Virussen? Scan ze hier! | Anti-spam? Stichting Spamvrij.nl Stop vuurwerkoverlast
Is inderdaad een goede post en ik geef hem ook een +2quote:Krylinck schreef op maandag 16 april 2012 @ 13:45:
En degenen die erop reageren worden ook best omlaag gemod...
watercoolertje in 'nieuws: Samsung kondigt Galaxy S III op 3 mei aan'
Is dat niet gewoon +2 vanwege de onderbouwing? Ingaan op de troll doet hij niet, ik vind het een nette reactie.
na mijn zetje staat hij effectief op -1, die +3 gever snapt het nog niet helemaal.quote:tweaker2010 schreef op maandag 16 april 2012 @ 14:32:
@Herman: Thnx!
RielN in 'nieuws: KPN kampt met storing mobiel internet - update'
Deze heeft nog een zetje nodig naar -1
Heb hem ook een -1 gegeven, kan nog wel wat zetjes gebruiken.quote:Spheroid schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:02:
psyko666 post in Piratenpartij start procedure tegen Brein een weliswaar als grappig te beoordelen url, maar ook 1 die imo misschien in strijd met de policy is en imo op zijn minst op -1 zou moeten staan.
Die eerste link mag van mij op een nul of +1, zelf geef ik hem gewoon een +1.quote:De reacties onder dit artikel verzanden imo nogal in een offtopic discussie over het al dan niet rendabel zijn van windenergie. Dit heeft ook gevolgen voor de moderaties die mensen geven, deze post zou qua inhoud gewoon een +1 kunnen zijn terwijl posts als deze wel informatief zijn, maar in feite offtopic.
Wat is jullie mening hierover?
De 2e link heb ik ook als +2 beoordeelt.
Eerste link is verwijderd, de 2e link staat na mijn zetje op de -1.quote:wildhagen schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:02:
mimic in 'nieuws: Piratenpartij start procedure tegen Brein'
Nogal op de man, kan niet meer dan een -1 ervan maken. Krijgt wel +1's, +2's en zelfs +3's....
KinGuiN in 'nieuws: Piratenpartij start procedure tegen Brein'
Hoort ook op -1, krijgt ook +1's....
Eerste reactie heb ik ook een -1 gegeven, de 2e idem dito maar die kan nog wat zetjes gebruiken door de +1's en enkele +2's.quote:wildhagen schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:06:
jGS in 'nieuws: Piratenpartij start procedure tegen Brein'
Nog één op de man en dus -1.... gaat weer lekker daar!
psyko666 in 'nieuws: Piratenpartij start procedure tegen Brein'
Ook hier kom ik niet verder dan een -1.
mjtdevries in 'nieuws: Piratenpartij start procedure tegen Brein'
Dat is weer wél een +1, maar die krijgt dan weer 6x -1.....
Laatste reactie staat iets steviger op +1 nu.
Duidelijke +1, maar dit zijn puur mensen die mening modden, heb hem een +1 gegeven maar hij kan nog wat zetjes gebruiken.quote:wildhagen schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:21:
Hij gaat idd wat ver soms ja, maar dat is nog geen reden voor anderen om dan óók maar op de/zijn man te spelen. Als je buurman in de sloot springt, spring je er toch ook niet direct achteraan?
mjtdevries in 'nieuws: Piratenpartij start procedure tegen Brein'
Krijgt 6x -1, maar is gewoon een +1 lijkt me. Is er iemand op naam (tegen mjtdevries) aan het modden ofzo?
Als dit zo is wil dat niet per definitie zeggen dat iets dan maar direct een nul is? of heb ik dat nu verkeerd begrepen?quote:.oisyn schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:35:
[...]
Ik vind het een 0 wegens onjuiste info, een dwangsom gaat naar de eiser (Brein), niet naar de staatskas.
Zo weer wat bij gewerkt
Vendar is wel erg lange epistels aan het posten in dat topic, welke score hoort hierbij?
Niet per definitie een 0, maar het presenteren van onjuiste informatie als feiten krijgt doorgaans een puntje aftrek als die informatie het grootste deel van de post beslaat.quote:pino85 schreef op maandag 16 april 2012 @ 17:35:
Als dit zo is wil dat niet per definitie zeggen dat iets dan maar direct een nul is? of heb ik dat nu verkeerd begrepen?
.oisyn wijzigde deze reactie 16-04-2012 18:05 (9%)
[GoT topic extension for Chrome - werkt nog niet met tweakers.net 7] - [T.net karma monitor]
[Deus Ex: HR] - [Lara Croft and the Guardian Of Light]
De reactie op zich is heel netjes. het is ook wel als on-topic te zien, zeker naar zijn parent, maar het is een zeer lang betoog waar, imho, niemand op aan het wachten is. Een +1 lijkt mij mooi beloond voor het schrijven van zulke epistels die verder voor de meeste mensen niet echt relevant zijn. Iedereen die de reacties wil lezen die echt van belang zijn zal zijn voorkeur op de +2 en hoger zetten waardoor deze epistels dan meteen wegvallen.quote:tweaker2010 schreef op maandag 16 april 2012 @ 17:51:
Vendar in 'nieuws: Delftse onderzoekers vinden aanwijzingen voor Majorana-deeltje'
Vendar is wel erg lange epistels aan het posten in dat topic, welke score hoort hierbij?
Een 0 kan ik ook prima mee leven trouwens.
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Ah op die manier, ok bedankt voor je uitleg!quote:.oisyn schreef op maandag 16 april 2012 @ 18:05:
[...]
Niet per definitie een 0, maar het presenteren van onjuiste informatie als feiten krijgt doorgaans een puntje aftrek als die informatie het grootste deel van de post beslaat.
Je moet er bijna een dag voor vrijnemen als je dit soort lappen moet lezen, ik heb hem wel een +1 gegeven.quote:k1n8fisher schreef op maandag 16 april 2012 @ 20:04:
[...]
De reactie op zich is heel netjes. het is ook wel als on-topic te zien, zeker naar zijn parent, maar het is een zeer lang betoog waar, imho, niemand op aan het wachten is. Een +1 lijkt mij mooi beloond voor het schrijven van zulke epistels die verder voor de meeste mensen niet echt relevant zijn. Iedereen die de reacties wil lezen die echt van belang zijn zal zijn voorkeur op de +2 en hoger zetten waardoor deze epistels dan meteen wegvallen.
Een 0 kan ik ook prima mee leven trouwens.
pino85 wijzigde deze reactie 16-04-2012 20:13 (51%)
Gallant in 'nieuws: Samsung kondigt Galaxy S III op 3 mei aan'
Stekkepoot in 'nieuws: Samsung kondigt Galaxy S III op 3 mei aan'
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Foei foei, die Gallant is helemaal niet zo galantquote:pcgek schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:03:
Misschien dat er met deze 2 posts/users nog wat gedaan moet worden? Nee, ik doe geen suggesties![]()
Gallant in 'nieuws: Samsung kondigt Galaxy S III op 3 mei aan'
Stekkepoot in 'nieuws: Samsung kondigt Galaxy S III op 3 mei aan'
Dit soort reacties mogen van mij zo het afvalputje in.
Thorium. Thorium. Post-Silicium: Indium Antimonide, InSb. Grafeen.
Om hier een +3 te geven moet je óf stoned zijn óf dronken (of een combi).... iig is het idd misbruik.
Virussen? Scan ze hier! | Anti-spam? Stichting Spamvrij.nl Stop vuurwerkoverlast
Dropbox alternatief "Copy": 15GB+ https://copy.com?r=AQ1MOY
Nu wel. Heb hem +1 gegeven.quote:Lambo LP670 SV schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 09:53:
Mijn postje Lambo LP670 SV in 'nieuws: Oracle voegt op valreep bewijs toe in rechtszaak tegen Google' heeft nog geen moderaties ontvangen
Ik vind een 0 prima. De score staat nu nog vrij hoog door de +3's.quote:
Deze +3 is ook veel te hoog.
Heb hem een nul gegeven.quote:wildhagen schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 08:13:
Ik vond zelf een 0 wel genoeg, hoewel een +1 nog wel verdedigbaar is.
Om hier een +3 te geven moet je óf stoned zijn óf dronken (of een combi).... iig is het idd misbruik.
Je post staat nu stevig op +1quote:Lambo LP670 SV schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 09:53:
Mijn postje Lambo LP670 SV in 'nieuws: Oracle voegt op valreep bewijs toe in rechtszaak tegen Google' heeft nog geen moderaties ontvangen
Staat na mijn zetje effectief op de 0.quote:
freak1 in 'nieuws: Windows 8 zal in vier verschillende edities uitkomen'
Die smileys spreken voor zich. Ik heb hem ook -1 gegeven.quote:Bor de Wollef schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:34:
Ik vind dit een -1 vanwege toon, wat vinden jullie?
Voor mij verdiend dit niets meer dan een -1, na mijn zetje staat hij daar ook op.quote:Bor de Wollef schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:34:
Ik vind dit een -1 vanwege toon, wat vinden jullie?
MoiZie in 'nieuws: Aanklager: Breivik was verslaafd aan World of Warcraft'
Serieus een spotlight waard? Kansloos. echt een 0 voor mij
http://pickygamerzone.blogspot.nl/
Nee eerder max een nulletje.quote:Bor de Wollef schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:14:
+3 voor dit? Dacht het niet...
MoiZie in 'nieuws: Aanklager: Breivik was verslaafd aan World of Warcraft'
Idem dito voor deze post.quote:lanerios schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:38:
rg-mohwa in 'nieuws: Ikea gaat meubels met geïntegreerde av-elektronica verkopen'
Serieus een spotlight waard? Kansloos. echt een 0 voor mij
Zie net dat deze al massaal omlaag gemod is naar -1, niet meer nodig dus
Kaasbroodje wijzigde deze reactie 17-04-2012 15:05 (14%)
Is maximaal een 0 waard.quote:
Heb hem -1 gegeven en daar staat ie nu op.quote:Kaasbroodje schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 15:05:
Deze reactie: Pyrone89 in 'nieuws: Apple weigert 4g-aanduiding bij iPad te schrappen in Australië' krijgt 3x een plus 3, is dat niet wat overdreven?
Zie net dat deze al massaal omlaag gemod is naar -1, niet meer nodig dus
Edit: +2 is teveel voor deze, dat draadje kan beter verborgen worden:
vgroenewold in 'nieuws: Apple weigert 4g-aanduiding bij iPad te schrappen in Australië'
tweaker2010 wijzigde deze reactie 17-04-2012 15:22 (13%)
krijgt 6 x + 2, lijkt me niet echt realistisch
en alle reacties op dit stukje NLRay in 'nieuws: Apple weigert 4g-aanduiding bij iPad te schrappen in Australië' lijken helemaal de weg kwijt, een post met 5x +3
Kaasbroodje wijzigde deze reactie 17-04-2012 15:25 (36%)
Eigen post. Totaal ongewenst, maar kon het niet laten. Maar toch mensen met +2 en +1? Die moeten echt de weg kwijt zijn
Deze schoolmeester reactie mag ook wel op -1.
2x ongewenst? wow, coole mods vandaag <3
Al de "Bedankt Tweakers.net, heb een code binnen"-posts lijken me allemaal niet gewenst en daarom een 0 waard.
"They say great science is built on the shoulders of giants - not here. At Aperture we do all our science from scratch; no hand holding."
Ik zou het geen mismods noemen. Dergelijke artikelen worden meestal wat soepeler gemodquote:JanW schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 16:20:
redactieblog: Tweakers.net geeft bètakeys voor Ghost Recon: Future Soldier weg
Al de "Bedankt Tweakers.net, heb een code binnen"-posts lijken me allemaal niet gewenst en daarom een 0 waard.
Scientia potentia est
Heb ook een nul en - gegeven, de post van vgroenewold kan imo max op een nul gemod worden.quote:tweaker2010 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 15:20:
[...]
Is maximaal een 0 waard.
[...]
Heb hem -1 gegeven en daar staat ie nu op.
Edit: +2 is teveel voor deze, dat draadje kan beter verborgen worden:
vgroenewold in 'nieuws: Apple weigert 4g-aanduiding bij iPad te schrappen in Australië'
Staat na mijn zetje op -1quote:tweaker2010 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 16:02:
merethan in 'nieuws: Xs4all kampt met grootschalige ddos-aanval'
Deze schoolmeester reactie mag ook wel op -1.
Staat gewoon op +1quote:lanerios schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 16:09:
lanerios in 'nieuws: Xs4all kampt met grootschalige ddos-aanval'
-1 gegeven, waarom maakte je die post? is zonde toch.quote:lanerios schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 15:38:
Eigen post. Totaal ongewenst, maar kon het niet laten. Maar toch mensen met +2 en +1? Die moeten echt de weg kwijt zijn
pino85 wijzigde deze reactie 17-04-2012 16:46 (54%)
Reg. datum: 31-05-2005
Heb speciaal voor jou nog een keer ongewenst eroverheen gedaan. Sorry maar lijkt me niet echt relevant als iedereen die last heeft van trage webmail dat gaat melden.quote:lanerios schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 16:09:
kumquat in 'nieuws: Xs4all kampt met grootschalige ddos-aanval'
Die heb heb ik nu net over het randje naar -1 gekregen, maar degene die daar +3 op modereert is redelijk de weg kwijt.
AKA Furby-killer
Dan is het off topic muppet, niet ongewenst. Echt kansloze modders vandaag <3quote:furby-killer schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 17:07:
[...]
Heb speciaal voor jou nog een keer ongewenst eroverheen gedaan. Sorry maar lijkt me niet echt relevant als iedereen die last heeft van trage webmail dat gaat melden.
kumquat in 'nieuws: Xs4all kampt met grootschalige ddos-aanval'
Die heb heb ik nu net over het randje naar -1 gekregen, maar degene die daar +3 op modereert is redelijk de weg kwijt.
Het is wel een goede vraag, maar ik vind hem ook geen +2 waard.quote:
Om hier even op in te haken, ik heb de posts bekeken die eerder zijn gemaakt en kwam er zo snel geen tegen in de context zoals zijn post waar jij blijkbaar een -1 voor gaf.quote:furby-killer schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 17:07:
[...]
Heb speciaal voor jou nog een keer ongewenst eroverheen gedaan. Sorry maar lijkt me niet echt relevant als iedereen die last heeft van trage webmail dat gaat melden.
Als dit soort posts bv al eerder zijn gemaakt boven die van hem kan ik de -1 begrijpen dan word het gewoon vervelend als iedereen dat gaat posten maar in dit geval is de 0 veel beter op zijn plaats en is een -1 te streng en niet nodig.
En dat Speciaal voor jou gedeelte uit je post hier boven is ook niet nodig.
Dit lijkt me geen +3 of +2 of +1 waard, eerder een max nul lijkt me? -1 kan ook!
SmokingCrop in 'nieuws: AMD verlaagt prijzen drie Radeon 7000-kaarten'
Edit:
Waarom krijgt dit zo veel +2's en +3's?
siepeltjuh in 'redactieblog: Win een bètakey voor Ghost Recon: Future Soldier'
pino85 wijzigde deze reactie 17-04-2012 19:58 (35%)
En omtrent de vraag die hij stelt, als hij zich dat afvraagt kan hij dit beter in het GR topic stellen.
pino85 wijzigde deze reactie 17-04-2012 20:05 (22%)
&
Perkouw in 'nieuws: Xs4all kampt met grootschalige ddos-aanval'
Ik snap niet waarom beide offtopic/irrelevant zijn gemodereerd ?
Kan iemand mij met dit probleem helpen?!
Check hier mijn vraag en aanbod advertenties!
Dank u, maar hier was het me niet zozeer om te doen hoor. Haha.quote:pino85 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:57:
Staan na mijn zetjes op +1
Begon eerlijk gezegd gewoon een beetje te twijfelen of ik misschien toch offtopic was o.i.d.
Zanac-ex in 'nieuws: Apple weerspreekt claims Greenpeace over 'vuile' datacenters'
+2/+3 voor deze idem dito:
evad1st in 'nieuws: Apple weerspreekt claims Greenpeace over 'vuile' datacenters'
pino85 wijzigde deze reactie 18-04-2012 08:49 (30%)
Die eerste heeft alleen een stukje engelse tekste gecopy-paste en loopt te zeuren over die -1.quote:pino85 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 08:49:
+3 lijkt me wat te veel van het goede voor deze reactie:
Zanac-ex in 'nieuws: Apple weerspreekt claims Greenpeace over 'vuile' datacenters'
+2/+3 voor deze idem dito:
evad1st in 'nieuws: Apple weerspreekt claims Greenpeace over 'vuile' datacenters'
Heb beide reacties +1 gegeven.
Framoes in 'nieuws: Gerucht: Google wil Motorola 'Google-smartphones' laten maken'
Deze +3 is ook veel te hoog. Heb hem -1 gegeven.
@pino85: Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
tweaker2010 wijzigde deze reactie 18-04-2012 10:36 (12%)
Blazing-Studios in 'nieuws: Archos claimt derde plaats in Europese tabletmarkt'
@pino85, feli
Die post heb ik ook een nulletje gegeven, ik weet ook niet wat er stond voor de edit maar een -1 of een +1 is het nu in ieder geval niet.
pino85 wijzigde deze reactie 18-04-2012 10:52 (41%)
hiostu in 'nieuws: Microsoft ontwikkelt Skype voor browsers in html5'
Verxx in 'nieuws: Blizzard sluit Diablo III-bèta op 1 mei'
Kan zelf de link niet checken (zit op het werk) maar is sowieso niet de officiele Battle.net website. Kan iemand hier naar kijken?
Ryan_ wijzigde deze reactie 18-04-2012 12:39 (57%)
Nanos gigantium humeris insidentes.
Waarom hier massaal -1's aan word gegeven geen idee..
Het is in ieder geval alles behalve terecht.. +2 gegeven.
Dank je wel Cloud!
pino85 wijzigde deze reactie 18-04-2012 12:42 (35%)
Feli pino85!
Cloud wijzigde deze reactie 18-04-2012 12:41 (5%)
Chiri mo tsumori yamato nari.
Edit: wat is hier off-topic aan? tweaker2010 in 'nieuws: Archos claimt derde plaats in Europese tabletmarkt'
tweaker2010 wijzigde deze reactie 18-04-2012 13:15 (51%)
Deze vergelijking gaat totaal niet op en is imo een 0 waard. Het artikel gaat over een bestaand boek waar mogelijk een idee door een game developer uit is gehaald. Dit vergelijking die gemaakt wordt is tussen een stripboek en een niet bestaand apparaat.
"They say great science is built on the shoulders of giants - not here. At Aperture we do all our science from scratch; no hand holding."
Ik heb wel een idee waar die -1 vandaan komt.. Ga ik even naar kijken; je reactie hoort gewoon op +1 te staan ja.quote:Perkouw schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:47:
Af en toe... hoe kan dit, Perkouw in 'nieuws: Schrijver beticht Ubisoft van stelen 'Animus-idee'', nu offtopic gemod worden en het persoon eronder ontopic.
dit was een poll op de frontpage en mijn reactie was een keuze uit die poll.......
For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.
Klopt al vind ik zijn reactie wel een punt hebben, nul of +1 kan imo beiden.quote:JanW schreef op woensdag 18 april 2012 @ 14:36:
Flowmo in 'nieuws: Schrijver beticht Ubisoft van stelen 'Animus-idee''
Deze vergelijking gaat totaal niet op en is imo een 0 waard. Het artikel gaat over een bestaand boek waar mogelijk een idee door een game developer uit is gehaald. Dit vergelijking die gemaakt wordt is tussen een stripboek en een niet bestaand apparaat.
Je reactie is een +1 en staat er nu stevig op .quote:Perkouw schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:47:
Af en toe... hoe kan dit, Perkouw in 'nieuws: Schrijver beticht Ubisoft van stelen 'Animus-idee'', nu offtopic gemod worden en het persoon eronder ontopic.
Welke reactie gaat het over?quote:R.plas schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:45:
Hoe kan deze reactie een -1 zijn ?
dit was een poll op de frontpage en mijn reactie was een keuze uit die poll.......
pino85 wijzigde deze reactie 18-04-2012 18:15 (36%)
Bedoel je deze? R.plas in 'nieuws: Smartphoneverkopen Nokia gehalveerd' voegt niets toequote:R.plas schreef op woensdag 18 april 2012 @ 17:45:
Hoe kan deze reactie een -1 zijn ?
Dat klopt die reactie.quote:tweaker2010 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:48:
[...]
Bedoel je deze? R.plas in 'nieuws: Smartphoneverkopen Nokia gehalveerd' voegt niets toe
Maar dit was een keuze uit de poll.
dan begrijp ik niet dat het een - 1 is.
0 (geel) kan ik nog begrijpen maar -1.....
For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.
Nikon D90 | 11-16 f/2.8 | 18-105 VR | 24-70 f/2.8 | 70-200 VR f/2.8 | 50 f/1.8 | SB900 | Olympus XZ-1 + VF-2 | Redged RTT-423 + RT1 | Kata 3N1-22 + DH-425
Dit is zeker geen +3. En die erna (Zer0 in 'nieuws: Oostenrijkse politie pakt tiener op voor meer dan 250 hackpogingen') vind ik ook geen +2 eigenlijk. Beide posts zijn al tig keer in gelijkaardige bewoordingen langsgekomen in ieder bericht over hacking/anonymous.
Op z'n slechtst is de post een 0 waard.
Blue_Entharion in 'nieuws: Dsl-klanten Telfort kampen met storing'
Als je nou eens kon zien wie zulke moderaties achterlaat...
Cloud wijzigde deze reactie 19-04-2012 09:59 (16%)
Reden: even linken naar je reactie, ipv een edit box
Bwaaahhhhhh - Chewbacca
Inderdaad, meer dan +1 kan ik er niet van maken.quote:Bundin schreef op woensdag 18 april 2012 @ 21:31:
Myrdreon in 'nieuws: Oostenrijkse politie pakt tiener op voor meer dan 250 hackpogingen'
Dit is zeker geen +3. En die erna (Zer0 in 'nieuws: Oostenrijkse politie pakt tiener op voor meer dan 250 hackpogingen') vind ik ook geen +2 eigenlijk. Beide posts zijn al tig keer in gelijkaardige bewoordingen langsgekomen in ieder bericht over hacking/anonymous.
Edit: DeTeraarist in 'nieuws: Oostenrijkse politie pakt tiener op voor meer dan 250 hackpogingen'
deze heeft nog een zetje nodig voor -1
tweaker2010 wijzigde deze reactie 19-04-2012 10:09 (15%)
Ik heb hem netto net naar de -1 kunnen drukken maar erg stevig staat 'ie daar nog niet.quote:tweaker2010 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 10:03:
[...]
Edit: DeTeraarist in 'nieuws: Oostenrijkse politie pakt tiener op voor meer dan 250 hackpogingen'
deze heeft nog een zetje nodig voor -1
spanx in 'meuk: Synology Disk Station Manager 4.0 build 2219'
Deze krijgt +2 en +3, maar is hooguit een 0 waard.
Door die edit mag een -1 ook wel imo(15x+ atm:/)quote:tweaker2010 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 15:17:
Exlaxl in 'nieuws: Dell geeft Alienware-laptops een upgrade en stopt met M11x'
Deze krijgt +2 en +3, maar is hooguit een 0 waard.
edit:
het is niet terecht dat deze user op effectief een nulletje staat imo, en 47x-1?
Zijn link is meer een +2 waard.( of een dikke +1)
Wellicht dat een lieve power mod hier iets aan kan doen?
Verxx in 'nieuws: Blizzard sluit Diablo III-bèta op 1 mei'
pino85 wijzigde deze reactie 19-04-2012 17:06 (32%)
Niet echt 6x (!) +3 waard... zie er niet meer dan een 0 of op zijn best een zeer krappe +1 in.
Vraag me af of het dezelfde +3 gever is die Sebas1979 in 'nieuws: Europees Hof: data bewaarplicht ook opvraagbaar door derden' ook 6x +3 gaf? Want ook die reactie is niet meer dan een +1 op zijn best.
Texamicz in 'nieuws: Nokia wijt terugloop verkopen vooral aan Symbian'
Texamicz in 'nieuws: Nokia wijt terugloop verkopen vooral aan Symbian'
mcDavid in 'nieuws: Providers: blokkade The Pirate Bay is zinloos'
Dat topic word hopelijk niet te veel getrolled/gemis/mening mod maar ben bang dat dit wel weer volop zal gebeuren.
pino85 wijzigde deze reactie 19-04-2012 19:12 (13%)
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Ik heb mijn reactie zelfs nog vetgedrukt gemaakt, maar toch heeft het niet zoveel zin. Zou het, persoonlijk, eerder andersom verwachten eigenlijk.
Deze vrijdenkende vlaming demonstreert zijn kwaliteiten even goed
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_
Deze ? Link vergeten ?quote:Bor de Wollef schreef op donderdag 19 april 2012 @ 22:12:
Deze krijgt +2 en +3 maar is niet meer dan de inhoud van een post erboven die die score vanwege eerder posten imho verdiend.
Ik vind ze wel wat extra's hebben. Beide reacties staan nu op +2.quote:Perkouw schreef op donderdag 19 april 2012 @ 22:07:
hoe kan Perkouw in 'nieuws: Nikon voorziet D3200-dslr van 24-megapixelsensor' +1 zijn en het commentaar eronder ExtremelyBroken in 'nieuws: Nikon voorziet D3200-dslr van 24-megapixelsensor' +2 ?
Ik heb mijn reactie zelfs nog vetgedrukt gemaakt, maar toch heeft het niet zoveel zin. Zou het, persoonlijk, eerder andersom verwachten eigenlijk.
Precies, sorry. Deze dus: trix0r in 'nieuws: Raspberry Pi heeft meer dan 350.000 preorders ontvangen'quote:
Heb hem een 0 gegeven.quote:Bor de Wollef schreef op donderdag 19 april 2012 @ 22:41:
[...]
Precies, sorry. Deze dus: trix0r in 'nieuws: Raspberry Pi heeft meer dan 350.000 preorders ontvangen'
quote:Bor de Wollef schreef op donderdag 19 april 2012 @ 22:12:
Deze krijgt +2 en +3 maar is niet meer dan de inhoud van een post erboven die die score vanwege eerder posten imho verdiend.
Die reactie is inclusief wijzigingen van uiterlijk 20.57. Als jij doelt op de reactie van remarknl dan zie je dat die hem pas op 21.36 heeft gepost. Doordat die ook de link heeft gepost en op een ander punt ingaat vind ik dat ze beiden wel een +1 minimaal kunnen krijgen ik denk zelf trouwens aan een +2.quote:Bor de Wollef schreef op donderdag 19 april 2012 @ 22:41:
[...]
Precies, sorry. Deze dus: trix0r in 'nieuws: Raspberry Pi heeft meer dan 350.000 preorders ontvangen'
Die van trix0r kan dan weer een punt aftrek krijgen voor modgezeur waardoor die op +1 uitkomt wmb!
Die reactie van vrijdenker en de mods daarop hebben wel voor een aantal gevallen van uitschakelen modrechten gezorgd dus je zou bijna dankbaar zijn voor zo'n reactie. Kan je meteen de notoire mismodders eruit halen!
k1n8fisher wijzigde deze reactie 20-04-2012 13:17 (9%)
Een +3 voor zoiets:
Rick2910 in 'nieuws: Lek in verzuimsoftware gaf toegang tot gegevens 300.000 mensen'
Pure meningmod, met inhoud heeft het niets te maken.
Inderdaad, heb hem +1 gegeven. 48x +3 nu alquote:AHBdV schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 14:13:
Zelfs in topics zonder Brein of Apple kloppen de moderaties van geen kant meer...
Een +3 voor zoiets:
Rick2910 in 'nieuws: Lek in verzuimsoftware gaf toegang tot gegevens 300.000 mensen'
Pure meningmod, met inhoud heeft het niets te maken.
7x +3?
Ik kom niet verder dan een 0. Heeft nog wel wat zetjes nodig, door die +3-misbruikers staat hij netto nog op +1.
Sneezzer in 'nieuws: Registratie voor .frl-domeinnamen gaat in 2013 van start'
6x +3??? Max 0 wederom.
Iemand loopt hier de boel te verzieken met +3-meningmods....
wildhagen wijzigde deze reactie 20-04-2012 16:19 (30%)
Heb hem het laatste zetje naar +1 gegeven.quote:
@wildhagen: 2x een nulletje gegeven.
tweaker2010 wijzigde deze reactie 20-04-2012 21:57 (38%)
Weer een Apple topic vol met mismods. Ik denk dat de helft van de reacties wel op -1 kan, een selectie:
SecondReality in 'nieuws: Gerucht: nieuwe iPhone krijgt dunner touchscreen'
Groentjes in 'nieuws: Gerucht: nieuwe iPhone krijgt dunner touchscreen'
In-game in 'nieuws: Gerucht: nieuwe iPhone krijgt dunner touchscreen'
FiRePaTH in 'nieuws: Gerucht: nieuwe iPhone krijgt dunner touchscreen'
enz enz
Pagina: vorige 1 ... 5 6 7 ... 19 volgende laatste
Dit topic is gesloten.