Reg. datum: 14 mei 2004
Reg. datum: 01 november 2001
☻/
/▌
/ \
Forum » Tweakers.net Feedback » Tweakers.net Moddereter Forum » Het kleine-mismoderatietopic deel XXIV
☻/
/▌
/ \
pcgek wijzigde dit bericht 25-11-2011 13:33 (3%)
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
☻/
/▌
/ \
Ik twijfel nog. Reacties als 'wat een lelijk scherm' (zonder onderbouwing) vind ik maar bar weinig toevoegen.quote:Kixtart schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:27:
De volgende reacties hoeven wat mij betreft niet op -1. Het is een mening zonder verdere inhoud en het 0-niveau lijkt me meer geschikt. Het gaat niet alleen om de volgende reacties, maar meer in het algemeen:
Liteiten in 'nieuws: Philips brengt 27"-monitor met 3d-ondersteuning uit'
Meelobee in 'nieuws: Philips brengt 27"-monitor met 3d-ondersteuning uit'
tweaker2010 wijzigde dit bericht 25-11-2011 13:34 (5%)
Tja ik vind dit soort oneliners nu niet echt dat ik zeg daar zitten we op te wachten echter ze geven hun mening al neig ik ook naar de -1.( ben ik te streng?)quote:Kixtart schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:27:
De volgende reacties hoeven wat mij betreft niet op -1. Het is een mening zonder verdere inhoud en het 0-niveau lijkt me meer geschikt. Het gaat niet alleen om de volgende reacties, maar meer in het algemeen:
Liteiten in 'nieuws: Philips brengt 27"-monitor met 3d-ondersteuning uit'
Meelobee in 'nieuws: Philips brengt 27"-monitor met 3d-ondersteuning uit'
pino85 wijzigde dit bericht 25-11-2011 13:33 (4%)
Nope, naast dat ze compleet irrelevant zijn aan een redelijke discussie zijn het ook nog 6 posts achter elkaar die de FP beslaan met exact hetzelfde bericht. Totaal destructief aan de bedoeling van T.net dus -1quote:pino85 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:33:
[...]
Tja ik vind dit soort oneliners nu niet echt dat ik zeg daar zitten we op te wachten echter ze geven hun mening al neig ik ook naar de -1.( ben ik te streng?)
kramerty88 wijzigde dit bericht 25-11-2011 13:39 (18%)
Definieer "soms"...
Misschien kan dit nog toegevoegd worden? Zie ook: Het kleine-mismoderatietopic deel XXIIIquote:Waarschuwing:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties.
Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
tweaker2010 wijzigde dit bericht 25-11-2011 13:47 (10%)
ook al +1 gegeven, zeker niet informatief inderdaadquote:Xubby schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:42:
Carfanatic in 'nieuws: Philips brengt 27"-monitor met 3d-ondersteuning uit'
+1 gegeven. Staat op +1,6. Een reactie met een link naar een zwarte tv, is dat +2?
Definieer "soms"...
Alright, dan houden we het gewoon op -1 of 0. Het zijn er nog maar twee in deze vorm en ik vind zelf de 0 een goed niveau voor deze. -1 voor flames, trolls en mochten er korte 'ik ook' reacties op volgenquote:kramerty88 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:36:
[...]
Nope, naast dat ze compleet irrelevant zijn aan een redelijke discussie zijn het ook nog 6 posts achter elkaar die de FP beslaan met exact hetzelfde bericht. Totaal destructief aan de bedoeling van T.net dus -1
(en dan ben ik nog lief)
...
Wilde het doen, maar was al gedaanquote:tweaker2010 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:41:
Het valt me op dat de waarschuwing bij reply in dit topic ontbreekt.
In het vorige mismoderatietopic zat deze waarschuwing wel:
[...]
Misschien kan dit nog toegevoegd worden? Zie ook: Het kleine-mismoderatietopic deel XXIII
Kixtart wijzigde dit bericht 25-11-2011 13:47 (26%)
☻/
/▌
/ \
"Zeurdert Kwisum had bij mij -1 op de eerste regel: gejammer over of het een artikel waard is ...quote:kramerty88 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:36:
[...]
Nope, naast dat ze compleet irrelevant zijn aan een redelijke discussie zijn het ook nog 6 posts achter elkaar die de FP beslaan met exact hetzelfde bericht. Totaal destructief aan de bedoeling van T.net dus -1
[...]
Edit: een zeurdert: Kiswum in 'nieuws: Philips brengt 27"-monitor met 3d-ondersteuning uit'
-1 (zijn post was voor mij een 0, het zeuren maakt het -1)
Heb die laatste zin maar even verwijderd en hem een mail gestuurd met uitlegquote:Xubby schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:46:
[...]
"Zeurdert Kwisum had bij mij -1 op de eerste regel: gejammer over of het een artikel waard is ...
Die laatste zwarte regel maakt wel dat je 'm snel vind en zeker -1 geeft ...
6 Regels met dezelfde inhoud: hoe vaak zetten we dat op -1? 0 gegeven. Als het er niet meer worden ... ik vrees alleen dat het er veel meer worden ...
☻/
/▌
/ \
Ik laat hem nog steeds staan op -1, omdat de eerste zin redelijk afbreuk doet aan de nieuwsberichten van T.net. Dit is niet alleen op jou gericht. De laatste tijd zie ik redelijk vaak een opmerking langskomen als "waarom is dit nieuws?". Wie ben jij om te bepalen of dit nieuws is? Misschien vind ik het wél interessant? Als jij dat niet vindt lees je toch lekker verder en reageer je niet op het bericht?quote:Kiswum schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:00:
Bij deze komt zeurder "kwisum" even hier langs. Wie niets zegt wordt vaak overgeslagen, vandaar dat mijn tekst dik gedrukt stond.
Een mening geven over de nieuwswaardigheid over een artikel is m.i. niet per definitie offtopic, als hier een onderbouwing bij staat dan kan het wat mij betreft relevant zijn.
Mensen die het model mooi vonden zijn ontopic en mensen die het model niet mooi vonden is offtopic, beetje vreemd eigenlijk.
Het gaat er mij niet om dat ik naar beneden heb gezet doordat ik zonder onderbouwing iets niet mooi vind, maar de overige informatie, mening of 3D en link naar de officiele Philips website lijkt te zijn overgeslagen.
Ik zie hier of op de hoofdpagina wel wat met mijn mening/comment gedaan wordt.
Ik hoop dat ik vanavond nog wel kan slapen
kramerty88 wijzigde dit bericht 25-11-2011 14:14 (15%)
Definieer "soms"...
Dat was ook de intentie van mijn eerdere post een beetje. Maar grotendeels klopt het wel volgens mij en ligt alleen aan onderbouwing verder. Een 'bah, wat lelijk' zal sneller gezien worden als een troll denk ik.quote:Mensen die het model mooi vonden zijn ontopic en mensen die het model niet mooi vonden is offtopic, beetje vreemd eigenlijk.
quote:Kiswum schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:00:
...
Een mening geven over de nieuwswaardigheid over een artikel is m.i. niet per definitie offtopic, als hier een onderbouwing bij staat dan kan het wat mij betreft relevant zijn.
Hopelijk welquote:Het gaat er mij niet om dat ik naar beneden heb gezet doordat ik zonder onderbouwing iets niet mooi vind, maar de overige informatie, mening of 3D en link naar de officiele Philips website lijkt te zijn overgeslagen.
Ik zie hier of op de hoofdpagina wel wat met mijn mening/comment gedaan wordt.
Ik hoop dat ik vanavond nog wel kan slapen
☻/
/▌
/ \
Acties:
Computer science is no more about computers than astronomy is about telescopes. – Edsger Dijkstra (1930 – 2002)
Klopt maar ik heb deze oneliners meteen op -1 gezet, ze zijn nu weer terug naar 0. Daarboven staat ook al zo'n zelfde reactie maar (iets) meer uitgebreid.quote:Kixtart schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:09:
[...]
Dat was ook de intentie van mijn eerdere post een beetje. Maar grotendeels klopt het wel volgens mij en ligt alleen aan onderbouwing verder. Een 'bah, wat lelijk' zal sneller gezien worden als een troll denk ik.
Kevinp wijzigde dit bericht 25-11-2011 14:13 (7%)
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Goed idee.quote:Xubby schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:46:
[...]
"Zeurdert Kwisum had bij mij -1 op de eerste regel: gejammer over of het een artikel waard is ...
Die laatste zwarte regel maakt wel dat je 'm snel vind en zeker -1 geeft ...
[...]
Heb die laatste zin maar even verwijderd en hem een mail gestuurd met uitleg
Acties:
Computer science is no more about computers than astronomy is about telescopes. – Edsger Dijkstra (1930 – 2002)
Die had al een mailquote:Kevinp schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:12:
[...]
Klopt maar ik heb deze oneliners meteen op -1 gezet, ze zijn nu weer terug naar 0. Daarboven staat ook al zo'n zelfde reactie maar (iets) meer uitgebreid.
En in de category mismoderatie zie ik zelfs dat er een +3 bij staat...
☻/
/▌
/ \
En het feit dat ze te lui zijn om te zoeken maakt dat het dan maar niet afgestraft moet worden?quote:Xubby schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:13:
[...]
Goed idee.![]()
Alleen ... daar kun je wel een dagtaak van maken ... zeurders over moderatie, of over of het wel een artikel waard is ...
Zelf heb ik het idee dat er best wel veel zijn die òf niet weten waar er aparte "zeur rubrieken" (Geachte Redatie en Tweakers Moderatie Faq) zijn, òf ze negeren dit. ...
En, verbeeld ik mij het, of komt het inderdaad steeds meer voor?
Definieer "soms"...
☻/
/▌
/ \
Wie alléén zeurt over moderatie krijgt -1, staat al in de modfaq ...quote:kramerty88 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:16:
[...]
Regeltje toevoegen aan modfaq; Zeuren over moderaties/nieuwswaardigeheid op de FP is per definitie -1.
Wie dit niet leest, pech...
Xubby wijzigde dit bericht 25-11-2011 14:21 (12%)
quote:Kixtart schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:18:
Staat er al in (reviews: Tweakers.net moderatie faq), maar is niet 'per definitie' een -1. Als er verder nog iets interessants instaat dan kan je het of negeren of een puntje lager geven wat je initieel wilde geven. Het is toch altijd een totaalplaatje waarop je modereert.
@kix, misschien denk ik te zwart wit, maar wie niet wil leren moet voelen. Daarom hoe "spotlight" de reactie ook, een toevoeging van een klachtje over de moderatie/nieuwswaardigheid is per definitie -1. Misschien dat mensen het dan enigszins doorkrijgen...quote:Xubby schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:18:
[...]
Wie alléén zeurt over moderatie krijgt -1, staat al in de modfaq ...
Nope, kan ik niet. Moet je bij Kix zijn, die is schuldigquote:Kiswum schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:22:
Kramerty88, zou je mijn reactie kunnen unblocken zodat ik het kan wijzigen?
kramerty88 wijzigde dit bericht 25-11-2011 14:26 (9%)
Definieer "soms"...
Dat was ik, sorry. Had er eerst een modbreak instaan naar hier, maar vond email achteraf beterquote:Kiswum schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:22:
Kramerty88, zou je mijn reactie kunnen unblocken zodat ik het kan wijzigen?
Nah, wij kijken altijd de rest even na en een mail volgt wanneer dit vaker voorkomt bij de user. Verder is het geen reden om altijd maar een -1 te geven.quote:kramerty88 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:23:
[...]
@kix, misschien denk ik te zwart wit, maar wie niet wil leren moet voelen. Daarom hoe "spotlight" de reactie ook, een toevoeging van een klachtje over de moderatie/nieuwswaardigheid is per definitie -1. Misschien dat mensen het dan enigszins doorkrijgen...
@Xub, dat bedoel ik, wie "alléén" zeurt staat er. Moet worden:"wanneer je zeurt, ongeacht relevantie/informatie van de post"
Zweep erover, FP schoonmaken![]()
Kixtart wijzigde dit bericht 25-11-2011 14:27 (55%)
☻/
/▌
/ \
Dan veeg je best wel veel meer schoon hoor ...quote:kramerty88 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:23:
[...]
@Xub, dat bedoel ik, wie "alléén" zeurt staat er. Moet worden:"wanneer je zeurt, ongeacht relevantie/informatie van de post"
Zweep erover, FP schoonmaken![]()
[...]
Definieer "soms"...
Je hartje luchten is altijd goed ...quote:kramerty88 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:35:
@Kiswum/Xubby, weet ik wel. Het is geen oplossing. Soms moet ik gewoon even mijn hartje luchten, [...]
Echter ben ik wel van mening dat zeuren over nieuwswaardigheid per definitie -1 is. Ik vind dit een flamebait richting T.net en volgens modfaq zijn trolls/flamebaits -1.
tweaker2010 wijzigde dit bericht 25-11-2011 15:08 (33%)
pino85 wijzigde dit bericht 25-11-2011 15:58 (43%)
kramerty88 wijzigde dit bericht 25-11-2011 16:48 (13%)
Definieer "soms"...
Dropbox - Online backup, file sync and sharing made easy
Definieer "soms"...
-1 gegeven, btw je hebt het maar druk he haha ;)!quote:kramerty88 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 16:47:
Graag daarom deze, omdat ik mij er zo aan erger en we net 2 pagina's eraan besteed heb... Volledig afmaaien/downen/onderuit halen/schoffelen... Ok, ik overdrijf graag een beetje (understatement).
Op -1 dus maar:
Menesis in 'nieuws: Philips brengt 27"-monitor met 3d-ondersteuning uit'
reden: 4 uur na dato en 20 gelijke posts opvolgend kan dit onmogelijk nog hoger zijn dan -1
Duidelijke -1 vanwege het schoolmeester gedrag.quote:Jesse schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 16:53:
psyBSD in 'reviews: Een datalek: wat nu?'
Is dit echt ongewenst? Zonder deze toevoeging begreep ik de opmerking van zijn parent niet, omdat mits en tenzij in mijn begrip een redelijk verschillende betekenis hebben.
Dat is precies wat ik aangeef, die reactie is niet normaal te volgen door de foutieve woordkeus.quote:kramerty88 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 16:57:
Schoolmeestergedrag dat totaal geen toevoeging heeft aan de discussie, een compleet destructieve post. Zonder zijn post begrijpt iedereen de post erboven
Er is nogal een verschil tussen een tik of spelfoutje en het totaal verwisselen van woorden waardoor een zin niet meer 123 te begrijpen is.quote:, dus waarom vermelden? Als iedereen hier op spel-/taalfouten gaat letten
quote:bestaat 90% van de FP hieruit.
Volledige -1 dus.
Jesse wijzigde dit bericht 25-11-2011 18:17 (11%)
Wolfos wijzigde dit bericht 25-11-2011 19:56 (22%)
http://wolfos.org
ja, is inderdaad ongewenst. -1 gegeven.quote:Jesse schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 16:53:
psyBSD in 'reviews: Een datalek: wat nu?'
Is dit echt ongewenst? Zonder deze toevoeging begreep ik de opmerking van zijn parent niet, omdat mits en tenzij in mijn begrip een redelijk verschillende betekenis hebben.
....911....
Laat ik het zo zeggen, als je in het normale leven een taalfoutje maakt is er ook verschil. Tussen iemand verbeteren omdat die een foutje maakt (terwijl wat diegene bedoeld prima duidelijk is) of iemand verbeteren/aanvullen omdat dat wat iemand probeerd te zeggen niet datgene is wat die zegt. (En dus de boodschap niet overkomt.)quote:pino85 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 20:14:
Mee eens, ik zou niet weten waarom dit meer zou zijn dan een -1
Jesse wijzigde dit bericht 25-11-2011 20:59 (9%)
Wilde hem zelf ook wel +2 geven. Uiteindelijk maar niks gedaan, maar ik vind het persoonlijk een heel toepasselijke post.quote:tweaker2010 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 21:03:
kingpol in 'nieuws: Britse overheid wil geautomatiseerde controle op internetgedrag criminelen'
Wat is hier informatief aan? Deze reactie krijgt zowel +2 als +3.
Ghost Dog wijzigde dit bericht 25-11-2011 21:54 (24%)
Staan allemaal na mijn zetjes op +1.quote:
Beiden heb ik een +1 gegeven en daar staan ze nu ook op.quote:Ghost Dog schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 21:53:
Ghost Dog in 'nieuws: Leverancier blanco media moet facturen overleggen aan Thuiskopie'
Waarom is deze offtopic?
Ik ga in op de thuiskopiebijdrage, en trek een vergelijking naar andere producten om aan te tonen dat ik het een raar fenomeen vind.
Oh, en mag deze ook mods?![]()
Ghost Dog in 'nieuws: Ubisoft ziet free 2 play als antwoord op piraterij'
pino85 wijzigde dit bericht 25-11-2011 22:03 (117%)
Opgepaktquote:tekenpotloood schreef op donderdag 24 november 2011 @ 18:28:
Kunnen jullie eens een gebruiker checken: SuperDre
Naar mijn gevoel is dit een serieuze apple-hater die elk nieuwbericht over apple gebruikt om serieus te flamen. Soms heeft hij gelijk, maar dikwijls is het gewoon serieus subjectief en lokt het gewoon een flamewars uit.
Herman wijzigde dit bericht 26-11-2011 00:42 (12%)
E Fructu Arbor Cognoscitur
Ik heb die eerste een 0 gegeven, de tweede reactie is wel +1 waard.quote:
Eerste heb ik een nulletje gegeven de 2e reactie een +1, de 3e reactie heb ik een +2 gegeven.quote:Xubby schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 09:46:
edwingr in 'nieuws: Onderzoek: gebruikers iPhone zijn meest loyaal'
SoSueMe in 'nieuws: Onderzoek: gebruikers iPhone zijn meest loyaal'
+1 op beide, geen +3.
-Tom in 'nieuws: Onderzoek: gebruikers iPhone zijn meest loyaal'
+2 gegeven. Die zegt wat gewoon waar is. Denk ik ...![]()
Weet iedereen weer even hoe het zit ...
Het is en het blijft een Appel - Peren discussie, dus of het nog echt inhoudelijk is ... ik heb het niet gezocht ...
pcgek wijzigde dit bericht 26-11-2011 12:25 (9%)
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
pino85 wijzigde dit bericht 26-11-2011 12:23 (3%)
Wolfos wijzigde dit bericht 26-11-2011 13:19 (88%)
Gerjannn wijzigde dit bericht 26-11-2011 13:41 (24%)
Galaxy Nexus || Ik ben niet zo bijdehand met computers
pcgek wijzigde dit bericht 26-11-2011 13:52 (23%)
0 gegeven. Ik kan er geen a-sociale woorden in ontdekken. Die laatste zin neem ik geen aanstoot aan.quote:Wolfos schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 13:18:
Staat nu op -1.
Deze mag trouwens ook wel op -1, is al 131 keer gevote maar staat nog steeds op 0
m_w_mol in 'nieuws: Onderzoek: gebruikers iPhone zijn meest loyaal'
Xubby wijzigde dit bericht 26-11-2011 14:04 (17%)
Tja, dat blijft een lastige discussie. In mijn ogen is "Ziet er gelikt uit" een simpele fipo (en dus -1 ipv 0).quote:Gerjannn schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 13:40:
Edux in 'nieuws: Productfoto's van dunste HTC-toestel tot nu toe duiken op'
Deze wordt ook aardig misgemod, is een hele slechte First Post, -1 dus.
Without order nothing can exist - without chaos nothing can evolve
Never forget that only dead fish swim with the stream
pino85 wijzigde dit bericht 26-11-2011 15:00 (98%)
I did itquote:Wolfos schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 13:18:
Staat nu op -1.
Deze mag trouwens ook wel op -1, is al 131 keer gevote maar staat nog steeds op 0
m_w_mol in 'nieuws: Onderzoek: gebruikers iPhone zijn meest loyaal'
ChicaneBT wijzigde dit bericht 26-11-2011 15:14 (23%)
....911....
Dat er niets in staat wat alleen bij "experts" bekend zou zijn klopt helemaal.quote:ChicaneBT schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 15:08:
[...]
I did it.
Wie geeft hier nou +2 voor? Ik zie niets staan wat alleen bij 'experts' bekend zou zijn. -Tom in 'nieuws: Onderzoek: gebruikers iPhone zijn meest loyaal'
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
pino85 wijzigde dit bericht 26-11-2011 15:41 (50%)
Het artikel gaat ook niet over de aankondiging van een nieuwe iPhone oid. Was dat wel zo geweest dan had de reactie verder maar weinig waarde. Maar omdat het hier om een onderzoek naar gebruikers gaat,kan ik er de meerwaarde nog wel van inzien. Niet informatief,maar wel interessant om te lezen. En dat mag ook op +2quote:ChicaneBT schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 15:08:
[...]
I did it.
Wie geeft hier nou +2 voor? Ik zie niets staan wat alleen bij 'experts' bekend zou zijn. -Tom in 'nieuws: Onderzoek: gebruikers iPhone zijn meest loyaal'
Herman wijzigde dit bericht 26-11-2011 18:44 (30%)
Heb het artikel en de reacties niet doorgenomen,maar als het al veel vaker is genoemd zou je ze wegens onzinnig herhalen,dus vervuiling, -1 kunnen geven. Voor mij zijn het nulletjesquote:tweaker2010 schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 18:18:
iFajar in 'nieuws: Productfoto's van dunste HTC-toestel tot nu toe duiken op'
Wolph in 'nieuws: Productfoto's van dunste HTC-toestel tot nu toe duiken op'
Bij deze reacties twijfel ik tussen een 0 en -1, vinden jullie ze ongewenst?
pcgek wijzigde dit bericht 26-11-2011 19:05 (5%)
julby wijzigde dit bericht 27-11-2011 14:34 (10%)
Nette post toch? Ik heb +1 gegeven. Had je meer verwacht?quote:pino85 schreef op zondag 27 november 2011 @ 15:51:
Zou iemand mijn reactie willen beoordelen?
pino85 in 'nieuws: Ubisoft ziet free 2 play als antwoord op piraterij'
Ik zie meer een 0. Ik vind het een irrelevante post , men neme als voorbeeld onderstaande regels:quote:tweaker2010 schreef op zondag 27 november 2011 @ 18:51:
Caneezy in 'nieuws: 'Apple werkt aan iOS-apparaat met 4"-scherm''
Waarom is deze reactie ongewenst? Heb zelf +1 gegeven, al zou een 0 ook kunnen.
Leuk voor de poster maar irrelevant en niet interesant voor de andere users.quote:Ik heb nu een iPhone 4S en ik moet zeggen dat ik de 3,5" scherm in mijn handen goed voelt. Ik heb een abbo afgesloten en wanneer de 5 uitkomt verkoop ik hem en haal ik de 5 nieuw.
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Nee had niet meer verwacht maar de kans dat hij nog beoordeelt zou worden was wel erg klein geworden omdat hij al een dag oud was en daarom poste ik hem even hier.quote:Bor de Wollef schreef op zondag 27 november 2011 @ 18:37:
[...]
Nette post toch? Ik heb +1 gegeven. Had je meer verwacht?
Geen probleem hoor. De post stond al op +1 voor ik keek trouwens (met een paar moderaties).quote:pino85 schreef op zondag 27 november 2011 @ 20:53:
[...]
Nee had niet meer verwacht maar de kans dat hij nog beoordeelt zou worden was wel erg klein geworden omdat hij al een dag oud was en daarom poste ik hem even hier.
Bedankt voor de +1 mensen!
Ah ok, nou ja toen ik hem poste nog niet iigquote:Bor de Wollef schreef op zondag 27 november 2011 @ 20:54:
[...]
Geen probleem hoor. De post stond al op +1 voor ik keek trouwens (met een paar moderaties).
Jou post heb ik ook een +1 gegeven.quote:
Meer als 0 kan ik er ook niet van maken. De +2's lijken mij in ieder geval niet juist.quote:
Inderdaad vreemd dat deze zo vaak -1 heeft gekregen... Ik zit qua moderatie te twijfelen tussen een 0 of een (krappe) +1quote:tweaker2010 schreef op zondag 27 november 2011 @ 18:51:
Caneezy in 'nieuws: 'Apple werkt aan iOS-apparaat met 4"-scherm''
Waarom is deze reactie ongewenst? Heb zelf +1 gegeven, al zou een 0 ook kunnen.
quote:Mark Shuttleworth mogen ze wat mij betreft ook wel afschieten, leuk hoor het promoten van Linux als desktop OS dat klaar is voor iedereen maar ik deel die mening toch écht niet.
....911....
tweaker2010 wijzigde dit bericht 28-11-2011 08:55 (27%)
'k Vind dit toch meer een 0 dan een -1. Het is echt zo'n reactie waarvan ik denk "irrelevant", maar de criteria voor -1 vind ik niet echt van toepassing.quote:tweaker2010 schreef op maandag 28 november 2011 @ 08:47:
Remmes_NT in 'nieuws: 'Belgische telco's weigeren rekening gsm-lokalisatie te betalen''
Deze reactie lijkt mij eerder ongewenst dan off-topic, hij scoort er trouwens ook +3 mee.
Geen idee, van mij heb je iig een +1 en daarmee is je reactie van 0 naar +1 gegaan.quote:tweaker2010 in 'nieuws: Tweede Kamer gaat onderzoek doen naar ict-problemen'
En waarom krijg ik hier -1 voor?
Ik vind van niet. Maar de rest van de reactie is gewoon in orde, dat is zo suf. Als iemand die reactie zou kunnen editten en die vervelende zin eruit kan halen, dan is ie schoon genoeg lijkt me.quote:ChicaneBT schreef op zondag 27 november 2011 @ 23:40:
Ventieldopje in 'nieuws: Linux Mint 12 'Lisa' is uitgebracht'
Is deze uitdrukking geoorloofd?
[...]
Cyphax wijzigde dit bericht 28-11-2011 09:51 (29%)
Spank your inner muppet!
500 dagen geleden zou hij nog grappig geweest zijn. Nu niet meer -1 is het voor mijquote:tweaker2010 schreef op maandag 28 november 2011 @ 08:47:
Remmes_NT in 'nieuws: 'Belgische telco's weigeren rekening gsm-lokalisatie te betalen''
Deze reactie lijkt mij eerder ongewenst dan off-topic, hij scoort er trouwens ook +3 mee.
Dat vind ik wel erg zuur. Van mij 0.quote:PietrKempy schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:24:
-1 is het voor mij
Nee die is niet zo netjes inderdaad, ik heb hem dan ook een 0 gegeven 1 punt aftrek.quote:ChicaneBT schreef op zondag 27 november 2011 @ 23:40:
Ventieldopje in 'nieuws: Linux Mint 12 'Lisa' is uitgebracht'
Is deze uitdrukking geoorloofd?
[...]
Geen idee waarom je een -1 kreeg want het is gewoon een +1!quote:tweaker2010 schreef op maandag 28 november 2011 @ 08:47:
tweaker2010 in 'nieuws: Tweede Kamer gaat onderzoek doen naar ict-problemen'
En waarom krijg ik hier -1 voor?
Een +1 is imo inderdaad voldoende, heb hem die ook gegeven en hij staat hier nu ook stevig op.quote:Gerjannn schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:51:
SirNobax in 'nieuws: Samsung brengt sdk uit voor pen van Galaxy Note-smartphone'
Die +3 en +2's zijn mismoderaties imo. Hij zegt meteen al iets wat in het Feedback-forum thuis hoort, en de rest is wel tegen informatief aan. +1 lijkt me dus voldoende.
Zelf geef ik hem een 0, -1 vind ik iets te zwaar.quote:PietrKempy schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:24:
[...]
500 dagen geleden zou hij nog grappig geweest zijn. Nu niet meer -1 is het voor mij
pino85 wijzigde dit bericht 28-11-2011 14:53 (84%)
Ik heb hem een +1 gegeven vanwege zijn taalgebruik, en daar staat ie nu ook gemiddeld opquote:Gerjannn schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:51:
SirNobax in 'nieuws: Samsung brengt sdk uit voor pen van Galaxy Note-smartphone'
Die +3 en +2's zijn mismoderaties imo. Hij zegt meteen al iets wat in het Feedback-forum thuis hoort, en de rest is wel tegen informatief aan. +1 lijkt me dus voldoende.
tekenpotloood wijzigde dit bericht 28-11-2011 16:31 (8%)
Gerjannn wijzigde dit bericht 28-11-2011 16:26 (72%)
Staat gemiddeld toch echt op +1quote:tweaker2010 schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:07:
[...]
Ik heb hem een 0 gegeven vanwege zijn taalgebruik, en daar staat ie nu ook gemiddeld op
Ik geef hem gewoon een +1, maar wellicht zit ik er naast, alleen waarom zou het een 0 zijn?quote:Gerjannn schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:25:
er is wat mis met je link
edit: nu niet meer
Maar over de reactie, deze geef ik een 0, iedereen weet dit al (in ieder geval de LG gebruikers) en is dus irrelevant.
pino85 wijzigde dit bericht 28-11-2011 16:39 (43%)
Na nog een keer de post goed doorgelezen te hebben kom ik tot de conclusie dat het toch wel +1 is inderdaad.quote:pino85 schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:38:
Ik geef hem gewoon een +1, maar wellicht zit ik er naast, alleen waarom zou het een 0 zijn?
Ik bedoelde natuurlijk +1 ipv 0 (my bad)quote:pino85 schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:38:
[...]
Staat gemiddeld toch echt op +1
[...]
Ik geef hem gewoon een +1, maar wellicht zit ik er naast, alleen waarom zou het een 0 zijn?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 22 23 24 25 last
Dit topic is gesloten.
© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden
Uitgever van: