Reg. datum: 02 maart 2009
psn: jackal131
Forum » Spielerij » Shooters » Battlefield 3: Funny video's
"It’s more fun to be a pirate than to join the navy." -Steve Jobs // Steam: totallykaos // professioneel impulsief figuur // man van de grovere taal ;) // proffesioneel vreetzak & zuiplap! // TROLLMASTER // DUBSTEP ADDICT! //
Eurodance Stream - Hardstyle Stream - uut Veendam City
Bishamon10 wijzigde dit bericht 12-01-2012 11:26 (26%)
Het lot van de IT-er: De helft van de mensen vindt dat je niet genoeg doet, De andere helft van de mensen maak je overbodig.
LOL ja, maar met 5760x1200 kan ik me voorstellen dat alleen al het beeld naar schijf streamen enige bandbreedte kost :-)quote:Snowwie schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 22:44:
[...]
Beetje tweaker met een fatsoenlijke pc die Battlefield 3 kan draaien kan ook prima Fraps op de achtergrond hebben draaien.
Het geeft hier iig geen problemen.
Het lot van de IT-er: De helft van de mensen vindt dat je niet genoeg doet, De andere helft van de mensen maak je overbodig.
PSN: Monol1th23 - BF3 Battlelog
Lol øh fáck he shøt my nipple øf but I'm a viking I can survive with ønequote:Gulftown schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 16:49:
Geen idee of deze al gepost is, maar ik knal hem er maar toch op.
Als je deze aan het kijken bent, ga je eerst van dit: o.O naar dit:![]()
[video]
Hij heeft toch wel de meest vervelende stem van alle BF3 commentators die ik ooit heb gehoord. Nee, geef mij Boo maarquote:Gulftown schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 16:49:
Geen idee of deze al gepost is, maar ik knal hem er maar toch op.
Als je deze aan het kijken bent, ga je eerst van dit: o.O naar dit:![]()
[video]
En laten we maar niet beginnen over zijn attitudequote:osc4r schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 19:54:
[...]
Hij heeft toch wel de meest vervelende stem van alle BF3 commentators die ik ooit heb gehoord. Nee, geef mij Boo maar
Smartphone: Sony Xperia S | PSN ID: Dynamix81
Die valt altijd om als 1 team nog maar 18 tickets heeft. Leuk getimed though.quote:Snowwie schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 00:41:
Zelf maar even aan de gang gegaan met de antenne
[video]
X6 1090T | Asus M4A79 Deluxe | OCZ 8GB (4x2) DDR2-1066 | 2x HD6990 WaterCooled | Seasonic X-1250W
Schitterendquote:
PSN: KingofCunnus - Movies - BF3 Leaderboard
en de YEAAAAAAAH van CSI Miami en de pose van de soldaat is ook geniaalquote:Murphy schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 18:44:
LOL!!! Vet gemaakt
Mooie details, zoals die 'WHAT THE F*CK" als die Flanker komt crashen
Rienspy wijzigde dit bericht 21-01-2012 15:40 (23%)
Reden: Zwijgen is toestemmen
Bezoek ook mijn Youtube kanaal, mijn BF3 profiel of mijn Tumblr.
Toen ik 'm zag, moest ik aan deze denken. Leuk detail, de maker van dit filmpje heeft alle trailers gemaakt voor BF3 en ook zelf in mee gespeeld.quote:Mon0lith schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 16:01:
Weet niet of ie al voorbij gekomen is
Mario Kart in Battlefield 3 style
[video]
Mijn computer specificaties
Nissan Micra: You can with a Nissan | Minecraft naam: Cookie_NL
pannekoek141 wijzigde dit bericht 21-01-2012 22:30 (64%)
ARCO = Alle Ramen Constant Open. BF3: http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Afrojacked/stats/228424926/
;P ik snap m niet helemaal.quote:
Sterrenrijder uit het land waar bomen appels spugen.
Mavamaarten wijzigde dit bericht 21-01-2012 23:20 (22%)
HTC Legend - Android 2.3.7 : Cyanogenmod 7.1, OC'd tot 806 Mhz ...
Of de rodequote:Bishamon10 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 16:26:
Hahaha! Een blauwe pil denk ik. :-)
netwerkdude | Xbox Live: "Prutser NL"
Leuke muziek, t duurde ff vordat ik het herkende, is.het bf3 thema liedje in een speciale editie.quote:Rienspy schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 15:32:
Ik heb een filmpje van de antenne op caspian border, is wel niet grappig maar epic, mag ik hem posten?
[video]
stilletjes aan het voorbereiden voor mn casebuild _@/' _@/' _@/' _@/'
quote:Terrz schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 14:09:
Deze wil ik ook nog even met jullie delen, vanavond maar even proberen of mij dit ook lukt haha
[video]
i7 950 @ Corsair H70 | Asus Rampage III Gene | Sapphire HD 7950 OC | Corsair Vengeance 12GB 1600C9 | OCZ Vertex 2 180GB | Corsair 500R Black
i7 950 @ Corsair H70 | Asus Rampage III Gene | Sapphire HD 7950 OC | Corsair Vengeance 12GB 1600C9 | OCZ Vertex 2 180GB | Corsair 500R Black
vind je ? Exact de reden waarom ik die hele map overslaquote:Jimmy-time1 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 15:28:
Damn, die laatste is echt ziek!!!
Ik speel op de PS3 dus zoveel spelers staan er ook nooit tegelijk. Maar dan nog gaat het mij te snel en hectisch. Ik speel zelf ook niet graag Metro.quote:Skybullet schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 15:38:
[...]
vind je ? Exact de reden waarom ik die hele map oversla
'The new' iPad 16GB WiFi | iPhone 4S 16GB Zwart | Apple TV3 | ☀ Intel i7 920 | ✌ Nvidia 470GTX | ✪ Corsair 16GB DDR3
Ik was mijn bouwtekeningen al kwijt. Nu weet ik waar ik ze heb laten liggen. Dank...quote:HardCoreGamer schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 17:13:
Gisteren kwam ik een rare bug tegen:
[video]
Handig om filmpjes te maken als cameraman?quote:Pausie schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 17:40:
Wilde het toch even kwijt.
YouTube: No Interface in Battlefield 3
'The new' iPad 16GB WiFi | iPhone 4S 16GB Zwart | Apple TV3 | ☀ Intel i7 920 | ✌ Nvidia 470GTX | ✪ Corsair 16GB DDR3
Ik moet toch heel eerlijk zeggen , dat ik dit het beste/leukste shooter filmpje ooit vindquote:Mavamaarten schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 23:19:
[video]
Ook geniaal hoe de muziek stiller wordt als je van buiten uit de cockpit kijkt
EDIT: LOL Ik zie net dat Pannekoek141 me voor was... Maar zo'n linkje zegt natuurlijk nie zoveel he![]()
Ps3 account = Just_jan
ARCO = Alle Ramen Constant Open. BF3: http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Afrojacked/stats/228424926/
Ik krijg oppeens medelijden met die slachtoffers, ze kijken je zo zielig aan als je op het punt staat dat mes in hun hart te planten...quote:pannekoek141 schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 14:28:
[video]
Dit laat me toch weer realiseren wat voor een prachtig spel het is als je die ogen ziet wegvallen....
Ok, ik stop met battlefield, dit is teveel voor mijquote:pannekoek141 schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 14:51:
Als je om 1.40 in z,n ogen kijkt dan is het echt van wow
zoals een van de mensen het beschreef in de comments :
his name was Josh O'Connor. he joined the US army for 5 years ago. fighting for freedom. he was 28 years old. got 2 sons and a wife. the day he was killed was the day before his squad was going home.
R.I.P.
Hahahahaha! Mexican Job stealing robotquote:
HTC Legend - Android 2.3.7 : Cyanogenmod 7.1, OC'd tot 806 Mhz ...
Vind die andere ook om na te denkenquote:pannekoek141 schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 14:51:
Als je om 1.40 in z,n ogen kijkt dan is het echt van wow
zoals een van de mensen het beschreef in de comments :
his name was Josh O'Connor. he joined the US army for 5 years ago. fighting for freedom. he was 28 years old. got 2 sons and a wife. the day he was killed was the day before his squad was going home.
R.I.P.
quote:taking someones dog tags on the field of battle is a terribly cruel thing: Not only are you taking a life, ending a family, stealing a father from a son, a husband from awife, you are taking his identity, making it impossible for his family to know, for his army to identify him, for his loved ones to be told.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
PSN: Jeroenimous • BF3 Stats
Huh ik dacht dat je neergegooide C4 niet meer kon detonaten als je gekilled en opnieuw gespawned bent..? In dat geval heb ik echt zoooo veel kills laten schieten, ik heb namelijk heel vaak dat ik C4 neer gooi en dan net te snel gekilled word. Ik meen dat ik het eens geprobeerd heb om te detonaten maar dat werkte nietquote:Terrz schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 14:09:
Deze wil ik ook nog even met jullie delen, vanavond maar even proberen of mij dit ook lukt haha
[video]
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
SinergyX wijzigde dit bericht 30-01-2012 14:32 (16%)
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!
Alles voor je konijntje op www.konino.nl
BatmanHorizon wijzigde dit bericht 30-01-2012 16:30 (10%)
En dit is dan ook weer de reden waarom MW3 never nooit kan tippen aan BF3.quote:pannekoek141 schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 14:28:
[video]
Dit laat me toch weer realiseren wat voor een prachtig spel het is als je die ogen ziet wegvallen....
PilatuS wijzigde dit bericht 03-02-2012 19:34 (31%)
megadoom wijzigde dit bericht 03-02-2012 19:40 (37%)
Ik ren soms ook hele stukken achter een tank aan om hem te c4-enquote:
*** Ik ben nooit te beroerd om mensen de verkeerde kant op te sturen ;) ***
Tevens ben ik van mening dat Parijs vernietigd dient te worden.
Vreselijk irritant dat soort mensen maar in dit geval kan ik er wel om lachenquote:
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
Martinspire = X360 Gamertag ; BF3 Battlelog
Je speelt zeker netjes!quote:Martinspire schreef op zondag 05 februari 2012 @ 11:27:
Eventjes een compilatie van mijn kant uit. Met awesome stukjes en geinige stukjes.
Heb sinds kort een capture-card om mijn gesplitte hdmi-signaal op te nemen op pc. Nu kan ik dus lekker relaxed gamen en ondertussen filmpjes maken. Footage van het filmpje heb ik afgelopen week verzameld, dus het kan nog beter, maar ik wilde effe kijken hoe ik moest video-editten, opnemen en had nogal gekloot met codecs waardoor een paar stukjes er nog niet bij konden. Anyways, have fun:
[video]
Die wou ik net posten.quote:
Herinnert me aan een momentje dat ik heb gehad: ik was op Caspian Border op jacht naar een tank aan de rand van de map in het grasveld, 5 minuten aan het kruipen om er te komen en niet ontdekt te worden, ben ik erbijna, spawnt er een squadmember op me en rent als een gek op de tank af... omg! Gelukkig niet gespot door de tankquote:
Dit is gewoonweg chicquote:Larrs schreef op zondag 05 februari 2012 @ 23:17:
[...]
Die wou ik net posten.![]()
Heb direct even de video tags eromheen gezet.
Wel super mooi gemaakt. Zowel spel als het filmpje.
Asus N53SN @ 1920x1080, Core i7 2670QM, 8GB, 750GB | | I7 2600K, 8GB, GTX 570, Win 7 Ultimate
Martinspire wijzigde dit bericht 11-02-2012 14:35 (10%)
GEWELDIGquote:DirtySanchez schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 18:15:
Hij is af.... check hier de nieuwe [GoT] Battlefield 3 The Movie:
[video]
Dank aan allen die meegewerkt hebben. Laat comments achter, klik op like, stuur de link door!
ReAlex69
ingame: killerbeuker
Heel mooi gemaakt!!quote:DirtySanchez schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 18:15:
[video]
Dank aan allen die meegewerkt hebben. Laat comments achter, klik op like, stuur de link door!
ReAlex69
jopak wijzigde dit bericht 11-02-2012 21:32 (3%)
Je vergeet de muziek van Blackmill. Kwam gisteren achter deze kerel, heerlijke chillstep. Kwam er toen pas achter dat zijn muziek ook gebruikt werd in ''a beautiful death''quote:Larrs schreef op zondag 05 februari 2012 @ 23:17:
[...]
Die wou ik net posten.![]()
Heb direct even de video tags eromheen gezet.
Wel super mooi gemaakt. Zowel spel als het filmpje.
Corsair Graphite 600T | MSI P67A-GD65 | Intel Core i5 2500k | Corsair H100 | Corsair Force F60 | Seasonic M12II-520W | G.Skill Ripjaws 8GB | WD Caviar Green 1TB 5400RPM | Logitech G110 | Logitech LS1 | Asus 6950 @ 6970 BIOS
slecht verhaal, vervelende niet grappige tekstquote:DirtySanchez schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 18:15:
[video]
ReAlex69
Wanneer maak jij jouw filmpje dan? Ik vind het gaaf om te zien dat er vanuit GoT ook aan dit soort dingen wordt gedaan, natuurlijk kan het altijd beter, maar bij een eerste poging gelijk zo'n afbrander te geven hakt er bij degenen die het gemaakt hebben er wel in.quote:Skybullet schreef op zondag 12 februari 2012 @ 00:03:
slecht verhaal, vervelende niet grappige tekst
[ Het Spotweb topic ][ Spotweb Github ][ BF3 topic ][ GoT BF3 site ]
Weer die typische "waar is jouw filmpje"quote:CptChaos schreef op zondag 12 februari 2012 @ 00:28:
[...]
Wanneer maak jij jouw filmpje dan? Ik vind het gaaf om te zien dat er vanuit GoT ook aan dit soort dingen wordt gedaan, natuurlijk kan het altijd beter, maar bij een eerste poging gelijk zo'n afbrander te geven hakt er bij degenen die het gemaakt hebben er wel in.
Gefeliciteerd met de meest onzinnige en kortzichtige reactie van 2012 alvast. Iemand die een film rescenseert of een game reviewd maakt deze media tog ook niet zelf ? Deze persoon geeft alleen maar zijn of haar eigen mening over dat wat hij net heeft gezien, geluisterd of beleefd.quote:
Mja als een van de eerste reacties op een filmpje gelijk zoiets is, dan denk ik gelijk "En de beste stuurman staan aan wal...quote:keejoz schreef op zondag 12 februari 2012 @ 00:38:
Weer die typische "waar is jouw filmpje"
Het is het eerste filmpje wat gemaakt is voor bepaalde leden van GoTBF3.nl, natuurlijk mag kritiek er zijn en ik denk ook wel dat het welkom is. Maar om gelijk een filmpje zo af te branden, terwijl er een aantal personen zijn die er toch wel de enige uren in hebben zitten vind ik gewoon jammer. En uit die bewuste reactie kom ik daar weinig van tegen, zeker omdat ook nog eens wordt aangegeven dat het mensen vanuit hier zijn...quote:Of die persoon nu eigen filmpjes maakt of niet maakt toch helemaal niet uit? Hij haalt goede punten aan, ik begrijp niet hoe die plots wel geldig worden wanneer je hoort dat hij eigen films heeft?
Zou eerder jouw reactie die titel geven, maar goed.quote:Skybullet schreef op zondag 12 februari 2012 @ 00:39:
Gefeliciteerd met de meest onzinnige en kortzichtige reactie van 2012 alvast.
Ik begrijp wat je bedoeld en ergens is dat ook wel zo. Toch vind ik dat je bepaalde dingen wellicht beter of anders had kunnen verwoorden, nu komen ze gewoon keihard over, wat jammer is.quote:Iemand die een film rescenseert of een game reviewd maakt deze media tog ook niet zelf ? Deze persoon geeft alleen maar zijn of haar eigen mening over dat wat hij net heeft gezien, geluisterd of beleefd.
Als jij denkt dat ik dat ermee bedoelde, dan weet ik niet wat jij lees, maar ik heb het nergens zo verwoord.quote:Als persoon A zegt " wauw geweldig " en persoon B zegt " niet goed " maakt dat persoon B niet slechter dan A. Ze hebben allebei hun mening gegeven.
Ook dit zijn dingen die duidelijk laten zien dat je je aangevallen voelt, terwijl mijn reactie zo niet bedoeld is. Kritiek is best, goed ook en laat dan vooral je eigen mening ventileren, maar hou dan wel rekening met andere dingen, zoals het feit dat dit het eerste filmpje is vanuit GoTBF3.nl en dat er vast wel een reden zal zijn geweest dat er geen voiceacting was. Die overigens niets met verlegenheid te maken heeft.quote:Iets met vrijheid van meningsuiting en openstaan voor kritiek geloof ik
CptChaos wijzigde dit bericht 12-02-2012 01:05 (42%)
[ Het Spotweb topic ][ Spotweb Github ][ BF3 topic ][ GoT BF3 site ]
haha geniaal filmpje, ook die stukjes met dat "how do i fly a helicopter TO ALL" berichten, die right-round parody's zijn ook geniaal met dat duitse stemmetje xDquote:Niellie41 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 23:12:
Hoe vlieg je in een helicopter. Les 1
[video]
"It’s more fun to be a pirate than to join the navy." -Steve Jobs // Steam: totallykaos // professioneel impulsief figuur // man van de grovere taal ;) // proffesioneel vreetzak & zuiplap! // TROLLMASTER // DUBSTEP ADDICT! //
Blijkbaar wordt dit het "ik dump mijn filmpjes hier" topic ipv BF3: Funny Videos...quote:CptChaos schreef op zondag 12 februari 2012 @ 00:58:
Allerlei reacties.
Guys, ik kan wel lachen om dit soort commentaar. Komt niet keihard aan, integendeel, het doet me niks. Als ik me hier iets van zou aantrekken, zou ik maar een miserabel leven hebben. Je hebt altijd voorstanders, tegenstanders, Ajax fans, Feyenoord fans, Audi fans, BMW fans... kan nog wel tijdje doorgaan.quote:Skybullet schreef op zondag 12 februari 2012 @ 00:03:
[...]
slecht verhaal, vervelende niet grappige tekst
en constant hetzelfde liedje ipv wat leuke geluidseffecten of opzwepende muziek.
Beeldkwaliteit van 1080p dan wel weer goed, maar had veel beter gekund en meer ingezeten.
Nice, ik mis alleen "Maverick" Murphy die alle enemies headshots geeft vanuit zijn F-18 na een gave dogfight met een Flankerquote:DirtySanchez schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 18:15:
[video]
ReAlex69
Dit topic is gesloten.
© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden
Uitgever van: