Reg. datum: 12 juni 2001
YouTube: Kanaal van birgirpall
Ere wie ere toekomt, zeg maar
Gamen op een laptop is best ok .... echt
Reg. datum: 02 oktober 2009
Reg. datum: 18 augustus 2008
Team work is Essential, it gives them other people to shoot at
MAV en die sniper van de kraan af duwen was wel echt meesterlijk
Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 8gb Gskill, Msi 570 GTX TwinFrozer, Enermax 650w, Intel X25 160gb, 2x Samsung F3, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker
Msi P45 Neo2-fr, Intel Core2Quad Q6600 (@ 3.6 GHz ), 4gb pc6400, Gigabyte gtx460 768GB, WD 6400AKS 640 GB, Antec Threehundred, Antec Earthwatts 650
Systeem specificaties | Steam: Sagarise | Smartphone: HTC Desire HD | Netbook: Samsung Series 5 Chromebook 3G
Reg. datum: 06 oktober 2003
minefuck
In een pashokje gaan zitten en dan roepen dat het wc papier op is.
Geweldig deze filmpjes...
Tweakers.net begint het een beetje hoog in de bol te krijgen....
Zodra hij erin zat kreeg ik trouwens een BSOD, vandaar dat het geluid bleef haken; fraps nam op tot de laatste seconde.
SalimRMAF wijzigde dit bericht 27-11-2011 21:24 (21%)
Gulfstream G650
Sjoohnnie wijzigde dit bericht 27-11-2011 21:26 (31%)
http://www.youtube.com/user/Sjoohnnie
Reg. datum: 08 november 2011
Wow! Dat is echt belachelijk veel hahaquote:
Xbox Live GT: exactor it
Dynamix wijzigde dit bericht 28-11-2011 13:27 (31%)
Smartphone: Sony Xperia S | PSN ID: Dynamix81
Weet niet of iedereen dit leuk vindt; ik kan er wel om lachen.
schelling wijzigde dit bericht 30-11-2011 01:44 (19%)
Hoe embed je die handel hier
Edit: thnx
Pindamann wijzigde dit bericht 03-12-2011 00:27 (139%)
Blog http://nldr.net Wallpaper database http://walldb.net Ook wel bekend als "TheMonad" in BF3
*geen idee waarom ik opeens zo keihard FAAL met die video tag maar je hebt het gevonden*quote:Pindamann schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 00:21:
Mine mine!
<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/mCEv_6kYgho" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Hoe embed je die handel hier?
mrc4nl wijzigde dit bericht 03-12-2011 00:29 (24%)
Reden: fuuuuuuu
stilletjes aan het voorbereiden voor mn casebuild _@/' _@/' _@/' _@/'
BatmanHorizon wijzigde dit bericht 05-12-2011 15:56 (34%)
PSN: KingofCunnus - Movies - BF3 Leaderboard
Ik zoek me namelijk de rambam in al die grote BF3 topics
DostyaVlasova wijzigde dit bericht 06-12-2011 11:15 (49%)
Wat ek nie sal doen om jou te kry nie.
Kijk even 3 posts boven je.quote:
Systeem specificaties | Steam: Sagarise | Smartphone: HTC Desire HD | Netbook: Samsung Series 5 Chromebook 3G
Reg. datum: 02 maart 2009
psn: jackal131
Mines zijn inderdaad 'gefixt', volgens mij is dit filmpje pre-patch toen je nog oneindig veel mines kon neerleggen. Het opstarten van de kettingreactie hebben ze wel met C4 gedaan.quote:
En nog eentje dan omdat de Sint toch al weg is en ik het jammer vind dat dit niet meer kan na de patch
schelling wijzigde dit bericht 07-12-2011 22:17 (19%)
dit is wel de meest geniale die ik ooit gezien hebquote:
"It’s more fun to be a pirate than to join the navy." -Steve Jobs // Steam: totallykaos // professioneel impulsief figuur // man van de grovere taal ;) // proffesioneel vreetzak & zuiplap! // TROLLMASTER // DUBSTEP ADDICT! //
Ziet er ontzettend echt uitquote:
Zie de spoiler van BatmanHorizonquote:
Wel leuk bedacht.
stilletjes aan het voorbereiden voor mn casebuild _@/' _@/' _@/' _@/'
microoo wijzigde dit bericht 10-12-2011 01:33 (34%)
Reg. datum: 08 juli 2002
Carpe Diem
En: haal maar 3 eerste filmpjes maar weg in first post, de gebruiker heeft ze verwijderd
Opvouwbare DDRmat - Nieuwsgierig?
Reg. datum: 18 augustus 2008
Nope, hij heeft ervoor gezorgd dat ze niet embedded te zien zijn.... hierbij dus de link naar Operation Asshat, andere filmpjes te zien rechtsboven.quote:MrDummy schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 15:22:
De video is al eerder gepost.
En: haal maar 3 eerste filmpjes maar weg in first post, de gebruiker heeft ze verwijderd
ASSHAT KLIK
Team work is Essential, it gives them other people to shoot at
Waarom stijgt het mannetje eigenlijk op als die het vliegtuig verlaat? Of lijkt dat alleen maar zo? Dit filmpje bewijst trouwens waarom er een demo recorder in BF3 moet zittenquote:
Reg. datum: 10 oktober 2003
Het vliegtuig is zwaarder en zonder vermogen tegen de zwaartekracht verliest deze het gevecht daartegen sneller dan een enkele soldaat. Zodra hij weer in de cockpit zit is het vliegtuig nog steeds bezig met vallen ('stall'). Doordat de stunt hoog genoeg plaatsvond heeft hij nog voldoende tijd om het vliegtuig te corrigeren.quote:AquaSheep schreef op zondag 11 december 2011 @ 04:34:
[...]
Waarom stijgt het mannetje eigenlijk op als die het vliegtuig verlaat? Of lijkt dat alleen maar zo?
Dit soort physicsproblemen kom je in veel meer computerspellen tegen. Neem Crysis: stort met een jeep in een ravijn en spring vijf tot tien meter boven de grond uit de jeep. Alleen de valschade vanaf de hoogte waarop de speler uit de jeep stapt wordt berekend zodra deze de grond raakt.
The Zep Man wijzigde dit bericht 11-12-2011 15:47 (21%)
Kinetische energie? Het feit dat hij zijn vliegtuig inhaalt is dan wel enigszins apartquote:AquaSheep schreef op zondag 11 december 2011 @ 04:34:
[...]
Waarom stijgt het mannetje eigenlijk op als die het vliegtuig verlaat? Of lijkt dat alleen maar zo? Dit filmpje bewijst trouwens waarom er een demo recorder in BF3 moet zitten
Wie niks bewaart, is ook nooit wat kwijt..
Pfff, de echte helden had je in BF1942quote:
De classic loopzook:
2:16: long range forward loop zook, en 3:16 barrel roll zook.
3:30: bazen loopzook:
Nèh is een foutje. Als je keurig rustig met je <50% jet naar een 'verse' jet vliegt aan het begin van de runway en je springt er uit, vlieg je ook eerst belachelijk 500 meter horizontaal het veld uitquote:BereND schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:22:
[...]
Kinetische energie? Het feit dat hij zijn vliegtuig inhaalt is dan wel enigszins apart
disturbedmind wijzigde dit bericht 14-12-2011 14:18 (33%)
En die repair tool steeds
Murphy wijzigde dit bericht 14-12-2011 15:04 (20%)
Novus ordo seclorum
Reg. datum: 18 mei 2007
Eurodance Stream - Hardstyle Stream - uut Veendam City
jterpstra wijzigde dit bericht 26-12-2011 02:56 (21%)
...en dan hoort deze er natuurlijk ook bij....
DirtySanchez wijzigde dit bericht 26-12-2011 13:29 (27%)
Bij deze een bijdrage van mij met 2 normale filmpjes, opname van een complete ronde.
Funny trouwens: "Ik heb mijnen liggen. BOEM! Die heb die gevonden" :-)
Bishamon10 wijzigde dit bericht 02-01-2012 13:48 (31%)
Het lot van de IT-er: De helft van de mensen vindt dat je niet genoeg doet, De andere helft van de mensen maak je overbodig.
Ik cap alles met Afterburner Beta V2.2. Werkt imho perfect met amper 10% FPS loss.
Tuuuuuuurlijk mag je hier ook 'eigen' of niet zozeer 'funny' video's posten. Bedoeling is immers om op één plek de videos te zetten zodat we niet al die posts weer door moeten worstelen op zoek naar die ene video....quote:Loonens schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 11:55:
Wellicht een die om hier het algemene BF3 video's topic van te maken? Of mogen er echt alleen funny video's worden gepost?
Bij deze een bijdrage van mij met 2 normale filmpjes, opname van een complete ronde.
[video]
[video]
Overigens lijk je me een prima vrijwilliger om een 'workflow' tutorial te posten... van: Afterburner tot YouTube...?
Het lot van de IT-er: De helft van de mensen vindt dat je niet genoeg doet, De andere helft van de mensen maak je overbodig.
Hier lag ik ff helemaal dubbel om.quote:
MSI GTX460 HAWK TA, C2D E8400 @ 3.0 / 4Gb ddr2 OCZ @800
Ik kon daar niks, kon niet weg, dus deed suicide, maar een death later zat hij daar nog.
Ha, ha, ha,... wat zat er in z'n medkit vraag je je dan af,... lolquote:
Inclusief oldskool muziek.
http://www.youtube.com/user/Sjoohnnie
YouTube: Ultimate Battlefield 3 Troll
vind ik het beste Bf3 troll filmpje wat er is
oh en deze:
YouTube: Battlefield 3 Trolling dem Noobs
en deze 7:
YouTube: Operation Douchebag
YouTube: Operation Dickhead
YouTube: Operation Crymore
YouTube: Operation Scumbag
YouTube: Operation Karkand
YouTube: Operation Hammer Time
YouTube: Operation Asshat
weet niet of ze er al op staan. dus veel kijkplezier!
"It’s more fun to be a pirate than to join the navy." -Steve Jobs // Steam: totallykaos // professioneel impulsief figuur // man van de grovere taal ;) // proffesioneel vreetzak & zuiplap! // TROLLMASTER // DUBSTEP ADDICT! //
Dit zou ik eigenlijk niet leuk mogen vindenquote:
Cooler Master CM 690 II Advanced;Windows 7 64;AsusP5B;core2quad 9400@3,1 Ghz;Arctic Freezer 7 Pro;2Gb MDT 800 mhz;4Gb Kingston 800 mhz;MSI 285 GTX OC;Crucial C300 real SSD 128 Gb,Samsung 750 Gb,500 Gb,WD 320 Gb ;Asus Xonar DX;Enermax liberty 500W
Tevens ben ik van mening dat Parijs vernietigd dient te worden.
Dit is wat je van hem kunt verwachten.
YouTube: BF3 Ghost Ninja
iMac: nope, MBP: nope, iPhone: nope, iPad: nope
quote:felixkillercat schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 04:46:
[video]
Deze vind ik zelf gewoonweg geniaal
De mens wikt maar God beschikt.
Ondanks dat ie veelal aan het kloten is. Is hij wel rete goed :-)quote:Matthew schreef op zondag 08 januari 2012 @ 02:21:
Alles van shosho10199 is echt hilarisch. Hij houdt niet van campers en zet het ze betaald. Dit is zijn kanaal: YouTube: Kanaal van shosho10199
Leuke filmpjes !
Stichting HobbyServer | Tegen het moderne voetbal | Door passie gedreven en uit liefde trouw gebleven. MVV Maastricht voor altijd.
Geweldig dit! ... ff berichtje sturen.. hahaha... boem!quote:Matthew schreef op zondag 08 januari 2012 @ 02:21:
Alles van shosho10199 is echt hilarisch. Hij houdt niet van campers en zet het ze betaald. Dit is zijn kanaal: YouTube: Kanaal van shosho10199
Ik heb wel ff goed dubbel gelegen van een paar van zn filmpjes net!
Reg. datum: 21 maart 2007
Alles voor je konijntje op www.konino.nl
Wat een sukkel.quote:
Yeah, friendlies anoyyen, geweldig man. Geen kills, niks speciaals, gewoon een teamkiller.
En zn lachje is nog irritant ook.
Haha, heerlijk filmpje! Mensen kunnen toch zo retarded zijn, hequote:
Keep turning left
Reg. datum: 11 september 2010
Het einde ookquote:Flyby_Wire schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 19:45:
Deze is hilarisch!
Hier zie je maar weer hoe brak het spawnsysteem is. Het zou toch niet mogelijk moeten zijn dat je in de buurt van een enemy spawnt? Dit is mij ook al veel te vaak gebeurd.quote:
*kijkt naar de upload datum van het filmpje*quote:Jackal131 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 13:28:
[...]
Hier zie je maar weer hoe brak het spawnsysteem is. Het zou toch niet mogelijk moeten zijn dat je in de buurt van een enemy spawnt? Dit is mij ook al veel te vaak gebeurd.
Patches.
MSI GTX460 HAWK TA, C2D E8400 @ 3.0 / 4Gb ddr2 OCZ @800
Enjoy!
Reg. datum: 23 september 2010
Lekker brede FOV! Maar, is die lag te danken aan het filmpje of speel je hier echt mee?quote:Bishamon10 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 21:37:
Een niet zo funny filmpje, maar een kort filmpje van mijn multi-monitor opzet.
Enjoy!
[video]
Beetje tweaker met een fatsoenlijke pc die Battlefield 3 kan draaien kan ook prima Fraps op de achtergrond hebben draaien.quote:
Het geeft hier iig geen problemen.
Eurodance Stream - Hardstyle Stream - uut Veendam City
Patches??? Nog niets van gemerkt op de PS3. Daar heb je nog steeds van die vervelende spawns. Misschien niet zo extreem als in dit filmje, maar als je squad deathmatch speelt, dan komt dit nog steeds voor.quote:rickyy schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 17:30:
[...]
*kijkt naar de upload datum van het filmpje*
Patches.
Reg. datum: 21 april 2008
Maar verders wel wat grappige filmpjes
Dit topic is gesloten.