Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Asgaro
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 23-10 03:24

Asgaro

YER A WIZARD HARRY

Ik zag nog geen topic over deze game, wat ook normaal is omdat de game nog niet echt bekend is. Via een BF3 Youtube commentator maakte ik kennis met deze game.
Ik ben aangenaam verrast (gratis + grafisch zeer sterk + heeft alle PC features die een degelijke PC game moet hebben) en daarom dus dit topic.

[PC Free2Play] Blacklight: Retribution

http://images-cdn.perfectworld.com/www/pictures/1318616990701.jpg

Tips
  • Bij het aimen down sight zal je merken dat je abnormaal traag rondkijkt. Dit kan je in de options versnellen: Tight Aim Sensitivity op 100 zetten.
  • Als je inzoomt, kan je niet bewegen. Daarom lijkt het het beste om in close combat from the hip te schieten.
Nuttige sites
Features
  • Game verkeert momenteel in closed beta
  • Verwachte release: Voorjaar 2012
  • PC-only
  • Online shooter
  • Free 2 Play model
  • Maakt gebruik van DirectX 9, DirectX 10 en DirectX 11
  • Talrijke graphics options (zie screenshots)
  • Karakter nauwkeurig aanpasbaar
  • Wapens nauwkeurig aanpasbaar (bv. type silencer te kiezen)
  • Korte tutorial mode
  • Dedicated servers
  • Momenteel enkel nog maar servers in US East en US West. Nog niet in Europe. Nu ook in Europe :)
  • De 3 beste spelers worden getoond bij einde van de match
  • Health, ammo en andere zaken te kopen ingame via booths
  • Kan chatten tijdens laden van een map
  • Geen killstreaks (f*ck yeah)
  • VOIP support
  • Wapens hebben spread (en spread wordt ook beïnvloed door bv. het type silencer)
Game modes
  • Deathmatch
  • Team Deathmatch
  • Domination
  • Capture the Flag
  • King of the Hill
Screenshots

Excuses, mijn screenshots hebben een sepia-toon omdat ik flux gebruik... Dus de kleuren zijn helemaal niet representatief voor de game.

http://dl.dropbox.com/u/2648/Blacklight/BLR%202011-12-08%2018-51-28-40.jpg
http://dl.dropbox.com/u/2648/Blacklight/BLR%202011-12-08%2018-53-52-27.jpg
http://dl.dropbox.com/u/2648/Blacklight/BLR%202011-12-08%2019-00-17-81.jpg
http://dl.dropbox.com/u/2648/Blacklight/BLR%202011-12-08%2019-00-33-05.jpg
http://dl.dropbox.com/u/2648/Blacklight/BLR%202011-12-08%2019-13-01-88.jpg
http://dl.dropbox.com/u/2648/Blacklight/BLR%202011-12-08%2019-35-12-59.jpg
http://dl.dropbox.com/u/2648/Blacklight/BLR%202011-12-08%2019-40-45-85.jpg
http://dl.dropbox.com/u/2648/Blacklight/BLR%202011-12-08%2019-42-34-54.jpg
http://dl.dropbox.com/u/2648/Blacklight/BLR%202011-12-08%2019-43-00-31.jpg
http://dl.dropbox.com/u/2648/Blacklight/BLR%202011-12-08%2020-00-10-09.jpg
http://dl.dropbox.com/u/2648/Blacklight/BLR%202011-12-08%2020-02-46-86.jpg
http://dl.dropbox.com/u/2648/Blacklight/BLR%202011-12-08%2020-09-23-74.jpg
http://dl.dropbox.com/u/2648/Blacklight/BLR%202011-12-08%2020-33-18-02.jpg

Gameplay en impressies

Asgaro wijzigde deze reactie 03-07-2012 16:06 (7%)

My Steam profile // Essential: PC GAMING WIKI

• Comp_Lex
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 15:29
Dat ziet er zeer goed uit! Ik heb een key ontvangen en ik ben het al aan het downloaden.

• Ruffzz
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 17:06
cool , ik ga hem ook proberen

• 42dpi
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 19:32

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Ziet er heel tof uit ben nu ook aan het downloaden kijken of dit lekkerder speelt dan BF free..

Si vis pacem, para bellum

• Gundogan
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 00:52

Gundogan

Malkovich?

De filmpjes zien er wel vrij goed uit ja. Snelle en soepele gameplay en een aantal leuke toevoegingen aan de verder standaard gamemodes. Aan het geluid en de animaties kan je wel zien dat het geen AAA titel is, maar voor de rest ziet het er dus wel interessant uit. Hopelijk is het levelen niet super traag zoals in vele andere f2p games waar je eigenlijk wel gedwongen wordt om dingen met echt geld te kopen wil je een beetje meekomen of variatie hebben.

Morgen even proberen dan maar :)

Phenom II x4 955 @ 3.8ghz, 8gb, Asrock 870 extreme, R9 270X

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Ik heb nu een paar potje gespeeld voor een gratis game speelt dit superieur schieten gaat soepel en bewegen en dat maakt vaak een FPS goed.

Grafisch ziet het er goed uit en mappen zijn goed.

42dpi wijzigde deze reactie 10-12-2011 16:16 (16%)

• wsLy
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 02:37
Heerlijk spel, ga ik zeker spelen als hij uitkomt. De beta heb ik al even gespeeld en man dat speelt lekker.

Stichting Hobbyserver | WoT ColdZero | Noobmeter

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Een nadeel is wel weer zo'n Steam kloon game manager.

• Nafraq
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 24-09 15:57
hmm ben hem nu ook ff aan het downloaden (nog 4257 keys over volgens mij)
vanmiddag ff kijken hoe het speelt ben wel weer op zoek naar een goede FTP shooter om tijd te doden.

• Jeroenneman
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21:32
PC only = goed spel (99% of the time)
Tenminste een fatsoenlijke UI en geen killstreaks. Alleen jammer van het F2P, dat gaat bij steeds meer spellen lijken op pay 2 win.

• Gundogan
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 00:52

Gundogan

Malkovich?

quote:
Jeroenneman schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:11:
PC only = goed spel (99% of the time)
Tenminste een fatsoenlijke UI en geen killstreaks. Alleen jammer van het F2P, dat gaat bij steeds meer spellen lijken op pay 2 win.
Dit lijkt bij deze game ook zo te zijn ja. Wel jammer want voor de rest is het wel een prima gemaakte game.

Dan betaal ik liever eenmalig 10-20 euro voor een game als Nuclear Dawn waar iedereen gelijke kansen heeft zodra je het spel in je bezit hebt.

Phenom II x4 955 @ 3.8ghz, 8gb, Asrock 870 extreme, R9 270X

• Nafraq
Hoe erg is het ?
Scheelt het echt veel of krijg je met de items voorrang (met het kopen van eerste level/ zonder kopen pas level 20?).
Of is het echt Kopen = Win (kopen damage +200% / zonder kopen -50% damage?)

A.v.A. dat ik nu speel zijn wel wat items alleen te koop met geld. maar meeste zijn voorsprong items (kopen is level 1 / zonder kopen level 15 of zo). Kan ook nog met gemak degene die bergen met geld eraan uitgeven verslaan.
Dus voorsprong vind ik nog wel acceptabel maar als je niet meer kan winnen omdat je veel geld erin moet douwen is het een no go.

We zullen wel zien vanaaf.
liefst zou ik zo'n systeem zien als in World of Tanks.. dat werkt in mijn ogen super:
Degene die het spel non-stop spelen nemen een abo (en kopen desnoods extra gold) maar degene die het af en toe spelen kunnen net zo ver komen het duurt alleen langer (op een paar exclusieve tanks na).

• bjorntju
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 25-10 12:14
Voor de mensen die een key willen zijn er hier nog een stel: http://www.alienwarearena...bution-beta-key-giveaway/

4743 op moment van schrijven. Ook maar een key gepakt en misschien vandaag even spelen. Als ik nog wat tijd vrij kan maken tussen SWTOR door :) Ben wel benieuwd na de positieve reacties hier.

• Nafraq
Hmmm gister lopen spelen.
Voelt opzich goed aan: mooie grpahics, "unieke" gameplay in ieder geval goed anders dan de meesten en doet me wat denken aan een oude scifi shooter mod voor unreal tournament.

je hebt een level/skill systeem,
alle equipment is aan te passen:
Armor naar eigen stijl verschillende parts.
Wapens kan je helemaal opbouwen uit verschillende parts ( bijv een sniper rifle loop op een assault rifle is best interessant om te zien).
aparte manier van granaten ook.. geeft een goede SCIFI feel neer.

Levels moet ik zeggen zien er fantastisch uit.. wat me met de mooie level opbouw opvalt is dat er nog niet echt een cover systeem is.. er staan tal van objecten waar je je mooi cover kan zoeken dit zou ik er toch nog graag in willen zien (kan nog komen dit is tenslotte closed beta).

Het VR systeem:
iedereen heeft de beschikking hierover. De tijdelijke "Vision" zorgt ervoor dat je iedereen kan zien staan over het hele level. geweldig om die vervelende campers te grazen te nemen, en toch ben ik er ook niet helemaal happy over maar dit kan nog veranderen met meer speel. Misschien ga ik ervan houden misschien ga ik het haten het voordelen is wel het apperaat werkt niet soepel/ moet altijd herladen na elk gebruik en je kan niet schieten tijdens gebruik. Dit zorgt er gelukkig voor dat je goed moet nadenken wanneer en hoe je het apperaat gebruikt.

Suit:
belachelijke sterke hard armor suit dat je kunt kopen met je behaalde punten in een potje. het grote probleem is dat je deze unit moet "rezzen" op een bepaald stukje grond. dit moet ik nog even uitvogelen hoe en waar exact. granaten en normale wapens hebben bijna geen effect op de hard suit.

Bullet lag:
hmm ben heir nog niet geheel zeker van maar maak regelmatig mee dat ik een hele clip van dichtbij op iemand vuur en gewoon niet raak. of dat ik gewoon neerga na 1! lucky shot uit de middle of nowhere (met een assault rifle/ geen sniper) Duurt wel even voro dat ik dit zeker weet, kan ook simpel weg zijn dat het spel anders speelt dan normaal.

Item shop:
nog niet veel over te zeggen het is puur beta en je kan wapens en parts alleen nog kopen voor belachelijke prijzen voor 1-3 dagen. er wordt gezegd dat ze nog aan het uitvogelen zijn hoe duur de parts zullen zijn voor ingame en echt geld en hoelang men deze kan aanschaffen ( er wordt al een behoorlijke eis gesteld dat parts permanent gekocht moet kunnen worden wat ik alleen maar kan supporten hoewel dat waarschijnlijk alleen met echt geld mogelijk zal zijn.)

Tot zover wel een interessante en leuke game maar er is nog heel veel werk om deze goed staande te houden tegen andere "F2P" online shooters.

BTW dit is puur eerste opmerkingen en reacties vanuit mezelf op dit spel en alles wat hier in staat aan "goede/slechte"gevoelens gaat gegarandeerd nog veranderen na langere speel duur

UPDATE:

Na een weekendje spelen en het een en ander door te hebben moet ik zeggen dat het voor een "closed beta" erg goed in elkaar steekt.
Hit registration is nog steeds waardeloos en dat blijkt echt een probleem te zijn vooral in close combat is het meer geluk dan skill wat gaat tellen. ze zeggen dat ze hier op dit moment aan werken dus hopelijk wordt het beter wanneer de open beta wordt gestart.

Suits zijn zwaar overpowered in armour en eigenlijk belachelijk goedkoop om ze in een potje te krijgen binnen 5 minuten is het al mogelijk om er een te nemen maar persoonlijk laat ik ze altijd links liggen en ga veel liever voor een grenade launcher.
Dit is eigenlijk het volgende probleem: granaten. Ze zijn geweldig tegen infanterie en sommige hebben echt fantastische effecten zoals een " local distortion" een soort bol de het zicht op een futuristische manier belemmerd of een EMP? die je zicht doet resetten je krijgt dan ook een "BIOS herstart" wat vervelend maar ook erg tof is om te zien en mee te maken.

Wapens vind ik nog steeds unbalanced, de enige dat ik weet dat goed in elkaar steekt is de Burst Rifle en een Assault Rifle op een paar kleine puntjes na (gebruik zelf de SMG als een long distance assault rifle en win 9/10 keer van BR en AR op lange afstand). het is wel erg tof om elke onderdeel zelf aan te passen om je wapen meer naar je eigen wens toe te brengen. als je begint lijkt bijna alles alleen met Zen (echt geld) te kunnen kopen maar na dat je steeds hoger in level gaat krijg je steeds meer toegang tot items om die te kopen met GP (in-game currency).

Daarnaast blijkt er een belachelijk bug/fout in te zitten. Men zegt dat dit hoort maar als dit zo is wordt er binnenkort alleen maar King Of The Hill gespeeld: Het is dus zo dat men door bij een station constant punten krijgt ook als deze niet als target is aangegeven. Hierdoor kan je gewoon simpel gaan campen op zo'n station en makkelijk geld en punten binnenkrijgt een score van 10K wordt makkelijk en het is zelfs mogelijk om 20K+ te halen in een potje.

We zijn nu (dankzij de "bug") level 12 en hebben nu over 20K GP genoeg om rustig een paar dagen goede outfits te dragen.

Het spel is leuk en uniek voor een FPS met zijn scifi elementen maar heeft nog steeds last van een paar serieuze bugs en glitches die nodig opgelost moeten worden voordat er een goede open beta kan worden gestart. hopelijk zullen ze ook de prijzen op een goede manier neer zetten en alles acceptabel/eerlijk houden voor gratis spelers.
Ik zal het spel blijven spelen ondanks een paar foutjes die wel weggewerkt gaan worden hopelijk.

Nafraq wijzigde deze reactie 19-12-2011 09:45 (31%)

• Asgaro

Asgaro

YER A WIZARD HARRY

Gisteren via e-mail gekregen:

On Thursday January 19th at 5PM Pacific Time, Phase 4 of the closed beta will begin. This phase will run for two weeks and end on Thursday February 2nd at 5PM Pacific. The new patch will be available to download on the 19th when Blacklight goes back online.

To play in Phase 4 you will need to have Punkbuster. If you don't have it, or you aren't sure go to http://www.evenbalance.com/downloads/
pbsvc/pbsvc.exe to install.

All players will be given 5000 Test Zen in Phase 4 for use in the Blacklight Closed Beta.

• Zen!th
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 18:25

Zen!th

0'Life`enVyy

Shiit, die screenshots zien er goed uit!
Heb een key aangevraagd(of niet .. site is down uit protest tegen SOPA), en een account gemaakt :)
Vanavond als ik thuis ben maar is even downloaden en een klein potje spelen :)

Even wachten tot ik dus ook echt een beta key heb, en die kan redeemen :)

Heeft het ook SP of Coop of iets dergelijks, of is het momenteel puur multiplayer?

Zen!th wijzigde deze reactie 19-01-2012 10:23 (19%)

Quit while you're ahead! That's how I troll! Gaming doesn't make you violent, lagg does!

• Asgaro

Asgaro

YER A WIZARD HARRY

Nee, het is multiplayer only.
Nu speel ik vooral Battlefield 3 terug, maar Blacklight Retribution is leuk om zo tussendoor te spelen. :)
Vraag wordt natuurlijk ook hoe je wapens kunt kopen: enkel als je echt betaalt? Of ook door points in het spel te verwerven?
Qua graphics en game mechanics zit het zeker al goed! :)

• Zen!th
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 18:25

Zen!th

0'Life`enVyy

Minpuntje, zit atm erg te wachten op een nieuwe goede coop shooter :)

Maar ik ga deze wel even spelen, sowieso om de DX11 even te bekijken :) en of het leuk speelt!
Play4Free .. is doorgaans gratis, tot je iets anders wil als standaard dingen.

Is het niet erg lastig dat je niet kan lopen en inzoomen tegelijk, of valt dat wel mee juist?

Bij die bovenste screenshot, krijg ik heel erg een Bootleg gevoel van MW3 .. Klopt dat ook? heb op de site gekeken, maar hij lijkt er wel enorm op :O

Zen!th wijzigde deze reactie 19-01-2012 11:57 (18%)

Quit while you're ahead! That's how I troll! Gaming doesn't make you violent, lagg does!

• Asgaro

Asgaro

YER A WIZARD HARRY

quote:
Zen!th schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:19:
Minpuntje, zit atm erg te wachten op een nieuwe goede coop shooter :)

Maar ik ga deze wel even spelen, sowieso om de DX11 even te bekijken :) en of het leuk speelt!
Play4Free .. is doorgaans gratis, tot je iets anders wil als standaard dingen.

Is het niet erg lastig dat je niet kan lopen en inzoomen tegelijk, of valt dat wel mee juist?

Bij die bovenste screenshot, krijg ik heel erg een Bootleg gevoel van MW3 .. Klopt dat ook? heb op de site gekeken, maar hij lijkt er wel enorm op :O
Ja, bij close combat kan ik aanraden om gewoon niet in te zoomen. Want 99% kans dat je dan verliest...

En heb MW3 niet dus kan ik niet echt zeggen :)

• Postius
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 19:06
Dus we krijgen nu de COD/BF meuk gecombineerd met Team fortress 2. Ik ben erg benieuwd.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• Nafraq
meh ik ben ermee gekapt.
speelde met de IGN: Naf op de eruopese server maar rond het einde van CB 3 heb ik genoeg gezien.
Het is leuk voor een tijdje en als je eenmaal gewend bent aan de bullet lag en speelgedrag is het ook best goed om te spelen (9 van 10 keer in top 3 van mijn team).

Maar op een gegeven moment begon het toch echt saai te worden. constant hetzelfde verloop en met maar 2 gamemodes die worden gespeeld (of eigenlijk een vanwege hoeveelheid experience en geld).
ik heb het laatste van de "hackers" niet meegemaakt was blijkbaar net daarvoor gekapt.
hopelijk kunnen anderen het langer uithouden en misschien als er betere gamemodes zijn dat ik het weer ga oppakken maar voorlopig zal ik alleen de forums met regelmaat in de gaten houden.

• Rin
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 25-10 14:58

Rin

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen
Lijkt me toch wel interessant door de setting, ga deze game wel volgen.

• mattderi
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 24-10 15:33

mattderi

Board and Games

Gisteren heb ik een mail gekregen dat het spel in open beta zou zijn. Ik heb het zelf nog niet uitgeprobeerd, maar voor degenen die het spel eens een kans willen geven, is het nu blijkbaar mogelijk.

Gepassioneerd door bord- en gezelschapsspelen!

• maxietheboss
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 23:19
Leuk om te spelen, weapons customizen vind ik heel gaaf en ik zou dit systeem graag ook in bijvoorbeeld een battlefield of call of duty game terugzien. Echter heb ik net als velen last van het probleem dat het spel mijn PC gewoon compleet laat vastlopen na een X aantal minuten, dus totdat dit is opgelost speel ik het niet.

• Skybullet
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 26-09 00:02
wat een ongelofelijk kutspel is dit. Ik speel al heel mijn leven shooters en ben online altijd een zeer sterk aanvallende speler. Maar nu stond ik net bij het eerste keer spelen binnen 3 min op een stand van 2 assists 0 kills en 7 deaths.

Hitreg is dramatisch en je tegenstanders zijn bunnyhoppende kneusjes met een enorme vlammenwerper die jou in 1 sec plat hebben ook al leeg jij 2 clips op ze.

De potentie is er zeker, want het gevoel met lopen en schieten is de beste die ik ooit heb gehad in een shoorter. Maar de hitreg zuigt en de balans is niet aanwezig.

• ArnoAG
  • Laatst online: 20-10 22:39
quote:
Skybullet schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 18:38:
wat een ongelofelijk kutspel is dit.
bedenk er wel bij dat dit nog een beta is, de balans zit er misschien nog niet goed in, maar daar kan nog heel veel aan getweakt worden, en daar zijn wij voor...

Incompl te

• Skybullet
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 26-09 00:02
quote:
ArnoAG schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 20:09:
[...]

bedenk er wel bij dat dit nog een beta is, de balans zit er misschien nog niet goed in, maar daar kan nog heel veel aan getweakt worden, en daar zijn wij voor...
balans wel, maar hitreg is iets wat in de engine goed moet gebeuren

• yeehaw
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 25-10 14:23
Ben ik het overigens niet mee eens, ik heb het gister even gespeeld en de hits leken mij allemaal vrij accuraat. I n ieder geval veel accurater dan in MW3 of BF3.

Ik blijft dit spel even volgen :)

• agoNITE
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 17:50
Zou dit spel ook graag proberen maar ik kan me op geen enkele mogelijkheid registreren op http://blacklight.perfectworld.com/

10 december 2011 heb ik dit voor het eerst geprobeerd (dag na topic start). Toen lukte het ook niet, melding van gemaakt bij Perfect World. Hierop kreeg ik onderstaande door als mogelijke oplossing:
quote:
First of all, make sure you are using the most recent version of either Internet Explorer or Firefox.
Next, make sure that you have the most recent Flash Player and that you have it enabled.
Finally, clear your cache and cookies from your web browser, which can usually be found under the "Tools" tab.
Reboot your browser, and try filling out the form again.
Dit heeft niet geholpen en ik heb het toen maar opgegeven, aangezien ik ook niet bij het aangemaakte ticket kon komen (hiervoor moest ik inloggen... :p )

Wat ik ook invul, of mijn wachtwoord 10x opnieuw invoer. Ik blijf deze melding krijgen:
quote:
We found some missing information in your registration form. Please check the fields and try again.
Heb dit probleem eerder gehad bij het registreren voor Rusty Hearts. Heeft iemand anders dit ooit eerder meegemaakt ?

Edit:
Zucht, dan ben je lang bezig om een oplossing te vinden. Kom je ineens de tip tegen om via Google Chrome te registreren. Dat werkt dus, helaas is mijn nickname daar al bezet :(

agoNITE wijzigde deze reactie 03-03-2012 10:28 (7%)

• yeehaw
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 25-10 14:23
Ik wil best een account voor je proberen aan te maken, als je een pm stuurt met gegevens die je wilt gebruiken. Wachtwoord kan je daarna weer aanpassen.

*nvm spuit elf :P

yeehaw wijzigde deze reactie 03-03-2012 10:32 (6%)

• agoNITE
quote:
yeehaw schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 10:32:
Ik wil best een account voor je proberen aan te maken, als je een pm stuurt met gegevens die je wilt gebruiken. Wachtwoord kan je daarna weer aanpassen.

*nvm spuit elf :P
Haha, toch bedankt voor het aanbod! :)

• Brutal1ty
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 21:33
Ga het nu toch even testen, al betwijfel ik of ik naast SWTOR & Tribes Ascend en LoL nog tijd over heb... je weet maar nooit ;p

• Brutal1ty
quote:
Skybullet schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 18:38:
wat een ongelofelijk kutspel is dit. Ik speel al heel mijn leven shooters en ben online altijd een zeer sterk aanvallende speler. Maar nu stond ik net bij het eerste keer spelen binnen 3 min op een stand van 2 assists 0 kills en 7 deaths.

Hitreg is dramatisch en je tegenstanders zijn bunnyhoppende kneusjes met een enorme vlammenwerper die jou in 1 sec plat hebben ook al leeg jij 2 clips op ze.

De potentie is er zeker, want het gevoel met lopen en schieten is de beste die ik ooit heb gehad in een shoorter. Maar de hitreg zuigt en de balans is niet aanwezig.
No offense, maar eerste potje dat ik speelde was het meteen boven aan staan en aardig wat headshots met m'n standard assault gun, dus het ligt helaas aan jou\server\internet verbinding. Leek niets mis met de hit-detection :P

Ik heb hem echter ook alweer weggehaald... M'n i5 70 (3.6ghz) 8 gb RAM + Hd5870 houden niet zo van dit spel... Alles op high word aangeraden... Maar alleen alles op low is speelbaar na de eerste tutorial. Wel beste graphics ever qua lighting etc voor een F2P titel en zit veel potentie in! Ik heb alleen dermate hekel aan slechte performance dat ik het weer voor gezien houd voorlopig ;p

• agoNITE
quote:
Brutal1ty schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 17:37:
[...]
Ik heb hem echter ook alweer weggehaald... M'n i5 70 (3.6ghz) 8 gb RAM + Hd5870 houden niet zo van dit spel... Alles op high word aangeraden... Maar alleen alles op low is speelbaar na de eerste tutorial. Wel beste graphics ever qua lighting etc voor een F2P titel en zit veel potentie in! Ik heb alleen dermate hekel aan slechte performance dat ik het weer voor gezien houd voorlopig ;p
Hm ik speel zelf op een Phenom II X4 955 (3.2Ghz) 8GB RAM + HD6950.Voelt af en toe een klein tikkeltje sloom aan. Maar denk dat bij mij vooral de GPU een verschil maakt?

Vind het er inderdaad erg gelikt uitzien! Zeker als je bedenkt dat dit een (zwaar?) gemodde Unreal engine is.

• Brutal1ty
quote:
agoNITE schreef op zondag 04 maart 2012 @ 11:03:
[...]

Hm ik speel zelf op een Phenom II X4 955 (3.2Ghz) 8GB RAM + HD6950.Voelt af en toe een klein tikkeltje sloom aan. Maar denk dat bij mij vooral de GPU een verschil maakt?

Vind het er inderdaad erg gelikt uitzien! Zeker als je bedenkt dat dit een (zwaar?) gemodde Unreal engine is.
Nee, met alles op laag schokt het alsnog... Das dus met directx 11 uit heh =p Op dat niveau verschillen onze kaarten niet zoveel volgend de benchmarks, dus ik weet niet waar het aan ligt... Tribes: Ascend loopt prima, zelfs battlefield 3 loopt heerlijk op hogere instellingen vergeleken met dit =/

Wel jammer, ik vond juist de hit-reg etc lekker werken en de graphics op hoog zijn errug goed!

• schwarzie2478
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 24-09 17:13
Ik heb deze week dit spel geïnstalleerd en het bevalt me wel.
Hopelijks komen er wel een paar maps bij, want anders zal het snel gaan vervelen.

Aangezien het heel gemakkelijk is om wapens gratis te pakken te krijgen, denk ik niet dat het
een pay-2-win circus zal worden. De leveling gaat vlot tot nog toe.

Ik zal deze de komende maand wel meer spelen, al was de lag gisteren wel merkbaar aanwezig bij sommige matches.

Ik heb enkel KOTH gespeeld.

• schwarzie2478
Ben nu level 8, van lag heel de week geen last gehad.
heb nog altijd niet niet het gevoel dat je er geld moet insteken om te kunnen spelen.
Om een wapen te unlocken voor één dag moet je gewoon effe een spelletje of twee spelen en je hebt genoeg..

Ik lees wel overal dat er sommigen wapens permanent kunnen kopen met de GP credits,
schijnbaar iets van 5000gp nodig en dan kunnen dingen permanent unlocken.
kvind alleen niet waar, misschien moet je een hoger level hebben

• Rin
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 25-10 14:58

Rin

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen
Heb 'm afgelopen nacht en middag even lekker zitten spelen, entertained me toch wel enorm. Speelt lekker weg, mooie grafische stijl die me echt enorm aan Ghost in the shell doet denken.

Alleen jammer dat je er zoveel tijd in moet steken om een beetje wapens te kunnen scoren.

• schwarzie2478
Ben ondertussen al iets verder in levels ( net level 12 gehit).
Kheb mijn eerste aankoop met samengespeelde muntjes gedaan ( 5000GP voor combat Rifle) en ik zie nu dat mijn volgende aankoop 10% duurder geworden is. Pff, iets nieuws unlocken zal nog een eindje duren.

• Vighu
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 24-10 19:43
Net begonnen met dit spel, vroeg me af of er ook nog tweakers zijn die deze game nog spelen??

• TYNOz
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 10-09 19:04
ben hem ook aan het downloaden nu nog 13 minuutjes via de torrent, die direct downloader is super sloom }:O

• Asgaro

Asgaro

YER A WIZARD HARRY

Ik heb de game niet meer geïnstalleerd sinds ik mijn PC is heb geformatteerd.
De game gaat binnenkort op Steam verschijnen (met achievements support) http://www.thatvideogameb...nother-free-to-play-game/
Dus ik wacht even daar op.

Asgaro wijzigde deze reactie 19-06-2012 13:18 (7%)

• Bremg
  • Laatst online: 23-10 19:32
wordt dit spel nog gespeeld? Ben het nu namelijk ook aan het downloaden..

-edit- Blijkbaar niet door jullie, vind het een matig spel overigens.

Bremg wijzigde deze reactie 01-07-2012 20:07 (33%)

• Asgaro

Asgaro

YER A WIZARD HARRY

quote:
Thanks, ga het straks dus is downloaden!
Op zich vind ik wel dat de game potentie heeft, dus ik wil het nog is een kans geven.
Toen ik de game probeerde indertijd, was er slechts 1 map beschikbaar. Maar ik heb vernomen dat er nu meerdere zijn?
Ik hoop dat ze iets aan de sound van de wapens hebben gedaan. Het klonk altijd zeer monotoon en niet spectaculair. Qua graphics daarentegen zit het wel goed :)

• Tsurany
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online

Tsurany

Downplayende elitist!

Het spel lijkt leuk, echter 11 minuten in de queue om in te loggen? FFS, dat is toch niet meer van deze tijd?

Edit: What the F? Kan ik eindelijk inloggen na 11 minuten mag ik weer 6 minuten wachten voor nog een queue. Zo trek je toch geen nieuwe mensen aan?

Tsurany wijzigde deze reactie 03-07-2012 15:38 (40%)

• Phyxion
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 25-10 13:45

Phyxion

Treexy.com | _/-\o_

quote:
Tsurany schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 15:31:
Het spel lijkt leuk, echter 11 minuten in de queue om in te loggen? FFS, dat is toch niet meer van deze tijd?

Edit: What the F? Kan ik eindelijk inloggen na 11 minuten mag ik weer 6 minuten wachten voor nog een queue. Zo trek je toch geen nieuwe mensen aan?
:') Dat is wel heel erg, servers wat overbelast? :')

Treexy.com | Driver Fusion. Zegt deze applicatie je niks? Neem dan eens een kijkje op de website! | 'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• TrekDude101
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 17:09

TrekDude101

Android 4.3!

Ik ben zelf uiteindelijk maar op de US servers gegaan, ik had geen zin in die queue :X Ik kon echter prima spelen, ondanks een ping van ~100

Mocht het spel bij anderen ook crashen als je de video-opties wil aanpassen; probeer het spel eens te starten zonder Steam. Dat heeft mij inmiddels ook een half uurtje gekost om uit te vogelen...

PSN: wilco1991| Samsung Galaxy Nexus - Android Power!|Specs: AMD Phenom II X4 945, MSI K9A2 CF, 4GB Kingston DDR2-800, ATi HD5850 x2, Antec Threehundred, 250GB Samsung SATA, Acer X243W

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

Downplayende elitist!

Ja US servers spelen opzich wel aardig. Ik vind de gameplay wel aardig op orde, schiet lekker weg. Enkel wel erg veel recoil en spread bij hipfire waardoor je veel moet inzoomen. Dat inzoomen vind ik echter weer niet echt bij zulke snelle gameplay passen, dan gaat het weer net te traag terwijl iedereen om je heen rent.

En de menu's zijn zware visuele bagger. Niet duidelijk en rustig maar vol clutter en overbodige onzin.

• PietjeP89
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 10-10 01:17
Zeer vermakelijk spel , gister voor het eerst gespeeld na de WTF is van TB. Lange tijd geen shooters aangeraakt maar denk dat ik hier toch wat tijd ga in kwijt spelen :P

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

Downplayende elitist!

Flink wat gespeeld en ik vind het steeds kutter. Duidelijk Pay2Win principe aanwezig en het spel zelf heeft een gigantische identiteitscrisis. Het is geen snelle shooter, het is geen tactische shooter,... samenraapsel van allerlei spellen. Blinkt nergens in uit en levert erg vreemde gameplay op.

• PietjeP89
quote:
Tsurany schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 20:01:
Flink wat gespeeld en ik vind het steeds kutter. Duidelijk Pay2Win principe aanwezig en het spel zelf heeft een gigantische identiteitscrisis. Het is geen snelle shooter, het is geen tactische shooter,... samenraapsel van allerlei spellen. Blinkt nergens in uit en levert erg vreemde gameplay op.
Vind dat pay2win nog wel goed meevallen , prijzen zijn eigenlijk redelijk hoog voor zelfs de standaard wapens. Met de standaard layout sta ik nog meestal in de top3 (en ik ben helemaal niet goed).

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

Downplayende elitist!

Het gaat voor mij ook deels om het principe. Geld tegen een spel aansmijten om zo voordelen te krijgen vind ik zeer walgelijk en verwerpelijk. Daar wil ik dan ook niet aan mee doen, zelfs al hoef je het niet perse te kopen. Als ik zie hoeveel verschil armor kan maken (4 of 5 kogels nodig, 20% verschil) en hoe duur dat in gold is. Dan zie je gewoon dat geld neerleggen verschil kan maken. Ik wil gewoon een spel kopen en dan het volledige spel krijgen, niet een gratis spel en dan alles los nog moeten kopen.

• PietjeP89
quote:
Tsurany schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 00:12:
Het gaat voor mij ook deels om het principe. Geld tegen een spel aansmijten om zo voordelen te krijgen vind ik zeer walgelijk en verwerpelijk. Daar wil ik dan ook niet aan mee doen, zelfs al hoef je het niet perse te kopen. Als ik zie hoeveel verschil armor kan maken (4 of 5 kogels nodig, 20% verschil) en hoe duur dat in gold is. Dan zie je gewoon dat geld neerleggen verschil kan maken. Ik wil gewoon een spel kopen en dan het volledige spel krijgen, niet een gratis spel en dan alles los nog moeten kopen.
Zo gaan er alleen maar meer spellen verschijnen vrees ik..
Maakt mij verder weinig uit of ze het doen of niet. Enigste waar ik tegen ben is dat als iemand er wat geld tegen aan gooit die persoon onmiddellijk zeer duidelijke voordelen krijgt tegenover iemand die dat niet doet.

In tegen stelling tot veel spellen kan je bij blacklight wel makkelijk de zelfde voordelen krijgen zonder er al te veel voor te doen. Per potje krijg je makkelijk 150 tot 200 GP , onmiddellijk genoeg om 1 volledig wapen te unlocken voor een dag. Als ik dit wapen dan leuk vind koop ik het gewoon elke dag opnieuw , die GP heb je zo terug verdient. Als er dan iemand beslist om dat zelfde wapen voor 7 euro voor altijd te kopen is dat zijn goed recht , hij krijgt er geen voordeel mee.

Heb gehoord dat het in tribes bijvoorbeeld heel anders is :P

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

Downplayende elitist!

Alleen je bent dus een paar honderd kwijt omdat je ook nog attachments nodig hebt. Dan nog armor en dergelijken en je moet al 10-15 potjes spelen omdat een dag te kunnen betalen.

• PietjeP89
Ja maar dan komen we op het punt wat ik wil duidelijk maken.

Zonder die attachments en zonder speciale armor gaat het voor mij ook nog meer dan voldoende.
Als level 1 kreeg ik mensen van level 9 met een iets specialer wapen en iets andere armor ook nog neer.

Van het moment dat ik als level 1 totaal geen kans meer maak tegen een hoger level iemand omdat hij mij gewoon one shot of niet neer te halen is , dan is er een probleem.

Iets wat je ook wel ziet bij andere spellen die niet werken met dit betaal/unlock systeem.

• Phyxion

Phyxion

Treexy.com | _/-\o_

quote:
PietjeP89 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 01:07:
[...]

Zo gaan er alleen maar meer spellen verschijnen vrees ik..
Maakt mij verder weinig uit of ze het doen of niet. Enigste waar ik tegen ben is dat als iemand er wat geld tegen aan gooit die persoon onmiddellijk zeer duidelijke voordelen krijgt tegenover iemand die dat niet doet.

In tegen stelling tot veel spellen kan je bij blacklight wel makkelijk de zelfde voordelen krijgen zonder er al te veel voor te doen. Per potje krijg je makkelijk 150 tot 200 GP , onmiddellijk genoeg om 1 volledig wapen te unlocken voor een dag. Als ik dit wapen dan leuk vind koop ik het gewoon elke dag opnieuw , die GP heb je zo terug verdient. Als er dan iemand beslist om dat zelfde wapen voor 7 euro voor altijd te kopen is dat zijn goed recht , hij krijgt er geen voordeel mee.

Heb gehoord dat het in tribes bijvoorbeeld heel anders is :P
Moet je dat dan elke dag opnieuw kopen? :X Ik heb het nog maar één dag gespeeld maar om nou elke dag weer nieuwe dezelfde unlocks te kiezen gaat mij wel erg ver.

Treexy.com | Driver Fusion. Zegt deze applicatie je niks? Neem dan eens een kijkje op de website! | 'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Avioto
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 25-10 13:30
quote:
Tsurany schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 01:10:
Alleen je bent dus een paar honderd kwijt omdat je ook nog attachments nodig hebt. Dan nog armor en dergelijken en je moet al 10-15 potjes spelen omdat een dag te kunnen betalen.
Dat is precies de reden dat ik dit niet lang ga spelen. In games als Battlefield speel je tenminste nog ergens voor, heb je een doel. Hier ben je al je shit kwijt na een dag en kan je weer opnieuw beginnen. |:(

Jammer, want het is best een leuke game.

PSN/Steam/Origin/uPlay/Nintendo ID/XBL: Avioto

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

Downplayende elitist!

quote:
Phyxion schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 08:33:
[...]
Moet je dat dan elke dag opnieuw kopen? :X Ik heb het nog maar één dag gespeeld maar om nou elke dag weer nieuwe dezelfde unlocks te kiezen gaat mij wel erg ver.
Je kan kiezen voor een dag, een week of permanent. Permanent kost echter zoveel dat het erg lastig is om dit te kunnen betalen.

• Phyxion

Phyxion

Treexy.com | _/-\o_

quote:
Tsurany schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:09:
[...]

Je kan kiezen voor een dag, een week of permanent. Permanent kost echter zoveel dat het erg lastig is om dit te kunnen betalen.
Meh, ik heb het al verwijderd hierdoor, erg jammer want ik dacht dat het permanent was en daardoor eindelijk een redelijke free to play game zou zijn.

• Asgaro

Asgaro

YER A WIZARD HARRY

quote:
Tsurany schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:09:
[...]

Inderdaad, het is zeer jammer dat de devs het zo gemaakt hebben. BF Play 4 Free heeft ook zo'n systeem waar wapens kopen samenhangt met een tijdssysteem.
Achja, het zal voor hen wel een gunstig economisch model zijn, maar ik zie mijzelf de game ook niet al te lang spelen hierdoor ...

• Bremg
Ik heb het spel nog een aantal dagen de kans gegeven en moet zeggen dat het stukken beter wordt!

Het jammere van het spel is het grote verschil in snelheid tussen hipfire en inzoomen. Dit kostte mij een hele hoop wennen. Daarbij is het met hipfire vooral fullspeed lood wegschieten, als je dit bij inzoomen ook doet dan raak je helemaal niks.. Stukje skill wat je dus nodig hebt en wat ik nu aardig beheers, sta nu ook vrijwel altijd in de top 3.

GP problemen heb ik totaal niet meer. Als je een level omhoog gaat krijg je een pakket met attachments ed die 3 dagen geldig zijn. Per potje verdien ik ongeveer 200 gp. Attachments permanent kopen heeft totaal geen zin omdat je later betere attachments wilt. Ik speel denk 5 potjes per dag gemiddeld en heb nu meer dan 4000 gp die ik niet gebruik.

Ik gebruik echter alleen een assault rifle met een 2.4 of 3x zoom scope en wat upgrades. Armor en nodes allemaal standaard.

Ben het er overigens wel mee eens dat het menu echt bagger lelijk en on overzichtelijk is..
Ik kan bijvoorbeeld nergens vinden waar je nodes kunt kopen?
Wapens vind ik ook niet terug behalve als ik sorteer op populair.

Nog een tipje: Er zit een bug in het weergeven van de ping vd servers. Vaak kan ik geen server vinden omdat ik alles boven de 100ping uit heb staan, 2000 ping servers zijn meestal gewoon prima (ping onder de 100).

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

Downplayende elitist!

quote:
Asgaro schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 13:30:
Inderdaad, het is zeer jammer dat de devs het zo gemaakt hebben. BF Play 4 Free heeft ook zo'n systeem waar wapens kopen samenhangt met een tijdssysteem.
Achja, het zal voor hen wel een gunstig economisch model zijn, maar ik zie mijzelf de game ook niet al te lang spelen hierdoor ...
BF Pay2Win had idd een prachtige gameplay maar er kwamen steeds meer nieuwe wapens di eje voor echt geld moest kopen en je moest wel elke dag spelen om wapens te kunnen blijven verlengen. Je kon alsnog makkelijk bovenaan eindigen zonder die nieuwe wapens maar het gevoel dat je kreeg om door zo'n iemand gekilled te worden was niet bepaald plezant. Zeker als hij nog een paar % HP over had kreeg ik sterk het idee dat hij dat niet gehad zou hebben als hij niet had betaald.

• PietjeP89
Iets permanent kopen kost niet zo gek veel hoor. Rond de 3000 GP , dit heb je na 1 of 2 dagen spelen makkelijk bij elkaar.

Heeft ook zijn voordelen natuurlijk. Je geeft nooit geld uit aan een wapen dat bagger is , je speelt er eerst een dagje mee , bevalt het je dan koop je het gewoon , of ja , zo zie ik het dan weer als voordeel :P

• Phyxion

Phyxion

Treexy.com | _/-\o_

quote:
Bremg schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 15:56:
Ik heb het spel nog een aantal dagen de kans gegeven en moet zeggen dat het stukken beter wordt!

Het jammere van het spel is het grote verschil in snelheid tussen hipfire en inzoomen. Dit kostte mij een hele hoop wennen. Daarbij is het met hipfire vooral fullspeed lood wegschieten, als je dit bij inzoomen ook doet dan raak je helemaal niks.. Stukje skill wat je dus nodig hebt en wat ik nu aardig beheers, sta nu ook vrijwel altijd in de top 3.
Als dat je enige probleem is: dat kan je gewoon aanpassen in de settings :+

• Bremg
quote:
Phyxion schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 16:40:
[...]

Als dat je enige probleem is: dat kan je gewoon aanpassen in de settings :+
Heb idd de sensitivity hoger gezet :)

• schwarzie2478
Ik ben ondertussen level 14. En ik ben nog altijd niet overtuigd dat het pay2win.
Als je 3 matchen gespeeld hebt, kun je hetzelfde wapen huren voor 24u.
Trouwens die andere wapens zijn niet overpowerd.
Ik prefereer zelfs het standaard wapen, waar ik soms een paar tweaks aan doen.
Ik merk zonder hier iemand op stang te willen jagen dat als er iemand klaagt over Pay2win in de game,
hij/zij meestal niet de beste speelstijl heeft.
Levelkennis, headshots en deftig gebruik maken van de HRV zijn voor mij de grootste verschil makers!

• Bremg
quote:
schwarzie2478 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 17:31:
Ik ben ondertussen level 14. En ik ben nog altijd niet overtuigd dat het pay2win.
Als je 3 matchen gespeeld hebt, kun je hetzelfde wapen huren voor 24u.
Trouwens die andere wapens zijn niet overpowerd.
Ik prefereer zelfs het standaard wapen, waar ik soms een paar tweaks aan doen.
Ik merk zonder hier iemand op stang te willen jagen dat als er iemand klaagt over Pay2win in de game,
hij/zij meestal niet de beste speelstijl heeft.
Levelkennis, headshots en deftig gebruik maken van de HRV zijn voor mij de grootste verschil makers!
Sterker nog, ik had net die heavy assault rifle geunlocked en die vind ik een stuk slechter dan de standaard assault rifle. Doordat de recoil zo enorm is schiet dat ding op afstand heel slecht.. Morgen dan ook niet meer opnieuw kopen.

• Cergorach
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 19:05
quote:
Avioto schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 09:47:
[...]

Dat is precies de reden dat ik dit niet lang ga spelen. In games als Battlefield speel je tenminste nog ergens voor, heb je een doel. Hier ben je al je shit kwijt na een dag en kan je weer opnieuw beginnen. |:(

Jammer, want het is best een leuke game.
Wellicht ben ik old skool, maar het gaat er toch om dat een spelletje leuk is en niet dat je er wat mee 'bereikt' dmv. een artificial level/weapon/medal/achievement. Het spelletje gaat toch niet om wat je ermee verzamelt, maar hoe het speelt?

Je kan trouwens prima je wapen components permanent aanschaffen, een weapon stock 'kost' 5500GP en ik speel momenteel best slecht en haal toch 150-200GP per game, een game is gemiddeld 10min, dus ongeveer 30-40 games voor een permanente stock (boltaction voor Sniper Rifles) of 5-7 uur. Ik ben nu bijna zover voor mijn tweede stock, tussendoor maak ik gebruik van 200GP/dag wapens en de items uit de level packs die je gratis krijgt bij elk level.

Het speelt een beetje anders dan de beta, ik mis minstens één map en ik mis mijn cloak (we kregen 3000Zen om te spenderen in Beta, natuurlijk als eerste de cloak gekocht. De GP permanent prijzen zijn wel een stuk omlaag gegaan trouwens.

• tha_crazy
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 24-10 16:45
dit spel de afgelopen paar dagen ook lekker aan het spelen geweest.
Helaas heb ik om de 1 of andere reden sinds donderdagavond last van lag, eerst 2K en nu nog 200+
meer mensen hier daarmee?

• Bremg
quote:
tha_crazy schreef op zondag 08 juli 2012 @ 21:34:
dit spel de afgelopen paar dagen ook lekker aan het spelen geweest.
Helaas heb ik om de 1 of andere reden sinds donderdagavond last van lag, eerst 2K en nu nog 200+
meer mensen hier daarmee?
Sluit het spel net af, geen last van lag..

• tha_crazy
quote:
Bremg schreef op maandag 09 juli 2012 @ 19:52:
[...]

Sluit het spel net af, geen last van lag..
Heb het vanavond nog niet getest, gisteren had ik nog wel lag. Ongveeer 200ms

• Cergorach
Servers EU net niet bereikbaar...

• tha_crazy
Gisteravond weer lag gehad +/- 200ms
ff wat afgezocht, een UK topic tegengekomen dat hun verkeer eerst via de US geroute werd.
even een tracert utigevoerd en die van mij dus ook.

Nu de vraag hoe het op te lossen is.

• Bremg
quote:
tha_crazy schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 16:19:
Gisteravond weer lag gehad +/- 200ms
ff wat afgezocht, een UK topic tegengekomen dat hun verkeer eerst via de US geroute werd.
even een tracert utigevoerd en die van mij dus ook.

Nu de vraag hoe het op te lossen is.
Zat je niet per ongeluk op de USA server? Wel raar dat jij dat hebt en ik niet..

• iNFiNiTY-
  • Laatst online: 23:32
''free to play''

starter pack kopen 20 euro.. lol :x

Ben hem aan het downloaden, kijken of het wat is.

• Cergorach
quote:
iNFiNiTY- schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 22:55:
''free to play''

starter pack kopen 20 euro.. lol :x
Dat is absoluut niet noodzakelijk, je kan prima spelen zonder iets te kopen voor RL cash!

• Bremg
Begin me wel steeds meer ter irriteren aan die gasten die er veel geld instoppen.

• Cergorach
quote:
Bremg schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 20:10:
Begin me wel steeds meer ter irriteren aan die gasten die er veel geld instoppen.
Waarom? Kunnen zij iets wat jij niet kan (eventually)?

Ik ben nu halvewegen lvl 17 en heb een half permanent sniper rifle en een permanent secondary weapon. Voor mijn fast shooter gebruik ik voorlopig een gehuurde gun voor 200GP per dag. Volgende op de wishlist is een permanente cloak op level 20.

Ik vind het prachtig dat ik met de GP van een aantal games een custom weapon kan huren om te proberen ipv 25x maal dat aantal uit te geven aan een permanente versie. Toevallig ook iets teveel GP uitegegeven aan random node packs, anders was ik nog iets verder geweest met mijn permanente aankopen dmv. GP.

En ook al ben ik straks level 30+, ik ben bang dat mijn achterwerk gekicked blijft worden door level 5 gastjes die goed zijn in FPSen... ;-)

• SCARfaceE
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 23:42
Servers not available?

PSN ID: Beest41

• rayhvh
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 24-10 17:14
het speelt lekker. goede fps / niet te buggy.
ik kon er gene bal van. heb het toen niet meer geprobeerd. nu weer eens geprobeerd. en eindig vaak hoog.
(misschien omdat ik low rank ben / speel met low?)
maar tis wel leuk. en ik houd van costumize. totdat ik de perfect gun heb 8)

• Olympia
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 05-05 02:28
De lay-out van de menu's vind ik vreselijk; ze zijn erg onoverzichtelijk.

Een ander punt waar ik mateloos aan ergerde was het feit dat je je tegenstanders d.m.v. van de V-toets kunt bekijken voor een bepaalde tijd. Dit haalt wat mij betreft het plezier uit deze shooter. Ik snap wel dat je met zulke grote maps veel campers krijgt zonder dit extraatje, maar ze kunnen het op z'n minst verbeteren. Bijv. door de herstelperiode langer te laten duren, zodat je niet elke 15 seconden in staat bent je tegenstanders te zien.

• pica
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 21:21
quote:
Olympia schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 23:51:
De lay-out van de menu's vind ik vreselijk; ze zijn erg onoverzichtelijk.

Een ander punt waar ik mateloos aan ergerde was het feit dat je je tegenstanders d.m.v. van de V-toets kunt bekijken voor een bepaalde tijd. Dit haalt wat mij betreft het plezier uit deze shooter. Ik snap wel dat je met zulke grote maps veel campers krijgt zonder dit extraatje, maar ze kunnen het op z'n minst verbeteren. Bijv. door de herstelperiode langer te laten duren, zodat je niet elke 15 seconden in staat bent je tegenstanders te zien.
Dat de menus onoverzichtelijk zijn ben ik 100% met je eens, maar wat betreft de V toets, dit ben ik totaal met je oneens, juist omdat mensen continu in dat ding aan het loeren zijn kan je leuke dingen doen, zeker in combinatie met de tool die iedereen in een bepaalde locatie onzichtbaar maken voor dat ding.

Zeker met games waar je stationair moet zijn zoals bijv control points of CTF kan je dit heel goed in de verdediging tot je voordeel gebruiken.

Ik heb dit spel ergens vorige week ondekt en ik moet zeggen dat het me heel goed bevalt, veel variatie dmv de verschillende goed uitgewerkte gamemodes en customizable guns, veel mogelijkheden voor verschillende tactieken en playstyles.

Enige wat ik jammer vind zijn zoals eerder gezegd de menu's, en daarnaast zou het ook wel leuk zijn als je je mannetje wat meer visueel kon customizen.

Steam

• iNFiNiTY-
  • Laatst online: 23:32
Schiet wel lekker, ik raak ze aardig met mn iets aangepaste basic AR. Prima wapen, aimen is ook key lijkt me.

• Asgaro

Asgaro

YER A WIZARD HARRY

Enkele dagen deze game nog maar eens gedownload, maar nu via Steam. Heb er nu 4 uur gameplay opzitten en het bevalt me wel. :)
Het is niet echt pay-to-win: met je standaard assault rifle kan je perfect winnen en voel je je niet benadeeld. Het draait vooral om skill en juist mikken in deze game, en niet om het hebben van een beter wapen.

Voor de rest bevalt de game mij wel en ik denk dat ik er nog aardig wat tijd in zal steken! Het enigste echte minpunt dat ik zou kunnen opnoemen, is het geluid. Het geluid van de wapens is wat eentonig vergeleken met andere shooters. edit: Hmm, na wat meer spelen, vallen de geluiden eigenlijk goed mee! Ze hebben iets aanstekelijks.

Maar pay-to-win is het niet echt. Na elke match krijg je ook points waarmee je dan wapens en andere zaken kunt kopen. True, die wapens kan je dan maar goedkoop aanschaffen voor een bepaalde tijdsduur (1 of 5 dagen ofzoiets), maar intussen krijg je terug points hé dus in principe maakt dat niet uit en kan je eeuwig je geliefde wapen blijven aankopen. (Of je kan sparen: het is ongeveer 1700 points om een wapen permanent te houden dus na ongeveer 10 matches heb je dat aantal bereikt.)
Want je krijgt wel veel points bij een match. Een wapen lenen kost +- 200 points en als ik het mij goed herinner krijg je voor 1 match al zo rond de 200 points als je hoog in je team eindigt. (In Team Deathmatch zelfs tot rond de 250)

Straks eens in die in-game store rondneuzen. Maar ik zeg het: zelfs met de standaard equipment stond ik 3/4de van de tijd in de top 3 van mijn team, dus benadeeld ben je zeker niet.

Dusja, toch wel een aanrader. :)

Asgaro wijzigde deze reactie 23-09-2012 00:22 (14%)

• SomerenV
  • Registratie: november 2010
  • Nu online

SomerenV

Beetje (heel) vreemd

Valt me tegen dat er niet zoveel animo lijkt te zijn hier op het forum voor deze game. Ik heb hem gisteren gedownload en vind hem echt heerlijk!

Het hele pay2win-principe gaat bij BL:R niet op wat mij betreft. Vandaag in meerdere matches het op moeten nemen tegen gasten van level 20+ met allerlei fancy armor en wapens en toch regelmatig 1e of 3e geworden (2e gek genoeg niet :+ ). En dat terwijl ik gewoon rond liep te knallen met m'n standaard uitrustig. Lekker snelle game, korte potjes en als je genoeg speelt kun je met je gewonnen punten (GP) nieuwe spulletjes kopen.

Het enige wat ik toe nu toe irritant vind zijn die gasten met een speedboost of wat het ook is. Die gaan echt rete snel en zijn bijna niet te raken. Wel weer leuk als je ze aan ziet komen op je visor en ze vervolgens neermaait zodra ze het hoekje om komen O-)
Pagina: 1

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBTablets

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013