Er zijn wel 10KRO USB keyboards, zoals de MK85 van Qpad, de Noppoo Mini gaming en een Cherry keyboard (type vergeten, staat op de verpakking).
Geen idee waarom het daar wel kan, waarschijnlijk een aangepaste driver / betere registratie optie (b.v. alternerend iedere ms een andere char doorsturen en zo de USB polling efficienter gebruiken wellicht?)
De concept opvolger van die Optimus Maximus (a ¤¤¤.¤¤¤.¤¤¤) had volgens mij ook NKRO terwijl die toch echt met USB werkt.
Hier die MS test even gedaan met de Stealth Black Widow. Sommige combinaties krijg ik maar maximaal 5 keys tegelijk ingedrukt, sommige dingen als dubbelshift + chars geeft zelfs maar 4 registraties en géén met sommige knoppen. Shift+Shift+W, R en Y is b.v. niet mogelijk.
Hoe dan ook, ik heb er bij normaal gebruik nog geen last van gehad, maar jammer is het wel.
===
quote:
Ehh, ja, je bent een behoorlijke verzamelaar lijkt mij zo... Maar waarom nou zo'n vreemde post als binnenkomer hier op T.net? (gisteren geregistreerd, geen activiteiten en enkel die ene zin posten)
Maar hoe ben je zo ver gekomen zoveel keyboarden bij elkaar te sparen!?
djunicron wijzigde deze reactie 21-03-2012 16:57 (21%)