Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Huifkar
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 26-03 12:06
Beste tweakers,

Volgens mij plaats ik dit in het juiste forum, CSL guidelines zeggen namelijk dat specifieke problemen omtrent notebooks hier geplaatst mogen worden.

Ik zal beginnen met een korte historie van het probleem. Ik heb mijn Asus K53SV notebook begin augustus aangeschaft. Al na ongeveer 3 weken was er een compatibiliteitsprobleem tussen mijn laptop en een automatische Windows update. Na veel gebel met Asus bleek de laatste oplossing de laptop op te sturen naar Asus. Zo gezegd, zo gedaan. Na twee weken kreeg ik de laptop weer terug met een nieuwe harde schijf. Sinds ik mijn laptop terug heb, echter, werken de twee USB poorten en audio ingang aan de rechterzijde van mijn laptop niet meer. De USB poorten herkennen geen enkele device meer. Dus geen muis, geen USB-stick, niets. Naast deze twee USB poorten zit een ingang voor een microfoon en een ingang voor bijvoorbeeld een koptelefoon. Ook deze ingangen reageren nergens op. Heb muizen en koptelefoon getest op een ander systeem waar alles wel in de haak was. Ik heb Asus weer opgebeld en ze verteld dat deze poorten niet meer werken sinds de notebook bij Asus is gerepareerd. De jongen van de klantenservice was vrij resoluut: er moest iets verkeerd zijn gegaan bij de reparatie en ik kon de notebook het beste maar weer opsturen.

Het probleem is nu dat ik mijn notebook ontzettend hard nodig heb voor mijn studie. Ik kan het me nu eigenlijk niet veroorloven om de laptop weer 2 weken kwijt te zijn. Ik vroeg me af of jullie een dergelijk probleem herkennen en misschien een alternatieve oplossing hebben. Ik heb Vista reeds opnieuw ge´nstalleerd, wat niets heeft geholpen. Op de een of andere manier namelijk vertrouw ik de service van Asus niet meer helemaal. En is het gebruikelijk dat ik de notebook zomaar weer moet opsturen nadat klaarblijkelijk de reparateur een fout heeft gemaakt? Moet ik vragen om een soort compensatie? Hopelijk kom ik niet al te eigenwijs over; ik heb mijn notebook hard nodig. Vandaar de enigszins wanhopige cry for help.

Misschien kunnen jullie me verder helpen?

Bij voorbaat dank!
Pagina: 1