quote:

Ik heb hem ook een tijdje geleden gekocht en ben nog steeds verslaafd

Ben pas op level 13, dus ga nog niet zo heel hard, maar kan ontzettend genieten van het spel. Alleen al rondlopen door de omgeving en soms een draak over zien vliegen maakt mij al blij
Overigens heb ik de laatste paar uren die ik speelde best wat pech gehad. Eerst in mijn donder gebeten door een vampier, voor ik het wist was ik de meest gehate persoon in Skyrim

Gelukkig had ik nog een save van voor mijn Level 4 vampirisme, maar dat was wel even spannend om cured te worden.
Daarnaast is Lydia doodgegaan tijdens een van mijn quests (waarschijnlijk mijn eigen schuld) en ben ik sindsdien op zoek naar een nieuwe follower. Nu heb ik er eindelijk weer een en wil ik die als muilezel gebruiken (Lydia had best wat spul bij), kan ik haar niet meer terugvinden. Ze lag eerst in de cave waar ze gestorven was, maar daar lijkt ze nu niet meer te liggen ook in de tombes is ze niet meer te vinden...
spoiler:Had ook al een companion geprobeerd te regelen, maar die willen eerst dat je best wat dingen voor ze doet waarbij ik er nu eentje heb die ik alleen niet trek denk ik, ik moet iets halen bij een kasteeltje maar de silver claws zijn door een beetje overpowered...
Ik was helaas te laat om Lydia met een save te herstellen, ik kwam pas aan het einde van de quest erachter dat ik haar kwijt was

Ben haar wel vaker kwijt (dan komt ze na een paar minuten weer tevoorschijn), maar nu lag ze dus dood in de ingang van de grot
Nu denk ik dat ik met level 13 nog niet heel veel boeiend spul heb gevonden, maar was wel een beetje gehecht aan mijn dragon-scales enzo