Dat lijkt niet alleen zo, dat is zo. Hoe kunnen ze in hemelsnaam beweren dat ze geen random iets hebben ingebouwd om te bepalen of iemand kan winnen. Mijn wins vs losses lopen heel gelijk op. Vrijdag en Zaterdag win ik 10 potjes verlies er geen en speel er een gelijk. Start vannochtend twee potjes op, twee keer tegen man city en ik krijg twee keer een doelpunt tegen tussen 10 - 20 minuten (ingame) en twee keer een doelpunt tegen tussen 20 - 30 minuten. Daarnaast heb ik nog nooit een keeper van het statuut Valdes zo in de korte hoek geklopt zien worden als die goals die ik tegen kreeg.
Ook heb ik sterk het idee dat fifa schoten op goal verzint. In het eerste potje vandaag had mijn tegenstander 10 schoten op goal. Ik heb er maar een paar geteld. De hele eerste helft speelde zich voornamelijk af op het middenveld !!!
Daarbij komt ook nog eens dat ze dat verschrikkelijke auto target systeem eens drastisch moeten aanpassen... Een klein tikje op de x/(a xbox) toets zorgt er heel vaak voor dat vanuit mijn verdediging naar aanval wordt gespeeld, waar ze vervolgens weer dertig meter buitenspel staat. Dan kan je zeggen, waarom speel je niet met manual controls. Nou om de doodeenvoudige reden dat ik mijn steekpass op manual heb gezet en ik daar niet heel vrolijk van wordt. Telkens als ik ook maar het kleinste tikje op de steekpass knop geef schiet de bal zes keer zo ver voorbij mijn mannetje.
Waarom heb ik zon verschrikkelijke voetbal verslaving.Het liefst gooi ik het kutspel nog vandaag in de prullenbak...
stoofpeer wijzigde dit bericht 29-01-2012 12:01 (23%)