[Samsung Galaxy SIII] Ervaringen en Discussie OverzichtLaatste deel

Pagina: 1 2 volgende

Acties:
Reacties: 1.845
Reg. datum: 03-07-2009
Matched: SizzLorr

quote:
SizzLorr schreef op maandag 26 maart 2012 @ 20:39:
[...]

Een obscuur antwoord om je klanten tevreden te houden is beter dan geen antwoord. Inhoudelijk zegt hij helemaal geen zak. Wat is bijna? een 240i scherm is ook bijna 1080p, maar dan net niet.
Dit is een geruchten topic.... Inhoudelijk is hier nog niks ;-)

Golf2vr6 loves his HTC One!

Reacties: 554
Reg. datum: 22-11-2004

quote:
SizzLorr schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:18:
[...]

Wat een onzin zeg! Bij de S3 worden standaard Android dingen als plus genoemd en verder een paar geruchten. Wat bij de 4S staat is verder complete onzin.

Bedoel "Has a dedicated camera button" als een plus noemen terwijl de iPhone dat helemaal niet heeft is de grootste onzin. Zeggen dat de 4S minder volume inhoud en een kleiner formaat heeft terwijl je bij de S3 het grotere scherm als een plus noemt is drie dubbel onzin. En als laatste "Vastly more internal storage" als een plus noemen zonder dat je erbij zegt dat Apple daar ook veel en veel meer voor vraagt!

Niet echt onder de indruk.
Zowiezo hebben de SGS en de SGS2 allebij al Gorilla Glass gehad, waarom zou de SGS3 dat nu ineens niet meer hebben? lijkt me erg raar.

quote:
SizzLorr schreef op maandag 09 april 2012 @ 08:36:
Als de S3 een quadcore SOC krijgt dan heb ik het idee dat de launch in juni gaat gebeuren.

nieuws: 'Samsung gaat Note 10.1-tablet van quadcoreprocessor voorzien'
Dat hoeft natuurlijk niet, het kan ook zijn dat ze eerst alle Quadcores gebruiken voor de S3, waarna ze de note 10.1 uitbrengen zodra er weer genoeg Quadcores beschikbaar zijn.
Reacties: 628
Reg. datum: 30-04-2007

quote:
SizzLorr schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 07:48:
Geruchten die zeggen dat de S3 een 4,7 inch scherm heeft en ook fysieke knoppen kun je direct de prullenbak ingooien. Het verschil tussen 4,3 inch en 4,7 inch is het kleine beetje wat je onder aan het scherm erbij krijgt. Een 4,7 inch scherm met fysieke knoppen word een gigantische groot toestel en is tevens een toestel wat ik niet wil. De S2 met zijn 4,3 en fysieke knoppen zit net op het randje, 4,7 met fysieke knoppen komt in de buurt van de Note.
Nou nee, want de Note heeft ook een fysieke knop en heeft een 5'3 inch scherm. :P

quote:
Ik bedoelde te zeggen dat het verschil dan nog steeds 0,6 inch blijft. :+
Daarnaast zie ik nog steeds het probleem niet. De note heeft toch ook een fysieke knop met daarnaast 2 touchknoppen. Kost kwa ruimte dus niets extra.

BPP wijzigde deze reactie 17-04-2012 08:01 (25%)

quote:
SizzLorr schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 08:22:
[...]

Ja, en wat zei ik? (hint: het gaat hier om diagonalen)

De S2 zonder fysieke knop en het scherm tot onderaan het toestel is ongeveer (wonder boven wonder) 12 cm... 4,72 inch.

4,7 inch toestel met fysieke knoppen wat ook nog een 1080i (dus 16:9) is, zou een toestel zijn wat (naar schatting) 19cm in diagonaal is, ongeveer 7,5 inch.

Ik weet niet waar jij die 0,6 inch vandaan haalt (waarschijnlijk dat laatste stukje tussen scherm en onderkant) maar pak even een meet instrument en meet alles op.
Het enige wat ik probeer te zeggen is dat het verschil tussen een 4'7 inch toestel en de note nog steeds aanzienlijk is. En dat het weinig uitmaakt of er een fysieke knop komt of een touchknop.

quote:
SizzLorr schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 08:43:
[...]

Ja, maar dat is niet waar ik over begon. Wat ik zei (lees even na) is dat een 4,7 inch scherm met fysieke knoppen een gigantische toestel zou zijn wat je niet bij je wil dragen. Geruchten die zeggen dat het een 4,7 inch scherm is met fysieke knoppen zijn geruchten die je van de kaart kan vegen (lees even na).
Als Samsung het toch voor elkaar krijgt om een randloos scherm erin te zetten, dan acht ik het niet heel raar om een 4,7" scherm met een fysieke homeknop te maken. Aangezien je in de breedte dan niet veel meer wordt.
Daarnaast zie ik Samsung wel in staat om ook in de hoogte ruimte te gaan besparen, zodat het niet eens opvalt in buitenafmetingen.

Ik zeg dus, niet in de prullenbak.

quote:
SizzLorr schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 08:43:
[...]

Ja, maar dat is niet waar ik over begon. Wat ik zei (lees even na) is dat een 4,7 inch scherm met fysieke knoppen een gigantische toestel zou zijn wat je niet bij je wil dragen. Geruchten die zeggen dat het een 4,7 inch scherm is met fysieke knoppen zijn geruchten die je van de kaart kan vegen (lees even na).
Lees jij eens wat ik schrijf. Wat is het verschil tussen een fysieke knop ipv een touchknop? Die ruimte onder het scherm is er sowieso. Daarnaast heb ik een one x met onder het scherm een ruimte van ruim een centimeter. Geen probleem hoor. Scheelt in de lengte met de note nog ruim een cm.

quote:
BPP schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 08:49:
[...]

Lees jij eens wat ik schrijf. Wat is het verschil tussen een fysieke knop ipv een touchknop? Die ruimte onder het scherm is er sowieso. Daarnaast heb ik een one x met onder het scherm een ruimte van ruim een centimeter. Geen probleem hoor. Scheelt in de lengte met de note nog ruim een cm.
Ik neem aan dat Sizzlorr bedoelt dat het op hetzelfde idee als de Galaxy Nexus wordt weergegeven. Dan scheelt het inderdaad ruimte. Zoals de i9300
Vraag naar de voorwaarden
Reacties: 495
Reg. datum: 08-10-2002

quote:
SizzLorr schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:46:
[...]

Meer RAM -> Meer vermogen verbruik -> Kortere accutijden
En

Tegra 4 -> Meer vermogen -> Nog Kortere Accutijden

Ik voorzie echt geen 2000 mhA accu, dat zou de SG3 lomp en zwaar maken.

Superspecs in tel stoppeen lijkt leuk maar dat komt ook de prijs niet ten goede - niemand wil 650-700 betalen voor een ubersmartphone, of je moet een iphone believer zijn.

Benieuwd naar de compromissen die Samsung moet maken.... >:)

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Grrrrrene
Moderator Consumentenelektronica / VV
Reacties: 42.178
Reg. datum: 19-05-2000

quote:
Darf schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:21:
[...]

Daarnaast kwam Apple met een zeer matige update dit jaar, dus er zijn denk ik er juist een hele hoop mensen die aan het wachten zijn tot in ieder geval de specs van SGSIII uitlekken tot ze tot een koop uitgaan. Prijs maakt daar weinig bij uit.
Ik betwijfel of er veel mensen zijn die twijfelen tussen een iPhone 4S en een SGSIII. Het zijn twee zulke verschillende systemen dat ik me niet kan voorstellen dat iemand die teleurgesteld is in de 4S (en ws. al een iPhone had) ineens overstapt op Android, wat totaal anders werkt en waar al z'n apps ineens onbruikbaar zijn geworden.
quote:
En al die onzin dat een quadcore meer verbruik heeft... Het belangrijkste voor verbruik is de grootte van het scherm en daarna het procedé van de processor. Daarnaast kan de batterij opgeschaald worden als scherm groter wordt dus... dat maakt allemaal niks uit.
Het zou me verbazen als de SGSIII 2-3 dagen intensief gebruik overleeft, maar daar gaat het ook niet om. Met zo'n telefoon moet je bij intensief dagelijks laden accepteren en een weekendje standby staan vol kunnen houden. En al zouden ze een doorbraak in accutechniek hebben bereikt en een enorme stap zetten (50% meer capaciteit ofzo), dan nog haal je anderhalve dag, wat effectief gewoon 1 dag is :P
quote:
SizzLorr schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:46:
[...]

Meer RAM -> Meer vermogen verbruik -> Kortere accutijden
Hoe zorgt meer RAM voor meer energieverbruik? Als alles wat sneller afgehandeld kan worden, kan de CPU langer in slaapstand doorbrengen. Zelfde geldt voor een krachtigere GPU: alleen als je gaat gamen verbruikt die echt veel meer, alle andere momenten handelt hij GUI-zaken af in kortere tijd. Meer vermogen gedurende kortere tijd is niet per definitie kortere accutijd :)

Imitation is the sincerest form of flattery

3dmark06------> 27xxx
Reacties: 1.379
Reg. datum: 23-01-2008

quote:
SizzLorr schreef op donderdag 19 april 2012 @ 08:26:Ik heb het idee dat het een prototype is. Het is niet ongewoon dat ze een hardware prototype maken om te testen.
Dat denk ik ook, enkel niet van de SGS3 ;) Die wordt wel wat groter, met een hogere resolutie (dit lijkt 800*480)...

Er zit iig een hoesje achtig iets omheen, dat mag toch duidelijk te zien zijn.

G1 => Hero => Milestone => Nexus One => Galaxy S => LG 2X => Galaxy S2 => Galaxy Note => Galaxy S3 => Next???

Jeon Ji-hyun O+
Reacties: 12.261
Reg. datum: 16-03-2002

quote:
SizzLorr schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 07:33:
[...]

Steviger, dikker, zwaarder, stijver, etc. is niet altijd beter, zeker niet als het gaat om een smartphone (modal analyse). Er is verder niks mis met de S lijn, het zijn goede stevige toestel die tegen een stootje kunnen. Qua design is er ook niks mis mee. Wat gezegd word is pure onzin. Zoals ik al zei, als je metaal geil bent koop een iphone en ik hoop echt dat je hem laat vallen.
Ik merk dat je een beetje geïrriteerd bent door mijn post. Laat ik voorop stellen dat ik niet uit ben om te flamen. Ik ben en blif Samsung fan en Apple hoef ik niet. Als jij zegt dat een Apple alleen solide uitziet, maar uiteindelijk toch sneller kapot gaat wil ik je daarbij het voordeel van de twijfel geven. Ik heb daar geen verstand van. Maar daar gaat het mij niet om. :>

Gaat mij om de ''feel''. Die appel voelt erg mooi aan door zijn bouw.

Enige wat ik zeg is dat ik hoop dat ze de nieuwe Galaxy ook een luxere behuizing geven, want persoonlijk hou ik niet van die plastic feel.
quote:
reemprive schreef op donderdag 19 april 2012 @ 23:54:
Mee eens, ik vind dat een telefoon er mooi uit moet zien en ook bestendig tegen valschade. De iPhone heeft het eerste, de S2 het tweede. Het zou mooi zijn als Samsung beide weet te combineren.
Precies

Silent Thunder wijzigde deze reactie 20-04-2012 07:57 (12%)

// Nikon D300
// 10.5mm f/2.8 // 17-55mm f/2.8 // 70-200mm f/2.8 VR // TC-14E II

Jeon Ji-hyun O+
Reacties: 12.261
Reg. datum: 16-03-2002

quote:
SizzLorr schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 07:50:
[...]

Absoluut niet geïrriteerd.
quote:
Zoals ik al zei, als je metaal geil bent koop een iphone en ik hoop echt dat je hem laat vallen.
;)
quote:
[...]

Absoluut niet geïrriteerd. Jou "persoonlijke" keuzes hebben we al vaker gehoord en is al in tig topics behandeld. Ik begrijp het nut niet om hier die onzin nog eens te herkauwen. Er is een plaats en tijd voor alles. Dit is het S3 geruchten topic. Hier bespreken we geruchten en speculaties over de S3. Niet of de HTC One X beter is, dat het metalen body van de iphone 4 beter is of wat jou persoonlijke gevoelens zijn.
Ik mag toch zelf weten als ik ergens over wil praten? Ben jij de baas ofzo ;) Ik ben gewoon enthousiast over de upcoming S3 en vind het leuk om ook dat te bespreken. Misschien is het al een keer eerder geopperd; big deal. Relax; ik wil niemand kwaad doen :>

Ik laat het even rusten, kun je op adem komen :) Nu weer ''ontopic'' :)

// Nikon D300
// 10.5mm f/2.8 // 17-55mm f/2.8 // 70-200mm f/2.8 VR // TC-14E II

quote:
[...]

Steviger, dikker, zwaarder, stijver, etc. is niet altijd beter, zeker niet als het gaat om een smartphone (modal analyse). Er is verder niks mis met de S lijn, het zijn goede stevige toestel die tegen een stootje kunnen. Qua design is er ook niks mis mee. Wat gezegd word is pure onzin. Zoals ik al zei, als je metaal geil bent koop een iphone en ik hoop echt dat je hem laat vallen.
Anders voel jij je eens niet zo aangevallen zeg. Als mensen hier mogen discussieren over wat voor een processor/scherm/fysieke knoppen/geheugen die krijgt of wat dan ook, hoezo mag hij het dan niet hebben over de behuizing. 8)7

Grrrrrene
Moderator Consumentenelektronica / VV
Reacties: 42.178
Reg. datum: 19-05-2000

quote:
[...]

Absoluut niet geïrriteerd.
Nee, dat merken we 8)7
quote:
Jou "persoonlijke" keuzes hebben we al vaker gehoord en is al in tig topics behandeld. Ik begrijp het nut niet om hier die onzin nog eens te herkauwen. Er is een plaats en tijd voor alles. Dit is het S3 geruchten topic. Hier bespreken we geruchten en speculaties over de S3. Niet of de HTC One X beter is, dat het metalen body van de iphone 4 beter is of wat jou persoonlijke gevoelens zijn.
Maar het is geen onzin. Wie ben jij om te bepalen of Silent Thunder mag zeggen dat hij een iPhone een luxere feel vindt hebben? Daar heeft hij ('t is bijna een objectief statement) in mijn ogen gewoon gelijk in. Wat je nu zegt is net zoiets als zeggen dat een Dacia beter is dan een Audi, omdat de stoffen bekleding in de Dacia slijtvaster is en er na 300.000 km beter uitziet dan het leer in een Audi. Ik _vind_ (let op mening, dus per definitie geen onzin) dat een telefoon best prettig aan mag voelen in je hand en de gekozen materialen bepalen mijn ervaring. En in dat geval is het aluminium/glas > plastic/glas. Het zou leuk zijn als die feel gecombineerd kon worden met een stootvaste constructie.

Agree to disagree: jij vindt de feel van ondergeschikt belang, dat is jouw persoonlijke mening. Daar kunnen anderen het mee oneens zijn, maar het is niet nodig om met krachttermen als "onzin" en "ik hoop dat je hem laat vallen" te gaan strooien.

Grrrrrene wijzigde deze reactie 20-04-2012 10:16 (8%)

Imitation is the sincerest form of flattery

omdat het kan
Reacties: 23.644
Reg. datum: 01-04-2006

quote:
SizzLorr schreef op zondag 22 april 2012 @ 19:01:
Als er een ding duidelijk is dat Samsung meespeelt met alle hoaxen en iedereen lekker aan het trollen zijn.
Kan je uitleggen wat je daarmee bedoelt?

dat bepalen wij wel

omdat het kan

quote:
SizzLorr schreef op zondag 22 april 2012 @ 19:05:
Samsung maakt gebruik van alle fakes op het net om de hype nog eens verder op te krikken. De verwijzing naar verschillende fakes met geheimzinnige berichtgeving eromheen. Ze zijn lekker aan het trollen om de hype op te krikken.
Je hebt een beetje een rare definitie van trollen, dat heet toch echt gewoon marketing.

Kan je overigens aangeven waar ze eerder gebruik hebben gemaakt van fakes?

dat bepalen wij wel

Narp?
Reacties: 243
Reg. datum: 10-01-2012

quote:
SizzLorr schreef op zondag 29 april 2012 @ 22:18:
Die foto klopt al helemaal niet want de homeknop staat scheef op de unit. De onderkant van de unit is zeer wazig waardoor het moeilijk is om te bepalen waar het scherm eindigt. Ik heb een lijn gelegd aan de bovenkant van het scherm en die naar beneden verplaatst. Daarna langs de homeknop af ook 2 lijnen gelegd en wat zien we? De homeknop is scheef. Verder wijkt het Samsung logo ook een klein beetje af en ondanks dat de unti zelf een beetje schuin op de foto staat is de bovenkant van het scherm toch 90 graden met de onderkant van de foto.

[afbeelding]

Het is een feyk!
Inderdaad, de vorm van de GS3 op de foto is ook helemaal anders bv. Het stukje boven het scherm is langer en breder...

Website | Specs | Twitter | Youtube

Reacties: 1.208
Reg. datum: 11-03-2011

quote:
SizzLorr schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 00:20:
[...]

Telefoons zijn moeilijk te beoordelen van een foto maar als ik dit zie heb ik maar 1 woord en dat is: "LELIJK"!

Ik denk dat dit of een mockup of een prototype is want ik mis het Samsung logo.
Als ik het me goed herinner had de SGS2 op de laatste persfoto's vlak voor MWC 2011 ook nog geen samsung logo.

Over het uiterlijk van de telefoon zelf ben ik het met je eens. Ik hoop nog steeds dat het degene wordt van die vroege pers foto leak van gsmhelpdesk:

http://mediacdn.disqus.com/uploads/mediaembed/images/256/3326/original.jpg

Samsung Galaxy S2 GT-i9100 Avatar does not reflect reality!

Reacties: 1.212
Reg. datum: 18-09-2008

Alles over Hi zie dit topic:
Hi komt met leasetoestellen

Nu weer ontopic...

@SizzLorr hieronder... 8)

baronruud wijzigde deze reactie 03-05-2012 11:55 (13%)

Reacties: 34.046
Reg. datum: 24-10-2004

quote:
SizzLorr schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 07:57:
Plastic is het enige wat licht genoeg en duurzaam genoeg is.
Verder kraakt de S2 ook niet en de S2 deed dat ook al niet dus waarom ga je hiervan uit?
Gebruik dan een mooie finish ofzo en niet zo plastic-fantastic:
http://cdn.androidcentral.com/sites/androidcentral.com/files/postimages/684/samsung-galaxy-s-iii-37.jpg

XNB Destiny IV15: 15,6" 1920x1080 mat/ nVidia GTX675 2GB GDDR5 / Intel Core i7 3610QM 3,3GHz/ 8192MB 1600MHz RAM
512GB SSD + 750GB HDD/ Integrated Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi N, HDMI, USB 3.0, FireWire & eSata / Windows 7 HP 64 bit

Reacties: 2.589
Reg. datum: 06-02-2004

Achja, mijnheertje weet het weer eens beter hoor.
quote:
Miki schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 02:20:
[...]

Simpel te beantwoorden:

Overhypen
Samsung heeft er alles aan gedaan om aandacht te vergaren voor deze telefoon:
  • Een speciale event opgetuigd
  • Een site met een counter
  • Vage teaser filmpjes incl. de sheep verwensingen naar concurrentie
  • Zorgvuldig laten lekken van allerlei vormen en blurry foto's
Dat heet marketing.
quote:
Dan start vervolgens het event en nog voordat de presentatie goed en wel begonnen is staan alle previews al op het net. Met dat betreft is dat fail nr.1, had het publicatie embargo pas na de presentatie laten verlopen
Ja so? Wat maakt dat uurtje dan nog uit?
quote:
Fail nr.2
Een tenenkrommende presentatie, hadden ze even beter kunnen oefenen voordat ze live konden gaan :?
Jou mening en een mening die eigenlijk best waardeloos is.
quote:
Fail nr.3
Het vlaggenschip moet het doen met een pentile scherm terwijl de grote concurrent HTC One X een volledig RGB scherm heeft.
Wat versta jij onder full RGB? Wil je zeggen dat een pentile design een van de kleuren mist ofzo? Het scherm in mijn S2 is perfect en er is verder niks mis mee. Als je gaat zeiken over onzin die er in de praktijk toch niet aan toe doet, tja dat is je eigen keuzen. Maar ga dan ook zeiken over de nadelen van "normale" design. Pixelation, checkerboard bij hoge contrast verschillen, minder subpixels, minder helder, etc. etc. etc.
quote:
Fail nr.4
Er is duidelijk te merkbaar dat er geen nieuwe iphone voorhanden was om het design te kopiëren dus hebben ze zelf maar iets verzonnen. Design is echt inspiratieloos en laat ik maar niets zeggen over die witte versie :X
Zowel Sony Xperia S, Nokia's Lumia als HTC One serie laten zien dat het echt beter kan. Ik vraag me echt af wat er mis is gegaan bij de design afdeling.
Alweer jou mening en helaas ben je niet de credentials van de design mensen die het hebben gemaakt.
quote:
Fail nr.5
De klanten van je grootste concurrent belachelijk maken met de verwijzing naar isheeps en vervolgens Siri, iTunes match en iCloud, voor 99% kopiëren. Oh en natuurlijk overal een "s" voor plakken.
Wie is hier nu eigenlijk het schaap :o
Ik verwijs je hiernaar toe.

SizzLorr in "[Samsung Galaxy SIII] Ervaringen en Discussie"
quote:
Fail nr.6
Designed for humans? inspired by nature... Apple's "magical" blaat is al over de top, maar dit 8)7
Ja en? Je zegt hun design is inpiratieloos en dan ga je nog zeiken als ze hun inspiraties even naar voren halen. Ze zeggen zelfs dat dit design heel goed in de hand ligt en zeer goed te bedienen is met een hand, in tegenoverstelling tot de One X die eigenlijk helemaal niet goed in de hand ligt en niet te bedienen is met 1 hand.
quote:
Fail nr.7
Afwijken van de ICS design guidelines, als je straks wilt dat de 3rd party apps goed aansluiten op je platform moet je hier niet mee gaan klooien. Die guidelines zijn er niet voor niets lees: SDK
Oh nee, HTC krijgt voor alles hulde maar als ze net zoals HTC de design guidelines aan hun laars lappen dan is er ineens stront aan de knikker.
quote:
Tja allemaal mensen die zichzelf voor de gek hebben gehouden want als je een klein beetje logische kan nadenken dan weet je dat de hype over het toestel gewoon simpelweg nooit waar kon zijn en dat ze eigenlijk alleen maar een betere processor en meer geheugen erin konden doen. Qua hardware is dit het en op dit moment kan je ook niet meer verwachten. Qua software features is de S3 zeer aantrekkelijk, vooral de Stay awake feature is iets waar ik naar uitkijk. Kijk dat is nou nog eens iets revolutionairs en ook nog eens zeer handig. Niet zoals Apple iets wat er eigenlijk niet toe doet pitchen als het einde nee iets wat er wel aan toe doet neer leggen en het voor zich laten spreken.

SizzLorr wijzigde deze reactie 05-05-2012 09:49 (4%)

iPhone: Wat is de prijs van mode? Nooit te hoog blijkbaar...

Reacties: 550
Reg. datum: 24-04-2009

quote:
SizzLorr schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 09:06:
[...]
Waar je bij een presentatie bij elke feature "oooh" en "aaah" kan doen en met spanning zit te wachten tot je het toestel eindelijk kan zien, is het totaal niet spannend als in een keer, nog voor de presentatie is begonnen, alle informatie en foto's op internet wordt geflikkerd. Dan krijg je snel zo'n gevoel van "oh... is dit het?"
Reacties: 11.166
Reg. datum: 26-10-2005

quote:
Wat versta jij onder full RGB? Wil je zeggen dat een pentile design een van de kleuren mist ofzo? Het scherm in mijn S2 is perfect en er is verder niks mis mee.
Niet zo vreemd want de S2 hééft een RGB-paneel i.t.t. het technisch gewoon brakkere Pentile geneuzel.

Nickname does not reflect reality

Reacties: 5.043
Reg. datum: 03-11-2001

quote:
Achja, mijnheertje weet het weer eens beter hoor.
Het zit je wel dwars he :')
quote:
Dat heet marketing.
Je kunt een product aankondigen en zoals Samsung heeft gedaan een product overhypen. Als je het zo groots aankondigt moet je wel met iets heel groots komen en dat is niet gebeurd.
quote:
Dat heet marketing, zorgen dat je het product kunt presenteren en je toeschouwers meeneemt om de diverse feature en eventuele keuzes toe te lichten.
Complete hands-on stonden al op de diverse grote techblogs, waardoor het unpacked event er vrijwel niet meer toe deed. Dat heet een marketing fail in mijn ogen.
quote:
Jou mening en een mening die eigenlijk best waardeloos is.
Grappig dat er ook andere zich aan stoorden, daar kun je best inhoudelijk reageren inplaats van op de man spelen.
quote:
Wat versta jij onder full RGB? Wil je zeggen dat een pentile design een van de kleuren mist ofzo? Het scherm in mijn S2 is perfect en er is verder niks mis mee. Als je gaat zeiken over onzin die er in de praktijk toch niet aan toe doet, tja dat is je eigen keuzen. Maar ga dan ook zeiken over de nadelen van "normale" design. Pixelation, checkerboard bij hoge contrast verschillen, minder subpixels, minder helder, etc. etc. etc.
We zitten hier op een tech forum dus ik verwacht dat je je wel verdiept in de discussie en materie. In een pentile scherm heeft iedere pixel een blauwe en een rode sub-pixel en deelt het een groene sub-pixel met iedere opvolgende pixel. Het scherm is gewoon technisch inferieur en minder scherp, punt.
http://dl.dropbox.com/u/1874515/pentile-matrix1-540x221.jpg
quote:
Alweer jou mening en helaas ben je niet de credentials van de design mensen die het hebben gemaakt.
En wat wil je daarmee je zeggen :?
Design is gewoon niet om naar huis te schrijven, dit het echt beter gekund. Genoeg voorbeelden hoe het wel kan.
quote:
Volgens mij geef je nog steeds geen reactie op mijn punt.
quote:
Ja en? Je zegt hun design is inpiratieloos en dan ga je nog zeiken als ze hun inspiraties even naar voren halen. Ze zeggen zelfs dat dit design heel goed in de hand ligt en zeer goed te bedienen is met een hand, in tegenoverstelling tot de One X die eigenlijk helemaal niet goed in de hand ligt en niet te bedienen is met 1 hand.
Het gaat hier om de marketing crap, als je zo graag Apple wilt bashen met isheep moet je niet zelf met feng shui blaat aankomen zoals "designed for humans".

Ik vraag me trouwens af hoe Samsung haar S1 en S2 klanten dan ziet :+
quote:
Oh nee, HTC krijgt voor alles hulde maar als ze net zoals HTC de design guidelines aan hun laars lappen dan is er ineens stront aan de knikker.
Ook hier lijk je weer gebrek aan inhoudelijke kennis te tonen, wat ik bedoelde heeft Laguna nog maar even goed aangestipt:
quote:
Laguna schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 06:03:
Echter waar bijna niemand hier over lijkt te vallen is het feit dat Samsung ervoor heeft gekozen om een fysieke menu knop te plaatsen ipv een multitask knop. Aangezien steeds meer ontwikkelaars conform ICS een menu knop in hun applicatie plaatsen, gaat dit op den duur resulteren in een dubbele menu knop op je S3.
quote:
Tja allemaal mensen die zichzelf voor de gek hebben gehouden want als je een klein beetje logische kan nadenken dan weet je dat de hype over het toestel gewoon simpelweg nooit waar kon zijn en dat ze eigenlijk alleen maar een betere processor en meer geheugen erin konden doen. Qua hardware is dit het en op dit moment kan je ook niet meer verwachten. Qua software features is de S3 zeer aantrekkelijk, vooral de Stay awake feature is iets waar ik naar uitkijk. Kijk dat is nou nog eens iets revolutionairs en ook nog eens zeer handig. Niet zoals Apple iets wat er eigenlijk niet toe doet pitchen als het einde nee iets wat er wel aan toe doet neer leggen en het voor zich laten spreken.
Wie houdt wie nu voor de gek :)

quote:
SizzLorr schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:51:
RGB? WTF! Willen jullie nou echt zeggen dat pentile een kleur mist?
Waar gaat dit nu weer over?
quote:
Er is niks mis met het scherm van de S3, het is dat sommige mensen zich moeten aanstellen.
Er is evenmin reden waanzinnige lofzang te gaan uiten voor een mijns inziens achterhaald systeem.

Reacties: 1.552
Reg. datum: 11-02-2003

quote:
SizzLorr schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:51:
[...]

[...]

RGB? WTF! Willen jullie nou echt zeggen dat pentile een kleur mist? Vergeet niet dat beide processen hun voor en nadelen hebben. Het feit dat je echt zwart en diepe levendige kleuren krijgt met Samsung's schermen is iets wat veel mensen denken te kunnen vergeten. Er is niks mis met het scherm van de S3, het is dat sommige mensen zich moeten aanstellen.
niks mis, waarschijnlijk een prima scherm alleen hadden veel mensen een verbetering willen zien ivm de nexus :)

Q6600 3 ghz / 4gb / xfx 6870 1 gb

omdat het kan

quote:
SizzLorr schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:11:
Ik vraag me dan af welke verbetering? Het is gewoon weer de onzin hype die sommige mensen in hun kop hadden. Zoals die draadloos opladen op 2 meter onzin, of een full hd scherm, allemaal onzin en als je er even over nadenkt dan weet je ook waarom. Dit is wat de techniek nu heeft te bieden en als iemand betere schermen wil dan zullen ze die zelf moeten ontwikkelen.
Die verbetering heet RGB. Houd maar eens twee verder vergelijkbare schermen naast elkaar, één PenTile en één RGB, dan zul je het verschil rap zien. Nu is PenTile aardig, maar over 5 jaar wil niemand er meer dood mee gevonden worden. Het is een tussenstap.

dat bepalen wij wel

3dmark06------> 27xxx

quote:
SizzLorr schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:11:
Ik vraag me dan af welke verbetering?
Dat je dat nog niet door hebt, de helft van alle berichten gaat er ongeveer over :P

Het hebben van Realstripe (RGB) ipv Pentile (RGBG).

Dat het niet mogelijk is heb je helemaal gelijk in, gelukkig kunnen we er nog wel over dicussieren...
Ja het scherm ondanks Pentile is prachtig maar ik heb z'n scherm al maanden, ik wil wat nieuws als ik een nieuwe telefoon koop!

SGS1 -> 99% was nieuw
SGS2 -> 99% was nieuw
SGS3 -> 80% is nieuw (het scherm niet dus, en de camera is ook een half geval, vind de kwaliteit hooguit 10% beter als de SGS2/Note)

G1 => Hero => Milestone => Nexus One => Galaxy S => LG 2X => Galaxy S2 => Galaxy Note => Galaxy S3 => Next???

quote:
SizzLorr schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:51:
Features die er echt aan toe doen ipv iets wat misschien ooit een keer handig is en dat als de top prijzen.
Gelukkig hebben we inderdaad wel écht een quadcore nodig. Dat is waar.

Reacties: 43
Reg. datum: 27-11-2006

quote:
SizzLorr schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:57:
[...]

Ga maar eens nadenken over de S4 (of hoe het ook gaat heten). Wat willen ze nu nog doen? Octo-core? Staat niemand meer van te kijken. Full HD schermen? Dan moeten ze de komende tijd investeren in nano technologie want de dots in die schermen worden zo klein dat je ze met een microscoop amper kan onderscheiden. Betere camera's? Zonder fatsoenlijke flitsers of belichting kan je de MP's opdraaien zo ver je wil, dat heeft toch geen nut. NFC? Leuk! Qua hardware is er niks meer.
Precies! Daarom juich ik het juist toe dat Samsung het lef heeft om zich meer op de software te richten om de user experience naar een hoger niveau te tillen.
Ik hoop dan ook van harte dat ze hiermee verder gaan want dat dwingt andere smartphonemakers ook te innoveren. En daar plukken wij dan straks weer de vruchten van :9

Qua design vind ik het dan wel weer jammer dat de S3 niet zo eruit is komen te zien: http://media1.giga.de/2012/04/Samsung-Galaxy-S3-Mockup.jpg

passion fruit wijzigde deze reactie 09-05-2012 11:02 (14%)

quote:
SizzLorr schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:03:
Het enige wat hier word gezegd is dat de hardware tijdperk voorbij is.
Dat is natuurlijk onzin, de S4 zal op een hoop hardware-vlakken uiteraard rondjes lopen om de S3.

quote:
Om de marketingjongens en dús de verkoop aan onwetende mensen aan het werk te houden altijd ja :P

Reacties: 777
Reg. datum: 16-01-2004

quote:
SizzLorr schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:31:
Waarom kwamen tijdens unpacked de software features van de S3 naar voren dan?
Omdat er weinig valt te pronken qua hardware...?
Tubes Only
Reacties: 5.084
Reg. datum: 03-06-2001

quote:
SizzLorr schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:37:
[...]

Dit soort optimalisaties zijn ook een beetje obscuur. Het is maar een beetje afhankelijk van wat de gebruiker allemaal heeft draaien op de achtergrond. Het kan zijn dat er een bepaald proces en bepaalde handeling uitvoert waar die companion niet voor is geoptimaliseerd waardoor hij zichzelf hoger moet klokken wat de energiebesparing weer teniet doet.
UV zal per core instelbaar zijn, vast en zeker mogelijk. Softwarematig is Samsung weer dramatisch.
Zelf m'n vintage SGS in in UI sneller dan de S3. Toestel is een uitstekende kandidaat voor custom en tweakroms. Dat is voor mij de reden voor aanschaf. ;)

Tubes....It's what make music music!

Tubes Only

quote:
SizzLorr schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:26:
[...]

Oh daar gaan we weer... Hou eens op met die onzin!
Whatever!. Ik hou iig XDA in de gaten :+

Reacties: 52
Reg. datum: 10-05-2012

quote:
SizzLorr schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 09:51:
[...]

Mwah dat is niet echt vernieuwd te noemen want mijn S2 kan dat ook al, alleen het probleem is dat mijn S2 mij ook nooit herkent. Ik had gehoopt dat Samsung/Google een betere spraakherkenning in zou bouwen maar dat is blijkbaar niet zo.
Vernieuwend zou ik het ook niet noemen.
Denk eerder dat we het een upgrade kunnen noemen, het is bijvoorbeeld nog steeds niet zo dat je tegen de S3 kan praten en dat de volgende dag de bezorgdienst van de supermarkt voor de deur staat. :+
quote:
xesisoj schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 11:44:
[...]

Zelf heb ik 3 dagen met de blauwe S3 mogen spelen, voor zover ik van Samsung doorgekregen was dit ook een toestel met final build. Je ziet op foto's van de blauwe wel een patroon in het plastic verwerkt zitten maar het toestel is toch echt glad aan de achterkant (al ligt het toestel wel lekker in de hand, je krijgt geen gevoel dat het weg wil glijden).

De S Talk functie in het toestel wat ik had werkte eigenlijk goed, je kon op verschillende manieren zeggen dat je muziek wilt luisteren en elke keer opende de app en ging muziek spelen.

...
Oké, goed om te horen dat bij jou de S Talk functie wel goed werkte.
Het is uiteindelijk toch wachten tot hij in de winkel ligt en door vele mensen zal worden gebruikt.

Al met al is het een zeer mooi apparaat, en na het mogen testen ben ik wel in twijfel gebracht wat mijn volgende telefoon gaat worden. :X
Reacties: 52
Reg. datum: 08-01-2011

quote:
Volgens mij wel ja. Engadget schrijft dat de One X (die een true rgb scherm heeft) vanwege de grotere pixeldichtheid die rgb met zich meebrengt een gedetailleerder plaatje kan neerzetten.

"Starting off with the HTC One X's 720p SLCD 2 above, you can see how its denser sub-pixels produce a finer picture, but ultimately it's still behind HD Super AMOLED when it comes to contrast, especially with black."

Dat het contrast van het Amoled scherm uiteindelijk weer beter is staat los van het pentile vs rgb gebeuren.

Verder schrijven ze in de conclusie dat ze hopen dat er zsm een telefoon met HD super amoled PLUS scherm zal verschijnen voordat de IV uitkomt, zodat ze deze kunnen vergelijken met de III.

(uiteindelijk zal Samsung zelf ook met een PLUS scherm verschijnen zodat Pentile definitief de prullenbak in kan. Pentile is natuurlijk gewoon een tijdelijke noodgreep.)

Hadespuiter wijzigde deze reactie 19-05-2012 10:48 (8%)

quote:
Koen87 schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 10:36:
Mensen kappen met deze onzinnige discussie over de meningen van mensen.
Onzinnige tv-techniek-vergelijkingen mogen daarentegen uiteraard gewoon wel?
quote:
Ja een Amoled scherm is zwarter, dat is bekend. Dus? Het is gewoon een (veel) minder scherp scherm, klaar.

Brad Pitt wijzigde deze reactie 19-05-2012 10:47 (30%)

quote:
SizzLorr schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 10:52:
Ik vind het nog steeds raar dat mensen beweren dat ze een pixel te grote van 83 um kunnen zien maar goed, qua kleuren en contrast waarden is het dus wel beter.
Kleuren blijft een kwestie van smaak, niet iedereen vindt de relatief overgesatureerde look van een Amoled mooi (ik wel), contrast staat inderdaad buiten kijf.

quote:
SizzLorr schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 10:58:
De zwarte ruimten tussen de subpixels tellen niet mee volgens jou?
Dus een geheel zwart plaatje weergeven op een Pentile Amoled is zwarter dan op een RGB Amoled ja?

quote:
SizzLorr schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 11:06:
Dus het egale zwart doet er niet toe volgens jou?
RGB Amoled is ook 100% egaal zwart. Waar gaat dit allemaal opeens over?
quote:
Achja, weer zo iemand die puur naar de cijfertjes kijkt en daarom vindt dat de ene beter is dan de andere.
Wat hij zegt is gewoon 100% de waarheid. Is dat lastig te verkroppen en reageer je daarom maar zo?

quote:
SizzLorr schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 11:09:
Volgens de cijfertjes is het idd waar, volgens het menselijk oog maakt het geen bal uit.
Oh ok, en daarom is het terecht dat men hier onzin mag uitkramen. Logisch, ik snap het nu eindelijk d:)b

quote:
SizzLorr schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 11:09:
[...]

Volgens de cijfertjes is het idd waar, volgens het menselijk oog maakt het geen bal uit.
Dus Samsung kan net zo goed stoppen met het produceren van HD RGB Amoled schermen?
Reacties: 83
Reg. datum: 23-03-2011

quote:
mister_S schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 20:37:
Wat bedoel je met "gewichtsverdeling" precies?
Dat de telefoon bijvoorbeeld bovenin heel zwaar is en onder licht, ik had bij de S3 echt het gevoel een lichtere telefoon vast te houden dan de S2. Hoewel die volgens de specs iets zwaarder is, al met al lag hij prettig in de hand.
quote:
alwaysleft schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 21:48:
[...]

Maar is het witte niet goedkoop wit in het echt zoals op de foto's?
Het is natuurlijk persoonlijke smaak, maar ik vond het er absoluut niet goedkoop uitzien, integendeel. De glanzende afwerking vind ik lijken op zoiets als een net gelakte houten tafel, rare vergelijking, maar het is ook een beetje moeilijk te omschrijven :+ Ik vind de witte S3 er in ieder geval stukken beter uitzien dan de witte S2.
quote:
SizzLorr schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 22:23:
[...]

Achja, laat je niet gek maken. Deze fora zitten vol met mensen die uit hun nek zeveren zonder dat ze ergens verstand van hebben. Het niveau van XDA is nog net niet geëvenaard maar dat zal niet lang meer duren. De SGS1 had een goede constructie en de SGS2 heeft de beste constructie in dus industrie, ongeëvenaard door geen enkel ander toestel. Mijn verwachting is dat de SGS3 evenredig of zelfs beter zal zijn.
Ik laat me ook niet gek maken, het is alleen een beetje lullen over iets wat door veel mensen nog niet gezien is. Het klopt natuurlijk dat het scherm van de Nexus en de Note vergelijkbaar zijn, maar in de praktijk zal 99,999% van de mensen niet weten dat het een pentile matrix is. Bij de S1 was dit bijvoorbeeld, voor mij, wel duidelijk te zien. Over de constructie kan ik natuurlijk weinig zeggen;ik had hem moeilijk op de grond kunnen gooien :+ Maar de ''feeling'' vond ik stukken beter dan de S2 die vergeleken met de S3 erg lomp is. Ik heb de S2 namelijk en in de hand voelde de S3 als een kleiner toestel :D
Reacties: 5.043
Reg. datum: 03-11-2001

quote:
Le_Freak ! schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:41:
[...]

Twee hele dikke reviews zeg eerst gsmarena en nu phonearena, heerlijk zeg wat een dikke telefoon is dit.
En toch nog klagen door sommige hier, over smaak kun je twisten maar er is gewoon geen betere telefoon momenteel.
Lees ik nu hier weer dat sommige die reviews weer bekritiseren, ach ja je zal maar niks te doen hebben.
Het leven is leuk :-)
Zullen we op inhoud discussiëren ipv loze kreten?
quote:
SizzLorr schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:58:
[...]

Tja, what else is new? Dat het zou falen wist ik al toen ze het aankondigde op het unpacked event. Het is niks anders dan een gadget/gimmick meer niet, net zoals Siri dat ook is.

Wat mijn aandacht trekt is die smartstay functie maar daar word met geen woord over gerept. Dat het er is wist ik al maar zeg er eens iets meer over!
Helemaal met je eens, de Smartstay functie heeft mijn aandacht ook. Dit is echt een USP van de S3 wat nog niet eerder is vertoond. Dit kan voor mij 1 van doorslaggevende punten zijn voor mijn beslissing.

quote:
SizzLorr schreef op zondag 27 mei 2012 @ 21:20:
[...]

Hoe wijkt de review van Hardware.info af van GSMArena? Ik citeer...

[...]

[...]

Letterlijk staat er dat zijn de S3 het beste toestel van dit moment vinden.
Op softwarevlak ja.

quote:
SizzLorr schreef op maandag 28 mei 2012 @ 12:48:
[...]

Achja... Sommige mensen krijgen alles stuk. Had zaterdag nog een klant in de zaak met een Lumia 800. Voor de duidelijkheid, de Lumia 800 heeft een zeer dik scherm, ongeveer 0,5cm zo denk ik. Dikke barst erin, eerste Lumia 800 die ik zie met een kapot scherm maar het was haar wel gelukt. Ondertussen heb ik mijn S2 al een paar keer van tafel laten vallen (op tapijt) en niks aan het handje.

[...]

Ik begrijp even niet zo goed waarom er zo hard gehamerd moet worden op die reviews maar okey. Wat The Verge zegt over de HOX is dat het een heel mooi toestel is, hardware was toen snelste (maar S3 haalt hem nu dus in), camera is middelmatig en eigenlijk niet beter dan welke andere mobiele camera (dat is bij de S3 toch anders) en Sense 4.0 en software algemeen vinden ze leuk maar meer ook niet, ze zouden ook zonder kunnen doen (S3 en TW hebben ze alleen maar hulde).
Dat is waarschijnlijk wat Sigis bedoelde met selectief lezen. Ze vinden het een flinke verbetering tov de vorige TW versies, maar ze hebben helemaal niet alleen maar hulde. Anders kreeg die wel een 10 voor software ipv een 8 zoals Sense en staat die niet gedeeltelijk bij de nadelen van de S3.

Jammer dat het begint te veranderen in een Samsung en HTC fanboy war. Ik doe er helaas zelf (onbewust) ook aan mee. Maar het zijn gewoon allebei toptoestellen met aan beide kanten hun voordelen.

BPP wijzigde deze reactie 28-05-2012 15:40 (8%)

quote:
SizzLorr schreef op maandag 28 mei 2012 @ 18:10:
[...]

Het zal wel aan mij en mijn selectieve lees wijze liggen maar...

http://www.theverge.com/2012/4/2/2919202/htc-one-x-review

Ik kan in de review niks detecteren over TW en over Sense word letterlijk gezegd met dikke oranje letters:

[...]

Voor het geval dat iemand mij weer gaat beschuldigen van selectief lezen, met "better" word bedoelt tov vorige versies van Sense.

[...]

[...]

Wat word er dan over de S3 gezegd?

http://www.theverge.com/2...msung-galaxy-s-iii-review

[...]

Ik begrijp niet hoe dat selectief zou moeten zijn want dat is precies wat ik in het Nederlands zei.

Maar goed... er zijn altijd wel mensen die van een mug een olifant maken en als blijkt dat ze verkeerd zitten alles doen om zich eruit te lullen.
Waarom verwijs je naar de eindconclusie? We hadden het over TW (en niet over het toestel in het algemeen), waar volgens jou theverge alleen maar lovend over is. Terwijl ik alleen maar beweer dat het wel meevalt. :P
Ze vinden S-voice en Smart Stay leuk maar niet meer als een gimmick. Daarnaast vinden ze TW een beetje lastig werken schijnbaar omdat ze het zetten als een nadeel onderaan.

quote:
SizzLorr schreef op maandag 28 mei 2012 @ 18:34:
[...]

Ik kan wel het hele artikel voor je citeren als je daar behoefte aan hebt.

http://www.woorden-boek.nl/woord/conclusie
Heb ik ongelijk dan? Wij hadden het over TW (wat software is) en jij geeft mij een stukje wat gaat over de camera, benchmarks wat je hebt gehaalt uit de conclusie/ samenvatting aka de wrap up zoals ze het zelf noemen.

Of moet ik voor jou even citeren hoe geweldig ze de Smart Stay, S-Voice, Smart Alert en Direct voice vinden?
En ik beweer nergens dat TW niet beter is als Sense, ik probeer alleen onderuit te halen dat theverge helemaal niet alleen maar lovend is over TW zoals jij wel beweerd.

BPP wijzigde deze reactie 28-05-2012 18:39 (12%)

Reacties: 565
Reg. datum: 09-01-2012

quote:
SizzLorr schreef op maandag 28 mei 2012 @ 18:45:
[...]

Ik begrijp even niet wat de relatie is tussen Touchwiz en de lossen apps van Samsung maar goed, zullen we het even samenvatten.

S-voice is waardeloos maar dat wisten we al, net zo waardeloos als Apple Siri of Microsoft Tell Me. technische beperking.
Smart Stay heeft problemen met richting... Als het toestel niet recht voor je staat dan werkt het niet, dat wisten we ook al. Weer een technische beperking.
Smart Alert, voor hun had het geen nut maar voor mensen die toestel op stil laten (zoals ik vaak doe) wel.
Direct Voice, je gebruikt het beperkt (wat klopt, maar ik doe meestal mensen vanuit Whatsapp bellen dus voor mij is het beter).

Eerste twee zijn technische beperkingen, laatste twee zijn afhankelijk van gebruikswijze. Toch is er een verschil tussen: "Ik had het liefst dit toestel zonder Sense" en "Dit toestel is goed en de software werkt".
Waarom kopen jullie geen nokia 3310 zijn we hier eindelijk van dat gekissebis af tussen de S3 en de HTC one x. Jongens jongens wat een geouwehoer zeg. Als je een S3 okay of een HTC ook okay. Maar houd atublieft op met het gezeik over details. Ieder is vrij om te kopen wat hij wil. En mensen die zoveel klagen over tekortkomingen koop een goedkope mobiel. Het is en blijf in hoofdzaak een TELEFOON. Bellen doen ze beide en de andere opties zijn voor ieder verschillend. 8)7

quote:
SizzLorr schreef op maandag 28 mei 2012 @ 19:14:
[...]

Oh die heb ik hier nog een stuk of 25 liggen. :P
:9 Ja misschien kun je er nog een aantal mensen gelukkig mee maken... Lange batterij duur gaan vrijwel nooit kapot je kunt ze laten vallen. Owel alleen maar pluspunten ;)

quote:
SizzLorr schreef op maandag 28 mei 2012 @ 20:01:
[...]

Als het in hoofdzaak een telefoon zou zijn dan zouden dingen als scherm, processor, geheugen, software, etc. etc. etc. er helemaal niet aan toe doen en zouden we hier ook geen discussies voeren.
Daar heb je wel gelijk in, maar er wordt nu alleen discussie gevoerd over bepaalde dingen die zo ongeveer 100 maal voorbij gekomen zijn. Het lijkt nu onderhand wel een welles nietes spel. Als je het bijv het scherm van de S3 niet mooi vindt maar hem wel wil kopen???? . Dat is wat hier gebeurd. En dit terwijl nog niemand (uitgzonderd een paar mensen) het toestel hebben. Het gaat allemaal over zulke kleine verschillen, en een telefoon is nooit af. Morgen komt de S3 en over paar maanden is de techniek weer verder vernieuwd. Ik denk al met al dat de S3 een mooi apparaat is met de nieuwste snufjes, en aan elke telefoon valt wel iets aan te merken. Het is geven en nemen ;)
Reacties: 71
Reg. datum: 13-03-2008

quote:
SizzLorr schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 00:27:
Javier Guzman over nutteloze dingen... Doet me denken aan Siri, S-Voice en Microsoft Tell Me.

YouTube: Javier Guzman - Spotjes
Nutteloos voor veel mensen maar ooit gedacht aan mensen die slecht zien of blind zijn? Die zijn door dit soort dingen wel geholpen.

Lcount: Shadow Priest - Tarren Mill

quote:
SizzLorr schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:34:
Dat heb ik met mijn S2 ook... Als je brightness op auto zet en in direct zonlicht staat dan dimt hij hem helemaal... Ik weet ook niet waarom. Je moet ff autobrightness uitzetten en brightness op full. Dat zijn ze waarschijnlijk vergeten op de redactie.
Autobrightness werkt hier op mijn S2 perfect. Scherm gaat naar 100% helderheid als je hem in de zon gebruikt.

quote:
SizzLorr schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 11:44:
Nog geen hardware defecten gemeld met de S3, indrukwekkend. Eerste highend toestel wat geen hardware defecten heeft bij release.
SSSSSssssssttttt :)
Reacties: 637
Reg. datum: 20-05-2004

quote:
Nog geen hardware defecten gemeld met de S3, indrukwekkend. Eerste highend toestel wat geen hardware defecten heeft bij release.
En de backcovers van het blauwe model dan!? ;)
Reacties: 19
Reg. datum: 17-04-2012

quote:
Zal ik dan maar de eerste zijn....
Mijn scherm is dood... totaal geen beeld meer. Tijdens watsapp uitgevallen en gaat neit meer aan.
Geluid hoor ik nog wel en de lampjes op het toestel gaan ook branden.
Batterij al verwijderd.. :-(
Reacties: 176
Reg. datum: 11-07-2011

@SizzLorr tja.. weer bedankt..

@Dope3112 ja.. is een prima client.. ook voor online-televisiekanalen of streams.. is zeker een keer het proberen waard..

@voil super bedankt voor de download.. lukte mij niet vanaf gsm.. echte swype is wel zo handig als je veel leestekens gebruikt..
Reacties: 18
Reg. datum: 12-02-2008

quote:
SizzLorr schreef op zondag 10 juni 2012 @ 10:12:
[...]

Videobellen werkt lang niet altijd zoals het hoort te werken. ten eerste is het afhankelijk van je abonnement, meeste basis abonnementen is het niet inbegrepen. Neem even contact op met je provider. Ten tweede is het ook afhankelijk van welk toestel je gebruikt, zoals Samsung -> Samsung werkt wel maar Samsung -> iPhone werkt niet. Van provider naar provider videobellen heb ik ook nooit voor elkaar gekregen.

Ik gebruik gewoon Skype, geen gezeik geen gedonder.
bedankt voor reactie. video bellen werkt ook niet met 2 galaxy,s S3 telefoons onderling. overgens zal het toch niet abbonements afhankelijk zijn maar meer welke snelheid je hebt? skype werkt wel en dan zal het toch ook moeten kunnen werken via wifi? voorheen met iphone en ipad geen problemen mee gehad. is er ergens instelling dat ik kan instellen dat videobellen bv ook via wifi kan?

groeten
Reacties: 2.175
Reg. datum: 19-09-2006

quote:
SizzLorr schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:58:
[...]

De laatste update van facebook faalt. Die melding gewoon weg doen.
Alleen hoe krijg ik de melding weg?
Met slepen lukt het niet. :X

Mars Game Events organiseert FIFA en PES toernooien op de Xbox 360! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Reacties: 1.342
Reg. datum: 27-01-2002

quote:
Met de laatste software van parrot zou het moeten werken. Ik heb de Ck3100 en die werkt als een trein. Enige jammere is dat me navigatie niet meer over me carkit komt. Dit deed de nokia navigatie wel.
Reacties: 491
Reg. datum: 17-11-2004

quote:
Ik heb de Parrot Mki 9100, dat werkt prima samen met de SGS3. Wel heb 'm ik geüpdate (volgens mij redelijk zelfde patroon van updates als de Mki 9200). Eerst 1.96 firmware flashen (als je firmware < 1.96) en dan 2.02. Werkte bij mij perfect.
Reacties: 1.472
Reg. datum: 30-05-2002

quote:
SizzLorr schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 08:29:
[...]

Het zal wel een bug zijn in de Broadcom driver. De baseband heeft een MEMs integrated antenna circuit maar zover ik weet wordt daar in de S3 geen gerbuik van gemaakt. Waarschijnlijk een onderdeel van de driver die iets wil, het niet krijgt en maar door gaat zetten tot het wel zijn zin krijgt.
Zou goed kunnen, maar nu twee dagen uitgeschakeld, en mis nog niks aan functionaliteit. Dus laat hem voorlopig nog maar uitgeschakeld.
Reacties: 618
Reg. datum: 26-03-2012

quote:
SizzLorr schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 20:41:
[...]

Het is een beetje hetzelfde als van handgeschakeld naat automaat gaan (of andersom). Begin voelt het raar maar na een tijdje went het.
Yep
PSN ID: BigF_23
Reacties: 306
Reg. datum: 09-03-2009

@Sizzlorr

Heb het al gevonden, gelukkig heeft het niks te maken met wat je 'dacht'
Instellingen -> Beveiliging -> Lock screen options -> Informatietikker inschakelen :)
Reacties: 2.589
Reg. datum: 06-02-2004

quote:
BigF25 schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 19:27:
@Sizzlorr

Heb het al gevonden, gelukkig heeft het niks te maken met wat je 'dacht'
Instellingen -> Beveiliging -> Lock screen options -> Informatietikker inschakelen :)
Tja misschien volgende keer een betere omschrijving van je probleem want de informatietikker heeft eigenlijk helemaal niks te maken met je statusbar. Dat is wat ik uit je omschrijving haalde.

iPhone: Wat is de prijs van mode? Nooit te hoog blijkbaar...

Reacties: 1.818
Reg. datum: 31-05-2000

quote:
SizzLorr schreef op zondag 17 juni 2012 @ 11:08:
Nu al twee dagen met mijn blauwe S3 gespeeld en ik kan maar een ding zeggen, fantastisch!

De S3 (af en toe wel een foute herkenning) doet het perfect, S-Voice herkent alles en whatsapp berichten dicteren doet het ook perfect. Al voel ik me nog steeds een sukkel als ik op kantoor luidkeels een berichtje aan het dicteren ben. De integratie van S-Voice met Wolfram Alpha is een genot. Ik had sowieso de Wolfram Alpha app gekocht en gebruik Wolfram Alpha best vaak maar dat S-Voice even alles voor mij kan opzoeken is echt een genot.

Verder jammer dat je geen custom acties aan kan maken. Zoals als je zegt "Text bla" dan stuurt hij een SMSje maar het liefst zou ik willen dat hij een Whatsapp bericht stuurt.
Wat bedoel je met whatsapp berichten dicteren ? en wat is wolfram alpha in combinatie met S-voice ?

Wat betreft custom acties, zeg je nu dat je via S-voice een bericthje kan inspreken die hij dat als sms verstuurd ?

Specs

Reacties: 855
Reg. datum: 07-07-2008

quote:
SizzLorr schreef op zondag 17 juni 2012 @ 14:20:
[...]

Net andersom. Sommige staten in Amerika, Australie en dacht een paar landen in het Midden-Oosten is het verplicht. In Nederland niet. Camera geluid is niet uit te zetten tenzij je een custom camera firmware flasht net zoals bij de S2 ook was.
Of een andere camera app gebruiken, camera ics bijv. hierin kun je het geluid afzetten, je volume toets gebruiken voor foto's te maken etc.(op mijn sgs2 werkt dit feilloos)

Samsung Galaxy S III, Android 4.1.2 Omega rom 43.1/Asus transformer tab TF300T, JB 4.2.1

Reacties: 706
Reg. datum: 11-02-2004

quote:
Verer sluit bij mij de achterklep niet perfect aan op de rest van het frame en als ik hem in mijn handen heb dan voel ik de rand tussen achterklep in voorkant. Niet erg maar toch een detail waarvan je denkt: "Jammer".

Spotify is nog zo'n app die niet werkt maar dat ligt meer aan de devs dan aan het toestel. Een tijdje wachten en dan wordt alles vanzelf ooit een keer geüpdate. Wel jammer dat je een tijdje zonder moet.
Ik denk dat die klep dan een productiefoutje is, bij mij sluit het nadloos aan. Verder werkt Spotify hier prima. Wat werkt er bij jou niet?
Reacties: 468
Reg. datum: 24-03-2010

quote:

Als je het rippel effect aanzet voor de unlock scherm dan duurt het even voordat het toestel wakker wordt. Voor mij geen probleem want ik heb een patroon ingesteld maar weer zo'n detail wat gefikst moeten worden.
Goede tip! Soms zat ik echt tegen de 2 seconde te wachten voordat ik beeld kreeg. Golfeffect uitgezet en nu is het instant d:)b

levert wel wat eyecandy in maar ach.

PC Intel i7 2600K | Macbook Pro 13" 2011 | Samsung GSIII | WoW 90 Hunter Jaedenar

quote:
SizzLorr schreef op zondag 17 juni 2012 @ 16:39:
[...]

Wolfram Alpha

Wolfram Alpha kan heel veel leuke dingen als dit vergelijkingen, dit informatie, dit chemie en nog veel en veel meer. Jammer dat je beperkt wordt in het gebruik omdat je geen vergelijkingen of dat soort dingen kan laten dicteren.

Ik heb een Wolfram Alpha Pro account en ik vindt het ook jammer dat er geen functie is om daar ook gebruik van te maken, achja dat komt wel.

S-Voice zoekt dingen via Wolfram Alpha en dat is een genot.

Verder bedoel ik dat je kan zeggen "Text Kees" en dat hij dan een SMS berichtje naar Kees stuurt maar dat je niet kan instellen dat hij Whatsapp gebruikt voor diezelfde actie of dat je kan instellen dat als je zegt "Whatsapp Kees" dat hij dan Kees een whatsapp bericht stuurt.
Dus als ik het goed begrijp dan kun je alleen met een wolfram alpha pro account berichtjes inspreken die de s3 dan via een sms verstuurd ?
Je zegt dan text kees en dan de rest ook in het engels? Dus de ontvanger krijgt de berichten in het engels?

Specs

quote:
SizzLorr schreef op zondag 17 juni 2012 @ 16:39:
[...]

Ik heb een Wolfram Alpha Pro account en ik vindt het ook jammer dat er geen functie is om daar ook gebruik van te maken, achja dat komt wel.

S-Voice zoekt dingen via Wolfram Alpha en dat is een genot.

Verder bedoel ik dat je kan zeggen "Text Kees" en dat hij dan een SMS berichtje naar Kees stuurt maar dat je niet kan instellen dat hij Whatsapp gebruikt voor diezelfde actie of dat je kan instellen dat als je zegt "Whatsapp Kees" dat hij dan Kees een whatsapp bericht stuurt
Dat staat er toch? Je kan dus text kees zegen en dan stuurt hij een sms naar kees, dus met text kees kies je kees en dan spreek je je berichtje in? En ik ben even benieuwd of je dat berichtje dan in het engels in moet spreken omdat s-voice engels is. En hoe ver stuur je dat SMS je dan? Ook weer met een commando?
Misschien kun je het iets meer toelichten want ben erg benieuwd naar wat je bedoeld.

Specs

Tubes Only

quote:
SizzLorr schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:56:
[...]

Ik begrijp niet waar je dat vandaan haalt maar nee. Lees het anders nog eens.
Sowieso is s-voice onzinnig vind ik persoonlijk. Met NL input is het enigsinds een ander verhaal.
Maar die ondersteuning komt er nooit. ;) Gewoon text met een goed keyboard b.v swiftkey.
Sneller, efficiënter en kom je niet zo lam over!! ;)

Reacties: 327
Reg. datum: 01-12-2008

quote:
SizzLorr schreef op zondag 17 juni 2012 @ 14:20:
[...]

Net andersom. Sommige staten in Amerika, Australie en dacht een paar landen in het Midden-Oosten is het verplicht. In Nederland niet. Camera geluid is niet uit te zetten tenzij je een custom camera firmware flasht net zoals bij de S2 ook was.
Ter info, ik heb mijn toestel in België gekocht en ik kan de setting voor shuttersound ook niet vinden, terwijl die in mijn S(1) wel bestond.

Ik kan dit wel oplossen door gewoon mijn volume knop naar onder te spammen, zodat de phuun in mute staat. Dan hoor ik geen shutter geluid meer.

Nokia 3210 > Nokia 3410 > Sony Ericsson K750i > Sony Ericsson W710i > LG KC20 > HTC Wildfire > Samsung Galaxy S > Samsung Galaxy S III

quote:
SizzLorr schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 19:37:
Kan je de icoontjes in de status balk die worden getoond als je een hoofdtelefoon aansluit ook aanpassen?
Die zitten in framework-res.apk.

Reacties: 173
Reg. datum: 05-12-2009

quote:
SizzLorr schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:00:
[...]

Als je het echt nodig hebt heb je in de app store genoeg apps en widgets waarmee je profielen aan kan maken maar je hebt het niet echt nodig.
Heel erg bedankt voor je duidelijke info, weet je toevallig ook of je via drag and drop gewoon divx kan kopieeren en afspelen met de standaard mediaspeler of is daar een betere voor in de play store ?
Tubes Only

quote:
SizzLorr schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:49:
Gisteren mijn toestel omgeruild, niet goed opgelet en deze heeft dus ook een beschadiging op de accuklep. Het lijkt erop als er stof onder zat toen ze de coating erop spoten. Ik ga niet meer de moeite nemen om dit toestel nog eens om te ruilen maar mijn advies is als je een blauwe koopt even de accuklep goed inspecteren.
Hoezo?..heb je weer problemen?

Reacties: 275
Reg. datum: 08-04-2008

quote:
SizzLorr schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:49:
[...]

Lees even topic na, dit is mijn tweede toestel de vorige heb ik ook terug gegeven mede omdat de accu klep hetzelfde mankement had. Zat stof onder de blauwe coating waardoor de coating niet egaal was.
:F Nee, iemand gaat even 158 pagina's doorlezen om naar jouw vorige toestel te zoeken :+
Post dan gewoon de link daarnaartoe of typ het nog eens :)

Ted038 wijzigde deze reactie 21-06-2012 13:57 (6%)

Tubes Only

quote:
[...]

Lees even topic na, dit is mijn tweede toestel de vorige heb ik ook terug gegeven mede omdat de accu klep hetzelfde mankement had. Zat stof onder de blauwe coating waardoor de coating niet egaal was.
In je post bovenaan lees ik toch iets anders :+

Citaat

"Ik ga niet meer de moeite nemen om dit toestel nog eens om te ruilen."

Einde Citaat.

als ik dan de factor begrijpend lezen erop los laat..is mijn replay nog niet zo gek

quote:
[...]

Ja volgens mij had je met je S2 ook alleen maar problemen, het hele forum door.
Valt me mee dat je nog een Samsung hebt. O-)
Tubes Only

quote:
SizzLorr schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:59:
[...]

Cursus creatief met de zoekmachine...

[Samsung Galaxy SIII] Ervaringen en Discussie[filter_keywords]=SizzLorr&data[boolean]=AND

Heb je ineens maar 4 pagina's. Voor de rest moet je het werk maar zelf doen.

[...]

En dat terwijl ik mijn post begin met:

[...]

Maar als je verder niks nuttigs te melden hebt dan kan je beter gewoon stil zijn dat is makkelijk voor andere mensen.
Nuttig is dat je zin opbouw rammelt van alle kanten!!.. :+

Tubes Only

quote:
RutgerFR schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:22:
Waar slaat dat nou weer op. Je mag ook niet harder rijden dan 130 km/u. Ga jij niet klagen bij je fabrikant als jouw auto (met 2.0 liter motor) niet harder wil gaan dan 130 km/u?

Ik vind gewoon dat er geen roze vlek mag zijn. Zeker als dit probleem zich ook al met de galaxy S2 en note voordoet.

Edit: en met de Galaxy Nexus van mijn moeder.
Yep, ik ga ook klagen bij Samsung..foto's zijn niet om aan te zien.
quote:
SizzLorr schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:35:
[...]

Dat hebben alle telefoon cameras zelfs de iphone. Heeft met auto witbalans te maken. Is al een eeuwen bekende technische beperking.
In hoevere neem je een camera in een smartphone toestel serieus.!.
Voor snapshots doet de camera het bovengemiddeld ondanks de roze onvermijdelijke haast nooit voorkomende vlek ;)

silitek wijzigde deze reactie 23-06-2012 08:10 (26%)

Tubes Only

quote:
SizzLorr schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 08:14:
[...]

Ach jongen toch... Zo erg allemaal. Gewoon een beetje herrie schoppen zonder dat je snapt wat er aan de hand is. Duidelijk een gevalletje van luser error maar ga zo door zou ik zeggen.

Van die mensen die blijkbaar nooit buiten komen en maar fotos van de witte muren van hun donkere kamer gaan maken om daarna te gaan klagen dat de camera het niet doet onder zeer moeilijke omstandigheden. *zucht*
Zo zinloos ook. 100% perfectie in een smartphone kan niet, niet in een behuizing van
136.6 x 70.6 x 8.55 mm. . Dichtbij wel ;) Probleem is mensen zoeken te veel om maar hiaten te kunnen vinden.
Niet doen, geniet van je aankoop en voor Samsung een dikke pluim!.
Hardware-matig een pracht stukje techniek _/-\o_

Reacties: 830
Reg. datum: 29-03-2007

quote:
MrJ schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 09:51:
Gisteren de blauwe opgehaald bij de BC en nu even gekeken of er een firmware update via KIES was.

Er staat echter de melding: "Your device does not support software upgrading via Kies."

Iemand hier al eerder van gehoord?

Firmware: PDA:LEF / PHONE:LEF / CSC:LE4 (PHN)
quote:
SizzLorr schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 09:42:
[...]
Als er geen updates staan in de database van FUS dan zegt Kies dat je toestel niet ondersteund is, wachten op de eerste update. Er was volgens mij ook een Kies topic ergens.
ps wat krijg je te zien als je in de dailer *#1234# intoetst?

HTC One X+, HTC One S, Samsung Galaxy S III GT-I9300, Samsung Galaxy tab 10.1 3G P7500

quote:
SizzLorr schreef op zondag 24 juni 2012 @ 12:35:
[...]

Ik weet niet waar je het vandaan haalt maar exFat en daarmee dus ook 64GB kaartjes zijn officieel ondersteund. Dat staat in de specs en was ook een puntje bij de aankondiging.

128GB kaartjes zijn nog wazig maar het zou moeten werken, het probleem is dat er nog geen 128GB kaartjes op de markt zijn.
64gb werkt als een trein Sandisk 64Gb ultra
Reacties: 3.016
Reg. datum: 17-04-2004

quote:
SizzLorr schreef op zondag 24 juni 2012 @ 22:36:
[...]

Daar had ik al gekeken en dan kan ik alleen de tags van swipe-tag vinden welke meteen ook 3,75 per stuk kosten en verplicht 10 stuks af moet nemen. Dat vind ik zeer duur, zeker als ik weet dat ze 30 dollar cent de stuk kosten om te maken.

http://www.hk-mingjia.com...ice/RFID_label_price.html
Een iphone kost qua productie ook maar iets van 150$ volgens internet en de one x zal niet veel duurder zijn terwijl je toch in de winkel 500¤ betaald.
Reacties: 6
Reg. datum: 08-09-2009

Ik heb het al een tijdje uitgezet dat s voice start bij 2 keer drukken van de homeknop, als je daarop doelt?
quote:
SizzLorr schreef op zondag 24 juni 2012 @ 23:01:
[...]

Lijkt erop alsof je homeknop stuk is.
Reacties: 6
Reg. datum: 08-09-2009

Nee deze stond gewoon uit. Is dit niet eerder een softwarematig probleem, die met de aangekondigde firmware update verdwenen kan zijn?
quote:
SizzLorr schreef op maandag 25 juni 2012 @ 00:03:
[...]

Heb je per ongeluk de autostand misschien aangezet in je pulldown statusbar? Zo niet zo ik zeggen probeer een full reset en als het probleem dan nog blijft heb je een hardware probleem.
Who...me?
Reacties: 2.581
Reg. datum: 23-09-2007

Sorry, ik heb soms wat moeite om de info in mijn hoofd om te zetten in voor anderen duidelijke tekst :P
quote:
SizzLorr schreef op maandag 25 juni 2012 @ 01:30:
Anders is Google toch echt een gigant in zoeken. Als ik in de Play Store zoek op Flipboard dan staat hij met stip bovenaan de zoeklijst. Verder zijn de top lijsten van Play even waardeloos als de de lijsten in de Apple Appstore. Het voordeel van Play is wel dat je gebruikers recensies en waarderingen hebt waar je al snel kan aflezen of een app wat is.
Zoeken met Google kan ik wel, daar ging het me niet om. Het ging me erom dat in de App store wel degelijk in de top 100 regelmatig pareltjes van software te vinden zijn, iets wat ik bij Play een beetje mis. Je moet echt weten wat je zoekt. Ik haald Flipboard meer aan om aan te geven dat een programma wat ik ken me tegen valt op Android. De App store heeft ook een waarderingssysteem, daarin is Google niet uniek.
quote:
Controleer even je instellingen, dat is iets wat hij alleen doet als je het selecteert of als de serveradmin het als een policy heeft aangemaakt. Ik vind de mailclient en agenda anders best goed en zeker beter dan de simplistische agenda van een iPhone of E71. Als je wat meer wil heb je Jorte als gratis of Business Calendar als betaalde alternatieven.
Ik ben 1 van de beheerders van de Exchange server en er zitten geen policies van die soort op. Mail en agenda zijn uiteraard beter dan de E71, maar ik vind die van iOS toch wel fijn. Ik moet wat meer ervaring op doen voor ik kan zeggen welke ik beter vind. Vind het gewoon vreemd dat dit out of the box niet lekker werkt. Ik red me wel, maar ik mag straks klanten gaan uitleggen waarom dit zo is.
quote:
Ik vindt het maar raar dat je diversiteit als een minpuntje aanmerkt, zoals ik al hierboven zei heb je best veel user reviews en waarderingen waar je je aanschaf op kan baseren. Meeste apps hebben een gratis lite versie zodat je hem kan proberen voor je hem aanschaft. Als een app dan toch niet bevalt kan je hem altijd binnen 15 min terug geven. De standaard toetsenbord werkt anders zeer goed, vooral in vergelijking met een iPhone. Als je toch wat meer wil kan je Swype installeren wat gratis is.
Niet de diversiteit in Play, maar in de interface van de S3. Waarom moet een keyboard er 3x anders uit zien of een andere lay out krijgen? Een keyboard moet in een OS gewoon overal hetzelfde zijn. Ik heb gezocht op Swype (en swipe zoals het hier soms ook geschreven wordt) maar dan krijg je minimaal 10 hits, waarvan sommige helemaal niks met een toetsenbord van doen hebben. Bovenaan staan TouchPal en SlideIT, het programma 'Swype' staat er niet eens tussen. Van een zoekgigant als Google vind ik dit gewoon erg tegenvallen, hun normale search levert me vaak op de eerste regel al het resultaat wat ik zoek.
quote:
Je kan via 3vcash.nl een prepaid creditcard aanschaffen of als je een Hi abonement hebt kun je via je telefoon rekening betalen. Er is al langer kritiek op het beleid van Google om alleen CC's te accepteren maar naar geruchten komt daar binnenkort een einde aan.
Goed om te horen
quote:
Tja dat heeft verder niks met Samsung te maken, dat de winkelier jou toestel in Duitsland heeft gehaald omdat hij ze daar waarschijnlijk goedkoper/sneller kon kopen heeft verder niks met Samsung te maken. Verder hoef je als gebruiker niet druk te maken over updates, als die er zijn krijg je een melding op je toestel. De versienummering van Samsung is anders best logisch, er is al eerder een tabel met uitleg gepost in dit topic, zoek die even op als je wilt weten hoe het inelkaar zit. Een gewone gebruiker hoeft zich daar trouwens niet druk om te maken.
Mijn E71 had een type codering uit Engeland. Ik heb toen na 6 maanden wachten via een hack het typenummer aangepast zodat ik een update die al lang beschikbaar was eindelijk kon binnenhalen. Ik vind het zelf altijd wel makkelijk als een versie gewoon een versie is. Nu heb je Android 4.0.4 - S3 editie - NL variant (of in mijn geval DE). In de E71 was zelfs de kleur meegecodeerd. Misschien word ik gewoon oud, maar ik vind dat gewoon niet handig. Zal eens kijken of ik die tabel kan terugvinden in dit topic.
quote:
watercoolertje schreef op maandag 25 juni 2012 @ 09:46:
[...]
Tja misschien een beetje lullig om te zeggen maar dit soort toestellen zijn niet voor mensen met lompe klauwen, ik heb hele kleine handen kan het toestel met 1 of 2 handen bedienen net waar ik zin in heb. Druk ook nooit op knoppen per ongeluk (een enkele keer op de menutoest onder het gamen), maar dat had ik ook bij de note die ik ook met 1 hand kon bedienen.

Ik ben het toestel juist altijd kwijt in mijn zak, niet eens door dat het er in zit, weet niet wat voor skinny broeken jij draagt maar ik draag gewoon redelijk strakke broeken (behalve op zaterdag/zondag).

Je exchange server is 20xx? Zelf gebruik ik 2010 en dat werkt prima en beide kanten op, mijn telefoon trilt eerder dan outlook begint te zeuren bij afspraken! Kan natuurlijk een certificaat issue zijn of een instelling die jij misshcien onbewust hebt aan/uit gezet...
Ik heb juist vrij kleine handen. Met 1 hand bedienen lukt niet, ik haal met mijn vingers niet de andere kant van het scherm ;) Als ik dat wel probeer dan druk ik met de muis van mijn duim ongewenst op het scherm.

Ik zit veel in de auto en ik kan je vertellen dat met die telefoon niet comfortabel zit. Die E71 voelde ik niet eens, de S3 haal ik nu al consequent uit mijn broek. Ook op kantoor op een normale stoel zit die me in de weg. En ik draag redelijk losse jeans op kantoor (niet van die afzak broeken, maar zéker geen skinny modellen)

Exchange 2010 inderdaad, en daarvan weet ik wel hoe je eea configureert ;). Toestel heb ik alleen maar de normale wizard mee doorlopen, mag aannemen dat ik daar weinig verkeerd aan kan doen.

Ethirty wijzigde deze reactie 25-06-2012 10:15 (16%)

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin

3dmark06------> 27xxx

quote:
SizzLorr schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:03:
[...]
Het antwoord op je vraag staat ook nog eens in je link...
Zou juist raar zijn als daar geen oplossing in zou staan terwijl hij zegt van wel...

Hij zegt niet voor niks dat het opgelost is :P

watercoolertje wijzigde deze reactie 25-06-2012 12:26 (24%)

Reacties: 468
Reg. datum: 24-03-2010

quote:
SizzLorr schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:03:
[...]

Het antwoord op je vraag staat ook nog eens in je link...
Mijn originele post had die link ook niet. Ik kon niks vinden op google omdat ik op de verkeerde termen zat te zoeken. paar minuten na m'n post viel het correcte woord mij binnen(Vibrate) en vond ik hem op de eerste google hit.

Ik weet hoe irritant het is om een post als dit als je eenmaal de oplossing heb hem niet te vermelden. Te vaak google je iets en kom je op een forum terecht met een gesloten topic 'Problem fixed" zonder oplossing. Dus vandaar de link!

PC Intel i7 2600K | Macbook Pro 13" 2011 | Samsung GSIII | WoW 90 Hunter Jaedenar

Ik heb het internet al uit...
Reacties: 483
Reg. datum: 10-06-2002

quote:
SizzLorr schreef op maandag 25 juni 2012 @ 21:42:
[...]

Weet je zeker dat het geen fabricage fout is? Van mijn S2 weet ik dat je toch flink je best moet doen wil je er krassen op krijgen.
Dit is werkelijk te bizar voor woorden. Ik ben in twee tmobile winkels voor leugenaar uitgemaakt en van desinformatie voorzien over dode pixels en liegende klanten. In winkel 1 werd een vuiltje in de vorm van een streepje ook als kras aangewezen als bewijs dat er meerdere krassen zitten en de groef ook mijn schuld moet zijn.
Ik heb de telefoon met zijde handschoentje aangepakt en bewaard in de binnenzak van een Boss colbertje.
De telefonische klantenservice adviseerde mij met de winkel te praten en aanspraak te maken op de 8 dagen regeling.
In de winkel op het Rokin in Amsterdam werd mij door de manager verteld dat het onmogelijk is dat zij een telefoon met schade leveren. Ik vertelde dat ze dat nooit kon weten omdat ik de telefoon met kras heb gekregen omdat ik de beschermfolie er pas thuis af heb gehaald.
Daarna vertelde ze dat het evengoed onmogelijk is dat er een kras op zit omdat die nooit door de controle van Samsung zou komen. Natuurlijk kan dat want mijn telefoon is het bewijs.
Ze had er ook niets mee te maken dat deze telefoon geadverteerd wordt als bijna kogelvrij.
Ze kon hem niet omruilen want dat zou haar namelijk geld kosten. Ik zei hij is kapot. Zij weer, hij is niet kapot, hij is gekrast. Nou zo heb ik hem anders wel gekregen. Dat kon dus niet volgens haar. Uit kamerabeelden van de winkel bleek volgens de manager dat klanten wel vaker dingen vertellen die niet waar zijn.
Verder werd mij veel plezier gewenst met mijn mooie telefoon.

In de winkel heb ik daarom de klantenservice gebeld, die adviseerde mij een klachtenbrief te schrijven maar voordat ik het adres kon krijgen was mijn batterij leeg en viel de verbinding weg.
Ik vertelde tegen de manager over dit advies en dat ik een kapotte telefoon heb en een nieuwe wil.
Het verhaal begon opnieuw. Mij strak aan blijven kijken en zeggen dat ze nooit beschadigde of kapotte telefoons leveren want dat kan niet. Ik liet de mijne weer zien en vertelde dat hij wel degelijk kapot is want kras op nieuw gorillaglas = kapot.
Ondertussen was het zes uur geworden en werd de winkel gesloten waarna er voorzichtig gedreigd werd dat de deur op slot moest, het alarm erop moest en dat daarna de bewaking zou komen.

Wat was ook alweer het voordeel van stenen winkels boven webwinkels? De toegevoegde waarde?

Vmu

quote:
SizzLorr schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:58:
[...]

Dat is trouwens niet de laatste firmware, je moet kijken naar de laatste 3 cijfers en letters om de versie te achterhalen, in dit geval LF2.

Eerste letter is het jaar.

J 2010
K 2011
L 2012
En zo verder en terug...

Tweede letter is de maand
A January
B February
C March
D April
E May
F June
G July
H August
I September
J October
K November
L December

En als laatste 1 t/m Z zegt iets over de revisie.

Dus LF2 zegt dat het in 2012 Juni is gemaakt en de 2de firmware is van die maand. Als je verder kijkt dan zie je dat er een LF6 beschikbaar is, dus een 6de revisie.
Okay je ziet wel je bent nooit te oud om wat bij te leren >:)
Reg. datum: 26-05-2008

quote:
SizzLorr schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:58:
[...]

Dat is trouwens niet de laatste firmware, je moet kijken naar de laatste 3 cijfers en letters om de versie te achterhalen, in dit geval LF2.

Eerste letter is het jaar.

J 2010
K 2011
L 2012
En zo verder en terug...

Tweede letter is de maand
A January
B February
C March
D April
E May
F June
G July
H August
I September
J October
K November
L December

En als laatste 1 t/m Z zegt iets over de revisie.

Dus LF2 zegt dat het in 2012 Juni is gemaakt en de 2de firmware is van die maand. Als je verder kijkt dan zie je dat er een LF6 beschikbaar is, dus een 6de revisie.
Begrijp ik t nu goed dat er een LF6 nederlandse originele samsung firmware beschikbaar is?
Waar kan ik deze vinden dan..?

[IMG]http://www.speedtest.net/result/764661102.png[/IMG]

Reg. datum: 26-05-2008

Wat bedoel je dan met het volgende:
quote:
SizzLorr schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:04:
[...]

[IMG]http://www.speedtest.net/result/764661102.png[/IMG]

Reacties: 2.175
Reg. datum: 19-09-2006

quote:
SizzLorr schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 08:04:
[...]

In Applicatiebeheer ff zoals hij al zij stoppen en wissen. Verder kan je in Go zelf via menu bij instellingen komen en daar meldingen uitschakelen.
Het is gelukt. :) Helemaal verwijderen gaat denk ik niet.

Mars Game Events organiseert FIFA en PES toernooien op de Xbox 360! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Reacties: 830
Reg. datum: 29-03-2007

quote:
SizzLorr schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 01:12:
[...]

Of je gebruikt gewoon checkfus om direct van de Samsung servers te downloaden... Is beter dan die trage hotfile zooi.

http://fus.nanzen.se/
Ja alleen checkfus 2.1 doet het op een of andere manier niet.
Vul alle info juist in maar. Ik krijg een melding dat gij geen firmware kan vinden. :?

HTC One X+, HTC One S, Samsung Galaxy S III GT-I9300, Samsung Galaxy tab 10.1 3G P7500

quote:
Er is gewoon een orginele hoor.
Rtl XL in de play store.

Pagina: 1 2 volgende

© 1998 - 2013 Tweakers.net B.V. Contact Over Tweakers Jouw privacy Algemene voorwaarden Cookies

Tweakers wordt uitgegeven door De Persgroep en wordt gehost door True

Website van het jaar 2012