Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Doominator
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 12-10 17:50

Doominator

Play B3yond

Weet iemand of de mediamarkt al memory cards verkoopt?

PLAYSTATION 3

• Nitai
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 15:07

Nitai

Papa van Arjun & Ishaan

quote:
S2S schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:02:
[...]

En veel minder data die moet worden ingeladen.. appels/peren ;)

Geen bijna 720p textures, minder omgevingsdata, minder animaties, audio, etc.. etc..

En met launch zullen ze wel wat slordig zijn geweest met het laden.. even de patch afwachten.
Inderdaad, zal ook wel voortschrijdend inzicht zijn op een nieuwe handheld/console zul je naar mate het traject qua ontwikkeling ook een stukje ervaring opdoen als ontwikkelaar en heb je bijvoorbeeld de druk van een launchdate niet. Vaak zie je een wereld van verschil tussen launchgames en een jaar later qua games. Optimalisatie, beter gebruik van geheugen, nieuwe functionaliteit allemaal op dezelfde console/handheld.

Namami nandanandanam...

• nioz
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 17-10 10:50
Vreemd, @playstationeu tweet dat mensen pics moeten sturen als er mensen ergens in de rij staan voor de vita... terwijl de launch morgen is? Lijkt er op dat zij er ook van uit gaan dat de vita vandaag al verkocht wordt :)

• Snippertje
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 16:41
quote:
nioz schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:10:
Vreemd, @playstationeu tweet dat mensen pics moeten sturen als er mensen ergens in de rij staan voor de vita... terwijl de launch morgen is? Lijkt er op dat zij er ook van uit gaan dat de vita vandaag al verkocht wordt :)
Je kan ook een dag van tevoren in de rij staan :P

PSN: Snippertje1989 | Gamertag: Snippertje |

• Trellgoth
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 24-03-2013
Net de GameMania gebeld, ze hebben 'm wel al binnen, maar mogen niet verkopen nog... >.<

• R4m0n_46
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 19-06 13:09
Ik hoop toch nog snel ff een pre-order kitje te bemachtigen. Was er afgelopen vrijdag wel, maar toen er geen meegenomen.

De vraag van Doominator is inderdaad vrij van belang wil je direct op je Vita kunnen gamen (ik heb namelijk nog geen memory besteld / gekocht).

• TheKillingBean
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 15:53
Het wordt dus pas echt morgen, mycom en dixons gaan het ook pas vandaag versturen. Dus het klopte niet echt wat ze gisteren op hun site vertelde (levering 21 feb.).

XBOX 360 Gamertag | XBOX 360 Gamecard | Playstation 3 Gamecard

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
quote:
Hartelijk dank voor uw email.

Met betrekking tot uw vraag kan ik u mededelen
dat de PS Vita de 21e of 22e van februari geleverd
gaat worden. Onze excuses voor de vertraging.
MediaMarkt.

Ik snap de excuses niet ? :P

Deyron Kilometertje.nl - Gratis ritregistratie

• Trellgoth
Net op Twitter ook gezien dat PlayStation Blog EU al een hele lading tweets (en foto's) aan het retweeten is van mensen die de Vita vandaag hebben ontvangen / opgehaald....
Ik wil graag mijn sms van de GameMania hebben... hopelijk na het werk ophalen... *zucht*

• Nitai

Nitai

Papa van Arjun & Ishaan

quote:
Trellgoth schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:25:
Net op Twitter ook gezien dat PlayStation Blog EU al een hele lading tweets (en foto's) aan het retweeten is van mensen die de Vita vandaag hebben ontvangen / opgehaald....
Ik wil graag mijn sms van de GameMania hebben... hopelijk na het werk ophalen... *zucht*
Dat zijn tot nu alleen maar mensen uit UK.

Namami nandanandanam...

• Trellgoth
quote:
Nitai schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:28:
[...]

Dat zijn tot nu alleen maar mensen uit UK.
Dan nog... EU is EU... dus zal dat ook hier moeten. Zou een gelijktijdige release moeten zijn dacht ik...

• Nitai

Nitai

Papa van Arjun & Ishaan

quote:
Trellgoth schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:30:
[...]

Dan nog... EU is EU... dus zal dat ook hier moeten. Zou een gelijktijdige release moeten zijn dacht ik...
Meeste hebben het via Amazon.co.uk. Waarschijnlijk heeft die haar batch in een keer verstuurd (woon je in UK, dan heb je het een dag eerder...), m'n collega die daar (co.uk) heeft besteld heeft ook al een mail dat die van hem verstuurd is en hij het morgen of donderdag ontvangt.

Namami nandanandanam...

• Tiduz
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 22-10 18:13
als ik em preordered heb bij GM kan ik toch gewoon als die om half 10 open gaat morgen meteen op halen? geen zin te w8en op die sms

Cpu: Intel Core I7 930 - Ram: 6 Gb OCZ platinum triple channel - GFX: MSI Ati Radeon HD6850 2GB - 1x samsung spinpoint 1TB 1x Intel Postville 80gb G2 1x Cosmos S 1x Corsair 750HX

• A.Kebab
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 04:56

california dreamin'

• expansievat
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 10-12-2013
Zojuist het pakketje binnen gekregen van Wehkamp, _/-\o_
even rustig uitpakken en dan zal ik wat pics posten!

• crazytaxi819
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 29-10 15:38
Je gaat toch niet je mooie gekleurde boxershort aan ons laten zien h! :) ;) :z _/-\o_

• EValentino
  • Registratie: januari 2009
  • Niet online
Uncharted komt net binnen maar mijn PSVita, Fifa en mijn 16GB memstick nog niet terwijl ze gelijk besteld zijn..

• SToRM666
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 16:15
Sony biedt zelf ook enkele bundels aan, beide met een 4Gb kaart:

Starterspakket: http://www.sony.nl/bundle/ps06926614dn.eu
Gamingpakket: http://www.sony.nl/bundle/ps06921120dn.eu

Geen superaanbiedingen, maar het 4Gb kaartje heb je dan wel zo goed als voor niets :)
Edit: wel een lange levertijd zo te zien...

SToRM666 wijzigde deze reactie 21-02-2012 13:10 (40%)

PSN id: NL_SToRM

• Shiver23
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

quote:
S2S schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:02:
[...]

En veel minder data die moet worden ingeladen.. appels/peren ;)

Geen bijna 720p textures, minder omgevingsdata, minder animaties, audio, etc.. etc..

En met launch zullen ze wel wat slordig zijn geweest met het laden.. even de patch afwachten.
En 8 jaar verder. De laadtijden zijn zeker voor verbetering vatbaar. Helemaal bijzonder is dat gedownloade games een langere laadtijd hebben dan van een cartridge.

PSN: Shiver23 //

• Raxious
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 17-10 17:39
nedgame schijnt hem nu te verkopen. ^^

• rikstroink
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 12-08 07:55
quote:
Shiver23 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:06:
[...]

En 8 jaar verder. De laadtijden zijn zeker voor verbetering vatbaar. Helemaal bijzonder is dat gedownloade games een langere laadtijd hebben dan van een cartridge.
Dat is 0,5 seconden ofzo, dus bijna onmerkbaar

• jvalks
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 11:20
quote:
SToRM666 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:03:
Sony biedt zelf ook enkele bundels aan, beide met een 4Gb kaart:

Starterspakket: http://www.sony.nl/bundle/ps06926614dn.eu
Gamingpakket: http://www.sony.nl/bundle/ps06921120dn.eu

Geen superaanbiedingen, maar het 4Gb kaartje heb je dan wel zo goed als voor niets :)
Shit! Goede prijs!!!!! 279,- voor die pack?

• SToRM666
Wel helaas een lange levertijd...
Mijn pakket zal waarschijnlijk morgen pas verzonden worden, dus ik kan maar op zijn vroegst donderdag gamen :(

SToRM666 wijzigde deze reactie 21-02-2012 13:12 (81%)

• Trellgoth
Iemand al sms gehad van de GameMania ?

• Raxious
nope, zojuist contact gehad met de GM, en die hebben toch echt eerst een bon nodig.

• rikstroink
Ik helaas niet :(

• Chester
  • Registratie: september 2003
  • Niet online
quote:
Trellgoth schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:11:
Iemand al sms gehad van de GameMania ?
Dat gaat bij mij vandaag iig niet gebeuren. GameMania Eindhoven is ivm met Carnaval vandaag nog gesloten :P

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

http://blog.eu.playstatio...e-ps-vita-launch-edition/
Veel games, DLC en demo's vanaf morgen in de store.

• Snippertje
Geheugenkaartje komt waarschijnlijk later dan de Vita zelf. Heeft de Vita helemaal geen interne opslag? Dan zou wel jammer zijn.

• rikstroink
quote:
Raxious schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:12:
nope, zojuist contact gehad met de GM, en die hebben toch echt eerst een bon nodig.
Een bon?

• Raxious
jup, ze moeten een bon hebben van een winkel die hem al verkoopt, om ervoor te zorgen dat ze zelf geen boete krijgen.

• Trellgoth
quote:
Raxious schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:12:
quote:
Dit.
Ik heb een bon.
Dus met een bon (pre-order bewijs) kun je 'm wel ophalen?

[edit]
Sorry, reply niet gezien.
quote:
Raxious schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:17:
jup, ze moeten een bon hebben van een winkel die hem al verkoopt, om ervoor te zorgen dat ze zelf geen boete krijgen.
thanks!

Trellgoth wijzigde deze reactie 21-02-2012 13:18 (25%)

• Raxious
-_-

....

• CAVE343
  • Laatst online: 11-04 00:02
quote:
Raxious schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:08:
nedgame schijnt hem nu te verkopen. ^^
Vertel? Welke vestiging? Dan ren ik naar de shop toe als het in de buurt is

• matthijst
  • Registratie: november 2002
  • Nu online
WTF, moet je voor elke game 9,99 betalen als je online wilt spelen?
Reality Fighters Network Pass (7.99/9.99)
Wipeout 2048 Network Pass (7.99/9.99)

• Tiduz
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 22-10 18:13
quote:
matthijst schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:20:
alleen 2ehands.

Cpu: Intel Core I7 930 - Ram: 6 Gb OCZ platinum triple channel - GFX: MSI Ati Radeon HD6850 2GB - 1x samsung spinpoint 1TB 1x Intel Postville 80gb G2 1x Cosmos S 1x Corsair 750HX

• rikstroink
Dacht ik net ook, nee die passes zitten het doosje, matthijs.

• Joost1991
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 15:18
quote:
matthijst schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:20:
Lijkt mij dat het hetzelfde systeem betreft als de consoles. Code voor het online spelen zit bij de game. Tweedehands games vallen zo buiten de boot.

Steam ID: Joost1608 // PSN / Live: Toastjuh // Xfire: joost91 // BF3 PC: Toastjuh // Beheerder van FIFA Benelux

• Raxious
quote:
CAVE343 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:19:
[...]

Vertel? Welke vestiging? Dan ren ik naar de shop toe als het in de buurt is
zojuist bericht dat het maar eenmalig was ^^' heeft ook heel even op de site gestaan als nu te koop, maar is ook daar nu vanaf.

• Rctworld
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 12:36
Slecht nieuws, mijn eerdere redenering bleek te kloppen. FIFA Football uit NL is enkel met NL taal + audio... Of ik hem nou op NL heb staan of op EN, het blijft Nederlands... Heb ik niet zulke hele grote problemen mee maar EN is wel een stuk leuker, wellicht dat EA nog een patch uitbrengt voor de taal.

Vanaf nu af aan ga ik in ieder geval weer lekker importeren :P

FIFA speelt trouwens wel lekker, het is echt FIFA PS3/360 versie maar dan op een handheld met een paar touch screen dingetjes. Helaas is EA wel lui geweest met het overzetten van de menu's, de menu's werken enkel met de toetsen, geen enkele touch-screen input dus. Op zich ook niet erg, behalve dat ik dan ineens weer herinnert wordt dat O in Aziatische PlayStation's bevestigen is en X cancel/terug. Heel irritant... Maar daar hebben de mensen die de VITA in NL kopen geen last van ;)

Hoop in ieder geval dat niemand FIFA uit Duitsland/Frankrijk heeft, dan ben je pas echt genaaid :+ Hoop wel dat Sony zo slim is geweest niet hetzelfde toen bij Uncharted, anders hoor je de hele dag "Godverdomme Sully, ze moeten ons gevolgd hebben!" :F
quote:
Snippertje schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:14:
Geheugenkaartje komt waarschijnlijk later dan de Vita zelf. Heeft de Vita helemaal geen interne opslag? Dan zou wel jammer zijn.
Zelf research doen kan geen kwaad hoor 8)7 Hij heeft wel opslag, maar die is alleen voor de firmware en instellingen...

Rctworld wijzigde deze reactie 21-02-2012 13:25 (26%)

• eRR_
  • Laatst online: 17-07 22:01
Bart Smit heeft ze binnen maar verkoopt ze pas morgen.

znrt

• dcell
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 15:29
quote:
Rctworld schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:22:
Slecht nieuws, mijn eerdere redenering bleek te kloppen. FIFA Football uit NL is enkel met NL taal + audio... Of ik hem nou op NL heb staan of op EN, het blijft Nederlands... Heb ik niet zulke hele grote problemen mee maar EN is wel een stuk leuker, wellicht dat EA nog een patch uitbrengt voor de taal.

Vanaf nu af aan ga ik in ieder geval weer lekker importeren :P

FIFA speelt trouwens wel lekker, het is echt FIFA PS3/360 versie maar dan op een handheld met een paar touch screen dingetjes. Helaas is EA wel lui geweest met het overzetten van de menu's, de menu's werken enkel met de toetsen, geen enkele touch-screen input dus. Op zich ook niet erg, behalve dat ik dan ineens weer herinnert wordt dat O in Aziatische PlayStation's bevestigen is en X cancel/terug. Heel irritant... Maar daar hebben de mensen die de VITA in NL kopen geen last van ;)

Hoop in ieder geval dat niemand FIFA uit Duitsland/Frankrijk heeft, dan ben je pas echt genaaid :+ Hoop wel dat Sony zo slim is geweest niet hetzelfde toen bij Uncharted, anders hoor je de hele dag "Godverdomme Sully, ze moeten ons gevolgd hebben!" :F
Ben enigzins blij dat ik FIFA niet uit Frankrijk mee heb besteld met mijn Vita maar aan de andere kant had ik liever Engelse commentaar en menus ipv Nederlands (heb Fifa al besteld) maar goed dat is altijd nog beter dan Duits/Frans :)

• Voxalizer
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 16:10

Voxalizer

SimRacer

Dat is wel een tegenvallertje van FIFA, ben benieuwd of het ook zo is wanneer je je Vita op Engels zet en vervolgens de game uit de store koopt.

SimDriving.net // Fanatec CSR Elite // PSN / XBL: Voxalizer // Diablo 3 Battletag: Plaguehead#2325

• Rctworld
quote:
Voxalizer schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:31:
Dat is wel een tegenvallertje van FIFA, ben benieuwd of het ook zo is wanneer je je Vita op Engels zet en vervolgens de game uit de store koopt.
Tenzij je een UK account heb krijg je gewoon een NL versie natuurlijk 8)7

• Voxalizer
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 16:10

Voxalizer

SimRacer

Zijn alleen de menu's in het Nederlands of ook het commentaar tijdens de wedstrijd?

SimDriving.net // Fanatec CSR Elite // PSN / XBL: Voxalizer // Diablo 3 Battletag: Plaguehead#2325

• Trellgoth
Heeft iemand 'm al uit de winkel?
Zo ja, plaats hier even een afbeelding van de bon s.v.p. ;)

• Rctworld
quote:
Voxalizer schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:34:
Zijn alleen de menu's in het Nederlands of ook het commentaar tijdens de wedstrijd?
Zoals gezegd, ook audio... Zie ook geen enkele optie om het te veranderen, ook de systeem taal wijzigen helpt niet. Niet zo gek ook, die VITA gamecards zijn gewoon memory cards, dus als ze een kleinere kunnen gebruiken door andere talen te schrappen besparen ze geld. Bij een Blu Ray heb je sowieso toch altijd minimaal een single layer Blu Ray met 25GB, of je die nou wel of niet nodig hebt :P

Hopelijk brengt EA echter nog wel een gratis DLC download om Engels commentaar toe te voegen of iets dergelijks. Voor NL zou het sowieso wel netjes geweest zijn om NL en EN te doen, als ze een beetje rondgelezen hadden, hadden ze geweten dat de meeste mensen dat wel op prijs stellen :P

• Montsubai
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 16:04
Jezus EA, wat is dat voor grap. :/

Ik kan het Nederlands opzich wel uitstaan, maar ik wil veel liever gewoon Engels commentaar.

En ben bang dat als ik hem uit de UK haal, ik niet de transfersupdate kan downloaden met mijn NL PSN account.

• DennusB
  • Niet online
MediaMarkt net gebeld, ze krijgen ze morgen pas binnen en verzenden dus pas morgen. Ze wisten nog niet eens of ze morgen al in de winkel liggen :/

• jvalks
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 11:20
quote:
Trellgoth schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:36:
Heeft iemand 'm al uit de winkel?
Zo ja, plaats hier even een afbeelding van de bon s.v.p. ;)
Ga er toch niet vanuit dat ie ergens verkocht wordt.. wacht gewoon lekker tot morgen zoals iedereen :P

• Dennis585
  • Nu online
Heeft iemand al bericht gehad van consoleshop.nl.

PSN , Xbox en Steam : Dennis585

• Snippertje
quote:
DennusB schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:39:
MediaMarkt net gebeld, ze krijgen ze morgen pas binnen en verzenden dus pas morgen. Ze wisten nog niet eens of ze morgen al in de winkel liggen :/
Welke mediamarkt?

• maartend
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 13:19
Morgen, Mediamarkt Middelburg, 188 euro.

Kijk, dat is nou nog eens een aanbieding.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

quote:
maartend schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:43:

Whut? Bewijs?

• xCell
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 28-10 22:43
quote:

Bron?

if it ain't broke, break it and learn

• Snippertje
quote:

In de Flyer staat anders gewoon 249 euro.

• SToRM666
3 halen, 2 betalen bij amazon.com :)
Wellicht dat ik daar nog wat spellen ga bestellen.

Als iemand nog een site weet met goeie aanbiedingen... :P

SToRM666 wijzigde deze reactie 21-02-2012 13:48 (36%)

• Rctworld
Volgens PlayStation Nederland wordt de Store vanavond al gevuld met VITA goodies(en kun je hem dus gelijk bereiken morgen), ook hebben ze net aan mij bevestigd dat alle first party games Engels + Nederlands zal zijn in Nederland :) Geen zorgen over Sony games dus :)

• Snippertje
quote:
Zij shippen veel niet naar Nederland helaas. Little deviants bijvoorbeeld al niet, daarnaast is de levertijd zo lang dat games alweer zijn afgeprijsd als ze aankomen.

• haroldso
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 23-05-2013
quote:
dennis585 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:40:
Heeft iemand al bericht gehad van consoleshop.nl.
Ik denk dat de man aan de telefoon gelijk had. Op de website van consoleshop.nl staat opeens als levertijd 23-02, dus nog een daggie langer wachten voor ons, jammerrrrrrrrrrrrrr. Volgende keer maar via bol.com bestellen.

• DennusB
  • Niet online
quote:
haroldso schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:49:
[...]

Ik denk dat de man aan de telefoon gelijk had. Op de website van consoleshop.nl staat opeens als levertijd 23-02, dus nog een daggie langer wachten voor ons, jammerrrrrrrrrrrrrr. Volgende keer maar via bol.com bestellen.
Gewoon bagger, maar dan ook echt bagger slecht van Sony dit. Zorg er gvd gewoon voor dat die dingen de dag VOOR de release bij de retailers zijn. Bah.

• Snippertje
Wie gaan er eigenlijk allemaal voor de 3G variant? Ik zie vooralsnog geen meerwaarde, heb zelf een tablet met 3G abbo, dus ik zou die ook kunnen gebruiken in de Vita.

Alleen NEAR lijkt me niet bijzonder interessant en lijkt me dat je met Wifi ook wel redelijk goed bepalen waar iemand is. Daarnaast trekt 3G de batterij nog sneller leeg.

Maar toch... Ergens knaagt het en ben ik bang dat ik iets misloop in de toekomst. Wat doen jullie?

• leeuwtje1
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 14-10 09:24
quote:
DennusB schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:52:
[...]

Gewoon bagger, maar dan ook echt bagger slecht van Sony dit. Zorg er gvd gewoon voor dat die dingen de dag VOOR de release bij de retailers zijn. Bah.
Misschien een beetje een kortzichtige reactie. het kan ook zijn dat het logistiek niet goed is geborgd tussen de DC's van de winkelketen en de filialen, dat deze dus wel al op de DC's liggen maar dus nog niet in het filiaal. Of dat de betreffende webshop laat was met bestellen of, ende, etc.

leeuwtje1 wijzigde deze reactie 21-02-2012 13:57 (6%)

• Rctworld
quote:
DennusB schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:52:
[...]

Sorry hoor, maar dat doen ze ook met een reden, als ze er al een week liggen dan zijn er altijd weer van die wijsneuzen die hem te vroeg gaan verkopen. Daarnaast is CoolBlue het bedrijf achter Consoleshop ook een beetje een raar bedrijf, bestelde ooit een Nederlandse XPERIA X10 en kreeg plotseling een Belgische zonder vermelding(en dat was niet handig, want dat was zonder YouTube en Hyves maar met een paar belgische bullsit dingen) en het duurde ook nog eens een week te lang ofzo.

Denk dan ook dat de problemen eerder bij hun liggen dan bij Sony...

• DennusB
  • Niet online
quote:
Rctworld schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:57:
[...]

Sorry hoor, maar dat doen ze ook met een reden, als ze er al een week liggen dan zijn er altijd weer van die wijsneuzen die hem te vroeg gaan verkopen. Daarnaast is CoolBlue het bedrijf achter Consoleshop ook een beetje een raar bedrijf, bestelde ooit een Nederlandse XPERIA X10 en kreeg plotseling een Belgische zonder vermelding(en dat was niet handig, want dat was zonder YouTube en Hyves maar met een paar belgische bullsit dingen) en het duurde ook nog eens een week te lang ofzo.

Denk dan ook dat de problemen eerder bij hun liggen dan bij Sony...
Wat heeft dat Coolblue verhaal te maken met de Vita? Normaal is Coolblue een prima bedrijf en ze leveren als het kan(vanuit de leverancier) ALTIJD op de dag van release, behalve met de Vita dus. Simpelzat omdat Sony die krengen te laat heeft verstuurd, want ze liggen nog niet in de DC's as we speak :)

• nioz
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 17-10 10:50
quote:
Rctworld schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:37:
[...]

Zoals gezegd, ook audio... Zie ook geen enkele optie om het te veranderen, ook de systeem taal wijzigen helpt niet. Niet zo gek ook, die VITA gamecards zijn gewoon memory cards, dus als ze een kleinere kunnen gebruiken door andere talen te schrappen besparen ze geld. Bij een Blu Ray heb je sowieso toch altijd minimaal een single layer Blu Ray met 25GB, of je die nou wel of niet nodig hebt :P

Hopelijk brengt EA echter nog wel een gratis DLC download om Engels commentaar toe te voegen of iets dergelijks. Voor NL zou het sowieso wel netjes geweest zijn om NL en EN te doen, als ze een beetje rondgelezen hadden, hadden ze geweten dat de meeste mensen dat wel op prijs stellen :P
Pffffffffffff, dat is wel echt een dikke tegenvaller. Die laat ik dus mooi liggen :(
Neemt engelse audio nou werkelijk zoveel ruimte in? We wonen hier niet in Duitsland :?

• Rctworld
quote:
DennusB schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:58:
[...]

Wat heeft dat Coolblue verhaal te maken met de Vita? Normaal is Coolblue een prima bedrijf en die lever als het kan(vanuit de leverancier) ALTIJD op de dag van release, behalve met de Vita dus. Simpelzat omdat Sony die krengen te laat heeft verstuurd, want ze liggen nog niet in de DC's as we speak :)
En wie zegt dat het Sony's fout is dat CoolBlue's leverancier ze nog niet binnen heeft? :+ Kom op zeg... Sony moet in een paar weken tijd heel Amerika en Europa van VITA's voorzien en de enige die hem te laat krijgt is CoolBlue, zal wel allemaal Sony's fout zijn 8)7

• DennusB
  • Niet online
quote:
Rctworld schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:01:
[...]

En wie zegt dat het Sony's fout is dat CoolBlue's leverancier ze nog niet binnen heeft? :+ Kom op zeg... Sony moet in een paar weken tijd heel Amerika en Europa van VITA's voorzien en de enige die hem te laat krijgt is CoolBlue, zal wel allemaal Sony's fout zijn 8)7
Ja vast, en de MediaMarkt, en Mycom, en Bartsmit... en... ja hoor, alleen Coolblue!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

quote:
Snippertje schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:55:
Wie gaan er eigenlijk allemaal voor de 3G variant? Ik zie vooralsnog geen meerwaarde, heb zelf een tablet met 3G abbo, dus ik zou die ook kunnen gebruiken in de Vita.

Alleen NEAR lijkt me niet bijzonder interessant en lijkt me dat je met Wifi ook wel redelijk goed bepalen waar iemand is. Daarnaast trekt 3G de batterij nog sneller leeg.

Maar toch... Ergens knaagt het en ben ik bang dat ik iets misloop in de toekomst. Wat doen jullie?
Behalve dat ik geen los 3G abbo heb of mogelijkheid voor dual-sim twijfel ik om dezelfde reden. Via tethering icm mijn telefoon heb ik evt. onderweg wel een verbinding. Maar dan zal NEAR wel niet zo fijn werken.

Ik zie nu nog niet zo de meerwaarde maar twijfel vooral naar de toekomst wat ze nog voor leuke toepassingen gaan bedenken, uniek voor de 3G-versie. Alleen om achteraf geen spijt te krijgen van 'had ik nu maar de 3G-versie gehaald' zou ik hem halen. Alleen zie ik daarnaast voor mijzelf totaal nog geen meerwaarde, dus kan ik het geld mooi in de zak houden of een 16GB kaart halen ipv 8GB en een extra game(pje).

Choices, choices

• leeuwtje1
quote:
DennusB schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:01:
[...]

Ja vast, en de MediaMarkt, en Mycom, en Bartsmit... en... ja hoor, alleen Coolblue!
Inderdaad, en dat is daarnaast ook nog eens, ja hoor, Sony's fout!

• Dennis585
  • Nu online
Nu staat er bij mijn bestelstatus bij consoleshop.nl
Je bestelling wordt ingepakt.

PSN , Xbox en Steam : Dennis585

• DennusB
  • Niet online
quote:
leeuwtje1 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:05:
[...]

Inderdaad, en dat is daarnaast ook nog eens, ja hoor, Sony's fout!
Dat is het ja :-) Heb jaren bij een retailer van dit soort zut gewerkt, en dan maak je dit vaak genoeg mee!

• Rctworld
quote:
DennusB schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:07:
[...]

Dat is het ja :-) Heb jaren bij een retailer van dit soort zut gewerkt, en dan maak je dit vaak genoeg mee!
Zie bericht hierboven 8)7 Beetje geduld kan geen kwaad voordat je gaat lopen schreeuwen dat het allemaal weer kut is :F Wellicht dat nieuwe bestellingen gewoon pas morgen verzonden kunnen worden omdat ze vandaag al druk genoeg zijn met de pre-orders ;)

• neonlite
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 16:34
quote:
dus de volledige games op SEN hoef je de network pass niet los bij te kopen?

• DennusB
  • Niet online
quote:
Rctworld schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:10:
[...]

Zie bericht hierboven 8)7 Beetje geduld kan geen kwaad voordat je gaat lopen schreeuwen dat het allemaal weer kut is :F Wellicht dat nieuwe bestellingen gewoon pas morgen verzonden kunnen worden omdat ze vandaag al druk genoeg zijn met de pre-orders ;)
Jij bent echt naef zeg... er zijn al meerdere bronnen die nu zeggen dat ze nog niet in de DC's zijn. Dan zijn ze dus niet druk met de pre-orders, want er is nog geen Vita :>

• leeuwtje1
quote:
DennusB schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:11:
[...]

Jij bent echt naef zeg... er zijn al meerdere bronnen die nu zeggen dat ze nog niet in de DC's zijn. Dan zijn ze dus niet druk met de pre-orders, want er is nog geen Vita :>
Gelukkig is er groot grijs gebied tussen naviteit en bevooroordeeld zijn. :)

Zelf ga ik hem gewoon in de winkel halen, de beschikbaarheid zal vast voldoende zijn. Ik snap verder alleen niet de meerwaarde voor de 3g versie. Zolang je er niet online over kan spelen heeft het sowieso weinig meerwaarde.

• D-TECH
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 16:01

D-TECH

Kip specialist

Kan iemand bevestigen dat hij 188 euro is bij MM?

• TheKillingBean
  • Laatst online: 15:53
quote:
D-TECH schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:14:
Nee, want ze worden nog niet in de winkels verkocht.

XBOX 360 Gamertag | XBOX 360 Gamecard | Playstation 3 Gamecard

• MarcoM
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 16-10 11:28

MarcoM

Viper...d!ck on wheels...

quote:
neonlite schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:10:
[...]

Lijkt mij wel zo. Morgen kan het bevestigd worden. Ik ga namelijk ook voornamelijk via SEN kopen.

AMD Athlon XP 2200+ | Asus A7V 266 | Leadtek GeForce 3 | CTX 17 inch | 512 MB DDR | Seagate 20 GB | MS Intelly Explorer | MS Freestyle Pro | Win XP | PlayStation 2 + Network Adapter

• neonlite
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 16:34
quote:
MarcoM schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:17:
[...]

Lijkt mij wel zo. Morgen kan het bevestigd worden. Ik ga namelijk ook voornamelijk via SEN kopen.
ben ik namelijk ook van plan, bedankt voor je reactie!

• Rctworld
quote:
DennusB schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:11:
[...]

Ik ga er voor de rest ook niet meer op in ook, maar Sony weet als geen ander dat elke klant telt bij de lancering van de VITA en die gaan dat echt niet verpesten door slecht en te laat te leveren. 90% van de winkels heeft hem gewoon binnen, dus zelfs als het er bij een paar iets vertraagd is dan mag je nog niet zeggen dat Sony zeer slecht bezig is, het is immers een helse operatie om zoveel units tegelijk naar de winkels te krijgen...
quote:
neonlite schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:10:
[...]

Indeed, daar zit hij gewoon bij. :)

• Trellgoth
Ik zit me echt op te vreten haha!
Op Twitter zie je de ene Vita na de andere voorbij komen van mensen die 'm nu hebben... en ik zit de hele tijd m'n telefoon in de gaten te houden op eventuele SMS van de GameMania...

Hoezo ongeduldig? Haha!

• expansievat
  • Laatst online: 10-12-2013
Zo die is binnen, nu nog ff in de bankschroef in stukken knijpen en hup in de vuilnisbak.

• crazytaxi819
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 29-10 15:38
je boxershorts in de bankschroef? Zonde toch? ;)

• Kev7381
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 26-10 19:54
Bij bol.com website status is veranderd naar Vandaag voor 22.30 uur besteld, morgen in huis.

denk dat mijn psvita straks word verstuurd ^___^

• rikstroink
Ik belde net met de GameMania, en ze zeiden dat ze maar 2 starter kits hadden ontvangen. Fijn dat ik heb gebeld, want ik wil wel meteen uit de doos een screen protector op dat ding plakken.

• Bart0n
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 31-08 19:54
quote:
D-TECH schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:14:
http://img254.imageshack.us/img254/818/middelburg.jpg

Lijkt me alleen een 'too good to be true'

Bart0n wijzigde deze reactie 21-02-2012 14:31 (8%)

• Doominator
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 12-10 17:50

Doominator

Play B3yond

quote:
Bart0n schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:30:
[...]

[afbeelding]

Lijkt me alleen een 'too good to be true'
*Alleen bij mediamarkt middelburg.

PLAYSTATION 3

• DennusB
  • Niet online
quote:
Doominator schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:31:
[...]

*Alleen bij mediamarkt middelburg.
Kan ook een keiharde photoshop zijn, aangezien het plaatje mega klein is lijkt het een beetje alsof ze details willen verhullen :P

• Martijn1990
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 08-09 07:46
Ja inderdaad, als je via de website van de MM naar de mediaflyer van Middelburg gaat is hij ook gewoon 249,- Dan had hij daar ook wel in gestaan voor 188,-

Ik snap dat een MM wil stunten, maar hier zouden ze gewoon dik verlies op maken, dus daar schieten ze weinig mee op.

Martijn1990 wijzigde deze reactie 21-02-2012 14:33 (27%)

• Kev7381
ik had net gebeld naar middelburg, ze zeiden dat alleen morgen 188 euro is.
maarja beetje te ver voor mij =(

Kev7381 wijzigde deze reactie 21-02-2012 14:34 (18%)

• morm
  • Laatst online: 29-10 20:52
en is die 188 euro dan ook met 2e game gratis bij aanschaf ps vita?

• Rctworld
quote:
morm schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:35:
Je kan niet alles hebben he 8)7

• DennusB
  • Niet online
quote:
Lijkt me vrij sterk eigenlijk! :/

• D-TECH
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 16:01

D-TECH

Kip specialist

quote:
Denk 't niet. Hoop het wel :P

• Kev7381
quote:
hahaha tuurlijk niet.. alleen de vita

tis niet elke dag een feestje ;)

• haroldso
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 23-05-2013
quote:
dennis585 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:06:
Nu staat er bij mijn bestelstatus bij consoleshop.nl
Je bestelling wordt ingepakt.
Bij mij ook...

• Rin
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 26-10 11:18

Rin

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen
Modbreak:
Het is niet de bedoeling dat er in dit topic posts verschijnen over wie wel en wie niet al zijn bestelling kan verwachten.

• DennusB
  • Niet online
Net Consoleshop even gebeld, de eerste batch gaat er vandaag uit! Helaas zijn ze al op, en weten ze nog niet wanneer de 2e bestelling binnen komt!

Pagina: 1 ... 5 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is geen opsom topic met wie wat heeft besteld. Hou het dus over de Vita en de games zelf.

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBSamsung

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013