Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

WhatsApp voor Windows Phone

Pagina: 1 ... 44 45 46 Laatste
Acties:

• dutchclock
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 07-02 12:39
Hoi Miki, nee niet. En zo ja dan alleen via WiFi..... Niets via data.

• Woembah
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 16:28

Woembah

YNWA

Ik heb precies hetzelfde! Mijn whatsapp-datagebruik gaat sinds een paar weken echt abnormaal hard. Momenteel staat mijn teller van alleen WhatsApp op het mobiele netwerk op 3,81 GB in de laatste 31 dagen. Het is dat ik een flinke databundel heb (16GB) maar dit is niet ok! Heb het idee dat het gebeurt sinds ik whatsapp web voor het eerst heb getest. Tevens gaat het sturen en ontvangen van foto's tergend traag. Whatsapp verwijderen en opnieuw installeren helpt niet. Misschien als ik m'n backup niet terug zet maar daar heb ik niet zo'n zin in.

-------.

• tomverhoeff
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 09-04 09:50
Het zou heel goed kunnen dat dit met WhatsApp Web te maken heeft, ze adviseren niet voor niets om dit alleen te gebruiken als je telefoon via WiFi verbonden is. Het punt met WhatsApp web is dat alle data nog steeds via je telefoon gaat. Dat betekent dat vanuit de browser alles wat je op WhatsApp doet via een dataverbinding gesynchroniseerd wordt. Een filmpje dat binnenkomt gaat dus ook van de telefoon via een dataverbinding ook weer naar de browser, etc.

Wellicht eens proberen dat uit te zetten?

• dubbeldekkert
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 01:32
Dit heeft absoluut niks met WhatsApp Web te maken. Ik heb er ook last van en nog nooit gebruik gemaakt van die dienst!

Quote van mijn post in het Lumia 930 forum:
quote:
Er is iets vreemds aan de hand met Whatsapp op mijn telefoon. De foto's en video's worden de laatste tijd al zeer traag ontvangen en verstuurd, maar ook trekt Whatsapp mijn complete dataverbinding vol.

Ik krijg net weer een smsje van Hi dat ik over de helft van mijn 8GB bundel zit. Data inzicht zegt dat Whatsapp al 3,8Gb heeft verstookt in de afgelopen 8 dagen. Dit lijkt mij absurd. Vorige maand hetzelfde verhaal, toen ging ik ruimschoots over mijn databundel heen en was wederom Whatsapp de boosdoener.

http://i.imgur.com/4pBxQZnl.png
Screenshot van vorige maand

Ik heb Whatsapp al eens verwijderd en opnieuw ge´nstalleerd en net mijn telefoon een soft reset gegeven.
Lijkt me niet helemaal normaal dit?
Edit: Dit is sinds de laatste Whatsapp update. Vanaf dat moment is het up- en downloaden van foto's/fimpjes ENORM traag en zuipt hij dus de dataverbindingen leeg. Dit lijkt mij een dikke bug in Whatsapp, ik zal hen meteen een mailtje sturen.

dubbeldekkert wijzigde deze reactie 08-02-2015 21:46 (11%)

• Stravincy
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 04-05 11:44
Hier totaal geen last van.
Ik gebruik WA veel, maar ben pas 71 mb eraan kwijt sinds begin deze maand.

Lumia 925 hier met 8.1 cyan.
Ik heb de web-versie van WA (nog) niet gebruikt.

• dubbeldekkert
Ik heb een Lumia 930, dutchclock ook. Dan ben ik heel erg benieuwd of Woembah ook een Lumia 930 heeft, dan valt ÚÚn en ander weer weg te strepen.

• GerCor
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 10:03

GerCor

I Love Microsoft

quote:
Stravincy schreef op zondag 08 februari 2015 @ 21:54:
Hier totaal geen last van.
Ik gebruik WA veel, maar ben pas 71 mb eraan kwijt sinds begin deze maand.

Lumia 925 hier met 8.1 cyan.
Ik heb de web-versie van WA (nog) niet gebruikt.
Ook nergens last van:

http://tweakers.net/ext/f/HObYEBuxkyOE3eHFIAaIbdvt/full.png

Microsoft: Lumia 930 oranje | Surface 2 64gb Type Cover 2 Black Arc Touch Mouse Surface Edition

• dubbeldekkert
Vreemd, het ligt dus niet aan de Lumia 930 specifiek. Er zit toch een bug in Whatsapp, dit is de mijne voor deze maand:
http://i.imgur.com/G7tYGril.png

• Woembah
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 16:28

Woembah

YNWA

quote:
dubbeldekkert schreef op zondag 08 februari 2015 @ 22:20:
Ik heb een Lumia 930, dutchclock ook. Dan ben ik heel erg benieuwd of Woembah ook een Lumia 930 heeft, dan valt ÚÚn en ander weer weg te strepen.
Ik heb inderdaad een 930. Ben benieuwd of het ook voorkomt bij andere modellen. Heb inmiddels ook een mailtje gestuurd naar WA support. En ik heb trouwens ook Hi, zou het aan de provider kunnen liggen? En als het niets met whatsapp web te maken heeft zal het inderdaad wel te maken hebben met de laatste update (die dus web introduceerde).

Woembah wijzigde deze reactie 08-02-2015 23:25 (12%)

-------.

• trabbit
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 24-03 18:22
Ik heb een lumia 1520 icm Telfort, nergens last van. Zit op 5 mb na 10 dagen.

• hjs
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online

hjs

Lomax

Lumia 735 icm Hi ook geen probleem.

Gok en steun de NCFS - specs

• vali
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 16:22
quote:
Woembah schreef op zondag 08 februari 2015 @ 23:24:
[...]

Ik heb inderdaad een 930. Ben benieuwd of het ook voorkomt bij andere modellen. Heb inmiddels ook een mailtje gestuurd naar WA support. En ik heb trouwens ook Hi, zou het aan de provider kunnen liggen? En als het niets met whatsapp web te maken heeft zal het inderdaad wel te maken hebben met de laatste update (die dus web introduceerde).
Ik heb hi icm een Lumia 930 en heb nergens last van.

• dubbeldekkert
Ik heb ook Hi als provider. Op hun forum heb ik ook al een bericht achter gelaten over het absurde dataverbruik, maar ik ben bang dat dat tot niks zal leiden.

In de afgelopen 8 uur heeft Whatsapp al weer 300mb verstookt hier..

• St00mwals
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 05-05 21:32
Lumia 820, zonder DP en Ben als netwerk en gelukkig helemaal nergens last van.
Gebruik geen WhatsApp Web

• JerX
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 20:14

JerX

Ik scheld niet.

HTC 8x met DP ook geen last.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• vali
Moet zeggen dat ik de webclient maar 1 keer heb gebruikt, maar daarna nooit meer. Voor de mensen die wel de welclient gebruikten en waarbij ook het dataverbruik enorm is, zou ik ff opnieuw inloggen via Chrome en daarna uitloggen. Misschien hangt de sessie oid waardoor het verbruik zo absurd hoog is.

• TheBoef
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 19:37
Heb je je WhatsApp Web sessie ook afgesloten in WhatsApp?

• HansvDr
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 00:36
Ik heb de 930 gebruik WhatsApp Web regelmatig provider is Hi en ik heb nergens last van.

Ik draai wel de gewone software, dus geen Developer Preview. Misschien zit daarin het probleem?

• NeFoRcE
  • Registratie: mei 2004
  • Nu online

NeFoRcE

Freelance Webdeveloper

Ik gebruik de web versie alleen maar eigenlijk. Feit dat alles via je phone verloopt is echt heel fijn. Gewoon het idee dat het phone only is, heerlijk. Goede actie!

Live Life

• vali
quote:
NeFoRcE schreef op maandag 09 februari 2015 @ 09:44:
Ik gebruik de web versie alleen maar eigenlijk. Feit dat alles via je phone verloopt is echt heel fijn. Gewoon het idee dat het phone only is, heerlijk. Goede actie!
Ik proef hier sarcasme :P

• deco1974
  • Registratie: september 2007
Deze maand tot nu toe volgens Data Sense: 15MB.. via WiFi en nog geen 1MB via mobiel
Ik gebruik WhatsApp Web erg veel, Lumia 930 met Developer Preview..

• Jorizzz
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 20:23
Lumia 830 met KPN.
Geen probleem hier met overmatig dataverbruik, ondanks het versturen en ontvangen van wat foto's en filmpjes. Totaal (4G+WiFi) 32 MB tot nu toe deze maand

• Yilar
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 05-05 13:04

Yilar

3.055 Wp+Solior 3,1GJ

Hier ook een Lumia930 met Denim update en nergens last van.. Ik gebruik Whatsapp veel (zit veel in het buitenland) en heb sinds deze maand nog geen 100MB gebruikt..(Wifi en Mobile data samen)

Sonnenertrag Profiel

• NeFoRcE
  • Registratie: mei 2004
  • Nu online

NeFoRcE

Freelance Webdeveloper

quote:
Haha, zo'n vermoeden had ik al toen ik op 'verstuur' drukte :') . Nee, ik vind het echt heel chill!

Live Life

• dubbeldekkert
Ik vermoed dat het probleem met Whatsapp zich voordoet als de batterijbesparing is ingeschakeld. Dan weigert hij foto's te uploaden/downloaden, staat er constant een pijltje bij ingaande of uitgaande berichten en trekt hij de databundel leeg. Sinds van ochtend heeft Whatsapp alweer 600Mb(!) verbruikt.

Ik zal nog meer testjes doen om het te reproduceren..

Edit: Geen verschil. Whatsapp is brak en blijft data trekken en foto's slecht uploaden & downloaden. Na 8 dagen nog maar 3 van de 8gb over..

dubbeldekkert wijzigde deze reactie 09-02-2015 22:03 (16%)

• SanderF1
  • Laatst online: 30-04 10:26
Vraagje: Hoe kan ik alle via Whatsapp ontvangen foto's automatisch uploaden naar OneDrive? Dit gebeurt nu alleen maar met de foto's die ik zelf gemaakt heb (dus de map Camera Album) terwijl de Whatsapp foto's in een aparte Whatsapp map komen die dus niet gesynct wordt...

and I was like...whatever!

• deco1974
  • Registratie: september 2007
quote:
dubbeldekkert schreef op maandag 09 februari 2015 @ 14:42:
Ik vermoed dat het probleem met Whatsapp zich voordoet als de batterijbesparing is ingeschakeld. Dan weigert hij foto's te uploaden/downloaden, staat er constant een pijltje bij ingaande of uitgaande berichten en trekt hij de databundel leeg. Sinds van ochtend heeft Whatsapp alweer 600Mb(!) verbruikt.

Edit: Geen verschil. Whatsapp is brak en blijft data trekken en foto's slecht uploaden & downloaden. Na 8 dagen nog maar 3 van de 8gb over..
Heel vreemd en absoluut bizar veel data! Ik zou dan toch eens kijken met behulp van bijvoorbeeld Wireshark, wat en waar die data vandaan komt. Ik neem aan dat dit probleem niet alleen via je databundel gaat, maar ook over WiFi. Alsof er iets is, waar WhatsApp op blijft hangen en continu door blijft proberen.

Of anders alle conversaties verwijderen en met een compleet schone lei beginnen?

• JerX

JerX

Ik scheld niet.

quote:
dubbeldekkert schreef op maandag 09 februari 2015 @ 14:42:

Al contact opgenomen met WA support?

• vali
quote:
deco1974 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 12:58:
[...]

Heel vreemd en absoluut bizar veel data! Ik zou dan toch eens kijken met behulp van bijvoorbeeld Wireshark, wat en waar die data vandaan komt. Ik neem aan dat dit probleem niet alleen via je databundel gaat, maar ook over WiFi. Alsof er iets is, waar WhatsApp op blijft hangen en continu door blijft proberen.

Of anders alle conversaties verwijderen en met een compleet schone lei beginnen?
Zou je telefoon inderdaad met een proxy op je pc (via wifi kan je dit gemakkelijk doen met fiddler) en bekijken wat zoveel data kost.

Gebruikte vroeger deze methode om apps te kunnen installeren die niet bedoelt waren voor een bepaald toestel.

vali wijzigde deze reactie 11-02-2015 14:13 (14%)

• dubbeldekkert
Ik heb Whatsapp support gemaild, maar geen reactie gehad tot nu toe. Wel een reactie op het Hi forum, maar dat kwam niet verder dan 'wow, dat is wel erg veel data'.

Vermoedde zelf ook een loop in een bestand dat hij constant probeerde te up-/downloaden, dus zojuist Whatsapp weer opnieuw ge´nstalleerd zonder de backup terug te zetten. Vooralsnog lijkt het pijltje bij uitgaande verbinding nog steeds constant aanwezig te zijn. Maar vanaf gister ochtend 9 uur tot nu is er al 1,2GB door Whatsapp verbruikt, dus dit is het laatste redmiddel. Anders gooi ik Whatsapp er af.

Overigens leek een foto nu wel direct geŘpload te worden, zonder de vertraging die ik eerst wel had. We zullen zien.

• tomverhoeff
Voor de gebruikers die problemen hebben met het datagebruik, kunnen jullie het volgende doen:
- Vanuit de app een support request bij WhatsApp in dienen (als je dat nog niet gedaan hebt)
- Mij een DM sturen met je naam/mobiele nummer

Ik heb contact met de Lead Developer van de Windows app en hij wil er graag even induiken. Met jullie gegevens kan hij bij support de benodigde info opvragen.

• Annoying-Orange
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 18:22
Als je batterijbesparing hebt aanstaan krijg je steeds zo'n melding van whatsapp, als je sluit of opstart,dat batterijbesparing aanstaat en je daardoor geen notificaties krijgt. Ik heb in batterijbesparing aangegeven dat whatsapp in de achtergrond mag worden uitgevoerd als batterijbesparing aanstaat. Hebben jullie hier ook last van? Ik heb al een mail naar support gestuurd maar geen reactie gehad (moest het een paar keer doorsturen).

• dubbeldekkert
quote:
tomverhoeff schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 18:44:
Voor de gebruikers die problemen hebben met het datagebruik, kunnen jullie het volgende doen:
- Vanuit de app een support request bij WhatsApp in dienen (als je dat nog niet gedaan hebt)
- Mij een DM sturen met je naam/mobiele nummer

Ik heb contact met de Lead Developer van de Windows app en hij wil er graag even induiken. Met jullie gegevens kan hij bij support de benodigde info opvragen.
Ik heb Whatsapp inmiddels opnieuw ge´nstalleerd zonder de backup te herstellen. Al m'n conversaties kwijt, maar de problemen lijken tot het verleden. Heeft het alsnog zin een support request aan te vragen en je m'n nummer door te geven?

• tomverhoeff
quote:
dubbeldekkert schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 22:33:
[...]

Ik heb Whatsapp inmiddels opnieuw ge´nstalleerd zonder de backup te herstellen. Al m'n conversaties kwijt, maar de problemen lijken tot het verleden. Heeft het alsnog zin een support request aan te vragen en je m'n nummer door te geven?
Er is inmiddels 1 concreet geval doorgestuurd waar ze naar gaan kijken. Ik weet niet of en hoe ze het gaan oplossen en dus ook niet of het zin heeft om jouw geval toe te voegen. Zonder de berichten/state waarin het probleem optrad kunnen ze er waarschijnlijk minder mee. Ik hoop in ieder geval wel dat ze het kunnen oplossen, heb er meerdere gebruikers over gehoord dus het lijkt toch echt een bug in de laatste update.

• You-Suk
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 05-05 20:53
ik ben al een tijdje aan het zoeken, maar kan (tot nu toe tenminste) geen oplossing vinden. Ik probeer een whatsapp archief van nokia N8 over te zetten naar windowsphone. Het gaat hier dus om een "MsgStore.bak" bestand en dit wordt door windows 8.1 niet gezien als backup. Wie heeft een tip of truuk zodat ik dit wel kan importeren (als dat al mogelijk is) ??
ps. de back-up staat op sd kaart
help !!!

• Grvy
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 05-05 23:33
quote:
You-Suk schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 18:04:
ik ben al een tijdje aan het zoeken, maar kan (tot nu toe tenminste) geen oplossing vinden. Ik probeer een whatsapp archief van nokia N8 over te zetten naar windowsphone. Het gaat hier dus om een "MsgStore.bak" bestand en dit wordt door windows 8.1 niet gezien als backup. Wie heeft een tip of truuk zodat ik dit wel kan importeren (als dat al mogelijk is) ??
ps. de back-up staat op sd kaart
help !!!
Niet mogelijk; zelfs van WP naar andere WP is niet mogelijk.

• rreurink
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 04-05 16:50
quote:
Grvy schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 19:19:
[...]

Niet mogelijk; zelfs van WP naar andere WP is niet mogelijk.
Van WP naar WP wil wel als beide toestellen een sd-card gebruiken, van de week nog collega hiermee geholpen van (defecte) Lumia 720 naar 630

• You-Suk
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 05-05 20:53
Klopt van wp naar wp is geen probleem, dat hebben we al getest. Maar gegevens van N8 wordt helaas niet herkend :(

• Grvy
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 05-05 23:33
quote:
rreurink schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 21:44:
[...]

Van WP naar WP wil wel als beide toestellen een sd-card gebruiken, van de week nog collega hiermee geholpen van (defecte) Lumia 720 naar 630
Ja, als je SD card hebt gaat het ja, maar niet alle toestellen hebben dat.

• bacardifrans
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 01-05 22:40
Bij overstap van 920 naar 930 werd er bij wa niets terug gezet,
Echter gebruikt ik wa niet extreem
Maar 360 MB over mobiele netwerk heb ik bij mijn 920 noig nooit gehad FF in de gaten houden

• hjs
  • Niet online

hjs

Lomax

Update, iemand gelezen wat er veranderd is?

Als ik commentaar zo lees op wpc, notificatie centrum in wp10 & iets met veranderde animaties hier en daar.

hjs wijzigde deze reactie 25-02-2015 07:36 (56%)

• Niels9001
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 11:53
quote:
hjs schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 07:28:

Als ik commentaar zo lees op wpc, notificatie centrum in wp10 & iets met veranderde animaties hier en daar.
Enige verschil dat ik nu zie zijn de notificatis: die laten nu de afzender bovenaan zien, en de content daaronder net zoals bijv. e-mail of SMS. Zeeeeeer fijne toevoeging :D.

WhatsApp is echt een super app geworden in de laatste maanden - stabiel en snel! Videolimit is nog irritant, en verschillende kleuren voor verschillende deelnemers in een groep.

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

• vali
quote:
hjs schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 07:28:

wow hebben ze hun app klaar gemaakt voor Windows 10? Ik viel bijna hier van mijn stoel af, zo ken ik whatsapp niet?

Enige waar ik op hoop dat ze snel andere browsers supporten met de web client. Geen enkele adblocker houdt de datahonger van google tegen met chrome.

vali wijzigde deze reactie 25-02-2015 10:20 (16%)

• JerX

JerX

Ik scheld niet.

Hebben jullie soms ook dat WA opeens niet meer te openen is? De whatsapp tile wordt opeens doorzichtig (net als tijdens een app installatie) en via notifications krijg ik de app ook niet geopend. Het lost zich zelf wel op naar een paar minuten, maar het is wel vreemd.

• Harmsen
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 19:11
quote:
JerX schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:21:
Hebben jullie soms ook dat WA opeens niet meer te openen is? De whatsapp tile wordt opeens doorzichtig (net als tijdens een app installatie) en via notifications krijg ik de app ook niet geopend. Het lost zich zelf wel op naar een paar minuten, maar het is wel vreemd.
Naar het schijnt maakt hij dan een backup van de berichten. Daarom is hij dan even niet te openen.

What a fine day for Science! | Specs

• Caelorum
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 19:42
Lijkt me dat de app dan wordt geupdate? Dat gedrag zie ik iig wel vaker bij apps.

• vali
quote:
JerX schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:21:
Ja dan voert hij een back-up uit. Heb ik ook weleens gehad.

• ProAce
  • Registratie: januari 2014
  • Nu online
Sinds de update zijn ook bij WP8.1 de notificaties verandert, valt er eindelijk te lezen wat er gezegd wordt.

Hallo...Friesland?

• vali
quote:
ProAce schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:30:
Sinds de update zijn ook bij WP8.1 de notificaties verandert, valt er eindelijk te lezen wat er gezegd wordt.
Krijg eindelijk mijn eerste appje binnen, ziet er inderdaad beter uit! Enige wat ik nog mis is de normale WP scrol bar die Microsoft heeft ge´mplementeerd bij sms en email. Al lost WP10 dat probleem op, had het fijn gevonden als whatsapp het alsnog implementeert.

vali wijzigde deze reactie 25-02-2015 11:13 (24%)

• ProAce
  • Nu online
quote:
vali schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:55:
[...]

Krijg eindelijk mijn eerste appje binnen, ziet er inderdaad beter uit! Enige wat ik nog mis is de normale WP scrol bar die Microsoft heeft ge´mplementeerd bij sms en email. Al lost WP10 dat probleem op, had het fijn gevonden als whatsapp het alsnog implementeert.
Als je meerdere appjes binnen 1 persoon wordt het al snel onoverzichtelijk.
Deze worden namelijk niet zo geplaatst:
[Zender]
[Bericht]
[Bericht]

Maar steeds als:
[Zender]
[Bericht]

[Zender]
[Bericht]

Best wel vervelend :/

Hallo...Friesland?

• vali
quote:
ProAce schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:17:
[...]

Als je meerdere appjes binnen 1 persoon wordt het al snel onoverzichtelijk.
Deze worden namelijk niet zo geplaatst:
[Zender]
[Bericht]
[Bericht]

Maar steeds als:
[Zender]
[Bericht]

[Zender]
[Bericht]

Best wel vervelend :/
Denk dat dat probleem pas met WP10 opgelost kan worden of zijn er apps die dit wel hebben?

vali wijzigde deze reactie 25-02-2015 11:23 (4%)

• InZane
  • Registratie: oktober 2000
  • Nu online

InZane

Papa van Ruben en Amber!

quote:
ProAce schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:30:
Sinds de update krijg ik juist helemaal geen notificaties meer :/ Mijn vrouw trouwens ook niet op haar 1020.

Denon | B&W | Cabletalk | Ixos | Oehlbach | Monster Cable | PSN: InZaneNL

• Jerrythafast
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 05-05 23:22
Grappig, wel onder het mom van "Alvast voor WP 10" notificaties implementeren, maar de WP 8.1 functie batterijbesparing is nog altijd niet ondersteund. :?

• Caelorum
Ja, dat is te lastig voor Whatsapp :)

• InZane
  • Registratie: oktober 2000
  • Nu online

InZane

Papa van Ruben en Amber!

quote:
InZane schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 19:02:
[...]

Sinds de update krijg ik juist helemaal geen notificaties meer :/ Mijn vrouw trouwens ook niet op haar 1020.
Oeh, ik kreeg zojuist een notificatie. Laten we hopen dat het zo blijft.

Denon | B&W | Cabletalk | Ixos | Oehlbach | Monster Cable | PSN: InZaneNL

• HooksForFeet
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 17:02
Niet te geloven. Het probleem dat Whatsapp niet meer opent als je datalimiet bijna bereikt is is weer terug. Hadden ze dat in de vorige update gefixt, komt het in de volgende gewoon weer terug. Waarom is dit zo belachelijk moeilijk voor ze?

• Freakster86
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 20:00
Ik heb een 730 gekocht en wil nu whatsapp gaan installeren of eigenlijk overzetten. Ik kom van android en zou graag mijn chatgeschiedenis bewaren. Laatste bericht hierover stamt alweer uit juni 2014, dus ik hoop dat er sindsdien iets is veranderd.

Is het mogelijk om je geschiedenis over te zetten van Android naar WP8.1 ?

• Sonny7
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 16:13
quote:
Freakster86 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 10:27:
Ik heb een 730 gekocht en wil nu whatsapp gaan installeren of eigenlijk overzetten. Ik kom van android en zou graag mijn chatgeschiedenis bewaren. Laatste bericht hierover stamt alweer uit juni 2014, dus ik hoop dat er sindsdien iets is veranderd.

Nee helaas niet ;)

• vali
quote:

Whatsapp developers maken jammer genoeg niet mogelijk om back-ups uit te wisselen tussen verschillen OS-en... Al kan je,tenminste met WP, een backup uitvoeren naar je e-mail.

vali wijzigde deze reactie 11-03-2015 11:37 (5%)

• P_Tingen
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 13:30

P_Tingen

omdat het KAN

quote:

Ik ben ook gewisseld van Android naar WP. Het is mij toen niet gelukt. Omdat ik ook een ander nummer heb gekregen, heb ik eerst op mijn oude telefoon via het menu van WA het nummer veranderd. Er komt dan een sms binnen op je nieuwe toestel. Dat nummer heb ik ingetikt op de oude en daarmee is WA omgezet. Toen ik WA daarna installeerde op mijn nieuwe toestel had ik wel alle groepen (en beheerdersrechten) terug. Niet de geschiedenis helaas.

... en gaat over tot de orde van de dag

• Freakster86
Bedankt voor de snelle reacties :)

Verbazingwekkend hoe slecht het beleid van Whatsapp is als het aankomt op crossplatform support...
quote:
P_Tingen schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 12:01:
[...]

Ik ben ook gewisseld van Android naar WP. Het is mij toen niet gelukt. Omdat ik ook een ander nummer heb gekregen, heb ik eerst op mijn oude telefoon via het menu van WA het nummer veranderd. Er komt dan een sms binnen op je nieuwe toestel. Dat nummer heb ik ingetikt op de oude en daarmee is WA omgezet. Toen ik WA daarna installeerde op mijn nieuwe toestel had ik wel alle groepen (en beheerdersrechten) terug. Niet de geschiedenis helaas.
Dat is wel fijn. Dan email ik de geschiedenis van de belangrijkste gesprekken wel naar mezelf. Dus even voor de goede orde:

1. Simkaart overzetten naar Lumia
2. Tel. nummer uit whatsapp op Android telefoon halen
3. Opnieuw activeren --> activatiecode komt binnen op de Lumia
4. En die invoeren op de Android telefoon?
5. Whatsapp installeren op de Lumia en dan krijg je je groepen automatisch te zien?

Voor de volgende zoekert
Trefwoorden: Android, backup, windows, windows phone, overzetten, geschiedenis, history, chatgeschiedenis, transfer.'

• Tropicc
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 02-05 15:19
Ze mogen nu toch echt wel weer een update uitbrengen die de app sneller maakt. Vooral opstarten of openen door op een notificatie te tikken duurt te lang voor een app als Whatsapp.

Triumph Street Triple 675 | iPhone 5s Space Grey | Dell XPS 15

• tomverhoeff
quote:
Tropicc schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 19:25:
Ze mogen nu toch echt wel weer een update uitbrengen die de app sneller maakt. Vooral opstarten of openen door op een notificatie te tikken duurt te lang voor een app als Whatsapp.
Absoluut waar, wel zou je zelf een aantal dingen kunnen proberen:
- Oude gesprekken archiveren
- Als je het echt kan missen, oude gesprekken verwijderen.

WhatsApp werkt met een interne database voor gesprekken die flink kan groeien. Hoe groter de DB, hoe "trager" de app wordt.

• Tropicc
quote:
tomverhoeff schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 00:09:
[...]

Absoluut waar, wel zou je zelf een aantal dingen kunnen proberen:
- Oude gesprekken archiveren
- Als je het echt kan missen, oude gesprekken verwijderen.

WhatsApp werkt met een interne database voor gesprekken die flink kan groeien. Hoe groter de DB, hoe "trager" de app wordt.
Ga ik zeker doen. Daarnaast zou de optie om video's groter dan 16MB te kunnen versturen geen overbodige luxe zijn..

• Amadeus1966
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 16:50
quote:
Tropicc schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 17:09:
[...]

Ga ik zeker doen. Daarnaast zou de optie om video's groter dan 16MB te kunnen versturen geen overbodige luxe zijn..
Zoek eens in de store naar Whatsapp Video Optimizer.

• hotymoty
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 18:33
quote:
Amadeus1966 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 18:40:
[...]

Zoek eens in de store naar Whatsapp Video Optimizer.
Ja dat is een goede app, alleen het geluid wordt alleen maar rechts geconverteerd. Dus als je met oortjes luistert hoor je alleen in je rechter oortje het geluid. Of is daar een oplossing voor?

• Amadeus1966
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 16:50
quote:
hotymoty schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 00:28:
[...]

Ja dat is een goede app, alleen het geluid wordt alleen maar rechts geconverteerd. Dus als je met oortjes luistert hoor je alleen in je rechter oortje het geluid. Of is daar een oplossing voor?
De ontwikkelaar van deze app is actief op dit forum, misschien hem even hinten?

Hij gaat schuil onder de naam "Instatic"

Amadeus1966 wijzigde deze reactie 13-03-2015 01:10 (82%)

• Freakster86
Ik heb whatsapp nu een dag draaien op mijn 730 en ik sta echt te kijken van het batterijverbruik. Google en dit topic zeggen mij dat een hoog batterij gebruik inderdaad een issue was t/m 2014, maar dat een update het zou hebben verholpen?

Whatsapp (in use) 16% = 60 berichtjes over en weer
Telefoonoproepen 7,6% = 1 uur bellen

Iemand anders die dit probleem (nog steeds) heeft?

• Jerrythafast
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 05-05 23:22
Nou, volgens mij is dit inderdaad nog gewoon een issue hoor. Ik heb in ieder geval sinds ik in mei 2014 mijn Lumia 925 kocht geen verbetering gemerkt aan het batterijgebruik van WhatsApp. Staat standaard bovenaan. En ik stuur echt geen 60 berichtjes op een dag.

Jerrythafast wijzigde deze reactie 21-03-2015 14:59 (10%)

• vali
quote:
Freakster86 schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 14:05:
Ik heb whatsapp nu een dag draaien op mijn 730 en ik sta echt te kijken van het batterijverbruik. Google en dit topic zeggen mij dat een hoog batterij gebruik inderdaad een issue was t/m 2014, maar dat een update het zou hebben verholpen?

Whatsapp (in use) 16% = 60 berichtjes over en weer
Telefoonoproepen 7,6% = 1 uur bellen

Iemand anders die dit probleem (nog steeds) heeft?
Het ligt er echt aan hoe je het toestel gebruikt. Bij mij was mijn verbruik de laatste 24 uur 3.9% en deze week 5.7, en ik whatsapp aardig wat. Maar daarnaast gebruik ik ook veel andere apps, dus het aantal % wordt hierdoor lager. Zo is internet explorer bij mij de grootste verbruiker.

• P_Tingen
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 13:30

P_Tingen

omdat het KAN

Ik heb van de week een update gekregen en ik moet zeggen dat mijn accu nu ook snel leeggaat. Ik had WA al als verdachte aangemerkt inderdaad. Ik gebruik het eigenlijk niet heel veel, maar met 6,9% staat het wel bovenaan in mijn lijst en dat is nieuw, want tot aan de update van deze week was dat echt niet zo.

Edit: Lumia 735 en ong 5 - 10 berichten per dag

P_Tingen wijzigde deze reactie 21-03-2015 18:40 (7%)

... en gaat over tot de orde van de dag

• Freakster86
Ik zal het de komende week eens in de gaten houden. Afgelopen dagen zijn niet echt representatief geweest voor 'normaal' gebruik, dus ik zal het nog even aankijken.

Wat ik wel irritant vind is het volgende

1) Bij binnenkomende berichten krijg je van elk apart bericht een notificatie. Op zich prima, maar wanneer ik er ÚÚn aanklik en naar het gesprek ga zou je denken dat de rest ook als "gelezen" wordt aangemerkt. Krijg je daarna echter een nieuw bericht in dat gesprek, dan staan alle eerdere notificaties er ook weer ineens....

2) Zelfde geldt voor het gebruik van Whatsapp-web. Berichten die je binnenkrijgt en daar leest, blijven in je notificatiecentrum staan als 'ongelezen'. Daarna volgt eigenlijk probleem 1 weer.

• evest
  • Niet online

evest

Any colour you like...

Met Windows 10 gaat het notificatiesysteem nog wat meer op de schop waardoor in ieder geval de groepering van notificaties makkelijker wordt waardoor Whatsapp hopelijk beide problemen oplost. :)

• SuikerBrood
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 18:49
http://wmpoweruser.com/wh...heading-to-windows-phone/

Het is van WMpoweruser dus een paar korreltjes zout zijn wel handig. Daarnaast geeft dit niet aan wanneer we het kunnen verwachten.

• Tropicc
Persoonlijk heb ik liever een stabiele en snelle berichten app dan de mogelijkheid om te bellen. Maar ik kan me natuurlijk voorstellen dat het een leuke optie is voor mensen die veel bellen.

• vali
quote:
Tropicc schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 16:39:
Persoonlijk heb ik liever een stabiele en snelle berichten app dan de mogelijkheid om te bellen. Maar ik kan me natuurlijk voorstellen dat het een leuke optie is voor mensen die veel bellen.
Same here. Gebruik persoonlijker liever Skype dat ik met whatsapp ga bellen. Kan op dit moment al 60 bel minuten per maand gratis bellen naar vaste telefoons :)

• Garwinski
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 16:07
Dag mensen,

Ik probeer een chatgeschiedenis naar mijzelf te mailen, alleen als ik op mail chat history klik, gebeurt er niks! Zijn er nog andere manieren om een chatgeschiedenis te bewaren, via de webclient of iets dergelijks?

• enomiss
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 03-05 18:05
Goed nieuws:

Bel functie komt binnenkort naar WP. Men is bezig met het vertalen nu.

Waarschijnlijk kun je WhatsApp meldingen ook in het notificatie centrum zien in W10. Duidt dit op een universal WhatsApp app zijn? Dat zou een geweldige verrassing zijn. Misschien dat daarom web WhatsApp nog steeds niet werkt voor IE? (schandalig overigens...) Zouden ze samen aan een betere oplossing werken voor Windows?
zie 2:17 van de video: http://channel9.msdn.com/...-to-Windows-10-Preview/13

• St00mwals
  • Laatst online: 05-05 21:32
Ben benieuwd wat binnenkort is in het kader van Whatsapp Voice naar WP

• Driek
  • Registratie: maart 2002
  • Nu online
quote:
enomiss schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 20:11:
Goed nieuws:

Bel functie komt binnenkort naar WP. Men is bezig met het vertalen nu.

Waarschijnlijk kun je WhatsApp meldingen ook in het notificatie centrum zien in W10. Duidt dit op een universal WhatsApp app zijn? Dat zou een geweldige verrassing zijn. Misschien dat daarom web WhatsApp nog steeds niet werkt voor IE? (schandalig overigens...) Zouden ze samen aan een betere oplossing werken voor Windows?
zie 2:17 van de video: http://channel9.msdn.com/...-to-Windows-10-Preview/13
Wel weer triest dat Tweakers in hun frontpage nieuws item Windows Phone weer volledig niet noemt.
quote:
Vooralsnog werkt de belfunctie enkel op Android. Wanneer de functionaliteit precies naar iOS-gebruikers komt, is onbekend, maar volgens WhatsApp gebeurt dat 'binnenkort'.

Tijd van werken, tijd van rusten

• vali
quote:
Driek schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 08:44:
[...]

Wel weer triest dat Tweakers in hun frontpage nieuws item Windows Phone weer volledig niet noemt.

[...]
Tja, tweakers.net he. Niet iedereen is zo gek om 50 euro of meer neer te leggen dus ze moeten ergens hun geld vandaan halen. Dan maar sensatie nieuws.

Ze laten namelijk ook niet zien dat iedere browser gehakt is met Pwn2Own Competition. Dan hebben de mensen weer niet een reden om te zeggen dat Chrome zo veilig is :)

vali wijzigde deze reactie 31-03-2015 09:45 (24%)

• vali
Whatsapp is nog druk bezig om bel functie uit te brengen. Ben benieuwd hoe het gaat werken.

Grappig om te zien dat ios dit keer achter loopt op functionaliteiten. De web functie werkt daar ook niet eens op

vali wijzigde deze reactie 04-04-2015 18:35 (16%)

• Rockvee2
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 11:36
Ik heb een probleempje met Whatsapp

Ik krijg geen push meldingen meer op mijn windows phone.

Alleen als ik mijn telefoonscherm weer aanzet en van het vergrendelscherm afhaalt krijg ik weer whatsapp berichten

Energiebesparing is niet aan

Wifi is gewoon verbonden in standby

Instellingen van Whatsapp staan op downloaden van mobiel netwerk en wifi netwerk

En de volgende pagina heb ik al geraadpleegt maar werkt helaas ook niet voor mij

http://www.whatsapp.com/faq/nl/wp/21073483

Whatsapp heb ik al opnieuw geinstalleerd maar dat heeft niet gewerkt.

Iemand tips?

• hjs
  • Niet online

hjs

Lomax

Heb ook de indruk dat er iets gesloopt is in laatste update.
Krijg wel meldingen, maar hij lijkt er af en toe wat te missen.

• Rockvee2
Bedankt voor je info.

• enomiss
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 03-05 18:05
quote:
Rockvee2 schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 22:12:
Ik heb een probleempje met Whatsapp

Ik krijg geen push meldingen meer op mijn windows phone.

Alleen als ik mijn telefoonscherm weer aanzet en van het vergrendelscherm afhaalt krijg ik weer whatsapp berichten

Energiebesparing is niet aan

Wifi is gewoon verbonden in standby

Instellingen van Whatsapp staan op downloaden van mobiel netwerk en wifi netwerk

En de volgende pagina heb ik al geraadpleegt maar werkt helaas ook niet voor mij

http://www.whatsapp.com/faq/nl/wp/21073483

Whatsapp heb ik al opnieuw geinstalleerd maar dat heeft niet gewerkt.

Iemand tips?
Wat bij mij altijd werkt is airplane mode een seconde aanzetten en dan weer uitzetten.

• Rockvee2
Doe je dit als je de telefoon inschakelt?

• Garwinski
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 16:07
Lijkt inderdaad algemeen te zijn, en dus waarschijnlijk een bug die met de laatste update is meegekomen. Iedereen die ik ken met WP inclusief ikzelf heeft dit probleem. Niet een eindevandewereld-probleem, maar toch niet optimaal. Het zal wel snel gefixt worden, ik vind namelijk meer van dit soort meldingen op het internet, dus het bewustzijn van het probleem is ook vrij groot.

• Stancke
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 17:17
Gisteren kwam m'n moeder aan met een probleem (Nokia Lumia 930) en om eerlijk te zijn, heb het ook niet gevonden dus bij deze:

Ze krijgt nogal veel foto's van haar kleinkind via Whatsapp. Nu, enkel de foto's van gisteren zijn in duidelijke kwaliteit. Alle voorgaande foto's in het chatgesprek (+100?) zijn allemaal wazig wanneer de foto aangeklikt wordt en sommige krijgen de melding "media niet gevonden" (oid.).

Ook bij het fotoalbum op het toestel onder "Whatsapp" zijn de foto's bijna allemaal verdwenen. Ik zou denken dat Whatsapp de foto's heeft gearchiveerd of iets in die aard? Hoe kan ik ze nog achterhalen? Ik dacht eerst dat mijn zus die foto's heeft verwijderd en ze bijgevolg niet meer zichtbaar zijn voor m'n moeder maar dat is niet het geval.

Anyone?

• vali
quote:
Stancke schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:36:
Gisteren kwam m'n moeder aan met een probleem (Nokia Lumia 930) en om eerlijk te zijn, heb het ook niet gevonden dus bij deze:

Ze krijgt nogal veel foto's van haar kleinkind via Whatsapp. Nu, enkel de foto's van gisteren zijn in duidelijke kwaliteit. Alle voorgaande foto's in het chatgesprek (+100?) zijn allemaal wazig wanneer de foto aangeklikt wordt en sommige krijgen de melding "media niet gevonden" (oid.).

Ook bij het fotoalbum op het toestel onder "Whatsapp" zijn de foto's bijna allemaal verdwenen. Ik zou denken dat Whatsapp de foto's heeft gearchiveerd of iets in die aard? Hoe kan ik ze nog achterhalen? Ik dacht eerst dat mijn zus die foto's heeft verwijderd en ze bijgevolg niet meer zichtbaar zijn voor m'n moeder maar dat is niet het geval.

Anyone?
Probleem ontstaan bij mij alleen als ik de foto's verwijder. Mocht dit echt niet het geval zijn dan kan het misschien een bug zijn?

Daarom raad ik ook altijd aan om back-ups te maken van je bestanden :)

Om dit soort problemen te voorkomen

vali wijzigde deze reactie 08-04-2015 13:09 (5%)

• Stancke
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 17:17
Net even gekeken en de foto's die ik al heb doorgestuurd naar m'n moeder via Whatsapp, zijn ook wazig van detail... Terwijl ik ook geen enkele foto heb verwijderd ondertussen van mijn telefoon.

Weird shit

• RobinFM
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 12:59
Hi,

Ik heb een probleempje met het overzetten van mijn Whatsapp-berichten van mijn oude Windows Phone (Lumia 920) naar mijn nieuwe (Lumia 930). Het leek me vrij simpel, maar er is toch iets misgegaan, en ik kan nergens een oplossing vinden voor deze specifieke situatie.

Wat heb ik gedaan?

1 - Via de Whatsapp-instellingen een backup gemaakt op de 920
2 - Whatsapp ge´nstalleerd op de 930, maar… ik kreeg niet de optie om de backup terug te zetten
3 - Er kwamen meteen wat nieuwe berichten binnen
4 - Whatsapp op de 930 verwijderd en opnieuw ge´nstalleerd, in de hoop dat de ‘restore backup’ nu wel tevoorschijn zou komen. En toen kreeg ik die optie inderdaad. Jammer genoeg was het de backup die Whatsapp blijkbaar zelf heeft gemaakt bij stap 3.

Kortom, mijn hele chatgeschiedenis zit nog in mijn Lumia 920, en de backup daarvan op de Whatsapp-server is overschreven door de paar nieuwe berichtjes die ik op de 930 kreeg.

Ik heb Whatsapp opnieuw aangemeld op de 920 om alle oude berichten opnieuw te backuppen. Bij het terugswitchen naar de 930 begon Whatsapp te zeuren dat je niet te vaak opnieuw mag verifiŰren. Ik moest drie uur wachten en toen ik eindelijk opnieuw de 930 kon aanmelden kwam weer die nieuwste backup terug met alleen die paar nieuwe berichtjes.

Als ik dit trucje nog een keer wil proberen moet ik zelfs 6 uur wachten voor ik de Whatsapp-verificatie opnieuw mag doen. Ik wil het wel proberen, maar ben bang voor dezelfde uitkomst.

Dus… Kan ik mijn chathistory afschrijven? Of is dit nog te fixen?

• wmeester
  • Laatst online: 17:31
quote:
dubbeldekkert schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 22:33:
[...]

Ik had gisteravond een soortgelijk probleem. Heb maar even een support ticket aangemaakt. Ik heb een Nokia 830

• dubbeldekkert
Ik vermoed dat het bij mij ging om een filmpje die niet verstuurde (filmpjes die Whatsapp zelf compressed geven hier wel vaker problemen) en hij het telkens bleef proberen. Hierdoor bleef hij verbinding maken en dat zorgde voor de enorme hoeveelheden data.

Ik zou even je recente gesprekken nalopen op een filmpje of foto die blijft hangen en anders je gesprek geschiedenis weggooien. Dit loste het probleem bij mij op.

• wmeester
  • Laatst online: 17:31
Ik had afgelopen zaterdag een filmpje gemaakt en verstuurd, was 19 mb groot, daar maakt ie dan 16 mb van. Die stond nog met een uitroepteken in een driehoek te wachten...
Deze heb ik nu verwijderd.

• Beaub
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 17:38
quote:
RobinFM schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:03:
Hi,

Ik heb een probleempje met het overzetten van mijn Whatsapp-berichten van mijn oude Windows Phone (Lumia 920) naar mijn nieuwe (Lumia 930). Het leek me vrij simpel, maar er is toch iets misgegaan, en ik kan nergens een oplossing vinden voor deze specifieke situatie.

Wat heb ik gedaan?

1 - Via de Whatsapp-instellingen een backup gemaakt op de 920
2 - Whatsapp ge´nstalleerd op de 930, maar… ik kreeg niet de optie om de backup terug te zetten
3 - Er kwamen meteen wat nieuwe berichten binnen
4 - Whatsapp op de 930 verwijderd en opnieuw ge´nstalleerd, in de hoop dat de ‘restore backup’ nu wel tevoorschijn zou komen. En toen kreeg ik die optie inderdaad. Jammer genoeg was het de backup die Whatsapp blijkbaar zelf heeft gemaakt bij stap 3.

Kortom, mijn hele chatgeschiedenis zit nog in mijn Lumia 920, en de backup daarvan op de Whatsapp-server is overschreven door de paar nieuwe berichtjes die ik op de 930 kreeg.

Ik heb Whatsapp opnieuw aangemeld op de 920 om alle oude berichten opnieuw te backuppen. Bij het terugswitchen naar de 930 begon Whatsapp te zeuren dat je niet te vaak opnieuw mag verifiŰren. Ik moest drie uur wachten en toen ik eindelijk opnieuw de 930 kon aanmelden kwam weer die nieuwste backup terug met alleen die paar nieuwe berichtjes.

Als ik dit trucje nog een keer wil proberen moet ik zelfs 6 uur wachten voor ik de Whatsapp-verificatie opnieuw mag doen. Ik wil het wel proberen, maar ben bang voor dezelfde uitkomst.

Dus… Kan ik mijn chathistory afschrijven? Of is dit nog te fixen?
Even op de site van whatsapp kijken: http://www.whatsapp.com/faq/en/wp/23607796

Wordt zoals ik het begrijp dus lokaal op telefoon opgeslagen en niet op een server.

• NNF
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 19:28

NNF

WhatsApp maakt tegenwoordig een backup op OneDrive, dus dat is een kwestie van een toestelbackup maken op de 920 (Instellingen > Backup) en op de 930 je aanmelden met dezelfde MS-account en je backup terugzetten :)

• The Dolf
  • Niet online
quote:
NNF schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 21:36:
WhatsApp maakt tegenwoordig een backup op OneDrive, dus dat is een kwestie van een toestelbackup maken op de 920 (Instellingen > Backup) en op de 930 je aanmelden met dezelfde MS-account en je backup terugzetten :)
Jammer dat ie bij mij de laatste twee maanden niet heeft meegenomen. Alles vanaf 25 februari ben ik kwijt.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Caelorum
quote:
The Dolf schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 20:57:
[...]
Jammer dat ie bij mij de laatste twee maanden niet heeft meegenomen. Alles vanaf 25 februari ben ik kwijt.
Waarschijnlijker is dat je WP gestopt is met backups maken. Dat gebeurt wel vaker om allerlei vage redenen als een te grote lockscreen afbeelding instellen. (Mag niet groter dan 1.5MB ofzo)

• The Dolf
  • Niet online
Laatste backup was afgelopen donderdag.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Pagina: 1 ... 44 45 46 Laatste

LG G4 Battlefield Hardline Samsung Galaxy S6 Edge Microsoft Windows 10 Samsung Galaxy S6 HTC One (M9) Grand Theft Auto V Apple iPad Air 2

© 1998 - 2015 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True