Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

MediaMarkt btw actie voorjaar 2013 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 29 ... 32 Laatste

Onderwerpen

• ScSi
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 19-10 22:42

ScSi

Belgische vouwgarnaal!

quote:
wii06 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 14:27:
Ik heb een vraagje.

Ik zat vanwege de 21% btw korting te kijken naar de MacBook Pro Retina '13. Hij kost normaal 2080 en met 21% korting zou die 436.80 euro goedkoper zijn, maar dat is niet zo. Ik heb op de webshop van MM gekeken, maar daar kost ie 1723.14. Hoe zit dat precies, want dan is het geen 21% korting of reken ik het fout?
En wat staat er in het rode vakje onder jouw schermpie? 8)7

Join Los Alcoholicos! Rondjes aan de bar, kroeggebrabbel en rondjes aan de bar!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: december 2009
  • Nu online
Vlak onder mijn post :+

Canon 5D Mark III I Canon BG-E11 I Tamron AF SP 24-70mm f/2.8 Di VC USD I Samyang 35mm f/1.4 I

• DaemonAngel
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 17-10 14:52
Jullie in NL hebben wel geluk. Amai. Die korting hebben we bij ons niet.
Ik wou een macbook pro kopen, zie dat die nu bij jullie 300 euro goedkoper is.
Jammer van het andere toetsenbord en het feit dat ze niet naar België leveren.

• Chris89
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 18:05
is er ergens een lijstje wat wel en niet binnen deze actie valt? heb het idee dat alles wat ik aanklik er niet onder valt...

Laterzz Chris

• rdjnl
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 17:40
Het is misschien een idee om voor de "rekenwonders" even uit te leggen in het rode vak onderaan hoe men tot het vreemde kortingspercentage van 17,36% gekomen is. Dus (100 - 1/1,21*100)%=17,355%.

• nickko
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 16-10 20:15
quote:
Chris89 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 14:43:
is er ergens een lijstje wat wel en niet binnen deze actie valt? heb het idee dat alles wat ik aanklik er niet onder valt...
Zie de rode post onderaan (Let op:) en klik op voorwaarden ;)

Core I7 920 @3.4ghz, Corsair dominator 12bg 1333mhz 2*6gb tripple channel, 2* MSI Twin FrozrII GTX470 SLI,, MSI X58 Platinum, OCZ Fatal1ty 1000W @ Antec Nine Hundred Two

• FaceDown
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 19-10 13:05

FaceDown

Fothermucker.

quote:
lordofthelints schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 13:56:
Net terug uit Groningen. Ik ging voor een Nikon D600 body. Hij stond op voorraad, met een prijs van 1999 euro!! (bij mediamarkt online stond hij gisteren nog voor 1699 incl BTW, later ineens weg) Compleet belachelijk natuurlijk. Bijna iedereen verkoopt die camera voor 1600 - 1699 euro. De laagste prijs garantie was ineens ook een rekbaar begrip. In het verleden werd er meegegaan met prijzen van Foto Konijnenberg, waar hij voor 1629,- staat.

Uiteindelijk kon ik hem meenemen voor 1699, maar dan gold de btw niet. Ik heb de verkoper natuurlijk vriendelijk bedankt en ben weggelopen!
Volstrekt belachelijk natuurlijk, maar dat mag ik blijkbaar niet meer zeggen in dit topic.

Echter kun je hem online voor 1404,13 kopen, wellicht dat dat interessant is voor je. Idioot dat ze in een vestiging dan zo moeilijk doen.

Error #405 Signature not found.

• Tribledragon
  • Registratie: augustus 2009
  • Nu online
Hey, is er iemand al op onderzoek geweest bij media markt Middelburg en heeft daar toevallig gezien of ze de Panasonic 47DT50 en de humax 5050c of 5200c in tegenstelling tot de algemene voorwaarden mee laten doen met de actie?

Samsung R710 Q9000 geforce 130m

• DaemonAngel
quote:
FaceDown schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 14:46:
[...]

Volstrekt belachelijk natuurlijk, maar dat mag ik blijkbaar niet meer zeggen in dit topic.

Echter kun je hem online voor 1404,13 kopen, wellicht dat dat interessant is voor je. Idioot dat ze in een vestiging dan zo moeilijk doen.
Koop hem dan online?

• Brummetje
  • Registratie: december 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Iemand een idee over de verzend tijd ? Overal staat levering binnen 24 uur maar maken ze dit ook echt waar ?

www.merlinis.nl (Hosting en Web Development) - Hattrick Team: Knakworst United - Competitie: VII.384

• FaceDown

FaceDown

Fothermucker.

quote:
Dat zeg ik toch tegen 'm. Maar het is belachelijk dat je helemaal naar zo'n winkel toe gaat en dat ze daar dan vervolgens moeilijk zitten te doen over de prijs terwijl hij online gewoon met korting te krijgen is. Het lijkt wel of ze klanten weg willen jagen daar.

• stokmeister
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 15:13
quote:
nickko schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 14:00:
Even mijn (positieve) ervaring delen ;)

Heb afgelopen maandag de Synology DiskStation DS213+ aangeschaft bij MM Ede.
Vandaag terug geweest en keurig het bedrag over de winkelprijs (¤349,-) terug gekregen.
Dus jezelf niet rijk rekenen en op de webshop prijs rekenen als je in een filiaal gaat aanschaffen.
Filiaalprijs wijkt af van de webprijs (~¤320,-)namelijk.

Totaal dus ¤288,- betaald voor de NAS. En dat is dan toch nog een lekkere korting op de webprijs, van 32 euries :)
Dan heb je als nog teveel betaald aangezien de ds213+ op de website van de mediamarkt voor 263,64e ex bezorgkosten.

Of zie ik iets over het hoofd?

Qua Patet Orbis

• Devil
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

quote:
FaceDown schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 14:46:
[...]

Ik snap al dat gezeur niet zo, Media Markt is geen liefdadigheidsinstelling, het is een commercieel bedrijf met maar 1 doel, namelijk het maken van winst. Dat kun je belachelijk en schandalig vinden, maar er is niemand die jouw verplicht om spullen te kopen bij de MM als hun bedrijfsvoering jou niet bevalt. Daarnaast kan niemand ze verplichten om ook maar 1 cent korting te geven, dus het feit dat ze zomaar een fikse korting op een groot deel van hun assortiment geven is alleen maar mooi meegenomen.

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

• master_viper
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 14:22

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

quote:
Brummetje schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 14:48:
Iemand een idee over de verzend tijd ? Overal staat levering binnen 24 uur maar maken ze dit ook echt waar ?
Ga er maar niet vanuit. Vorig jaar heb ik, ook met deze vermelding, toch nog een week gewacht op mn tv.

-= Very annoying forum person =-

• Chris89
quote:
nickko schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 14:45:
[...]

Zie de rode post onderaan (Let op:) en klik op voorwaarden ;)
Dat had ik al gezien maar word overal op de site op het product 21% aangeven op het plaatje? zoals op de voorpagina?

Laterzz Chris

• DaemonAngel
quote:
Chris89 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 14:54:
[...]

Dat had ik al gezien maar word overal op de site op het product 21% aangeven op het plaatje? zoals op de voorpagina?
Je berekent het fout.
Op de site van MM staat ook hoe het berekent wordt dan.
http://www.mediamarkt.nl/...&et_sub=wk04_btwactie

• FaceDown

FaceDown

Fothermucker.

quote:
Devil schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 14:51:
[...]

Ik snap al dat gezeur niet zo, Media Markt is geen liefdadigheidsinstelling, het is een commercieel bedrijf met maar 1 doel, namelijk het maken van winst. Dat kun je belachelijk en schandalig vinden, maar er is niemand die jouw verplicht om spullen te kopen bij de MM als hun bedrijfsvoering jou niet bevalt. Daarnaast kan niemand ze verplichten om ook maar 1 cent korting te geven, dus het feit dat ze zomaar een fikse korting op een groot deel van hun assortiment geven is alleen maar mooi meegenomen.
De Mediamarkt mag vragen wat ze willen. Maar ontzettend schreeuwerig en agressief adverteren met 21% BTW WEG ERMEE maar dan even stiekem een hoop prijzen omhoog gooien, dat is misleiding van je klanten. Dan beloof je namelijk een korting die je niet waar maakt. Zie de Nikon-camera en talloze andere voorbeelden in dit topic.

Voor het hele 21% maar eigenlijk 17% verhaal geldt hetzelfde: Het is natuurlijk gewoon een simpel rekensommetje, maar de enige reden dat ze het hele BTW-WEG-ERMEE-verhaal hebben verzonnen is om met een hoger kortingspercentage te adverteren dan ze daadwerkelijk hoeven te geven. Opnieuw in feite misleiding (=MIJN MENING). Wij weten nu wel hoe het zit na ellenlange discussies, maar de gemiddelde consument die de folder binnen krijgt denkt gewoon 21% korting te krijgen.

FaceDown wijzigde deze reactie 23-01-2013 15:03 (19%)

• nooberke
  • Registratie: februari 2009
  • Nu online
quote:
Chris89 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 14:54:
[...]

Speel is met de calculator zeggen

BTW is een opslag, je hebt dus basisprijs+btwopslag

bijvoorbeeld:
Basisprijs van 1000 euro

1000 euro + 21%=1210 euro
Als je er dan weer 21% afhaalt kom je op 956 en niet op 1000 omdat je dan ook 21% van die 21% rekent

Waarom poog ik dit überhaupt uit te leggen eigenlijk, speel is met die BTW calculator uit de rode melding

• Soulshaker
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 16-10 21:27
Of gewoon 17.4% korting , oftewel het bedrag x 0.826

• Tealiciouss
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 19-10 17:31
quote:
FaceDown schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 14:59:
[...]

De Mediamarkt mag vragen wat ze willen. Maar ontzettend schreeuwerig en agressief adverteren met 21% BTW WEG ERMEE maar dan even stiekem een hoop prijzen omhoog gooien, dat is misleiding van je klanten. Dan beloof je namelijk een korting die je niet waar maakt. Zie de Nikon-camera en talloze andere voorbeelden in dit topic.

Voor het hele 21% maar eigenlijk 17% verhaal geldt hetzelfde: Het is natuurlijk gewoon een simpel rekensommetje, maar de enige reden dat ze het hele BTW-WEG-ERMEE-verhaal hebben verzonnen is om met een hoger kortingspercentage te adverteren dan ze daadwerkelijk hoeven te geven. Opnieuw in feite misleiding (=MIJN MENING).
Ik probeer naast het werk een beetje te kijken wat voor leuks mijn mede tweakers uit deze actie proberen te halen. Helaas maken jou posts het een beetje lastig met offtopic geneuzel over hoe vervelend jij het allemaal vindt. Dat dan ook nog eens keer 400 en ongeveer na elk bericht. |:(

Ga een eigen topic maken aub met daar je frustraties.

• samuel123
  • Laatst online: 19:07
Confused , zijn alle prijzen die nu bij de producten staan al ex de btw zoals bv
MARANTZ SR6007 voor 907 euro waar nog evt. verz.kosten bij komt ?
Of gaat hier nog wat vanaf.

Vraag dit omdat bij veel andere off. winkels deze gewoon 899 kost incl verz.

• ChicaneBT
  • Registratie: november 2000
  • Niet online

ChicaneBT

.:Porsche:.

quote:
hostler schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 14:14:
Oor dopjes (bijvoorbeeld in-ear) vallen ook onder de actie, toch?
In elk geval over ear hoofdtelefoons zijn niet lager geprijsd in de webshop. Het schijnt zo te zijn dat MM deze vindt vallen onder de noemer accessoires.

ChicaneBT wijzigde deze reactie 23-01-2013 15:15 (176%)

....911....

• Devil
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

quote:
samuel123 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 15:05:
Confused , zijn alle prijzen die nu bij de producten staan al ex de btw zoals bv
MARANTZ SR6007 voor 907 euro waar nog evt. verz.kosten bij komt ?
Of gaat hier nog wat vanaf.

Vraag dit omdat bij veel andere off. winkels deze gewoon 899 kost incl verz.
quote:
Alle artikelen in onze vestigingen en in onze webshop zijn geprijsd inclusief BTW voordeel.

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

• jafd01
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 18-10 18:46
Haha _/-\o_ _/-\o_

Deze beste oude nam zo zijn tvtje mee!

http://centraaloost.nl/haha.png

• hostler
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 16:44

hostler

Vervelend

quote:
jafd01 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 15:18:
Haha _/-\o_ _/-\o_

[afbeelding]
En waar zat hij dan? In de doos?

www.alterwebs.nl

• master_viper
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 14:22

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

quote:
Haha _/-\o_ _/-\o_

[afbeelding]
Dus hij heeft dat karretje niet eens nodig! Daar gaat onze belasting heen. :X

-= Very annoying forum person =-

• ChicaneBT
  • Niet online

ChicaneBT

quote:
hostler schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 15:19:
[...]

En waar zat hij dan? In de doos?
8)7 :+.

....911....

• Chris89
quote:
Haha _/-\o_ _/-\o_

[afbeelding]
Amsterdam Arena MM?

Laterzz Chris

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 16:59

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Die dozen worden gelukkig wel steeds kleiner en de TV's lichter :) Mijn plasma uit 2006 woog toen >40 kg en zat in een doos die minimaal 2x zo breed was als die hierboven!

www.digitalracing.nl

• nickko
quote:
stokmeister schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 14:50:
[...]

Dan heb je als nog teveel betaald aangezien de ds213+ op de website van de mediamarkt voor 263,64e ex bezorgkosten.

Of zie ik iets over het hoofd?
Als je hem daar mee vergelijkt wel ja ;) Dan is de vraag hoe is de voorraad (gezien ik hem deze week wilde hebben) Vannochtend stond deze trouwens niet meer op de website.
Incl bezorgkosten ¤ 274,68 dus een verschil van ¤14,- en zoals ik al aangaf, webshop is niet te vergelijken met een filiaal :)
En zelfs dan ben ik nog tevreden! :D

Core I7 920 @3.4ghz, Corsair dominator 12bg 1333mhz 2*6gb tripple channel, 2* MSI Twin FrozrII GTX470 SLI,, MSI X58 Platinum, OCZ Fatal1ty 1000W @ Antec Nine Hundred Two

• Cyclonic
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 01:53
quote:
Haha _/-\o_ _/-\o_

[afbeelding]
Diep triest gewoon. Dus hij gaat dat ding nu duwen ? Goed om te zien waar mijn belastinggeld naar toe gaat. Mensen die zo'n ding echt nodig hebben moeten het nu zelf gaan betalen, en meneer kan blijkbaar prima lopen als hij een 60 inch tv gaat duwen.

Zou een mooie plaats zijn voor de sociale zekerheid om te controleren voor een MM filliaal deze week.

Cyclonic wijzigde deze reactie 23-01-2013 15:36 (9%)

• DinoPK
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 07:13
Grappig, mijn tv wordt door MM gewoon gratis bezorgd..
Gelukkig heeft de beste man niet te veel uitgegeven en slechts een 60inchje gekocht hahah

• nooberke
  • Registratie: februari 2009
  • Nu online
quote:
DinoPK schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 15:42:
Grappig, mijn tv wordt door MM gewoon gratis bezorgd..
Gelukkig heeft de beste man niet te veel uitgegeven en slechts een 60inchje gekocht hahah
Offtopic:
Snappen jullie dit nou niet jongens? Als hij een kleinere tv neemt kan hij de ondertiteling toch niet lezen :(

Eigenlijk moeten ouderen standaard de BTW terug kunnen vragen als ze een TV groter dan 42" nodig hebben vanwege de leesbaarheid :Y oOo

• link_mario
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 07-10 16:26
Zo, net 24 minuten in de wacht gehangen bij MM Eindhoven. Wel uiterst kundig nog, ondanks druk, te woord gestaan door de mejuffrouw van de telefoonservice.

Mijn aankomende TV lag er nog, nu ben ik benieuwd voor wat voor prijs ik deze ga aantreffen. Op de site staat de UE46ES5500 voor 569.

Gas met die zooi!

• hjoels
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 17:30
Hoewel de Google Nexus 7 bij zowel de MM als de BCC was uitgesloten heb ik hem zojuist bij de BCC gehaald voor de actieprijs van ¤ 205,79

Hoezo uitgesloten?????????????

• Cyclonic
quote:
hjoels schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 15:53:
Hoewel de Google Nexus 7 bij zowel de MM als de BCC was uitgesloten heb ik hem zojuist bij de BCC gehaald voor de actieprijs van ¤ 205,79

Welke BCC :+

• hjoels
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 17:30
Wil ik eigenlijk niet vertellen, omdat anders de verkoper in problemen kan komen....
Sorry... Ik zou zeggen, probeer het eens bij een BCC vestiging....

• DinoPK
Niet te moeilijk over doen, er is zoveel uitgesloten en regionaal zijn er altijd weer uitzonderingen. Moeten we nu maar BCC bellen voor 10ct per minuut?

• GameSpel
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 16:59
quote:
DinoPK schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 16:03:
Niet te moeilijk over doen, er is zoveel uitgesloten en regionaal zijn er altijd weer uitzonderingen. Moeten we nu maar BCC bellen voor 10ct per minuut?
Lokaal tarief: 070 3950936

smartphonekopen.nl

• DinoPK
quote:
nooberke schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 15:49:
[...]

Offtopic:
Snappen jullie dit nou niet jongens? Als hij een kleinere tv neemt kan hij de ondertiteling toch niet lezen :(

Eigenlijk moeten ouderen standaard de BTW terug kunnen vragen als ze een TV groter dan 42" nodig hebben vanwege de leesbaarheid :Y oOo
Geintje hoor, die sharp is best een leuke tv voor het geld. Nog geen 1000 euro voor 60inch. Vraag mij wel serieus af waar de bejaarde nu is gebleven op de foto.

• wii06
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 17-10 15:37
quote:
DinoPK schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 16:06:
[...]

Geintje hoor, die sharp is best een leuke tv voor het geld. Nog geen 1000 euro voor 60inch. Vraag mij wel serieus af waar de bejaarde nu is gebleven op de foto.
Haha, volgens mij staat hij acter zijn scootmobiel, maar zijn gezicht is net niet te zien door een voorbijganger :)

 MacBook Pro Retina 13' i7 2,8GHz / 16GB / 512GB

• samuel123
weet niet of ik dit mag vermelden , maar de ex btw prijs van 907.44 voor een product ex verz.
Na wat zoeken en mailen kan ik bij concurent het product uit voorraad krijgen voor nog geen 700 incl. btw en verz.

• janvanduschoten
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 16:38

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

quote:
hjoels schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 15:53:

Ik heb het vanmiddag in de BCC Ede geprobeerd, daar kreeg ik het helaas niet voor elkaar. Je hebt mazzel gehad :)

De tijd gaat een stuk sneller tegenwoordig. Vroeger was het nu hooguit dinsdag.

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Nu online

Hahn

Twijfel aan alles

quote:
samuel123 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 16:27:
weet niet of ik dit mag vermelden , maar de ex btw prijs van 907.44 voor een product ex verz.
Na wat zoeken en mailen kan ik bij concurent het product uit voorraad krijgen voor nog geen 700 incl. btw en verz.
Je weet niet of je wát mag vermelden :? Want je noemt alleen een prijs, verder niet om wat voor product het gaat of waar je die goedkopere prijs hebt gevonden. Dus wat heeft dit überhaupt voor nut.

The devil is in the details.

• Mr.Joker
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 19:17
Regio gebonden.

Als een MM in de buurt ook de Nexus 7 aanbied voor korting, dan kan de regiomanager ook besluiten om de desbetreffende BCC de regels aan te passen.

• Superpelican
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 19-10 20:51
quote:
Hahn schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 16:38:
[...]

Je weet niet of je wát mag vermelden :? Want je noemt alleen een prijs, verder niet om wat voor product het gaat of waar je die goedkopere prijs hebt gevonden. Dus wat heeft dit überhaupt voor nut.
Misschien post hij dit puur, om te laten zien hoe groot de prijsverschillen kunnen zijn en dat die zogenaamde 'acties' van winkels helemaal niet altijd zo goedkoop zijn 8)7 En niet om mensen te waarschuwen dat ze product X beter bij een andere winkel kunnen halen.

superpelicanblog.wordpress.com - Apple MacBook Air 13,3 inch (2014)(minimale specs ;) ) - Jolla - Olympus XZ-1

• Roe!and
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 26-09 13:22
quote:
Roe!and schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 12:07:
[...]

Site van MM ligt er steeds uit!!! Dus kan niet cancelen helaas

Tja en hoelang duurt het voor ik me geld terug heb
Heb net mail contact gehad met MM zij kunnen inderdaad niet mee met de BBC omdat webshop geen laagste prijs garantie heeft. de bestelling word geannuleerd en krijg mijn geld binnen 5 werkdagen terug gestort.

Net bij BCC bestelling opnieuw gedaan zanussi zht 485 voor 491.74 ipv 525.04 scheelt toch weer 30 euro! En hij word op een dag bezorgd die ik wil gratis!

Mediamarkt had daar nog niks over gezegd ja binnen 24uur dat Zie ik niet gebeuren haha

• Chanelle77
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 04-02-2013
Was vanochtend om 10 uur bij MM Eindhoven en het was daar erg druk bij de Apple hoek: ik ben blij met mijn MBP retina, vond het best veel korting met deze actie. Overigens werd ik ook steeds keurig geholpen aan de tel. met vragen, moest wel even wachten. Wilde eigenlijk voor Zenbook gaan maar de modellen die ik wilde nergens te krijgen...

• Gomez12
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 18:35
quote:
Superpelican schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 16:59:
[...]

Misschien post hij dit puur, om te laten zien hoe groot de prijsverschillen kunnen zijn en dat die zogenaamde 'acties' van winkels helemaal niet altijd zo goedkoop zijn 8)7 En niet om mensen te waarschuwen dat ze product X beter bij een andere winkel kunnen halen.
Let op dat hij er wel bij vermeld : Na wat zoeken en mailen...

De omstandigheden zijn dus simpelweg al anders. Als ik iets voor 20 euro bij dealextreme kan krijgen met gratis verzending (gesponsord door chinese overheid) dan betekent dat nog niet dat ik het ook bij de MM voor 20 euro kan krijgen.

Net zomin als je een zolderkamerwebshop met 0 onkosten kan vergelijken met een winkel met pand-kosten / personeelskosten / voorraadkosten / overhead etc.

• ChicaneBT
  • Niet online

ChicaneBT

Maar belangrijker welke locaties kun je de Nexus 7 dan goedkoop krijgen?

....911....

• edgarf28
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online
quote:
Chanelle77 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 17:22:
Was vanochtend om 10 uur bij MM Eindhoven en het was daar erg druk bij de Apple hoek: ik ben blij met mijn MBP retina, vond het best veel korting met deze actie. Overigens werd ik ook steeds keurig geholpen aan de tel. met vragen, moest wel even wachten. Wilde eigenlijk voor Zenbook gaan maar de modellen die ik wilde nergens te krijgen...
Maar dit is de service die je kunt verwachten bij de Mediamarkt als er wat met je laptop van bijna ¤2000 aan de hand is:

- Ben mijn MBP Retina 6 weken en 1 dag kwijt geweest, vanwege Image Retention en een defecte USB
- Heb alleen mijn geld terug gekregen
- Ik geluk heb dat nu de BTW-actie weer is bij de MM, anders had ik GEEN MacBook Pro Retina 15" nu gehad...
- ¤402,- een week lang moeten uitlenen aan de MediaMarkt
- Uiteindelijk heb ik ¤6 euro bij moeten betalen
- en heb ik 7 keer extra naar de Mediamarkt moeten rijden...

Dit alles door 2 bekende fabrieksfouten bij dit model, en ruimschoots binnen de garantieperiode.

zie: Reparatie MBP Retina duurt al 6 weken bij MediaMarkt

edgarf28 wijzigde deze reactie 23-01-2013 18:58 (8%)

• Cyclonic
quote:
edgarf28 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 17:40:
[...]

Maar dit is de service die je kunt verwachten bij de Mediamarkt als er wat met je laptop van bijna ¤2000 aan de hand is:

- Ben mijn laptop 6 weken en 1 dag kwijt geweest
- Heb alleen mijn geld terug gekregen
- Geluk heb dat nu de BTW-actie weer is bij de MM, anders had ik GEEN MacBook Pro Retina 15" nu gehad...
- Uiteindelijk heb ik ¤6 euro bij moeten betalen
- en heb ik 7 keer extra naar de Mediamarkt moeten rijden...

zie: Reparatie MBP Retina duurt al 6 weken bij MediaMarkt
Had ook niet anders verwacht van mediamarkt.. en dan nog eens 6 euro moeten betalen 8)7 Hadden ze dat niet voor al je tijd en moeite kunnen laten zitten?

Trouwens doet de EI Pet mini ook mee in de actie?

• wii06
  • Laatst online: 17-10 15:37
Weet iemand hoe het zit om je eigen MacBook Pro Retina samen te stellen met de btw korting? Is het mogelijk in MM Groningen? Iemand ervaring?

 MacBook Pro Retina 13' i7 2,8GHz / 16GB / 512GB

• samuel123
@hahn het is zoals superpelican al aangeeft.

Niet zomaar blind ex btw prijzen voor lief nemen , maar goed kijken of het wel zo aantrekkelijk is.
soms wel soms niet dus.
voor mij 2 x absoluut niet en misschien voor een ander 10x absoluut wel!!

Jammer dat je mijn bericht zo niet direct begrijpt.

en nee gomeznr.xx niet door te zoeken /mailen met allerlei vage bedrijfjes.
Gewoon nette bestaande retailers in het westen dichtbij de andere winkels die het uit vooraad kunnen leveren tegen de prijs die ik net noem.

• piotr123
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 08-10 21:04
Ik was eerst ook terleurgesteld, maar de synolgie nassen zijn weer leverbaar in de webshop eerst zelf ff een 213+ besteld dat dan weer wel, prijs is 274,-- incl

• Chanelle77
quote:
Cyclonic schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 17:48:
[...]

Had ook niet anders verwacht van mediamarkt.. en dan nog eens 6 euro moeten betalen 8)7 Hadden ze dat niet voor al je tijd en moeite kunnen laten zitten?

Trouwens doet de EI Pet mini ook mee in de actie?
Ai, das erg vervelend! Hoop maar dat er iets mis is met deze :)

De mini''s deden in MM Ehv niet mee, time capsule en superdrive idem (maar dat zijn accessoires dus had ik beter moeten lezen denk ik)

• Sato
  • Registratie: april 2008
  • Nu online
quote:
samuel123 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 17:54:
Niet zomaar blind ex btw prijzen voor lief nemen , maar goed kijken of het wel zo aantrekkelijk is.
soms wel soms niet dus.
voor mij 2 x absoluut niet en misschien voor een ander 10x absoluut wel!!
10x is wat overdreven, 3 van de 4 Artikelen heb ik nu goedkoper dan elders.
Het 4de artikel is overigens nu bij de BCC wel 4,- Euro goedkoper (Met gratis verzenden). Had ik dat van te voren geweten en er ook op kunnen rekeken dan had ik dat artikel wellicht wel bij de BCC besteld.
Maar over 4 euro op een totaal van 1800+ ga ik niet wakker liggen, Geloof dat ik in totaal bijna 400,- Euro voordeel heb.

Inmiddels zijn mijn pakketten al aangemeld bij Post NL, Morgen mag ik het spul thuis verwachten.

Sato wijzigde deze reactie 23-01-2013 18:11 (3%)

• edgarf28
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online
quote:
Chanelle77 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 18:05:
[...]

Ai, das erg vervelend! Hoop maar dat er iets mis is met deze :)

De mini''s deden in MM Ehv niet mee, time capsule en superdrive idem (maar dat zijn accessoires dus had ik beter moeten lezen denk ik)
Ik hoop dat je 'Niets' bedoeld i.p.v. 'iets' :P

Tip: controleer je MacBook Retina gelijk op Image Retention, aangezien dit heel veel voorkomt bij dit model!
Omdat je hem binnen 2 weken wel zo terug kunt geven, zonder gezeur.

Dit is een mooie site waar je het uit kunt testen of je Image Retention hebt: http://www.marco.org/rmbp-irtest.html

edgarf28 wijzigde deze reactie 23-01-2013 18:16 (4%)

• Chanelle77
quote:
edgarf28 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 18:13:
[...]

Ik hoop dat je 'Niets' bedoeld i.p.v. 'iets' :P

Tip: controleer je MacBook Retina gelijk op Image Retention, aangezien dit heel veel voorkomt bij dit model!
Omdat je hem binnen 2 weken wel zo terug kunt geven, zonder gezeur.

Dit is een mooie site waar je het uit kunt testen of je Image Retention hebt: http://www.marco.org/rmbp-irtest.html
Uh ja ;) hahaha. Dank je voor de tip, ga dat meteen testen!

• The Legend
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 19:29

The Legend

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen

*Plop*

Mochten mensen ze het zich nog afvragen: de MM Hengelo geeft gewoon BTW korting op Panasonic plasma's (volgens mij doen alle TV's gewoon mee). Zaterdag TV gekocht en na het werk m'n geld opgehaald. Het vrouwtje achter de bali was al aardig aan het stressen, heeft me nog een gratis 3D-bril opgeleverd zie ik net op het bonnetje :Y)

Ik ben toch malle pietje niet!

• Freakster86
  • Registratie: september 2009
  • Nu online
Ligt het aan mij of staan alle Synology NASsen er ineens weer op ?? :?

:D

http://www.mediamarkt.nl/...neshop&query=synology

DS412+ 461,98
pricewatch: Synology Disk Station DS412+
~ -80

DS413 387,60
pricewatch: Synology Disk Station DS413
~ -40

Welke van de twee? >:)

Freakster86 wijzigde deze reactie 23-01-2013 18:45 (82%)

• Darkvisje
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 11:33
quote:
Freakster86 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 18:42:
Ligt het aan mij of staan alle Synology NASsen er ineens weer op ?? :?

:D
nee klopt heb er zelf al 1 opgehaald daarnet voor 271 :)

ben me alleen aan het afvragen welke 2tb schijven ik nu moet gaan halen :(

Darkvisje wijzigde deze reactie 23-01-2013 18:45 (12%)

• Freakster86
  • Nu online
quote:
Darkvisje schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 18:44:
[...]

nee klopt heb er zelf al 1 opgehaald daarnet voor 271 :)

ben me alleen aan het afvragen welke 2tb schijven ik nu moet gaan halen :(
2TB? 3 minimaal :9

• rvdodewaard
  • Laatst online: 19:01
Heeft iemand de thunderbolt displays van Apple bij mediamarkt zien staan? Ze schijnen zeer slecht leverbaar te zijn namelijk. En zo ja, voor welke prijs?

 MacBook Pro 13" 2011 - 8GB - 256GB SSD | Dell U2312HM |  iPad Mini Retina 32GB WiFi+4G |  iPhone 5S 32GB |  Apple TV 3

• Neofloppy
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 18-10 07:47
Vanochtend gelijk om 10:00 bij MM Hengelo geweest, het was toen al behoorlijk druk. Kwam er voor een nieuwe receiver, waar ze toch wel enorm goedkoop mee waren op de webshop. Moest 20 minuten wachten op een verkoper voor een simpele voorraad vraag, ik wil niet weten hoe het er vanavond aan toe gaat daar :P Helaas helemaal niks op voorraad van Yamaha/Onkyo in het goedkope segment waar ik naar op zoek was. Alleen nog een Yamaha RX-V373 showmodel, of een nieuwe Onkyo NR515 of NR616. Zucht, een flinke tegenvaller. Nu op de webshop wat aan het rondsnuffelen maar er is ook al weer e.e.a. uitverkocht of van de site verdwenen. Maar even de webshop in de gaten houden dus komende dagen :P Hopelijk komt er ook gewoon weer nieuwe voorraad bij op te staan. Wel een leuke actie verder, bij veel producten klopt de prijsverlaging ook gewoon exact en is het ook echt heel goedkoop :)

• Indiaan706
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 14:03
Jammer dat ze de Synology DS213 (of DS212 eventueel) niet hebben.

• pietertie
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 12:06
quote:
Indiaan706 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 18:50:
Jammer dat ze de Synology DS213 (of DS212 eventueel) niet hebben.
Zag bij de mm in Utrecht de ds213 staan. Helaas geen 213+...

Keek zelf voor een nieuwe router (asus), maar die worden niet verkocht daar. Toen even de prijzen vergeleken van de linksys ac router (6500 dacht ik). Kost daar 199 euro. Met korting dus rond de 165. Net zoveel dus als je de webshops in de pricewatch er op naslaat...

 MacBook Pro 15'' (mid 2010) 256gb SSD |  iPhone 4 | Synology DS213+

• Indiaan706
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 14:03
quote:
Maar die hebben ze inmiddels wel gewoon weer online staan toch.

• Holland1994
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 16:16
quote:
janvanduschoten schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 16:36:
[...]

Ik heb het vanmiddag in de BCC Ede geprobeerd, daar kreeg ik het helaas niet voor elkaar. Je hebt mazzel gehad :)
Inderdaad, bij mij lukte het ook niet helaas :/

• waXtehnip
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 19-10 12:40
Jammer, was dit voor de 16GB of de 32GB?

De olifant is grijs

• .NCK
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 19:24
Net online de Synology DS213+ besteld, interresant geprijsd, ongeveer vergelijkbaar met wat de DS213 normaal kost.

Weet iemand of er ergens in Zuid-Holland de Apple Macbook Pro Retina 15" met 16GB Ram op voorraad is?

• Takie69
  • Laatst online: 29-10-2013
Vanmorgen weggestuurd bij MM Zoetermeer omdat de Synology DS213+ niet meedeed aan de actie. Stond daar gewoon voor 349 euro. Nog gevraagd waarom een printer geen accessoire was en een NAS wel maar daar had men geen antwoord op.
Vanmiddag stonden ze ineens weer in de webshop met korting, daar maar besteld. Sweet Lake losers ;-)
@ Darkvisje : Ik ga voor deze hdd : pricewatch: Seagate Barracuda 7200.14 ST3000DM001, 3TB

Takie69 wijzigde deze reactie 23-01-2013 19:15 (22%)
Reden: Aanvulling

• Chris89
quote:
Takie69 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 19:12:
Vanmorgen weggestuurd bij MM Zoetermeer omdat de Synology DS213+ niet meedeed aan de actie. Stond daar gewoon voor 349 euro. Nog gevraagd waarom een printer geen accessoire was en een NAS wel maar daar had men geen antwoord op.
Vanmiddag stonden ze ineens weer in de webshop met korting, daar maar besteld. Sweet Lake losers ;-)
Jammer dat hij nu uitverkocht is... ben namelijk ook wel geïnteresseerd voor die prijs...
Morgen even rondje MM Hoorn doen

Laterzz Chris

• Takie69
  • Laatst online: 29-10-2013
quote:
Chris89 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 19:15:
[...]

Jammer dat hij nu uitverkocht is... ben namelijk ook wel geïnteresseerd voor die prijs...
Morgen even rondje MM Hoorn doen
Ik zie 'm hier nog staan : http://www.mediamarkt.nl/...ogId=10001&langId=-11
:P

• Chris89
quote:
Lezen?
quote:
Dit artikel is tijdelijk uitverkocht in onze webshop. Bezoek onze winkels voor mogelijke beschikbaarheid.

Laterzz Chris

• Freakster86
  • Nu online
quote:
Je ziet het pas als je hem in je mandje doet. Honest mistake.

• boombes
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 15:55
Ik heb vandaag de ds413j gekocht voor 263 euro incl verzenden bij BCC. Dus nog een iets betere deal dan die niet op voorraad was bij mediamarkt. Het was redelijk simpel gewoon de web chat openen en zeggen wat die kost bij mm.

• dfrenner
  • Laatst online: 15:00
quote:
ago schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 15:19:
Alvast gekocht en de korting woensdag ophalen? Veel plezier van je nieuwe aanwinst.
Jaaaaaaaaa gelukt!
7D, zaterdag gekocht voor 1259!

Ik dacht dat de voorraad nog even roet in het eten zou gooien. Ik had zaterdag namelijk het laatste exemplaar gepakt. Ondanks dat de medewerker zei dat het niet uitmaakt dat ik het laatste exemplaar had, zag ik het hier steeds vaker terugkomen in dit topic. "mits op voorraad".

Maar goed, uiteindelijk zonder te vragen 218,50 terug gekregen...
Dus 1040,44 euro betaald! Binnen twee weken de 100 euro Canon cashback en ik heb voor 940 euro een 7D te pakken!!!!

• MADG0BLIN
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 11:52
Ik wilde net ook een Synology bestellen zie ik ineens dat er een thuiskopie heffing bij zit.. Dit terwijl die op een NAS niet zit normaal...

• Freakster86
  • Nu online
De 412+ alweer uitverkocht

• lothar
  • Laatst online: 19-10 22:54
Is de 213 wel in de winkel te krijgen en wat is dan de prijs?

• Jayblue
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 18:23
Vanavond bij de MM Amsterdam Arena geweest. Wilde een Canon Powershot SX260 halen, is de normale verkoopprijs EUR 60,- duurder dan de gemiddelde winkel. Dus met btw-korting nog steeds te duur.

En verder, hoewel de Google Nexus 7 en Sony Reader PRS-T2 uitgesloten zijn van de btw-actie, worden deze producten wel met 10% korting aangeboden. Dus de Nexus 7 kun je meenemen voor EUR 224,-.

Tenslotte, de verschillende NAS-sen van Synology doen mee met de btw-actie bij MM Arena.

Uiteindelijk met lege handen de winkel verlaten. Ik ga binnenkort eens de BCC proberen.

• rave020
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 17:55
quote:
lothar schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 20:38:
Is de 213 wel in de winkel te krijgen en wat is dan de prijs?
Ik ben ook wel benieuwd, ik ben nog in twijfel voor een 212j of 213. Is voor normaal thuis gebruik.
Heeft iemand nog suggesties of aanbeveling? Ook graag schijf advies. Zoek 2 tb wd red of seatgate.
Heeft iemand al de 213 gekocht bij MM of beter bij BCC
Of weet iemd nog een andere store met leuke aanbieding.

• bas.dijkstra
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 14:18
NAS valt toch onder accessoires? In ieder geval toen ik er nog werkte..

• Vistajevski
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 06:57
quote:
Jayblue schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 20:40:
Uiteindelijk met lege handen de winkel verlaten. Ik ga binnenkort eens de BCC proberen.
En 100% bespaard op dingen die je toch niet nodig had!

In de MM-webshop staat nu weer één model iMac (21,5 inch, model md094n/a) voor 1310 euro; vanochtend waren alle imacs weg. Wat me verder opviel was, dat de mac mini's niet op voorraad zijn in de webshop, maar dat je ze wel met korting kunt bestellen. Op is kennelijk niet altijd op dus...

BCC heeft verder ook nog wel wat leuke aanbiedingen zag ik. De 29 inch ultrawidescreen van LG (29ea93p) is bijvoorbeeld afgeprijsd naar 480 euro.

• AnthonyR
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 19-10 22:35
Mac Mini wordt morgen bezorgd bij een vriend van me, ze gaven eerst 2-3 weken aan.

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Samsung TV hier ook verstuurd! Morgen tussen 8 en 18

www.merlinis.nl (Hosting en Web Development) - Hattrick Team: Knakworst United - Competitie: VII.384

• S0epkip
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 19-10 21:34
Heeft iemand al een leuke prijs voor de Galaxy S3 gespot? Online is het om te huilen :P

• ck2000nl
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 16:08
quote:
Shit, ben ik te laat :(

MM Zwolle houdt zich echt strak aan de voorwaarden, geen speld tussen te krijgen |:( Vroeg naar een Panasonic 55VT50 plasma, zegt die verkoper: er is geen vraag meer naar plasma dus wij kunnen hem niet voor u bestellen. Dat andere MM korting erop geven is hun probleem. Dan maar op naar de computer en Apple afdeling: ik wou een Synology 412+, ipad mini en een UX31A laptop. Vroeg of er nog iets met de prijs van de Mac Mini gedaan kon worden: Nee! Ook kon de 412+ niet worden besteld, UX31A was enkel showmodel.

Totaal enkel ¤ 2 uitgegeven....voor parkeren :'(

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

• M-ThijZ
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 17:34

M-ThijZ

Riding on Rails

Blijf wel opletten!

Bij Media Markt Enschede zijn veel Nespresso machines 21% duurder geprijsd vergeleken met hun eigen webshop.
quote:
Mielmania schreef op zondag 20 januari 2013 @ 18:02:
Ik lees over datje nu iets kan kopen en dan tijdens de actie je geld kan terug vragen? Hoe werkt dat precies? Kan dat ook als online besteld is?

Voorbeeld:

Nespresso pixie rood 98,99
BTW actie maakt het 81,80
Prijs in de winkel: ¤129,- en BTW actie maakt ¤106,61

Natuurlijk is elk filiaal (of is het franchise?) vrij om te doen wat ze willen, maar niet zo liev voor de consument die denkt een goede deal te krijgen.

• Roe!and
Lekker is dat krijg net mail dat mijn bestelling van de MM die ik geannuleerd had en bevestigd via de mail dat hij ook echt geannuleerd is onderweg is!

Heb net bij de BCC nieuwe bestelling gedaan voor een zanussi was droger!

Straks zit ik met 2 wasdrogers kan niet helemaal de bedoeling zijn!!!!

Roe!and wijzigde deze reactie 23-01-2013 21:46 (14%)

• waXtehnip
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 19-10 12:40
Ach, dan weiger je 'm toch aan de deur?

De olifant is grijs

• S2005
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 24-08 16:13
Voor de geïnteresseerde; in MM Rotterdam Centrum doen Bose en Sonos volledig mee. Dus mocht je daar nog wat van willen hebben kan dat nu erg interessant zijn.

Verder vliegt Apple daar de winkel uit, dus kijk niet raar op als je daar van het weekend nog heen wilt en er niets meer op voorraad is (iMac;s hoef je niet eens meer te proberen). Bestellingen voor Apple worden daar niet aangenomen, dus ook geen BTO's.

• Neofloppy
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 18-10 07:47
Correct.nl gaat inderdaad erg mooi mee met deze actie. Bij mijn receiver-zoektocht bijvoorbeeld de Onkyo TX-NR414 bij MM nu ¤205.- met de BTW actie, bij Correct sinds vandaag ineens ¤199.- of zelfs ¤179.- in de koopjeshoek (showmodel o.i.d.). Een erg mooi bedrag dus voor zo'n receiver. Bedankt Mediamarkt voor de mooie prijsconcurrentie die erop volgt :P

• Hironshy
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 15:44

Hironshy

Orooo!!!

Ook de Onkyo TX-NR616 is maar 390 bij correct :)

• nickko
quote:
rave020 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 20:50:
[...]

Ik ben ook wel benieuwd, ik ben nog in twijfel voor een 212j of 213. Is voor normaal thuis gebruik.
Heeft iemand nog suggesties of aanbeveling? Ook graag schijf advies. Zoek 2 tb wd red of seatgate.
Heeft iemand al de 213 gekocht bij MM of beter bij BCC
Of weet iemd nog een andere store met leuke aanbieding.
Hier de 213+ aangeschaft. Gevult met 2*3 tb wd red pricewatch: Western Digital Red WD30EFRX, 3TB
Deze zijn er ook in 2tb uitvoering :) zijn ervoor gemaakt

• Roe!and
quote:
waXtehnip schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 21:49:
Ach, dan weiger je 'm toch aan de deur?
Ja is alleen niet zo'n lekker gevoel als je nog 525 euro van ze (MM) tegoed hebt

• FaceDown

FaceDown

Fothermucker.

quote:
Roe!and schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 21:43:
Lekker is dat krijg net mail dat mijn bestelling van de MM die ik geannuleerd had en bevestigd via de mail dat hij ook echt geannuleerd is onderweg is!

Heb net bij de BCC nieuwe bestelling gedaan voor een zanussi was droger!

Straks zit ik met 2 wasdrogers kan niet helemaal de bedoeling zijn!!!!
Gewoon weigeren, je hebt toch een bevestiging van de annulering. Niks aan de hand dus.

• franssie
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 19:32

franssie

Save the albatross

quote:
Roe!and schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 21:43:
Morgen even bellen, zij hebben ook geen zin om dat ding te tillen en alles als het toch geen zin heeft. Wel even refereren aan de bevestigde annulering.

Keep Calm, Carry On | PD7F | Een goed Probleem komt nooit alleen | Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing

• jafd01
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 18-10 18:46
Hahah die beste man zat er eerst voor. Hij stond op de foto rechts er naast, tja
Pagina: 1 ... 29 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen BTW betekent een voordeel van 17,36% en niet 21% korting. Check even deze BTW calculator. Discussie over het kortingspercentage mag geheel achterwege blijven (dus ook reacties op iemand die weer eens melding maakt dat het 21% korting zou zijn). Bvd!

Datzelfde geldt ook voor ander off-topic geneuzel en geklaag over het prijsniveau en andere irrelevante zaken.

Lees ook even de volgende FAQ en voorwaarden door.

Update
Mensen, mag de discussie over reclame achterwege blijven. De discussie over 21% korting en welke producten onder accessoires vallen is nu wel genoeg gevoerd. In het kort genomen moet je er gewoon vanuit gaan dat alleen de hardware producten meedoen, waarbij uitzonderingen gelden voor flitsers en objectieven (voor fotocamera's) en toetsenborden, muizen en externe HDDs (computer afdeling). *

* bovenstaande op basis van eerdere ervaringen

We blijven niet waarschuwen, vanaf nu gaan we bannen.

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Assassin's Creed UnityFIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBTablets

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013