Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Jpjedi
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 17-08 23:22

Jpjedi

Minderhout, BelgiŽ

quote:
Servor schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 21:57:
[...]

Heb ik dus ook. Veel films worden niet automatisch gesnatched.

Daarnaast lijken XMBC notificaties niet te werken. Over de oude CP was ik niks dan tevreden, deze versie kost me hoofdbrekens. Wellicht dat ik weer terug ga want ik zie de toegevoegde waarde nog niet zo nu.
Hmmm

Zijn er meer mensen met dit probleem? Ik zou graag een lead hebben naar de oorzaaak want ik zoek me gek maar kan niets vinden dat dit kan veroorzaken. :?

Er gebeurt verder ook niks als ik op het groene pijltje druk in onderstaand scherm. (Waarvan ik uit ga dat het manueel downloaden betreft).

Ik heb de timeouts voor de zekerheid nagekeken maar die staan meer dan ruim (300 seconden) dus dat kan het issue ook niet zijn.

http://i89.photobucket.com/albums/k210/Jedi05071977/CP2versies.jpg

Jpjedi wijzigde deze reactie 13-07-2012 13:44 (24%)

trakt.tv: jpjedi

• serhat
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 21-08 13:07
quote:
schumi2004 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 10:35:
[...]

Je klopt maar als de mogelijkheid er is dan zou ik het ook graag werkend willen zien ;)

Tot op heden krijg ik SSL niet aan de gang met NZBget.

Edit:
Denk een provider issue, heb nu een andere geprobeerd en daar werkt het wel netjes bij.
Dat is waar. Even meedenkend. Je hebt verschillende versies van SSL/TLS. Zou het zijn dat hij daarop fout gaat, dat de server het niet ondersteund, iig de versie die nzbget standaard probeert te gebruiken. Dat verwacht ik tegenwoordig eigenlijk niet meer, maar het zou niet de eerste WTF moment op internet zijn. ;)

Zo kan je specifiek in Sab aangeven welke versie van SSL hij moet gebruiken. Misschien dat je even op zoiets moet zoeken?

Desnoods even lokaal Sab installeren en testen met die server door de SSL intellingen te wijzigen (Onder Config -> Switches -> Server -> SSL type) en kijken of dat binnen Sab wel uit maakt.

Als last resort (als je het echt heel erg wilt) zou je stunnel kunnen gebruiken om het voor elkaar te krijgen, maar dan draai je weer een extra applicatie.

serhat wijzigde deze reactie 13-07-2012 11:29 (16%)

• Striker2k2
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 08:33
Ik draai nu nog de sabnzbd, sickbeard, coucpotato packages van Superzebulon op mijn Synology. Hoe kan ik overstappen op de packages van synocommunity zonder instellingen en bestaande lijsten te verliezen? (met name de wanted list van cp v1)

• Workaholic
  • Registratie: februari 2003
  • Niet online

Workaholic

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen
Kan iemand mij adviseren over het volgende:

Ik heb recent een synology nas gekocht en maak gebruik van Spotweb voor het downloaden van mijn films, muziek en series etc. Dit gaat perfect.

Nu wil ik naast spotweb downloads ook gebruik maken van sickbeard voor specifieke series.

Het probleem is alleen dat ik geen post processing kan gebruiken voor SAB en Sickbeard.
Als ik SAB uitzet kan ik niet meer handmatig downloaden via spotweb en dan laten sorteren.

Als ik SAB aanlaat staan en Sickbeard inschakel dan gaan ze elkaar in de weg zitten.
Ik kan prima leven met de SAB auto sortering (dit werkt ook vanuit sickbeard), maar het nadeel is dat mijn sickbeard op fetched blijft staan ipv downloaded.

Iemand een idee hoe ik fetched kan instellen als downloaded? Of een script welke dit omzet van fetched naar downloaded? Handmatig doen gaat ook vervelen.

Het autoprocess script instellen in SAB voor sickbeard werkt overigens niet omdat SAB alles al heeft verplaatst naar een eigen map etc.

Workaholic wijzigde deze reactie 13-07-2012 15:01 (66%)

Imgur of photobucket alternatief voor foto's uploaden http://imgup.nl

• Anthirian
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 17:51

Anthirian

In Trance We Trust

quote:
Striker2k2 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 11:47:
Ik draai nu nog de sabnzbd, sickbeard, coucpotato packages van Superzebulon op mijn Synology. Hoe kan ik overstappen op de packages van synocommunity zonder instellingen en bestaande lijsten te verliezen? (met name de wanted list van cp v1)
De Wanted List van CP kun je importeren in CP2. Bewaar daarvoor de data.db database uit de map van CP en importeer die via het instellingenmenu van CP2.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

• RudolfR
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 13:18
quote:
Workaholic schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 13:48:
Kan iemand mij adviseren over het volgende:
Waarom maak je in SAB geen aparte categorie in voor de series van sickbeard?
Deze verplaats je niet met SAB, maar hier laat je sickbeard de postprocessing voor regelen mbv 't sabtosickbeard script?

• Joster
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 22:14
quote:
serhat schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 10:05:
[...]

Zou niet moeten,, maar.. waarom SSL trouwens? Zeker op een synology.. Het kost redelijk wat CPU om SSL te gebruiken zeker als het met 10 mb/s moet gaan bijvoorbeeld.. CPU die ik liever voor andere dingen gebruik, tenzij je ISP het zou blokkeren of je heel paranoia bent.. daar is het dan ook voor bedoeld,, toch?
Waarom en voor wat precies zou je SSL aan moeten zetten?

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

SSL is een beveiliging. Dat betekent dat mensen het verkeer in principe niet zouden kunnen afluisteren (denk aan BREIN of andere malafide organisatie).

• Jpjedi

Jpjedi

Minderhout, BelgiŽ

Ik draai met SSL want niemand hoeft te weten wat ik binnentrek, zeker niet in Belgie waar een andere auteurswet bestaat dan in Nederland.

• serhat
quote:
Anthirian schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 22:41:
SSL is een beveiliging. Dat betekent dat mensen het verkeer in principe niet zouden kunnen afluisteren (denk aan BREIN of andere malafide organisatie).
+ vroeger was het bijvoorbeeld wel eens zo dat ISP's torrentdata gingen blokkeren/vertragen. Dit doen ze door naar je data die je stuurt te kijken en als het bijvoorbeeld torrent data bevat, het een lagere prioriteit geven of een snelheidscap overheen gooien. Dit zouden ze met usenet theoretisch gezien ook kunnen doen. Als je het via SSL doet echter, kunnen ze de data niet meer bekijken en op basis daarvan actie ondernemen. Voor hun is het dan "just some random garbage", bij wijze van. Voor zover ik weet hebben wij daar in NL geen last van, daarom ook voor mij een reden om het uit te zetten, gezien het dan onnodig resources gaat gebruiken.
quote:
Jpjedi schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 22:43:
Ik draai met SSL want niemand hoeft te weten wat ik binnentrek, zeker niet in Belgie waar een andere auteurswet bestaat dan in Nederland.
Usenet is niet zoals torrent dat een ander kan zien wat je download. Alleen je ISP zou dat theoretisch kunnen zien en de usenet server waar je het vandaan haalt. ISP kan je omzeilen door SSL te gebruiken inderdaad, maar ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat ze dat actief doen. Dat mag ook niet voor zover ik weet. Usenet providers verwijderen vaak juist bewust hierom na x dagen de logs van de servers. Ze houden maar vaak van de laatste 3 dagen logs bij, zodat, al zou het rechterlijk gevraagd worden, ze niet meer dan 3 dagen kunnen leveren. Het loggen is meer bedoeld om problemen op te kunnen sporen en kunnen verhelpen.

serhat wijzigde deze reactie 13-07-2012 22:49 (32%)

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

quote:
serhat schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 22:44:
[...]
Usenet is niet zoals torrent dat een ander kan zien wat je download. Alleen je ISP zou dat theoretisch kunnen zien en de usenet server waar je het vandaan haalt. ISP kan je omzeilen door SSL te gebruiken inderdaad, maar ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat ze dat actief doen. Dat mag ook niet voor zover ik weet. Usenet providers verwijderen vaak juist bewust hierom na x dagen de logs van de servers. Ze houden maar vaak van de laatste 3 dagen logs bij, zodat, al zou het rechterlijk gevraagd worden, ze niet meer dan 3 dagen kunnen leveren. Het loggen is meer bedoeld om problemen op te kunnen sporen en kunnen verhelpen.
En toch gebruik ik wel SSL, je weet maar nooit namelijk. Van de een op de andere dag kan het zijn dat een provider gedwongen wordt (door wie dan ook) om toch jouw gegevens te overhandigen, en dan wil ik liever dat het dan toch niet kan.

Back on topic:
Nu CP2 is ondersteund in Qouch, is er al iets bekend over een ETA voor Headphones-integratie?

Anthirian wijzigde deze reactie 14-07-2012 00:48 (6%)

• Jpjedi

Jpjedi

Minderhout, BelgiŽ

quote:
Anthirian schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 00:46:
[...]

En toch gebruik ik wel SSL, je weet maar nooit namelijk. Van de een op de andere dag kan het zijn dat een provider gedwongen wordt (door wie dan ook) om toch jouw gegevens te overhandigen, en dan wil ik liever dat het dan toch niet kan.

Back on topic:
Nu CP2 is ondersteund in Qouch, is er al iets bekend over een ETA voor Headphones-integratie?
Dat dus, ...

En over qouch, ik krijg geen verbinding met cp2 terwijl 1 perfect werkte. Ik enable cp2 en pas standaard poort 5000 aan naar 5050. Moet er nog meer ingesteld worden?

• Oppie
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 18-08 21:03
Stel het path in op /wanted , zie ook: http://forums.sabnzbd.org...37ad2f&p=67877#p67877

• serhat
quote:
Dat snap ik allemaal wel.. ik bedoel meer van.. als je een iets minder sterke bak hebt die het moet doen, zou je het zeker wel in de downloadsnelheid moeten werken (ervan uitgaande dat je een best snelle verbinding hebt). Dan is het een overweging waard om het niet te doen

Laten we weer ontopic gaan.. :)

• Workaholic
  • Niet online

Workaholic

Weet iemand hoe ik Hell's kitchen US werkend krijg in Couchpotato?
quote:
Unable to find a download for Hell's Kitchen (US) - S10E08 - 12 Chefs Compete
Als ik hem toevoeg bij series dan ziet hij alle afleveringen, maar downloaden lukt gewoon niet. Ook niet als ik handmatig search doe vanuit Sickbeard.

Als ik echter via binsearch, spotweb, spotnet etc zoek dan staan ze er gewoon op.

Kan iemand dit testen en kijken of jullie hetzelfde probleem hebben? Probeer maar is wat laatste episodes te downloaden van de laatste season.

Ik gebruik overigens nzbmatrix en de sickbeard search engines.

Workaholic wijzigde deze reactie 15-07-2012 13:05 (9%)

• wvkreg
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 01-09 16:12
is CP V2 of Sickbeard er al voor Readynas? rndu6000 (x86 intel)

wvkreg wijzigde deze reactie 15-07-2012 14:11 (37%)

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 20:57

sjaool

Every life should have 9 cats

Dit wordt er over gezegd op het ReadyNASXtras forum.

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

quote:
Workaholic schreef op zondag 15 juli 2012 @ 13:03:
Weet iemand hoe ik Hell's kitchen US werkend krijg in Couchpotato?

[...]

Als ik hem toevoeg bij series dan ziet hij alle afleveringen, maar downloaden lukt gewoon niet. Ook niet als ik handmatig search doe vanuit Sickbeard.

Als ik echter via binsearch, spotweb, spotnet etc zoek dan staan ze er gewoon op.

Kan iemand dit testen en kijken of jullie hetzelfde probleem hebben? Probeer maar is wat laatste episodes te downloaden van de laatste season.

Ik gebruik overigens nzbmatrix en de sickbeard search engines.
Ik neem aan dat je Sick Beard bedoelt en niet CouchPotato. Zet eens de kwaliteit op custom en selecteer alle mogelijke opties bij initial en bij archive. Werkt het dan wel, dan moet je even kijken wat er binnen komt en daar je kwaliteit op afstellen.

• Workaholic
  • Niet online

Workaholic

quote:
Anthirian schreef op zondag 15 juli 2012 @ 15:37:
[...]

Ik neem aan dat je Sick Beard bedoelt en niet CouchPotato. Zet eens de kwaliteit op custom en selecteer alle mogelijke opties bij initial en bij archive. Werkt het dan wel, dan moet je even kijken wat er binnen komt en daar je kwaliteit op afstellen.
Sorry Sickbeard inderdaad.

Aangepast naar any en dan pakt hij inderdaad SD TV,
Als ik handmatig zoek via binsearch, nzbindex of spotweb kan ik zowel SD als HD vinden.

Maar goed, het is beter dan niets :)

Workaholic wijzigde deze reactie 15-07-2012 22:28 (10%)

• Jpjedi

Jpjedi

Minderhout, BelgiŽ

Ik ben een stapje verder met mijn probleem dat CP2 geen nzb's pushed naar SAB. Ik heb CP2 opnieuw geinstalleerd en krijg nu wel duidelijke errors in CP2 log:

[.core.downloaders.sabnzbd] Traceback (most recent call last):
File "C:\Program Files\CouchPotatoServer\couchpotato\core\downloaders\sabnzbd\main.py", line 42, in download data = self.urlopen(url, timeout = 60, params = {"nzbfile": (nzb_filename, filedata)}, multipart = True, show_error = False)
File "C:\Program Files\CouchPotatoServer\couchpotato\core\plugins\base.py", line 130, in urlopen data = opener.open(request, timeout = timeout).read()
File "C:\Python27\lib\urllib2.py", line 406, in open response = meth(req, response)
File "C:\Python27\lib\urllib2.py", line 519, in http_response 'http', request, response, code, msg, hdrs)
File "C:\Python27\lib\urllib2.py", line 444, in error return self._call_chain(*args)
File "C:\Python27\lib\urllib2.py", line 378, in _call_chain result = func(*args) File "C:\Python27\lib\urllib2.py", line 527, in http_error_default raise HTTPError(req.get_full_url(), code, msg, hdrs, fp)
HTTPError: HTTP Error 404: Not Found

Iemand een idee wat dit kan inhouden?

• Fire69
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 22:58
quote:
Jpjedi schreef op zondag 15 juli 2012 @ 22:55:
Ik ben een stapje verder met mijn probleem dat CP2 geen nzb's pushed naar SAB. Ik heb CP2 opnieuw geinstalleerd en krijg nu wel duidelijke errors in CP2 log:

[...]

HTTPError: HTTP Error 404: Not Found

Iemand een idee wat dit kan inhouden?
Die HTTP-error lijkt me ergens een foutje in je config te zijn.
Wat heb je in CP ingesteld als path naar Sab?

Move along folks, nothing interesting to see here.

• Jpjedi

Jpjedi

Minderhout, BelgiŽ

quote:
Fire69 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 23:30:
[...]

Die HTTP-error lijkt me ergens een foutje in je config te zijn.
Wat heb je in CP ingesteld als path naar Sab?
localhost:8080

Verrek je hebt me aan het denken gezet, ik heb er http://localhost:8085/sabnzbd/ van gemaakt en ik kan handmatig nu downen. Automatisch zal ook wel lukken nu!

Vreemd dat dit ineens zo is ontstaan terwijl het wel gewerkt heeft..

Jpjedi wijzigde deze reactie 16-07-2012 00:04 (32%)

• Servor
  • Registratie: november 1999
  • Niet online
Heeft CPv2 in de afgelopen paar dagen ťcht 5 updates gehad? Zag zoiets voorbij komen op Notifio.

• MikeOO
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 14:54
Meer mensen last van zodra CPv2 een update heeft uitgevoerd CPv2 niet meer bereikbaar is. Als ik de URL invul dan blijft hij maar zoeken en daar blijft het bij.

CPv2 in Package center even stopen en starten lost het ook niet op.
NAS opnieuw starten en hij is direct bereikbaar.

Heb automatische updates maar even uitgezet.

• Brickman
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 01-03 12:41
quote:
Servor schreef op maandag 16 juli 2012 @ 08:14:
Heeft CPv2 in de afgelopen paar dagen ťcht 5 updates gehad? Zag zoiets voorbij komen op Notifio.
Het meeste werk wordt in de development branch gedaan. Als alles goed werkt wordt eens in de x weken alles naar de master branch doorgezet.

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

• Servor
  • Registratie: november 1999
  • Niet online
quote:
MikeOO schreef op maandag 16 juli 2012 @ 08:49:
Meer mensen last van zodra CPv2 een update heeft uitgevoerd CPv2 niet meer bereikbaar is. Als ik de URL invul dan blijft hij maar zoeken en daar blijft het bij.

Hm nog niet gemerkt, aan de andere kant, ik heb net een wat oudere film aan m'n Trakt watchlist toegevoegd en hij heeft nog niks gesnatched. Wat meestal een teken is dat er iets niet werkt idd. Dus zou kunnen, na al die updates.

• Jpjedi

Jpjedi

Minderhout, BelgiŽ

Ik vermoed dat door die updates mijn settings op een of andere manier aangepast zijn. In hoofdlijnen staat alles netjes zoals het was maar na het aanpassen van de port heb ik nog wat dingetjes moeten bijstellen waarvan ik zeker wist dat ze anders stonden.
Nu ik dus de boel weer aan de gang heb gekregen is vannacht een lijstje films dan eindelijk door gekomen, ik helemaal blij.

Echter nu mist voor elk video bestand de extensie :S Ik heb renaming voor het bestand niet aan staan, folders zijn wel netjes aangemaakt maar het bestand mist ineens de extensie.. Hoe kan dat nu weer!?

• job
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 21:59
Wat bedoel je met "ik heb renaming niet aan staan"? Dat je het vinkje bij postprocessing er niet hebt staan, of dat je bij de rename opties voor original hebt gekozen?
In het eerste geval is het vrijwel onmogelijk dat CP de extensie weghaalt, in het tweede geval moet je bij renaming eens kijken of je de .ext optie niet vergeten bent.

• Jpjedi

Jpjedi

Minderhout, BelgiŽ

quote:
job schreef op maandag 16 juli 2012 @ 11:18:
Wat bedoel je met "ik heb renaming niet aan staan"? Dat je het vinkje bij postprocessing er niet hebt staan, of dat je bij de rename opties voor original hebt gekozen?
In het eerste geval is het vrijwel onmogelijk dat CP de extensie weghaalt, in het tweede geval moet je bij renaming eens kijken of je de .ext optie niet vergeten bent.
File renaming heb ik op original staan maar daar mist na de update inderdaad nu ook <EXT>

Hoe kan dat toch? Mijn instellingen overhoop door een update?? Er komt echt niemand anders op mijn server. :S

• Piet91
  • Registratie: november 2009
  • Nu online
quote:
MikeOO schreef op maandag 16 juli 2012 @ 08:49:

Zoiets heb ik ook. Eerst Couchpotato V2 disabled, toen weer enabled. NAS een aantal keren herstart en ik kan CP nog niet bereiken; pagina kan niet worden weergegeven. Neem ik de URL vanuit de webinterface van de Qnap dan laadt hij een grijs scherm, meer niet.
Handig...

Piet91 wijzigde deze reactie 16-07-2012 15:36 (7%)

• b_smulders
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 23-04 22:33
Ik ben bezig met een migratie van CouchPotato V1 naar V2. V2 is nog niet helemaal stabiel maar doordat de V1 support gestopt is ben ik toch over gegaan.

Wat lastig goed te krijgen is, is de custom quality. Ik wil bij een film het volgende doen:
  • Alleen 720p beschikbaar, deze downloaden, en de volgende dag zoeken naar 1080p
  • Alleen 1080p beschikbaar, deze downloaden, stoppen met zoeken
  • Zowel 720p als 1080p beschikbaar, 1080p downloaden en stoppen met zoeken
  • Niks beschikbaar, de volgende dag weer zoeken
Dit zijn mijn settings, ik heb de instructie aan de rechterkant gevolgd:
http://i49.tinypic.com/16lwcis.png

Wat nu het probleem is, is dat CP zowel de 720P als 1080P aan SAB toevoegt. Waarom het dit doet weet ik niet. Hoe kan ik instellen dat het op mijn manier gaat?

• Kixtart
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 26-08 13:53

Kixtart

T.net PowerMod

Destruction = Improvement

Moet je niet sowieso 'wait 1 day' nemen dan? Just guessing ;)

☻/
/▌
/ \

• b_smulders
quote:
Kixtart schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:37:
Moet je niet sowieso 'wait 1 day' nemen dan? Just guessing ;)
Dat heeft volgens mij een andere functie. Als er alleen een 720p versie is, een dag wachten op de 1080p anders de 720p binnenhalen.

• I-King
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 01-09 15:40
Zet 1080P eens boven 720P?

• b_smulders
quote:
Hij haalt alsnog beide versies binnen. Het enige verschil is dat hij eerst naar de 1080P op zoek gaat en enkele seconde later naar de 720P versie.

Verder zag ik zojuist in de settings dat de kruisjes anders stonden, zonder dat ik er aan heb gezeten. Schijnbaar is dat in een restart automatisch gegaan. Is het mogelijk dat het quality gedeelte van V2 nog in alpha/beta fase is en ik er maar beter vanaf kan blijven? En in de tussentijd terug naar V1?

• schumi2004
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 14:56

schumi2004

En toch zit me dat NZBget me niet helemaal lekker, ik kom namelijk geregeld dergelijke meldingen in queue tegen
quote:
ERROR Mon, 16 Jul 2012 14:01:25 +0200 Error parsing nzb- file: Start tag expected, '<' not found
ERROR Mon, 16 Jul 2012 14:01:25 +0200 Failed to parse nzb- file
Is hier vanaf te komen of is dit gewoon een handmatige actie om alsnog te downloaden. Als het een handmatige actie wordt dan switch ik ondanks de performance toch terug naar SABnzbd.

• Ankh
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 20:16

Ankh

.Updating

quote:
schumi2004 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 22:11:
En toch zit me dat NZBget me niet helemaal lekker, ik kom namelijk geregeld dergelijke meldingen in queue tegen

[...]

Is hier vanaf te komen of is dit gewoon een handmatige actie om alsnog te downloaden. Als het een handmatige actie wordt dan switch ik ondanks de performance toch terug naar SABnzbd.
Wat ik vaak tegen kom is de Errno 11 error. Ik haal soms max 10KBps, zelfde NZB geeft in SABnzbd gewoon max. Dus het proggie werkt nog niet goed..

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• Kixtart
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 26-08 13:53

Kixtart

T.net PowerMod

Destruction = Improvement

quote:
b_smulders schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:52:
[...]

Dat heeft volgens mij een andere functie. Als er alleen een 720p versie is, een dag wachten op de 1080p anders de 720p binnenhalen.
Hmm, dan is het niet echt duidelijk. Ik dacht juist 'probeer x dagen om een betere op te halen en anders finish' :)

☻/
/▌
/ \

• serhat
quote:

[...]

Blackhole method al geprobeerd? Al ga je dan wel je category missen. Ik weet niet hoe handig nzbget daarin is, kan je makkelijk de categorie instellen met een pre-processing script bijvoorbeeld?

• MikeOO
quote:

[...]

Gebeurt hier ook wel eens. als ik dan handmatig ga zoeken dan blijkt er meestal wel een probleem te zijn met het NZB bestand zelf en is de melding dus ook terrecht. Soms gebeurt het met Sickbeard. De aflevering blijft dan ook netjes in de backlog staan en na een paar dagen heeft hij hem alsnog binnengehaald. NZB is dan of gerepareerd of andere geplaatst.

• MikeOO
quote:
Ankh schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 07:58:
[...]

Wat ik vaak tegen kom is de Errno 11 error. Ik haal soms max 10KBps, zelfde NZB geeft in SABnzbd gewoon max. Dus het proggie werkt nog niet goed..
Errno error heeft mee SSL te maken wat ik zo kan vinden.
http://www.networkedmediatank.com/showthread.php?tid=44450

Gebruik zelf geen SSL en kom die error nooit tegen en er wordt toch behoorlijk wat gedownload :)

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

quote:
Kixtart schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 09:12:
[...]

Hmm, dan is het niet echt duidelijk. Ik dacht juist 'probeer x dagen om een betere op te halen en anders finish' :)
Inderdaad is dat aantal dagen wachten nogal onduidelijk. Je kunt het op meerdere manieren interpreteren. Misschien dat Ruud er in de volgende commit wat meer info bij kan zetten?

• Kozzmozz
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 22:28
Iemand een handleiding CouchPotato V2 voor mensen die nog op DSM 3.1 draaien zoals ik (DS107) ?

• Brickman
quote:
Kozzmozz schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:04:
Iemand een handleiding CouchPotato V2 voor mensen die nog op DSM 3.1 draaien zoals ik (DS107) ?
http://synology.brickman....nstall%20CouchPotato2.txt <-- dat is hem.

Veel plezier ermee!

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

• Kozzmozz
quote:
Brickman schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 13:44:
[...]http://synology.brickman.nl/syn_howto/HowTo%20-%20install%20CouchPotato2.txt <-- dat is hem.
Veel plezier ermee!
Bedankt!
Maar ik geraak niet verder bij volgende stap;

DiskStation> git clone git://github.com/RuudBurger/CouchPotatoServer.git /volume
1/@appstore/couchpotato2
Cloning into '/volume1/@appstore/couchpotato2'...
remote: Counting objects: 13283, done.
remote: Compressing objects: 100% (5029/5029), done.
remote: Total 13283 (delta 8402), reused 12923 (delta 8135)
Receiving objects: 100% (13283/13283), 5.81 MiB | 109 KiB/s, done.
Resolving deltas: 100% (8402/8402), done.
error: refs/remotes/origin/desktop does not point to a valid object!
error: refs/remotes/origin/develop does not point to a valid object!
error: refs/remotes/origin/master does not point to a valid object!
error: refs/remotes/origin/pip does not point to a valid object!
fatal: failed to read object e1d7440b9d374de9f1866fab912d86d764a0339b: Bad file descriptor

• Kraanwater
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 19:20
Ik weet niet of dit het goeie topic is voor deze vraag zo niet mijn excuus.

Ik gebruik nu al een tijdje autosub alleen heb ik er sinds een paar weken een extra HD bij voor mijn serie's. Maar nu vraag ik me af of ik ook 2 directory's kan toevoegen aan autosub, zodat die bij beide hd's checkt of die nog subs kan vinden.

• Brickman
quote:
Kozzmozz schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:55:
[...]

Bedankt!
Maar ik geraak niet verder bij volgende stap;

DiskStation> git clone git://github.com/RuudBurger/CouchPotatoServer.git /volume
1/@appstore/couchpotato2
Receiving objects: 100% (13283/13283), 5.81 MiB | 109 KiB/s, done.
fatal: failed to read object e1d7440b9d374de9f1866fab912d86d764a0339b: Bad file descriptor
Wat geeft het volgende terug?
cd /volume1/@appstore/couchpotato2
git pull

Anders de map verwijderen en opnieuw proberen.
rm -rf /volume1/@appstore/couchpotato2
git clone https://github.com/RuudBurger/CouchPotatoServer.git /volume1/@appstore/couchpotato2

• Kozzmozz
Dit zijn de resultaten:
DiskStation> cd /volume1/@appstore/couchpotato2
-ash: cd: can't cd to /volume1/@appstore/couchpotato2
DiskStation> git pull
fatal: Not a git repository (or any parent up to mount point /volume1)
Stopping at filesystem boundary (GIT_DISCOVERY_ACROSS_FILESYSTEM not set).
DiskStation> rm -rf /volume1/@appstore/couchpotato2
DiskStation> git clone https://github.com/RuudBurger/CouchPotatoServer.git /volu
me1/@appstore/couchpotato2
Receiving objects: 100% (13283/13283), 5.81 MiB | 148 KiB/s, done.
Unexpected end of command stream

• Piet91
  • Nu online
Net als een andere tweaker hier kan ik niet meer op de webpagina van Couchpotato V2 komen; hij laadt alleen een grijs scherm (de kleur van V2). Disable en weer enable van Couchpotato helpt niet. Qnap uit- en aanzetten durf ik nu niet zo snel meer aangezien de Qnap gisteren helemaal flipte hierdoor (herkent de HDD's niet meer, fan gaat volop draaien enz.).

Beste is om Couchpotato maar weer te verwijderen en opnieuw installeren?
Zo ja, wat waren ook al weer de 2 bestanden waarvan ik een backup moest maken? Data.db en config.ini?

• schumi2004

schumi2004

quote:
Ankh schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 07:58:
[...]

Die heb ik nog niet voorbij zien komen.
quote:
serhat schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 09:24:
[...]

Blackhole method al geprobeerd? Al ga je dan wel je category missen. Ik weet niet hoe handig nzbget daarin is, kan je makkelijk de categorie instellen met een pre-processing script bijvoorbeeld?
Ik zie niet in behalve de nadelen ervan wat dat aan het probleem zou kunnen oplossen?
quote:
MikeOO schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 10:18:
[...]

Gebeurt hier ook wel eens. als ik dan handmatig ga zoeken dan blijkt er meestal wel een probleem te zijn met het NZB bestand zelf en is de melding dus ook terrecht. Soms gebeurt het met Sickbeard. De aflevering blijft dan ook netjes in de backlog staan en na een paar dagen heeft hij hem alsnog binnengehaald. NZB is dan of gerepareerd of andere geplaatst.
Toch appart want SABnzbd heeft er met dezelfde NZB helemaal geen moeite mee.(heb de inhoud van de nzb niet gecontrolleerd) Draai nu weer SAB om te zien of mijn NAS het allemaal nog trekken kan icm wat ik allemaal draaiend heb erop (denk vooral aan LiveTV). De max snelheid die ik met NZBget wel haal en met SAB niet boeit me niet zo, NAS staat toch snachts te stampen als ik lig te slapen plus ik krijg mijn email melding er weer mee terug wat ik in NZBget nog niet voor elkaar gekregen heb.

• maikel
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 14:57
Ik heb nu een tijdje Rintjes versie van Sickbeard draaien (die ook de ondertitels download). Dit werkt prima, maar ik krijg nu regelmatig de foutmelding dat Sickbeard niet kan updaten omdat Github onbereikbaar zou zijn:
quote:
Jul-18 10:24:25 INFO CP Server Thread-5 :: No update needed
Jul-18 10:24:25 ERROR CP Server Thread-5 :: Unable to contact github, can't check for update
AA
Jul-18 10:24:24 DEBUG CP Server Thread-5 :: Git output: c386d9453adfa4d0a033172bd2b8b6706a1acb54
AA
Jul-18 10:24:24 DEBUG CP Server Thread-5 :: git output: c386d9453adfa4d0a033172bd2b8b6706a1acb54
Jul-18 10:24:24 DEBUG CP Server Thread-5 :: Executing "/opt/bin/git" rev-parse HEAD with your shell in /volume1/@appstore/sickbeard-rintje
Jul-18 10:24:24 INFO CP Server Thread-5 :: Checking if git needs an update
Nu heb ik online al wel gevonden dat de URL van de git-api niet klopt, maar dat is blijkbaar niet de oplossing bij mij.
Waar kan dit nog meer aan liggen en hoe kan ik dit uitzoeken?

Daarnaast viel het me wel op dat de branch van Rintje al geruime tijd niet is bijgewerkt, maar datzelfde geldt voor de andere Sickbeard-branches. Wordt hier nog wel aan gewerkt?
Het gaat mij voornamelijk om de ondertitels, welke volgens nog niet door de 'standaard' Sickbeard worden gedownload.

• sverzijl
  • Laatst online: 22:05
Weet iemand waarom auto-sub niet meer werkt/toegelaten wordt op bierdopje.com ? (op bierdopje.com zelf nog geen reden te vinden)

auto-sub werkt sinds kort (vandaag?) niet meer omdat de 'auto-sub/0.5.5beta' useragent niet meer geaccepteerd wordt op bierdopje. Probeer maar in browser met custom useragent naar een van de in de logs vermelde URLs te gaan die resulteert in een server error. Je krijgt dan de melding
quote:
Error 403 Please use a proper user-agent to use the API. For more information see: http://www.bierdopje.com/...ht-per-9-April-2012-/last
(PS: Ik heb als test even een andere user-agent 'geleend' en dan werkt ie wel weer. Maar die laat ik maar niet staan, met een beetje pech heb ik een IP-ban aan m'n broek ;) )

• G.Scholtens
  • Laatst online: 15:34
Misschien een vraag die hier niet helemaal thuis hoort. Ben zoekende naar de tv serie "Terra Nova".

Volgens wiki heeft deze series 11 afleveringen. Echter als ik ga zoeken op het net, zie ik dat er 13 afleveringen worden aangeboden. Maar zijn dit dan puur extra afleveringen? Want in mijn serielijst in xbmc worden er ook maar 11 weergegeven

• ChuckyDevil
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 22:19
De eerste aflevering is eigenlijk 2 afleveringen.

PSN ID: ChuckDevil - BF4 -  iMac 27' i7 2,93GHz SSD -  Macbook Air 13' i5 1,7GHz SSD -  iPad 3 32GB WiFi -  iPhone 4 32GB -  aTV3 - Synology DS710+ - WDTV Live - Epson EH-TW3200

• Ankh

Ankh

.Updating

Terra Nova is een verhaal apart. De "scene" heeft een andere episode nummering aangehouden dan de producer. Ik heb het uit eindelijk maar handmatig qua subs gedaan.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• sverzijl
  • Laatst online: 22:05
quote:
sverzijl schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 23:12:
auto-sub werkt sinds kort (vandaag?) niet meer omdat de 'auto-sub/0.5.5beta' useragent niet meer geaccepteerd wordt op bierdopje. Probeer maar in browser met custom useragent naar een van de in de logs vermelde URLs te gaan die resulteert in een server error. Je krijgt dan de melding
Is gefixed inmiddels door aanpassing van useragent string (http://code.google.com/p/...d9d2654b5ec774ddbf17ae738)

• fungi
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 08-09-2012
Goed "nieuws" voor de mensen die een synology nas hebben.
ze zijn bezig met een plex server op basis van arm processors:
http://forums.plexapp.com...dia-server-for-linux-arm/

transcoding zal niet werken maar wel fijn dat je nas je media library bijhoudt.

• schumi2004

schumi2004

quote:
fungi schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 09:03:
Goed "nieuws" voor de mensen die een synology nas hebben.
ze zijn bezig met een plex server op basis van arm processors:
http://forums.plexapp.com...dia-server-for-linux-arm/

transcoding zal niet werken maar wel fijn dat je nas je media library bijhoudt.
Zoiets soort gelijks doen ze bij XBMC ook

a headless xbmc designed to do library updating etc on the server with minimal overhead

• rintje
  • Laatst online: 28-08 23:28
quote:
maikel schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 10:36:
Ik heb nu een tijdje Rintjes versie van Sickbeard draaien (die ook de ondertitels download). Dit werkt prima, maar ik krijg nu regelmatig de foutmelding dat Sickbeard niet kan updaten omdat Github onbereikbaar zou zijn:

[...]

Nu heb ik online al wel gevonden dat de URL van de git-api niet klopt, maar dat is blijkbaar niet de oplossing bij mij.
Waar kan dit nog meer aan liggen en hoe kan ik dit uitzoeken?

Daarnaast viel het me wel op dat de branch van Rintje al geruime tijd niet is bijgewerkt, maar datzelfde geldt voor de andere Sickbeard-branches. Wordt hier nog wel aan gewerkt?
Het gaat mij voornamelijk om de ondertitels, welke volgens nog niet door de 'standaard' Sickbeard worden gedownload.
Klopt, mijn fork is bedoeld als 'mod' op https://github.com/SickBeard-Team/SickBeard.
Het enige wat ik hieraan doe is enkele tweaks onderhouden, dus Ik ontwikkel niet actief. Zolang de bron niet verandert verandert mijn fork dus ook niet echt.

• rintje
  • Laatst online: 28-08 23:28
quote:
Ben benieuwd of je t crosscompiled krijgt. Ik hou je in de gaten op xbmcforum :P

• timbels
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 27-08 16:26
Meer mensen die niet meer in couchpotato (v2) komen sinds de laatste update?
Herstart van de service of de nas lost het niet op. :(

• Mystic Spirit
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 01-09 16:21
Dit weekend wil ik mijn synology omzetten van de superzebulon packages naar de synocommunity packages. CP, SB en Sab zie ik niet zo'n issue in. Die kan ik vrij snel allemaal weer instellen zoals ik ze had. Wat ik mij wel afvraag is hoe ik het beste mijn headphones package om kan zetten. Daar zit namelijk het meeste werk in. Is er een manier om makkelijk de headphones database en instellingen te behouden bij het overzetten?

• schumi2004

schumi2004

quote:
rintje schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 09:59:
[...]

Ben benieuwd of je t crosscompiled krijgt. Ik hou je in de gaten op xbmcforum :P
Ze zijn iig zeer ontmoedigend. Porteren naar Android snap ik nog wel maar Synology (en vele andere typen NAS) zijn Linux. Het zal vast niet in 1x werken maar ik ben van mening dat het niet onmogelijk is.
Zou wel mooi zijn als dit daadwerkelijk uitvoerbaar is.

• witchdoc
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 01-09 22:38

witchdoc

Dť Belg

07-19 22:02:40:
1
 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening multipart url: http://localhost:8080/api?nzbname=Safe+%282012%29+1080p.cp%28tt1656190%29&apikey=xxx&mode=addfile&cat=movies, params: ['nzbfile']

07-19 22:02:40:
1
 ERROR [.core.downloaders.sabnzbd] Traceback (most recent call last): File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/downloaders/sabnzbd/main.py", line 42, in download data = self.urlopen(url, timeout = 60, params = {"nzbfile": (nzb_filename, filedata)}, multipart = True, show_error = False) File "/volume1/@appstore/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/couchpotato/core/plugins/base.py", line 132, in urlopen response = opener.open(request, timeout = timeout) File "/usr/local/python/lib/python2.7/urllib2.py", line 398, in open req = meth(req) File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/multipartpost.py", line 48, in http_request boundary, data = MultipartPostHandler.multipart_encode(v_vars, v_files) File "/usr/local/couchpotatoserver/share/CouchPotatoServer/libs/multipartpost.py", line 84, in multipart_encode buffer += '\r\n' + data_in + '\r\n' UnicodeDecodeError: 'ascii' codec can't decode byte 0xb0 in position 13: ordinal not in range(128)

Iemand die een idee heeft wat bovenstaande juist inhoudt? Momenteel willen aardig wat downloads van Couchpotato via Sabnzb niet lukken en altijd met dezelfde error. Lijkt mij dat ie een karakters ergens in de url verkeerd probeert te vertalen ofzo:
code:
1
UnicodeDecodeError: 'ascii' codec can't decode byte 0xb0 in position 13: ordinal not in range(128)

Maar wat precies en waarom? ;(

• Jpjedi

Jpjedi

Minderhout, BelgiŽ

Iemand een idee hoe frequent CP2 vanuit de watchlists update van IMDB en Trakt?

Jpjedi wijzigde deze reactie 20-07-2012 10:21 (5%)

• schumi2004

schumi2004

quote:
Jpjedi schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 10:21:
Iemand een idee hoe frequent CP2 vanuit de watchlists update van IMDB en Trakt?
Ik meen om de 6 uur, kun je in de log terug vinden.

Edit:
Om de 12 uur lijkt het nu, waarschijnlijk interval die aangepast is.

07-17 15:24:16 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://rss.imdb.com/user/ur31012345/watchlist, params: []
07-18 03:24:17 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://rss.imdb.com/user/ur31012345/watchlist, params: []
07-18 15:24:16 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://rss.imdb.com/user/ur31012345/watchlist, params: []
07-19 03:24:16 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://rss.imdb.com/user/ur31012345/watchlist, params: []

schumi2004 wijzigde deze reactie 20-07-2012 10:28 (54%)

• fungi
quote:
Mystic Spirit schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 11:13:
Dit weekend wil ik mijn synology omzetten van de superzebulon packages naar de synocommunity packages. CP, SB en Sab zie ik niet zo'n issue in. Die kan ik vrij snel allemaal weer instellen zoals ik ze had. Wat ik mij wel afvraag is hoe ik het beste mijn headphones package om kan zetten. Daar zit namelijk het meeste werk in. Is er een manier om makkelijk de headphones database en instellingen te behouden bij het overzetten?
je kunt een map waar je muziek hebt opgeslagen handmatig toewijzen en een vakje selecteren dat die alle info eruit haalt en in headphones zet.

hij bleef heel lang steken bij mij op een artiest, nu zijn er twee extra bijgevoegd.
zal het ff in de gaten houden maar volgensmij werkt het niet goed.

• Oppie
  • Laatst online: 18-08 21:03
Misschien licht off-topic maar toch mijn vraag:

XBMC indexeert de films op basis van mappen en mapnamen. Wanneer sabnzbd bijvoorbeeld een film binnenhaalt en het om een dubbele map gaat \Batman\Batman\film.mkv dan indexeert XBMC de film twee keer. Idealiter zou het dan ook prettig zijn wanneer sabnzb checkt op nutteloze subfolders, deze verwijdert, en de film in de rootmap zet. Het liefst ook nog zonder te renamen om zo de subs ook goed te kunnen binnenhalen. Heeft iemand dit zo weten te configureren?

Oppie wijzigde deze reactie 20-07-2012 11:08 (5%)

• Jpjedi

Jpjedi

Minderhout, BelgiŽ

quote:
schumi2004 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 10:23:
[...]

Ik meen om de 6 uur, kun je in de log terug vinden.

Edit:
Om de 12 uur lijkt het nu, waarschijnlijk interval die aangepast is.

07-17 15:24:16 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://rss.imdb.com/user/ur31012345/watchlist, params: []
07-18 03:24:17 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://rss.imdb.com/user/ur31012345/watchlist, params: []
07-18 15:24:16 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://rss.imdb.com/user/ur31012345/watchlist, params: []
07-19 03:24:16 INFO [hpotato.core.plugins.base] Opening url: http://rss.imdb.com/user/ur31012345/watchlist, params: []
Vreemd, ik kom niets tegen in mijn log van de afgelopen 3 dagen... eerst werkte het wel. Weer iets dat plots verdwenen is. Handmatig (restart) werkt het wel.

Waar kan ik dit aanpassen. Ik heb de update quality op 1 dag staan maar dit heeft er imho niets mee te maken. Verder heb ik de refresh op elke 6 uur staan maar stel je daar ook de IMDB/Trakt import mee in?

Jpjedi wijzigde deze reactie 20-07-2012 13:25 (10%)

• wontcachme
  • Registratie: september 2005
  • Nu online

wontcachme

You catch me? No you wont

nvm

wontcachme wijzigde deze reactie 20-07-2012 11:25 (99%)

HTC One | Custom Game PC (Intel i5 3570k - Gigabyte GTX670OC - Gigabyte GA-Z77X-D3H - Samsung 840 EVO 250GB - Corsair Carbide 500R - 2x Dell U2412M - Logitech G500)

• Mystic Spirit
quote:
fungi schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 10:50:
[...]

je kunt een map waar je muziek hebt opgeslagen handmatig toewijzen en een vakje selecteren dat die alle info eruit haalt en in headphones zet.

hij bleef heel lang steken bij mij op een artiest, nu zijn er twee extra bijgevoegd.
zal het ff in de gaten houden maar volgensmij werkt het niet goed.
Dat is een goede tip. Ik wist niet dat dat kon en zeker nuttig om een berg requests naar musicbrainz over te kunnen slaan. Het lost mijn probleem echter maar deels op. Het gaat er voor mij om de database in zijn geheel te hergebruiken in een nieuwe installatie. Er staan namelijk niet alleen namen etc. in, maar ook welke albums ik wel en niet op wanted heb staan etc. Die info haalt hij neem ik aanniet uit de muziek folder?

• Piet91
  • Nu online
quote:
timbels schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 11:06:
Meer mensen die niet meer in couchpotato (v2) komen sinds de laatste update?
Herstart van de service of de nas lost het niet op. :(
Ik heb Bunta in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 2"s Couchpotato V2 op m'n Qnap staan en ik kom er inderdaad ook niet bij (laadt alleen een grijs scherm)...

Piet91 wijzigde deze reactie 20-07-2012 17:33 (17%)

• Mystic Spirit
quote:
Mystic Spirit schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 11:13:
Even een stukje opvolging van mijn eigen vraarg 8)
Het omzetten is goed verlopen. Headphones database omzetten was niet meer dan de headphones.db file kopieren en weer terug zetten :)

Heb nog wel wat issues met CP server. Om de een of andere reden geeft ie mijn films uit mijn movies dir niet weer en snatched hij wel films maar de films die "wanted" zijn zie ik niet in de lijst. Beetje raar, maar wie weet is hij nog te druk met processen en moet ik nog even geduld hebben. Iemand daar ervaring mee?

Was lekker handig bezig... Refresh doet wonderen.... 8)7 thnx Fire69

Mystic Spirit wijzigde deze reactie 21-07-2012 14:26 (3%)

• Fire69
Kijk eens in je log? Elke stap die hij doet staat daar gewoon in :)

• HyperBart
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 19:33

HyperBart

Huge Ego, Sorry

Kan je met LaSi eigenlijk gewoon een bestaande installatie updaten van Periscope?

Python-dudes gezocht voor een cleane ZFS web interface!

• fungi
zijn er mensen die nzb unity gebruiken?
op de een of andere manier blijft headphones in testing server staan.
de rest werkt allemaal wel.

• schumi2004

schumi2004

quote:
fungi schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 18:00:
Gebruik het wel maar wist niet dat Headphones al added was. Zal het eens testen.

• Fire69
quote:
fungi schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 18:00:
Welke versie draai jij dan? :?

[edit]
nvm, zie net dat v5 vandaag gereleased is :P

[edit2]
Zelfde probleem hier, blijft op testing staan

Fire69 wijzigde deze reactie 21-07-2012 20:33 (17%)

• fungi
ben dus niet de enige.
Vind trouwens jammer dat nzb unity zo ongebruiksvriendelijk is.
Zoveel extra doorklikken en dat komt het gebruiksgemak niet echt ten goede.
Mediadog is weer lekker kort maar werkt de interface niet altijd goed en geen nzbmatrix zoek optie.

als je dan qouch bekijkt (iphone) werkt dat wel direct super.

• schumi2004

schumi2004

quote:
fungi schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 22:19:
ben dus niet de enige.
Vind trouwens jammer dat nzb unity zo ongebruiksvriendelijk is.
Zoveel extra doorklikken en dat komt het gebruiksgemak niet echt ten goede.
Mediadog is weer lekker kort maar werkt de interface niet altijd goed en geen nzbmatrix zoek optie.

als je dan qouch bekijkt (iphone) werkt dat wel direct super.
Ik heb het ook even getest. Op mijn tablet had ik de api niet gevuld, en achteraf weer wel en het deed helemaal niks. Krijg het met geen mogelijkheid werken, verwijderen opnieuw installeren, cache/data leeg maken niks.
Op mijn mobiel, alles ingevuld en werkte meteen.

schumi2004 wijzigde deze reactie 21-07-2012 22:26 (7%)

• fungi
mmm, raar. zo nog eens proberen.

ff een vraagje over sublimaat.
ik heb post processing uitgeschakeld.
maar dat levert gruwelijke bestandsnamen en mappen op.
als ik post processing inschakel kan sublimal dan nog goed ondertitels vinden of moet ik de originele scene release namen laten staan?

nog een vraag.

heeft iemand itunes (op mac) met itunes server van synology aan de praat?
hij vindt mijn syno itunes server maar niet.

fungi wijzigde deze reactie 21-07-2012 22:45 (19%)

• Hari-Bo
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 22:26

Hari-Bo

F5 addict

Ik ben bezig om mijn SABnzbd config icm CouchPotato werkend te krijgen, maar ik zit met een issue met rechten. Als SABnzbd de download heeft binnengehaald worden de rechten automatisch aangepast naar '777' zodat iedereen kan lezen/verwijderen etc, dat werkt goed. Maar als CouchPotato daarna via setup > renamer, de mappen automatisch opschoond en verplaatst heeft iedereen enkel lees rechten en root user alles, hoe kan ik ervoor zorgen dat hier ook iedereen full control krijgt? Want in de setup incl advanced opties kan ik dit niet terugvinden.

En is het mogelijk om met Sickbeard post processing ook mappen te verplaatsen of moet ik dit via SABnzbd laten lopen?

Hari-Bo wijzigde deze reactie 22-07-2012 07:12 (9%)

Screw you guys im going virtual!

• Mystic Spirit
Mijn CP server (v2) pakt de films uit mijn watchlist van Trakt niet op. Ik heb hem nu 24 uur draaien en hij heeft nog niets uit de watchlist gepakt. Zit er een timer op die langer is dan 24 uur? of gaat er gewoon iets anders mis? Ik heb geen errors in de log staan, dus verkeerde credentials lijkt me me ook niet aan de orde.
Iemand een idee?

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Heb je je account toevallig als protected staan? Ik meen dat dat soms voor problemen kan zorgen.

• Mystic Spirit
Heb hem niet protected staan, maar heb nu wel even het wachtwoord eruit gehaald. Kijken of hij hem oppakt met api en username.

EDIT:
Is gelukt. Kennelijk gaat er iets mis bij het opslaan van het paswoord bij een protected account.

Mystic Spirit wijzigde deze reactie 22-07-2012 22:25 (30%)

• ieperlingetje
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 22:25
Hoe ervaren jullie het gebruik van headphones? Bij mij draait de interface voor geen meter, wanneer hij externe resources moet laden (data van artiesten ophalen van internet bijv.) duurt ellenlang. Settings worden niet correct opgemerkt, ik laat hem expliciet 320 kb/s versies zoeken om te testen, begint hij flacs @ 75 MB/ stuk af te halen 8)7

Volg de iTunes Top 100 van 112 landen

• fungi
quote:
ieperlingetje schreef op zondag 22 juli 2012 @ 23:01:
Hoe ervaren jullie het gebruik van headphones? Bij mij draait de interface voor geen meter, wanneer hij externe resources moet laden (data van artiesten ophalen van internet bijv.) duurt ellenlang. Settings worden niet correct opgemerkt, ik laat hem expliciet 320 kb/s versies zoeken om te testen, begint hij flacs @ 75 MB/ stuk af te halen 8)7
ja echt lekker werkt het niet.
ook post processing gaat ruk terwijl dit bij de zubelon package beter was.
maar volgensmij trekt die de data weg bij musicbrainz en is dat hoofd bottle neck.

• Fire69
Hier draait het ook redelijk vierkant eigenlijk. :P
Wanted cd's worden niet opgehaald, hij geeft bijlange na niet alle artiesten die in mijn collectie zitten (of hij geeft er die ik niet heb :? ), interface is redelijk traag, ...

Maar ik heb geen haast, laat ze maar lekker ontwikkelen, ik zie wel wat het wordt :)

• Mystic Spirit
Headphones heeft een beetje een gebruiksaanwijzing en dan kom je best een heel eind. Ik heb aardig wat tijd gestoken in het opzetten van mijn library om hem goed te krijgen en dan nog mist hij bij mij een hele hoop albums, maar dat zijn dan ook wel "exoten".

Wat je in ieder geval moet doen om headphones goed te laten draaien.
1) Gebruik een custom server voor album info. Zet zelf een musicbrainz mirror op of gebruik die van headphones na betaling of gebruik die van iemand anders. Musibrainz heeft namelijk een behoorlijk strakke limiet op het aantal requests zitten
2) Laat Headphones niet je muziek map indexeren, dan mist hij de helft. Het beste kan je je collectie in een tijdelijke map zetten en laten post processen door Headphones. Mist hij dingen? Kijk of de namen van de files en mappen in het door Headphones geaccepteerde format staan (Artiest - Album [jaartal]).
3) Nu heb je waarschijnlijk nog een deel van je collectie over. Deze staan waarschijnlijk niet op musicbrainz. Vul de info op musicbrainz aan en run nogmaals de postprocessing.

Zo ben ik in ieder geval een heel eind gekomen. Heb alleen nog niet alle exoten ingevoerd op Musicbrainz, maar dat kost gewoon veel tijd.

• fungi
@mystic spirit.

hoe zet je die musicbrainz mirror op dan?
Kan je dat ook op je NAS draaien?

• Mystic Spirit
Ik heb hem zelf draaien in een VM. Vond het teveel moeite om het op de NAS te doen aangezien musicbrainz zelf een VM pakketje aanbied op hun site (LINK). Instructies zijn helder en makkelijk op te volgen. Is vooral bij de eerste index wel handig, anders zit je log direct vol met musicbrainz errors.

• jagermeister
  • Laatst online: 31-08 23:07

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Heb SickBeard, CouchPotato en Headphones nu ook draaien. Relaxte API's. Complimenten voor de bouwers. :)

Vraagje: Ik heb in Windows 7 per ongeluk er voor gekozen om .py bestanden te openen in Firefox. Uiteraard had dit Python.exe moeten zijn, maar op de een of andere manier krijg ik dat niet meer gewijzigd.

Nu kan ik Headphones.py toch starten door dit middels een batchscript aan te roepen met Python.exe. Is er een andere manier waarop ik dit alsnog kan fixen? Via zo'n script is eigenlijk best omslachtig hoewel het prima werkt natuurlijk.

jagermeister wijzigde deze reactie 23-07-2012 13:09 (7%)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• Fire69
Rechtsklik en Open With... :?

Fire69 wijzigde deze reactie 23-07-2012 13:46 (18%)

• serhat
Druk op de windows start knop -> type 'bestandstype' -> klik op eerste entry.. daar zoek je even op py .. dubbelklik erop, veranderen naar python.exe.

Gok ik. :P

serhat wijzigde deze reactie 23-07-2012 13:54 (3%)

• jagermeister

jagermeister

quote:
Dat werkt dus om de een of andere duistere reden niet bij deze file.
quote:
serhat schreef op maandag 23 juli 2012 @ 13:54:
Druk op de windows start knop -> type 'bestandstype' -> klik op eerste entry.. daar zoek je even op py .. dubbelklik erop, veranderen naar python.exe.

Gok ik. :P
Thanks. Ga ik vanavond ff proberen.

• Caelorum
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 22:20

Caelorum

regedit -> HKEY_CLASSES_ROOT -> .py en dan even kijken wat daar te veranderen is? (misschien gewoon de gehele key .py weggooien?)

• jagermeister

jagermeister

quote:
Caelorum schreef op maandag 23 juli 2012 @ 15:55:
regedit -> HKEY_CLASSES_ROOT -> .py en dan even kijken wat daar te veranderen is? (misschien gewoon de gehele key .py weggooien?)
Dit heeft gewerkt :)

Bedankt!

• Dagobert
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 08:17
Ik ben er nog niet helemaal achter hoe je in CPv2 een alternatieve versie van een bepaalde film kan downloaden. In CPv1 had je de mogelijkheid dat wanneer je een film binnen had die niet helemaal goed was, je vrij eenvoudig een andere versie van diezelfde film kon downloaden. Waar zit dat in CPv2?

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

• Ankh

Ankh

.Updating

quote:
Dagobert schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 08:39:
Ik ben er nog niet helemaal achter hoe je in CPv2 een alternatieve versie van een bepaalde film kan downloaden. In CPv1 had je de mogelijkheid dat wanneer je een film binnen had die niet helemaal goed was, je vrij eenvoudig een andere versie van diezelfde film kon downloaden. Waar zit dat in CPv2?
Als het goed is, zie een pijltje naar beneden bij je watchlist. Daar krijg je dan de gehele lijst van mogelijk opties te zien.

• Dagobert
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 08:17
quote:
Ankh schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 08:47:
[...]

Als het goed is, zie een pijltje naar beneden bij je watchlist. Daar krijg je dan de gehele lijst van mogelijk opties te zien.
Je bedoelt het pijltje met de pop-up tekst: "Show the releases that are available for xyz" ?
Maar zodra een film bij mij gedownload is wordt deze door CP verplaatst van mijn watchlist naar mijn Manage tab. En deze optie heb ik niet op mijn Manage tab.

I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*

Pagina: 1 ... 41 ... 64 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!

Populair: Desktops Samsung Smartphones Privacy Sony Microsoft Apple Games Consoles Politiek en recht

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013