[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 45 46 47 48 laatste

Acties:
Reacties: 146
Reg. datum: 01-10-2009

quote:
Phusebox schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 09:36:
[...]

Moeten ze maar niet met El Cheapo Post werken.
De meeste problemen spelen zich af hier in Nederland wanneer het pakketje van het vliegtuig afkomt. Dan maakt het weinig uit of het Hong Kong Post, China Post of Singapore Post is, ligt bij TNT Post, daar heeft DX geen invloed op.

Btw jij wil goedkope items / gratis verzending en vindt het dan gek dat ze voor "el cheapo" post kiezen? iets met dubbeltje en 1e rang willen zitten. 8)7

Als je het perse in China wil bestellen en snel wil hebben kies dan voor Fedex / DHL / UPS / EMS. Nog geen garantie maar wel stuk sneller. Of bestel gewoon lekker lokaal en ga niet miepen als het wat langer duurt.
Dat is het risico van iets in China bestellen en dat had je van te voren kunnen weten.

En als jij in 6 weken de wereld om kan peddelen zou ik het gauw gaan doen, snelste wat iemand tot nu toe gedaan heeft is 145 dagen. kan je een mooi record neer zetten.

Kenzi wijzigde deze reactie 14-05-2013 10:32 (9%)

www.game-view.nl

Level30.nl
Reacties: 16.431
Reg. datum: 03-05-2002

quote:
Kenzi schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:29:
[...]

De meeste problemen spelen zich af hier in Nederland wanneer het pakketje van het vliegtuig afkomt. Dan maakt het weinig uit of het Hong Kong Post, China Post of Singapore Post is, ligt bij TNT Post, daar heeft DX geen invloed op.

Btw jij wil goedkope items / gratis verzending en vindt het dan gek dat ze voor "el cheapo" post kiezen? iets met dubbeltje en 1e rang willen zitten. 8)7

Als je het perse in China wil bestellen en snel wil hebben kies dan voor Fedex / DHL / UPS / EMS. Nog geen garantie maar wel stuk sneller. Of bestel gewoon lekker lokaal en ga niet miepen als het wat langer duurt.
Dat is het risico van iets in China bestellen en dat had je van te voren kunnen weten.

En als jij in 6 weken de wereld om kan peddelen zou ik het gauw gaan doen, snelste wat iemand tot nu toe gedaan heeft is 145 dagen. kan je een mooi record neer zetten.
Meeste problemen in Nederland? Nou, dan zal het wel net op tijd voor 2014 aankomen, want China doet er meer dan een maand over om het pakketje aan te nemen en vervolgens ook daadwerkelijk te versturen.

En zo goedkoop is het nou ook weer niet, voor 10 euro meer koop ik ze in Engeland, dus dat ga ik ook maar doen zodra paypal mijn geld heeft teruggestort.
quote:
troftnom schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:18:
[...]

[...]

Begrijp het niet helemaal dan, 2 weken onderweg van China naar Nederland is niet zo abnormaal, dan zou ik gewoon nog even wachten.....
Het heeft meer dan een maand geduurd voordat het van het postkantoor in China op het vliegtuig ging, en inmiddels zit het dus 2 weken in het vliegtuig van China naar hier... Lijkt mij wat lang.

Level 30 : Games.Reviews.Retro | xbox live / psn / nintendo id: phusebox

Oh die ja!
Reacties: 955
Reg. datum: 18-03-2004

quote:
Phusebox schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:49:
Het heeft meer dan een maand geduurd voordat het van het postkantoor in China op het vliegtuig ging, en inmiddels zit het dus 2 weken in het vliegtuig van China naar hier... Lijkt mij wat lang.
Heel normaal bij goedkope post in China, en dat is precies mijn punt: LIFO container afhandeling. Soms blijven sommige containers achterin staan en duurt het maanden voordat de achterstand weggewerkt wordt.

Canon30D~10-22USM~24-105L~70-300IS~50mk1~580EXII | Foto's hier: http://www.getiem.nl/

Reacties: 3
Reg. datum: 31-07-2012

Focalprice heeft weer een één cent deal voor de koopjesjagers:
http://promotion.focalprice.com/1centdeal_mar26/
____(>^^(>0o)>____
Reacties: 29.438
Reg. datum: 27-11-2001

quote:
Lang is relatief als je besteld in China, sim-pel.

(mijn record is trouwens 4 maanden en 2 weken).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Geen houthakker.
Reacties: 986
Reg. datum: 10-07-2006

Ah, mijn zending volgens PostNL:
quote:
Zendig is als onbestbaar retour gestuurd. De exacte reden is mij helaas ook niet bekend. Je kunt het beste met de afz contact opnemen
Wel erg toevallig dat van alle zendingen die ik uit China krijg (toch wel enkele per week) iedere keer alleen die TP-Link mini-router de pineut is... Er is toch niets illegaals aan mini-routers?

Retteketet met dat banket.

en? is? wat? dude!?
Reacties: 1.435
Reg. datum: 19-02-2002

quote:
Verstekbakker schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 12:42:
Ah, mijn zending volgens PostNL:
Wel erg toevallig dat van alle zendingen die ik uit China krijg (toch wel enkele per week) iedere keer alleen die TP-Link mini-router de pineut is... Er is toch niets illegaals aan mini-routers?
Waar heb je ze besteld eigenlijk? Kan het daar niet aan liggen?

iPhone File Directory

Reacties: 110
Reg. datum: 24-03-2005

quote:
itwentokay213 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:56:
bedankt
Geen houthakker.

quote:
EN-IS schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 12:47:
[...]

Waar heb je ze besteld eigenlijk? Kan het daar niet aan liggen?
Eerste keer Tinydeal, tweede keer Pandawill, beide wel vaker gebruikt en nooit problemen gehad... Nu is er een onderweg van dx (mijn derde poging dus...), maar het is dan nog maar de vraag onderweg waarnaartoe...

Verstekbakker wijzigde deze reactie 14-05-2013 13:45 (4%)

Reacties: 6
Reg. datum: 30-03-2013

quote:
itwentokay213 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:56:
Leuke actie, dank hiervoor. Maar kan iemand mij uitleggen wat het idee hierachter is? Klanten werven? Want het lijkt me dat zelfs Chinese online winkels hier geen winst uit kunnen halen?
Reacties: 74
Reg. datum: 17-11-2009

Gewoon dat je een klantenprofiel aanmaakt, en zo makkelijker iets bij hun weder zou bestellen omdat de eerste stap al gezet is.
Reacties: 1.775
Reg. datum: 22-06-2000

quote:
[...]
Een maand voor het pakje in het vliegtuig ging is inderdaad lang.
Maar 2 weken vanaf het vliegtuig naar hier weer niet, het kan nu eenmaal even duren bij PostNL, daar zou ik me nog niet druk om maken...
Reacties: 302
Reg. datum: 25-02-2012

http://dx.com/mayhalfpric...campaign=halfdiscountsale

HAMSTERUUUNNN (morgen dus :P )

lutkeveld wijzigde deze reactie 14-05-2013 16:31 (8%)

en? is? wat? dude!?

iPhone File Directory

quote:
EN-IS schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 16:26:
[...]

He hamster, het is pas vanaf morgen :)
Ja dat weet ik, maar als je het morgen zegt is het misschien al te laat ;) Had het misschien wel even kunnen vermelden idd :)
Reacties: 1.164
Reg. datum: 27-06-2009

Tering zeg... zo'n camera en een MK808B voor halve prijs. Dat is nog eens korting.

Cooler Master CM 960 II Advanced - i5 2320 - 8GB - HD6870 | Asus Transformer 300T | Samsung Galaxy S III

Reacties: 2
Reg. datum: 08-05-2013

Bedankt voor de tip
Ga proberen een MK808B te kopen:)
Reacties: 450
Reg. datum: 12-03-2004

quote:
Leo1010 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 17:05:
Tering zeg... zo'n camera en een MK808B voor halve prijs. Dat is nog eens korting.
Ben eens benieuwt of het wel echt halve prijs is en niet eerst eens 40% erbij gelapt. Maak maar een screenshot van de prijs nu.
Trouwens waarom zou je een mk808B kopen en geen mk808? Bluetooth is het enigste verschil, maar geen enkele custom kernel voor de B versie. Neem van mij aan dat de kernel van Alex voor de gewone 808 een groot verschil maakt.
Trouwens de originele MK808 vind je voor nog geen 33¤ inclus verzending op http://www.geekbuying.com...Mini-PC-stick-307415.html wat een zeer betrouwbare site is.
Reacties: 13
Reg. datum: 12-03-2010

Heeft iemand hier ervaring met complaints indienen bij AliExpress?

Mijn complaint tegen de verkoper staat al 4 weken open, en is enkele dagen later geescaleerd naar AliExpress. Binnen 2 dagen zou AliExpress contact met mij opnemen, maar dat is dus al weken niet gebeurd.

AliExpress is niet te contacteren - alle vragen die je zou kunnen stellen op de 'Contact Us' site eindigen met een voorgekookt antwoord. Dan maar naar het AliExpress forum.... wat vol staat met klachten die niet opgepakt worden. Dit ondergraaft het goede gevoel van de escrow service, want als klachten niet opgepakt worden, werkt de escrow service ook niet.

Hoe contact ik AliExpress?
Maak ik uberhaupt kans met de escrow, of kan ik beter de creditcardclub laten storneren?
Reacties: 391
Reg. datum: 02-12-2007

Ze hebben naar geruchten paypal uit hun betalingssysteem laten halen omdat paypal geen vertrouwen had in hun escrow en kopers hun geld terug gaf voor dat de escrow dat deed.
Ik heb zelf wel de ervaring dat verkopers mij vragen het product als aangekomen te markeren zodat zij hun geld krijgen. (dat doen ze als ik het product ook echt ontvangen heb) Dus wat dat betreft lijkt de escrow wel te werken.

Pikoe wijzigde deze reactie 15-05-2013 01:06 (4%)

quote:
Pikoe schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 01:06:
Ze hebben naar geruchten paypal uit hun betalingssysteem laten halen omdat paypal geen vertrouwen had in hun escrow en kopers hun geld terug gaf voor dat de escrow dat deed.
Ik heb zelf wel de ervaring dat verkopers mij vragen het product als aangekomen te markeren zodat zij hun geld krijgen. (dat doen ze als ik het product ook echt ontvangen heb) Dus wat dat betreft lijkt de escrow wel te werken.
Paypal beeindigde het contract met Alibaba (Aliexpress) omdat ze hogere transaction fees wilde en Aliexpress niet. Denk dat Paypal er enorm veel spijt van heeft het contract te hebben beeindigd. Tevens speelt mee dat Paypal enorm hoge transactie kosten heft om geld van Paypal naar een Chinese bankrekening over te maken.
Paypal's greed kost ze een enorme markt. Alipay (en in mindere mate Tenpay) worden steeds groter en zijn veel makkelijker / goedkoper in gebruik.

www.game-view.nl

Reacties: 137
Reg. datum: 06-06-2002

Aliexpress...pfff, daar blijf ik echt uit de buurt vandaan hoe verleidelijk het ook allemaal lijkt. Mijn ervaring: zijn het niet de verkopers die je naaien dan is het Aliexpress zelf wel.

1e aankoop: usb case voor dvd-drive+hdd. USB 3.0 besteld, USB 2 ontvangen
2e aankoop: gebruikte telefoon met "perfect screen". Nou dat scherm was alles behalve "perfect". $187,- in de vuilnisbak na een hoop gezeik.
3e aankoop: (telefoon was toen onderweg naar NL) E-reader voor $100,- .Krijg de melding "for security reasons" is de transactie niet door gegaan, of ik even legitimatie wilde sturen. Geld wordt terug gestort, zit ik nog steeds op te wachten.

Lekker terug naar Bhiner/TaoBao.

quote:
poema schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 06:19:
Aliexpress...pfff, daar blijf ik echt uit de buurt vandaan hoe verleidelijk het ook allemaal lijkt. Mijn ervaring: zijn het niet de verkopers die je naaien dan is het Aliexpress zelf wel.

1e aankoop: usb case voor dvd-drive+hdd. USB 3.0 besteld, USB 2 ontvangen
2e aankoop: gebruikte telefoon met "perfect screen". Nou dat scherm was alles behalve "perfect". $187,- in de vuilnisbak na een hoop gezeik.
3e aankoop: (telefoon was toen onderweg naar NL) E-reader voor $100,- .Krijg de melding "for security reasons" is de transactie niet door gegaan, of ik even legitimatie wilde sturen. Geld wordt terug gestort, zit ik nog steeds op te wachten.

Lekker terug naar Bhiner/TaoBao.
Je weet dat Aliexpress en TaoBao van hetzelfde bedrijf zijn en dat veel verkopers zowel op TaoBao en op Aliexpress zitten?

www.game-view.nl

Reacties: 217
Reg. datum: 04-01-2003

quote:
Ik ben lekker gaan slapen en kijk nu redelijk vroeg (voor onze tijd) maar de spullen die mij interessant lijken zijn allemaal uitverkocht. Een MK809 II voor 18.84 had ik bijvoorbeeld best leuk gevonden.
Er zijn misschien wel 10 dingen die ik anders direct gekocht zou hebben, maar die al uitverkocht zijn.

Chrizzly wijzigde deze reactie 15-05-2013 08:25 (12%)

Reg. datum: 24-04-2013

quote:
Leo1010 schreef op zondag 12 mei 2013 @ 21:09:
Weet iemand toevallig een kwalitatief goede maar toch goedkope ratelschroevendraaier in China te vinden?
ik heb een tijdje geleden een butaan soldeerpen wat tin en shrinkplastics gekocht

mijn ervaring is dat het gereedschap doet wat het moet doen,maar zoals al reeds vermeld als quote op je vraag is de kwaliteit toch niet echt optimaal.
ik denk dat je gerust een werkende ratelschroevendraaier voor een klein prijsje zal vinden in china. maar ben er zeker van dat het knopje voor je ratelblokkering te veranderen zal beginnen falen. dus als je de ratel voor wat kleine werkjes wil gebruiken kan je gerust voor een chinaprice gaan. wil je wat tools voor wat grotere werken.
koop dan iets degelijk. want anders zal je vloeken op je tools!

chinabuys zijn goed voor consumables (zoals bv de soldeertin die ik kocht) naar mijn ervaring
Reacties: 316
Reg. datum: 12-11-2006

:|
quote:
Chrizzly schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 08:04:
[...]

Ik ben lekker gaan slapen en kijk nu redelijk vroeg (voor onze tijd) maar de spullen die mij interessant lijken zijn allemaal uitverkocht. Een MK809 II voor 18.84 had ik bijvoorbeeld best leuk gevonden.
Er zijn misschien wel 10 dingen die ik anders direct gekocht zou hebben, maar die al uitverkocht zijn.
Tja een hoop oude meuk, echt actueel die kerstspullen 8)7

Nog even over AliExpress: De commentaren op hun Facebookpagina zijn een interessante bloemlezing van ellende: artikelen niet geleverd worden, klanten die geld terug zouden krijgen maar dit niet ontvangen, disputen waar niet op gereageerd word (zoals de mijne), enz. Op zo'n manier heeft die escrow ook weinig nut.

Ik geef ze nog heel even, en daarna zal ik kijken of Mastercard haar werk wel doet.

Edit: Weet iemand hoe AliExpress te bereiken is?

mmrizio wijzigde deze reactie 15-05-2013 10:36 (6%)

quote:
mmrizio schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 10:23:
Nog even over AliExpress: De commentaren op hun Facebookpagina zijn een interessante bloemlezing van ellende: artikelen niet geleverd worden, klanten die geld terug zouden krijgen maar dit niet ontvangen, disputen waar niet op gereageerd word (zoals de mijne), enz. Op zo'n manier heeft die escrow ook weinig nut.

Ik geef ze nog heel even, en daarna zal ik kijken of Mastercard haar werk wel doet.

Edit: Weet iemand hoe AliExpress te bereiken is?
Tevreden klanten hoor je niet, mensen die niet tevreden zijn daarintegen, vooral op Facebook. :X
Over het nut: Aliexpress zet meer om dan Amazon & Ebay bijelkaar, en daar zit ook scam / slechte service etc bij. Die vind je overal, Marktplaats, Ebay, al dat soort sites hebben hun slechte ervaringen.

Vooral Amerikanen hebben er een handje van om complaints te maken en overal te posten:
"item never delivered!!! bad service!!" terwijl ze de bestellling 1 1/2 week geleden gedaan hebben, geduld hebben ze niet.
En je kan ze hier bereiken (live chat):
http://www.aliexpress.com/help/newContactUs.htm
http://www.aliexpress.com/buyerprotection/index.html

www.game-view.nl

Ik heb uiteindelijk de live service te pakken gekregen. Nu eens kijken of er binnen 3 dagen wat gebeurt. Waarschijnlijk blijven die knoppen 's avonds sowieso grijs en niet klikbaar.

Ik snap dat internet het forum bij uitstek is voor klagers en zeurders. Maar disputen die maandenlang openstaan, niet bereikbaar zijn, betalingen die niet uitgevoerd worden enz. lijken toch echt problemen van AliExpress zelf.

quote:
Hou in gedachten dat Alieexpress een soort van Ebay/Marktplaats is. Kijk liever naar de rating van de verkoper dan naar reviews over Alieexpress.

Cooler Master CM 960 II Advanced - i5 2320 - 8GB - HD6870 | Asus Transformer 300T | Samsung Galaxy S III

Ik snap dat je met goede betrouwbare verkopers geen AliExpress issues hebt. Dat je als koper ook een zekere verantwoordelijkheid hebt.

De bescherming van de koper klinkt heel goed, met name door de macht die de koper heeft mbv de escrow. Deze bescherming wordt sterk verzwakt doordat het in de uitvoering schort: Als disputen niet worden opgelost dan kom je als koper niet verder en ruiken onbetrouwbare verkopers hun kans.

Ps.: Het gaat mij er niet om, om AliExpress zwart te maken. Ik heb alleen vragen - en nu ook een paar antwoorden - in mijn zoektocht naar 'mijn recht'. Misschien komt het anderen ook nog eens van pas.
____(>^^(>0o)>____

Ach zo heeft elke chinese shop/medium wel negatieve reacties ergens staan, zoals eerder, tevreden klanten zie je nooit op facebook/fora, enkel de 'korte lontjes'.

Zelfs Ebay wordt regelmatig weer zwart gemaakt, kan me er niet echt druk over maken.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

in percentages zijn die ontevreden klanten niks
HD2 noob
Reacties: 818
Reg. datum: 04-01-2009

quote:
Chrizzly schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 08:04:
[...]

Ik ook. Heb uiteindelijk toch een bureaulamp met een ventilatortje eraan gekocht. Kan wel handig zijn in de zomer :P

Kwam het net tegen, Lightinthebox is tegenwoordig aangesloten bij SpaarWinkelen.

http://www.spaarwinkelen.nl/korting/light-in-the-box.php

quote:
Kenzi schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 07:02:
[...]

Je weet dat Aliexpress en TaoBao van hetzelfde bedrijf zijn en dat veel verkopers zowel op TaoBao en op Aliexpress zitten?
Dat van die verkopers wel, diegene waar ik de telefoon van kocht kwam ik idd ook op taobao tegen. Dat beide bedrijven dezelfde eigenaar hebben wist ik niet maar zie eigenlijk net pas dat cc betalingen via alipay (mistertao) en alibaba (aliexpress) gaan. Je hebt dus gelijk. Zodra mijn terugbetaling rond is stop ik met het gebruik van Neteller voor buitenlandse aankopen, alleen nog met Paypal. Gelukkig zijn er nog zat TaoBao-agenten die Paypal accepteren...o.a. zoals Binher.

Zat eerst bij MisterTao, die hebben er helemaal een zooitje van gemaakt. Mijn "Balance" :

Balance: $-9999999999785.90

Net even nog een vriendelijk verzoekje gestuurd voor het sluiten van mijn account, daar kan ik helemaal niks meer mee. Al eerder gevraagd wat er aan de hand is maar krijg geen duidelijke antwoorden terug.
____(>^^(>0o)>____

Soms kom je wel wat leuks tegen op Aliexpress, maar hoe zit dat nu met dat 'free shipping' in de omschrijving? Klik je erop, zie je nog steeds 60-90 dollar shippingcosts staan :/

Edit, dezelfde gevonden bij DX, probleem opgelost :P

SinergyX wijzigde deze reactie 15-05-2013 20:40 (13%)

Reacties: 391
Reg. datum: 02-12-2007

Die omschrijving is niet gericht op nederlanders.
en? is? wat? dude!?

Nou, dit is voor het eerst :P
quote:
Sendungsnummer: RXXXXXXXXXX
Die Sendung wurde am 13.05.2013 im internationalen Logistikzentrum Frankfurt zur Weiterbeförderung nach Vereinigte Staaten von Amerika übergeben.
Vertaling:
De zending werd overhandigd op 2013/05/13 in Frankfurt internationaal logistiek centrum te worden toegezonden aan de Verenigde Staten van Amerika.

WTF? :D Normaliter wordt het vanuit Frankfurt naar Amsterdam gestuurd of er staat dan aan Die Niederlande, 2 a 3 dagen later ontvang ik het, maar nu gaat het naar Amerika? :?

Heeft iemand zoiets al eerder meegemaakt?

iPhone File Directory

Reacties: 36
Reg. datum: 28-04-2010

quote:
SinergyX schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:38:
Soms kom je wel wat leuks tegen op Aliexpress, maar hoe zit dat nu met dat 'free shipping' in de omschrijving? Klik je erop, zie je nog steeds 60-90 dollar shippingcosts staan :/

Edit, dezelfde gevonden bij DX, probleem opgelost :P
Het helpt soms om op Aliexpress een live chat/DM/message te openen/sturen met de verkoper. Ik heb laatst met twee verschillende kopers gepraat om de verzendkosten 'gratis' te krijgen ipv met Fedex/DHL te versturen. In mijn geval was het versturen naar de omringende buurlanden gratis, behalve naar Nederland...

Ze (de verkopers) konden niet de verzendkosten bij de producten zelf wijzigen... maar wat ze wel kunnen doen is achteraf een discount geven twv de shipping kosten (ter waarde van de Fedex/DHL kosten). Als je een bestelling hebt geplaatst, dan hoef je niet direct te betalen. Je moet dan even wachten tot de verkoper handmatig de coupon bij jouw order heeft toegepast en dan pas natuurlijk betalen. Je moet wel even vantevoren contact opnemen met de verkoper, mogelijk dat je nog iets in de opmerkingen veld moet intikken.
Reacties: 352
Reg. datum: 23-01-2007

http://i43.tinypic.com/280nko8.jpg

Hierbij wil ik jullie dus de resultaten laten zien van de Ultrafire C8 XM-L T6 die ik bij Tmart.com besteld heb inclusief batterijen en lader.

Hier de link naar het product:

http://www.tmart.com/CREE...ectric-Torch_p129252.html

De ultrafire C8 is een compacte flashlight die op veel flashlight forums word aangeraden, naast de geroemde UlraFire WF-501B (T6 emitter versie)..

De ultrafire C8 is er in verschillende soorten verkrijgbaar, enkele populaire versies zijn onderandere

• ultrafire C8 R5
• ultrafire C8 Q5
• ultrafire C8 XM-L T6 ( de gene die ik nu dus review)

De verschillende versies hebben te maken met de verschillende emitters in de flashlights, de XM-L T6 versie is geclassificeerd als 1200 lumen.

Echter moet je chinese lumen altijd met een korreltje zout nemen, en er al gauw zon 20-25% qua aantal lumen afhalen, wil je een reeler beeld vormen. Deze C8 XM-L T6 zou dus eerder rond de 900-1000 lumen liggen(en misschien nog wel iets minder)

Naast de verschillende versies qua verschillende emitters, moet je er ook goed opletten dat door de populariteit ook verschillende clones op de Markt zijn gekomen. Clones zijn niet persee minder goed, maar kunnen dit wel zijn natuurlijk als er andere onderdelen inzitten dan XM-L T6 emitters etc.

Volgens budgetlightforum.com
was de gene op Tmart daadwerkelijk een Ultrafire C8 XM-L T6, echter bij het open van het doosje vandaag ontdekte ik dat er bij mij totaal geen print op staat..
Hieronder zul je wat fotos zijn van de flashlight en zijn interne onderdelen.

http://i42.tinypic.com/2wrhxyp.jpg
1. Bundel van de ‘Ultrafire’ C8 XM-L T6 + 2 x 18650 3000 mah batterijen en een lader.

http://i39.tinypic.com/33dh940.jpg
2. De flashlight

http://i41.tinypic.com/2ilw7d.jpg
3. CREE XM-L T6

http://i43.tinypic.com/16q45x.jpg
4. Tailcap rubber dopje, deze is eventueel te vervangen voor een Glow in the dark versie.

http://i40.tinypic.com/aui26u.jpg
5. Cree XM-L T6

http://i42.tinypic.com/6sb90w.jpg
6. Tailcap (zonder veer)

http://i44.tinypic.com/34j3m88.jpg
7. Los geschroefde onderdelen.

De Batterijen die ik er bij heb genomen zijn 2x Ultrafire 3000 mah, zullen ongetwijfeld niet protected zijn maargoed.. Daarnaast zullen ze zeer waarschijnlijk ook geen 3000 mah zijn, maargoed ze doen het prima in de C8. De oplaad tijd is z’n 6 a 7 uur geweest voor beide batterijen.
In de C8 gaat maar 1 x 18650, dus de andere is een reserve batterij.

Hoelang je precies op 1 batterij kan doen, kan ik nog niet zeggen en is natuurlijk ook afhankelijk van de mode waarin de lamp staat en het aanwezige aantal mah van de batterij.

http://i39.tinypic.com/33wo3th.jpg
8. Batterijen in de lader

http://i44.tinypic.com/a16di.jpg
9. Opladen in de schuur, om geen risico’s te lopen

Aangezien hieronder ook nog een filmpje staat, waarin ik het allemaal uitgebreider uitleg is de review niet heel erg groot, maar hieronder nog wat (vergelijkings)fotos met de SaIk Sa-15 (300 lumen)

http://i43.tinypic.com/rthth5.jpg
10. C8 vs SA-15

http://i41.tinypic.com/23wsawy.jpg
11. Grote reflector.

http://i43.tinypic.com/rthth5.jpg
12. C8 vs SA-15

http://i39.tinypic.com/28vwj7.jpg
13. SA-15 vs C8

http://i43.tinypic.com/3096a0x.jpg
14. C8 vs SA-15

http://i40.tinypic.com/513im8.jpg
15. C8.

http://i43.tinypic.com/350ns69.jpg
16. C8 + 1 x 18650

http://i43.tinypic.com/2ynmnm0.jpg
17. C8 tailcap + 1 x 18650

http://i43.tinypic.com/dy594i.jpg
18. Boven Sa-15 (300 lumen) vs C8(1200 lumen)

http://i43.tinypic.com/aac4cj.jpg
19. Boven Sa-15 (300 lumen) vs C8(1200 lumen)

http://i39.tinypic.com/r8tcmf.jpg
20. Links C8(1200 lumen) vs Rechts Sa-15 (300 lumen) ( ja dat kleine stipje ja :P !)

De volgende shots zijn buiten genomen, deze heb ik genomen met een sluitertijd van 15 seconden om zodoende goed het licht weer te geven.

http://i41.tinypic.com/241o8dg.jpg
21. Shot is helaas wat vaag, maar hier is dus geen belichting middels een flashlight om zodoende aan te geven hoe de omgeving is.

http://i44.tinypic.com/4ig9l5.jpg
22. Saik Sa-15(300 lumen, high mode)

http://i39.tinypic.com/241qpn4.jpg
23. C8 (1200 lumen, high mode)

Hieronder zie je de video review waar ik nog wat meer nacht shots laat zien, en ik de C8 wat uitgebreider laat zien en bespreek.

Video Review:
YouTube: Flashlight C8 XM-L T6 1200 lumen review

Ik ben meer actief op fok, maar ik wou hem jullie niet onthouden, dus vandaar dat ik mijn review ook hier even online gooi..
Ik heb tevens geregeld dat voor de members van FOK en Tweakers nog een kortingscoupon van 7$ ( wat bijna 40% korting is) beschikbaar is gemaakt! zodoene heb je toch een hele leuke lamp voor niet al te veel geld!

add to cart> secure checkout > gegevens invullen op 1e pagina > 2e pagina coupon 16070ca161 > en dan vervolgens aangeven pay by paypal optie onderaan en betalen.. :D

code is geldig tot 26 mei
Reacties: 167
Reg. datum: 04-06-2011

Ik heb deze 2 keer besteld en binnen gekregen: http://www.focalprice.com...al_3G_1080P_Playback.html

Echter laad er 1 niet op! Dus ik dacht misschien de adapter kapot? Maar dat is helaas het geval niet! De jack van het laden doet het niet. Dis ik heb contact gezocht met FP, alleen ze willen dat ik hem terug stuur, en vervolgens krijg ik een nieuwe echter zijn de verzendkosten naar China erg duur via PostNL. (¤ 24,30) (EMS ,UPS.DHL or Fedex is not allowed.)

Wat zal ik doen? Opsturen of... Ze zijn namelijk alle 2 cadeau.

Het is een China tablet dus dan zou opladen via usb toch ook moeten kunnen?

quote:
Leo1010 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 12:26:
Het is een China tablet dus dan zou opladen via usb toch ook moeten kunnen?
Dat is het probleem dus. Dit lukt niet. Hij reageert dan nergens op. (Beide tablets)
Reacties: 4.718
Reg. datum: 17-09-2003

quote:
harmpie21 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 12:35:
[...]

Dat is het probleem dus. Dit lukt niet. Hij reageert dan nergens op. (Beide tablets)
Zo te zien kan hij alleen opgeladen worden via een adapter. 5v DC, maar daar kun je vast wel een adaptertje van een paar euro voor scoren bij de action.

(Disclaimer) _______

quote:
denan schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 12:38:
[...]

Zo te zien kan hij alleen opgeladen worden via een adapter. 5v DC, maar daar kun je vast wel een adaptertje van een paar euro voor scoren bij de action.
Dat kan ja, maar de DC jack is kapot.

quote:
harmpie21 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 12:14:
Wat zal ik doen? Opsturen of... Ze zijn namelijk alle 2 cadeau.
Zie geen alternatief voor opsturen....
Dus lijkt me dan duidelijk. ;)

Enig andere optie lijkt me om het euvel zelf te proberen te repareren, maar daar zou ik niet aan beginnen. Dat je zelf de verzendkosten terug moet betalen is jammer, maar te verwachten.

quote:
troftnom schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 12:51:
[...]

Zie geen alternatief voor opsturen....
Dus lijkt me dan duidelijk. ;)

Enig andere optie lijkt me om het euvel zelf te proberen te repareren, maar daar zou ik niet aan beginnen. Dat je zelf de verzendkosten terug moet betalen is jammer, maar te verwachten.
Dan stuur ik hem wel op!

Inderdaad ik zie het zelf niet echt zitten om deze zelf te repareren.

Thanks voor het meedenken in ieder geval!
Reacties: 206
Reg. datum: 05-01-2011

quote:
Downstar2 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 11:45:
[afbeelding]

Hierbij wil ik jullie dus de resultaten laten zien van de Ultrafire C8 XM-L T6 die ik bij Tmart.com besteld heb inclusief batterijen en lader.

Review
Goede review.

Bedankt voor de kortingscode, nu voor net 9 euro een best goede (aan de hand van je review) gekocht.
Reacties: 247
Reg. datum: 13-04-2006

quote:
Sibrand schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:01:
[...]

Goede review.

Bedankt voor de kortingscode, nu voor net 9 euro een best goede (aan de hand van je review) gekocht.
Zelfde van mijn kant! Ben erg benieuwd goeie deal en goeie review. 8)
wwwhisky!
Reacties: 1.756
Reg. datum: 24-01-2004

quote:
Vendrom schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 15:17:
[...]

Zelfde van mijn kant! Ben erg benieuwd goeie deal en goeie review. 8)
Hier ook, thanks! :)

Change my avatar
PC, camera en overige specs

Yatta!
Reacties: 207
Reg. datum: 22-05-2002

quote:
Sibrand schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:01:
[...]

Goede review.

En het feest is voorbij: This coupon could only be used 5 times. :(

Kudos voor het delen, dat wel!

hstoker wijzigde deze reactie 16-05-2013 16:19 (5%)

Dutch: If it bleeds, we can kill it.

Feest hoort niet voor bij te zijn,
als er genoeg animo is, wil ik me nog wel even inzetten voor een nieuwe (ongelimiteerde) code.

Waarschijnlijk morgen gefixt! dus houd dit topic even in de gaten!
Reacties: 225
Reg. datum: 06-01-2005

ik heb onlangs iets bij banggood besteld, de waarde is 31 euro

hoe groot is de kans dat het zonder extra kosten toekomt?:-)
en waar kan ik dat tracken(heb een tracking nummer gekregen ook)

MOBO: ASUS A7V880 | CPU: AMD athlon XP 2600+ @ 2800+ | GRAKA: Asus Geforce 7600GS silent | HDD: 2* Maxtor 300GB, 1* Seagate 400GB, 1* Seagate 500GB | 1* Western Digital 1TB Caviar Green |1,25GB Ram

Reacties: 5.936
Reg. datum: 13-09-2009

Je zit boven de ¤ 22, dus als er extra kosten bij komen dan is dat ¤ 12,50 inklarings kosten van de Postnl en ¤ 5 belasting ofzo, dus mag je bijna ¤ 20 aan kosten gaan dokken als je pech hebt.

Notebook: Asus K53SV-SX838V | Core i7 2670QM | Nvidia Geforce GT 540M | 180GB Intel 330 | 8GB DDR3 Ram. Smartphone: Huawei Honor 2 | 2GB Ram, Tablet: Nexus 7 | 16GB. Mini Android PC: MK808B

quote:
Diqiu-Long schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 17:32:
Je zit boven de ¤ 22, dus als er extra kosten bij komen dan is dat ¤ 12,50 inklarings kosten van de Postnl en ¤ 5 belasting ofzo, dus mag je bijna ¤ 20 aan kosten gaan dokken als je pech hebt.
Is dat niet alleen bij electronica?

en is dat ook niet alleen als er op het pakket 31 euro als waarde staat?
grote kans dat ze wrs er een lagere waarde op zetten...

MOBO: ASUS A7V880 | CPU: AMD athlon XP 2600+ @ 2800+ | GRAKA: Asus Geforce 7600GS silent | HDD: 2* Maxtor 300GB, 1* Seagate 400GB, 1* Seagate 500GB | 1* Western Digital 1TB Caviar Green |1,25GB Ram

I doubt, therefore I might be
Reacties: 1.204
Reg. datum: 15-11-2004

quote:
tim007 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 17:29:

en waar kan ik dat tracken(heb een tracking nummer gekregen ook)
Banggood + 31 euro = V911 helicopter

Am I right? :*)

Klik hier om mij een DM te sturen

Net mijn Wavio geluidskaartje binnen. Mocht bij Binher zelf bepalen wat er op de verpakking kwam te staan en gekozen voor soundcard value $38.41 (voor de geloofwaardigheid) Met HK mail in 8 dagen binnen en geen bijkomende kosten gehad. Kaartje kostte totaal iets van $100,-. Echt prettig zaken doen via Binher. Hopen dat mijn telefoon ook zo makkelijk hier aankomt. Ik kies iig voortaan voor HK airmail.

quote:
tim007 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 18:43:
en is dat ook niet alleen als er op het pakket 31 euro als waarde staat?
grote kans dat ze wrs er een lagere waarde op zetten...
het gaat om de geschatte waarde van het artikel (hebben ze lijsten voor). aangezien ook de inklaringsdienst het trucje kent om een lagere prijs op het pakket te zetten werkt dat niet echt.

www.game-view.nl

quote:
DexterDee schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 18:58:
[...]

Dacht ik ook al ;) Vette dingen zijn dat, alleen jammer van de korte vluchttijd

quote:
DexterDee schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 18:58:
[...]

Volledig juist :-)

heb je er ook een van daar misschien? en veilig aangekomen enz?

quote:
tim007 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 17:29:

De kans dat het zonder extra kosten komt is 0% als iedereen zich netjes aan de regels houdt zoals het hoort.

Boven 22 euro altijd belasting, boven 150 euro ook nog invoerrechten afhankelijk van het soort artikel.
Reacties: 51
Reg. datum: 12-09-2012

Huppa, Telefoon in Nederland weekje maximaal denk ik voordat hij thuis ligt. hopen op geen extra kosten maar die zijn erbij gerekend. Een Jiayu G3 trouwens.
en? is? wat? dude!?

quote:
tim007 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 19:29:

Ik heb hier de v949 en de v929, beiden zonder problemen, zonder extra kosten, zonder schade aangekomen, super verpakt, ik had het in twee weken thuis (beiden afzonderlijk besteld).

En kudos aan freaking Banggood! Ze hebben mijn laatste bestelling in precies 9 dagen bezorgd! _/-\o_
quote:
EN-IS schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 23:07:
De zending werd overhandigd op 2013/05/13 in Frankfurt internationaal logistiek centrum te worden toegezonden aan de Verenigde Staten van Amerika.
Heeft iemand zoiets al eerder meegemaakt? Dat zijn bestelling naar Amerika wordt verstuurd in plaats van dat het vanuit Duitsland naar Amsterdam wordt verstuurd.

iPhone File Directory

Geen houthakker.

Bij de toffe review van hierboven helaas: This coupon could only be used 5 times.

Dan is het helaas pindakaas, had er twee in de mand liggen...

Edit: spuit 11 geeft modder, ik probeer morgen nog een keer.

Verstekbakker wijzigde deze reactie 17-05-2013 00:16 (17%)

Reg. datum: 08-05-2013

Heb zelf de syma s800g van banggood was met 6 dagen na bestelling binnen
Zoek nog wat groters voor buiten
Reacties: 74
Reg. datum: 17-11-2009

Ben je zeker dat ie in de vs ligt, is het niet gewoon een fout met de country codes? Mijn Pipo zijn laatste bestemming was zogezegd Iceland terwijl hij ondertussen al was aangekomen ;)

quote:
tim007 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 19:29:

Hij is onderweg :P
Volgens T&T is het pakketje al in NL

Oh die ja!

quote:
Ik ook, en hij werkt nu weer.

Product is ondertussen 1 euro duurder, de korting is gereduceerd tot EUR5,60. Anyhow, voor 9,50 euro een mooi lampje :)

Canon30D~10-22USM~24-105L~70-300IS~50mk1~580EXII | Foto's hier: http://www.getiem.nl/

wwwhisky!

quote:
Get!em schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:35:
[...]

Ik ook, en hij werkt nu weer.

Product is ondertussen 1 euro duurder, de korting is gereduceerd tot EUR5,60. Anyhow, voor 9,50 euro een mooi lampje :)
$7 is ongeveer ¤5,60 hoor :) Die korting klopt dus gewoon, ik had hem gisteren ook voor die prijs. :)

Change my avatar

Oh die ja!

My bad... las 7 euro ipv 7 dollar. Dan klopt het dus inderdaad :)

De coupon van de C8 is weer beschikbaar voor 15 nieuwe users:

7$ off:

16070ca161

Downstar2 wijzigde deze reactie 17-05-2013 10:11 (3%)

Reacties: 356
Reg. datum: 17-07-2006

Zozo, die code werkt nu al niet meer?
Of moet je jezelf registreren om van de code gebruik te maken?

Shady15 wijzigde deze reactie 17-05-2013 11:08 (46%)

wwwhisky!

quote:
Shady15 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:07:
Zozo, die code werkt nu al niet meer?
Of moet je jezelf registreren om van de code gebruik te maken?
quote:
Downstar2 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 11:45:
[...]
add to cart> secure checkout > gegevens invullen op 1e pagina > 2e pagina coupon 16070ca161 > en dan vervolgens aangeven pay by paypal optie onderaan en betalen.. :D
Bovenstaande werkte bij mij.

Change my avatar

Met wat magie komt alles goed
Reacties: 599
Reg. datum: 29-08-2000

Zijn prijzen bij Banggood onderhevig aan wisselkoers veranderingen?
Wilde iets bestellen, maar dat is nu duurder dan twee dagen geleden.

Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties

Reacties: 5.358
Reg. datum: 06-08-2002

quote:
magic_nl schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:21:
Zijn prijzen bij Banggood onderhevig aan wisselkoers veranderingen?
Wilde iets bestellen, maar dat is nu duurder dan twee dagen geleden.
Tuurlijk. Ze doen zelf in dollars waarschijnlijk en dat is echt wel koersafhankelijk. Wordt actief berekend.
Reacties: 356
Reg. datum: 17-07-2006

quote:
wwwhizz schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:10:
[...]

[...]

Bovenstaande werkte bij mij.
Gelukt, je moest je toch nog registreren (lukt om de één of andere manier op mijn laptop), kreeg er zelfs een RJ45 connector bij. Bedankt voor de codes btw :)

quote:
DexterDee schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:17:
[...]

Hij is onderweg :P
Volgens T&T is het pakketje al in NL
hoelang heeft hij erover gedaan om in nederland te geraken?
en de track and trace volgens de link op banggood?

Reacties: 125
Reg. datum: 22-06-2010

bedankt voor de review:D
Ik heb de lamp gekocht zonder accessories.
en mijn broer heeft de lamp gekocht met accessories.
Top! _/-\o_
Reg. datum: 01-06-2009

Na dit topic een deel door te lezen ben ik toch wel lekker gemaakt met die RC helicopters, is voor rond 30 euro de V911 de beste optie ?
____(>^^(>0o)>____

Ligt het aan mij, of komen er steeds meer van die chinese shops bij? Zie nu ook emartee en miniinthebox steeds vaker langskomen, allemaal lijken ze hetzelfde spul te verkopen.

Reacties: 421
Reg. datum: 25-05-2011

MiniIntheBox is van lightinthebox dacht ik ;) Beiden draaien al wel een poos mee.
Reacties: 1.985
Reg. datum: 01-10-2003

quote:
ExilaaHH schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:28:
Na dit topic een deel door te lezen ben ik toch wel lekker gemaakt met die RC helicopters, is voor rond 30 euro de V911 de beste optie ?
Quadcopter is leuker om mee te beginnen! Koop je een hubsan x4 ( http://www.banggood.com/W...l-Quadcopter-p-59211.html ) , die zijn gewoon super fun om mee te vliegen!

Computers make very fast, very accurate mistakes.

quote:
tc982 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:11:
[...]

Quadcopter is leuker om mee te beginnen! Koop je een hubsan x4 ( http://www.banggood.com/W...l-Quadcopter-p-59211.html ) , die zijn gewoon super fun om mee te vliegen!
Wat is het voordeel tegenover de V911? is het makkelijker vliegen ? ik heb tenslotte geen ervaring :) ben bang dat als ik zon quadcopter koop ik veel meer blades moet bestellen :+
Reacties: 1.877
Reg. datum: 13-01-2007

Ik heb pas de Syma S107G besteld, lekker goedkoop (zo'n 20 dollar) heb hem alleen nog niet binnen dus kan niet zeggen of het echt 'goed' is maarja voor die paar euro :p

ultimateMCminecraft! join nu: mc.ultimateMC.nl -> IRC: irc.ultimateMC.nl #minecraft

quote:
Mattie112 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:18:
Ik heb pas de Syma S107G besteld, lekker goedkoop (zo'n 20 dollar) heb hem alleen nog niet binnen dus kan niet zeggen of het echt 'goed' is maarja voor die paar euro :p
Die zag ik ook! was geloof ik in de aanbieding bij banggood :)
en? is? wat? dude!?

quote:
ExilaaHH schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:16:
Wat is het voordeel tegenover de V911? is het makkelijker vliegen ? ik heb tenslotte geen ervaring :) ben bang dat als ik zon quadcopter koop ik veel meer blades moet bestellen :+
Niet veel, gaat erom wat je zelf leuk uit ziet vinden. De Hubsan x4 is echt klein, past binnen in je palm :) en ik dacht dat deze wat goedkoper was.

Wel een ander advies, laats 3Channel quadcopters en helicopters links liggen, is voor een keer leuk en besturing is vaak slecht, (extreem geval) 10 meter en bereik valt weg :P

Als dit je eerste heli/quadcopter is dan is de Hubsan of de v911 een goed begin d:)b , de v949 is ook voor een beginner te doen, de v929 daarentegen weer niet :) Die is wat wilder.

EN-IS wijzigde deze reactie 17-05-2013 13:34 (12%)

iPhone File Directory

quote:
EN-IS schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:32:
[...]

Niet veel, gaat erom wat je zelf leuk uit ziet vinden. De Hubsan x4 is echt klein, past binnen in je palm :) en ik dacht dat deze wat goedkoper was.

Wel een ander advies, laats 3Channel quadcopters en helicopters links liggen, is voor een keer leuk en besturing is vaak slecht, (extreem geval) 10 meter en bereik valt weg :P

Als dit je eerste heli/quadcopter is dan is de Hubsan of de v911 een goed begin d:)b , de v949 is ook voor een beginner te doen, de v929 daarentegen weer niet :) Die is wat wilder.
De V911 waar veel over wordt gepraat is een 4ch helicopter zie ik. Dit is dus opzich een leuk model om eens mee te klooien ? Of zijn er meer modellen waar ik rekening mee moet houden? (zoals de hubian)
en? is? wat? dude!?

quote:
ExilaaHH schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:42:
De V911 waar veel over wordt gepraat is een 4ch helicopter zie ik. Dit is dus opzich een leuk model om eens mee te klooien ? Of zijn er meer modellen waar ik rekening mee moet houden? (zoals de hubian)
Absoluut, ik heb ermee gespeeld en moet zeggen gaaf ding! Kopen! Het is het geld waard! En de hubsan is een quadcopter, geen heli :)

Ik heb zelf de v949 en de v929 quadcopters, ook een 9961 helicopter, de v949 is wat volwassener en de v929 is wat wilder, het zijn echt leuke quadcopters, ik heb even de cash niet, anders had ik ook de nieuwere modellen en ook helicopters besteld :)

5x batterijen mee bestellen wordt je wel aangeraden.

EN-IS wijzigde deze reactie 17-05-2013 13:53 (16%)

iPhone File Directory

en? is? wat? dude!?

quote:
Pachango Boy schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:03:
Ben je zeker dat ie in de vs ligt, is het niet gewoon een fout met de country codes? Mijn Pipo zijn laatste bestemming was zogezegd Iceland terwijl hij ondertussen al was aangekomen ;)
Dat dacht ik eerst ook alleen zijn we al een aantal dagen verder, een geen pakketje :) Ik wacht het nog even af tot en met volgende week woensdag, anders neem ik dan contact op met Banggood. Vind het wel erg vreemd. :/

iPhone File Directory

____(>^^(>0o)>____

quote:
ExilaaHH schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:42:
Is ook de vraag of je heli of quad wil, ik vond heli altijd 'echter', maar na paar keer met een quad te hebben gevlogen, zijn ze net zo leuk. Zeker de wat goedkopere quadmodellen werken vaak beter dan de heli versies.

quote:
tim007 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:42:
hoelang heeft hij erover gedaan om in nederland te geraken?
en de track and trace volgens de link op banggood?
Je kunt de BangGood track & trace nummers (RAxxxxxxxxxCN) tracen op de volgende link:
http://intmail.183.com.cn/itemstatus_en.jsp

Zoals je veelvuldig kunt lezen in dit topic ligt de levertijd ergens tussen 9 dagen en 2 maanden. In extreme gevallen zelfs langer, maar dat komt heel zelden voor. De levertijd verschilt zelfs per pakketje. Ik bestel ivm importheffingen vaker kleine pakketjes van onder de 22 euro tegelijkertijd in dezelfde webshop. Soms worden deze een paar dagen van elkaar afgeleverd. Raar maar waar.

Dit is een nuttig plaatje als het om status informatie gaat (China Post):
https://pssm6q.dm1.livefilestore.com/y1p-UM2I8WNtwvR0X57XI1wAh6Oq5bVdmR1nLaEyb6CXoR8q4HMfsk82DhZNHvQOS4YOOsalAtvndmfK84h-ZE8suz_E8qYfGjx/PrtScr%20capture_84.jpg?psid=1

DexterDee wijzigde deze reactie 17-05-2013 14:04 (15%)

Reacties: 2.569
Reg. datum: 15-09-2006

Dit topic is voor shopping dingen, ervaringen, tips en kortingen en zo.
Helikopter stuf mag hier landen: RC Helikopter

cornfed99111 wijzigde deze reactie 17-05-2013 14:26 (4%)

Kijk voor de beste sat links naar http://satelliet.start-plaats.nl

Reacties: 36
Reg. datum: 13-05-2012

quote:
cornfed99111 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 14:26:
Dit topic is voor shopping dingen, ervaringen, tips en kortingen en zo.
Helikopter stuf mag hier landen: RC Helikopter
Saw what you did there. :3
Reacties: 21
Reg. datum: 01-02-2013

quote:
Mattie112 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:18:
http://www.ebay.com/itm/3..._trksid=p3984.m1497.l2649

Ook van banggood, maar dan iets goedkoper omdat hij waarschijnlijk een dropshipper is.

quote:
DexterDee schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 14:00:
[...]

Je kunt de BangGood track & trace nummers (RAxxxxxxxxxCN) tracen op de volgende link:
http://intmail.183.com.cn/itemstatus_en.jsp
mijn tracking is RExxxxxxxxxSE
die werkt er dan niet op?

Tracknummers eindigend op SE invoeren op www.posten.se

quote:
poema schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 11:26:
Tracknummers eindigend op SE invoeren op www.posten.se
dat lukt ook niet, maar goed, ik zal het wat tijd geven, heb tenslotte maar woensdagmorgen een bestelling gedaan:)

Reacties: 805
Reg. datum: 12-11-2007

quote:
Downstar2 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:10:
De coupon van de C8 is weer beschikbaar voor 15 nieuwe users:

7$ off:

16070ca161

Helaas is ie reeds 15 keer gebruikt. Is het mogelijk om een nieuwe couponcode aan te maken?
_/-\o_ thx

PS3 80gb met 320gb, PSN tag: Papegaaienflats

Pagina: 1 ... 45 46 47 48 laatste

© 1998 - 2013 Tweakers.net B.V. Contact Over Tweakers Jouw privacy Algemene voorwaarden Cookies

Tweakers wordt uitgegeven door De Persgroep en wordt gehost door True

Website van het jaar 2012