclown
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 12:34

psychoclown

Admin Softe Goederen

technische geneeskunde

Wellicht kun je de TS nog wat uibreiden? Het is nu namelijk wel erg karig qua informatie :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream | Modcompilation

• alaintje
vreemd, ik heb een 8600 GT (jaja old school en, v+), vandaag gebruikte die hem voor ~75%. Speelde een stuk beter en heb maar de enviroment textures omhoog gegooid, dan is de game best te spelen.
(ook een _iets_ betere frame rate) Maar mijn 2gb RAM ddr2 doet het hem ook de nek om.

(ja ik ben toe aan een system upgrade haha).

alaintje wijzigde deze reactie 20-04-2012 20:40 (7%)

bam, bam bam!

• Marvin-
quote:
psychoclown schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 12:21:
Wellicht kun je de TS nog wat uibreiden? Het is nu namelijk wel erg karig qua informatie :)
misschien maar, als ik teveel zeg dan word ik gebanned :9

• alaintje
Wie zou jou moeten bannen?

bam, bam bam!

• Comp_Lex
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 13-04 17:01
quote:
Petroglyph

• Postius
Ik heb eeninvite gehad voor de alpha! Iemand hier nog meer?

En dan is mijn account natuurlijk weg met gegevens waarop ik de beta heb, dank u wel petroglyph voor een retard systeem, god secret questions....

Postius wijzigde deze reactie 21-07-2012 14:14 (55%)

• ReCreator
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

quote:
Postius schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 14:07:
Ik heb eeninvite gehad voor de alpha! Iemand hier nog meer?

En dan is mijn account natuurlijk weg met gegevens waarop ik de beta heb, dank u wel petroglyph voor een retard systeem, god secret questions....
Ik heb vanavond ook de beta gespeeld! Erg leuk spel... Echter de queue tijden zijn vrij lang omdat er nog zo weinig spelers zijn. En de balance is ook nog niet echt optimaal ;)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• daves2hd
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 30-11-2013

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Shadow revolution is een beetje aan de sterke kant atm. Voor een hit and run stealth army zijn ze veel te sterk.

Heb zelf alleen een beta invite. Queue's duren niet altijd lang. Toen er maar 1 shard was had je altijd insta Q maar die kon de drukte niet aan. Nu met 4 shards zitten 1 en 4 constant vol en 2 en 3 zijn rustiger.
Spel is erg leuk, speelt best fijn en ziet er goed uit. Maar het is duidelijk nog in alpha/beta.

@ Postius, wat bedoel je met je account waar je beta op hebt? De alpha en beta draaien los van elkaar dus je moet gewoon een beta client downloaden en er met de zelfde account inloggen?

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

• Cergorach
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 19-04 14:34
Toegeven dat je in de closed alpha of beta zit is al een overtreding van de NDA waar je mee akkoord bent gegaan. Breaking de NDA is een banable offense voor EoN alpha en beta...

• Ossi
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 11:24
quote:
Cergorach schreef op zondag 22 juli 2012 @ 14:32:
Toegeven dat je in de closed alpha of beta zit is al een overtreding van de NDA waar je mee akkoord bent gegaan. Breaking de NDA is een banable offense voor EoN alpha en beta...
Geef jij m aan of zal ik het doen? Waar maak je je druk om :')

• Postius
Ze hebben dus en een alpha en een beta? Tegelijk?...Defuck? 8)7

En cergorach ga ff lekker ergens anders uithuilen. Als je begrijpend kan lezen had je gezien dat ik op dit moment helemaal nergens inzit. Dus naast dat je overkomt als een regelnazi heeft je post vrij weinig relevantie.

Postius wijzigde deze reactie 22-07-2012 22:28 (4%)

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 12:26

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Krijg je zondagavond, 23.15 een mailtje, beta invite.

Dan lees je:
Beta Event 1 will begin Friday, July 20 and run through Sunday, July 22.

Of je er in zit of niet, ze maken er toch weer flinke fuckup van bij Trion :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• OmegaOne
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 18-04 10:59
heb ook een invite gehad van het weekend, wel niet heel veel kunnen spelen.
Het speelt wel leuk weg en draaide bij mij vrij stabiel, maar er zijn toch een aantal dingetjes waarbij dit bedrijf een beetje amateuristisch overkomt :

Ooit een account gehad voor rift, wilde me inschrijven voor de EoN Beta, blijkbaar ww kwijt en niet te resetten en alleen security vragen waar ik het antwoord niet meer op wist... (lol, wss eigen domme fout).
Nieuw account aangemaakt op 2de adres, invite op gekregen en weer ww vergeten : krijg ik meteen likje toegemaild om ww te wijzigen...

Het was vrijdag al laat en had download gestart en de updater was op 1.6 gb van de 3.5 gb. Ik naar bed en 's anderdaags terug opgezet, begint ie opnieuw van 0 af aan...

Ook ben je verplicht internet explorer te gebruiken waarop java, laatste flash en active X op actief zijn en juist ingesteld, anders werkt de ingame shop niet. Ben ik een uurtje mee aan't klooien geweest voordat dit werkte (blijkbaar moet je flash voor ie en ff apart downloaden en installeren). Eens ik dit aan de gang had heb ik toch wel enkele uurtjes me ermee kunnen amuseren. Ook veel geschreeuw over dat artillerie OP is, welke het dus niet is, je moet alleen niet blijven stilstaan als die op je beginnen te schieten :p
Die vond ik juist vrij goed gebalanceerd : goede range en damage, kleine field of view : dus scouts nodig en geen eigen anti-air of closed range defenses.
Daar heb ik me dus zeker goed mee geamuseerd : 5 ravagers en die helicopter hero is een leuke combo ;)

Aan de andere kant leek me de content nog vrij beperkt, maar komt waarschijnlijk omdat het nog een eerste closed beta was en dit spel ga ik zeker nog goed in de gaten houden.

OmegaOne wijzigde deze reactie 23-07-2012 14:07 (5%)

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

http://www.mmorpg.com/giveaways.cfm/offer/359
^beta keys te halen voor mensen die er nog geen gehad hebben :)

@Cergorach. Net als vele heb hun facebook nog gepost dat ik er in zat en om te bedanken, geloof niet dat ze er problemen mee hadden terwijl de pagina voor iedereen zichtbaar is ;)

• snuksel
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 18-03 15:28
Meegedaan aan closed beta weekend, super tof, zoals anderen ook al zeiden een beetje weinig content maar dat kan je verwachten met een Alpha/Beta. Grote units hebben nog wat pathing issue's maar ik twijfel er niet aan dat dit opgelost gaat worden. Kortom een veelbelovende game. Heb nu ook een Alpha account waar ik wat mee ga spelen, misschien leuk om wat met de mede tweakers op te richten?

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

http://endofnations.com/en/beta/
Volgende closed beta start komend weekend! Voor de gene die nog keys willen hier 2 links.
http://www.mmorpg.com/giveaways.cfm/offer/359
http://www.alienwarearena...of-nations-beta-giveaway/

Waarschijnlijk komt er ook een nieuwe patch bij. die wat aan de balance doet en verder een hoop aan de interface, maar niets is bevestigd atm :)

• Tim_ofzo
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 19-04 13:12

Tim_ofzo

Stiekem een sinaasappel

Ik heb een Key verkregen via Quakenet, om vervolgens aan iemand hier te geven die er graag een wil, degene die het eerst een pm stuurt krijgt hem ;)

Edit:
Geen PM en aangezien het toch alleen dit weekend geldt(zover ik heb begrepen) post ik hem toch maar hier.
XDDF-KHTC-G6YZ-FEGN-QMCY
Registreren op de site van End Of Nations

Tim_ofzo wijzigde deze reactie 03-08-2012 22:51 (50%)

HTC Sensation 16GB Rooted // Rom: PACman 4.2.2 || Windows 8 Pro x64 \\ Core 2 Quad Q6600 3,2GHz \\ Scythe Mugen 2 rev. B \\ ASRock P5B-DE \\ Asus EN9800GT 512MB \\ Corsair 8GB DDR2 800 \\ LG GGW-H20L \\ NZXT Gamma \\ XFX 650W XXX edition

• sdk1985
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 19-04 00:37
End of Nations is weer een nieuwe Alpha gestart. Originele beta is gesloten en toen is de game een jaar uitgesteld ivm de negatieve reacties.

De game wordt nu een moba rts; een rts met een hero unit die 4 abilities heeft. Zit wel NDA op voorlopig.
Pagina: 1