Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• motormuus
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 29-11-2012

motormuus

ikbenstoer

quote:
shameete schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:20:
[...]

en het is gelukt :D
vanochtend een mailtje dat de order klaar lag..
bij de winkel aangekomen vertelde het meisje dat ze er precies 1 binnen hadden gekregen.. die van mij :)

[afbeelding]
Ik zie dat de inpakbeunhaas jouw survivalguide even hard heeft verkracht als de mijne..
Mijne is heel charmant door midden gevouwen met mat scherpe hoeken erin van de nagels..
Ik wou de mijne al retouneren naar bol.com, maar na een karrvracht gamezaken te hebben gebeld is de insane edition zo goed als ongrijpbaar. ;(

Moet het dan maar met een verrabbezakte survivalguide doen doen, koop je een special edition is de kwaliteit van afleveren niet zo special :( :X :|
Bah

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

• k1978
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 28-07 20:51
Insane edition binnen !!! Ben benieuwd.. Laat snel weten hoe die speelt op 'full hd Met I7 920@4 GHz en 2x gtx580..

• MarkoVie
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 13:23
Weet echt niemand hoe het zit met de progress?
Ik ga mijn mapjes eens doorzoeken, zien of daar enige vorm van savefiles te vinden zijn..

Parallel lines have so much in common. It's a shame they never get to meet.

• Compizfox
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 11:11

Compizfox

steak, Liara.

quote:
jappiededeur schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:08:
oke dilemma...ik heb alles op optimaal staan..
Nu geeft bij MSAA X2 een framerate van 46-50......
MSAA X4 geeft een framerate van rond de 30...tot nu toe nog daarboven.
MSAA x8 gaat niet want dan zit ik op 15

dus wat zouden jullie doen.... X2 of X4?
Ik zou 2x MSAA doen. Verschil tussen 2x en 4x wordt al moeilijk te zien.
quote:
Zerosum schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:09:
[...]
Gewoon geen MSAA, verschil zie je nauwelijk en het levert o zo meer fps op.
Hoe duidelijk het verschil is, is trouwens sterk afhankelijk van de resolutie waarop je speelt.
quote:
LordHades schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:32:
[...]

Dat ligt er aan of je wil dat MSAA ook over blaadjes gaat, en de tralies in hekken enzo :) op normal kan je hem ook zetten dat scheelt ook maar goed dat moet je zelf even kijken wat je wil, je kan het hier wel vragen maar iedereen heeft een mening :)
MSAA op hekken en tralies is toch adaptive AA?
quote:
evilpin0 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:55:
[...]
Ik geloof dat je dan het beste FXAA kan aanzetten, dit is ook een soort AA maar dan alleen voor de textures, MSAA doet het hele beeld inclusief shader effecten. Dit kan soms voor een wazig beeld zorgen.
Dat klopt niet.

MSAA is multisampling AA, deze multi samplet dus alleen de randen van polygonen en niet de hele scene zoals SSAA (aka FSAA).

SSAA/FSAA wordt tegenwoordig niet meer gebruikt, omdat het voor huidige resoluties niet-te-doen zwaar is. Maar op oude games kom je het nog wel eens tegen.

FXAA is fake AA. Het is een edge-detect- en een blurfilter. Veel minder zwaar, maar zorgt soms voor een blurry beeld.
quote:
Shodan schreef op donderdag 29 november 2012 @ 14:37:
Gaat het downloaden dan inderdaad via ubisoft?? Of via G2play.net servers?
G2Play verkoopt alleen keys.
quote:
Spaiker schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:36:
Iemand trouwens enig idee of vooruitgang lokaal, of via UPlay bijgehouden wordt?

Ik zit nu wel te spelen met een bepaalde versie, maar als die van mij binnenkomt, zal ik dan opnieuw moeten beginnen?
Waarschijnlijk lokaal en gesynct met de cloud.
quote:
motormuus schreef op donderdag 29 november 2012 @ 16:46:
[...]

Ik zie dat de inpakbeunhaas jouw survivalguide even hard heeft verkracht als de mijne..
Mijne is heel charmant door midden gevouwen met mat scherpe hoeken erin van de nagels..
Ik wou de mijne al retouneren naar bol.com, maar na een karrvracht gamezaken te hebben gebeld is de insane edition zo goed als ongrijpbaar. ;(

Moet het dan maar met een verrabbezakte survivalguide doen doen, koop je een special edition is de kwaliteit van afleveren niet zo special :( :X :|
Bah
Die van mij is ook licht gekreukeld. Ik dacht ff dat het zo hoorde, de rest is namelijk wel onbeschadigd.

Compizfox wijzigde deze reactie 29-11-2012 17:20 (69%)

Powered by 1,3,7-trimethyl-1H-purine-2,6(3H,7H)-dione

• sanderdw
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 28-07 23:12
quote:
Spaiker schreef op donderdag 29 november 2012 @ 16:57:
Weet echt niemand hoe het zit met de progress?
Ik ga mijn mapjes eens doorzoeken, zien of daar enige vorm van savefiles te vinden zijn..
Nou ik heb net de de key gekregen maar had van te voren dus al even gespeeld. Hij gaat niet verder met je savegames :( . Zou er een manier zijn om de savegames te importeren?

Nog een vraag: Waar moet je op de pc de DLC code invoeren?

• Ting
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 28-07 15:20
Voor de mensen die een DLC code moeten intypen, of voor de deluxe edition,

Dit kan in options bij exclusive content.
Hier typ je dezelfde CD key in als je bij Uplay ingetypt hebt en voila.

have fun :)

http://check-this.me/nl/?ID=tingpit Now is your chance!

• MiliaanR
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 11:56

MiliaanR

Just for fans.

quote:
sanderdw schreef op donderdag 29 november 2012 @ 17:02:
[...]

Nou ik heb net de de key gekregen maar had van te voren dus al even gespeeld. Hij gaat niet verder met je savegames :( . Zou er een manier zijn om de savegames te importeren?

Nog een vraag: Waar moet je op de pc de DLC code invoeren?
Dit zou ik wel graag willen weten, ik heb het spel besteld bij WOWHD maar ik kom er dus achter dat het daar niet zo vlot verloopt.. :(

Whieuw!

• skip-5
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 14:07
Net nog maar even met Wendel van G2play gechat :

Wendel
So, we estimate that within an hour everyone will have their key

I can assure you that we are doing our best to provide them ASAP :)

Fear can hold you prisoner, Hope can set you free

• Anduuuh
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 01:29

Anduuuh

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen

Get Lost, in Dreams

Jammer, had hem te laat ge-preorderd bij Game Mania. Heb nu de normale versie gekocht. Kon niet wachten :P

Zometeen eens testen of m'n MSI GTX560 TI Twin Frozr 2 en i5 2500k het aan kan :P

Steam Account: WhiskyNL

• H.Boss
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 13:41
Draai hem hier op 1920 x 1080 / Vsync on/ DX9/ FOV: 100/ Alles op HIGH. Draait harstikke vloeiend. En zie geen grote verschillen tegenover DX11, alleen dat alles zo blurry/glanzend(in DX11) is en dat vind ik persoonlijk niet zo mooi. Verder erg mooie game(zelfs in DX9) en spannend verhaal.

Specs:

i5-3450 3.1Ghz
Club 3D HD7770 1GB
8 GB DDR3
Windows 8 x64 Pro

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

• Asgaro
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 13:21

Asgaro

YER A WIZARD HARRY

Het is lang geleden dat ik zoveel hardware-praat in een gametopic heb gezien. :P
Blij om te zien dat er eindelijk terug is een game is dat onze PC's doet zweten. Dit is toch al een goed jaar geleden (sinds Battlefield 3).

My Steam profile // Essential: PC GAMING WIKI

• Dracul
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 15-07 12:12

Dracul

Ooh yeah!

Hoe is de kwaliteit van de textures? Is het een beetje gedetailleerd en wat is de textureresolutie? Vond de Crysis en Far Cry games qua textures altijd redelijk ondermaats maar gelukkig bestaan er mensen als Rygel en Maldo.

• Voxalizer
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 28-07 09:29

Voxalizer

SimRacer

Oh my wat kun je die AI toch lekker dollen in deze game.

Geweldig so far, heb na de eerste radiotower een paar uur alleen maar lopen freeroamen zonder me ook maar een seconde te vervelen. Tijger > Brody btw, seriously!

SimDriving.net // Fanatec CSR Elite // PSN: Voxalizer // Diablo 3 Battletag: Plaguehead#2325

• Maxicose
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 11-11-2013
en heel domme vraag mss... maar hoe kanj je ingame fps checken? wil ff zien ik lag heb(vrees van wel) en wil dan wat settings lager zetten,

dus, iemand enig idee hoe je ingame fps kan bekijken? ;o
dank bij voorbaat!

• superbassie
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 13:19
Even FRAPS downloaden. :)

D3: trevas#1141

• Stroopwafels
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 14:04
Pff... net via Steam gekocht en ik kan het niet eens spelen.
Telkens een AppCrash als ik op play druk in Uplay.

Ik krijg wel de loading screen te zien, maar na een paar seconden crash ik.

Al diverse dingen geprobeerd, maar niks werkt.

Stroopwafels wijzigde deze reactie 29-11-2012 18:10 (19%)

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 14:24

v8power67

SLOTHY MCSLOTH SLOTH

Heb al 3.5 uur gespeeld, en damn heerlijk spel :)
Met mn systeem(zie sig) haal ik alles max zonder aa, gemiddeld rond de 60fps, en soms uitschieters naar de 70-80.
Speelt heerlijk, maar ga wel snel dood, moet echt meer jagen en alles upgraden, want met alleen een boog ben je best snel de lul :P

i7 920@ 4.2 ghz no HT//asus sabertooth x58//12gb ddr3 1600//tx950w//twin frozr gtx680// scythe mugen 3 revb/////XBL RiCeBoY NL\\\\\ //// psn HJALLO\\\\\ Knock Knock. Who's There? Sex. Sex Who? Sex With me. BOOM!

• janvanmil
  • Laatst online: 14:23
Net thuis en Far Cry 3 is binnen. Nu vraag ik me af of ik wel de juiste versie heb gekregen. Hoe moet de cover van de Lost Expetitions edition eruit zien? Op de cover staat namelijk niet dat het een lost expeditions edition is ... en er geen code bij om iets extra's te downloaden behalve een code voor de extra's van bol.com.

• Lord_T
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 01-07 01:32
Weet iemand waar je makkelijk een paar boar skins extra kan vInden?

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• SmokingCrop
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
quote:
Ting schreef op donderdag 29 november 2012 @ 17:12:
Voor de mensen die een DLC code moeten intypen, of voor de deluxe edition,

Dit kan in options bij exclusive content.
Hier typ je dezelfde CD key in als je bij Uplay ingetypt hebt en voila.

have fun :)
pff, waar zie je die "exclusive content" staan?:$ never mind, is in far cry 3 zelf :F
origin & steam zijn zo veel duidelijker imo :p

SmokingCrop wijzigde deze reactie 29-11-2012 18:35 (10%)

Play.minecrafttunnel.com -> Semi-vanilla Survival/build server

• jap85
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 13:56
quote:
janvanmil schreef op donderdag 29 november 2012 @ 18:23:
Net thuis en Far Cry 3 is binnen. Nu vraag ik me af of ik wel de juiste versie heb gekregen. Hoe moet de cover van de Lost Expetitions edition eruit zien? Op de cover staat namelijk niet dat het een lost expeditions edition is ... en er geen code bij om iets extra's te downloaden behalve een code voor de extra's van bol.com.
Het zou erop moeten staan, staat het bij mij wel iig (PS3) bovendien moet er een extra blaadje met een code in zitten om deze te unlocken.. Lijkt erop dat je dus geen TLE versie hebt gekregen.

• k1978
quote:
k1978 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 16:51:
Insane edition binnen !!! Ben benieuwd.. Laat snel weten hoe die speelt op 'full hd Met I7 920@4 GHz en 2x gtx580..
Nou Alles op ultra !! en draait super smooth. Zie zelfs dat me tweede gtx580 maar max 78% loopt. Mooi spel wel even xbox controller aangesloten speelt toch fijner. :)

• Meelobee
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 14:14

Meelobee

Slow but steady

Wat een slechte downloads biedt dat uplay aan zeg, kom niet boven de 400Kb/s uit :(

Ik heb een originele key via Uplay, kan ik die gebruiken met een versie van het spel die ik van Usenet pluk? Is dat legaal? Zo ja, hoe doe je dat precies?

ZdMods | Project 720 | Project 180 | Project pǝʇɹǝʌuı | Harman/Kardon HTPC

• shoombak
  • Registratie: september 2008
  • Niet online
Ik vind dit spel zo geniaal, die outposts overnemen ook. Normaal besteed ik geen tijd aan dat soort dingen, maar hier is het zo tof uitgewerkt. Ga op pad met mn silenced sniper, silenced smg en hou mn LMG achter de hand voor als het misgaat :D

• dier
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 28-06 14:27
Iemand een idee of je de taal aan kan passen? Nederlands is vervelend

dier wijzigde deze reactie 29-11-2012 18:38 (9%)

• GTX660TIGamer
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 28-07 17:58

GTX660TIGamer

Geen matches

Ik heb de insane idition 2 weken geleden bij dixons besteld.
Ik heb nog niets gehoord.
Iemand een idee wanneer ik hem binnenkrijg?

Le PC: Intel core i5 3570K @4.4 GHz Msi geforce GTX 660 Ti PE OC @ 1200 MHz 1650 MHz

• kuruya
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 28-07 18:48
quote:
Meelobee schreef op donderdag 29 november 2012 @ 18:36:
Wat een slechte downloads biedt dat uplay aan zeg, kom niet boven de 400Kb/s uit :(

Ik heb een originele key via Uplay, kan ik die gebruiken met een versie van het spel die ik van Usenet pluk? Is dat legaal? Zo ja, hoe doe je dat precies?
Ik heb hem van een torrent site geplukt en vervolgens geinstalleerd. Na het starten van de .exe. vraagt uplay om een serial key.

• SmokingCrop
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
quote:
dier schreef op donderdag 29 november 2012 @ 18:37:
Iemand een idee of je de taal aan kan passen? Nederlands is vervelend
indien je niet zou kunnen, kan je gewoon english audio files van het internet plukken :+
(om ook menu texts enzo in Engels moet je in regedit wat aanpassen ;))

HKEY_LOCAL_MACHINE -> SOFTWARE -> Wow6432Node -> Ubisoft -> far cry 3 (klik)
-> SKU op 'UK' & Language op 'English'

SmokingCrop wijzigde deze reactie 29-11-2012 18:42 (14%)

Play.minecrafttunnel.com -> Semi-vanilla Survival/build server

• jappiededeur
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 14:20
quote:
Nickrsd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 16:02:
ff een paar uurtjes singleplayer gespeeld! wat gaaf!! alleen voor mn gevoel is de FOV niet helemaal lekker.. kan ik dit nog veranderen?

en heb hem op optimal setting staan,
1920x1080 alles op high/very high.. 8x msaa en loop gewoon kei lekker!

op een 965 x4 BE met 670 gtx
ik heb 70fps op alles maximaal/ultra maar dan MSAA uit.
verandering:
MSAA 2x rond de 50 fps
MSAA 4x rond de 30 fps
MSAA 8x rond de 15 fps

Ben ik heel erg benieuwd met jouw kaart wat voor fps jij haalt bij 8X MSAA optimaal.

Ik heb 'm overigens op 2x staan...na wat probeersels vind ik MSAA uit te scherp maar wel lekkere fps.
Bij 2x speel ik nog met ruim 50fps en je ziet het verschil degelijk, net goed...en als ik voor de grap 8x probeer (lage fps) vind ik het sowieso te wazig bij draaien. Teveel blur.

jappiededeur wijzigde deze reactie 29-11-2012 18:46 (18%)

intel i7 3770..3,9ghz watergekoeld | Nvidia GTX 680 2gb | 16gb-DDR3 1600 | Asrock Z77 Extreme4 | SSD samsung 830 128gb | SSD samsung 830 256gb | HDD 2tb | Cooler Master advanced CM690 2 Nividia edition | led samsung 27 inch 120hz 2ms| Philips spa5300 2.1

• Visgek82
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 02:14
Het spel draait nu zonder crashes op DX11 mode. Bedankt voor de tip :)

Wat betreft de game zelf, ben ik wellicht iets minder positief dan de meeste mensen hier. Het valt mij op dat het toch vaak neerkomt op "steentjes gooien" ter afleiding en vervolgens knifen, echt een hardcore vuurgevecht heb ik nog niet gehad. maar ben dan ook nog niet zo ver.

Ook het geluid verdient wat mij betreft enige punten van kritiek. Zo kun je makkelijk horen dat bepaalde geluiden en/of samples van een lagere bitrate zijn dan bv de muziek , waardoor sommige dingen gewoon ronduit slecht klinken, bijvoorbeeld
spoiler:
de vrouw in het begin die wapens verkoopt , in dat winkeltje
en als je met de auto ergens tegenaan knalt. ook missen de wapens wel wat geluidskwaliteit. dit zorgt er wŔl voor dat het geluid hier niet zo hard staat als ik zou willen. Het geluid in bijvoorbeeld BF3 is vele malen beter wat mij betreft.

Voor de rest speelt hij prima weg, performance is goed te noemen en de muziek vind ik erg goed. de sfeer is er ook, echter mijn cijfer tot dusver gaat niet hoger dan een 8.

Let op , dit is puur mijn mening. geen review. Niemand hoeft zich aangevallen te voelen! en over het algemeen ben ik zeer positief.

Visgek82 wijzigde deze reactie 29-11-2012 18:45 (6%)

Core i5-750 @ 3.66 ghz - 12GB ram - HD6950 1gb - 1 TB Caviar Black - SB X-FI Xtremegamer - Benq G2420HDBE - Microsoft Wireless keyboard K350

• janvanmil
quote:
jap85 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 18:28:
[...]

Het zou erop moeten staan, staat het bij mij wel iig (PS3) bovendien moet er een extra blaadje met een code in zitten om deze te unlocken.. Lijkt erop dat je dus geen TLE versie hebt gekregen.
Waar en hoe staat het bij jou op de cover? het isbn klopt iig met de hoes en de website.

• dier
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 28-06 14:27
quote:
SmokingCrop schreef op donderdag 29 november 2012 @ 18:40:
[...]

indien je niet zou kunnen, kan je gewoon english audio files van het internet plukken :+
(om ook menu texts enzo in Engels moet je in regedit wat aanpassen ;))

HKEY_LOCAL_MACHINE -> SOFTWARE -> Wow6432Node -> Ubisoft -> far cry 3 (klik)
-> SKU op 'UK' & Language op 'English'
Top! Bedankt! _/-\o_

• jappiededeur
Mooie game trouwens...ben nu 4 uurtjes aan het spelen en ik heb nu eigenlijk maar 2 missies gedaan,1 gebied overgenomen bij het strand, veel gejaagd, wat uitgebreid met spullen, en leren boogschieten. Je moet de sniperscoop erop zetten voor 300 dollar...dan kun je afstanden halen van 50 meter, eerste streepje...80 meter 2de streepje...100 meter 3de streepje en dus hoe hoger je de boog moet houden. Dan wordt jagen op afstand echt leuk.....Veel interacties tijdens de game....even met een jetski gaan varen zag ik in de verte op een strandje 2 rode mannen lopen gewapend met 2 goeie geboeid voor hun..die even geholpen nadat ik bij afstappen van jetski nog even door een haai werd gegrepen. Dan schrik je wel kan ik je zeggen.
Ik ben al 7 verschillende voertuigen tegengekomen terwijl ik pas in het eerste gebied (toren) zit.

intel i7 3770..3,9ghz watergekoeld | Nvidia GTX 680 2gb | 16gb-DDR3 1600 | Asrock Z77 Extreme4 | SSD samsung 830 128gb | SSD samsung 830 256gb | HDD 2tb | Cooler Master advanced CM690 2 Nividia edition | led samsung 27 inch 120hz 2ms| Philips spa5300 2.1

• jappiededeur
quote:
Visgek82 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 18:44:
Het spel draait nu zonder crashes op DX11 mode. Bedankt voor de tip :)

Wat betreft de game zelf, ben ik wellicht iets minder positief dan de meeste mensen hier. Het valt mij op dat het toch vaak neerkomt op "steentjes gooien" ter afleiding en vervolgens knifen, echt een hardcore vuurgevecht heb ik nog niet gehad. maar ben dan ook nog niet zo ver.

Ook het geluid verdient wat mij betreft enige punten van kritiek. Zo kun je makkelijk horen dat bepaalde geluiden en/of samples van een lagere bitrate zijn dan bv de muziek , waardoor sommige dingen gewoon ronduit slecht klinken, bijvoorbeeld
spoiler:
de vrouw in het begin die wapens verkoopt , in dat winkeltje
en als je met de auto ergens tegenaan knalt. ook missen de wapens wel wat geluidskwaliteit. dit zorgt er wŔl voor dat het geluid hier niet zo hard staat als ik zou willen. Het geluid in bijvoorbeeld BF3 is vele malen beter wat mij betreft.

Voor de rest speelt hij prima weg, performance is goed te noemen en de muziek vind ik erg goed. de sfeer is er ook, echter mijn cijfer tot dusver gaat niet hoger dan een 8.

Let op , dit is puur mijn mening. geen review. Niemand hoeft zich aangevallen te voelen! en over het algemeen ben ik zeer positief.
Enig geluid minpuntje wat mij is opgevallen is idd de crash van de auto als je ergens tegenaan rijdt die is erg schel en staat niet in verhouding kwa volume met de rest..Het valt mij ook op dat ik de game niet zo hard kan zetten als ik wil..Ik dacht dat zal wel liggen aan mijn headset maar bij andere games kan ik de volume harder zetten...Geluid van de wapens vind ik juist erg mooi. Voor de rest kan ik het nog niet allemaal plaatsen wat je zegt ik weet ook niet hoe ver je al gevorderd bent.(ik zit nog in beginfase) maar wellicht dat het interessanter wordt met vuurgevechten en de moeilijkheidsgraad daarvan..Je kunt sowieso de moeilijkheid zelf even verhogen.

ow en skills unlocken! maakt het allemaal wat uitgebreider kwa mogelijkheden.

• Visgek82
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 02:14
quote:
jappiededeur schreef op donderdag 29 november 2012 @ 19:00:
[...]

Enig geluid minpuntje wat mij is opgevallen is idd de crash van de auto als je ergens tegenaan rijdt die is erg schel en staat niet in verhouding kwa volume met de rest..Het valt mij ook op dat ik de game niet zo hard kan zetten als ik wil..Ik dacht dat zal wel liggen aan mijn headset maar bij andere games kan ik de volume harder zetten...Geluid van de wapens vind ik juist erg mooi. Voor de rest kan ik het nog niet allemaal plaatsen wat je zegt ik weet ook niet hoe ver je al gevorderd bent.(ik zit nog in beginfase) maar wellicht dat het interessanter wordt met vuurgevechten en de moeilijkheidsgraad daarvan..Je kunt sowieso de moeilijkheid zelf even verhogen.
Staat al op hoogst :)

Core i5-750 @ 3.66 ghz - 12GB ram - HD6950 1gb - 1 TB Caviar Black - SB X-FI Xtremegamer - Benq G2420HDBE - Microsoft Wireless keyboard K350

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 09:57
quote:
GTX660TIGamer schreef op donderdag 29 november 2012 @ 18:40:
Ik heb de insane idition 2 weken geleden bij dixons besteld.
Ik heb nog niets gehoord.
Iemand een idee wanneer ik hem binnenkrijg?
Heb ik ook daar besteld (xbox), maar heb 'm ook nog niet binnen. Orderstatus is nog steeds "in behandeling" :|

• MarkoVie
Kampjes uitschakelen met je boog, als je er wat gewend mee bent, dan is het toch leuk. In het begin is er niets aan, maar als je de kneepjes begint te leren!

Observeren is the key hier.

• A87
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online
Hoe moet jeje wapen trekken? Heb echt geen idee :S.. lol.
Is dit een bug want ben al 30 min bezig om uit te zoeken hoe je moet schieten en ik heb 2 wapens :/ :/.

weird,

A87 wijzigde deze reactie 29-11-2012 19:19 (51%)

• MarkoVie
Ga uit het dorpje?

• jappiededeur
uhm ik vroeg me juist het tegenovergestelde af.....
hoe krijg ik het wapen in mn holster ...want je loopt eigenlijk continue rond met een wapen ook nog eens gericht....behalve als je rent.

• Verderf
  • Registratie: april 2005
  • Nu online
quote:
k1978 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 18:33:
[...]

Nou Alles op ultra !! en draait super smooth. Zie zelfs dat me tweede gtx580 maar max 78% loopt. Mooi spel wel even xbox controller aangesloten speelt toch fijner. :)
Wat zijn de rest van je settings? ik heb ook 2 580's maar met alles op ultra en de rest ook voluit trek ik echt geen strakke 60 fps.

| MSI Z87 MPower MAX | Intel i5 4670k | 2x4GB Corsair Vengeance 1600Mhz DDR3 | Nvidia Geforce 780 GTX | Corsair AX850 | 2x1TB Samsung Spinpoint | Samsung 840 256GB | Magicool 540 Rad | Silverstone Rv02 |

• Ircghost
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 05:34

Ircghost

FP ProMod

Honeybadger doesn't care!

Twee keer op de hotkey klikken :)

GameRig Specs || Steam Profiel

• jappiededeur
@verderf....MSAA is de FPS killer...breng deze eens terug naar 2 of helemaal uit..et voila

• jappiededeur
quote:
had je het tegen mij? :)

• VSA100_victim
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 04-06 19:15
Ik krijg het spel zaterdag pas in handen, maar ik ben toch benieuwd wat mijn GTX 660 er van bakt.

Wat is de framerate-hit als je FXAA aanzet? Ik denk dat MSAA wel teveel zal zijn voor mijn kaart.

i5-3570K @ 4Ghz, Gigabyte Z77X-UD3H, 16 GB Corsair DDR3-1600, MSI GTX660-TF SLI, Crucial M4-128GB, Kingston SSDNow V+100-96GB, 2x WD10EZEX 1TB, WD20EARX, Seasonic X-660, Samsung SyncMaster B2430, Fractal Define R4-BP

• jappiededeur
ik heb FXAA via Nividia panel aangezet..ik zie geen verschil in FPS :)

• k1978
quote:
Verderf schreef op donderdag 29 november 2012 @ 19:26:
[...]

Wat zijn de rest van je settings? ik heb ook 2 580's maar met alles op ultra en de rest ook voluit trek ik echt geen strakke 60 fps.
I7 920@ 4 GHz. Weet niet of ik 60fps haal maar speel al paar uur en loopt goed erger me nergens aan..

k1978 wijzigde deze reactie 29-11-2012 19:42 (13%)

• VSA100_victim
quote:
jappiededeur schreef op donderdag 29 november 2012 @ 19:34:
ik heb FXAA via Nividia panel aangezet..ik zie geen verschil in FPS :)
Interessant... :9 En weet je toevallig wat het verschil is tussen FC3's Post-FX setting, en FXAA?

Volgens dit artikel doet Post-FX niks anders dan wat nvidia's FXAA ook al doet, toch? Of doet het soms meer? Ik kan het me niet voorstellen, omdat Post-FX op max een 40% performance-hit geeft.

i5-3570K @ 4Ghz, Gigabyte Z77X-UD3H, 16 GB Corsair DDR3-1600, MSI GTX660-TF SLI, Crucial M4-128GB, Kingston SSDNow V+100-96GB, 2x WD10EZEX 1TB, WD20EARX, Seasonic X-660, Samsung SyncMaster B2430, Fractal Define R4-BP

• MarkoVie
Zonet even Fraps ge´nstalleerd, en ik haal tussen de 40 a 60 fps met voorgenoemde settings en specs :D

• A87
  • Niet online
Spel trekt ook niet zo hard aan je bandwith of ik nou 225gbs draai of 256gbps op mijn GTX 680 maakt ook geen bal uit

Maar op 8xAA draait het spel sowieso niet, dan is het echt een diashow.
Gewoon lekker 2xAA of 4X

zeker rond 60 fps de hele tijd

A87 wijzigde deze reactie 29-11-2012 19:44 (37%)

• jappiededeur
@a87..je hebt dezelfde kaart als ik....bij 8XSMAA ervaar ik hetzelfde...15 fps soms lager..1 pagina terug is er een post waarbij wordt gezegd dat ie erg goed draait met alles ultra +MSAA8x...met een GTX670

@vsa100 geen idee eigenlijk...ik heb alles aanstaan/maximaal (behalve dan MSAA ..2x) en FXAA aanstaan...grafisch niks aan het handje...erg mooi en goeie framerate dus je kan het altijd aanzetten.

• A87
  • Niet online
Ik zoek nog steeds hoe ik mijn wapen kan gebruiken. Hoe moet je schieten of je wapen pakken?
IK ben al best ver maar geen idee hoe je een wapen moet gebruiken of moet schieten 8)7 :X

A87 wijzigde deze reactie 29-11-2012 19:49 (33%)

• MarkoVie
PC versie veronderstel ik?

Waar zit je rond te lopen? En heb je Řberhaupt al een wapen gekocht?

• jappiededeur
heb je je wapen al gekocht van het geleende geld? dan moet je 'm eigenlijk meteen hebben...Volgens mij loop je alleen maar met wapens rond aangezien ik ze niet kan terugdoen in de holster...als iemand anders weet hoe dat moet hoor ik het graag..

• fynrd1
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 13:14
Bij mij draait het spel alles behalve lekker, van de laagste resolutie met de laagste settings tot 1920x1200 op ultra blijft hij maar frames skippen. Me de hoogste settings muv MSAA haal ik netjes tussen de 50 en 70 fps in gemiddeld, vsync helpt mij ook niet.. ik heb een vermoeden dat dit komt door slechte ondersteuning voor CF?

||| F1-aeroblog ||| i7 2600K @ 4.7ghz / Asus P8Z68 deluxe / 8GB Mushkin 1600mhz / HD7970 DCII TOP / Prolimatech Megahalems / Windows 8.1 Pro

• prutser001
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 28-07 17:35

prutser001

ME3 - Silence81

Heel in het begin krijg je een missie waar je wat af moet knallen.
Na de missie sta ik gewoon langs de weg komt er een vijandelijk auto aan, maak ze dood weer een auto.. maak ze weer dood weer een auto... blaas de auto's op weer een auto etc etc etc... Beetje jammer daar zal toch wel een einde aan komen mag ik hopen? Ben maar weg gelopen omdat het wel heel hard ging met m'n ammo maar C4 werkt ook lekker.

En wat is dat voor gezemel dat je maar $1000 bij je kan dragen? 'Wallet full' dafuq? Grote onzin, net als ze verkopen wel wapens en rotzooi, maar rugzakken/tassen/etc niet? komop... Kan nu eindelijk $2000 bij me hebben...stelt nog niets voor als je gewoon even een hele zwik van die maloten afknalt langs de weg.

Het ziet er wel bijzonder mooi uit, mijn oude 5870 kan het mooi draaien op 1920x1080@High-2xmsaa, hoger moet ik niet gaan want dan krijg ik hier en daar wat haperingen. Maar het blijft in zeker zin een soort van tech demo, elke keer als je zo'n toren in neemt dat camera gezwaai :P

Asus z87 Deluxe, Intel 4770K, 2 x R9 290X CFX, 16GB DDR3 2400, Samsung Evo 840 250GB, 4 x 2TB Seagate SSHD, CM 550

• MarkoVie
Je moet een grotere portemonnee maken ;)

• A87
  • Niet online
quote:
jappiededeur schreef op donderdag 29 november 2012 @ 19:50:
heb je je wapen al gekocht van het geleende geld? dan moet je 'm eigenlijk meteen hebben...Volgens mij loop je alleen maar met wapens rond aangezien ik ze niet kan terugdoen in de holster...als iemand anders weet hoe dat moet hoor ik het graag..
Heb hem gekocht ja alleen ik heb hem neit, en in mijn inventory staan 2 wapens 8)7 .

Ik loop bij de boederij blaadjes te verzamelen.
Ik vind het spel trouwens best saai

A87 wijzigde deze reactie 29-11-2012 19:54 (8%)

• VSA100_victim
quote:
Spaiker schreef op donderdag 29 november 2012 @ 19:43:
Zonet even Fraps ge´nstalleerd, en ik haal tussen de 40 a 60 fps met voorgenoemde settings en specs :D
Waarom geen MSI-Afterburner? Veruit superieur. En er zit ook nog eens een fantastische framerate-limiter in die gewoon een must is in een hoop games die last hebben van stutters. (Zoals Far Cry 2)

Heeft Far Cry 3 trouwens veel last van screen-tearing? Ik werd er gek van in FC2.

• jappiededeur
quote:
A87 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 19:52:
[...]

Heb hem gekocht ja alleen ik heb hem neit, en in mijn inventory staan 2 wapens 8)7 .
ik neem aan dat je de pc versie hebt....installeer 'm even opnieuw en heb je de patch die net uit is ook geinstalleerd?
houd 1 eens ingedrukt...dan krijg je een cirkel met wapens...staat daar een wapen tussen?
zoja..en je kan dan nog geen wapen in je handen krijgen...zie mn eerste zin.

• A87
  • Niet online
Ja pc versie idd.... is nieuwste ik probeer het even

• Asgaro
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 13:21

Asgaro

YER A WIZARD HARRY

Wtf, die map editor is subliem!
Video van een deel vd objecten hieronder. Check zeker ook zijn andere video's die gaan over day/night cycle enzo en bouwen van watervallen, etc.
En dit is op de console dus ook mogelijk! Maar daar zijn er restricties aan het aantal objecten enzo per map, terwijl er op PC geen of minder restricties zijn.

My Steam profile // Essential: PC GAMING WIKI

• VSA100_victim
quote:
fynrd1 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 19:51:
Bij mij draait het spel alles behalve lekker, van de laagste resolutie met de laagste settings tot 1920x1200 op ultra blijft hij maar frames skippen. Me de hoogste settings muv MSAA haal ik netjes tussen de 50 en 70 fps in gemiddeld, vsync helpt mij ook niet.. ik heb een vermoeden dat dit komt door slechte ondersteuning voor CF?
Al de framerate-limiter van Afterburner geprobeerd? Far Cry 2 stutterde verschrikkelijk als je die niet instelde op 60fps of minder. (of je kon MaxFps="60" in de config-file zetten, maar ik weet niet of FC3 zo'n file heeft )

• A87
  • Niet online
Als ik 1 ingedrukt houd staat er idd niets tussen.... Maar ik speel ook Battlefield 3 + Skyrim enso dus ik weet wel hoe games werken

A87 wijzigde deze reactie 29-11-2012 19:59 (3%)

• jappiededeur
@a87 dan zorg je er even voor dat je wapen daar in komt te staan via de inventory...aangezien je weet hoe games werken moet dit ook een eitje zijn :)

• A87
  • Niet online
Hm, even kijken iig. Ik snap dus 0% waar ik heen moet, waarom je blaadje smoet verzamelen etc, want als ik naar een lampje loop op de map, schijnt het zo te zijn dat ik dus een wanring krijg omdat ik de game uitloop?

Dit is echt een van die spellen waar ik helemaal niets van snap.

Waar moet je heen? :/
En als ik mijn wapen kies krijg ik dus helemaal niets, je hoort het wapen en vervolgens zie je alleen armen ;( :F

A87 wijzigde deze reactie 29-11-2012 20:04 (19%)

• jappiededeur
quote:
A87 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 20:02:
Hm, even kijken iig. Ik snap dus 0% waar ik heen moet, waarom je blaadje smoet verzamelen etc, want als ik naar een lampje loop op de map, schijnt het zo te zijn dat ik dus een wanring krijg omdat ik de game uitloop?

Dit is echt een van die spellen waar ik helemaal niets van snap.

Waar moet je heen? :/
En als ik mijn wapen kies krijg ik dus helemaal niets, je hoort het wapen en vervolgens zie je alleen armen ;( :F
dan zit je nog in het begin...dan ga je naar je map....naar die gele >> klik met rechtermuisknop...en dan op ENTERRRR

• A87
  • Niet online
lol, ik doe de missie weer helemaal opnieuw, hopelijk wordt ik dan wat wijzer, ik wil ook een wapen waar ik mee kan schieten... mischien verwijder ik het spel weer als het zo irritant blijft. Ik kreeg zelfs warnings als ik de goeie kant opliep 1 grote bug bende imo.

Voel me net iemand van 3 die niet snapt hoe een game werkt 8)7 8)7 8)7 . Te feur

A87 wijzigde deze reactie 29-11-2012 20:08 (50%)

• jappiededeur
haha ..ik snap je...maar in die fase had ik al een wapen..want er liepen daar bij dat boerderijtje 2 varkens die ik doodschoot...Ik denk dat je geen munitie meer hebt? of je hebt de mijn in je handen die op is..dan loop je idd met 2 handen ...moet je even ander wapen kiezen ..de handgun.

• A87
  • Niet online
Wat moet je trouwens bij die boederij? Ik snap dat niet met die plantjes enso. Moet je dan een boom omhakken of een vlot bouwen of whatever? Ik snap die menu;s ook echt totaal niet.

begin weer helemaal opniew...

A87 wijzigde deze reactie 29-11-2012 20:15 (80%)

• jappiededeur
die verzamel je natuurlijk..je moet ook even het water in daarachter.....zit overigens 1 krokodil..kijk goed naar je map waar ze liggen...die plantjes is even om te oefenen hoe je ze pakt..net als die 2 zwijnen...als je dat hebt gedaan...ga je naar die >>

A87....wellicht is dit niet helemaal spel voor jou als ik je edit lees...als je hier niks van snapt ben ik bang dat de rest ook wat moeilijk gaat worden verder in de game.....hoewel het niet moeilijk is wijst eigenlijk alles vanzelf..
Die met die gele >> moest ik zelf ook even achter komen dat je die eerst moet aanklikken en dan op enter..

jappiededeur wijzigde deze reactie 29-11-2012 20:12 (40%)

• jappiededeur
ow wacht ik snap het al!!!!

die gele >> heb jij nog niet...dat is snel transporteren...die krijg je pas als je alle blaadjes en die 2 zwijnen hebt vermoord.....dood die zwijnen anders even met de F....zie je die wel? dat mes?

• MarkoVie
quote:
Maar ik speel ook Battlefield 3 + Skyrim enso dus ik weet wel hoe games werken
lol :)

• Ircghost
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 05:34

Ircghost

FP ProMod

Honeybadger doesn't care!

quote:
zeker :)

GameRig Specs || Steam Profiel

• janvanmil
quote:
janvanmil schreef op donderdag 29 november 2012 @ 18:23:
Nog iemand meer info over de Lost Expeditions editie?

• MarkoVie
Jammer dat er geen mogelijkheid is tot het opslaan van dingen die je verzamelt hebt zoals die huiden..

• Nickrsd
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 13:34
wat doet die optie precies bij video.. over gpu max buffered frames? standaard staat hij op 1. kan tot 5..
wat doet deze optie???

• MarkoVie
Kan je daar niet aanduiden hoeveel GB geheugen je grafische kaart heeft?

• jappiededeur
quote:
oke:) wat bedoel je met 2 keer op de hotkey?

• MarkoVie
Als je je Bow in slot 1 hebt, en je hebt die constant vast, druk dan 2x op "1", en dan steek je die weg als je loopt/sprint.

• Anduuuh

Anduuuh

Get Lost, in Dreams

Net flink 3 uur gespeeld. Echt een gaaf spel! en hij Draait super op mijn GTX 560 TI met alles op ultra!

Maar wat ik wel jammer vind, en dat was al in FC2. Is dat die schaduwen heel raar zijn. Er zit om alle objecten en personen een soort Drop shadow. Een donker randje.. Beetje raar als je dat mij vraagt.

• vinom
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 13:37
quote:
Anduuuh schreef op donderdag 29 november 2012 @ 20:40:
Net flink 3 uur gespeeld. Echt een gaaf spel! en hij Draait super op mijn GTX 560 TI met alles op ultra!

Maar wat ik wel jammer vind, en dat was al in FC2. Is dat die schaduwen heel raar zijn. Er zit om alle objecten en personen een soort Drop shadow. Een donker randje.. Beetje raar als je dat mij vraagt.
Alles op ultra...met AA uit, anders kan dat nooit op een 560 Ti ;)
En dat donker randje is waarschijnlijk de SSAO.

• sjakie1945
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 11-04 11:15
Ik speel nog op een ATI 4870! En hij runt `m nog ook. Maar natuurlijk verre van de pracht die het hoort te zijn.

Nu heb ik eventjes gespeeld en wat vind ik die Vaas toch een cool character. :D

• Verderf
  • Registratie: april 2005
  • Nu online
quote:
jappiededeur schreef op donderdag 29 november 2012 @ 19:27:
@verderf....MSAA is de FPS killer...breng deze eens terug naar 2 of helemaal uit..et voila
Heb MSAA maar gewoon uit gezet, zie het verschil tussen off en 2x niet eens :P
die alpha coverage en vsync ook uitgezet, draait nu als een zonnetje met 60+ frames :)

HBAO heb ik dan weer wel aan staan :P

| MSI Z87 MPower MAX | Intel i5 4670k | 2x4GB Corsair Vengeance 1600Mhz DDR3 | Nvidia Geforce 780 GTX | Corsair AX850 | 2x1TB Samsung Spinpoint | Samsung 840 256GB | Magicool 540 Rad | Silverstone Rv02 |

• Anduuuh

Anduuuh

Get Lost, in Dreams

quote:
vinom schreef op donderdag 29 november 2012 @ 20:43:
[...]

Alles op ultra...met AA uit, anders kan dat nooit op een 560 Ti ;)
En dat donker randje is waarschijnlijk de SSAO.
AA staat op 4 geloof ik en hem hem op MBOA staan of zoiets?

• vinom
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 13:37
quote:
Anduuuh schreef op donderdag 29 november 2012 @ 20:48:
[...]

AA staat op 4 geloof ik en hem hem op MBOA staan of zoiets?
Ja, maakt niet uit welke optie van de drie, je krijgt volgens mij bij alle drie de zwarte omlijning.
En als MSAA op 4 staat ga je mij echt niet vertellen dat het super draait, onmogelijk.
Zelfs mijn GTX680 houd het niet 60FPS met 4x MSAA.

• jappiededeur
quote:
Spaiker schreef op donderdag 29 november 2012 @ 20:37:
Als je je Bow in slot 1 hebt, en je hebt die constant vast, druk dan 2x op "1", en dan steek je die weg als je loopt/sprint.
das raar....ik heb mn handgun op 1.....als ik 2 keer op 1 druk blijft ie em vasthouden..

• Rynji
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 28-07 17:45
Ik heb de beste ervaring met MSAA uit en Post FX op High (Dan heb je niet die vervelende motion-blur van Very High en Ultra, maar wel de FXAA als ik het zo bekijk).

i5 3570k - GTX780Ti - 2560x1440@120Hz Inventaris - Minus Gallery (Spoilers!)

• VSA100_victim
quote:
Wel een beetje vreemde keuzes. De GTX 480 en 570 hebben een andere "kleur", terwijl deze kaarten toch echt bijna hetzelfde presteren. En de GTX 660 is volgens mij juist sneller dan de 570 in Far Cry 3. In deze tabel staat hij echter naast de 470 (ongeveer gelijk aan de 560-Ti).

• A87
  • Niet online
Ik zit nu vast in het craft menu en kom er niet meer uit wat nu?
Damn deze game heeft wel EXTREEM veel bugs 1x vastloper.. en wapen wat het opeens niet meer deed en nu kom ik een menu niet meer uit:S

- escape toets werkt ook niet dan
- als je op craft doet en je hebt 2 vellen (dus genoeg) gebeurd er niets :F.

man al die bugs de hele tijd.

Mishcien over 4 maanden weer is proberen wat een gekut zeg, net ctrl alt del gebruikt ben er nu ook echt officieel klaar mee met die game. bugs bugs bugs bugs bgs

A87 wijzigde deze reactie 29-11-2012 21:14 (45%)

• VSA100_victim
quote:
Rynji schreef op donderdag 29 november 2012 @ 21:05:
Ik heb de beste ervaring met MSAA uit en Post FX op High (Dan heb je niet die vervelende motion-blur van Very High en Ultra, maar wel de FXAA als ik het zo bekijk).
Ah, dat is precies wat ik wilde weten. Dus Post-FX doet meer dan alleen FXAA! Zijn er nog meer dingen behalve motion-blur en AA? Depth of Field misschien?

• shoombak
  • Registratie: september 2008
  • Niet online
Ik ben redelijk makkelijk door dit spel aan het lopen, maar nadat je in die put gegooid wordt

spoiler:
moet je een helikopter bereiken, dat lukt me wel, maar aan welke kant vd helikopter ik ook sta, er gebeurt helemaal niets! iemand een idee?

vaag, een of andere bug denk ik,
spoiler:
want nadat ik na 10 pogingen even wachtte en vervolgens naar de helikopter liep lukte het wel

shoombak wijzigde deze reactie 29-11-2012 21:23 (22%)

• Nol_NL
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 12:02
quote:
A87 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 21:11:
Ik zit nu vast in het craft menu en kom er niet meer uit wat nu?
Damn deze game heeft wel EXTREEM veel bugs 1x vastloper.. en wapen wat het opeens niet meer deed en nu kom ik een menu niet meer uit:S

- escape toets werkt ook niet dan
- als je op craft doet en je hebt 2 vellen (dus genoeg) gebeurd er niets :F.

man al die bugs de hele tijd.

Mishcien over 4 maanden weer is proberen wat een gekut zeg, net ctrl alt del gebruikt ben er nu ook echt officieel klaar mee met die game. bugs bugs bugs bugs bgs
Dit had ik dus ook, maar had nog geen verbinding gemaakt met Uplay. Op het moment dat de game door Uplay was geregistreerd had ik er geen last meer van...

• pafdaddy
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 13:59

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

• MarkoVie
http://img689.imageshack.us/img689/6282/fc3y.jpg

Geen idee hoe je een thumbnail maakt :P

• VSA100_victim
Mooi screenshot, maar is er iets waar we op moeten letten of zo??

• MarkoVie
Nee hoor, gewoon het uitzicht :)

• jappiededeur
http://img402.imageshack.us/img402/7453/farcry3g.jpg

vooruit ik ook eentje...had net filmpje gemaakt met fraps...en uit dat filmpje met printscreen een screen gemaakt...detail van die hand is erg mooi...filmpje zet ik zo op yt

• MarkoVie
Zonet bij de aanval van een
spoiler:
drugs-plantage
kreeg ik het liedje "Make it bon dem" van Skrillex te horen :D

Pagina: 1 ... 9 ... 32 Laatste

Populair: Nokia Websites en communities Lumia Smartphones Google Laptops Sony Apple Games Politiek en recht

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. onderdeel van De Persgroep, ook uitgever van Computable.nl, Autotrack.nl en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013