Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

WhatsApp voor Windows Phone

Pagina: 1 ... 16 ... 43 Laatste
Acties:

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 15:11

Matthijs Hoekstra

Windows Platform Development

quote:
.oisyn schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 00:24:
[...]

Nu ik erover praat krijg ik steeds meer zin om het protocol gewoon te gaan reverse engineeren en vervolgens mijn eigen client te maken 8)7
haha, daar heb ik het ook al wel eens over gehad met een paar jongens. Tsja. de implementatie is niet echt goed idd maar het is echt veel meer werk dan de gemiddelde ontwikkelaar doet geloven.

• Chevalley
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 07-08 20:55
Nou, ik vond eerst altijd dat men overdreef met de klachten over WA op WP, aangezien ik eigenlijk nooit ergens last van had. Maar sinds de update naar versie 2.8.10 trekt hij mijn batterij leeg als een malle, komen berichtjes soms tientallen minuten tot dagen later binnen, krijg ik soms een melding, maar duurt het nog een hele tijd voor het berichtje daadwerkelijk binnenkomt en blijven de notificaties op de tile staan, ondanks dat ik ze al gelezen heb.

Had ik de update maar niet gedaan..

• shenr
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 21-08 16:43
quote:
Chevalley schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 09:07:
Nou, ik vond eerst altijd dat men overdreef met de klachten over WA op WP, aangezien ik eigenlijk nooit ergens last van had. Maar sinds de update naar versie 2.8.10 trekt hij mijn batterij leeg als een malle, komen berichtjes soms tientallen minuten tot dagen later binnen, krijg ik soms een melding, maar duurt het nog een hele tijd voor het berichtje daadwerkelijk binnenkomt en blijven de notificaties op de tile staan, ondanks dat ik ze al gelezen heb.

Had ik de update maar niet gedaan..
Sinds de update is hij bij mij ook achteruit gegaan. Wat je zegt, WA was al een betterijslurper, maar lijkt erger geworden te zijn. Soms krijg ik al mn berichtjes tegelijk binnen 10 minuten later. Echt wel een dikke faal weer eens van whatsapp.

Steam profiel BF3 profiel

• Cyrus The Virus
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 14:17

Cyrus The Virus

Project Minibot

Bij mij doet het de nieuwe whatsapp het redelijk, geen problemen met berichten. Qua batterij durf ik het niet te zeggen (mijn batterij is al twee jaar oud). Wel had ik zaterdag avond net na de update veel problemen maar dat kwam door de storing.

Spec:Intel 2600K |P8P67 rev 3.1| Corsair Vengence 4x4GB ||Asus GTX560Ti||Audigy II ZS ||Intel 520 240GB SSD, WD 300GB Velociraptor||OCZ GameX 700W

• Caelorum
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 16:17

Caelorum

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen
quote:
Matthijs Hoekstra schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 08:04:
[...] haha, daar heb ik het ook al wel eens over gehad met een paar jongens. Tsja. de implementatie is niet echt goed idd maar het is echt veel meer werk dan de gemiddelde ontwikkelaar doet geloven.
Dat is alles uiteindelijk, maar het is ook weer niet zo onmogelijk om in je eentje te doen als dat jij ons doet geloven ;)

• deuxani
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 28-06 17:53
Whatsapp 2.8.10 start op mijn Lumia 920 ook in (of binnen) 1 seconde op, totaal niet traag dus!

De batterijduur is daarentegen vele malen slechter geworden sinds deze update... maaaar, met Stop The Music is dit probleem op te lossen (in mijn geval). Op het moment dat ik Stop The Music gebruik merk ik direct een enorme verbetering in mijn batterijduur. Zou echter niet moeten hoeven natuurlijk, maar ooit zal die "feature" eruit gaan.

• T7D_Sneezy
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 22-08 15:17
Ik heb voortaan gewoon mijn wifi uit staan, dan heb je natuurlijk ook geen last van de streaming feature.

D3 Armory http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sneez0r-2848/hero/16039822

• deBennie
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 14:55
Ik heb gisteren 'stop the music' op mn lumia geinstalleerd en voor ik gisteravond naar bed ging de app geactiveerd zodat whatsapp op de achtergrond niet het geluid kan misbruiken om de wifi open te houden.
Gecontroleerd of het geluids-icoontje zichtbaar was bij de volumetaakbalk, die was uit.

Ik zag vanmorgen geen resultaat in batterij verbruik.

• badluckboy
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 12:03
kan ik iemand blokkeren in whatsapp zodat die persoon mijn status niet ziet of mij niet kan whatsappen?

• willem_liu
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 15:38
Op http://wazapp.im/ kan je Wazapp downloaden voor de N9/N950. Dit is een Whatsapp client gebouwd door de community van Meego. Ze hebben in weze Whatsapp reversed enginered.

• deuxani
  • Laatst online: 28-06 17:53
quote:
T7D_Sneezy schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 13:42:
Ik heb voortaan gewoon mijn wifi uit staan, dan heb je natuurlijk ook geen last van de streaming feature.
Als ik WIFI uitzet dan zie ik nog steeds de music controls :(
quote:
deBennie schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 14:12:
Ik heb gisteren 'stop the music' op mn lumia geinstalleerd en voor ik gisteravond naar bed ging de app geactiveerd zodat whatsapp op de achtergrond niet het geluid kan misbruiken om de wifi open te houden.
Gecontroleerd of het geluids-icoontje zichtbaar was bij de volumetaakbalk, die was uit.

Ik zag vanmorgen geen resultaat in batterij verbruik.
Dat is zonde om te horen. Bij mij is het verschil echt een paar uur in standby tijd. Die batteryproblemen in WP8 zijn echt bizar te noemen en het lijkt wel totaal random. Als ik Gmaps installeer zie ik gewoon elke 5 minuten mijn batterij 1% omlaag gaan ook al doe ik niets, terwijl niemand problemen heeft met Gmaps. Iemand anders heeft exact hetzelfde probleem met CNN, terwijl die het bij anderen perfect doet. Beetje jammer allemaal.

• schaapiej
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 10:08
quote:
T7D_Sneezy schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 13:42:
Ook dan krijg je nog steeds hetzelfde..

Ben vanaf vanochtend aan het testen hoe lang mijn accu mee gaat zonder 'Stop the Music' te gebruiken.
Ongeveer 08:00 uit de lader gehaald en redelijk gebruikt, op dit moment nog 50% over.

Merk wel dat de accuduur hard achteruit gaat door Whatsapp. Erg jammer dat dit dan weer 'verholpen' moet worden door een andere app te downloaden!

http://www.lolking.net/summoner/euw/22330822

• T7D_Sneezy
quote:
schaapiej schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 16:16:
[...]

Ook dan krijg je nog steeds hetzelfde..
Als je wifi chip uitstaan zal ie geen stroom gebruiken.
Volgens mij is de grootste stroomvreter de constante wifi verbinding van whatsapp.

• Sheik
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 11:26
Ik snap werkelijk niet waar al die verschillen qua batterij verbruik door worden veroorzaakt. Mijn nieuwste WA versie draait weliswaar iets sneller dan de vorige versie maar geen merkbaar meer batterij verbruik. De telefoon vanochtend om 7 uur van de lader en hij staat nu nog op 73%. Ok, ik heb hem constant vandaag op 3G gehad en niet Wifi, maar is dat dan de oorzaak??
Ligt het nou aan WA, andere apps of radio versies icm netwerkbereik??

• schaapiej
quote:
Sheik schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 16:46:
Ik snap werkelijk niet waar al die verschillen qua batterij verbruik door worden veroorzaakt. Mijn nieuwste WA versie draait weliswaar iets sneller dan de vorige versie maar geen merkbaar meer batterij verbruik. De telefoon vanochtend om 7 uur van de lader en hij staat nu nog op 73%. Ok, ik heb hem constant vandaag op 3G gehad en niet Wifi, maar is dat dan de oorzaak??
Ligt het nou aan WA, andere apps of radio versies icm netwerkbereik??
Whatsapp.
Voordat ik die app heb geinstalleerd had ik een stuk betere accuduur.
Nu de hele dag whatsapp 'open' laten staan (lees: geen Stop the Music gebruikt) op 3G en heb nu nog maar 22% accu. Vanochtend om 08:00 uit de lader gehaald. Daarvoor minimaal twee volle dagen op accu! (zonder Whatsapp)

• Sheik
Waarom heb ik dat dan niet? Ik vraag me serieus af hoe dat kan eerlijk gezegd.

• schaapiej
quote:
Sheik schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 19:35:
Waarom heb ik dat dan niet? Ik vraag me serieus af hoe dat kan eerlijk gezegd.
Heb er ook geen verklaring voor. Het enige dat ik weet dat m'n accu slechter presteert sinds dat ik Whatsapp erop heb gezet, en ik ben hier niet de enige mee. helaas!

• JCS
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 17-08 18:50
Ik heb helaas door een diefstal van mijn vorige toestel eerder moeten overstappen van iOS naar WP wat ik al van plan was maar vanwege de vroege fase van het platform liever nog even uitgesteld had.

Ik zit nu dus opgescheept met de brakke WA app van WP, ik gebruik het op de HTC 8S en dit gaat op zich wel aardig is eigenlijk de enige app waarvan de notificaties op het moment nog naar behoren werkt. Mail werkt niet echt lekker. Maar waar ik me bij WA momenteel het meest aan erger is dat op het moment dat je aan het typen bent nog maar anderhalve regel van de berichten te zien is. Ik heb momenteel dus de suggesties uitstaan hierdoor is er wel iets meer te zien. Maar het hele idee van een berichtenapp is dat je een conversatie kan voeren iets wat momenteel voor mij dus echt vrijwel onmogelijk is. Moet de hele tijd het toetsenbord weer wegvegen.

Hebben meer mensen hier last van of ligt dit aan de resolutie van mijn toestel? Ik vind het toetsenbord sowieso namelijk een beetje overdreven hoge toetsen hebben, en ik raak dan ook vaak de toets die onder degene zit die ik eigenlijk wil raken. Zou wat zijn als ze hier een instelling voor zouden maken dat je een platter toetsenbord in zou kunnen stellen.

Edit: oja, tweede probleem waar ik tegen aanloop dat WA zo nu en dan vast lijkt te lopen. Ik krijg dan alleen een donkere achtergrond in beeld met allerlei tekeningetjes erop ofzo. Is er een mogelijkheid om WA of uberhaubt een app uit te zetten zoals bij iOS kan bij het swappen tussen apps. Ik heb het helaas nog niet kunnen vinden, en zit dan 10 minuten zonder WA totdat m'n telefoon er zelf weer zin in heeft.

JCS wijzigde deze reactie 18-12-2012 22:03 (14%)

• Narathan
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 31-07 12:44
Vreemd, lijkt wel alsof de HTC 8S allemaal notificatie issues heeft. Op m'n 8X heb ik geen last van notificatie problemen bij de mail. Heb drie accounts via push draaien.

WA draint wel een beetje accu, maar ik haal met gemak de avond, zoals nu, sinds 08:00, met 28% over. En dat is met zwaar gebruik!

• kwesterbroek
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 21-06 20:42
quote:
JCS schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 21:59:
[..] Maar waar ik me bij WA momenteel het meest aan erger is dat op het moment dat je aan het typen bent nog maar anderhalve regel van de berichten te zien is. Ik heb momenteel dus de suggesties uitstaan hierdoor is er wel iets meer te zien. Maar het hele idee van een berichtenapp is dat je een conversatie kan voeren iets wat momenteel voor mij dus echt vrijwel onmogelijk is. Moet de hele tijd het toetsenbord weer wegvegen.
Puntje #27 Als je een bericht typt zit er ongeveer, ik zou zeggen, 40 pixels lege ruimte tussen het invoerveld en het toetsenbord. Waarom?

• T7D_Sneezy
Mijn mail komt direct binnen op mijn 8X, wel zo ingesteld dat ie pusht i.p.v. om de 15/30/60mn checken.

• schaapiej
quote:
schaapiej schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 18:16:
[...]

Whatsapp.
Voordat ik die app heb geinstalleerd had ik een stuk betere accuduur.
Nu de hele dag whatsapp 'open' laten staan (lees: geen Stop the Music gebruikt) op 3G en heb nu nog maar 22% accu. Vanochtend om 08:00 uit de lader gehaald. Daarvoor minimaal twee volle dagen op accu! (zonder Whatsapp)
Vandaag dezelfde test uitgevoerd, dit keer wel elke keer Stop the Music gebruikt. Heb mijn toestel een stuk meer gebruikt en nu nog 43% accu over. Conclusie: Whatsapp zuipt je accu hard leeg als je geen Stop the Music gebruikt! :/

Edit: telefoon was gister rond 20:30 leeg.

schaapiej wijzigde deze reactie 19-12-2012 19:48 (3%)

• Sheik
Conclusie kan ik echt niet bevestigen.

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 14:57

Martinspire

GoTLive.nl Xbox community

Hier dan wel een Omnia 7, maar gister zat ie hier toen ik thuis kwam van werk al helemaal erdoor. Nu heb ik nog 30% over (waarbij het dus al een paar uur later is). Dus ja dat klopt wel. Maar dan moet je wifi wel aan hebben staan en verbinding hebben.

Martinspire ; GoTLive Xbox Community ; Tweakers Blog

• schaapiej
quote:
Sheik schreef op woensdag 19 december 2012 @ 20:24:
Conclusie kan ik echt niet bevestigen.
Ik ben niet de enige die het heeft..

Heb verder ook geen andere apps geinstalleerd of iets dergelijks.
Accuduur is sinds de installatie daarvan hard naar beneden gegaan. Aangezien er veel meer berichten komen dat Whatsapp niet 100% is plus de test kan ik weinig anders doen dan de conclusie trekken dat Whatsapp de boosdoener is!

• .oisyn
  • Registratie: september 2000
  • Nu online

.oisyn

Moderator Digitale valuta/coinmining

Discussiewinnaar 2014

Omnia 7, WP 7.8. Nergens last van, batterij is zoals ie altijd al geweest is. Momenteel 21% over, 3 hours remaining, 14 hours since last charge. En dan heb ik vandaag in totaal een uurtje zitten Angry Birdsen (is bij deze een werkwoord), wat enorm veel stroom vreet altijd.

Dufresne, party of two...?
Bush, party of three...
Yeah, but what happened to the Dufresnes? No one seems to care. Who can eat in a time like this, people are missing! Bush, search party of three! You can eat once you find the Dufresnes.

• Markie577
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 08-08 00:55
http://conversations.noki...ives-for-windows-phone-8/

Oeh, dat had ik niet gedaan als ik Nokia was. Of tenminste niet wanneer er nog zoveel mensen klagen over allerlei verschillende fouten en bugs!

• Razr
  • Registratie: september 2005
  • Niet online

Razr

quote:
The developers were working with Nokia to produce a version that is properly optimised for the latest Windows Phone platform experience.
Ik hoop niet dat ze het over 2.8.10.0 hebben Geen notificaties voor lockscreen, WiFi-abuse etc. :') Komt deze "mede mogelijk gemaakt door Nokia"-versie trouwens ook voor andere WP8 modellen of is hij echt Lumia exclusief?

• maratropa
  • Registratie: maart 2000
  • Niet online
Hey ik zie een update, omnia 7 wp 7.5..

Ik durf alleen niet :|

specs

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

Een goed verstaander....

quote:
maratropa schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:55:
Hey ik zie een update, omnia 7 wp 7.5..

Ik durf alleen niet :|
Misschien iets meer toelichting? Wat wordt er als update aangeboden? WA? Deze versie is al wat langer beschikbaar.

.. mijn handen begrijpen mijn gedachten niet ..

• maratropa
  • Niet online
:) le toelichting: ik zie net pas dat 2.8.10 in de marketplace is. Ik zit nu op 2.8.8. Maar door mijn ervaringen vind ik upgraden maar link en wacht ik tot andere testkonijnen mij voor gaan O-)

specs

• chrisgeerdink
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 16:42
quote:
deuxani schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 14:53:
[...]

Dat is zonde om te horen. Bij mij is het verschil echt een paar uur in standby tijd. Die batteryproblemen in WP8 zijn echt bizar te noemen en het lijkt wel totaal random. Als ik Gmaps installeer zie ik gewoon elke 5 minuten mijn batterij 1% omlaag gaan ook al doe ik niets, terwijl niemand problemen heeft met Gmaps. Iemand anders heeft exact hetzelfde probleem met CNN, terwijl die het bij anderen perfect doet. Beetje jammer allemaal.
Naar aanleiding van jouw bericht heb ik gMaps er eens afgegooid. Het scheelt echt enorm in batterijverbruik ja (WP7.5)!

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Digitale valuta/coinmining

Discussiewinnaar 2014

Ook met gmaps geen probleem hier.

Dufresne, party of two...?
Bush, party of three...
Yeah, but what happened to the Dufresnes? No one seems to care. Who can eat in a time like this, people are missing! Bush, search party of three! You can eat once you find the Dufresnes.

• Caelorum

Caelorum

quote:
maratropa schreef op donderdag 20 december 2012 @ 14:59:
:) le toelichting: ik zie net pas dat 2.8.10 in de marketplace is. Ik zit nu op 2.8.8. Maar door mijn ervaringen vind ik upgraden maar link en wacht ik tot andere testkonijnen mij voor gaan O-)
Gelukkig voor jouw is die update al zowat een week uit en zijn vele mensen je voor gegaan ;)

• maratropa
  • Niet online
quote:
Caelorum schreef op donderdag 20 december 2012 @ 16:10:
[...]

Gelukkig voor jouw is die update al zowat een week uit en zijn vele mensen je voor gegaan ;)
Oh haha :> ik heb net even een weekie niet opgelet :) thnx

specs

• Cheeky
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 22-08 07:41
quote:
Elimination schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 11:12:
Helaas nog geen fastapp-resume... Had ik toch eigenlijk wel verwacht, gezien het schijnbaar een heel eenvoudige toevoeging is qua programmeren.
Echt onbegrijpelijk. Zo is chatten en ondertussen dingen op je telefoon doen bijna onmogelijk. Elke keer zie ik een bericht binnenkomen boven het scherm (in een andere app). Klik erop, en dan weer 5 seconden wachten voordat WhatApp is opgestart. Terwijl de WhatsApp vanaf het lockscreen wel gewoon kan resumen. 8)7

• Martin90
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 16-06 11:11
Heb na een klein weekje gebruik wel het idee dat vertraagde meldingen sneller binnen komen dan in eerdere versies, heb nog niet meegemaakt dat het langer dan 15 minuten was bij vertraging en bij vertraing meestal tussen de 2 en 6 minuten. Het overgrote gedeelte komt wel direct aan (WP 7.5)

• Robkazoe
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 13:58

Robkazoe

Ik heb zojuist WP 7.8 geinstaleerd. Het installeren gaat prima, maar ik krijg geen terugkoppeling van de Whatsapp server voor de verificatie. Ik ontvang geen SMSje en als ik mij terug wil laten bellen voor een code, krijg ik een "no_routes" error.

Heb het eerst via de dataverbinding geprobeerd, later via WiFi maar beide zelfde resultaat.

NVM, na reinstall doet hij het wel. Vaag.

Robkazoe wijzigde deze reactie 29-12-2012 11:53 (6%)

• Bliz
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 25-03 16:47
Sinds enkele dagen heb ik een HTC 8S met whatsapp.
Helaas heb ik rond de jaarwisseling (en misschien het "uit gaan van een mute periode") ineens last gehad dat een gesprek totaal niet meer toegankelijk was. Hij bleef maar laden.. Het gesprek verwijderen bleek de oplossing.

Verder is hij al een keer blijven hangen op het startscherm met de wallpaper. Hier werkte een herstart.

Zijn deze bugs bij jullie bekend en is er een plaats waar ik ze kan melden? Ik kan het namelijk niet vinden op de Whatsapp website.

Tsjonge, wat een achteruitgang vergeleken met Android. Zelfs 2 jaar terug had ik daar minder problemen dan nu in combinatie met WP 8 :(

• Russel88
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 08:42
Is Whatsapp voor WP8 nog steeds zo dramatisch? Of is Whatsapp voor de Lumia wat beter (kon me herinneren dat Nokia een deal met Whatsapp gemaakt had)

• Razr
  • Registratie: september 2005
  • Niet online

Razr

quote:
Bliz schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 11:28:
Sinds enkele dagen heb ik een HTC 8S met whatsapp.
Helaas heb ik rond de jaarwisseling (en misschien het "uit gaan van een mute periode") ineens last gehad dat een gesprek totaal niet meer toegankelijk was. Hij bleef maar laden.. Het gesprek verwijderen bleek de oplossing.

Verder is hij al een keer blijven hangen op het startscherm met de wallpaper. Hier werkte een herstart.

Zijn deze bugs bij jullie bekend en is er een plaats waar ik ze kan melden? Ik kan het namelijk niet vinden op de Whatsapp website.

Tsjonge, wat een achteruitgang vergeleken met Android. Zelfs 2 jaar terug had ik daar minder problemen dan nu in combinatie met WP 8 :(
Ik kan me hier totaal niet in vinden. True, de UI kan veel beter, maar met een 8X is de snelheid zeker redelijk, en alles (ook notificaties) werkt prima. Volgens mij is er een mail adres ala support@whatsapp.com waar je problemen kunt melden.

• Bliz
quote:
Razr schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 11:47:
[...]

Ik kan me hier totaal niet in vinden. True, de UI kan veel beter, maar met een 8X is de snelheid zeker redelijk, en alles (ook notificaties) werkt prima. Volgens mij is er een mail adres ala support@whatsapp.com waar je problemen kunt melden.
Fijn om te horen dat je de problemen nog niet tegen bent gekomen. Ik heb whatsapp even opnieuw geÔnstalleerd, misschien helpt dat. Als de problemen terug komen dan neem ik contact op via de mail.
Verder kan ik me wel in je bericht vinden, het werkt als het niet blijft hangen wel redelijk vlot ja. :)

• CokeZero
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 12:48

CokeZero

Hi, i'm Cortana

Hebben meerdere tweakers, last van het probleem dat je geen foto's kunt versturen? Als ik een afbeelding selecteer, en ik die verzend gaat Whatsapp weer terug naar het bijlagen menu, heb trouwens een Windows Phone 8 toestel. (8S)

It's Coke, Coke Zero

• spenky
  • Laatst online: 22-08 11:50
quote:
CokeZero schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 10:44:
Hebben meerdere tweakers, last van het probleem dat je geen foto's kunt versturen? Als ik een afbeelding selecteer, en ik die verzend gaat Whatsapp weer terug naar het bijlagen menu, heb trouwens een Windows Phone 8 toestel. (8S)
Ik heb dat een hele tijd gehad, maar sinds de update van begin december, is het eindelijk opgelost! Ik heb daar zeker een jaar last van gehad! (WP 7.5)

Frietjes

• CokeZero

CokeZero

Hi, i'm Cortana

Oh. Nou ik zal Whatsapp anders wel ff opnieuw installeren. Kijken of dat helpt.

It's Coke, Coke Zero

• x3booh
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 07-01-2013
Hallo leute,

aangezien niemand mij kan helpen probeer ik het hier maar.. misschien dat jullie nog goede ideŽen hebben.
Ik heb gister een HTC 8s gekocht, met 'n windows 8 besturingssysteem

Nu is mijn probleem; whatsapp! Nadat ik whatsapp gedownload heb staat er verificatie, waarna er na een paar seconden komt te staan "Kan niet verbinden met WhatsApp. Controleer je netwerkinstellingen en probeer het later opnieuw"
Dit gebeurt nu al anderhalve dag, ik heb mijn account al verwijderd op mijn andere telefoon, de simkaart er al meerdere malen uitgehaald, en whatsapp ook al meerdere malen opnieuw gedownload.

Heeft iemand enig idee hoe dit kan komen? En hoe ik whatsapp kan laten werken? Ik word hier wel strontvervelend van, en de telefoonwinkel zelf zegt ook dat ze het niet weten. Lekker dan!

groetjes

• Sheik
Heb je al een sms van WA ontvangen?

• sinasappel
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 13-08 23:44
Aangezien er windows 8 op staat ipv Windows Phone 8 denk ik niet dat het ooit zal werken....

• Robkazoe

Robkazoe

quote:
x3booh schreef op zondag 06 januari 2013 @ 14:14:
Hallo leute,

aangezien niemand mij kan helpen probeer ik het hier maar.. misschien dat jullie nog goede ideŽen hebben.

Nu is mijn probleem; whatsapp! Nadat ik whatsapp gedownload heb staat er verificatie, waarna er na een paar seconden komt te staan "Kan niet verbinden met WhatsApp. Controleer je netwerkinstellingen en probeer het later opnieuw"
Dit gebeurt nu al anderhalve dag, ik heb mijn account al verwijderd op mijn andere telefoon, de simkaart er al meerdere malen uitgehaald, en whatsapp ook al meerdere malen opnieuw gedownload.

Heeft iemand enig idee hoe dit kan komen? En hoe ik whatsapp kan laten werken? Ik word hier wel strontvervelend van, en de telefoonwinkel zelf zegt ook dat ze het niet weten. Lekker dan!

groetjes
Je kunt met je toestel wel het internet op (via 3G of Wifi)? Zo ja, verwijder WhatsApp en installeer hem opnieuw. Zo nee, fix eerst je internet instellingen.

• Caelorum

Caelorum

quote:
sinasappel schreef op zondag 06 januari 2013 @ 14:56:
Aangezien er windows 8 op staat ipv Windows Phone 8 denk ik niet dat het ooit zal werken....
.... :O
quote:
Robkazoe schreef op zondag 06 januari 2013 @ 15:03:
[...] Je kunt met je toestel wel het internet op (via 3G of Wifi)? Zo ja, verwijder WhatsApp en installeer hem opnieuw. Zo nee, fix eerst je internet instellingen.
Wat soms ook gebeurt hier is dat mijn telefoon alsnog via het mobiele netwerk wilt verbinden als die met wifi is verbonden (wat niet werkt). Ff op vliegtuigstand zetten en weer terug helpt dan. Dus dat kan je ook nog proberen.

• vali
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 16:08
quote:
Hallo leute,

groetjes
Het zou handig zijn als je iets meer informatie verteld over je toestel. Bijvoorbeeld welke provider je hebt. Mocht het zijn dat je bv. telfort heb, moet je roaming aanzetten wil je netwerk hebben. Ik zou eerst kijken of je kan bellen, zoniet kan het zijn dat je simkaart kapot is.

Ik zou alles stapsgewijs afgaan.

• CokeZero

CokeZero

Hi, i'm Cortana

Heb een mail verstuurt naar WhatsApp omdat screen shots verzenden niet lukt. Als ik dat probeer namelijk dan gaat WA terug naar het bijlagen menu, dit gebeurt alleen bij Screenshots niet bij bijvoorbeeld "Opgeslagen foto's". Maar die map staat ook op skydrive, en dan doet hij het wel. Dus ik denk dat het aan de folder ligt.

Hebben meerdere mensen hier last van?

It's Coke, Coke Zero

• jodeltje
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 16:58
ja, helaas wel :(

• X-Fighter
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 16:31
quote:
CokeZero schreef op zondag 06 januari 2013 @ 15:56:
Heb een mail verstuurt naar WhatsApp omdat screen shots verzenden niet lukt. Als ik dat probeer namelijk dan gaat WA terug naar het bijlagen menu, dit gebeurt alleen bij Screenshots niet bij bijvoorbeeld "Opgeslagen foto's". Maar die map staat ook op skydrive, en dan doet hij het wel. Dus ik denk dat het aan de folder ligt.

Hebben meerdere mensen hier last van?
Inderdaad last van, maar ik vind die hele whatsapp niet goed werken. Soms krijg ik 20min later pas een melding van een bericht... Of als ik een bericht ontvang maar het gesprek nog openstaat zal hij nog steeds een melding geven op de live tile, terwijl ik het bericht al gezien heb...

• CokeZero

CokeZero

Hi, i'm Cortana

quote:
X-Fighter schreef op zondag 06 januari 2013 @ 18:22:
[...]

Inderdaad last van, maar ik vind die hele whatsapp niet goed werken. Soms krijg ik 20min later pas een melding van een bericht... Of als ik een bericht ontvang maar het gesprek nog openstaat zal hij nog steeds een melding geven op de live tile, terwijl ik het bericht al gezien heb...
Ik heb soms ook last dat ik pas heel laat een notificatie krijg. Maar dan komt ie over 10 min later pas aan, maar meestal krijg ik hem direct. :|

It's Coke, Coke Zero

• Mr.Meeuw
  • Laatst online: 09:26
quote:

Heb de melding ook gehad bij het activeren van Whatsapp na een nieuwe installatie van Windows Phone. Bij mij bleek de tijd toen nog verkeerd te staan (uur eerder of later) waardoor het niet geactiveerd kon worden. Na het goed zetten van de tijd werkte de activatie wel. :+
Denk zelf dat dit bij jou niet het geval is, je hebt de telefoon al anderhalve dag, maar je kan het eens controleren.

Mr.Meeuw wijzigde deze reactie 06-01-2013 19:19 (8%)

I'm a bird! I'm a plane! I'm a choo-choo train!

• x3booh
Sorry, ik had het berichtje nog al snel geschreven.

Provider is Hi, mijn internet werkt prima, gewoon 3G. ook wifi werkt prima. Alle andere apps die ik tot nu toe gedownload heb doen het helemaal prima, er is eigenlijk vrij weinig mis met het toestel.. behalve dat whatsapp het dus niet doet.. :?

Ik heb even naar de tijd gekeken en ook die staat gewoon op tijd. Ik word nu wel een beetje radeloos, zucht.

Bellen en smsen kan ik trouwens ook gewoon..

PaT wijzigde deze reactie 10-01-2013 12:05 (5%)

• x3booh
Hier hebben we dus een "wijzig" kmop voor

PaT wijzigde deze reactie 10-01-2013 12:05 (75%)

• Mikienator1
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 15:20

Mikienator1

Project: Kistradio #1

Hebben jullie eigenlijk al hierop gekeken?? http://www.whatsapp.com/faq/nl/wp
Sommige vragen staan hier al beantwoord op.. :)

• Bliz
Pff nu heb ik het alweer. Whatsapp blijft hangen op het wallpaper laadscherm. Ik kom met geen mogelijkheid meer in het menu. Alleen een herstart gaat het weer oplossen.
De berichten komen overigens wel prima binnen.

Ik heb ze overigens even een mail gestuurd, misschien werken ze er wel aan. :)

Bliz wijzigde deze reactie 10-01-2013 11:31 (15%)

• MrFl0ppY
  • Laatst online: 14-08 11:02
Heb het hier ook wel eens. Nu in een maand 2x meegemaakt. Inderdaad irritant.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

• spNk
  • Registratie: mei 2007
  • Nu online
Ook niet als je op de home knop drukt en dan whatsapp weer start?

• Turn up the Sun
  • Laatst online: 16-08 18:43
Ik heb vandaag aan @Nokiacare gevraagd of er nog een Nokia Whatsapp versie in ontwikkeling is. Dit was hun reactie:

http://i.imgur.com/J31yT.png

• Sheik
Stugge reactie van Nokia Care vind ik, kan wel wat vriendelijker bij de Finnen.

• badluckboy
sprankeltje hoop op verbetering Whatsapp:

http://wmpoweruser.com/wh...-their-windows-phone-app/

• Robkazoe

Robkazoe

Ik denk dat Pasen en Pinksteren eerder op dezelfde dag vallen dan dat er eindelijk eens een goede WhatsApp client komt.

• Bliz
quote:
MrFl0ppY schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:10:
Heb het hier ook wel eens. Nu in een maand 2x meegemaakt. Inderdaad irritant.
Even een update hierover. Ik heb het namelijk 2x per week aangezien ik Whatsapp veel gebruik.
Ik heb nog geen reactie van Whatsapp per mail. Geen idee of ze het serieus gaan nemen ik heb namelijk ticket nummer driemiljoennogwat..

Verder als het bij mij gebeurt is het vaak tijdens dat ik bovenin een whatsapp probeer te openen en tegelijk via het main menu Whatsapp aan het openen ben. Wanneer gebeurt het bij julllie?

• Knukiee
  • Laatst online: 24-08-2013
Hallo Windows Phone gebruikers,

ik heb sinds 2 dagen de Nokia Lumia 920 met whatsapp,
alleen staat m´n instelling laatst gezien uit. Hoe zet ik deze
weer aan op m´n telefoon?

Nokia Lumia 920 rood | Bol.com | 17-12-'12

• dreameater
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:22

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

quote:
Knukiee schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 16:09:

ik heb sinds 2 dagen de Nokia Lumia 920 met whatsapp,
alleen staat m´n instelling laatst gezien uit. Hoe zet ik deze
weer aan op m´n telefoon?
Ik heb dit ook , ik denk dat dit te maken heeft met het feit dat je van een whatsapp client komt die draaide op een ander OS ( iOS / Android ) hier zit onder "geavanceerd" de optie om laatst gezien uit te zetten. Ik heb het vermoeden dat deze instelling niet alleen wat veranderd aan je lokale instellingen maar ook wat server side..

Met andere woorden , je zult je simkaart met je gekoppelde 06 nummer weer in een toestel moeten doen waar deze instelling is terug te vinden. Vervolgens de instelling weer aanzetten en dan je simkaart weer terug doen.

Of geduld hebben en hopen dat de crew van whatsapp het gaat inbouwen in de volgende update van whatsapp op het WP8 platform ;)

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яı–

• Russel88
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 08:42
Gisteren probeerde ik een screenshot te whatsappen. Dit lukte niet. Bekend Whatsapp probleem?

• vali
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 16:08
quote:
Russel88 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 14:50:
Gisteren probeerde ik een screenshot te whatsappen. Dit lukte niet. Bekend Whatsapp probleem?
Bekend probleem, met geen enkele wp8 toestel is dit mogelijk. Ik heb dit wel altijd gekund op mijn omnia 7 met wp7.8

• Cyrus The Virus
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 14:17

Cyrus The Virus

Project Minibot

quote:
vali schreef op maandag 21 januari 2013 @ 15:10:
[...]

Bekend probleem, met geen enkele wp8 toestel is dit mogelijk. Ik heb dit wel altijd gekund op mijn omnia 7 met wp7.8
Ik heb daar geen probleem mee, mijn Lumia 920 kan dat prima.

Spec:Intel 2600K |P8P67 rev 3.1| Corsair Vengence 4x4GB ||Asus GTX560Ti||Audigy II ZS ||Intel 520 240GB SSD, WD 300GB Velociraptor||OCZ GameX 700W

• PukkieTw
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 08-12-2013
Er moet echt een update komen het werkt wel maar ti's het gewoon net niet

• Caelorum

Caelorum

Whatsapp is wel erg aan het kloten nu.. Zoals velen hier was ook mijn account paid tot ergens in 2030. Vandaag viel het mij op dat die datum nu ligt op 3-11-2110. Zouden ze dat ooit nog recht gaan trekken?

• triesvan
  • Registratie: juli 2011
  • Nu online
Die van mij is 6-3-2013 is dus echt geen pijl op te trekken.

• TF
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 15:09

TF

bla bla

quote:
triesvan schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:27:
Die van mij is 6-3-2013 is dus echt geen pijl op te trekken.
waar zie je zulks?

• St00mwals
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 14-08 19:22
quote:
Whatsapp -> Instellingen -> Account -> Verloopdatum account:
10-02-2014

Tot van het weekend oid stond daar nog iets van ergens in februari 2013, mag dus weer een jaartje langer _/-\o_

• Caelorum

Caelorum

Ik vraag me af of ze echt denken dat ze over 100 jaar nog actief zijn ^^

• Temo44
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 14:52
quote:
Caelorum schreef op maandag 28 januari 2013 @ 15:57:
Ik vraag me af of ze echt denken dat ze over 100 jaar nog actief zijn ^^
Ik gok zelf dat zodra smsen overal gratis is, men vanzelf wel gaat stoppen met whatsapp. Heel eerlijk ziet Whatsapp er op Android nog altijd uit als een Android 2.0 app.

Lijkt me gewoon moeilijk voor alternatieve message apps om ertussen te komen, omdat iedereen 'toch al met whatsapp zit opgescheept'. :O

• hhoekstra
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 11:22
Whatsapp icm. nokia 820 gaat hier goed. Enige min puntje wat ik heb ik dat bij groeps gesprekken het signaal bij elk bericht af gaat. In de Android versie kreeg je 1 signaal dan duurde het weer een half uur voordat er weer een signaal kwam.

• Glacier
  • Registratie: juli 2000
  • Niet online
quote:
Temo44 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 16:02:
Ik gok zelf dat zodra smsen overal gratis is, men vanzelf wel gaat stoppen met whatsapp.
Persoonlijk zou ik zeggen van niet. Whatsapp heeft diverse voordelen tov sms. Lokatie versturen, video versturen, foto's versturen, geluidsopnames versturen, ingebouwde smileys, etc.

Maar Whatsapp heeft nog wel wat werk aan de winkel om te voldoen aan privacywetgeving lees ik op de FP.

• Temo44
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 14:52
Ah Glacier je hebt helemaal gelijk :). Had ik nog niet bij stilgestaan eerlijk gezegd..

• mrsar
  • Laatst online: 14:43

mrsar

waar een sar is,is een wodka

quote:
Caelorum schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:25:
Whatsapp is wel erg aan het kloten nu.. Zoals velen hier was ook mijn account paid tot ergens in 2030. Vandaag viel het mij op dat die datum nu ligt op 3-11-2110. Zouden ze dat ooit nog recht gaan trekken?
staad die van mij ook op inderdaad :P
ook echt geen idee hoe en wat. moet wel zeggen dat op de lumia920 whatsapp al een stuk beter werkt dan op mijn oude HD7 xD

steam: mr_sar1

• NoFearCreations
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 11:13
Heb inmiddels al een maand of wat m'n Lumia800 in de hoek liggen, puur omdat WA bagger was is. Is het nu al iets verbeterd. Met name de push messages, zodat ik ook daadwerkelijk een melding krijg als ik een bericht krijg. Vond het zo intens vervelend, dat als ik een keer WA opende ik 20+ berichten ineens binnen kreeg. En start hij ook al wat sneller op?

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | AMD X6 1055T @3.3 Ghz | Samsung EVO 120GB | GTX560Ti TFII | 8GB DDR3 | Custom WC | Windows 8.1 |

• defcon84
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 19-08 11:37

defcon84

Multipass?

Mijn account expiration staat nu op 03-11-10 :p
ik veronderstel dat het ook 2110 is :)

"Dogs fucked the pope, no fault of mine." -Hunter S. Thompson

• shenr
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 21-08 16:43
quote:
NoFearCreations schreef op maandag 28 januari 2013 @ 16:46:
Heb inmiddels al een maand of wat m'n Lumia800 in de hoek liggen, puur omdat WA bagger was is. Is het nu al iets verbeterd. Met name de push messages, zodat ik ook daadwerkelijk een melding krijg als ik een bericht krijg. Vond het zo intens vervelend, dat als ik een keer WA opende ik 20+ berichten ineens binnen kreeg. En start hij ook al wat sneller op?
Hij start niet sneller op, maar heb bijna geen last meer van dat vertraagde melding van berichten. Ik krijg gewoon direct melding, er zijn natuurlijk wel eens uitzonderingen, maar niet meer net als vroeger. Merk wel dat als je stop the music gebruikt, dat er dan wel een vertraging is in de eerste melding nadat je het gestopt hebt.

Steam profiel BF3 profiel

• thefal
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 22-08 02:31
Whatsapp start, afhankelijk van je toestel, veel sneller op! Toen ik een Lumia 800 had duurde het opstarten gerust 8 seconden en vervolgens nog 3 seconden om van het overzichtsscherm naar het berichtenscherm te gaan. Met mijn huidige 8S is dat resp. 4 en 2 seconden. Tweakers had het ook getest bij de 8X, bij hun startte whatsapp op in 2,9 seconden en bij de gebruiker Reppings met een 8S 3,9 seconden.

HTC 8X en Lumia 800: reviews: Windows Phone 8: meer van hetzelfde, maar veel sneller
HTC 8S: Reppings in 'productreview: HTC Windows Phone 8S Geel review door Reppings'

• r0el
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 22-08 14:42

r0el

Lid

quote:
thefal schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 16:08:
Whatsapp start, afhankelijk van je toestel, veel sneller op! Toen ik een Lumia 800 had duurde het opstarten gerust 8 seconden en vervolgens nog 3 seconden om van het overzichtsscherm naar het berichtenscherm te gaan. Met mijn huidige 8S is dat resp. 4 en 2 seconden. Tweakers had het ook getest bij de 8X, bij hun startte whatsapp op in 2,9 seconden en bij de gebruiker Reppings met een 8S 3,9 seconden.
Dit kan ik wel beamen overigens; met een leen Lumia 610 was het niet vooruit te branden! :X

• badluckboy
ik meen me te herinneren dat WA een versie voor WP8 zou uitbrengen die in ieder geval 6x zo snel was?
weet iemand hier meer van?

• Martinspire
  • Laatst online: 14:57

Martinspire

GoTLive.nl Xbox community

quote:
badluckboy schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 12:17:
ik meen me te herinneren dat WA een versie voor WP8 zou uitbrengen die in ieder geval 6x zo snel was?
weet iemand hier meer van?
Die moet nog komen. Maar zoals alles met Whatsapp is er nog geen klap over bekend. Wordt tijd dat ze daar de pers/marketingafdeling eens gaan vernieuwen.

Martinspire ; GoTLive Xbox Community ; Tweakers Blog

• PaT
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 17:06

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Zo, ik zie net dat mijn account actief is tot 3 november 2110

Ik kan dus nog wel even vooruit! Welke versie van Windows Phone zullen we dan hebben? :Y) :7 (8>

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• Remy!!!!
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 02:43
Waar kan je dat vinden op WP8?

-PC- -Laptop- -HTPC-

• PaT
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 17:06

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik denk ook in WA zelf, dan naar instellingen en dan onder "account" (naar rechts swipen).

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• Remy!!!!
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 02:43
*zucht* ik vergeet steeds dat je naar rechts kan swipen voor meer info/instellingen...
Maar die van mij is helaas maar geldig tot 13-03-2013.

-PC- -Laptop- -HTPC-

• Caelorum

Caelorum

quote:
PaT schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:14:
Zo, ik zie net dat mijn account actief is tot 3 november 2110 [...]
Oud nieuws :P
Dat ding loopt bij mij zowat elke 3 maanden op met een random aantal jaren. Ik vermoed dan ook dat over een jaar ik een crash krijg van de app omdat het niet meer in het datetime object past of zoiets.

• max3D
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
Ik heb een LG E700 en draai Windows 7.8 en Whatsapp 2.8.10. Nog nooit )ook niet onder 7.5 en oudere Whatsapp versies) heeft Whatsapp een geluid gemaakt als er een nieuw bericht binnen kwam.

Bij de ringtones en sounds staat alles aangevinkt. Wat kan het probleem zijn?

• fruitbakje
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 18-08 00:56
WA valt onder 'all other notifications'. Als die aanstaat weet ik het ook niet.

• eeNer
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 16:06
Er wordt aan een nieuwe versie van whatsapp gewerkt en die krijgt hoogstwaarschijnlijk ook een backupfunctie!

http://wmpoweruser.com/ne...atsapp-for-windows-phone/
quote:
WPArea reports that WhatsApp accidentally revealed a new feature coming to their Windows Phone app.

The request to help translate the app to German revealed that WhatsApp plans to add a backup feature for chats to Windows Phone, a feature already present on their Android and iOS apps.

On iOS it saves to the cloud, while on Android it saves to the local file system. Presumably on Windows Phone the best location would be SkyDrive, something we hope WhatSApp will offer.

The text strings to be translated are:
  • Last backup {0}
  • We found a backup of your chat history. We found a backup of your chat history. Would you like to restore it?
  • Would you like to restore it?
  • Tap to back up Tap to back up
  • Backup Backup
Unfortunately there is no time scale for the roll-out of the new feature, but it is nice to see the app slowly gaining parity with the other platforms feature-wise.

Eigenaar van een witte Nokia Lumia 920 een Surface Pro incl. zwarte touchcover.

• spNk
  • Registratie: mei 2007
  • Nu online
Sinds vandaag verschijnt er geen counter op de livetile van whatsapp meer bij mij.
Meer mensen hier last van? Lumia 800 i.c.m. normaal verkregen versie van 7.8.

• badboynova
  • Laatst online: 10:20
quote:
spNk schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 18:28:
Sinds vandaag verschijnt er geen counter op de livetile van whatsapp meer bij mij.
Meer mensen hier last van? Lumia 800 i.c.m. normaal verkregen versie van 7.8.
Is een bug in 7.8, meerdere apps hebben het zelfde probleem.

http://www.wp7.nl/29025/p...-tiles-windows-phone-7-8/

badboynova wijzigde deze reactie 13-02-2013 20:36 (9%)

Pagina: 1 ... 16 ... 43 Laatste

Populair: Websites en communities Smartphones Beheer en beveiliging Apple Sony Microsoft Games Politiek en recht Consoles Besturingssystemen

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013