http://www.Twitter.com/Xmoo
Volgens mij wel, staat verder niks in de omschrijving. Maar ik kan via een link naar Zune ook niet installeren onder NoDo.quote:Faber89 schreef op maandag 19 september 2011 @ 16:50:
Is dit uit de Mango marketplace of niet? Ik kan hem niet vinden..
Reg. datum: 12-04-2005
zie homepage :)
http://wmpoweruser.com/whatsapp-video-demo/
Dat bedoel ik, ja. Zou echt heel zonde zijn...quote:Novermars schreef op maandag 19 september 2011 @ 21:55:
Landscape wordt (nog) niet ondersteund. Portrait gewoon wel
http://wmpoweruser.com/whatsapp-video-demo/
De android en blackberry versie zijn ook gewoon gratis. Alleen de iphone versie kost geld, dus wie weet...quote:maratropa schreef op maandag 19 september 2011 @ 21:50:
Ik neem aan dat de echte versie ook gewoon 79 cent gaat kosten.. Oooohwww Mango schiet op..
Reg. datum: 11-09-2003
Reg. datum: 01-09-1999
Zag ik ook. Ik neem aan dat de app dus gratis wordt.quote:Novermars schreef op maandag 19 september 2011 @ 21:59:
Hij staat als gratis bij Zune, dus waarschijnlijk wel. (Hoop ik)
Ik heb Whatsapp via de XAP draaien en het werkt.
Ook handig dat je onder Favs degene van je contacten ziet die Whatsapp gebruiken.
Kik was soms net wat te traag met het doorgeven van berichten. Eens kijken of Whatsapp beter is.
Voor zover ik weet kosten alle versies uiteindelijk wel geld. Je krijgt alleen een jaar lang een free trial. Wil je de service behouden, wat zeer waarschijnlijk is in de meeste gevallen, dan moet je eenmalig betalend. 0,99 voor iOS geloof ik, 1,99 voor Symbian en Android en BB zou ik het niet van weten.quote:ECiftci schreef op maandag 19 september 2011 @ 21:58:
[...]
De android en blackberry versie zijn ook gewoon gratis. Alleen de iphone versie kost geld, dus wie weet...
Dat is idd correct. Dacht dat het voor Android 0,79 was.quote:Beanie schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 12:56:
[...]
Voor zover ik weet kosten alle versies uiteindelijk wel geld. Je krijgt alleen een jaar lang een free trial. Wil je de service behouden, wat zeer waarschijnlijk is in de meeste gevallen, dan moet je eenmalig betalend. 0,99 voor iOS geloof ik, 1,99 voor Symbian en Android en BB zou ik het niet van weten.
http://www.Twitter.com/Xmoo
Reg. datum: 21-06-2007
Moet je wel de goede xap pakken. De direkt uit de Marketplace gehaalde werkt niet. Een aangepaste xap moet je hebben die op alle WP7 telefoons werkt. Of gewoon nog even wachten tot de app voor iedereen in de Marketplace zit.quote:Zak aarde schreef op woensdag 21 september 2011 @ 20:27:
Deployed maar komt niet voorbij splash screen. Draai Mango beta 2 op Samsung Omnia... Nogal frustrerend.
Reg. datum: 21-06-2007
Van wpcentral.com
Thank you for your message and your interest. We should release a public version on the marketplace within the next 24 hours, so I do not think it makes sense to send a link to the closed group of beta.
.
Sake wijzigde deze reactie 23-09-2011 18:51 (9%)
Nice! Dus Whatsapp staat klaar in de Marketplace zodra ik Mango geïnstalleerd heb?quote:Sake schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 18:47:
Binnen 24 uur?
Van wpcentral.com
Thank you for your message and your interest. We should release a public version on the marketplace within the next 24 hours, so I do not think it makes sense to send a link to the closed group of beta.
.
'We should' != 'Er komt'
Ik zou er dus niet al teveel op rekenen, puur om teleurstelling te voorkomen.
quote:Hi,
Thanks for your message. We aren't adding to the close beta group as we are working on a public release. Please look for WhatsApp in the Marketplace soon.
Reg. datum: 30-05-2009
WhatsApp werkt best rap en werkt best goed met multitasken en push notifications. Als ik alleen 3G aan heb een kleine delay van 10 tot 30s, meer ook niet. Er is verder niet zo heel veel spannends te zien als je een bericht ontvangt, gewoon de standaard push notification balk met een WhatsApp ikoon met daarin wat tekst.quote:joblamie schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 16:52:
Nu ie officieel in de MarketPlace staat; zouden jullie kunnen aangeven of ie een beetje vlot werkt enzo? Wat screenshots eventueel, ook van de notificatiebalk bovenaan als je een berichtje binnenkrijgt? Zit er al groep-support in?
Groep support ontbreekt op dit moment nog, althans, ik kan het nergens vinden.
Yep, maar je kan wel worden uitgenodigd voor groep zag ik ergens.quote:Manuel schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 16:56:
[...]
WhatsApp werkt best rap en werkt best goed met multitasken en push notifications. Als ik alleen 3G aan heb een kleine delay van 10 tot 30s, meer ook niet. Er is verder niet zo heel veel spannends te zien als je een bericht ontvangt, gewoon de standaard push notification balk met een WhatsApp ikoon met daarin wat tekst.
Groep support ontbreekt op dit moment nog, althans, ik kan het nergens vinden.
Push notificaties gaan net zoals wanneer je een SMS ontvangt. Dat kan je ook bij bovenstaande link zien.
Reg. datum: 05-01-2001
Wat ik mis, is het opslaan van ontvangen foto's. Zit er volgensmij nog niet in.
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
Whatsapp heeft wel een haastklus gedaan. Het lijkt wel of ze pas twee weken geleden begonnen zijn met het bouwen van de app. Alles werkt eigenlijk half.
Maar hey, ik kan berichten sturen. Dat is het belangrijkste. Nu nog de snelheid omhoog, wat animaties erin en een redesign van het conversationscherm. En dan pas mogen ze van mij extra opties inbouwen. Het moet eerst soepel en snel draaien.
Trouwens we bereiken samen veel meer als iedereen feedback stuurt naar wp-support@whatsapp.com
Relief2009 wijzigde deze reactie 25-09-2011 11:38 (13%)
"Unfortunately, we don't adhere to a specific release schedule, but we do plan to release often, in order to cover fixes for the issues you've identified."
Het is dus zeer waard om een lijstje met problemen, dingen die betere kunnen, etc op te sturen naar wp-support@whatsapp.com zodat het voor Whatsapp ook duidelijk is dat er issues zijn met de app.
Relief2009 wijzigde deze reactie 25-09-2011 18:37 (12%)
Ze geven toe dat op dit moment de applicatie nog wat beta-achtig is. Ook geven ze aan de functionaliteit gelijk te trekken.
Goed teken dus
Yep, maar ik denk dat we als gebruikers actief betrokken moeten zijn bij het geven van feedback. Op die manier maak je het voor de ontwikkelaars ook duidelijker wat er mis is.quote:cPT.cAPSLOCK schreef op zondag 25 september 2011 @ 20:16:
http://wmpoweruser.com/wh...ity-with-other-platforms/
Ze geven toe dat op dit moment de applicatie nog wat beta-achtig is. Ook geven ze aan de functionaliteit gelijk te trekken.
Goed teken dus
Relief2009 wijzigde deze reactie 25-09-2011 21:44 (4%)
Maar voor mij gaat het een beetje lastig, omdat ik nog op NoDo hang
Features vind ik geen prioriteit om eerlijk te zijn. Ze moeten eerst de performance en snelheid van de app opkrikken, gebruikvriendelijkheid moet flink beter en gebruikmaken van animaties. En dan pas mogen ze van mij kijken naar nieuwe features.quote:MarcoC schreef op zondag 25 september 2011 @ 22:04:
Ik denk dat dat wel redelijk duidelijk is. Het grootste probleem lijkt me dat het nog niet feature complete is.
Bij de keyboard, type settings, press to change.quote:maratropa schreef op woensdag 28 september 2011 @ 00:42:
HOE zet ik die vreslijk irritante autocorrect uit? Can't find it..
Heb je wel de taal goed ingesteld. Dat is vaak het probleem als autocorrect niet goed gaatquote:maratropa schreef op woensdag 28 september 2011 @ 00:42:
HOE zet ik die vreslijk irritante autocorrect uit? Can't find it..
EDIT sorry het is een mango feature, niet van whatsapp, ik heb hem al!
Wacht, jij krijgt wel popups? Ik zie alleen een nummertje op de live tile, ik krijg geen toast message.quote:MarcoC schreef op woensdag 28 september 2011 @ 00:23:
Ik vind het erg vervelend dat als je vanuit de popup naar Whatsapp gaat
[GoT topic extension for Chrome - werkt nog niet met tweakers.net 7] - [T.net karma monitor]
[Deus Ex: HR] - [Lara Croft and the Guardian Of Light]
Ja.quote:.oisyn schreef op woensdag 28 september 2011 @ 23:18:
[...]
Wacht, jij krijgt wel popups? Ik zie alleen een nummertje op de live tile, ik krijg geen toast message.
Jaquote:.oisyn schreef op woensdag 28 september 2011 @ 23:18:
[...]
Wacht, jij krijgt wel popups? Ik zie alleen een nummertje op de live tile, ik krijg geen toast message.
Hier ook. Heb je bij settings push message aanstaan?quote:.oisyn schreef op woensdag 28 september 2011 @ 23:18:
[...]
@MarcoC: Alleen begrijp ik niet wat daar zo vervelend aan is? Je kunt er zelf voor kiezen om niet erop te drukken?
Verder moet ik zeggen dat Whatsapp na een aantal dagen instabiel begint te worden. Ik hoop dat ze snel met een update komen
Relief2009 wijzigde deze reactie 29-09-2011 12:07 (29%)
Reg. datum: 30-04-2000
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Weet je dat je ruim 20% teveel betaalt voor je verzekeringen?
Als je de app opent duurt het inderdaad een aantal seconden voordat je wat kan doen. Ook andere acties hebben een vertraging.quote:Bolk schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:29:
Ik heb zojuist voor het eerst whatsapp geinstalleerd. Ligt het aan mij of is deze app rete traag?
Reg. datum: 16-10-2010
Heb zelf nog wat problemen met het toevoegen van contacten. Je hebt uiteraard in je contactenlijst die bestaat uit Facebook contacten en Windows Live contacten (en nog meer maar ok).
Nu herkent hij soms de nummers in het Facebook contact niet en moet ik deze toevoegen in Windows Live contact (zelfde nummer!).
Dit werkt echter weer niet altijd en hapert bij sommige mensen waarvan ik zeker weet dat ze WhatsApp gebruiken. Ook internationale gebruikers is somehow nog niet gelukt (niet met 00 voor het nummer en niet met een +).
Meer mensen hier problemen mee?
Ja. Maar ik las op XDA dat bepaalde applicaties je live tiles en push notifications konden verneuken. Daar was dan wel een oplossing voor (in het registry gaan prutsen op een geunlockte telefoon), maar helaas is mijn telefoon sinds Mango niet meer geunlocktquote:Relief2009 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 12:05:
[...]
Hier ook. Heb je bij settings push message aanstaan?
.oisyn wijzigde deze reactie 29-09-2011 15:58 (8%)
[GoT topic extension for Chrome - werkt nog niet met tweakers.net 7] - [T.net karma monitor]
Reg. datum: 31-01-2004
Verder ook al gehad dat de (1) niet van de tile wilde verdwijnen, alhoewel dat na enige tijd vanzelf ging en een aantal keer gehad dat er geen melding werd gegeven van een nieuw bericht. Iets meer opties zou ook wel leuk zijn.
Maargoed, het is een begin
(Xbox live tag: Sjagga)
Reg. datum: 02-03-2010
Pas in het overzicht van chats worden de nieuwe berichtjes ingeladen, had ditzelfde ook met de 1e release van KIK messenger.
http://forum.xda-develope...p?p=12731855#post12731855
.oisyn wijzigde deze reactie 30-09-2011 01:26 (56%)
Jup zelfde probleem, sowieso de app moet open blijven staan op de achtergrond anders doet ie het helemaal niet heb ik het gevoel. Maar werkt zeker nog niet stabiel behalve als ik continue met iemand blijf chattenquote:rudmervanwieren schreef op donderdag 29 september 2011 @ 22:02:
Heb whatsapp nu sinds de officiele update maar bij mij doen zowel push notification als de live tile niks meer...
Pas in het overzicht van chats worden de nieuwe berichtjes ingeladen, had ditzelfde ook met de 1e release van KIK messenger.
Andersom werkt prima. Meer mensen die tegen zoiets aangelopen zijn?
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Reg. datum: 15-04-2005
Er is een limiet aan aantal apps dat gelijktijdig push notification channels kunnen gebruiken. Geloof dat dit in het begin van WP7 op 15 lag. Wellicht dat je tegen dit limiet bent aangelopen?quote:.oisyn schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 22:27:
Ik heb alle apps met live tiles geuninstalled (volgens mij was dat alleen Beezz, die nu toch niet meer nodig is met de twitter integratie), en whatsapp opnieuw geinstalleerd. Nu werken push notifications gewoon.
Ik heb zelf in elk geval nergens last van, al mijn tiles doen het gewoon. Then again, ik heb niet heel veel live tiles die van internet updaten. Stuk of 12.
De facebook app heeft sowieso nog weinig nut, nu de me hub beter is geworden
eens kijken of whatsapp hierdoor beter gaat werken!
Limiet ligt nu op 30 endpoints. dus apps als buienradar tellen niet mee omdat die een tileschedule gebruiken en geen pushchannel.quote:cPT.cAPSLOCK schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 23:23:
Het limiet lag inderdaad op 15 voor Mango. Als het goed is, is de interne manier waarop met Push Notifications omgegaan wordt nu efficienter gemaakt waardoor het limiet veel hoger ligt.
Ik heb zelf in elk geval nergens last van, al mijn tiles doen het gewoon. Then again, ik heb niet heel veel live tiles die van internet updaten. Stuk of 12.
Windows Phone Development op http://dev.windowsphone.com/ en Windows 8 Development http://dev.windows.com
Zoals ik al zei, de enige live tile app die ik verder had was Beezz.quote:Caelorum schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 23:06:
[...]
Er is een limiet aan aantal apps dat gelijktijdig push notification channels kunnen gebruiken. Geloof dat dit in het begin van WP7 op 15 lag. Wellicht dat je tegen dit limiet bent aangelopen?
Dat gebeurt soms als je een nieuw bericht krijgt en meteen de App opent op één of andere manier.quote:Cheeky schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:15:
Bij mij gaat de (1) op de live tile niet weg, terwijl ik 'm al 10 keer gelezen heb. Rete-irritant..
Dit gebeurt bij mij ook af en toe, maar na een half uurtje ofzo verdwijnt het cijfertje toch nog van de live tile (ws checken ze maar op 1 moment voor deze waarde ofzo).
Verder ben ik echt blij dat WhatsApp er nu is voor WP.
Vind het alleen jammer dat er een boot tijd is van 10 sec. ofzo. Het is een App van niets dus dat moet echt wel korter kunnen lijkt me.
Eclipse | PC Gallery | http://www.zdaemon.org ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Heel veel mensen op blackberries hebben problemen met picture attachments.quote:PaT schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:04:
Ik probeerde vanmorgen via WA een foto die ik geschoten had met mijn Omnia 7 door te sturen naar de Blackberry Pearl 3G van mijn vrouw. Zij kreeg hem echter niet geopend.
Reg. datum: 15-04-2005
Een app kan ook een endpoint (zoals Matthijs het noemt) in gebruik nemen als die niet meer actief is, daar hoeft het geen live tile voor te gebruiken.quote:.oisyn schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 03:19:
[...]
Zoals ik al zei, de enige live tile app die ik verder had was Beezz.
Bij werkt de hele attachment slecht, openen lukt heel soms. En verzenden helemaal niet. Denk dat we gewoon moeten wachten op de volgende update.quote:PaT schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:04:
Ik probeerde vanmorgen via WA een foto die ik geschoten had met mijn Omnia 7 door te sturen naar de Blackberry Pearl 3G van mijn vrouw. Zij kreeg hem echter niet geopend.
Spec:Intel 2600K |P8P67 rev 3.1| Corsair Vengence 4x4GB ||Asus GTX560Ti||Audigy II ZS ||Intel 520 240GB SSD, WD 300GB Velociraptor||OCZ GameX 700W
Dat nummertje zijn ze vergeten aan te passen.quote:Regenbui schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:36:
Zojuist ook de update binnengehaald. Volgens de marketplace zou het versie 1.2 moeten zijn, maar bij about in whatsapp staat nog steeds 1.1.0.
1x market openen, nu wel. Versie 1.2.0.0.
Als ik in Whatsapp een bericht typ, zie ik ineens dat mijn gesprekspartner ook typt. Als ik alleen het bericht zie (zonder tekstinvoer vak), valt deze melding buiten het beeld?
En idd agoNITE, in de vorige versie bleef dat wel leesbaar. Fixen ze vast wel weer.
Reg. datum: 16-10-2010
Had het in de oude versie ook al. Zag het nu toevallig pas.quote:Broodbeleg schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:37:
Ook als je naar "chats" gaat in whatsapp valt een deel van de foto weg van je contactpersoon, in landscape modus. Jammer, maar ach.
En idd agoNITE, in de vorige versie bleef dat wel leesbaar. Fixen ze vast wel weer.
Reg. datum: 02-03-2010
Deze oplossing heeft voor mij ook gewerkt, totdat ik later een andere app installeerde.quote:.oisyn schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 22:27:
Ik heb alle apps met live tiles geuninstalled (volgens mij was dat alleen Beezz, die nu toch niet meer nodig is met de twitter integratie), en whatsapp opnieuw geinstalleerd. Nu werken push notifications gewoon.
Hierna whatsapp weer opnieuw geinstaleerd en het werkt weer!
Vlotter niet hier, maar het crashed iig niet meer (random, overigens) bij het openen van een chat...quote:Manuel schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:26:
Zojuist de WhatsApp update binnengekregen, met als resultaat dat alles net wat vlotter gaat.
Echter, het begin van de chat kon ik niet lezen, alsof ik bij het derde item pas werd aangesloten?
Tevens, bij hetontvangen van foto's kan ik ze niet openen. Ik zie ze in het chatschermpje staan als thumbnail, maar meer kan ik er niet mee
[webhero.nl]
Het probleem is volgens mij dat je geen feedback krijgt van de tap, en dat het even duur voordat ie de foto heeft gedownload.quote:Ik heb de ervaring dat je serieus moet "rammen" op de foto voordat ie een keertje geopend wordt
Openen van de app duurt echt te lang, thumbnails zijn bijna niet te openen, binnengekomen berichten zie ik vaak niet gelijk en in de live tile blijft vaak een 1 staan terwijl ik het bericht allang heb gelezen..
Edit: Scrollen door contacten gaat ook ontzettend laggy.
InZane wijzigde deze reactie 06-10-2011 22:05 (9%)
Denon | B&W | Cabletalk | Ixos | Oehlbach | Monster Cable | XBOX Live Gamertag: InZane NL
Werkt blijkbaar wel. Zal wel van hetzelfde euvel last hebben van wat ik daarnet zei: geen feedback van het uploaden. Waarschijnlijk had ik op dat moment geen 3G en was ik wat te ongeduldig.quote:.oisyn schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:29:
Ik kan sinds die nieuwste update (1.2.0.0) geen foto's meer versturen
Pagina: 1 2 3 ... 22 volgende laatste

.jpg)