Hier ervaring met een RX-V671, Sony 40EX521, Sony PS3(slim) en 2 zelfbouwspeakers in 2.0 opstelling.
Ik kan zeggen dat deze combi goed werkt, via HDMI-CEC kan ik vanaf de Yamaha afstandsbediening en de Sony afstandsbediening mijn PS3(slim) bedienen.
De aan/uit, zender en volume knoppen van de tv kun je in de Yamaha afstandsbediening programmeren.
Daar kunnen allerlei verschillende merken in, daar zitten Sony en Samsung ongetwijfeld ook tussen.
Dit heb ik zelf nog niet gedaan, maar als ik over 2 weken de sleutel heb, dan zal ik alles neerzetten en dan zal ik de laatste zaken ook instellen.
De IOS-app ken ik niet, maar met de Android variant ben ik wel bekend.
Die werkt op mijn Galaxy S2 voor de Yamaha en voor de Sony gewoon goed, op mijn Asus Transformer werkt de Yamaha app wat minder fijn, maar de Sony app werkt op de Transformer prima.
De Samsung-tv app ken ik niet qua werking, maar ik heb wel even gekeken hoe hij er uit zag, omdat ik ook twijfelde tussen een Sony en Samsung tv.
Uiteindelijk ben ik voor Sony gegaan ivm betere intergratie met de PS3, een fijnere interface en omdat mijn ouders ook een Bravia hebben die goed bevalt .
Maar zelf denk ik wel dat je geen foute keuze kunt maken tussen een Sony of Samsung icm een Yamaha RX-V671.
Gewoon een HDMI* er in prakken en dat zal gewoon werken.
*Dan ga ik er wel even van uit dat je voor een TV met een HDMI die ARC ondersteunt.lars-saxo wijzigde dit bericht 20-02-2012 11:34 (10%)