Reg. datum: 22 oktober 2004
AT Tablet voor 119 euro bij phonehouse.nl *uitverkocht*
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 29 30 31 32 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 22 oktober 2004
Hoe langer je wacht hoe eerder je achter het net vist denk ik dan
Imagination is more important than knowledge, for knowledge is limited while imagination embraces the entire world.
Reg. datum: 17 februari 2009
Oh dat heb ik ook allang hoor, ik ben gewoon benieuwd.quote:fish schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 21:39:
Als je geintresseerd bent bestel je hem toch. weet je vanzelf of het gaat lukken of niet.
Hoe langer je wacht hoe eerder je achter het net vist denk ik dan
Als DaMarcus daar meer over weet, is dat toch veel interessanter dan nog 2 weken wachten?
Heb je ook het stuk gelezen dat het 1 á 2 weken kan duren?quote:Trommelrem schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 21:40:
Ik heb reeds betaald, en ik heb zelfs al een email van AMP Logistics waarin ze melden dat ze me gaan bellen voor een leverafspraak.
Het is duur of kost veel, niet het kost duur.
Acties:
Moet ik voor jullie uitzoeken, I'll keep you informedquote:thaan schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 21:41:
[...]
Oh dat heb ik ook allang hoor, ik ben gewoon benieuwd.
Als DaMarcus daar meer over weet, is dat toch veel interessanter dan nog 2 weken wachten?
MacBook Pro 15" | iMac 27" | iPad 3G 32GB | iPhone 4S 16GB | iPhone 4 16GB | Nokia Lumia 800
Voor de 600 euro welke hij normaal kost is het voor mij veel te veel, maar voor deze prijs is het een héél mooi koopje.
Als het niet al teveel moeite is, erg graag!quote:DaMarcus schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 21:59:
[...]
Moet ik voor jullie uitzoeken, I'll keep you informed
Ik ben toch wel erg benieuwd hoe het nou zit met deze actie, kan niet anders dan dat hier flink verlies op wordt geleden.
- Zou het mogelijk zijn om het geheugen te upgraden naar 2GB, het zou gewoon DDR2 geheugen zijn.
- Is de HDD te vervangen door een SSD en kan je dan gewoon Windows opnieuw installeren, ik neem aan dat dit mogelijk moet
Ja, en dat zal me jeuken. Als hij maar binnen een redelijke tijd komt.quote:Yorin schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 21:43:
[...]
Heb je ook het stuk gelezen dat het 1 á 2 weken kan duren?
Trommelrem wijzigde dit bericht 04-01-2012 22:21 (9%)
Reg. datum: 20 november 2009
i5-2500K CPU @ 4.50GHz, G.Skill Ripjaws-X F3 8192MB RAM, Samsung Spinpoint F3 1 TB, AMD Radeon HD 6970 Series, Asrock Z68 Extreme3 gen3, Cooler Master CM Storm Enforcer, XFX XXX Edition 650Watt,TV-kaart CTX953, Logitech MX518, Razer Sphex
oh sorry .... verkeerde jaar ingevoerd. Die onzin is alleen maar vanwege die telefoonabbo's
Imagination is more important than knowledge, for knowledge is limited while imagination embraces the entire world.
Reg. datum: 06 augustus 2008
Workstation: i5-2410m - GT540M - 8GB - 128GB | 0900 alternatief | Muziek, Videos in andere talen
Dan kan je volgens mij beter de WeTab pakken van 169quote:chronoz schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 04:21:
Zou hij geschikt zijn als GPS in combinatie met navigatiesoftware en een GPS-receiver of denk ik nu wel heel ver? Hij is inderdaad wel maar liefst 10".
http://www.phonehouse.nl/...wetab3g32gbtablet/bestel/
Die heeft volgens mij gps
Incidenteel ook 1 besteld via ideal, maar ge-annuleerd voor ik bij het i-deal overmaak proces kwam. Neem aan dat deze automatisch gecanceled word?
Nu alleen nog de WeTab
arjants wijzigde dit bericht 05-01-2012 08:38 (41%)
Carbagerun 2011 We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Lijkt me niet als ze "verzendkosten 0,00" zeggen en standaard de optie "rembours" selecteren.quote:Heephstan schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 05:30:
Heb er net 1 besteld via rembours, komen daar nog extra kosten besteld?
In de Voorwaarden komt het woord "rembours" niet voor.
RemcoDelft wijzigde dit bericht 05-01-2012 08:46 (9%)
Compact Flash kaartjes als stille IDE harddisk gebruiken. Gebruik kortingscoupon "ship4free" voor gratis verzenden. Mijn nieuwe site: Knoopcel batterij .nl
Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen.
MegaTronics wijzigde dit bericht 05-01-2012 09:20 (35%)
Reg. datum: 10 februari 2001
Ben bang dat dat hier ook gaat gebeuren, gelukkig werkte mijn CC niet en heb ik die van mijn vrouw gebruiktquote:MegaTronics schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 09:18:
Niet die van mij, mijn vrouw heeft hem al geclaimd. [afbeelding]
Ik ben benieuwd.
Waarom zouden ze geannuleerd worden?? Een (soort) medewerker heeft al gezegd dat het gewoon oude voorraad is...quote:thaan schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 09:37:
Uitverkocht kan natuurlijk twee kanten op gaan, de voorraad is op en ze hadden gewoon precies een aantal online staan wat er op voorraad was. Wat betekent dat ze ook echt verzonden gaan worden, of dat er nu achteraf alles geannuleerd wordt.
Ik ben benieuwd.
Jammer dat die uitverkocht is
Haat fabriceren sinds 1911. Kecin's tweakblog! - Kecin.com! Gentlemen, it's a nuclear device! T-T-Time is running out!
Trololol
Als het te mooi lijkt om waard te zijn..quote:Megamind schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 09:41:
[...]
Waarom zouden ze geannuleerd worden?? Een (soort) medewerker heeft al gezegd dat het gewoon oude voorraad is...
Ik geloof DaMarcus ook wel, dat is het probleem niet. Dat betekent echter niet dat er bij The Phone House uiteindelijk besloten kan worden dat ze die dingen niet met zulke flinke verliezen willen verkopen. Plus dat ik mezelf nog niet helemaal warm wil maken voor dat ding voor zo'n mooie prijs
Reg. datum: 15 juni 2009
Wellicht dat de mensen die dit mailtje niet gehad hebben, wel de tablet krijgen? Mensen die dit mailtje gehad hebben, krijgen volgende week een excuusmail gok ik. Ik ga van de nadeligste scenario uit, 1/5 van de prijs is echt een koopje.
Maar stel een verkoper wil op MP verkopen - voor, laten we zeggen, 300 euro. Koper wil wel een factuur ivm garantie. Daar staat op dat de tablet letterlijk 119 euro kostte, dat kan je ook als verkoper toch niet maken?
Of ben ik nou een heilig boontje?
Tsja vraag en aanbod.quote:Iamzero456 schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:10:
Maar stel een verkoper wil op MP verkopen - voor, laten we zeggen, 300 euro. Koper wil wel een factuur ivm garantie. Daar staat op dat de tablet letterlijk 119 euro kostte, dat kan je ook als verkoper toch niet maken?
Ik kocht een keer een nieuwe monitor van iemand, heb zijn factuur gezien van 0 euro.
Nieuw was het ding 600, ik kocht hem voor 300. Mij hoorde je echt niet klagen.
Alleen maar goed voor hem toch? Ik maak 300 'winst' en hij maakte 300 winst. Prima deal.
Hmm zit wat in natuurlijk. We zullen merken of de V&A en MP weer overspoeld raken met koopjes die met winst worden verkocht. Het is geen superding heb ik begrepen uit de reviews.quote:ebia schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:12:
[...]
Tsja vraag en aanbod.
Ik kocht een keer een nieuwe monitor van iemand, heb zijn factuur gezien van 0 euro.
Nieuw was het ding 600, ik kocht hem voor 300. Mij hoorde je echt niet klagen.
Alleen maar goed voor hem toch? Ik maak 300 'winst' en hij maakte 300 winst. Prima deal.
Ik snap dat de koper er misschien moeilijk over doet; "maar jij hebt er maar ¤119,- voor betaald, dan ga ik echt geen ¤300,- betalen!"quote:Iamzero456 schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:10:
Is al eerder gezegd, maar een levertijd van 1-2 weken is ook best lang voor voorraad die op moet. Ik kan me voorstellen dat dit een standaard gegenereerd mailtje is die wordt gegeven zodra de lokale voorraad leeg is.
Wellicht dat de mensen die dit mailtje niet gehad hebben, wel de tablet krijgen? Mensen die dit mailtje gehad hebben, krijgen volgende week een excuusmail gok ik. Ik ga van de nadeligste scenario uit, 1/5 van de prijs is echt een koopje.
Of ben ik nou een heilig boontje?
Maar aan de andere kant moet je niet naar het factuurbedrag kijken in dat geval, maar de prijs bij willekeurige andere winkels. Koop hem maar eens ergens anders: ¤549,-. Dus ¤300,- graag of niet.
Wel eens het topic van de Neckermann TV doorgelezen? Ze zijn verplicht te leveren, 119 euro is geen druk- of zetfout, het is gewoon een realistische prijs. Pas als ie voor 1,19 of 11,90 op de site had gestaan was het moeilijker geweest. Ga er maar gewoon van uit dat deze geleverd wordt, hij staat er immers al een paar dagen op, als het fout was geweest was ie allang gespot.quote:thaan schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 09:48:
[...]
Als het te mooi lijkt om waard te zijn..
Ik geloof DaMarcus ook wel, dat is het probleem niet. Dat betekent echter niet dat er bij The Phone House uiteindelijk besloten kan worden dat ze die dingen niet met zulke flinke verliezen willen verkopen. Plus dat ik mezelf nog niet helemaal warm wil maken voor dat ding voor zo'n mooie prijs
Oh jawel hoor, en ook Otto kan ik me herinneren.quote:Megamind schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:52:
[...]
Wel eens het topic van de Neckermann TV doorgelezen? Ze zijn verplicht te leveren, 119 euro is geen druk- of zetfout, het is gewoon een realistische prijs. Pas als ie voor 1,19 of 11,90 op de site had gestaan was het moeilijker geweest. Ga er maar gewoon van uit dat deze geleverd wordt, hij staat er immers al een paar dagen op, als het fout was geweest was ie allang gespot.
Bedenk wel dat ¤119 maar 21,6% is van ¤549 en daardoor niet een realistische prijs.
21% procent van de originele prijs? Zelfs bij dump uitverkopen zie je dat soort prijzen niet gauw. Als jij die wel dagelijks ziet wil ik graag weten waar jij shopt.
Neemt niet weg dat ik de mijne natuurlijk ook maar al te graag geleverd krijg hoor.
Precies, daar zit ik ook aan te denken. Ik heb nog wel een 2GB reepje DDR2 liggen, en een 30GB SSD heb ik toevallig nog in bestelling staan, zal vandaag of morgen wel geleverd worden. Dat zou de boel wel flink snel maken. Eerst de geheugenupgrade maar eens doen, die SSD was voor in m'n Mac Mini server bedoelt.quote:timofp schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:55:
Dan de harde schijf nog vervangen door een leuk SSDtje en het geheugen naar 2GB upgraden en je hebt wel een vlot apparaat denk ik.
thaan wijzigde dit bericht 05-01-2012 10:57 (23%)
Ja maar omdat je hem openmaakt heb je geen garantie meer, is dit te controleren door de fabrikant? Door een zegel o.i.d? Ben erg benieuwd of dit het geval is, mocht er dan wat mis gaan kan je altijd de boel weer terugzetten en onder garantie terugsturen.quote:timofp schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:55:
Dan de harde schijf nog vervangen door een leuk SSDtje en het geheugen naar 2GB upgraden en je hebt wel een vlot apparaat denk ik.
Trommelrem wijzigde dit bericht 05-01-2012 10:58 (15%)
Reg. datum: 16 april 2008
En waarom leidt het niet hebben van VT tot overstockquote:Trommelrem schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:57:
De betreffende Atom heeft geen Vanderpool Technology. Je kunt er dus vanuit gaan dat het overstock of oude voorraad is en dat daarom de prijs zo laag is. De prijs is mede daarom realistisch.
Reg. datum: 11 september 2011
Ik neem aan dat de ik dus weer dikke pech heb, aan de andere reacties af telezen had er al lang een e-mail binnen moeten zijn.
Trouwens als fervent XP gebruiker, was natuurlijk nieuwsgierig of het uberhaupt mogelijk geweest zou zijn om dat erop te gooien of was deze windows 7 speciaal ontworpen voor de tablet. Zou moeten kunnen toch, misschien problemen met het tochscreen, maar input via de muis zou dan een optie zijn,of niet??
Al de 3e keer uit de laatsen 4 pogingen om iets technologish aan te schaffen dat ik naast de pot pies. Tijd geleden dat onderzoek gedaan voor de videokaart, kreeg deze niet aan de praat hoewel dat wel zou moeten(heel ingewikkeld verhaal), paar maanden later bestoten moederbord etc. te verniewen en het ddr2 geheugen was ineens 2½ keer zo duur. Afgelopen zomer in de winkel een interne 2TB HDD aangeschaft(Hitachi 7200RPM), denk tijdens sinterklaas zal mezelf nog is een cadeutje doen, in de zomer was de Samsung 2TB(5400RPM) iets van 60 euro, die prijzenwaren ineens 2½ keer gestegen, weet het de overstroming. Nu zie ik is iets leuks voor een mooie prijs en voila!
Double exposure film: http://bit.ly/CanonVsNikon
The answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything
Alleen oude CPU's hebben geen Vanderpool. Zal mij verder jeuken. Ik heb het apparaat besteld want het is een zeer leuk hebbedingetje. Ik kan me de prijs echter wel voorstellen.quote:thaan schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:00:
[...]
En waarom leidt het niet hebben van VT tot overstock
Garantie vervalt echt niet als je het apparaat open maakt om een harde schijf of een geheugenbank te verwisselenl. Dat zijn onderdelen die je als user gewoon mag verwijderen. Vroeger kwam ik weleens Acer tegen bij bedrijven. Acer houdt van garantiestickers en "garantiebeperkingen." Aangezien die dingen vaker dan normaal terug moesten voor garantie heb ik inmiddels genoeg ervaring met Acer om te weten dat zo'n garantiestickertje echt niets betekent.quote:timofp schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:01:
De garantie zal wel vervallen bij het openmaken, maar het is nu eenmaal geen apparaat van 550 euro waar garantie zeer belangrijk bij is.
Tenzij je natuurlijk een geheugenbank kapotmaakt bij het verwisselen van het geheugen en zij kunnen dat aantonen.
Trouwens, als je bij ontvangst van het apparaat de Windows EULA weigert, dan krijg je daar ook nog geld voor terug. Bij Dell liggen dergelijke bedragen rond de 100 euro.
Trommelrem wijzigde dit bericht 05-01-2012 11:18 (8%)
Die prijs is volgens mij idd de oude voorraad eruit en nieuwe erin.
quote:thaan schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:56:
[...]
Oh jawel hoor, en ook Otto kan ik me herinneren.
Bedenk wel dat ¤119 maar 21,6% is van ¤549 en daardoor niet een realistische prijs.
21% procent van de originele prijs? Zelfs bij dump uitverkopen zie je dat soort prijzen niet gauw. Als jij die wel dagelijks ziet wil ik graag weten waar jij shopt.
Neemt niet weg dat ik de mijne natuurlijk ook maar al te graag geleverd krijg hoor.
[...]
Precies, daar zit ik ook aan te denken. Ik heb nog wel een 2GB reepje DDR2 liggen, en een 30GB SSD heb ik toevallig nog in bestelling staan, zal vandaag of morgen wel geleverd worden. Dat zou de boel wel flink snel maken. Eerst de geheugenupgrade maar eens doen, die SSD was voor in m'n Mac Mini server bedoelt.
Dat snap ik, ik weet ook wel wat VT is (wat sinds de overname in 2005 geloof ik omgedoopt is naar Virtualization Technology).quote:Trommelrem schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:15:
[...]
Alleen oude CPU's hebben geen Vanderpool. Zal mij verder jeuken. Ik heb het apparaat besteld want het is een zeer leuk hebbedingetje. Ik kan me de prijs echter wel voorstellen.
Echter ik zie de relatie tussen het missen van VT en het hebben van een overstock niet.
Zelfs dat is nog een mooie prijs!quote:Jeroen10 schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:19:
Ik heb er 1 gekocht en geleverd gekregen eind december voor 200 euro.
Die prijs is volgens mij idd de oude voorraad eruit en nieuwe erin.
[...]
thaan wijzigde dit bericht 05-01-2012 11:21 (22%)
Alle processors hebben tegenwoordig toch VT? Het gaat hier dus om een wat oudere processor. Ook zit er slechts 1 GB aan RAM in, wat eigenlijk te weinig is voor Windows 7 Home Edition, maar meer dan voldoende voor Windows XP Tablet Edition of Windows 7 Embedded.quote:thaan schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:19:
[...]
Dat snap ik, ik weet ook wel wat VT is (wat sinds de overname in 2005 geloof ik omgedoopt is naar Virtualization Technology).
Echter ik zie de relatie tussen het missen van VT en het hebben van een overstock niet.
Reg. datum: 20 juni 2008
Dell doet dat echt allang niet me hoor. Check het refund topic maar, sterker nog ik heb het zelf ook geprobeerd..quote:Trommelrem schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:15:
Trouwens, als je bij ontvangst van het apparaat de Windows EULA weigert, dan krijg je daar ook nog geld voor terug. Bij Dell liggen dergelijke bedragen rond de 100 euro.
Tijd voor een nieuwe signature !
Acties:
Dat zal je tegenvallen, check.quote:Trommelrem schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:21:
[...]
Alle processors hebben tegenwoordig toch VT?
MacBook Pro 15" | iMac 27" | iPad 3G 32GB | iPhone 4S 16GB | iPhone 4 16GB | Nokia Lumia 800
Er zijn heel veel Atoms die geen VT ondersteunen, of dat alleen oude zijn weet ik niet, maar de hardware is inderdaad een beetje achterhaald. Dat kan echter ook gedaan zijn om kosten te besparen, door Ambiance om een hogere marge te kunnen realiseren of de tablet met een lagere prijs in de markt te kunnen zetten.quote:Trommelrem schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:21:
[...]
Alle processors hebben tegenwoordig toch VT? Het gaat hier dus om een wat oudere processor. Ook zit er slechts 1 GB aan RAM in, wat eigenlijk te weinig is voor Windows 7 Home Edition, maar meer dan voldoende voor Windows XP Tablet Edition of Windows 7 Embedded.
Het is echter niet perse een reden om een overstock te hebben.
Grote kans dat als The Phone House hier echt stapels van heeft liggen dat ze er graag vanaf willen: ze nemen immers ruimte in, dat kost geld, dan kun je ze beter dumpen en je ruimte gebruiken voor iets dat wel geld oplevert.
Lol, nu komt er een echte run op het topic en komt iedereen erachter dat hij al is uitverkochtquote:Mig29 schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:13:
Kleine titelchange gedaan. Mocht iemand een betere suggestie hebben dan staat de TR open
Dat zag ik ook inderdaad, heel veel Atoms zonder VT. Wat opzich logisch is, anders concurreren ze met Intel procs die wel VT ondersteunen, en zo kunnen de kosten lager worden gehouden.quote:
Heb je enig idee wanneer ze geleverd gaan worden?
Momenteel is het aanbod van Tablets op de website wel heel fel gekrompen, ze zijn precies een vroege lente schoonmaak begonnen.
timofp wijzigde dit bericht 05-01-2012 11:31 (44%)
Reg. datum: 11 september 2011
Ze zijn weining verplicht volgens mij, ik heb het ooit gehad bij alternate. Had daar eens een TV-kaart besteld, deze was DOA, teruggestuurd voor vervanging en kreeg te horen dat deze niet meer leverbaar was terwijl ze gewoon nog op vooraad waren, maar deze waren bedoeld om in te bouwen in pc's, door fabrikanten. Na wekenlang te heen en weer te bellen uiteindleijk maar mijn geld terug gekregen.quote:timofp schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:27:
en vooral, heb je enig idee of de personen welke hem hebben besteld hem ook daadwerkelijk geleverd krijgen?
Hmm, jammer. Twee maanden geleden heb ik nog een refund gekregen voor een klant. Tegenwoordig dus niet meer mogelijk? Zijn ze niet gewoon verplicht een refund uit te keren?quote:BastiaanCM schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:23:
[...]
Dell doet dat echt allang niet me hoor. Check het refund topic maar, sterker nog ik heb het zelf ook geprobeerd..
Grappig, had ik niet verwacht. Dacht dat Vanderpool tegenwoordig echt een standaard feature zou zijn.quote:
Trommelrem wijzigde dit bericht 05-01-2012 11:45 (30%)
Ik weiger graag MS EULA's, maar het aantal succesverhalen op Google is op 1 hand te tellen... Je moet enorm veel moeite doen om je recht te halen, en vaak komt het neer op: "stuur hem maar op, voor 250 euro maken we hem leeg, en dan krijg je 2 tientjes terug voor Windows 7"...quote:Trommelrem schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:15:
Wat die CPU betreft: Mijn babylaptop heeft een N280, deze tablet een N450. Wat is het verschil? Google leert dat de N450 3 keer zoveel transistors heeft, ruim 2 keer zoveel stroom verbruikt, en in benchmarks nauwelijks sneller of zelfs iets trager is! Heeft-ie ook voordelen?
Compact Flash kaartjes als stille IDE harddisk gebruiken. Gebruik kortingscoupon "ship4free" voor gratis verzenden. Mijn nieuwe site: Knoopcel batterij .nl
Acties:
De N280 mag dan zuiniger lijken op het eerste gezicht maar schijn bedriegt
Ook bij Dell moet je veel moeite doen, maar m'n huidige accountmanager snapt wel wat ik steeds wil doen en bij hem krijg ik het nu wel probleemloos voor elkaar. Ik hoop dat deze accountmanager ook een tijdje blijft, maar bij Dell blijft iemand niet lang op z'n positie.quote:RemcoDelft schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:50:
[...]
Ik weiger graag MS EULA's, maar het aantal succesverhalen op Google is op 1 hand te tellen... Je moet enorm veel moeite doen om je recht te halen, en vaak komt het neer op: "stuur hem maar op, voor 250 euro maken we hem leeg, en dan krijg je 2 tientjes terug voor Windows 7"...
Acties:
Dat zou ik eens moeten navragen bij onze logistieke afdeling, dat gaat me morgen lukkenquote:thaan schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:26:
Heb je enig idee wanneer ze geleverd gaan worden?
Zal ik ook navragen.quote:timofp schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:27:
en vooral, heb je enig idee of de personen welke hem hebben besteld hem ook daadwerkelijk geleverd krijgen?
Heel graag!quote:DaMarcus schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 12:16:
[...]
Dat zou ik eens moeten navragen bij onze logistieke afdeling, dat gaat me morgen lukken
[...]
Zal ik ook navragen.
Best wel leuk, iemand die wat inside info kan geven
Kan je niet ook checken of er nog wat op voorraad zijn of weer komen? Lijkt me wel heel snel gegaan allemaal. Nieuwe voorraad zal wel niet ivm EOL.quote:DaMarcus schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 12:16:
[...]
Dat zou ik eens moeten navragen bij onze logistieke afdeling, dat gaat me morgen lukken
[...]
Zal ik ook navragen.
Haat fabriceren sinds 1911. Kecin's tweakblog! - Kecin.com! Gentlemen, it's a nuclear device! T-T-Time is running out!
Trololol
Reg. datum: 20 juni 2008
Ik heb m`n best gedaan. Eerst vrij lang met een man van dell gepraat, dat ging `m echt niet worden - en toen heb ik nog even gesproken met een mevrouw van microsoft. Die zei daarop dat ik daarvoor echt bij dell moest zijn. Volgens mij was ze er niet echt bekent mee maar was wel enigzins hulpvol.quote:Trommelrem schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:44:
[...]
Hmm, jammer. Twee maanden geleden heb ik nog een refund gekregen voor een klant. Tegenwoordig dus niet meer mogelijk? Zijn ze niet gewoon verplicht een refund uit te keren?
[...]
Grappig, had ik niet verwacht. Dacht dat Vanderpool tegenwoordig echt een standaard feature zou zijn.
Nou goed, dat was allemaal ook een aantal maandjes terug, ik heb er verder niet een groot probleem van gemaakt want ik wilde het gewoon even proberen. Ik was tevreden met de aankoop waar ik sowieso dikke korting op gekregen had. (Zo`n 32%, van 999 naar 680 na cashback, en twee kortingscodes
Tijd voor een nieuwe signature !
Hoop dat die nog word geleverd.
Reg. datum: 24 maart 2010
k heb gister de wetab ontvangen.quote:wtfman86 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 19:47:
Ik heb tijdIk heb net mijn Playbook 16gb ontvangen en zaterdag haal ik mijn Wetab af ... dus heb genoeg speeltjes voor minimaal 2 weken
iedereen veel plezier ermee die er bestellen ! 120euro is een koopje !
Als je hem aanzet, is ie eerst 20min bezig om besturingssysteem te downloaden en te installeren.
Gisteravond ff mee gespeeld, en vanavond win 7 erop knallen en 2gb erin doen
hij heeft bluetooth, dus moet op zich kunnenquote:chronoz schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 04:21:
Zou hij geschikt zijn als GPS in combinatie met navigatiesoftware en een GPS-receiver of denk ik nu wel heel ver? Hij is inderdaad wel maar liefst 10".
quote:securitymayo schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:12:
[...]
k heb gister de wetab ontvangen.
Als je hem aanzet, is ie eerst 20min bezig om besturingssysteem te downloaden en te installeren.
Gisteravond ff mee gespeeld, en vanavond win 7 erop knallen en 2gb erin doen
Dank voor je infoquote:Jeroen10 schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:17:
Open de wetab voorzichtig, een kabeltje is heel snel afgebroken met een niet functionerend touchscreen als gevolg.
[...]
las het ook al ergens hier op tweakers idd
zal dus voorzichtig zijn!
Edit:
wetab en andere tablets zijn ook al van de site afgehaald
securitymayo wijzigde dit bericht 05-01-2012 13:38 (10%)
ziet er uit als een goed geplande opmaakactie
Update :P 24-09-2011 |:over 9000 dvd's/BluRei's :P | www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | Still OLD avatar is OLD
Windows 8 32 bits zou moeten draaien op 1GB geheugen heb ik gelezen. Meer is natuurlijk beter.quote:Trommelrem schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 11:21:
[...]
Alle processors hebben tegenwoordig toch VT? Het gaat hier dus om een wat oudere processor. Ook zit er slechts 1 GB aan RAM in, wat eigenlijk te weinig is voor Windows 7 Home Edition, maar meer dan voldoende voor Windows XP Tablet Edition of Windows 7 Embedded.
Wellicht kan iemand er een mooi topic voor maken onder tablets? (wil het ook wel doen, maar dan krijg je zo'n crappy topicstart)
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Bij Dell hebben veel UTRAN modules ook een GPS module aan boord. De Dell modules zijn gewoon rebranded OEM spul van fabrikanten zoals Ericsson. Met een beetje geluk heeft deze AT ook een UTRAN module met GPS module. En anders kun je er ongetwijfeld zo'n rebranded Dell ding met GPS in stoppen.quote:chronoz schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 04:21:
-edit-
De AT bevat een ZTE MF210 en dat lijkt gewoon een standaardmodule te zijn zoals je die ook in andere merken vindt. Lijkt me dus vervangbaar door een module met GPS, als deze dat nog niet heeft.
Trommelrem wijzigde dit bericht 05-01-2012 15:27 (22%)
Reg. datum: 05 mei 2005
Lijkt me leuk en interessant apparaat om te tweaken, zeker voor ze prijs.
@Hyp Hyper
Ik wil wel een topic in elkaar zetten, misschien interesse dat je mede auteur wordt?
quote:Hyp Hyper schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 14:30:
[...]
Windows 8 32 bits zou moeten draaien op 1GB geheugen heb ik gelezen. Meer is natuurlijk beter.
Wellicht kan iemand er een mooi topic voor maken onder tablets? (wil het ook wel doen, maar dan krijg je zo'n crappy topicstart)
Reg. datum: 03 mei 2000
http://nl.hardware.info/n...-atom-processors-onderweg
Vermoedelijk komt er zeer binnenkort een opvolger
thijssie wijzigde dit bericht 05-01-2012 15:15 (16%)
Game Systeem: AMD 1075T @ 4,05GHz - 1.5 v | Asrock 870 extreme3 | 16GB G.Skill Ripjaws X @1440mhz CL8 - 1.45v | HD6950 @ HD6970 1010 / 1505 | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster Real Power 520M| P6436
En in de handleiding hebben ze het weer over 1GB. Apart.quote:DJSmiley schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 15:10:
Op http://www.ambiancetechnology.com/media/Flyer1.jpg staat dat er 2Gb geheugen in zit..
Het lijkt wel zo, maar ik denk dat dat door de foto komt. Dat latje is net zo lang als de 2.5" harddisk die erin zit, en dat is ongeveer wel de lengte van een SODIMM.quote:timofp schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 15:19:
ik denk dat het eerder 1GB is, maar gemakkelijk te vervangen door een latje van 2GB. Als je op de foto kijkt in deze review, is dat dan een gewoon DDR2 Desktop latje en geen SO DIMM?
Lijkt me dus eerder illusie door de ietwat vervelend geschoten foto, en dat het gewoon een DDR2-667MHz SODIMM is.
Edit, fototje van de Tablet met Windows licentie sticker
timofp wijzigde dit bericht 05-01-2012 15:49 (22%)
@DaMarcus:quote:Geachte heer / mevrouw,
Onlangs hebt u in onze webshop een Ambiance AT Tablet besteld. Door de onverwacht overweldigende vraag naar dit product is het tot onze spijt niet mogelijk om aan de vraag te voldoen.
Inmiddels is de Ambiance AT Tablet ook niet meer te bestellen.
We zullen uw bestelling daarom annuleren. Indien u al betaald hebt zal het betaalde bedrag teruggestort worden. De gemiddelde doorlooptijd hiervan is 2 weken.
Om u tegemoet te komen zullen we u een Phone House waardecheque ter waarde van ¤ 20,- toesturen welke u in één van onze winkels kunt besteden.
Onze excuses voor het ongemak en wij streven naar een zo goed en snel mogelijke afhandeling.
Met vriendelijke groet,
Phone House
Valt er niks te regelen? Ik vind dit een beetje flauw, waarom hebben ze niet gewoon de voorraad getelt en de website alleen het maximale aantal tablets dat op voorraad was laten verkopen?
thaan wijzigde dit bericht 05-01-2012 15:59 (11%)
Workstation: i5-2410m - GT540M - 8GB - 128GB | 0900 alternatief | Muziek, Videos in andere talen
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte!
Reg. datum: 27 juni 2000
20,- komt me wel goed uit.. ben toe aan een nieuwe telefoon
@hieronder zal wel een stunt als het niet fifo is
Morpheusk wijzigde dit bericht 05-01-2012 16:02 (69%)
maar goed dezelfe mail gehad stelletje prutsers
Update :P 24-09-2011 |:over 9000 dvd's/BluRei's :P | www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | Still OLD avatar is OLD
CrashOverDrive wijzigde dit bericht 05-01-2012 16:02 (10%)
Je kan ook overdrijven :-P.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte!
Mij dus niet, ik hoef die hele bon niet. Ik wil gewoon m'n tabletquote:Gitano schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 15:59:
Ik ook dezelfde mail.. jammer, maar eigenlijk wel verwacht..
20,- komt me wel goed uit.. ben toe aan een nieuwe telefoon
Maargoed, ik had er 2 besteld en maar 1 mail gekregen, dus wie weet is er nog hoop.
Daarnaast ga ik niet echt akkoord met een gemiddelde doorlooptijd van twee weken voor het terugstorten van het geld, dat vind ik wel absurd lang.
Belangrijker vind ik dat ik mijn andere tablet wel graag zou krijgen. Ik neem aan dat ik per bestelling 1 mail krijg? Ik heb er namelijk een half uur later nog 1 besteld, en in de mail zit geen ordernummer.
Ja en in hoeverre geldt dat als ze ze gewoon niet meer hebben dan?quote:Trommelrem schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:02:
Ho, ze zeggen duidelijk onverwacht overweldigende vraag en ze zeggen niets over een te lage prijs ofzoiets. Er is een koopovereenkomst, die moeten ze dus nakomen. Dat wordt dus gewoon leveren.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 29 30 31 32 last