Hoofdcategorieën
Device Settings
Topicacties

[XBOX/PS3] Dark Souls

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last

Reageer Nieuw Topic
Sega fan!

quote:
Rann schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 20:19:
Speel je online?

Wat een kakspel zeg.. net bijna bovenin sens fortress. Krijg ik zon steen op men kop... weer weg 25000 souls.. tikt aan zo... Daarna pech gehad en door een lightning bolt van de brug af getikt.. doh!
Soms... :)

.
Ja ik speel online.

PSN: MoodChange | Rise Against forum

cookie erbij?
Reg. datum: 25 oktober 1999

quote:
zag in eens een hele grote gast binnen staan in het zwart/rood vlak voor de lift
Waarschijnlijk was je wereld gecursed door een gravelord covenant member, dan verschijnen er op bepaalde plekken phantoms, tot je de sign vindt en de curser doodslaat. Beetje een broken mechanic als je het mij vraagt, werkt veel te vaag.

Was het een van de standaard creatures in phantom uitvoering, of zag die er uit als een player?

Peterned & 500px & Flickr
Man who say it cannot be done should not interrupt man doing it.

Sega fan!

quote:
Clay schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 09:58:
[...]

Waarschijnlijk was je wereld gecursed door een gravelord covenant member, dan verschijnen er op bepaalde plekken phantoms, tot je de sign vindt en de curser doodslaat. Beetje een broken mechanic als je het mij vraagt, werkt veel te vaag.

Was het een van de standaard creatures in phantom uitvoering, of zag die er uit als een player?
Nee was wel echt een tegenstander en geen player. Ik vond het alleen zo raar dat hij ook in eens weg was toen ik weer op keek.

Reg. datum: 18 november 2006

Zit ik in anor londo, alles loopt lekker maar kwam ik in die kamer terecht met die NPC waar je alle silver knights moet mollen om een ring te krijgen en slaag ik perongeluk op die DIKKE NPC ( naam even vergeten). Nu blijft ie hostile en kan ik dus niet teruggaan voor die ring + er ligt daar ook een demon soul die ik zeker wel wil. Bestaat er een korte weg om mijn misdaad terug recht te zetten?

Ik weet dat je bij een npc waar je de Gargoyles gestreden hebt je misdaden kan omkopen maar dat lijkt me nu toch wat ver om heel dit eind terug te gaan ...

"...Terra Incognita..."
Reg. datum: 26 februari 2010

Nee, de Tiny Being's Ring is naar mijn mening nutteloos ( HP+ 5% ) .

Wat wel eventueel van belang kan zijn, is dat Siegmeyer of Catarina deel uitmaakt van een lange quest met uiteindelijk resultaat een Titanite Slab.

Mocht je hier waarde aan hechten, dan is teruglopen wel aan te bevelen. De route stelt eigenlijk niets voor, als je het pad kent. Sens Fortress bewandel je binnen een kleine 5 minuten, zelfs minder nog als je vijanden weet te ontwijken.

Destianto wijzigde dit bericht 20-01-2012 14:05 (98%)

"...There Is Nothing Either Good Or Bad...But Thinking Makes It So…"

Reg. datum: 18 november 2006

Ik kan ook gewoon doorgaan tot ik die lordvessel heb en dan kan ik tussen firelinks porten. geen zin om het hele eind terug te lopen en ik heb ook niet de benodigde souls om mij te zuiveren.

"...Terra Incognita..."
Reg. datum: 26 februari 2010

Na het behalen van de Lordvessel, onder normale omstandigheden en het correct afronden van de Siegmeyer quest in Anor Londo, keert hij terug naar de Firelink Shrine.

Ik kan niet confirmeren / garanderen, dat als je een NPC hostel hebt gemaakt, en de level uitspeelt, dat hij daar alsnog hostel op je blijft wachten als je terugkeert. Als je echter geen intensie hebt om de gehele Siegmeyer quest te voltooien maakt het verder niet uit.

Souls farm je natuurlijk op dé Farmplek in Darkroot Garden.

"...There Is Nothing Either Good Or Bad...But Thinking Makes It So…"

Vanalleswattus
Reg. datum: 18 november 2010

Zo! alle bosses zon beetje doen... zojuist de bak met souls geactiveerd ;) dacht och, laat ik nog even die hellkite dragon killen (1e pt sl70) moet nu toch makkelijk kunnen... Is hij bijna dood, doet hij zon breath van bovenaf... instagibbed... Daarna direct nog een keer... weg 80.000 souls :( stom van me... doh!

I7 920 / Scythe Mugen2 / Asus Rampage III Extreme / Corsair XMS3 6GB 1600mhz / GTX 560 Ti Hawk 1024mb / CM Haf X Nvidia

Sega fan!

Ik ben nu iets van lvl 121 zo uit mn hoofd, maar ik heb genoeg souls om 2 levels omhoog te gaan. Na een tijdje DEX te hebben geupgrade wil ik ook weer ff wat stamina toevoegen. Nu wilde ik dus gelijk 2 levels hier omhoog gooien, alleen er komt NIKS bij. Hoe komt dit?

Vanalleswattus

Zat er geen cap aan ? Rond endurance level 40+ ?

I7 920 / Scythe Mugen2 / Asus Rampage III Extreme / Corsair XMS3 6GB 1600mhz / GTX 560 Ti Hawk 1024mb / CM Haf X Nvidia

Sega fan!

Endurance heb ik zo uit mn hoofd nog geen 40.

Edit: Ja zit dus wel op 40 met 160 stamina, maar als dit de max is, is dat dan niet wat weinig? :')

Chaos-Zero wijzigde dit bericht 30-01-2012 22:12 (53%)

Vanalleswattus

Zo... Gwyn verslagen.. Wat was dat een anticlimax :( Ik snap er nu nog weinig van...

Seriously.... (gow 2 mp sux)
Reg. datum: 12 juni 2001

quote:
Rann schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 16:46:
Zo... Gwyn verslagen.. Wat was dat een anticlimax :( Ik snap er nu nog weinig van...
Hoe bedoel je anticlimax? Qua verhaal of qua gameplay :)
Vanalleswattus

Game was awesome qua gameplay... boss was behoorlijk makkelijk als je éénmaal kan parry-en.. verhaal is echt wtf don'tgetit?

Yep...
Reg. datum: 06 juni 2001

Ik ben sinds een paar dagen aan Dark Souls bezig, maar het is me helemaal niet duidelijk waarom ik humanity zou gebruiken bij een bonfire om human te worden als humanity zo zeldzaam is...
Ik heb dat de eerste keer in Firelink Shrine gedaan en ben toen alweer snel dood gegaan en dan ben je weer hollow... dus waarom zou iemand reverse hollow willen doen? Ik begrijp dat het ook iets is voor multiplayer, maar voor singleplayer heeft het toch weinig zin en is het zelfs zonde van de zeldzame humanity die je krijgt?

Signature

Hm.. wat zal ik hier schrijven
Reg. datum: 15 september 2005

Je kunt een bonfire upgraden, zodat je 10 estus flasks krijgt ipv 5 (dat heet 'kindle') en dat kun je alleen doen als je human bent. Als je hollow bent heb je dus 2 humanity nodig om één bonfire te upgraden, één humanity om human te worden en één om de bonfire te upgraden.

Daarnaast kun je humanity items gebruiken om je humanity punten te verhogen. Als je veel van die punten hebt, krijg je verschillende bonussen, zie ook de Dark Souls Wiki voor meer informatie.

En zo heel erg zeldzaam is humanity ook weer niet, je krijg het regelmatig en er zijn verschillende manieren om het te 'farmen'.
Vanalleswattus

In de eerste tijd van het spel is het inderdaad relatief zeldzaam, als je 1maal in de tomb komt, is het zo makkelijk om te farmen.. Tenminste op de 1e patch, ik weet niet of dat later gefikst is.

Dat kindlen is zeker de moeite waard!!

Squeakyclean
Reg. datum: 24 november 2000

Daarnaast is humanity belangrijk voor pvp/mp. Als je leeft, kan je andere spelers en npcs oproepen die met je meespelen. Handig voor moeilijke bazen (Smough & Ornstein anyone?).

Ben nu op m'n eerste play through sl 72 en heb net Seath afgemaakt. Toen had ik 20 humanity en 5 twin humanity, dus niet super zeldzaam...

Nu naar New Londo (met die geesten) en dan nog tomb of the giants en valley of the drakes. Daarna? Geen idee Lost Izalith geloof ik?
Frampt slaapt ook lekker, dus op dit moment geen idee.

Ik vind het spel wel erg tof. Moeilijk maar het beloond wel. Sens Fortress en crystal cave vond ik het irritants en alleen de Anor Londo snipers echt irritant. Probeer alles in 1 pt te zien omdat ik voor ng+ niet veel tijd heb.

Speel nu met Ornsteins armor, gebruik een lightning Uchikatana +3 en eagle shield +5.
Maar moet toch maar s gaan kijken naar een ander wapen... Qualaag Furysword is echt een stuk beter, maar iedereen gebruikt dat ding... Dus maar s verder kijken. Misschien Marakumo ofzo, al wordt die volgens mij ook veel gebruikt...
Daarnaast ook maar s kijken naar een armor die ik kan upgraden. Heb al 35 twinkeling titanite!

Nog een vraagje: ik kom bij pvp heel vaak spelers tegen die een great sword of ultra great sword gebruiken die een apart geluid maakt als ze er mee slaan... Is dat een chaos wapen, of magic/devine wapen? Die dingen raken wel erg hard!

Vanalleswattus

Waarom eigenlijk eagle shield ten opzichte van bijv een +5 hollow shield ?

Edit..

Ah... Patch 1.05 ofc.. |:(
quote:
With the reduction of non great shield stability in patch 1.05, this shield is probably the best choice for all classes in combat where physical damage is the primary attack to defend against - unless you want to parry.
Toch zou ik parry erg missen zo af en toe..

Rann wijzigde dit bericht 20-03-2012 11:25 (68%)

Reg. datum: 25 november 2003

quote:
Knupoltor schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:51:
Zit ik in anor londo, alles loopt lekker maar kwam ik in die kamer terecht met die NPC waar je alle silver knights moet mollen om een ring te krijgen en slaag ik perongeluk op die DIKKE NPC ( naam even vergeten). Nu blijft ie hostile en kan ik dus niet teruggaan voor die ring + er ligt daar ook een demon soul die ik zeker wel wil. Bestaat er een korte weg om mijn misdaad terug recht te zetten?
[...]
In de toren waar je de 1ste bell ring'd staat Carim of Oswald. Bij hem kan je absolution kopen, wat ervoor zorgt dat alle NPC's je weer aardig vinden.
quote:
Jobbie schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 20:39:
[...]
Nu naar New Londo (met die geesten) en dan nog tomb of the giants en valley of the drakes. Daarna? Geen idee Lost Izalith geloof ik?
Frampt slaapt ook lekker, dus op dit moment geen idee.
[...]
Je kan Frampt wakker maken door 'm 1x te slaan :)

"I came here to chew gum and kick ass... and I'm all out of gum." -- They Live

Squeakyclean
Reg. datum: 24 november 2000

Inmiddels 1 keer uitgespeeld. Denk ongeveer 50 uur over gedaan. Was uiteindelijk lvl 92 en had weinig moeite met de vijanden.

Nog ff wat pvp in Killn geprobeerd, maar daar vond ik niet veel aan. Ook was ik daar duidelijk niet goed genoeg voor. Uiteindelijk het "slechte" einde gekozen en dat was vrij underwhelming.
Maar het spel vond ik erg tof! Alleen de Anor Londo snipers waren frustrerend en verder viel het onwijs mee! Vaak dood gegaan! Maar ik deed het graag... :)

NG+ misschien later... Nu maar s verder met Portal 2 en Skyrim...

Reg. datum: 31 mei 2011

Gisteren eindelijk NG+ begonnen. Maar dat was wel heel simpel, kon overal ongeveer doorheen rennen met 1 a 2 hit kills. In een half uurtje al de 1e bel geluid...

Misschien was ik te ver gelevelled in de 1e playthrough? Ik ben nu soul-level 90 geloof ik, met (o.a.) lightning spear +5 en Lifehunt Scythe +5 en Great Shield of Astorias.

Wat wel leuk is dat je nu makkelijker rond loopt in human form en dus vaker ge-invade word. Zo'n duel blijft altijd spannend!

Sega fan!

Edit: Laat maar

Chaos-Zero wijzigde dit bericht 15-04-2012 22:07 (110%)

Hm.. wat zal ik hier schrijven
Reg. datum: 15 september 2005

NG+ of zelfs gewoon een nieuw karakter is altijd makkelijker omdat je dan al weet hoe het spel werkt en hoe je het beste tegen all vijanden kunt vechten. In mijn eerste keer ging ik ook constant dood door de makkelijkste vijanden. Ik ben pas nog een nieuw karakter begonnen en nu loop ik tot nu toe ook overal zo doorheen omdat ik nu meer ervaring heb.

Dat zal bij jou hetzelfde zijn denk ik.
Sega fan!

Heeft iemand een Channeler's Trident over voor mij? =)

Death from Above
Reg. datum: 09 juli 2010

Het duurt nog wel een tijdje voordat de PC versie ook daadwerkelijk uit is, maar ben ik de enige die vrij pissed off is over het feit dat er nog steeds geen DLC is aangekondigd voor ons consolegebruikers?

Fan sinds het eerste spel en nu krijgen wij opeens geen content meer...?

 Macbook Pro 15", i7 2.2GHz, 8GB RAM, 500GB | Xbox 360: TheAshcat

Reg. datum: 07 januari 2002

quote:
TheAshcat schreef op donderdag 26 april 2012 @ 08:32:
Het duurt nog wel een tijdje voordat de PC versie ook daadwerkelijk uit is, maar ben ik de enige die vrij pissed off is over het feit dat er nog steeds geen DLC is aangekondigd voor ons consolegebruikers?

Fan sinds het eerste spel en nu krijgen wij opeens geen content meer...?
dacht er het zelfde over ze zijn groot geworden met dit spel op de consoles
en nu komt er een PC versie met Extra's waar we op de Console nog maar moeten afwachten of we dat ook krijgen.

Reg. datum: 07 oktober 2010

Ik ben op dit moment weer bezig met Demon's Souls. Verwacht hem over een klein maandje (met alleen af en toe s'avonds even spelen) op platinum te hebben. Is Dark Souls echt een aanrader als je Demon's Souls geweldig vond? Is de moeilijkheidsgraad hoger? Wat naar mijn mening wel mag.

Reg. datum: 18 november 2009

Ik heb dezelfde vraag als Faberge :) Geweldig spel!

Onward, to futility!
Reg. datum: 17 juni 2010

Is inderdaad nog steeds de moeite. Belangrijkste dingen blijven behouden, zoals de combat. Het is nu alleen 1 grote wereld en niet meer het level-principe. Moeilijker denk ik niet, ongeveer zelfde niveau.

I'll do what I can, but expect very little.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2011