heb ook een invite gehad van het weekend, wel niet heel veel kunnen spelen.
Het speelt wel leuk weg en draaide bij mij vrij stabiel, maar er zijn toch een aantal dingetjes waarbij dit bedrijf een beetje amateuristisch overkomt :
Ooit een account gehad voor rift, wilde me inschrijven voor de EoN Beta, blijkbaar ww kwijt en niet te resetten en alleen security vragen waar ik het antwoord niet meer op wist... (lol, wss eigen domme fout).
Nieuw account aangemaakt op 2de adres, invite op gekregen en weer ww vergeten : krijg ik meteen likje toegemaild om ww te wijzigen...
Het was vrijdag al laat en had download gestart en de updater was op 1.6 gb van de 3.5 gb. Ik naar bed en 's anderdaags terug opgezet, begint ie opnieuw van 0 af aan...
Ook ben je verplicht internet explorer te gebruiken waarop java, laatste flash en active X op actief zijn en juist ingesteld, anders werkt de ingame shop niet. Ben ik een uurtje mee aan't klooien geweest voordat dit werkte (blijkbaar moet je flash voor ie en ff apart downloaden en installeren). Eens ik dit aan de gang had heb ik toch wel enkele uurtjes me ermee kunnen amuseren. Ook veel geschreeuw over dat artillerie OP is, welke het dus niet is, je moet alleen niet blijven stilstaan als die op je beginnen te schieten

Die vond ik juist vrij goed gebalanceerd : goede range en damage, kleine field of view : dus scouts nodig en geen eigen anti-air of closed range defenses.
Daar heb ik me dus zeker goed mee geamuseerd : 5 ravagers en die helicopter hero is een leuke combo
Aan de andere kant leek me de content nog vrij beperkt, maar komt waarschijnlijk omdat het nog een eerste closed beta was en dit spel ga ik zeker nog goed in de gaten houden.
OmegaOne wijzigde deze reactie 23-07-2012 14:07 (5%)