Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Je geeft door gebruik te blijven maken van deze website, of door op 'akkoord' te klikken, toestemming voor het gebruik van cookies. Als je op 'niet akkoord' klikt wordt je doorgestuurd naar een cookievrije versie van de website met minder functionaltieit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

[consistentie?] -update | - update | - Update

Pagina: 1

Acties:
Redheads :9~
Reacties: 17.118
Reg. datum: 19-07-2007

Een kleine selectie uit de nieuwsposts van afgelopen twee dagen:
nieuws: KPN wil geluidskwaliteit smartphonegesprekken verbeteren -update
nieuws: Klanten UPC klagen over trage verbindingen - update
nieuws: Zweedse webwinkel kondigt budgetsmartphone LG aan - Update
nieuws: Samsung komt met nieuwe Galaxy S-variant - update

Prima dat een nieuwsbericht een update krijgt, maar wat eenheid in de titels hiervan kan zeker geen kwaad ;)
In nog oudere nieuwsberichten is het spatie streepje spatie update (met kleine letter), dus die lijkt me de beste keuze :P

Wiethoofds meuk en 'overige'
20-10 Must-have Custom CSS | 15-11 Candy colourless GoT | 25-2 Borsten maken.. | 27-1 Doucherituelen

Reacties: 1.092
Reg. datum: 02-01-2008

Lijkt me dat er naar je geluisterd is dus :+
Iemand is alleen een keer een spatie vergeten... Verder vrij consequent
Reacties: 2.568
Reg. datum: 13-08-2007

lijkt mij dat het er om gaat dat duidelijk is dat een artikel een update heeft gekregen, toch? Anyway, speciaal voor jou een - verwijderd
Redheads :9~
Reacties: 17.118
Reg. datum: 19-07-2007

Ik weet dat het mierenneuken is, maar het staat gewoon netter en is duidelijker als elke update aan een nieuwsbericht gewoon ook makkelijk te herkennen is; ik zag gisteren "Update", yay nog een keer het hele artikel lezen! voorbijkomen om mijn punt iets te ondersteunen :P

Wiethoofds meuk en 'overige'
20-10 Must-have Custom CSS | 15-11 Candy colourless GoT | 25-2 Borsten maken.. | 27-1 Doucherituelen

Reacties: 1.760
Reg. datum: 19-03-2007

Pagina: 1

© 1998 - 2013 Tweakers.net B.V. Contact Over Tweakers Jouw privacy Algemene voorwaarden Cookies

Tweakers wordt uitgegeven door De Persgroep en wordt gehost door True

Website van het jaar 2012