Hoofdcategorieën
Device Settings
Topicacties

irritante reclames op deze site Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 2 3 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 22 januari 2000

quote:
NMe schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:40:
[...]

Dat is heel fijn, maar het aantal adverteerders dat überhaupt nog interesse heeft in de "standaard" bannertjes van door het IAB gekeurde formaten is behoorlijk wat kleiner dan jaren geleden. Adverteerders willen opvallen, te meer omdat mensen steeds meer bannerblind worden. Daar kun je als site in meegaan, of je kan je site dood laten gaan omdat je niet met de markt meegaat en domweg geen bannerinkomsten meer krijgt. Wat heeft jouw voorkeur?
Ben dan wel nieuwsgierig waar het gaat eindigen, want zoals je het nu beschrijft is het een hellend vlak ofcourse.

Pop-ups en overlay-shit werkt alleen maar ergenissen op bij de user en ik weet iig van mezelf dat ik ze wegklik zonder ook maar een seconde naar de inhoud te kijken.

Tja, en dan worden de users ook 'ad-blind' voor de meest achterlijk invasive ads? Wat dan? Nóg ergere shit verzinnen?

Waar houdt het op? :)

Disruptive by design
Reg. datum: 02 mei 2002

quote:
NMe schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:40:Adverteerders willen opvallen, te meer omdat mensen steeds meer bannerblind worden. Daar kun je als site in meegaan, of je kan je site dood laten gaan omdat je niet met de markt meegaat en domweg geen bannerinkomsten meer krijgt.
Laten we het zo zeggen, ik begrijp dat een simpele banner niet genoeg meer is, maar voor mij was de NS reclame toch een stapje te ver, daar die voor mij iig als heel storend en opdringerig werd ervaren
quote:
Knipperende Flashbanners komen er niet in. Heck, we verwijderen zelfs knipperende usericons in verband met mogelijke epilepsieklachten.
De NS reclame gaf mij hoewel passief, bijna epilepsieklachten. :+
ps. hoop dat mijn avatar iig ook niet in die groep valt. ;)

Maar laten we zeggen dat de NS reclame een brug te ver was en een stapje minder zeer wenselijk is.

Want persoonlijk zou ik iig minder op mijn favoriete site komen.
En ik zeg dat niet om te dreigen of voor wat dan voor een reden dan ook, anders dan dat ik echt een hekel heb aan schreeuwende sites!
Reg. datum: 11 november 2005

quote:
Stoney3K schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:27:
Wordt het dan toch maar die schreeuwende en knipperende banners toelaten, alles achter een paywall stoppen of de tent sluiten?
De tent sluiten lijkt me niet echt een optie en voor de rest zien we het wel :) Ik denk dat het eerder een golfbeweging is dan een glijdende schaal. Op een gegeven moment trekt de advertentiemarkt vast wel weer aan en neemt het aantal potentiële adverteerders toe, waardoor sites meer in de melk te brokkelen hebben en opdringerige reclames terug kunnen dringen.

En misschien heb ik dat wel fout. Dat zien we dan wel weer. :)

I overanalyze shit (quote: Willem de Moor)

HTC Desire HD powered!

quote:
zeef schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:37:
[...]

Are you for real? Ga je ook zo naar de Albert Heijn? Zeggen dat de koekjes wel goedkoper kunnen omdat de bedrijfsleider in een te dure auto rijdt?
Onze bedrijfsleider bij appie reed eerst in een benzineslurpende Dodge, nu heeft hij een of andere nieuwe audi :+

Ik vind de ads op T.net helemaal niet erg, je moet als site ergens geld vandaan halen.
Alleen zo'n ad als gister van de NS, die echt te overheersend is vind ik te overdreven.

quote:
zeef schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:37:
[...]

Are you for real? Ga je ook zo naar de Albert Heijn? Zeggen dat de koekjes wel goedkoper kunnen omdat de bedrijfsleider in een te dure auto rijdt?
Ook de bedrijfsleider in z'n "te dure auto" dient z'n klanten te vriend te houden en als hij alleen maar loopt te graaien, terwijl de klanten weglopen, tja ;) Zolang je je klanten tevreden houdt, mag je doen en laten wat je wil qua Bentley's en weetikveel, maar als dat niet 't geval is, zul je je toch wel even op je achterhoofd moeten krabben ja :)

Reg. datum: 25 februari 2004

quote:
Osiris schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:47:
[...]

Ook de bedrijfsleider in z'n "te dure auto" dient z'n klanten te vriend te houden en als hij alleen maar loopt te graaien, terwijl de klanten weglopen, tja ;) Zolang je je klanten tevreden houdt, mag je doen en laten wat je wil qua Bentley's en weetikveel, maar als dat niet 't geval is, zul je je toch wel even op je achterhoofd moeten krabben ja :)
Als je hiermee wil suggereren dat Daniel ook alleen maar loopt te graaien (want daar ging de vergelijking uiteindelijk over) dan weet ik nog wel iemand die even aan zijn achterhoofd moet gaan krabben. ;)

Omines - Snel en gratis juridisch advies
Standeman: Ik wil mijn ballen ook wel doneren hoor, ik doe er toch ook niets meer mee.

HTC Desire HD powered!

Weet net of dit nu eigenlijk echt een reclame is (verwijst naar de CES page, maar wel doubleclick?).
Anyway, dit lijkt me een nette, en opvallende, plek voor een advertentie:

Advertentie FP

quote:
NMe schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:52:
[...]

Als je hiermee wil suggereren dat Daniel ook alleen maar loopt te graaien (want daar ging de vergelijking uiteindelijk over) dan weet ik nog wel iemand die even aan zijn achterhoofd moet gaan krabben. ;)
offtopic:
Nee, dat niet. :) Gewoon in 't algemeen, niet op bepaalde personen specifiek spelend. Zag Daniëls naam nergens tevoorschijn komen ook voor zover ik ff omhoog scrollde :) Wilde alleen een punt maken dat een bedrijf mag doen en laten met 't geld wat ze zelf willen doen (daar is 't immers simpelweg een bedrijf met winstoogmerk voor. Ben je jaloers? Probeer 't dan zelf maar als je 't beter denkt te kunnen ;)), maar ze moeten niet vergeten waar de centen vandaan komen: de users :)

Osiris wijzigde dit bericht 10-01-2012 17:03 (23%)

Acties:

Floppus
Frontpage-admin Coördinator
OL you need!

quote:
Stoney3K schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:27:
[...]

Wordt het dan toch maar die schreeuwende en knipperende banners toelaten, alles achter een paywall stoppen of de tent sluiten?
Vind je niet dat je wel heel erg doordraaft nu? Als het op gegeven moment allemaal niet meer past bij wat de gebruikers graag willen, lopen die weg en vinden hun heil waar het beter is. That's life.
Wil je een geschreven garantie dat er in de komende 5.327 jaar niets maar dan ook niets verandert, dan ga je die niet krijgen.

Het is ook nogal zinloos dingen zo in het extreme te gaan trekken. Ja, we luisteren naar gebruikers en nemen de feedback mee. En daar zal je het mee moeten doen.

VDP & Workflow - papieren bedrijfsprocessen! Direct, mét automatisering.

Fe Fan
Reg. datum: 06 juni 2006

hij denkt dat je met 10 users (op een userbase van 400k, hoeveel % is dat eigenlijk) het beleid kan zetten zoals die 10 personen het willen. En niet willen inzien dat het in de grote boze wereld zo niet gaat.

Zolang het niet wordt zoals toms hardware is het allemaal best wel ok vind ik. Voor die paar takeovers per jaar krijgen we anders heel veel terug!

quote:
yannickie111 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:59:
Weet net of dit nu eigenlijk echt een reclame is (verwijst naar de CES page, maar wel doubleclick?).
Anyway, dit lijkt me een nette, en opvallende, plek voor een advertentie:

[afbeelding]
Volgens mij is die positie ook wel eens verkocht maar is hij niet zo populair. :P

Standeman: Ik wil mijn ballen ook wel doneren hoor, ik doe er toch ook niets meer mee.

Werkt hier
Reg. datum: 20 januari 2000

quote:
NMe schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:41:
Volgens mij is die positie ook wel eens verkocht maar is hij niet zo populair. :P
De "header" wordt vziw vrij vaak verkocht hoor. Hij zit overigens tussen de "leaderboard" en de "takeover" in qua maat (takeover is min of meer een header+background), qua verkoopaantallen weet ik het niet.

Voor de CES-banner wordt door niemand betaald, dat is domweg een "huisbanner" om onze eigen CES-pagina wat meer aandacht te geven. En dat het via doubleclick loopt komt nou eenmaal omdat dat het makkelijkst is voor ons en ook relatief eenvoudig dan de effectiviteit te meten is.

ACM wijzigde dit bericht 10-01-2012 21:04 (3%)

Saai uitzicht in je tuin? Hang er een foto voor!

Left part of the Evil twins

Die MW3 takeover op de Frontpage... hoe vaak is het de bedoeling dat je die ziet?

Nederlands Arsenal Forum - Arsenalforum.nl

Acties:

crisp
Devver / Moderator Devschuur®
Let me hammer you today
Reg. datum: 24 februari 2000

quote:
Gunner schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 12:40:
Die MW3 takeover op de Frontpage... hoe vaak is het de bedoeling dat je die ziet?
Het is de bedoeling dat je die vandaag de hele dag ziet.
Left part of the Evil twins

Ok, dat is duidelijk. Geen probleem verder hoor, het is alleen jammer dat je net op een artikel wil klikken en dan de boel naar beneden schuift.

Nederlands Arsenal Forum - Arsenalforum.nl

Axure Power!
Reg. datum: 31 augustus 2010

We laten bepaalde delen van een advertentie pas inladen zodra T.net zelf is geladen, zo voorkomen we dat het lang duurt voordat je uberhaupt de pagina ziet. Dit is dan een wat mindere concessie die daaruit voortvloeit

Lieve Devvers | The box said 'Requires Windows XP or better'. So I installed OS X

Als je weet dát er een takeover wordt geserveerd dan kun je daar toch de ruimte vast voor vastleggen?

Acties:

crisp
Devver / Moderator Devschuur®
Let me hammer you today
Reg. datum: 24 februari 2000

quote:
NMe schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 12:54:
Als je weet dát er een takeover wordt geserveerd dan kun je daar toch de ruimte vast voor vastleggen?
Voor een full takeover waarbij de uiting boven het menu wordt geserveerd hebben we daar inderdaad technisch de mogelijkheid voor. Voor deze uiting (een 'light' takeover) helaas op dit moment niet.

Pagina: 1 2 3 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2011