Beste Galaxy Note users,
Ik twijfel of ik mijn huidige sgs nu update of dat ik nog ff wacht tot motorola met een dergelijke mobiel komt maar dan met puur ICS.
Ik ben namelijk een kritische gebruiker en heb daarom ook wel wat te mopperen op de sgs en hoop deze tekortkomingen niet in een nieuwe mobiel tegen te komen. Dus daarom een paar vragen die hopelijk door de community beantwoord kunnen woorden vooral als je hiervoor net als ik een sgs hebt gehad.
Ik zal ff het lijstje opnoemen maar houdt in het achterhoofd aub dat ik overwegend wel degelijk tevreden ben met de sgs met name over de bouwkwaliteit (tig x gevallen op steen!) en swype is wel fijn neem aan dat swype ook op de note staat??
1# Antenne van de sgs is zwak tot matig, telefoon gesprekken zijn vaak moeilijk te voeren aangezien de wederhorende partij mij niet of nauwelijks nog hoort. (dit moet verbetert zijn kan iemand mij dit bevestigen die van een sgs komt?)
2# Handsfree bellen levert een dermate slechte verstaanbaarheid op dat deze manier van bellen op een sgs af te raden is helaas. (dit moet verbetert zijn kan iemand dit bevestigen die van een sgs komt?
3# Scherm is niet voldoende te dimmen waardoor je in duisternis/schemering verblind wordt door een veel te fel verlicht scherm. Dit is niet terug te voeren ook niet door een app en zeer vervelend voor mij. Ik lees veel op me phone (boeken/papers) en krijg daar dan koppijn van (in daglicht is er geen issue). Ook als batterij besparing is het fijn als het scherm way down kan. Standaar staat tie bij mij op zijn donkerst en alleen in fel zonlicht gaat die naar full brightness.
4# Onzinnig Samsung dictatorschap, apps die worden gekilled of features die je ineens niet meer zou mogen gebruiken omdat samsung het onnodig of stompzinnig acht om deze nog te gebruiken als de batterij onder de 10% duikt (bloed irritant) ik weet wel customroms blabla.. maar ik wil wel de standaard rom voorlopig blijven gebruiken als het kan. Dit zou gewoon disabled moeten kunnen worden.
5# GPS receiver is KL@t3 van de bok, deze blunder begaat samsung mag ik hopen niet nog x!
Het ziet er misschien als gezeik uit voor sommige maar ik ben best wel een heavy user ( 5GB per maand ga vaak over de vodafone FUP heen) dus is het wel van belang voor mij. Alvast THNX voor de serieuze feedbacks!
Oja let niet op me gebruikersnaam

GalaxyNote wijzigde dit bericht 13-11-2011 01:36 (9%)