Core 2 Duo E8400; 2x2gb OCZ; Sapphire Radeon HD4850; Gigabyte EX38-DS4; NZXT Apollo;
If I asked "Is an electron a wave OR a particle?", my question would be wrong before you even answered.
andrescholten.net, SEO, Google Analytics en Site speed blog
Hulp nodig? Beschikbaar als zelfstandige ... ;)
Core 2 Duo E8400; 2x2gb OCZ; Sapphire Radeon HD4850; Gigabyte EX38-DS4; NZXT Apollo;
If I asked "Is an electron a wave OR a particle?", my question would be wrong before you even answered.
Daarnaast zal google inderdaad bepalen welk van de pagina's het meest relevant is voor de zoekterm, en zal dat in sommige gevallen de homepage en in sommige gevallen de artikel-pagina zelf zijn. Maar dat wordt bepaald door context.
Bekend van cmns.nl | Tweakers Internetmarketing | @ArneCoomans
Verder, omdat ik het gevoel heb dat hier overheen gelezen wordt:
Die is heel belangrijk, tenzij je op Google gevonden wil worden als je zoekt op "lees meer."quote:André schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 10:51:
Ik zou eerder kijken naar de linktekst die je gebruikt om naar het artikel te linken.
NMe wijzigde dit bericht 04-02-2012 11:57 (41%)
Omines - Snel en gratis juridisch advies
Standeman: Ik wil mijn ballen ook wel doneren hoor, ik doe er toch ook niets meer mee.
@NMe, Waarom vind je dat semantisch niet in orde? Als het eerste paragraaf van een artikel op de homepage staat, dan is het toch een directe quote van dat artikel? (Staat verder los of het een goed idee is, het punt van samo spreekt mij meer aan..)
Verder gebruik ik voor de linktekst "Meer over [insert onderwerp] " met een relevante title attribuut.
Het is niet echt een citaat maar meer een inleiding. Het is ook niet pertinent fout of zo, het is gewoon iets waar ik zelf niet voor zou kiezen. Samo's oplossing heeft sowieso ook mijn voorkeur.quote:Shrimp O Vis schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 12:27:
@NMe, Waarom vind je dat semantisch niet in orde? Als het eerste paragraaf van een artikel op de homepage staat, dan is het toch een directe quote van dat artikel? (Staat verder los of het een goed idee is, het punt van samo spreekt mij meer aan..)
Omines - Snel en gratis juridisch advies
Standeman: Ik wil mijn ballen ook wel doneren hoor, ik doe er toch ook niets meer mee.
Pagina: 1