My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc
Reg. datum: 21-10-2007
Reg. datum: 04-05-2011
Running and gunning since 2005
anyway ben zeer benieuwd, succes!
& volgen uiteraard
Abeltje130 wijzigde deze reactie 28-08-2011 21:47 (25%)
i sell derp, and derp accessories
Zoiets als dit:
http://www.vat19.com/dvds/usb-missile-launcher.cfm
Verder, succes ermee, ben benieuwd wat je er van maakt! =D
PSN: BlackthunderAwf Steam: blackthunderawf
Forcing our darkest souls to unfold, Pushing us into self destruction!
"I dream of a world where chickens can cross the road without having their motives questioned"
Let us therefore brace ourselves to our duties, and so bear ourselves that if the British Empire and its Commonwealth last for a thousand years, men will still say, 'This was their finest hour.'
You don't have to know how the computer works, just how to work the computer.
bookmarked
http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen
CPU: Intel Pentium E6700 @ 3.72!GHz - RAM: 2x Adata 2GB Gaming Serie @ 4GB - GPU: MSI N440GT @ 1GB - HDD's: Western Digital Caviar Green 1TB SATA2 Main-HDD & Western Digital 200GB + 80GB Spanned Back-Up HDD
Verzonden vanaf mijn draadloos koffiezetapparaat.
Ik denk het wel, heb meegedaan met de Coolermaster wedstrijd, maar helemaal niets gepresteerd daarquote:Singular1ty schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 21:17:
Whoa, ik vind 'm nu al vet. Maar wat is er met 'Charge!' gebeurd? Heb ik de voltooiing daarvan gemist?
---
Het kan scharnieren, voor nauwkeurige richten van de isolinear tracking systeem...:P

* F.West98 bookmarked this thread
Dell U2711 *O* | Intel Core i7 2600K | 8GB RAM | Samsung Spinpoint 2TB | EVGA P67 FTW | Club3D HD6790 | Samsung 830 256GB - Alles
Op z'n Engels, je latest mod of werkelijk je last mod ?quote:Frenkie123 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 11:12:
mijn laatste mod
* Carpento hoopt het eerste
* CokeZero hoopt hetzelfde
It's Coke, Coke Zero
--
Hier zie je al een tritanium subframe erboven op, en tevens twee zware terminium cilinders op de bodem.

Aan de voorkant twee cool uitziende psilosynine actuators ertegen aan.

Dit is een nitrium subspace inhibitor-filter, zwart gespoten.

hier zit hij erop en gelijk een kleine preview van het PC front.

Verzonden vanaf mijn draadloos koffiezetapparaat.
Reg. datum: 22-06-2009
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe. Hou je veilig!
1984 was not supposed to be an instruction manual !
Same here, maar ik zie een hoop techniek, allemaal op een hoopje gegooid en zover... Me like it alot!quote:peerke2 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:49:
Ik probeer er een beeld van te krijgen maar op dit moment is dat erg moeilijk voor mij hahaha

En blauwe en witte resonating polarization slangen...

De eerste van de transversale fluxbeam lasergenerators....

En de andere drie om multibeam subspace alpha-wave te stabiliseren........

Begreep er eerst nog niet zoveel van, maar nu is een hoop duidelijk geworden.
Can't wait to see more
KUTGW
Core i5 3570k / Asus P8Z77-I Deluxe / 8Gb Corsair Vengeance 1600 / AMD HD7950 / 2x1Tb Samsung / OCZ Vertex 3 120Gb / Samsung 830 256Gb / Eyefinity 3x LG236IPS / Custom WC setup on CPU and GPU
Reg. datum: 29-05-2011
heel mooi
mijn radio kist || Gas is alles, Boem is ho, krak is te ver.
Reg. datum: 30-07-2009
Anders komen er opeens een paar Vito busjes voorgereden, rammen ze je voordeur in en lichten ze je van je bed
BF3 - TwiiQ | Aion - Landion |
Reg. datum: 28-12-2005
*massa politie ineens voor je huis*
KUTGW
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'
Hehehe, tis zo dat de buurman wel al heeft staan kijken, maar niets (durft) te zeggen tegen mij.... hij geeft me alleen - die look -.... hahahaha!quote:_ferry_ schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 19:47:
Ehh, heb je wel je buren uitgelegd wat je maakt?
Anders komen er opeens een paar Vito busjes voorgereden, rammen ze je voordeur in en lichten ze je van je bed
Oh en als ie klaar is komttie boven op de schuur te staan, EN ik woon dicht bij de AWACS basis. Ik beloof jullie, dat ik de hele operatie en aankomst van de SWAT teams zal filmen en op internet zal smijten.

Alles netjes aansluiten.

Eerste avond/nacht test om de zaak uit te richten.

Richt laser aan.

(Ik zie nog een hoop fluctuaties, dus is er nog genoeg te doen)

Canon EOS 7D + BG-E7 battery grip | Canon EOS 400D + BG-E3 battery grip | Canon 17-55 IS F2.8 | Canon EF 70-200 F2.8 L USM | Canon Speedlite 560 EXII & 430 EX | Stapeltje UV en Polarisatie filters
HTC Sensation 16GB Rooted // Rom: PACman 4.2.2 || Windows 8 Pro x64 \\ Core 2 Quad Q6600 3,2GHz \\ Scythe Mugen 2 rev. B \\ ASRock P5B-DE \\ Asus EN9800GT 512MB \\ Corsair 8GB DDR2 800 \\ LG GGW-H20L \\ NZXT Gamma \\ XFX 650W XXX edition
Hoe sterk is die laser eigenlijk??
Retorische vraag: als jij het niet weet waarom zou ik het dan weten?
Dankzij mijn vrienden van Gigabyte, thanks Bernice !

Vond nog een heel subframe van een van mijn eerste grote mods.

Sterk, licht en plek genoeg voor dit mobo.

Vastgezet met deze laagbolkop inbus schroeven.

Zo komt het mobo op de mod te zitten.

Op dit moederbord past alles van een Intel Core i3 540, tot een Intel Core i7 975 Extreme Edition.
Daar past deze Coolermaster Vortex Plus perfect op!
Thanks Marco!

Prachtig stuk vakmanschap.

Gemonteerd.

Is ook weer eens wat anders dan watergekoeld :); is wel mooi, maar als iedereen het doet, is er eigenlijk niks bijzonders meer aan (waterkoeling dan, heb het niet over dat de mod niet mooi is, integendeel)
thekoekepeer wijzigde deze reactie 21-09-2011 16:37 (26%)
Retorische vraag: als jij het niet weet waarom zou ik het dan weten?
Ik kan ook nog niet veel van het totaal plaatje maken, maar ik denk dat het straks 1 van de meest aparte mods ooit wordt. Mede ook omdat het er allemaal zo "echt" uitziet met al die leidingen, luchtslangen, scharnieren, RVS etc etc
Ik denk dat je bedoeld voor het moederbord een Intel Pentium G6950 tot Intel Core i7 875K en dat de koeler op meerdere sockets pastquote:Frenkie123 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 20:19:
Op dit moederbord past alles van een Intel Core i3 540, tot een Intel Core i7 975 Extreme Edition.
Daar past deze Coolermaster Vortex Plus perfect op!
"I dream of a world where chickens can cross the road without having their motives questioned"
Goed idee, ik zal het eens uitproberen met de videokaart die ik ervoor heb liggen.quote:Blue-Tiger schreef op zondag 25 september 2011 @ 17:31:
Als je de koeler nou eens een kwartslag draait met de heatpipe toppen naar je I/O-shield, maakt het dan nog uit voor de blokkade van je x16 slot?
Op de mod zelf verder gegaan met de bouw van de transparante kastpanelen.

Ah, de deflector discs zijn binnen.

Linear gemonteerd, voor betere uitlijning van de target arrays.

Vanwege de verwachtte hoge kern-temperaturen van de flux generators, heb ik deze Zalman Reserator koeling toren gemonteerd.

Reg. datum: 14-08-2010
Reg. datum: 13-04-2011
Reg. datum: 10-11-2006
Wat doet het ? (behalve een PC zijn zo..)

superwashandje wijzigde deze reactie 01-10-2011 17:30 (42%)
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
"Kogels" ? kom op man; zies ies 2011! We schieten tegenwoordig toch minstens met geioniseerde Neutrons met een alpha wave enhanced wave amplifier!quote:superwashandje schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 17:29:
echt gaaf man! komen er nog van die kogelbanden uit te hangen?
[afbeelding]:P
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Reg. datum: 21-10-2007
No need, hij trekt z'n energie vast uit vacuüm energie uit subspace.quote:superwashandje schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 13:39:
ok resupplyable high energy battery packs (in een band) dan?
Reg. datum: 15-12-2010
Hele mooie mod !
I7 960 @ 4.2Ghz-Coolit eco alc c240-2*HD6850 CFX-CM690II-6GB Corsair Vengance ram cl8-2*OCZ SSD in Raid0
ga deze zeker volgen
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Reg. datum: 07-07-2011
zeg dat wel ja, ik zit hier met verbazing naar te kijken, dit is een klasse apart!quote:
Basement Bios ---- Exo-S
KUTGW!
Maarre, is SWAT al op bezoek geweest? Of de BBE (of hoe die lui tegenwoordig heten)?
Famous last words: Oh Shit
Hij is in ieder geval impressive !
Mwah, niet echt de moeite waard om daarvoor bij Frenkie langs te gaan...quote:NemoWeed schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 10:07:
OMG Woon zelf ook in Brunssum, Awacs vliegt hier geregeld over, straks zien die gekke amerikanen dit Laser flak station als een gevaar, of een of andere overijverige BOA ziet zijn kans schoon .......
Hij is in ieder geval impressive !
Ja, wel al eens bij Frenkie langsgeweest, toen was de BBE ook al verleden tijd.quote:niekje87 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 01:33:
Lasergun Pfiew zul je bedoelen.
Maarre, is SWAT al op bezoek geweest? Of de BBE (of hoe die lui tegenwoordig heten)?
Nu heb je de DSI, BE en BSB.
Maar Frenkie, ik zou inderdaad wel oppassen met laserpointers richting de hemel, zeker met de AWACS. Je zult in elk geval niet de eerste zijn die wordt aangehouden voor het bestralen van een piloot ( AWACS, APACHE, google maar...).....
http://yor.minitroopers.com
uh.....
Heb een voeding binnen van Enermax en wacht nog even op wat geheugen van Adata, voor het computer gedeelte. Ben ook bezig met een roterende radarschotel. Dat word ook een leuk aandacht trekkertje.
Een rits MP3tjes met twee speakers krijg ik er ook nog wel op kwijt, alleen WELKE MP3tjes? hoe kom ik aan het geluid van schietende lasers? Starwars ? Star trek? Iemand een database met sound files gevonden ?
Ik heb in ieder geval één MP3-tje (nou ja: een WMA-tje) met een schietende laser. Als je interesse hebt, moet je het mij maar laten weten.quote:Frenkie123 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 18:28:
IEen rits MP3tjes met twee speakers krijg ik er ook nog wel op kwijt, alleen WELKE MP3tjes? hoe kom ik aan het geluid van schietende lasers? Starwars ? Star trek? Iemand een database met sound files gevonden ?
Overigens: het is een hele vette mod
Ik blijf hem zeker volgen
"What day is it?" asked Pooh. "It's today" squeaked Piglet. "My favorite day" said Pooh.
http://www.bit-tech.net/m...he-month-september-2011/1
Ja:quote:Frenkie123 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 18:28:...Star trek? Iemand een database met sound files gevonden ?
http://trekcore.com/audio/
Reg. datum: 11-07-2009
Dit is krankzinnig, lijkt me geweldig om het eind resultaat te zien!
Mijn vrienden bij Adata hebben wat leuks afgestuurd om mij te helpen met de aarde te verdedigen.
Thanks Majid, Michael en ofc Bernice!

En van mijn vriend Benjamin een heel fraaie Enermax PSU om het geheel wat power te geven
Bedankt Benjamin!

Mocht ooit de automatische target control computer uitvallen, dan moet ik wel kunnen terugvallen op handbesturing, vandaar deze twee Zalman manual target controls, links en rechts.

(de tyreps zijn alleen tot de construction kit hard is.)

Ook van mijn vrienden bij Enermax komen deze supercoole T.B. Vegas fans.

een van de mooiste fans die ik ken!

Ik heb er een nacht opname van gemaakt en boy! geeft dat ding een bak licht af !

Er zitten 14 (veertien!) verschillend licht standen op!
Bit-Tech heeft een vermoeden wat je met de mod wil doen
CPU: Intel Pentium E6700 @ 3.72!GHz - RAM: 2x Adata 2GB Gaming Serie @ 4GB - GPU: MSI N440GT @ 1GB - HDD's: Western Digital Caviar Green 1TB SATA2 Main-HDD & Western Digital 200GB + 80GB Spanned Back-Up HDD
Hoewel dit natuurlijk een state of the art tech ding is, zal het OS wel niet zo heel veel ruimte nodig hebben, door al die nieuwe data compressie dingen....
Ik heb nog een gesealde Vertex 60 SSD liggen, denk je dat die snel genoeg is om aliens uit de lucht te knallen?
(mag je komen halen, je weet me wel te vinden op steam/dm voor een afspraak)
http://yor.minitroopers.com
Irrelevant by default - rm -rf /
Als ik de tinyurls direct in de adresbalk plak, krijg ik de volgende foutmelding:
GPN Engine: Unknown hostname
Unknown hostname 'clan-rag.gameparty.net'. No website specified. The GPN Engine could not fulfil your request.
1984 was not supposed to be an instruction manual !
Reg. datum: 29-05-2011
btw, nice build.
alleen snap ik er niks van
thijsco19 wijzigde deze reactie 25-10-2011 23:19 (57%)
mijn radio kist || Gas is alles, Boem is ho, krak is te ver.
Reg. datum: 31-07-2011
Reg. datum: 09-05-2004

Overzicht.

Deze plaat wordt het volgende paneel in plexi.

Om alle aliens correct te tracken heb je nodig; een radar dish !
Frenkie123 wijzigde deze reactie 01-11-2011 19:01 (34%)
Reg. datum: 19-08-2002
De decepticons logo ook
Mij volgt!