Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Arfman
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 22:29

Arfman

Drome!

CSI maar via torrents binnengehaald.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel |

• C.44
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 09-12 11:06

C.44

TurboCharged Supra Driver

Begint knap vervelend te worden als je meer failed downloads ziet staan in je lijst 's morgens dan completed. Nog maar eens goed over nadenken of ik hierna nog verder ga met een abbo bij sunny en nzb.su. Heeft zo weinig nut als je achteraf 't gros nog handmatig moet gaan binnenhalen met torrents. Zijn er eigenlijk ook newsservers waarbij nog geen problemen zijn op dit moment met recente films en series?

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• Korumera
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 18:42

Korumera

formerly known as: LordHades

quote:
C.44 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 16:14:
Begint knap vervelend te worden als je meer failed downloads ziet staan in je lijst 's morgens dan completed. Nog maar eens goed over nadenken of ik hierna nog verder ga met een abbo bij sunny en nzb.su. Heeft zo weinig nut als je achteraf 't gros nog handmatig moet gaan binnenhalen met torrents. Zijn er eigenlijk ook newsservers waarbij nog geen problemen zijn op dit moment met recente films en series?
Ik heb op moment nog nergens problemen mee, maar alle servers gaan dit probleem krijgen hoor, het word nog erger en erger, tot dat het weer underground gaat, en niet meer in elk pc blaadje staat hoe je moet downloaden via newsservers.

• EJPostema
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 20-12 12:32
Misschien een beetje off topic, maar in mijn ervaring wordt er uiteindelijk wel iets geupload wat niet getarget wordt. Het probleem is om die te vinden.
Ik gebruik spot net, niet het meest ideale programma maar het grootste voordeel is dat er alleen spots verschijnen die ook echt te downloaden zijn.

• Vuvuzela
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 19:48

Vuvuzela

Blow me nose

Iemand met Eweka en Spotlite? Werkt spotlite nog? Ik heb zelf sunny en hier werkt het gewoon.. maar een vriend heeft eweka en geen nieuwe posts sinds de 11e. Gezien de berichten laatste tijd is er misschien iets geblockt oid. ?

I served in a company of heroes.

• Ellos
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 20-11 23:26
T gaat inderdaad steeds slechter.

In ieder geval bij supernews.

Ik zit het sterk te overwegen om naar xsnews, tweaknews of xsusenet te gaan. in ieder geval allemaal nederlands, dan is sickbeard misschien de volgende ochtend nog wel op tijd voordat de dmca request zn doel bereikt.

Probeer maar eens dark knight rises te downloaden of boardwalk empire s03e11 om maar een paar te noemen die ik vandaag tegen kwam en gewoon niet te downloaden zijn.

• Korumera

Korumera

quote:
Ellos schreef op donderdag 13 december 2012 @ 21:16:

Ik zit het sterk te overwegen om naar xsnews, tweaknews of xsusenet te gaan. in ieder geval allemaal nederlands, dan is sickbeard misschien de volgende ochtend nog wel op tijd voordat de dmca request zn doel bereikt.

Probeer maar eens dark knight rises te downloaden of boardwalk empire s03e11 om maar een paar te noemen die ik vandaag tegen kwam en gewoon niet te downloaden zijn.
Dark Knight word overal weg gehaald, dat is niet alleen bij supernews, en de rest komt bij mij gewoon binnen hoor met supernews, maar je zal toch echt sneller moeten zoeken want ze worden steeds sneller weg gehaald.

• Ingcharoth
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 22-11-2013
Voordat ik het zelf ga uitproberen (helaas nog even geen tijd) toch nog maar even vragen, want ik word weer enigszins bezorgd. Ik wilde eigenlijk de komende maanden mijn mediaserver met TB's aan lege ruimte vullen met o.a. IMDB Top 250 (en wellicht hoger) meuk. Zou met de jarenlange retenties van de servers tegenwoordig normaal gesproken geen probleem moeten zijn. Maar als ik de laatste berichten weer lees lijkt het erop dat je wat dat betreft niet veel meer aan die retentie hebt, omdat die meuk er inmiddels al lang af geDMCA'd is?

Iedere click is er één teveel.

• Ted038
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 00:11
quote:
Ingcharoth schreef op donderdag 13 december 2012 @ 23:11:
omdat die meuk er inmiddels al lang af geDMCA'd is?
het meest populaire zal het eerst verwijderd worden mbt DMCA (lopende series en nieuwe films), maar wellicht ook oudere films die nog op DVDS te koop zijn (ivm economisch belang om films te laten verwijderen)

Gewoon proberen en kijkern waar het schip strandt ......

Ted038 wijzigde deze reactie 13-12-2012 23:20 (7%)

• Red Metal
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 13-12 19:11
quote:
LordHades schreef op donderdag 13 december 2012 @ 16:38:
[...]

Ik heb op moment nog nergens problemen mee, maar alle servers gaan dit probleem krijgen hoor, het word nog erger en erger, tot dat het weer underground gaat, en niet meer in elk pc blaadje staat hoe je moet downloaden via newsservers.
Niet alleen pc magazines, die knakkers zullen ook tweakers.net wel lezen :/

• Korumera

Korumera

quote:
Red Metal schreef op donderdag 13 december 2012 @ 23:25:
[...]

Niet alleen pc magazines, die knakkers zullen ook tweakers.net wel lezen :/
Ook, maar veel niet eens, maar goed elke leek kan het tegenwoordig beetje jammer :) maar goed we mogen verder niet klagen en dat doe ik dan ook verder niet :) tis alleen spijtig dat het zo moet gaan, als ze nou gewoon met een spotify voor series komen dan vind ik het ook best :)

• 8088
  • Registratie: december 2000
  • Niet online
quote:
Wissertje schreef op donderdag 13 december 2012 @ 09:35:
Aals je DNS Advantage of Google DNS ebruikt wordt je vrolijk doorgelink naar hun US server. Het maakt wel degelijk uit welke DNS server je gebruikt. Het is dus altijd raadzaam om EU en US in de naam te gebruiken. OpenDNS linkt wel naar de juiste locatie.
Ik heb geen idee wat jij anders doet (en wat Giganews dan dus fout zou doen), maar ik kom vanaf drie verschillende EU locaties (GB, NL, FR) met alle drie (zes) de nameservers die je noemt uit op het zelfde ip: *.109.131

• Joarie
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 20-12 11:17

Joarie

Dit zet je aan het denken

Nou, ik begin steeds meer nieuwe foutmeldingen te zien op mijn SB. Andere mensen ook last ervan de .su het niet meer lekker doet?

Hmm, via mijn mobiel zoeken werkt nog wel, maar de automagische downloads van SB hebben niet fijn gewerkt. Wellicht thuis maar eens mijn instellingen doorlichten.

Joarie wijzigde deze reactie 14-12-2012 08:14 (39%)

Meet my Witch Doctor

• BlackMage
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 01:03

BlackMage

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen
(jarig!)
Het kan ook heel goed zijn dat de automatische downloads via SB te vroeg zijn. De betreffende bestanden zijn dan beschikbaar op de newsserver die je indexingsite gebruikt, maar nog niet op de server die jij gebruikt voor het downloaden. Dit heb ik ook soms.

Ik zal even afkloppen...

Maar ik heb tot nu toe nog geen problemen gehad dat bestanden van mijn server af waren voordat SB de kans kreeg om het te downloaden. Vandaag is het een drukke dag wat series betreft, er waren 7 gedownload. En dat is inclusief The Big Bang Theory waarvan ik van anderen hoor dat die vaak mislukt.

Ik gebruik Eweka om te downloaden en nzbs als indexingsite. Mijn SB staat 24/7 aan.

• Joarie

Joarie

quote:
BlackMage schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 09:07:
Het kan ook heel goed zijn dat de automatische downloads via SB te vroeg zijn. De betreffende bestanden zijn dan beschikbaar op de newsserver die je indexingsite gebruikt, maar nog niet op de server die jij gebruikt voor het downloaden. Dit heb ik ook soms.
Het zou wellicht inderdaad kunnen komen door de server die ik gebruik, dat is er eentje die niet op de OP staat. Inmiddels alles wel binnen via handmatig aanzetten.

Meet my Witch Doctor

• Phyxion
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 18:04

Phyxion

Treexy.com | _/-\o_

Aeton lijkt niks te verwijderen (nog). Wel ERG duur alleen :+

Treexy.com | Driver Fusion. Zegt deze applicatie je niks? Neem dan eens een kijkje op de website! | 'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• immetjes
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 15:45

immetjes

HIER is Perry

Ik heb hier een Sunnyusenet 20MB abonnement. Maar ik merk nog niets van ontbrekende delen etc. Ben nu bezig met 1 dag en 10 dagen oud, maar alles komt binnen zonder dat er reparatie nodig is.

Off-topic: Het gaat toch helemaal de verkeerde kant op als bots DMCA sturen en bots die dan verwerken en er gewoon geen tijd is om alle verzoeken goed te beoordelen. Als ik dat die link van ps3player (Vrijdag 14 december 2012 09:17) lees dan begrijp ik dat Google in een maand 12.000.000(!) Take down verzoeken krijgt. Hoe kan dat ooit nog op een normale wijze gecontroleerd worden?

Systeem Spec's

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 16:52

MeNTaL_TO

The future is not set

quote:
Google moet gewoon alles van Warner Bros verwijderen, gewoon niets meer laten vinden als je dan ook maar iets van Warner Bros googled. Naam van een film van hen? Geen hits, naam van een serie, geen hits.
Kijken wie dat langer vol gaat houden.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Als Google dat te veel gaat doen krijg je strak weer het gezeur dat ze dat per ongeluk met een concurrerend iets doen en weer aangeklaagd worden hun eigen diensten voorrang te geven. Valt me nog mee dat de advocaat van die Belgische kranten daar destijds niets mee gedaan heeft.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• BlackMage

BlackMage

(jarig!)
quote:
Phyxion schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 10:30:
Het blijkt dat usenetproviders zelden hun eigen servers beheren. Vrijwel alle grote kopen hun diensten van grote resellers. Daarom kunnen ze zo goedkoop zijn, maar verklaart ook waarom Europese providers de DMCA-takedowns lijken te verwerken. Want waarschijnlijk is het de reseller die dat doet.

Dit is dan een voorbeeld van een provider die niet in zee gaat met grote (Amerikaanse?) resellers maar zelf alles beheert.

• grun93
  • Laatst online: 22:16
quote:
BlackMage schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 12:01:
Dit is dan een voorbeeld van een provider die niet in zee gaat met grote (Amerikaanse?) resellers maar zelf alles beheert.
Mmm... die indruk krijg ik niet uit deze pagina (de linker kolom).

• tHe_BiNk
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Hebben mensen Aeton als 2de usenet provider getest/gebruikt. Heb je dan geen/minder last van incompletes?

www.PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers, muurteksten, meubelstickers en stickers - www.WindowDeco.nl.

• Sm0k3r
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 18:13

Sm0k3r

cough...cough...

quote:
BlackMage schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 12:01:
[...]

Het blijkt dat usenetproviders zelden hun eigen servers beheren. Vrijwel alle grote kopen hun diensten van grote resellers. Daarom kunnen ze zo goedkoop zijn, maar verklaart ook waarom Europese providers de DMCA-takedowns lijken te verwerken. Want waarschijnlijk is het de reseller die dat doet.

Zit er bij jullie ook een loop in de website, ik kom niet verder dan de homepage?

edit: laat maar, gewoon scrollen, er is maar 1 pagina en godallemaggies wat zijn ze duur!!! Ik dacht dat Giganews duur is maar zij winnen het 8)7

Sm0k3r wijzigde deze reactie 14-12-2012 13:58 (10%)

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

• immetjes
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 15:45

immetjes

HIER is Perry

quote:
Sm0k3r schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 13:55:
[...]

edit: laat maar, gewoon scrollen, er is maar 1 pagina en godallemaggies wat zijn ze duur!!! Ik dacht dat Giganews duur is maar zij winnen het 8)7
haha:

30 MBit/s Flatrate ~ 9000 GByte Volumen pro Monat. Downloaden, soviel man möchte - mit 30 MBit/s aus dem Usenet für nur 21,99 ¤/Monat. (8 verbingen en 600 dagen retentie).

Systeem Spec's

• BlackMage

BlackMage

(jarig!)
Ik zou geen moeite hebben met 25-30 per maand voor een 50mbit/unlimited account waar je de garantie hebt dat ze geen bestanden verwijderen.

Maar gezien de website van Aeton ga ik absoluut niet met ze in zee.

• Zeror
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 00:26

Zeror

Ik Henk 'm!

Na een zeer lange tijd tevreden geweest te zijn met Eweka heb ik toch steeds meer last van die takedowns wat ze doen.

Nu zoek ik eigenlijk een nieuwe usenet provider die qua prijs/service vergelijkbaar is met Eweka. Ik heb een 50mbit internetverbinding en zou graag iets hebben dat dus daar bij aansluit.
Het liefste een usenet die zo min mogelijk takedowns uitvoert en waar ik met iDeal kan betalen.

Welke raden jullie mij aan?

Ik was Rakkerzero // Yumik (WoW) // Battle.net Tag: Zeror#2996
De 'Henk' knop! // Ik Henk dit: T.net BattleTag database

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 00:54

sjaool

Every life should have 9 cats

Kijk eens naar Supernews en gebruik dan ook de superspecial-link uit de TS.
Deze bevalt mij zeer goed.

• SidewalkSuper
  • Registratie: april 2010
  • Nu online
Supernews is gewoon Giganews, net zo goed DMCA's tot je erbij neervalt dus :)
Als je googelt zie je ook genoeg sites waar erover geklaagd wordt.
Het switchen van provider levert mijns inziens vrij weinig op.

• Tadream
  • Laatst online: 20-12 10:11
Het is dat ik het hier lees maar ik merk er helemaal niets van.
Zit bij supernews (heb de eu server ingevuld) en heb net een heel seizoen van iets gedownload en dat was een 2 maanden oud. Misschien dat het nog gaat komen (niet dat ik erop zit te wachten).
Maar ben tot nu toe uiterst tevreden met supernews.

• Anthirian
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 23:54

Anthirian

In Trance We Trust

Welke serie is dat als ik vragen mag? Vast geen Arrow, Revolution of andere vaakgenoemde serie.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

• Ted038
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 00:11
MBT DMCA's : En wat als je 2 verschillende usenetproviders neemt (uiteraard niet aan elkaar gelieerd ofzo) ?

Provider A " vernielt" 30 % en Provider B ook 30 % , maar dat zal vast niet gauw exact dezelfde delen zijn. Samen met de PAR-bestanden zou je dan niet een veel betere succesrate hebben ?

Oftewel, met 2 a 3 providers : heb je dan minder last van DMCA's ? (uiteraard wel meer kosten, tenzij AC-systeem)

Gebruik zelf nu cheapnews (testaccount), easyusenet (testaccount) en ziggo en alles komt EN snel en geheel binnen :)
Stukken beter toen ik alleen Supernews had (Ziggo was die maand al opverbruikt qua GB's)

• C.44

C.44

Met parren kun je wel een deel repareren maar niet compleet vervangen voor zover ik weet. Ik denk dat 't enigste wat je kunt doen is heel frequent de indexen scannen en dan met zo hoog mogelijke snelheid binnenhalen.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• Smarron
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 01:01

Smarron

10K!

quote:
Ellos schreef op donderdag 13 december 2012 @ 21:16:

Zojuist binnengehaald met Supernews. 12,9 dagen oud. Wel op de creatieve manier.

-=Asus Nexus 7 (2013)=- -=Asus MemoPad HD7=- -=Asus Transformer TF101=- -=Samsung Galaxy S4=- -=Nikon D5100=-

• Tadream
  • Laatst online: 20-12 10:11
quote:
Anthirian schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 01:23:
Welke serie is dat als ik vragen mag? Vast geen Arrow, Revolution of andere vaakgenoemde serie.
Ook die 2 volg ik.
Ik weet niet of het is om titels te noemen, maar deze serie is 'thuisland'.
Nu moet ik wel zeggen dat ik dagelijks check dus misschien ben ik er net op tijd bij.
Ik zal eens checken of ik een oudere pijl kan downloaden.

• mtenbos
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 19:18
Ik heb eens gekeken in mijn log van sb en alles van afgelopen week werd van de sb server gehaald alleen als ik dan download van eweka heb ik vaak te weinig herstel blokken.
Nu zit ik te denken om een andere Usenet account te nemen alleen zit ik mij af te vragen of dit wel zin heeft met alle takedowns.

Nikon d200, Nikkor AF-S 18-200MM/3.5-5.6G DX VR,Sigma 50-500mm F4-6.3 EX APO : Imac 24" 4GB

• lantaarn
  • Laatst online: 22-02 13:15
Heb sinds kort een abonnement op Tweaknews. Na een lekkere binnenkomer (volgens site 10dagen gratis op proef 50Mb bleek dit maar 20Mb te zijn( Bleek foutje op de site. Toch het aangeboden contract voor 100Mb getekend in de hoop dat dit wordt nagekomen. De snelheid zal worden aangepast naar 100Mb. Ben nu een week verder en kom niet hoger dan 35Mb. Alle poorten geprobeerd, virusscanner uit. ssl aan/uit computer rechtstreeks aan modem niets helpt. Met mijn vorige newesserver haalde ik 90/95Mb.
Aan instellingen kan ik niet verder sleutelen. Heb inmiddels getracht mijn contract te ontbinden omdat het beloofde niet wordt geleverd. Volgens Tweak kan dit niet omdat ik het voor een jaar ben aangegaan. Volgens mij kan het wel. Het is een internet aankoop en dan mag je volgens mij binnen 7 dagen de koop ongedaan maken. Iemand ervaring met Twaeknews?

• ps3player
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 20:47
In mijn ervaring, heeft tweaknews 1 van de meest slechte klantenservices van alle usenet providers.

Ik zou er dus maar een rechtsbijstandje van maken mocht je echt willen ontbinden..

• grun93
  • Laatst online: 22:16
quote:
lantaarn schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 09:15:
Aan instellingen kan ik niet verder sleutelen. Heb inmiddels getracht mijn contract te ontbinden omdat het beloofde niet wordt geleverd. Volgens Tweak kan dit niet omdat ik het voor een jaar ben aangegaan. Volgens mij kan het wel. Het is een internet aankoop en dan mag je volgens mij binnen 7 dagen de koop ongedaan maken.
Je hebt helaas ongelijk. Het geldt wel voor een aankoop in het algemeen bij een webwinkel, maar niet als je een dienst aanschaft die onmiddellijk ingaat, zoals in dit geval. Zie deze uitleg van de jurist Arnoud Engelfriet.

Let wel op de laatste alinea. Als tweaknews je geen info gegeven heeft over de opzegtermijn, dan heb je misschien nog kans ervan af te komen.

• lantaarn
Dan blijft volgens mij nog boerenbedrog. Ik ben een proefabonnement aangegaan wat 20Mb kon leveren. Ik heb dus de dienst waarvoor ik een contract heb afgesloten nl 100Mb nooit kunnen proberen. Als blijkt dat dit niet lukt gaat volgens mij een nieuwe periode in.

• Adlermann
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 23:59
quote:
lantaarn schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 10:37:
Dan blijft volgens mij nog boerenbedrog. Ik ben een proefabonnement aangegaan wat 20Mb kon leveren. Ik heb dus de dienst waarvoor ik een contract heb afgesloten nl 100Mb nooit kunnen proberen. Als blijkt dat dit niet lukt gaat volgens mij een nieuwe periode in.
Je kan het proberen te gooien op wanprestatie. je betaalt voor een product en krijgt het niet geleverd (of niet helemaal). Aangetekende brief sturen en geef tweak dan de kans om het binnen 4 weken op te lossen. Lukt ze dat niet, dan contract ontbinden.

Maar ze leveren wel wat (maar niet de 100mbit, maar het kan ook nog bij jou liggen). Jij stelt dat ze niet leveren, dus jij zou dat eventeel ook moeten bewijzen.

panasonic tx-p55vt60 | Panasonic BDT-360| Mac Mini 2011 base model | Denon 1911 AVR | Wharfedale diamond 10.5, CM, 10.1 | Playstation 4

• bitshape
  • Registratie: februari 2003
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

quote:
lantaarn schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 09:15:
Heb sinds kort een abonnement op Tweaknews. Na een lekkere binnenkomer (volgens site 10dagen gratis op proef 50Mb bleek dit maar 20Mb te zijn( Bleek foutje op de site. Toch het aangeboden contract voor 100Mb getekend in de hoop dat dit wordt nagekomen. De snelheid zal worden aangepast naar 100Mb. Ben nu een week verder en kom niet hoger dan 35Mb. Alle poorten geprobeerd, virusscanner uit. ssl aan/uit computer rechtstreeks aan modem niets helpt. Met mijn vorige newesserver haalde ik 90/95Mb.
Bij het 100Mb Abbo horen 40 Threads (40 draadjes), heb je dit ook zo ingesteld in de downloadsoftware?
En heb je van je downloadsoftware de poorten 119, 563 & 583 in je virusscanner/security-pakket een 'uitzondering' toegevoegd?

bitshape wijzigde deze reactie 15-12-2012 11:12 (3%)

Workstation: bit 1.2 - OldSkool IBM: nibble 1.1 - netwerk & VoIP

• Tommert38
  • Registratie: augustus 2008
  • Nu online
Hier ook problemen met TweakNews gehad. Het proefabonnement van 10 dagen hield na 6 dagen op, ze factureerden een te hoge prijs voor een te lage snelheid, en ik kreeg vaak een 502 error, wat ze na enkele dagen steeds pas konden oplossen. Was geen sprake van een storing bij één van beide, want hun gratis server adres werkte wel gewoon. Klantenservice is zeer onvriendelijk en incompetent (en maakt verdacht veel spel- en taalfouten). Had een maandabonnement, maar heb daar effectief maar 2/3 van de tijd mee kunnen downloaden. Waardeloos bedrijf!

• lantaarn
Heb idd 40 draadjes open. Kom van Astraweb waar ik jaren geen problemen heb gehad en gewoon rond 93Mb kreeg. Met dezelfde instellingen zou Tweak dan toch ook +/-100Mb bij mij binnen moeten krijgen.
Astraweb opgezegd omdat mijn nieuwe creditcart niet geaccepteerd werd. Zag nu dat je ook met i-Deal kunt betalen. Ga dus weer terug. @bitshape zelfs zonder virusscanner lukte het niet. @ tommert38 correspondentie barst inderdaad van de taal en spelfouten.

lantaarn wijzigde deze reactie 15-12-2012 11:52 (8%)

• wsmaal
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
quote:
SidewalkSuper schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 22:34:
Supernews is gewoon Giganews, net zo goed DMCA's tot je erbij neervalt dus :)
Als je googelt zie je ook genoeg sites waar erover geklaagd wordt.
Het switchen van provider levert mijns inziens vrij weinig op.
Ik heb SuperNews (jaarcontact loopt volgende week af) o.a. de vraag gesteld:
It seems that Supernews accept automatically the notice-and-takedown-requests (some are false).

Reactie SuperNews:
We handle DMCA requests one at a time, the process is not automated. We do legally have to comply with them, but we have staff members that handle them and it isn't automatic removal.

Uit bijdragen van posters alhier interpreteer ik dat AstraWeb (al jaren mijn block backup) DMCA requests WEL automatisch afhandelt. Behalve Astra heb ik newszilla.ipv6 (xs4all) en reader.ipv6 (xsnews) als toegevoegde newsservers. Tot nu toe gaat krijg ik via Sick Beard de populaire TV series probleemloos binnen. Oudere afleveringen daarentegen niet (meer). Via Spotlite (incl. nl subs) weer wel.

Gezien de automatisch afhandeling van DMCA requests bij Astra aarzel ik om mijn block account bij Astra met 1000GB ($50) op te hogen EN SuperNews op te zeggen.

wsmaal wijzigde deze reactie 15-12-2012 12:47 (1%)
Reden: afhandeling toegveogd

• tita_tovenaar
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 23:56
Zoeken in de groepen is zo wat niet meer te doen !80% is al encrypted en een heleboel is al incomplete!Jammer dat het zo moet gaan.

Soms weet het ook niet meer.........

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

quote:
wsmaal schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 12:43:
[...]
Gezien de automatisch afhandeling van DMCA requests bij Astra aarzel ik om mijn block account bij Astra met 1000GB ($50) op te hogen EN SuperNews op te zeggen.
Voor lange termijn betalen moet je momenteel over aarzelen bij elke usenetprovider. Ik heb drie maanden sunny genomen (ook omdat het geen drol kost op de lagere snelheden), maar ik ga niet meer zoals een paar jaar geleden ergens 60 euro heen schuiven voor een jaar gebruik.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• HenkEisjedies
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 14:00
quote:
Phyxion schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 10:30:
Vind 50gb voor 10 euro wel meevallen. Is ongeveer wat ik nu uit mijn supernews account haal (als ik nutteloze downloads voortaan achterwege laat).

• Anthirian
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 23:54

Anthirian

In Trance We Trust

quote:
Ted038 schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 02:22:
MBT DMCA's : En wat als je 2 verschillende usenetproviders neemt (uiteraard niet aan elkaar gelieerd ofzo) ?

Provider A " vernielt" 30 % en Provider B ook 30 % , maar dat zal vast niet gauw exact dezelfde delen zijn. Samen met de PAR-bestanden zou je dan niet een veel betere succesrate hebben ?

Oftewel, met 2 a 3 providers : heb je dan minder last van DMCA's ? (uiteraard wel meer kosten, tenzij AC-systeem)

Gebruik zelf nu cheapnews (testaccount), easyusenet (testaccount) en ziggo en alles komt EN snel en geheel binnen :)
Stukken beter toen ik alleen Supernews had (Ziggo was die maand al opverbruikt qua GB's)
Ik gebruik momenteel mijn oude vertrouwde Eweka account in combinatie met een blockserver van Astraweb. Aan het verbruik van vandaag te zien is Fringe bij Eweka al verwijderd, maar die is wel door Astraweb gedownload. Als je dus op deze manier iets langer kan downloaden dan met maar 1 dan heeft het misschien wel voordelen. Afhankelijk van de meerprijs natuurlijk.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

• FloRadix
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 23:48
Hier een goede website om Usetnet providers te vergelijken die niet voldoen aan DMCA requests

http://www.ngprovider.com/euro-based-usenet-providers.php

• Rutix
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 19:14

Rutix

quote:
Anthirian schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 19:34:
[...]

Ik gebruik momenteel mijn oude vertrouwde Eweka account in combinatie met een blockserver van Astraweb. Aan het verbruik van vandaag te zien is Fringe bij Eweka al verwijderd, maar die is wel door Astraweb gedownload. Als je dus op deze manier iets langer kan downloaden dan met maar 1 dan heeft het misschien wel voordelen. Afhankelijk van de meerprijs natuurlijk.
Het helpt zeker. Ik heb supernews + eweka en ik kreeg best veel nog binnen :). Maar inderdaad het kost natuurlijk wel meer dan 1 account en het is maar of je het ervoor over hebt (je kunt natuurlijk ook een block account ergens nemen om dingen bij te vullen)

Nothing to see here!

• Laguna
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 19-12 14:08

Laguna

icq#got-nicked-by.ru

Pff.. gezeik zeg, topper van 3 dagen oud nu al zo ver incompleet dat het niet meer met par2 te fixen is. Daarmee weer terugvallen op torrents, betalen voor Usenet wordt zo een vrij nutteloze investering.

Usenet was juist geweldig vanwege de lange retentie, maar daar heb je nu dus over een jaar niks meer aan.

P.S. Momenteel nog abo bij Sunny.

EDIT: Net geprobeerd met XSNews, echter daar dezelfde problemen of de post in kwestie is gewoon incompleet geupload..

Laguna wijzigde deze reactie 16-12-2012 01:55 (14%)

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 2x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• Dacuuu
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 00:40

Dacuuu

raspberrypihelp.net

quote:
FloRadix schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 21:35:
Hier een goede website om Usetnet providers te vergelijken die niet voldoen aan DMCA requests

Bedankt _/-\o_

Raspberry Pi Tutorials!

• ps3player
  • Laatst online: 20:47
Als ik naar de link van Floradix kijk, en ik lees even terug naar de problemen bij de providers dan heeft het niks met locatie te maken.

Alles zit op de back-end van Euro@cces en XSnews, switchen zal weinig zoden aan de dijk zetten.
Ook mede door de basis infrastructuur van usenet in het algemeen.

ps3player wijzigde deze reactie 16-12-2012 09:32 (4%)

• Adlermann
  • Laatst online: 23:59
quote:
Laguna schreef op zondag 16 december 2012 @ 01:34:
Pff.. gezeik zeg, topper van 3 dagen oud nu al zo ver incompleet dat het niet meer met par2 te fixen is. Daarmee weer terugvallen op torrents, betalen voor Usenet wordt zo een vrij nutteloze investering.

Usenet was juist geweldig vanwege de lange retentie, maar daar heb je nu dus over een jaar niks meer aan.

EDIT: Net geprobeerd met XSNews, echter daar dezelfde problemen of de post in kwestie is gewoon incompleet geupload..
Je kan zeggen wat je wilt, maar ik kan er niet zo mee zitten dat piracy minder makkelijk wordt. Het treft mij ook wel, maar het is ultiem altijd nog aan de rechthebbenden m te besluiten hoe ze hun content aanbieden en tegen welke prijs.

En ergens vind ikhet ook wel goed dat bedrijven zoals eweka, newsxs, et al, die toch hun geld verdienden met piracy hoe je het wendt of keert, nu aangepakt worden.

panasonic tx-p55vt60 | Panasonic BDT-360| Mac Mini 2011 base model | Denon 1911 AVR | Wharfedale diamond 10.5, CM, 10.1 | Playstation 4

• BlackMage

BlackMage

(jarig!)
quote:
Laguna schreef op zondag 16 december 2012 @ 01:34:

Ja de lange retentie is nu voorbij. In het verleden verwijderde ik direct weer films/series nadat ik ze had gezien, want als ik het weer wilde zien dan kon ik er vanuit gaan dat het wel weer opnieuw van usenet kon plukken.

Gelukkig zijn hardeschijven nu lekker goedkoop. Voor 4,3 cent per GB kan je nu je eigen retentie opbouwen. Dat komt neer op ~20-30 cent per film en hoe je het ook bekijkt, dat is vele malen beter dan de crimineel hoge prijzen van de ondemand streaming diensten. En het is nog best leuk ook, een collectie opbouwen.

• Phyxion

Phyxion

Treexy.com | _/-\o_

quote:
FloRadix schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 21:35:

Heb je alleen niks aan want alles wat daar op staat verwijderd ook. Zie ook de post van een Tweaker een stukje terug met welke providers gewoon alles verwijderen.

Treexy.com | Driver Fusion. Zegt deze applicatie je niks? Neem dan eens een kijkje op de website! | 'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Remko
  • Laatst online: 18-12 20:17
quote:
Phyxion schreef op zondag 16 december 2012 @ 11:51:
[...]

Heb je alleen niks aan want alles wat daar op staat verwijderd ook. Zie ook de post van een Tweaker een stukje terug met welke providers gewoon alles verwijderen.
Er is zelfs GEEN enkele USP die niet verwijderd...

• Arfman
  • Laatst online: 22:29

Arfman

Drome!

quote:
Adlermann schreef op zondag 16 december 2012 @ 09:39:
[...]

Je kan zeggen wat je wilt, maar ik kan er niet zo mee zitten dat piracy minder makkelijk wordt. Het treft mij ook wel, maar het is ultiem altijd nog aan de rechthebbenden m te besluiten hoe ze hun content aanbieden en tegen welke prijs.

En ergens vind ikhet ook wel goed dat bedrijven zoals eweka, newsxs, et al, die toch hun geld verdienden met piracy hoe je het wendt of keert, nu aangepakt worden.
Ben ik op zich met je eens, het probleem is alleen dat er geen legaal alternatief is. Ik heb enkele honderden euro's geïnvesteerd in een NAS die voor me kan downloaden, ik heb ondertussen ook al honderden euro's aan Usenet abbo's geïnvesteerd dus betalen voor content wil ik wel, het kan alleen niet (legaal). Maar op zich is dat niet iets voor in dit topic, bovendien verwacht ik dat de entertainmentindustrie z'n hakken in het zand blijft zetten en zo lang mogelijk zoveel mogelijk geld zal proberen binnen te harken door alles te blokkeren behalve wat van hunzelf is.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel |

• pdukers
  • Registratie: september 2006
  • Niet online
Het lijkt erop dat sommige uploaders usenet vermijden. Ik ben deze week al van 2 series de 1080p/720p web-dl wel gevonden via torrents maar niet via index sites.

• robbinonline
  • Laatst online: 16:17
quote:
pdukers schreef op zondag 16 december 2012 @ 13:24:
Het lijkt erop dat sommige uploaders usenet vermijden. Ik ben deze week al van 2 series de 1080p/720p web-dl wel gevonden via torrents maar niet via index sites.
Ze staan nog wel degelijk op usenet alleen niet meer met de naam in de header maar willekeurige namen om de takedowns tegen te gaan. Het zou het een stuk prettiger maken als er weer eens website opstaat waar verteld word welke willekeurige namen bij welke episode horen.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

• schumi2004
  • Registratie: februari 2004
  • Nu online

schumi2004

quote:
robbinonline schreef op zondag 16 december 2012 @ 15:28:
[...]

Ze staan nog wel degelijk op usenet alleen niet meer met de naam in de header maar willekeurige namen om de takedowns tegen te gaan. Het zou het een stuk prettiger maken als er weer eens website opstaat waar verteld word welke willekeurige namen bij welke episode horen.
En dan is de cirkel weer rond en moet er weer naar iets anders gezocht worden ;)

• Phyxion

Phyxion

Treexy.com | _/-\o_

quote:
Remko schreef op zondag 16 december 2012 @ 12:10:
[...]

Er is zelfs GEEN enkele USP die niet verwijderd...
Ben nog geen verwijderd bestand tegengekomen op mijn Aeton test account. Er zijn ongetwijfeld meer aanbieders die niet / minder verwijderen. Vraag is echter tegen welke prijs...

• tHe_BiNk
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Ik gebruik al jaren usenetserver.com, en sinds een paar dagen geeft dat de bekende problemen (spul van een paar uur oud werkt nog steeds redelijk).

Heb daarnaast extremeusenet.nl getest met een maand abbo en dat was geen succes (kon slechts 10% downloaden, ongeveer hetzelfde als usenetserver.com). Deze kon het dus ook het spul niet vinden (spul was 8 tot 2 weken oud). Tweaknews.eu kon het beter vinden maar niet voldoende kompleet (90%).

tHe_BiNk wijzigde deze reactie 16-12-2012 18:11 (19%)

www.PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers, muurteksten, meubelstickers en stickers - www.WindowDeco.nl.

• Crazyanz
  • Laatst online: 00:28
Ik heb zelf een supernews abbo en tot nu toe slaagt sickbeard er nog steeds in om alles compleet binnen te halen. En ik klap mijn laptop/download bak maar paar keer per week open.

• pdukers
  • Niet online
quote:
robbinonline schreef op zondag 16 december 2012 @ 15:28:
[...]

Waarom uploaden als bijna niemand ze kan vinden?

• rjvisje
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 15:35
Bij xs4all is het tot voor kort ook lang goed gegaan, maar nu sinds kort ook steeds meer last van ontbrekende bestanden bij nieuwe afleveringen van series en films..

• BlackMage

BlackMage

(jarig!)
quote:
pdukers schreef op zondag 16 december 2012 @ 18:52:
[...]

Waarom uploaden als bijna niemand ze kan vinden?
Het lijkt erop dat indexers en uploaders een systeem hebben afgesproken om headers op usenet te encrypten met behulp van externe lijsten en encryptie. De newznab software waarmee je zelf een indexsite kan opzetten lijkt ondersteuning te bieden hiervoor (nzbpre lijkt het te heten). Je mit alleen essentiele informatie waaronder de encryptiesleutel.

Dit systeem werkt echter alleen in gesloten communities. Immers als de industrie toegang heeft tot een indexer met de sleutel ben je weer terug bij af.

• pdukers
  • Niet online
Bedankt voor de info. Dat wordt dan wel een heel gesloten community, want als een publieke indexer toegang krijgt tot de sleutels zijn we weer terug bij af.

• Phyxion

Phyxion

Treexy.com | _/-\o_

quote:
pdukers schreef op zondag 16 december 2012 @ 20:07:
Bedankt voor de info. Dat wordt dan wel een heel gesloten community, want als een publieke indexer toegang krijgt tot de sleutels zijn we weer terug bij af.
Precies, dit heeft toch geen nut op deze manier.

• C.44

C.44

Het lijkt er op dat NZB.su behoorlijk wat problemen heeft. Vanmiddag waren ze nog in "Maintenance Mode" en nu spuugt 't ding een IIS 404 error. Gaat goed daar, hoop dat de site eerstdaags weer terug komt aangezien ik best een eindje vooruit betaald had daar. Moet maar eens even op zoek naar een (tijdelijk?) alternatief =(

• White_Collar
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 18:17

White_Collar

De oude Rekenblok ;)

quote:
C.44 schreef op maandag 17 december 2012 @ 02:03:
Het lijkt er op dat NZB.su behoorlijk wat problemen heeft. Vanmiddag waren ze nog in "Maintenance Mode" en nu spuugt 't ding een IIS 404 error. Gaat goed daar, hoop dat de site eerstdaags weer terug komt aangezien ik best een eindje vooruit betaald had daar. Moet maar eens even op zoek naar een (tijdelijk?) alternatief =(
zucht, doe eens /index.php 8)

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

• C.44

C.44

quote:
Eh, juistem. Dat had ik idd nog niet geprobeerd, verklaard ook waarom ik nog geen fouten in SB's log kon vinden.

Thx =)

• White_Collar
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 18:17

White_Collar

De oude Rekenblok ;)

quote:
C.44 schreef op maandag 17 december 2012 @ 02:30:
[...]

Eh, juistem. Dat had ik idd nog niet geprobeerd, verklaard ook waarom ik nog geen fouten in SB's log kon vinden.

Thx =)
geen probleem ;)

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

• FezzFest
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 12-11 16:49
quote:
pdukers schreef op zondag 16 december 2012 @ 13:24:
De laatste 2 weken heb ik dat ook gemerkt. Probeer die ene serie over een psychopatische bloedanalist maar eens te vinden op een indexsite...

Specs

• Dacuuu

Dacuuu

raspberrypihelp.net

quote:
FezzFest schreef op maandag 17 december 2012 @ 08:30:
[...]

De laatste 2 weken heb ik dat ook gemerkt. Probeer die ene serie over een psychopatische bloedanalist maar eens te vinden op een indexsite...
Gebruik gewoon spotnet of een variant. ;)

Raspberry Pi Tutorials!

• FezzFest
quote:
Dacuuu schreef op maandag 17 december 2012 @ 08:34:
[...]

Gebruik gewoon spotnet of een variant. ;)
Daar heb je niets aan (kijk het maar eens na). Ik denk dat BlackMage een juiste analyse maakt.
quote:
BlackMage schreef op zondag 16 december 2012 @ 18:59:
[...]

Het lijkt erop dat indexers en uploaders een systeem hebben afgesproken om headers op usenet te encrypten met behulp van externe lijsten en encryptie. De newznab software waarmee je zelf een indexsite kan opzetten lijkt ondersteuning te bieden hiervoor (nzbpre lijkt het te heten). Je mit alleen essentiele informatie waaronder de encryptiesleutel.

Dit systeem werkt echter alleen in gesloten communities. Immers als de industrie toegang heeft tot een indexer met de sleutel ben je weer terug bij af.

Specs

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

quote:
FezzFest schreef op maandag 17 december 2012 @ 08:30:
[...]

Volgens mij heeft die serie veel last van takedowns ben ik vorige week achter gekomen. Heel jammer......

• Dacuuu

Dacuuu

raspberrypihelp.net

quote:
FezzFest schreef op maandag 17 december 2012 @ 08:37:
[...]

Daar heb je niets aan (kijk het maar eens na). Ik denk dat BlackMage een juiste analyse maakt.

[...]
Die psychopatische bloedanalist staat gewoon op spotnet hoor.

Raspberry Pi Tutorials!

• FezzFest
quote:
Dacuuu schreef op maandag 17 december 2012 @ 08:40:
[...]

Die psychopatische bloedanalist staat gewoon op spotnet hoor.
Nummer twaalf staat er nog niet op, meer ga ik er niet over zeggen daar ik geen heibel wil met modjes.
Edit: Nu staat ze er wel op. Vroeger stond zoiets binnen het uur na afloop in een indexsite, het verloopt nu trager.

FezzFest wijzigde deze reactie 17-12-2012 11:39 (16%)

Specs

• Raven__NL
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 00:01
Mijn SB heeft vannacht die serie over die bloedanalist zonder problemen binnen gehaald van usenet.

Raven__NL wijzigde deze reactie 17-12-2012 09:57 (7%)

• Malt007
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 18:22
Sinds gisteren heb ik ineens last van een lage downloadsnelheid en ook veel variatie in snelheid bij downloaden via xsnews. Normaal zie ik een grabit gewoon een rechte lijn in de snelheidsgrafiek van ongeveer 11.5 mb/s maar gisteren de hele dag +/- 1mb/s. Als ik een speedtest doe haal ik gewoon 100mbit. Waar kan dit aan liggen?

• SidewalkSuper
  • Nu online
Verwijderde posts

• Raven__NL
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 00:01
quote:
Malt007 schreef op maandag 17 december 2012 @ 09:58:
Sinds gisteren heb ik ineens last van een lage downloadsnelheid en ook veel variatie in snelheid bij downloaden via xsnews. Normaal zie ik een grabit gewoon een rechte lijn in de snelheidsgrafiek van ongeveer 11.5 mb/s maar gisteren de hele dag +/- 1mb/s. Als ik een speedtest doe haal ik gewoon 100mbit. Waar kan dit aan liggen?
Dan kan je ervan uit gaan dat ze al verwijderd zijn, dat heb ik ook al gemerkt :(

• TheNephilim
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 19-12 15:18

TheNephilim

Wtfuzzle

Ja enorm veel series/films/etc. zijn gewoon niet te vinden. Jammer dat er ineens zo enorm veel takedowns zijn :o

VILF Gaming

• neggix
  • Laatst online: 18-12 02:23
Ik had vorige week met Sunny onwijs veel last van alle incomplete downloads, maar vanaf vrijdagavond kan ik alles gewoon weer neerhalen, ook op de bekende index websites staat alles compleet! Ik heb dus nergens meer last van kwa incompletes, terwijl ik dit vorige week heel erg had.

Mario Kart FC 1590-4774-1019

• C.44

C.44

quote:
neggix schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 00:20:
Ik had vorige week met Sunny onwijs veel last van alle incomplete downloads, maar vanaf vrijdagavond kan ik alles gewoon weer neerhalen, ook op de bekende index websites staat alles compleet! Ik heb dus nergens meer last van kwa incompletes, terwijl ik dit vorige week heel erg had.
Dan ben je er denk ik gewoon op tijd bij geweest. Ik heb iig vanmorgen nog een incomplete voor m'n kiezen gehad van die 2 meisjes zonder centen.

• Dacuuu

Dacuuu

raspberrypihelp.net

quote:
C.44 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 08:16:
[...]

Dan ben je er denk ik gewoon op tijd bij geweest. Ik heb iig vanmorgen nog een incomplete voor m'n kiezen gehad van die 2 meisjes zonder centen.
Die 2 meiden zullen wel het incasso bureau over de vloer hebben gekregen :+

Raspberry Pi Tutorials!

• arsimo
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 20-12 08:44
quote:
C.44 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 08:16:
[...]
Met enige handigheid gewoon van usenet te downloaden hoor, zowel de "SD" als "HD 720p" versie. Uurtje geleden nog gedaan.

• C.44

C.44

quote:
arsimo schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 09:25:
[...]

Met enige handigheid gewoon van usenet te downloaden hoor, zowel de "SD" als "HD 720p" versie. Uurtje geleden nog gedaan.
Via Sunny? Ik had parity errors op alle bestanden.

• arsimo
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 20-12 08:44
quote:
C.44 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 09:29:
[...]
Via Sunny? Ik had parity errors op alle bestanden.
Als test had ik het op twee extra usenet servers geprobeerd (xsnews, giganews), geen enkel probleem. Let wel, er staat (expres als decoy?) een schijnbare 720p versie die puur rommel is, de correcte reguliere versies staan op (de inmiddels neem ik aan bekende?) vermomde manier op usenet.

• C.44

C.44

quote:
arsimo schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 09:37:
[...]

Als test had ik het op twee extra usenet servers geprobeerd (xsnews, giganews), geen enkel probleem. Let wel, er staat (expres als decoy?) een schijnbare 720p versie die puur rommel is, de correcte reguliere versies staan op (de inmiddels neem ik aan bekende?) vermomde manier op usenet.
Is natuurlijk de vraag welke van die twee SB heeft gekozen dan. Ik kan echter maar 1 720p versie vinden. Ook zo'n 1st world probleem, nieuwe hdtv en al je sd content ziet er niet meer uit :X

• Joarie

Joarie

quote:
arsimo schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 09:25:
[...]

Verhip ja, er staan weer een paar verse erop. Maar dat is eigenlijk weer de omslachtige handmatige werkmethode die ik met Sickbeard probeerde te vermijden.

Meet my Witch Doctor

• Korumera

Korumera

quote:
C.44 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 09:39:
[...]

Is natuurlijk de vraag welke van die twee SB heeft gekozen dan. Ik kan echter maar 1 720p versie vinden. Ook zo'n 1st world probleem, nieuwe hdtv en al je sd content ziet er niet meer uit :X
Ik vind het tegenwoordig nog wel mee vallen hoor hoe die SD er uit zieto p een HDtv :) helemaal sinds ze nieuwe codec gebruiken, maar goed ik ben al lang blij dat ik gewoon nog alles kan downloaden :) dan maar SD hoor zonder problemen.

• Malt007
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 18:22
Hier ook geen problemen meer. Gisteren gewoon weer lekker 20gb binnen gehaald met 11 mb/s. Allemaal afleveringen van series die met hun gewone naam te vinden zijn overigens.

• aouwe
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 16:24
Ik heb Supernews. Op zich supertevreden. Van die serie met die man die op mentalistische wijze de politie assisteert, kon ik een aflevering door takedowns niet binnenhalen, van geen enkele spotter. Ik heb een trial genomen op TweakNews (Europese Cambrium netwerk), en dan gaat het dus wel. Doe er je voordeel mee.

• Exocet
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Hier ook met Sunny geen enkel probleem de afgelopen tijd , alle bekende "probleem" series komen zonder problemen binnen.

• aouwe
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 16:24
Zojuist ook een niet binnen te halen aflevering van die bovennatuurlijke broers via Tweaknews binnengehaald van 75 dagen oud, niet die van die jeugdserie Q en Q, maar wel een andere spotter, dus er is nog hoop....

• tita_tovenaar
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 23:56
quote:
LordHades schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 09:44:
[...]

Ik vind het tegenwoordig nog wel mee vallen hoor hoe die SD er uit zieto p een HDtv :) helemaal sinds ze nieuwe codec gebruiken, maar goed ik ben al lang blij dat ik gewoon nog alles kan downloaden :) dan maar SD hoor zonder problemen.
Ik vind hier het verschil ook geen probleem,als het geluid maar goed is .Dus als het unsubbed is het liefst wel dts of dolby digital(ac3) zodat ik de spraak wat naar voren kan trekken,dan ben ik allang tevreden!

Soms weet het ook niet meer.........

• C.44

C.44

Het is ook niet belabberd slecht, maar op een 50" scherm word 360p toch al snel blokkerig. Op een of andere manier valt het iig meer op dan bij m'n projector (720p max) die het veel groter projecteerde. Is raar iig haha. Is er trouwens een mogelijkheid om SB eerst SD content te laten downen en daarna HD? SD content is over 't algemeen vrij snel binnen en dan zou je die takedowns ook met een wat tragere verbinding nog voor kunnen zijn.

Pagina: 1 ... 18 ... 55 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
VERPLICHT LEESVOER: lees Deze post

Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.

Ook geen hints of vragen naar films, series en dergelijke. Kap er gewoon mee, anders gaan we harder optreden.

Voor je een vraag stelt met betrekking tot incomplete downloads, doorzoek eerst dit topic eens!

Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBWebsites en communities

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True