Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Hiigara
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

Hiigara

Synapsos

Van het weekend heb ik een Grijze One V binnen en na een paar dagen spelen ben ik er prima over te spreken. Na een Hero is het een verademing om een smartphone te hebben die weer uptodate is, en bijvoobeeld geen problemen heeft de NS app te laden.

Accutijd bevalt prima, en met een SDkaartje erbij geen problemen met apps en data storage. Er zijn nog een paar glitches (af en toe lockscreen icons weg), maar dat stoort me niet echt.

If dysfunction is a function then I must be somekind of genius

• GNY
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 06-11-2013
Ik heb de One V nu ook ongeveer een week. Het is toch wel een erg prettige vooruitgang tov de legend die ik hiervoor had. Alles reageert toch een stuk sneller en het grotere scherm bevalt ook erg goed.

Ook bij mij verdwijnen af en toe de lockscreen icons, maar na een tijdje komen ze meestal toch weer terug. Niet echt hinderlijk aangezien ik ze niet echt veel gebruik. Een wat vervelender euvel is dat het toetsenbord bij mij zo af en toe niks doet, hij verschijnt wel, maar ik krijg geen tekst in het tekstvakje als ik dingen intik. Heeft iemand anders hier ook last van?

• MisterMaze
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 20-07 22:55
quote:
stam_gast schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:39:
Enige issue op dit moment, de Lock Screen Shortcuts verdwijnen geregeld. Enige optie dan, is het toestel herstarten. Al meerdere forum posts her en der gevonden maar nog geen oplossing. Meerderen die hier last van hebben?
Heb dit ook een of tweemaal gehad met mijn One V. Reboot loste het probleem inderdaad op, maar waardoor het veroorzaakt wordt geen idee.

• Quantor
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
quote:
Quantor schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 12:31:
Ik heb op m'n werk een V gekregen waarvan de mic alleen maar ruis produceert. Verder ziet het toestel er goed uit qua scherm en responsiveness. De nieuwe android versie is wel wennen.
Problemen met mic en carkit opgelost door de software update, wel goedkoop van HTC om nu geen microSD erbij te leveren.

\o/

• yeth3119
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 20:44
quote:
bloodlynx schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 11:48:
[...]

Ja het speeld wel af met die players maar totaal niet vloeiend.
Als het niet vloeiend gaat met dice player, probeer dan het film bestand ingedrukt te houden. Er komt een menu daar moet je 'select player' klikken. Als het goed is staat het op 'Default'. Probeer het eens met 'Stock player' of 'Software player'.
Dat moet de oplossing zijn om mkv bestanden vloeiend te laten afspelen. Als dat niet de oplossing is, dan weet ik het ook niet meer.

• Hiigara
  • Niet online

Hiigara

Synapsos

quote:
GNY schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:10:
Een wat vervelender euvel is dat het toetsenbord bij mij zo af en toe niks doet, hij verschijnt wel, maar ik krijg geen tekst in het tekstvakje als ik dingen intik. Heeft iemand anders hier ook last van?
Ik gebruik Swiftkey X en daar heb ik geen problemen mee.

• Marlies90
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 24-04-2012
Na 'm een paar dagen in huis te hebben ontstaat er een vreemd probleem dat zich steeds verder uitbreidt. Er verschijnen geelachtige vlekken in het beeldscherm die niet meer weggaan. Op een witte achtergrond is dit extra duidelijk, een lange streep bovenin en een grote vlek rechtsonder. Zou het kunnen dat dit op de een of andere manier in het beeldscherm is gebrand? :? Ik heb de schermverlichting op 2/4 staan, dus daar zou het niet aan moeten liggen..

• bloodlynx
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 20-07 13:06
quote:
Marlies90 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 16:43:
Na 'm een paar dagen in huis te hebben ontstaat er een vreemd probleem dat zich steeds verder uitbreidt. Er verschijnen geelachtige vlekken in het beeldscherm die niet meer weggaan. Op een witte achtergrond is dit extra duidelijk, een lange streep bovenin en een grote vlek rechtsonder. Zou het kunnen dat dit op de een of andere manier in het beeldscherm is gebrand? :? Ik heb de schermverlichting op 2/4 staan, dus daar zou het niet aan moeten liggen..
Worden de vlekken minder als je het schermverlichting veranderd?Ik zou even contact opnemen met de htc support die reageren naar ik heb gelezen binnen 1 dag.

En hoe lang doe je ongeveer met een accu? Bij mij slurpt me beeldscherm me accu leeg terwijl hij maar op 1/3 staat en me mobiel haalt met moeite 18 uur op een accu? Dit is toch veel te weinig ik gebruik hem niet eens actief alleen me wifi staat aan.

• Marlies90
  • Laatst online: 24-04-2012
quote:
bloodlynx schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 17:02:
En hoe lang doe je ongeveer met een accu? Bij mij slurpt me beeldscherm me accu leeg terwijl hij maar op 1/3 staat en me mobiel haalt met moeite 18 uur op een accu? Dit is toch veel te weinig ik gebruik hem niet eens actief alleen me wifi staat aan.
Schermverlichting hoger/lager zetten maakt niks uit. Vlekken blijven op het beeldscherm zitten.
Met de accu ben ik eigenlijk best tevreden, met schermverlichting op 2/3, actief gebruik en wifi aan houdt-ie het zeker 24 uur vol, vaak nog wel wat meer uurtjes. Heb je veel apps die op de achtergrond blijven draaien?

• bloodlynx
quote:
Marlies90 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 17:06:
[...]

Schermverlichting hoger/lager zetten maakt niks uit. Vlekken blijven op het beeldscherm zitten.
Met de accu ben ik eigenlijk best tevreden, met schermverlichting op 2/3, actief gebruik en wifi aan houdt-ie het zeker 24 uur vol, vaak nog wel wat meer uurtjes. Heb je veel apps die op de achtergrond blijven draaien?
Nee ik sluit alles af, en als ik bij me accu overzicht kijk is het ook bijna alleen me scherm wat me accu gebruikt echter bij de laatste x had ik me scherm nog geen 60min aangehad en had hij 62% van me batterij verbruikt en dit op 1/3 van de helderheid dit vind ik toch wel echt te veel 8)7 Dit terwijl ik de eerste 2 dagen me helderheid op automatisch had staan en hij toen gewoon 24+ uur mee ging en ook nog veel meer gebruikt werd.

• shooterke
  • Laatst online: 01-05-2012
http://link.naar.verkleind.plaatje.jpg

[img][url=http://http://imgur.com/ucDqU,tosJj#1][img]http://link.naar.verkleind.plaatje.jpg[/img][/url][/img]

zwarte vegen iemand die weet hoe dit komt? gebruik een leder hoesje.

mvg,

shooterke

shooterke wijzigde deze reactie 24-04-2012 18:54 (54%)

• BlackWhizz
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 22:30
Ik heb dit toestelletje inmiddels als sinds het weekend.

Hij bevalt me erg goed. Mooi formaat en erg degelijk (moet wel, werk op een boerderij en ik heb er al verscheidene samsungs heen zien gaan). Het enige waar ik naar op zoek ben zijn accesoires. Welke screenprotector moet ik gebruiken. Is er iets op maat of moet ik zelf wat op maat knippen?

Als er nog vragen zijn wil ik die graag beantwoorden. Ik heb geen problemen tot nu toe. En ik vind bepaalde dingetjes wel heel handig. Bijvoorbeeld s'morgens als je opstaat dan komt er naast de wekker ook een overzicht met wat voor weer het wordt op het unlock schermpje. Gewoon erg goed en net uitgewerkt. Ik doe niet veel zware apps enzo en hij heeft bij mij iig kracht over en ik haal 24 uur op 1 acculading ruim.

Q6600 (Xigmatek HDT-S1283) - 4x 1GB ram - MSI 5770 (Passief gekoeld met Accelero S1) - Asus P5Q-VM - WD6400AAKS - WD20EARS

• bloodlynx
quote:
Marlies90 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 16:43:
Na wat rond gelezen te hebben schijnt het hars te zijn die nog goed moet drogen, mensen met de one x hadden hier ook last van en als het goed is moet het binnen een paar dagen weg gaan! :)

• xileS
  • Registratie: maart 2003
  • Niet online
Dit lijkt me wel een mooie vervanger voor me Legend, alleen jammer dat de specs zo laag zijn (maar wel een vooruitgang op me Legend :P). Ook jammer om te lezen dat de accu niet te vervangen is. Voor de Legend heb ik altijd een extra accu in me portemonnee zitten, daarentegen zijn de berichten over de accutijd van de One V vrij positief.
Ik vond het formaat van de Legend altijd perfect, niet te groot niet te klein en alles makkelijk met 1 hand te bedienen. One V is zoals ik de afmetingen zie net iets groter. Ik neem aan dat oude Legend gebruikers de telefoon nu niet net te groot vinden toch?
Zelf twijfel ik nog of ik voor de grijze of zwarte moet gaan. Heb hiervan nog geen goede vergelijking gezien, misschien kan ik hier beter ervoor op zoek gaan naar een winkel waar ik ze beide kan bezichtigen.

• MdO82
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 22:24
Hier hebben we de HTC V ook inmiddels >:) .
Maar een vraag hierover.
Ik had voorheen een htc desire en hierop kon ik handmatig mijn 3 g uit en aanzetten.

Kan dit ook op de htc one v ?
Als ik mijn 3g uitzet dan springt deze weer aan als ik het scherm activeer

• d0s
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 22:16

d0s

sssst

quote:
xileS schreef op woensdag 25 april 2012 @ 04:08:
Dit lijkt me wel een mooie vervanger voor me Legend, alleen jammer dat de specs zo laag zijn (maar wel een vooruitgang op me Legend :P). Ook jammer om te lezen dat de accu niet te vervangen is. Voor de Legend heb ik altijd een extra accu in me portemonnee zitten, daarentegen zijn de berichten over de accutijd van de One V vrij positief.
Ik vond het formaat van de Legend altijd perfect, niet te groot niet te klein en alles makkelijk met 1 hand te bedienen. One V is zoals ik de afmetingen zie net iets groter. Ik neem aan dat oude Legend gebruikers de telefoon nu niet net te groot vinden toch?
Zelf twijfel ik nog of ik voor de grijze of zwarte moet gaan. Heb hiervan nog geen goede vergelijking gezien, misschien kan ik hier beter ervoor op zoek gaan naar een winkel waar ik ze beide kan bezichtigen.
Nope, werkt zelfs prettiger. Over de batterijduur; ik gebruik m redelijk intensief en kan een nacht overslaan met opladen.

• b00ster
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 07-07 17:22
Heb deze telefoon nu ook een paar dagen, kan nog niet echt negatieve punten stellen...
Voor diegene die niet voor de S of X willen of kunnen (budget) gaan, is de V een hele mooie oplossing! :-)

Intel i7 2600, 16gb DDR3 PC1333, Asrock B75 Pro3-m, MSI GTX470, OCZ 120gb SSD | Synology DS114 4TB | Nexus 7 | Nexus 5 |

• bloodlynx
Heeft iemand toevallig last van ruis op de minijack? Bij mij is het zo erg dat ik het door de muziek heen hoor als ik het volume laag heb staan. Iemand anders die daar last van heeft?
Ik heb mijn toestel retour gestuurd aangezien mijn accu defect is elke dag gingen er 2 uur van af tot er bijna niks maar van over bleef. Ik hoop dat ik snel een vervangend exemplaar heb ik vind het nog steeds een erg mooi apparaat alleen jammer van de accu :(.

• b00ster
quote:
bloodlynx schreef op woensdag 25 april 2012 @ 18:14:
Heeft iemand toevallig last van ruis op de minijack? Bij mij is het zo erg dat ik het door de muziek heen hoor als ik het volume laag heb staan. Iemand anders die daar last van heeft?
Ik heb mijn toestel retour gestuurd aangezien mijn accu defect is elke dag gingen er 2 uur van af tot er bijna niks maar van over bleef. Ik hoop dat ik snel een vervangend exemplaar heb ik vind het nog steeds een erg mooi apparaat alleen jammer van de accu :(.
Klopt, merk zelf ook dat er een lichte ruis op de minijack zit (moet zeggen dat ik me er niet echt aan stoor)...
Batterij werkt bij mij prima, gaat veel langer mee dan mijn Wildfire! :)

Intel i7 2600, 16gb DDR3 PC1333, Asrock B75 Pro3-m, MSI GTX470, OCZ 120gb SSD | Synology DS114 4TB | Nexus 7 | Nexus 5 |

• bloodlynx
quote:
b00ster schreef op woensdag 25 april 2012 @ 20:49:
[...]

Klopt, merk zelf ook dat er een lichte ruis op de minijack zit (moet zeggen dat ik me er niet echt aan stoor)...
Batterij werkt bij mij prima, gaat veel langer mee dan mijn Wildfire! :)
Ja elk apparaat heeft wel lichte ruis maar bij mij was het zo erg dat het zelfs door de muziek heen ging, bij me Wildfire bijv hoorde ik het alleen als er geen muziek aan het spelen was :) . De geluidskwaliteit vond ik wel erg goed vergeleken met een ipod touch/wildfire.(zonder de beats verbetering aan).

• b00ster
quote:
bloodlynx schreef op woensdag 25 april 2012 @ 21:46:
[...]

Ja elk apparaat heeft wel lichte ruis maar bij mij was het zo erg dat het zelfs door de muziek heen ging, bij me Wildfire bijv hoorde ik het alleen als er geen muziek aan het spelen was :) . De geluidskwaliteit vond ik wel erg goed vergeleken met een ipod touch/wildfire.(zonder de beats verbetering aan).
Ik hoor het niet als ik de volume boven de twee streepjes heb, maar dat kan ook aan mijn slechte oren liggen.. :P

• Bartack
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 05-12-2013
Heeft er nog iemand last van groen beeld met strepen in de RTL XL app?
Heb daar alleen last van op de HTC one V op mijn Desire HD heb ik hier geen last van....
Andere gemist apps geven wel normaal beeld weer
Iemand suggesties??

• bloodlynx
quote:
Bartack schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:35:
Heeft er nog iemand last van groen beeld met strepen in de RTL XL app?
Heb daar alleen last van op de HTC one V op mijn Desire HD heb ik hier geen last van....
Andere gemist apps geven wel normaal beeld weer
Iemand suggesties??
Ik had alleen een bug met youtube, maar die heb ik op me laptop ook dat er strepen door de video heen komen, met rtl heb ik dit niet gehad :X

• Boland
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 07:27
Ben vorig jaar overgestapt van iPhone 3G naar een Blackberry. iOS vind ik te beperkt qua layout e.d. toetsenbord vond ik geweldig van BB, maar OS is echt niet af. Apps zijn er ook amper.
Nu de HTC One V aangeschaft, bevalt echt heel, heel goed. Nog geen seconde spijt van gehad. Prijs-kwaliteit verhouding is erg goed imo. Uiteraard is een quad-core sneller, maar ik merk het tot op heden alleen bij grote websites dat het even duurt.
Afwerking vind ik ook super.

Download gratis Ship Battle voor Windows Phone of voor Android!

• Hiigara
  • Niet online

Hiigara

Synapsos

quote:
MdO82 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:55:
Hier hebben we de HTC V ook inmiddels >:) .
Maar een vraag hierover.
Ik had voorheen een htc desire en hierop kon ik handmatig mijn 3 g uit en aanzetten.

Kan dit ook op de htc one v ?
Als ik mijn 3g uitzet dan springt deze weer aan als ik het scherm activeer
Niet meer via het lang indrukken van de powerknop, maar ik heb Widgetsoid geinstalleerd en daarmee kun je dat ook instellen.

• breeeem
  • Laatst online: 24-06 18:08
Hoe staat dit toestel tegenover een Increadible S ?
Ben aan het twijfelen, om nog een jaar met mijn Increadible S te doen of de One V aan te schaffen en me Increadible te verkopen.

• yeth3119
quote:
breeeem schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:09:
Hoe staat dit toestel tegenover een Increadible S ?
Ben aan het twijfelen, om nog een jaar met mijn Increadible S te doen of de One V aan te schaffen en me Increadible te verkopen.
Als je echt puur naar de specificaties kijkt, dan is er niet echt veel verschil qua hardware. Ze hebben allebei precies de zelfde processor en videokaart. De One V heeft natuurlijk een kleiner scherm, 5MP camera in plaats van 8MP camera en heeft geen front camera (ik weet niet of je dat gebruikt, maar ik gebruik het nooit). Maar de One V heeft wel ICS en je krijgt 25GB gratis oplag van dropbox. Ik weet niet of de One V soepeler is dan de Incredible S, omdat ik nog nooit een Incredible S in mijn handen heb gehad.
Met mijn One V heb ik (nog) geen problemen gehad. En alles gaat wel soepel (met uitzonderingen natuurlijk). En ben wel dik tevreden over mijn aankoop.

• MasterMaceMichu
  • Registratie: december 2002
Vandaag ook een One V kado gegeven, zitter echter aardige beschadigingen op:
http://www.rentier-online.com/GOT/htc_one_v_1.jpg

http://www.rentier-online.com/GOT/htc_one_v_2.jpg

Aangezien ik hem niet direct heb gecontroleerd op beschadigingen (he, het is nu eenmaal een kado), doet de webwinkel moeilijk over terugname.... :(

Meer mensen last van dergelijke beschadigingen? De 'lip' is echt helemaal bekrast, haaks op de 'lijnen' van het aluminium.

• Gugger
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 21-07 15:57
Dat is natuurlijk niet normaal als hij zo uit de verpakking is gekomen? Maar hoezo is dat niet direct opgevallen dan? Succes ermee in ieder geval, vervelend als een webshop zo vervelend doet. Welke shop was het?

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• bloodlynx
Dit zijn echt onaanvaardbare beschadigingen , hiervoor moet je gewoon een nieuw exemplaar krijgen! Welke webshop is het want dan weet ik in ieder geval waar ik voortaan niet hoef te bestellen?

• MasterMaceMichu
Wel direct opgevallen, maar pas bij het uitpakken van het kado door mijn vrouw vandaag. Aangezien ik hem 'al' op 24 April had ontvangen, had ik toen direct moeten kijken naar beschadigingen. Ik heb mijn mijn 'domme kop' echter gelijk een kado-papiertje om de verzenddoos gedaan.

Webshop is Belsimpel.nl.

• MdO82
  • Laatst online: 22:24
Ik zou je telefoon aangetekend terugsturwn en je geld terug eisen. Je zit nog binnen de 7 dagen en dan mag je hem zonder opgaaf van reden retour sturen. Het maakt niet uit of je hem later hebt bekeken. Als consument heb je daar recht op.

• Zyron
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 16:47
Ik denk dat ik me soort van mag melden met de eerste overleden HTC One V. De V van m'n vriendin deed het vanmiddag nog prima, maar toen ze op een bepaald moment wilde kijken hoe laat het was was het toestel uit en wilde het ook niet meer aan. Stekker erin; ook geen rood lampje. SIM/SD eruit gehad, niets, nada. Naar The Phone House hier geweest, ding is even onderzocht maar daar wisten ze het ook niet. Na het weekend in haar eigen woonplaats maar via TPH naar Dynafix..

• MasterMaceMichu
quote:
MasterMaceMichu schreef op donderdag 26 april 2012 @ 23:41:
Wel direct opgevallen, maar pas bij het uitpakken van het kado door mijn vrouw vandaag. Aangezien ik hem 'al' op 24 April had ontvangen, had ik toen direct moeten kijken naar beschadigingen. Ik heb mijn mijn 'domme kop' echter gelijk een kado-papiertje om de verzenddoos gedaan.

Webshop is Belsimpel.nl.
Inmiddels van Belsimpel telefoon gehad: Toestel wordt omgeruild, kosten voor retourzenden worden vergoed.
Vooralsnog een happy camper dan!

• OldBoy
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 01-06 20:06
Heb de one V sinds gisteren en ben tot nu toe zeer tevreden. Mijn vorige smartphones; Nokia E51 -> HTC Legend -> HTC Wildfire S. Dan is de One V een hele verbetering.
Ik vind het sowieso een heel mooi toestel, op de foto's is ie mooi, maar in de hand zeker nog mooier. Voelt als een 'premium' telefoon, en een goede bouwkwaliteit (voor zover je dat kan bepalen binnen een dag...). Voelt toch echt stevig zo'n aluminium unibody.

Het scherm is erg mooi, zeer helder met hele goede kijkhoeken. Het is natuurlijk niet te vergelijken met een scherm als de One X, maar voor een budget toestel ziet het er echt heel goed uit. Overigens heb ik geen last van dat het scherm enigzins 'op' het toestel ligt. Over smaak valt niet te twisten, maar ik vind het niet lelijk.
Verder heb ik nog niet gekeken naar de kwaliteit van de camera, maar gezien waar ik vandaan kom kan het alleen maar verbeteren. Wel reageert de camera snel.

Toestel reageert ook vlot, en Android 4.0 is wel echt een stap vooruit ten opzichte van 2.3. Los van de verbeterde functionaliteit ziet het er gewoon beter uit. Het voelt allemaal een stuk meer gepolijst. Het is even wennen aan de nieuwe knoppenindeling; druk af en toe nog op 'terug' i.p.v. 'Home'. Maar goed, dat went snel genoeg.

In de winkel ook even met de One S en One X gespeeld (One S hadden/hebben ze bij Coolblue gewoon liggen in Groningen) maar vind deze toestellen toch echt te groot. Je kan gewoon niet makkelijk met één hand zo'n scherm bedienen. Ten minste; ik niet, wellicht als je echt grote handen hebt wel. Het scherm van de One V is gewoon goed te bedienen met één hand, zonder dat je bang hoeft te zijn het toestel te laten vallen o.i.d.
Ik was aan het twijfelen om te wachten op de Sony Xperia Sola vanwege de vergelijkbare prijs, maar betere hardware. Maar na de One V in mijn handen te hebben gehad toch besloten daarvoor te gaan. Mede omdat ik tot nu toe zeer tevreden ben over de bouwkwaliteit van HTC unibody toestellen. De iets mindere hardware (processor) neem ik dan voor lief.

Paar losse dingen:
- Het enige minpuntje tot nu toe vind ik de belkwaliteit, die is oké maar niet briljant. Geen ouderwetse nokia-kwaliteit zeg maar. Maar het is goed genoeg.
- Toestel heeft wel last van dat het signaal minder word als je hem helemaal onderaan vastpakt, scheelt toch 2 streepjes bereik (als je de antenne echt omsluit met je hand). Pak je hem iets hoger vast is er niks aan de hand.
- Ik had vandaag ook meteen de update naar 1.56.401.2 binnen.
- Voor degene die een screenprotector zoekt; die van een HTC Primo past exact.

OldBoy wijzigde deze reactie 28-04-2012 08:29 (4%)

• Albert020
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 21:21
Gaat er een micro-sim in of een gewone ?

• ThE-ShoX
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 30-06 21:12
quote:
Albert020 schreef op zondag 29 april 2012 @ 17:39:
Gaat er een micro-sim in of een gewone ?
Een gewone sim-kaart.

• Albert020
quote:
Dan moet ik even een hoesje voor me micro-sim regelen, anders gaat ie er niet in, bedankt ;)

Albert020 wijzigde deze reactie 30-04-2012 11:57 (78%)

• GNY
Nog even voor de mensen die bang zijn voor hoe lang de batterij het uit houdt.

https://www.dropbox.com/s/lw6j6q8uimo4e7y/2012-04-30%2013.02.47.png

Hier heb ik de telefoon matig gebruikt en toch ging hij 2 en een halve dag mee (wel 2 nachten).

• Albert020
quote:
GNY schreef op maandag 30 april 2012 @ 15:27:
Nog even voor de mensen die bang zijn voor hoe lang de batterij het uit houdt.

[afbeelding]

Hier heb ik de telefoon matig gebruikt en toch ging hij 2 en een halve dag mee (wel 2 nachten).
Dat heel is netjes, moet nog even wachten tot Woendag dan heb ik hem ook ;)

Albert020 wijzigde deze reactie 30-04-2012 16:33 (15%)

• jeba2101
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 03-06 21:21
Hoe kan ik iemand toevoegen op whatsapp? ik heb t contact wel in contacten lijst, maar staat er niet bij in whatsapp. Waarschijnlijk is t heel logisch maar daar zal ik nooit opkomen 8)7

• Slaapje
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 20:55
Hoort niet echt hier, maar whatsapp voeg je geen contacten toe. Als diegene er niet tussen staat heeft ie geen whatsapp .

To dare is to do

• Avw1982
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 02-10-2012
Ik ben overgegaan van de HTC Desire naar de One V en dat bevalt me tot nu toe uitstekend. Heb het toestel nu een week in bezit. Het formaat bevalt me goed en het toestel voelt lekker stevig aan. Ook de standby-tijd is een groot pluspunt. De Desire liep s nachts snel leeg zodat hij elke dag opgeladen moest worden. Nu is het om de dag een keertje.

• Albert020
Super fijn toestel, ligt fijn in de hand en alles gaat heel soepel, zeer blij met dit telefoontjuhhh ;)

***edit***

Heeft iemand al ervaring met een goed zittende case ?

Albert020 wijzigde deze reactie 02-05-2012 19:52 (25%)

• ro-bbo
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 14:14
Voor een goedkoop abo met dit toestel moet je hier zijn:
http://www.gsmtopdeal.nl/...tc-one-v-belsms35-int.php

Incl 225 min / 75 sms + Onbeperkt internet ¤20.95
En geen iritante dingen zoals: Na 6 maanden betaald u dit ..... Dus gewoon 20,95 2 jaar lang!

• PowerUp
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 21:38

PowerUp

Moderator Foto & Video
quote:
Albert020 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:46:
Super fijn toestel, ligt fijn in de hand en alles gaat heel soepel, zeer blij met dit telefoontjuhhh ;)

***edit***

Heeft iemand al ervaring met een goed zittende case ?
Ik heb deze gehaald: http://www.b2ctelecom.nl/...ne-v-black-met-strap.html
Daar past hij prima in.

NEX-6 || Sony 16-50 f/3.5-5.6 PZ OSS || Sigma 30 f/2.8 || Carl Zeiss 55 f/1.8 || Sony 55-210 f/4.5-6.3 OSS

• Albert020
quote:
Lijkt op een Valenta Deluxe Leather Pocket 01 ?

• sandertju
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 21-06 14:11
Sinds gisteren ook deze telefoon in bezit.

Tot nu toe bevalt ie geweldig! Ik kwam van een LG Viewty KU990 (die ik 3/4 jaar gehad heb) en dan is een 1GHz processor (80MHz had ik bij LG) een verademing!

Hij ligt lekker in de hand, voelt ook erg stevig aan. Ook de screenprotector (van HTC zelf, bij TelecomTelecom besteld; 2 voor 10 euro), past perfect en zit niet in de weg. ;)

Al met al ben ik tot nu toe zeer tevreden. :)

• Albert020
quote:
sandertju schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:39:
Sinds gisteren ook deze telefoon in bezit.

Hij ligt lekker in de hand, voelt ook erg stevig aan. Ook de screenprotector (van HTC zelf, bij TelecomTelecom besteld; 2 voor 10 euro), past perfect en zit niet in de weg. ;)
Ook besteld, alleen 1 euro duurder ;)

Albert020 wijzigde deze reactie 03-05-2012 12:52 (21%)

• thommich
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 18:32
Ik twijfel om dit toestel aan te schaffen. Een belangrijk punt waarom ik zou upgraden van mijn nokia 5530 naar de one V is de belachelijk slechte belkwaliteit van m'n nokia.

Kan iemand zeggen hoe hard het geluid kan (bvb in een luide omgeving) op een one V en wat de kwaliteit is?

• Albert020
quote:
thommich schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 16:01:
Ik twijfel om dit toestel aan te schaffen. Een belangrijk punt waarom ik zou upgraden van mijn nokia 5530 naar de one V is de belachelijk slechte belkwaliteit van m'n nokia.

Kan iemand zeggen hoe hard het geluid kan (bvb in een luide omgeving) op een one V en wat de kwaliteit is?
Kan gewoon goed, vindt de kwaliteit goed...

• thommich
quote:
Albert020 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 16:28:
[...]

Kan gewoon goed, vindt de kwaliteit goed...
Dank voor je antwoord.

Hoe is men hier tevreden over de snelheid van het toestel?
In het algemeen en ook in het bijzonder tijdens het browsen?
Klopt het dat bepaalde functies van ICS uitgeschakeld blijven op dit toestel? (bvb 5 widgetscreens ipv 7)

Deze vragen naar aanleiding van enkele reviews die ik op internet gevonden heb op dit toestel. Ik ben bang dat ik een toestel aanschaf dat nu al "te traag" is om alle functies van Android te gebruiken...

Vind het erg jammer dat de One S en One X zoveel aandacht krijgen, maar er geen uitgebreide review te vinden is op Tweakers van de One V...

• bloodlynx
quote:
thommich schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 17:32:
[...]

Dank voor je antwoord.

Hoe is men hier tevreden over de snelheid van het toestel?
In het algemeen en ook in het bijzonder tijdens het browsen?
Klopt het dat bepaalde functies van ICS uitgeschakeld blijven op dit toestel? (bvb 5 widgetscreens ipv 7)

Deze vragen naar aanleiding van enkele reviews die ik op internet gevonden heb op dit toestel. Ik ben bang dat ik een toestel aanschaf dat nu al "te traag" is om alle functies van Android te gebruiken...

Vind het erg jammer dat de One S en One X zoveel aandacht krijgen, maar er geen uitgebreide review te vinden is op Tweakers van de One V...
Het is maar wat je zelf wilt, eigenlijk is er nauwelijks iets wat er mist in de lite versie van sense. Er zit alleen wat minder animatie in de widgets laten die eigenlijk geen nut hebben. Daarnaast werkt het browser erg goed, alleen is de flash werkt nog niet helemaal lekker maar hier komt vast een fix voor. Standaard staat het ook uit en het is gewoon prima. Het toestel is erg snel en in princiepe overal snel genoeg voor op een paar uitzonderingen na, bijv. gta 3 liep bij mij niet lag vrij maar dat is dan ook het enigste. Voor dagelijks gebruik is deze telefoon prima , elke app werkt tenzij het een heel zware 3d game is maar dan kan je in mijn ogen beter een ander platform kopen want android is nou niet een echt groot game platform.

Daarnaast vind ik het ook vreemd dat tweakers geen review doet maar als je na andere reviews kijkt is het misschien ook beter dat ze het niet doen, elke keer maar weer gaat men zeiken over de specs van het toestel terwijl deze gewoon prima zijn. Leuk dat de one v een quad core heeft maar die is dat ook 2x zo duur waarom vergelijk je hem daar dan mee? De one v heeft bijna dezelfde kwaliteit scherm, is razend snel accu gaat prima mee en de afwerking is gewoon prachtig. Maar schijnbaar vergeten de meeste reviewers dat niet iedereen een toestel hoeft van 450+ euro. En natuurlijk er zijn goedkopere toestellen die ongeveer het zelfde doen maar in dit segment ga je geen mooier afgewerkte telefoon met zo'n goed scherm vinden met de nieuwste software.

Ik heb zelf ook de 5530 gehad, heb deze weg gedaan omdat de software echt slecht is en over gaan op de wildfire en nu dus de one v en ik kan je garanderen dat een one v echt een verademing gaat zijn op alle fronten. Belkwaliteit durf ik niet zo veel over te zeggen omdat ik normaal bijna alleen met me headset bel. Maar je krijgt gewoon zoveel meer functionaliteit dat het echt een wereld van verschil , daarnaast werkt alles ook nog veel makkelijker. De webbrowser is zeker vergeleken met de 5530 een wereld van verschil(ik vond hem van de 5530 echt verschrikkelijk).

bloodlynx wijzigde deze reactie 03-05-2012 19:33 (31%)

• thommich
Super! Bedankt voor je uitgebreide info! Ik ga er nog een (paar) nacht(en) over slapen en dan zien we wel.

• Albert020
quote:
thommich schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 19:37:
Super! Bedankt voor je uitgebreide info! Ik ga er nog een (paar) nacht(en) over slapen en dan zien we wel.
En als je van muziek houd is Beats Audio ook echt subliem,
net even getest met mijn Sennheiser CX300, wat een geluid, had echt even het WoW effect ;)

• MasterMaceMichu
Wellicht een domme vraag: Hoe kom je in de settings van een app? Op mijn Sensation heb ik een 'hardwareknop' zitten (drie streepjes boven elkaar), maar op de V zit die niet...beetje lastig om dan bijv. de settings van WhatsApp in te stellen.....

• Flipke84
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 08-07 10:38
Hou de rechter touchbutton eens een tijdje ingedrukt ;)

• MasterMaceMichu
LOL....had wel de linker (terug) en midden (home) geprobeerd, maar die niet... ;)

Thanx!

• Albert020
Moet je bij een nieuw toestel nog steeds de eerste keer helemaal de accu leeg maken,
tot het toestel vanzelf uit gaat? of hoeft dit tegenwoordig niet meer ?

• Boland
quote:
Albert020 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 07:51:
Moet je bij een nieuw toestel nog steeds de eerste keer helemaal de accu leeg maken,
tot het toestel vanzelf uit gaat? of hoeft dit tegenwoordig niet meer ?
hoeft niet meer.

• sandertju
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 21-06 14:11
quote:
Albert020 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 20:01:
[...]

En als je van muziek houd is Beats Audio ook echt subliem,
net even getest met mijn Sennheiser CX300, wat een geluid, had echt even het WoW effect ;)
Ik heb het nog niet echt getest. Bij een filmpje kon ik het niet echt merken.

De eerste keer merkte ik alleen dat ik de HTC oortjes nog wat verder moest doordouwen. :P

Ik ga het eens testen vanavond. Sommige mensen zeggen ook dat het totaal níet werkt.

En voor iedereen die twijfelt in verband met traagheid. De telefoon is inderdaad af en toe traag, maar niet storend. Binnen 2, 3 seconden loopt ie weer normaal.

Nu is dat voor mij al helemaal niet erg, aangezien mn 80MHz LG Viewty regelmatig traag was. ;)

• yeth3119
quote:
sandertju schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:23:
[...]

Ik heb het nog niet echt getest. Bij een filmpje kon ik het niet echt merken.

De eerste keer merkte ik alleen dat ik de HTC oortjes nog wat verder moest doordouwen. :P

Ik ga het eens testen vanavond. Sommige mensen zeggen ook dat het totaal níet werkt.

En voor iedereen die twijfelt in verband met traagheid. De telefoon is inderdaad af en toe traag, maar niet storend. Binnen 2, 3 seconden loopt ie weer normaal.

Nu is dat voor mij al helemaal niet erg, aangezien mn 80MHz LG Viewty regelmatig traag was. ;)
Bij sommige films/muziek heeft de beats audio wel nut en bij andere weer niet en bij sommige wordt het een beetje te overdreven, waardoor het slecht wordt.

• Albert020
quote:
Bedankt.
quote:
yakutemre1995 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:31:
[...]

Bij sommige films/muziek heeft de beats audio wel nut en bij andere weer niet en bij sommige wordt het een beetje te overdreven, waardoor het slecht wordt.
Merk echt wel veel verschil als ik Beats Audio aan/uit zet, geluid is dan veel voller en sterker...

*** edit ***

Al iemand ervaring met de HTC One V Black Hard Shell Case

http://images.esellerpro.com/2477/I/332/142/70H00554-00M-1.jpg

Albert020 wijzigde deze reactie 05-05-2012 22:52 (16%)

• thommich
Ik heb ook van gisteren m'n One V, en ben ook op zoek naar een vorm van bescherming. Enkele vraagjes:

-Wat raden jullie aan: een hard shell case of een lederen "zakje" met touwtje?
-Als ik een screenprotector aanbreng, hoeveel vermindert dit de responsiviteit van het scherm?

Voor de rest erg tevreden tot nu toe. Overal lees je dat de one V veel trager is dan de one S en one X (wat ook logisch is), maar ik heb nog nergens het gevoel gehad dat het ding traag is.

Nu alleen nog leren met android werken, kom van symbian :X

• bloodlynx
quote:
thommich schreef op zondag 06 mei 2012 @ 12:14:
Ik heb ook van gisteren m'n One V, en ben ook op zoek naar een vorm van bescherming. Enkele vraagjes:

-Wat raden jullie aan: een hard shell case of een lederen "zakje" met touwtje?
-Als ik een screenprotector aanbreng, hoeveel vermindert dit de responsiviteit van het scherm?

Voor de rest erg tevreden tot nu toe. Overal lees je dat de one V veel trager is dan de one S en one X (wat ook logisch is), maar ik heb nog nergens het gevoel gehad dat het ding traag is.

Nu alleen nog leren met android werken, kom van symbian :X
Hij is ook helemaal niet traag, vergelijk het maar met een volkswagen golf die kan max 200 rijden maar een b&w gaat een stuk sneller maar die kost dan ook wel het dubbelen. :)

Ik zou altijd zelf voor zo'n zakje gaan, beschermt in mijn ogen genoeg en als je hem gebruikt kan je nog van de mooie afwerking genieten anders heb je er zo'n plastic ding omheen zitten. :X

• Albert020
quote:
bloodlynx schreef op zondag 06 mei 2012 @ 12:21:
[...]

Hij is ook helemaal niet traag, vergelijk het maar met een volkswagen golf die kan max 200 rijden maar een b&w gaat een stuk sneller maar die kost dan ook wel het dubbelen. :)

Ik zou altijd zelf voor zo'n zakje gaan, beschermt in mijn ogen genoeg en als je hem gebruikt kan je nog van de mooie afwerking genieten anders heb je er zo'n plastic ding omheen zitten. :X
Gisteren even een Valenta Leather Pocket 01 geprobeerd,
maar daar gaat ie niet lekker in, welke zou jij aanbevelen ?

• OldBoy
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 01-06 20:06
quote:
[b]Albert020 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 16:48:

*** edit ***

Al iemand ervaring met de HTC One V Black Hard Shell Case

[afbeelding]
Ja, ik heb deze case nu om m'n one V zitten.
Beetje goedkoop hoesje, letterlijk (¤15,-) en figuurlijk; Passing is wel goed, maar goedkoop materiaal en zit er niet heel erg stevig omheen.
Voor mij voldoet het wel als tijdelijke case, zodra die van CaseMate (Barely There Black) uitkomt, schaf ik die meteen aan.

• Albert020
quote:
OldBoy schreef op zondag 06 mei 2012 @ 19:20:
[...]

Ja, ik heb deze case nu om m'n one V zitten.
Beetje goedkoop hoesje, letterlijk (¤15,-) en figuurlijk; Passing is wel goed, maar goedkoop materiaal en zit er niet heel erg stevig omheen.
Voor mij voldoet het wel als tijdelijke case, zodra die van CaseMate (Barely There Black) uitkomt, schaf ik die meteen aan.
Bedankt, denk dat ik dan toch voor een leder hoesje met strap ga...

• thommich
Zijn er nog mensen die problemen hebben bij het gebruiken van internet via de computer?

Als ik thuis ben laad ik de one V op via de pc, en laat voor het gemak de telefoon het internet van de PC gebruiken. (laatste optie in het keuzemenu).

Allemaal goed en wel, maar als ik dan de USB-kabel uittrek, lijkt het alsof de software dit niet merkt. De telefoon haalt het "USB-icoontje" wel weg uit de balk bovenaan, maar het "internet over de pc" icoontje blijft. Ook wifi schakelt niet terug aan. En als ik het meldingenscherm open staat er nog steeds dat de one v verbonden is met de pc voor internet...
Het mag duidelijk zijn dat ik dan dus geen internet heb :+

Iemand een fix?

• emreorhan
  • Laatst online: 29-06 15:56
Hey ik kan nergens op internet vinden of de HTC one V gorilla glass heeft. Zou wel erg fijn zijn denk ik.

Als iemand hier het antwoord op weet hoor ik het graag!

Bedankt

• -Bas
  • Registratie: juli 2011

-Bas

Jij leest dit toch?

quote:
emreorhan schreef op zondag 06 mei 2012 @ 20:47:
Hey ik kan nergens op internet vinden of de HTC one V gorilla glass heeft. Zou wel erg fijn zijn denk ik.

Als iemand hier het antwoord op weet hoor ik het graag!

Bedankt
Heeft gorilla glass ;)

bron: http://info.t-mobile.nl/m...-one-v-gorilla-glass.html

| i7 2600k @4.3GHz | Asus GTX670 SLI | D3100 18-105 VR + Tamron 70-300 SP VC USD |

• emreorhan
quote:
Bedankt!

Ow en nog iets, wat voor een soort scherm heeft het. Super lcd?, amoled?, want ik zie verschillende dingen staan op verschillende sites, dus ik weet het ook niet meer.

emreorhan wijzigde deze reactie 06-05-2012 21:07 (26%)

• -Bas
  • Registratie: juli 2011

-Bas

Jij leest dit toch?

quote:
emreorhan schreef op zondag 06 mei 2012 @ 21:05:
[...]

Bedankt!

Ow en nog iets, wat voor een soort scherm heeft het. Super lcd?, amoled?, want ik zie verschillende dingen staan op verschillende sites, dus ik weet het ook niet meer.
Hij heeft een S-lcd, oftewel super LCD, dit durft ik niet met 100% zekerheid te zeggen. De eerste bron die ik snel vond was deze: http://www.htconev.net/37/htc-one-v-eerste-indruk/

Verder ga ik ff verder kijken, of er nog wat meer bekend is op andere websites ;)

wel 100% zeker ben ik ervan dat het niet gaat om een Amoled paneel ;)

-Bas wijzigde deze reactie 06-05-2012 21:15 (6%)

| i7 2600k @4.3GHz | Asus GTX670 SLI | D3100 18-105 VR + Tamron 70-300 SP VC USD |

• yeth3119
quote:
emreorhan schreef op zondag 06 mei 2012 @ 21:05:
[...]

Bedankt!

Het heeft een S-LCD 2 scherm (soort van IPS scherm). Net als de One X, maar die van de One X is toch een beetje beter.
Als ik de scherm van de One V met die van de Sensation vergelijk heeft de One V toch wel mooiere kleuren en betere kijk hoeken (niet dat ik kijk hoeken belangrijk vindt).
Bron: Pocketnow. Het staat bij de 1ste alinea van het kopje Hardware.

• emreorhan
super!, bedankt voor jullie snelle antwoorden. Denk dat ik hem volgende maand al bestel:)

• xileS
  • Niet online
Ik heb gisteren ook eindelijk One V gehaald in het zwart. Vond de zwarte toch wat mooier, vooral de achterkant. Hiervoor heb ik een Legend gehad. Toestel bevalt nog prima maar ik kwam al een probleempje tegen met WhatsApp. Met de Legend had ik alle contactpersonen met Facebook gesynct d.m.v. de Friend Stream/Facebook for HTC Sense, daardoor had ik van iedereen zijn profielfoto bij de contactpersoon. Nu werkt dat bij de One V ietsjes anders, maar ik heb momenteel ook alle contactpersonen prima gesynct met fb (met de profielfoto's erbij).
Alleen het probleem is nu dat ik op mijn One V in WhatsApp de profielfoto's niet meer bij de contactpersonen zie, terwijl dit op de Legend wel gewoon normaal werkte. Weet iemand hoe ik dit gefixt krijg?

• Boland
quote:
xileS schreef op maandag 07 mei 2012 @ 01:35:
Ik heb gisteren ook eindelijk One V gehaald in het zwart. Vond de zwarte toch wat mooier, vooral de achterkant. Hiervoor heb ik een Legend gehad. Toestel bevalt nog prima maar ik kwam al een probleempje tegen met WhatsApp. Met de Legend had ik alle contactpersonen met Facebook gesynct d.m.v. de Friend Stream/Facebook for HTC Sense, daardoor had ik van iedereen zijn profielfoto bij de contactpersoon. Nu werkt dat bij de One V ietsjes anders, maar ik heb momenteel ook alle contactpersonen prima gesynct met fb (met de profielfoto's erbij).
Alleen het probleem is nu dat ik op mijn One V in WhatsApp de profielfoto's niet meer bij de contactpersonen zie, terwijl dit op de Legend wel gewoon normaal werkte. Weet iemand hoe ik dit gefixt krijg?
Hier hetzelfde probleem, foto verschijnt niet in WhatsApp. Nog geen oplossing...

• emreorhan
Ik heb zelf nog contact gehad met HTC, en het blijkt dat de One V geen Gorilla Glass heeft. Heel erg jammer, maar zal dit veel uitmaken? wat denken jullie?, de Nederlands afdeling van HTC had hier geen antwoord op. Er werd mij gezegd dat zij de telefoons niet zelf verkopen en het dus niet weten. Heel flauw dit. Hier een printscreen van mij gesprek:

Please wait while we find an agent to assist you...
You have been connected to Georgina.
Georgina: Hi Emre, thank you for contacting HTC Support, I am looking in to your query now.
Georgina: I understand that you wish to know whether the HTC One V has gorilla glass?
Emre Orhan: Yes that is right
Georgina: I can confirm that the HTC One V does not have gorilla glass.
Emre Orhan: Okay I see, well thanks for you assistance
Georgina: You're Welcome
Georgina: Is there anything else I can help you with today?
Emre Orhan: No that'll be all, have a nice day
Georgina: Thank you
Georgina: Thanks for chatting with me today, Emre. To end our conversation, please click End Session. You’ll be invited to take a short survey which I’d be grateful if you took a moment to complete. Enjoy the rest of your day!
Thank you for contacting us. To allow HTC to continue to improve our service can I ask that you complete a very short satisfaction survey by clicking here.

• xileS
  • Niet online
quote:
Boland schreef op maandag 07 mei 2012 @ 11:39:
[...]

Hier hetzelfde probleem, foto verschijnt niet in WhatsApp. Nog geen oplossing...
Hmm vreemd, hopelijk bij de volgende WhatsApp update opgelost.
Trouwens standaard is er in de accu indicatie rechtsboven geen percentage weergegeven. Is dit tegenwoordig wel gewoon makkelijk aan te zetten (zonder root)? Me Legend had ik wel geroot, zonder root kon ik wel een app installeren, maar dan heb je nog een extra icoon linksboven.

• Albert020
quote:
emreorhan schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:25:
Ik heb zelf nog contact gehad met HTC, en het blijkt dat de One V geen Gorilla Glass heeft. Heel erg jammer, maar zal dit veel uitmaken? wat denken jullie?, de Nederlands afdeling van HTC had hier geen antwoord op. Er werd mij gezegd dat zij de telefoons niet zelf verkopen en het dus niet weten. Heel flauw dit. Hier een printscreen van mij gesprek:
http://www.dumpyourphoto.com/files4/111648/8T3OPzZ.jpg

• emreorhan
quote:
Nou dan zal ik extra voorzichtig moeten zijn met de One V

• Albert020
quote:
emreorhan schreef op maandag 07 mei 2012 @ 18:06:
[...]

Nou dan zal ik extra voorzichtig moeten zijn met de One V
Heb al een leder hoesje besteld ;)

• emreorhan
quote:
Albert020 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 18:08:
[...]

Heb al een leder hoesje besteld ;)
Ja dat is het beste wat je kan doen:)

• thommich
Welke heb je besteld? Laat even weten als je hem hebt wat je ervan vindt. Ik overweeg ook om een lederen zakje te halen...

• Albert020
quote:
thommich schreef op maandag 07 mei 2012 @ 19:01:
Welke heb je besteld? Laat even weten als je hem hebt wat je ervan vindt. Ik overweeg ook om een lederen zakje te halen...
Laat het je morgen weten, dan heb ik um binnen...

• bloodlynx
Heeft iedereen hier de update geïnstalleerd? Me vorige toestel deed raar na de software update(ik weet niet of het aan de software lag) . Ik heb nu een gloednieuwe one v :D. Moet zeggen dat ze hem wel een stukje beter afgewerkt hebben nergens lekt meer licht.

• pnoob
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 11-07 12:56
quote:
bloodlynx schreef op maandag 07 mei 2012 @ 20:16:
Heeft iedereen hier de update geïnstalleerd? Me vorige toestel deed raar na de software update(ik weet niet of het aan de software lag) . Ik heb nu een gloednieuwe one v :D. Moet zeggen dat ze hem wel een stukje beter afgewerkt hebben nergens lekt meer licht.
Net geïnstalleerd, geen probleem.

Alleen kan ik de widget niet vinden om mijn geluidsprofiel eenvoudig te wijzigen van normaal/trillen/stil.
Ook helpt de HTC-site niet echt:
quote:
Wisselen tussen stil, trillen en normale modi
Voer een van de volgende handelingen uit:
Schuif in het beginscherm het meldingenvenster open en tik vervolgens op | > Geluid > Geluidsprofiel.
Met | bedoel ik de drie puntjes boven elkaar, maar die zie ik nergens.
Mis ik iets...

Voor de rest ben ik super tevreden over de One V (ik had een Wildfire ;w)

• bloodlynx
quote:
pnoob schreef op maandag 07 mei 2012 @ 20:26:
[...]

Net geïnstalleerd, geen probleem.

Alleen kan ik de widget niet vinden om mijn geluidsprofiel eenvoudig te wijzigen van normaal/trillen/stil.
Ook helpt de HTC-site niet echt:
Je moet ff een htc account aanmaken, en dan bij de htc hub bij categorieën kijken en dan staan ze onder htc. Vreemd dat ze er niet standaard opzitten 8)7 Terwijl dit bij de one s en one x wel het geval is...

• pnoob
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 11-07 12:56
Super @bloodlynx!
Alleen zie ik die menu opties (|) nog niet in mijn meldingen-scherm zoals hier staat uitgelegd:
HTC One V help
Maar goed, zo lukt het ook.

• xileS
  • Niet online
quote:
quote:
Boland schreef op maandag 07 mei 2012 @ 11:39:
[...]

Ik dacht dat het aan WhatsApp lag, maar volgens mij ligt het aan de fb app. Ik had van een contactpersoon zijn profielfoto van Google+ laten overnemen en toen zag je wel een afbeelding in WhatsApp. Profielfoto van Skype werkte ook.

• bloodlynx
Ik lees online allemaal klachten dat de bel kwaliteit zo ongelooflijk slecht zou zijn en dat je elkaar niet kan verstaan als er enig achtergrond geluid is. Tot nu toe vind ik de andere aan de lijn prima verstaanbaar en verstaan ze mij ook prima. Ik heb natuurlijk wel betere kwaliteit gesprekken gehoord maar mensen doen voorkomen of het bijna onmogelijk is te bellen zonder headset.
Iemand die een soort gelijke ervaring heeft?

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Nu online

Touchdomex

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen

Snailtrails....

quote:
Hoe voelt de One V aan in verhouding met de Legend? Vergelijkbaar qua stevigheid gelijk of iets minder? Zit ook in de markt voor een nieuw toestel en eigenlijk is de One V in het grijs wel een mooie budget oplossing.

Vind zelf de Legend echt perfect in de hand alleen pokketraag.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

• GNY
quote:
Touchdomex schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 17:10:
[...]

Hoe voelt de One V aan in verhouding met de Legend? Vergelijkbaar qua stevigheid gelijk of iets minder? Zit ook in de markt voor een nieuw toestel en eigenlijk is de One V in het grijs wel een mooie budget oplossing.

Vind zelf de Legend echt perfect in de hand alleen pokketraag.
De One V is naar mijn mening van eenzelfde bouwkwaliteit als de Legend. En zeker een goede opvolger.

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Snailtrails....

quote:
GNY schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 21:12:
[...]

De One V is naar mijn mening van eenzelfde bouwkwaliteit als de Legend. En zeker een goede opvolger.
De SGS was mijn opvolger al voor de Legend :+ En nu na een jaar mag ik weer een nieuwe telefoon uitzoeken :9 >:) SGS vind ik geweldig alleen de bouwkwaliteit is echt teleurstellend...

Twijfel alleen heel erg tussen de Lumia 800 wat echt een pracht van een telefoon is! of de One V die betere apps heeft en Android heeft....

Touchdomex wijzigde deze reactie 08-05-2012 21:14 (6%)

• Albert020
quote:
Touchdomex schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 21:14:
[...]

De SGS was mijn opvolger al voor de Legend :+ En nu na een jaar mag ik weer een nieuwe telefoon uitzoeken :9 >:) SGS vind ik geweldig alleen de bouwkwaliteit is echt teleurstellend...

Twijfel alleen heel erg tussen de Lumia 800 wat echt een pracht van een telefoon is! of de One V die betere apps heeft en Android heeft....
Dan zou ik toch echt voor de HTC One V gaan, Nokia is niks meer en WP7 ook niet...

• Zhadum
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 12-06 16:41

Zhadum

Folding & Einstein@home

Een wat vreemd vraag maar heeft HTC one V een GPS? Ik kan het nergens vinden.

• Hiigara
  • Niet online

Hiigara

Synapsos

quote:
Zhadum schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:39:
Een wat vreemd vraag maar heeft HTC one V een GPS? Ik kan het nergens vinden.
Jazeker. Settings > Location > GPS sattelites.

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Snailtrails....

quote:
Albert020 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 07:45:
[...]

Dan zou ik toch echt voor de HTC One V gaan, Nokia is niks meer en WP7 ook niet...
Ik vind de Lumia alleen prachtig en WP7 vind ik ook mooi O+ Alle standaard functies die ik wil zitten er op en werken.

Android is een beetje overrated wat dat betreft. Liever een tabletje erbij met Android om toch te spelen voor games. Na 3 jaar Android weet ik ondertussen wel de voor en de nadelen. Groot nadeel is dat elke telefoon die je koopt weer compleet anders is... Elke fabrikant maakt er zijn eigen sausje van en persoonlijk heb ik daar wel een beetje genoeg van.

Liever een Tablet + CM9 en een WP7 phone of een iPhone maar die zijn duur :'( :+

Aan de andere kant ik loop wel telkens met 2 apparaten rond en voor 1 jaar een One V is denk ik ook geen straf.

Morgen beide nog eens goed vastpakken in de winkel.

Touchdomex wijzigde deze reactie 09-05-2012 10:16 (9%)

• Albert020
quote:
Touchdomex schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:15:
[...]

Ik vind de Lumia alleen prachtig en WP7 vind ik ook mooi O+ Alle standaard functies die ik wil zitten er op en werken.

Android is een beetje overrated wat dat betreft. Liever een tabletje erbij met Android om toch te spelen voor games. Na 3 jaar Android weet ik ondertussen wel de voor en de nadelen. Groot nadeel is dat elke telefoon die je koopt weer compleet anders is... Elke fabrikant maakt er zijn eigen sausje van en persoonlijk heb ik daar wel een beetje genoeg van.

Liever een Tablet + CM9 en een WP7 phone of een iPhone maar die zijn duur :'( :+

Aan de andere kant ik loop wel telkens met 2 apparaten rond en voor 1 jaar een One V is denk ik ook geen straf.

Morgen beide nog eens goed vastpakken in de winkel.
De Lumia 800 is zeker qua ontwerp een mooi toestel,
Vind alleen dat de accu heel slecht is en hij is te zwaar.
Ook zijn er nog veel belangrijke apps niet beschikbaar voor WP7
Succes met kiezen ;)

Albert020 wijzigde deze reactie 09-05-2012 10:29 (6%)

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Snailtrails....

quote:
Albert020 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:24:
[...]

De Lumia 800 is zeker qua ontwerp een mooi toestel.
Succes met kiezen ;)
Ja :+ Ik moet kiezen tussen de verstandige keuze of keuze voor een prachtig toestel met minder mogelijkheden :+ Lastige keuze :9

Pagina: 1 2 3 ... 18 Laatste

Populair: Vliegtuig Tablets Luchtvaart Samsung Crash Smartphones Microsoft Apple Games Rusland

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. onderdeel van De Persgroep, ook uitgever van Computable.nl, Autotrack.nl en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013