Welkom in het 54ste deel van het PlayStation 3 ervaringen topic! ![]() ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Onderwerpen
Allereerst moeten al deze mensen bedankt worden voor hun bijdrage aan de startpost: Arx, Vanholm, Meelobee, Opslaghond, Vancent, FeaR, philotra, scorpie, PromoX, inanc, master007, Frank J., -GF-Annihilator, Laszlo, ymmv, JeepXJ89, Armada en Efbe! Post zoveel mogelijk content in dit topic! Heb je een game gezien die we zeker met ons allen _moeten_ zien, post dan lekker wat screenschots in dit topic. Tegenwoordig hebben we allemaal breedband internet, dus we kunnen heus wel verwerken! |
PromoX wijzigde deze reactie 18-11-2011 15:35 (255%)
Ziet er weer netjes uit ! Mooi geupdate.
PSN id: Fatalmind --||-- Xbox 360 id: Fatalmindtim
Nou, sinds gisteren heb ik onderstaande thuis liggen en kan er nog niet echt aan wennen...

Ik mis gewoon echt het gevoel van snelheid in de game. Kom ik het rechte stuk op met mijn Lamborghini en het lijkt alsof ik met 80km/u over een landweggetje rijdt. Maar de game geeft vrolijk aan dat ik de 240 km/u aan het aantikken ben. Wellicht ben ik te veel Forza gewend...

Ik mis gewoon echt het gevoel van snelheid in de game. Kom ik het rechte stuk op met mijn Lamborghini en het lijkt alsof ik met 80km/u over een landweggetje rijdt. Maar de game geeft vrolijk aan dat ik de 240 km/u aan het aantikken ben. Wellicht ben ik te veel Forza gewend...
PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Net zoals de voorgaande delen is ook deze topicstart weer netjes en up to date.
Resistance 3 komt mooi uit in de eerste week van mijn vakantie.
The Elder Scrolls V: Skyrim ga ik of uit de budgetbakken halen, misschien 2ehands of heel misschien helemaal niet kopen nu ze bekend hebben gemaakt dat de DLC een X360 timed exclusive zal zijn.
Resistance 3 komt mooi uit in de eerste week van mijn vakantie.
The Elder Scrolls V: Skyrim ga ik of uit de budgetbakken halen, misschien 2ehands of heel misschien helemaal niet kopen nu ze bekend hebben gemaakt dat de DLC een X360 timed exclusive zal zijn.
PSN: u4gReservoirDogs <+> http://justin.tv/tebian <+> www.psx-sense.nl
kan echt niet wachten op battlefield 3 
Resistance is voor mij een echte SP serie. De MP kan me niet pakken. BF daarentegen....
Nette TS weer
Nette TS weer
Hmmm, ooit ga ik iets verzinnen om hier neer te zetten...
Me 2. Lijkt nu eindelijk het gevecht met CoD aan te kunnen. Uiteraard was dat bij ons al langer bekend maar niet bij het grote publiek.quote:
Sja als je een sim racer met het uiterlijk van een arcade racer gewent bent als Forza 3 en 4 dan is een sim racer met sim physics en graphics wel ff wennen jah.quote:FeaR schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 19:53:
Forza 3 en 4 oogt veel kleurrijker en heeft meer snelheids (lees blur) effecten dan GT5 en dat verwarren heel veel reviewers en gamers met "realistischer".
Totdat Forza 4 uitkomt en zelfs dat zullen we maar moeten afwachten is GT5 de beste console racer sim out there en zeker online de beste.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
voor mij hoeft er geen gevecht met cod te komen. genoeg ruimte voor 2 (en zelfs wel meer) online shooters..quote:LuPo schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 22:16:
[...]
Me 2. Lijkt nu eindelijk het gevecht met CoD aan te kunnen. Uiteraard was dat bij ons al langer bekend maar niet bij het grote publiek.
en kunnen de cod-gastjes ook fijn cod blijven spelen
Reacties: 536
Reg. datum: 02-03-2000
Vanavond even de Bodycount demo gedaan (US store)... had er meer van verwacht, Black op de PS2 was toch beter.
Reacties: 239
Reg. datum: 15-04-2010
Reg. datum: 15-04-2010
DLC van Oblivion was ook vrijwel ruk, dus veel maakt het niet uit. En als het een timed exclusive is, kan ik best wel een paar weken/maanden wachten. Er zijn genoeg andere games.quote:OPSLAGHOND schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 19:56:
Net zoals de voorgaande delen is ook deze topicstart weer netjes en up to date.![]()
Resistance 3 komt mooi uit in de eerste week van mijn vakantie.![]()
Forza is weer het andere toppunt inderdaad. Maar op één of andere manier spreekt GT5 me toch wat minder aan, het is door het gebrek aan dingen als motion blur een stuk klinischer. Maar daar moet ik nog wel even doorheen zien te komen/kijken. Maar ik blijf er bij dat het gevoel in snelheid in GT5 echt te min is.quote:swopdark schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 22:19:
[...]
Sja als je een sim racer met het uiterlijk van een arcade racer gewent bent als Forza 3 en 4 dan is een sim racer met sim physics en graphics wel ff wennen jah.
Forza 3 en 4 oogt veel kleurrijker en heeft meer snelheids (lees blur) effecten dan GT5 en dat verwarren heel veel reviewers en gamers met "realistischer".
Totdat Forza 4 uitkomt en zelfs dat zullen we maar moeten afwachten is GT5 de beste console racer sim out there en zeker online de beste.
Ik koop COD:MW3 als snack en Battlefield 3 om me echt in te verdiepen, dit was idem met COD:MW2/COD:BO en Battlefield: Bad Company 2.quote:LuPo schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 22:16:
[...]
Me 2. Lijkt nu eindelijk het gevecht met CoD aan te kunnen. Uiteraard was dat bij ons al langer bekend maar niet bij het grote publiek.
DELL XPS 17, Intel Core i7 2670QM @ 3,1 GHz, 16GB DDR3 1333MHz, 128GB SSD Samsung 830 Series, nVidia GeForce GT 555M 3GB, 120Hz 3D 1920 x 1080 Pixels Display, nVidia 3D Vision Kit
Forza 3 en straks 4 hebben tijdens de gameplay geen motion blur.. dat is namelijk niet nodig als je framerate 60 frames is (dan heb je al een natuurlijke motion blur) en dat zou dat zou de 360/PS3 ook niet trekken. Alleen in de replays gaan alle postproduction filters aan, maar dat is bij GT5 niet anders.quote:FeaR schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 15:05:
[...]
Forza is weer het andere toppunt inderdaad. Maar op één of andere manier spreekt GT5 me toch wat minder aan, het is door het gebrek aan dingen als motion blur een stuk klinischer. Maar daar moet ik nog wel even doorheen zien te komen/kijken. Maar ik blijf er bij dat het gevoel in snelheid in GT5 echt te min is.
Het zijn beide sims met nadrukken op verschilllende onderdelen, dit deel van Forza gaat een stuk meer sim worden omdat de physics engine is aangepast. In het verleden hebben ze wat rare beslissingen genomen. In dat opzicht is GT5 meer sim dan Forza3, over 4 kan ik nog niet oordelen deze is nog niet uit.
Persoonlijk spreekt forza me meer aan omdat ik het decal maken echt super vindt, met je eigen creatie over de track scheuren. Ik speel ze trouwens beide, je houdt van auto's of niet /
mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane
Ik heb in beide wel een gevoel van snelheid, maar het is bij allebei toch wat 'nep'. Wat ik bij forza tegen vind vallen is de track design. Op de een of andere manier zijn hun eigen tracks zo gemaakt dat je er nooit echt lekker doorheen komt, bij GT is dat IMHO veel beter: bij GT heb ik altijd het gevoel dat wanneer ik uit de bocht vlieg het mn eigen schuld is, bij forza dat het de crappy bocht is die in het circuit ligt. Klinkt debiel, weet ik, maar zie het als: dood gaan in Demon Souls vs. dood gaan in god of war. Na 20 keer dood gegaan te zijn in demon souls heb je het gevoel 'het was mn eigen schuld, want ik was te gretig', na 20 keer dood gegaan te zijn in god of war op hetzelfde stukje heb je een gefrustreerd gevoel.
Althans dat is bij mij zo
Lead developer of LLBLGen Pro, the productive O/R mapper for .NET
My .NET Blog | Twitter
GT5 haar physics zijn absolute top notch en voor zover ik de build van Forza 4 op gamescom heb gespeeld ben ik er niet mega van onder de indruk. Tuurlijk, de tracks zijn weer meer dan prachtig kleurrijk en de camera beweegt mee bij het gasgeven in de cockpit etc.. allemaal zaken die de meeste gamers erg zullen aanspreken maar eigenlijk gewoon "hollywood" effecten zijn. In GT5 gaat het om het racen, strakke lijnen rijden en dat met zo weinig mogelijk slippende banden.quote:EfBe schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 10:33:
Op de een of andere manier zijn hun eigen tracks zo gemaakt dat je er nooit echt lekker doorheen komt, bij GT is dat IMHO veel beter: bij GT heb ik altijd het gevoel dat wanneer ik uit de bocht vlieg het mn eigen schuld is, bij forza dat het de crappy bocht is die in het circuit ligt.
In Forza is het meer zien en gezien worden, Tis eigenlijk een heel andere game met heel andere sterke punten. Daarbij moet ik wel zeggen dat de build die op de BD disk staat van GT5 zeker niet in de schaduw mag staan van de GT franchise (of Forza 3) maar inmiddels zijn we een aantal mooie patches verder die de game vrijwel oneindig speelbaar maken, goede (broodnodige) zaken toevoegden in de AI, de MP en de SP. En dit terwijl het gevoel van het racen gelijk is gebleven...
De game heeft meer dat 70 tracks, 1000 auto's en een werkelijk oneindige music tracklist. Toch lijken deze cijfers meer dan onvoldoende voor een GT game zo menen de reviewers. En straffen de game op een hoop kleinigheden zoals menu's etc.
Een klein voorbeeld wat ik onbegrijpelijk vind van de eerste build is dat je niet in het racescherm banden kan kopen voor je auto aan de start. Dat moest je helemaal weer vanuit het hoofdmenu oproepen waarna je wéér de race moest starten. Belachelijke keuzes die inmiddels allemaal zijn opgelost. Met 16 man lagloos online racen is gewoon fantastisch en het publiek is bijna altijd zeer respectvol en volwassen.
Ik vond Forza 3 erg leuk maar was totaal characterloos terwijl er bijna geen gevoel met de auto was. GT5 doen dit veel beter IMHO
Trouwens, verkooplijst van afgelopen week in NL waar GT5 nog steeds fuore maakt. Mooie PS3 lijst overigens met alleen maar grote namen en topgames. (excl Sniper/Ghost warrior??)
1 CALL OF DUTY/BLACK OPS (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
2 NEW SUPER MARIO BROS (Wii) NINTENDO
3 XENOBLADE CHRONICLES (Wii) NINTENDO
4 LEGEND OF ZELDA/OCARINA OF TIME (3DS) NINTENDO
5 WII PARTY (Wii) NINTENDO
6 GRAN TURISMO 5 (PS3) SONY
7 THE SIMS 3 (PC) ELECTRONIC ARTS
8 L.A. NOIRE (PS3) TAKE - TWO INTERACTIVE
9 POKEMON WHITE (DS) NINTENDO
10 THE SIMS 3/GENERATIONS (PC) ELECTRONIC ARTS
PS3 only lijst:
1 CALL OF DUTY/BLACK OPS ACTIVISION BLIZZARD
2 GRAN TURISMO 5 SONY
3 L.A. NOIRE TAKE - TWO INTERACTIVE
4 SNIPER/GHOST WARRIOR EASY INTERACTIVE
5 INFAMOUS 2 SONY
6 DEUS EX/HUMAN REVOLUTION SQUARE ENIX
7 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 ACTIVISION BLIZZARD
8 MORTAL KOMBAT WBIE
9 DIRT 3 CODEMASTERS
10 KILLZONE 3 SONY
swopdark wijzigde deze reactie 28-08-2011 19:35 (17%)
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Moet zeggen dat ik GT5 toch wel meer en meer ga waarderen nu ik wat verder kom. Zeker met dingen als ABS, tractie controle en ESP wat terug geschroefd is het rijden een stuk leuker.quote:swopdark schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 19:32:
[...]
GT5 haar physics zijn absolute top notch en voor zover ik de build van Forza 4 op gamescom heb gespeeld ben ik er niet mega van onder de indruk. Tuurlijk, de tracks zijn weer meer dan prachtig kleurrijk en de camera beweegt mee bij het gasgeven in de cockpit etc.. allemaal zaken die de meeste gamers erg zullen aanspreken maar eigenlijk gewoon "hollywood" effecten zijn. In GT5 gaat het om het racen, strakke lijnen rijden en dat met zo weinig mogelijk slippende banden.
Zitten alleen wel wat aparte dingen in de game. Ik had de Collectors Edition dus ik kreeg enkele wagens uit het Chrome Car Pack. Onder andere een Audi R8, Lamborghini en een BMW M3. Nu kan ik met al die auto's gewoon deelnemen aan races die niet echt kloppen. Ik doe nu mee aan de Compact Car Race omdat er geen requirements zijn. Tsja, dan wordt winnen wel erg makkelijk
Ja, dat vond ik ook wat minder van GT5: je koopt een Lamborghini LP670 en je kopt zo alle races ff inquote:FeaR schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 21:37:
[...]
Moet zeggen dat ik GT5 toch wel meer en meer ga waarderen nu ik wat verder kom. Zeker met dingen als ABS, tractie controle en ESP wat terug geschroefd is het rijden een stuk leuker.
Zitten alleen wel wat aparte dingen in de game. Ik had de Collectors Edition dus ik kreeg enkele wagens uit het Chrome Car Pack. Onder andere een Audi R8, Lamborghini en een BMW M3. Nu kan ik met al die auto's gewoon deelnemen aan races die niet echt kloppen. Ik doe nu mee aan de Compact Car Race omdat er geen requirements zijn. Tsja, dan wordt winnen wel erg makkelijk
Maar over het gevoel van snelheid: je hebt nog niet met de X2010 op de Nordschleife gereden?
PS: Als iemand nog Dead Nation platinum wilt halen: voeg me maar toe
onox wijzigde deze reactie 29-08-2011 02:03 (5%)
PSN ID: denkpadje
Nou ja, als ik in de auto zit dan is 180 op de autobahn toch echt wel een stuk sneller qua gevoel en hoe dingen voorbij razen dan dat het in GT5 gebeurt. Vind het snelheids gevoel echt dramatisch. Dan nog de telleurstellende AI waar ze gewoon constant van achter tegen je aan botsen omdat ze denken dat het een vrij baan is, is erg frustrerend.quote:swopdark schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 22:19:
[...]
Sja als je een sim racer met het uiterlijk van een arcade racer gewent bent als Forza 3 en 4 dan is een sim racer met sim physics en graphics wel ff wennen jah.
Ho ho, geen negatief (gefundeerd of niet) woord over GT5 hè. Spel is zo goed als heilig. Waarom snap ik ook niet btw.quote:Rin schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 02:12:
Nou ja, als ik in de auto zit dan is 180 op de autobahn toch echt wel een stuk sneller qua gevoel en hoe dingen voorbij razen dan dat het in GT5 gebeurt. Vind het snelheids gevoel echt dramatisch. Dan nog de telleurstellende AI waar ze gewoon constant van achter tegen je aan botsen omdat ze denken dat het een vrij baan is, is erg frustrerend.
Nickname does not reflect reality
daar heb ik niks tegenin te brengen...quote:Rin schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 02:12:
Nou ja, als ik in de auto zit dan is 180 op de autobahn toch echt wel een stuk sneller qua gevoel en hoe dingen voorbij razen dan dat het in GT5 gebeurt.
Ik denk dat je nog bent blijven hangen in de anti GT5 hype want de AI is zeker na de diverse updates gewoon goed geworden. Ze zwieren erg soepel om je heen en proberen je zeker te ontwijken. Maar net als in het echt wanneer je een klapper maakt en rare sprongen maakt op volle snelheid dan zullen ze je raken.quote:Dan nog de telleurstellende AI waar ze gewoon constant van achter tegen je aan botsen omdat ze denken dat het een vrij baan is, is erg frustrerend.
Oh dan ga ik het nog even proberen met recente patches, heb het alleen de eerste maand gespeeld en toen was de AI nog barslecht. ALs dat nu verbeterd is, is het meteen een stuk beter imo.quote:swopdark schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 16:21:
[...]
daar heb ik niks tegenin te brengen...
[...]
Ik denk dat je nog bent blijven hangen in de anti GT5 hype want de AI is zeker na de diverse updates gewoon goed geworden. Ze zwieren erg soepel om je heen en proberen je zeker te ontwijken. Maar net als in het echt wanneer je een klapper maakt en rare sprongen maakt op volle snelheid dan zullen ze je raken.
Wel raar dat een spel dat zolang in ontwikkeling is geweest en zo vaak is uitgesteld alsnog via patches aan essentiële dingen als een geloofwaardige AI en soepele menu's moet komen.
De GT hype is er door het uitstekende Gran Turismo 3: A spec toen het nog het enige spel in zijn klasse was (1 en 2 heb ik niet gespeeld). Tegenwoordig is er met Dirt en Forza meer concurrentie en kan er beter vergeleken worden waardoor minpunten beter opvallen, zoals het gebrek aan schade en online in deeltje 4 en het uitstellen en de startproblemen van deeltje 5. Hopelijk leren ze ervan zodat deel 6 wat minder lang op zich laat wachten en out of the box goed is.
De GT hype is er door het uitstekende Gran Turismo 3: A spec toen het nog het enige spel in zijn klasse was (1 en 2 heb ik niet gespeeld). Tegenwoordig is er met Dirt en Forza meer concurrentie en kan er beter vergeleken worden waardoor minpunten beter opvallen, zoals het gebrek aan schade en online in deeltje 4 en het uitstellen en de startproblemen van deeltje 5. Hopelijk leren ze ervan zodat deel 6 wat minder lang op zich laat wachten en out of the box goed is.
Xbox Live: Spuit11 - PSN: Kluutmaran
Concurrentie? Copycats zul je bedoelen.quote:Kluutmaran schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 18:46:
Tegenwoordig is er met Dirt en Forza meer concurrentie en kan er beter vergeleken worden waardoor minpunten beter opvallen, zoals het gebrek aan schade en online in deeltje 4 en het uitstellen en de startproblemen van deeltje 5
Als je een half jaar tot bijna een jaar later met een game van hetzelfde genre komt aankakken dan kun je ondertussen mooi alle nieuwe dingen van de "concurrent" kopiëren en waar nodig verbeteren. Dit is geen concurrentie, om te concurreren zouden ze beide dichter bij een GT moeten releasen. Noem mij een ontwikkelaar die zo dom is.
Qua sales is Dirt 3 echt een dwerg vergeleken met GT5.
Na 1 week was GT5 al 2,34 miljoen keer verkocht, na 10 weken was Dirt 3 610.000 keer verkocht voor PS3 en X360 samen! Forza Motorsport 4 zal hooguit 5 tot 5,5 miljoen halen (gebrek aan exclusieve titels zal aardig helpen), wat in mijn ogen vrij slecht is als je zo lang naar de "concurrent" hebt kunnen kijken.
Wat blijft men toch moeilijk doen over de schade ...
Als je CoD speelt wil je toch ook niet dat het wapen waarmee je speelt slijt, kromt trekt van de hitte of blokkeert?
Als je FIFA speelt wil je toch ook niet een dag rust inplannen omdat jouw team last heeft van diarree?
Als je GTA speelt wil je toch ook niet een taakstraf uitvoeren omdat je een hoertje hebt doodgereden?
Als je Sports Champions speelt wil je toch ook niet naar de schuur moeten lopen omdat de pijlen op zijn?
Als je Medal of Honor: Airborne speelt wil je toch ook niet dat je parachute niet opengaat?
Als je PES speelt wil je toch ook niet een wedstrijd moeten staken omdat er rellen zijn uitgebroken?
Als je Tom Clancy's HAWX speelt wil je toch ook niet verplicht zijn om te landen omdat de brandstof op is?
Oh komop opslaghond, je moet je niet zo laten kennen hoor 
Overnemen en verbeteren is wel concurrentie en daar worden games als t goed is alleen maar beter van.
Overnemen en verbeteren is wel concurrentie en daar worden games als t goed is alleen maar beter van.
PSN/Live: Rivioz
Klopt wel, maar ik vind GoW persoonlijk een slecht voorbeeldquote:EfBe schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 10:33:
Ik heb in beide wel een gevoel van snelheid, maar het is bij allebei toch wat 'nep'. Wat ik bij forza tegen vind vallen is de track design. Op de een of andere manier zijn hun eigen tracks zo gemaakt dat je er nooit echt lekker doorheen komt, bij GT is dat IMHO veel beter: bij GT heb ik altijd het gevoel dat wanneer ik uit de bocht vlieg het mn eigen schuld is, bij forza dat het de crappy bocht is die in het circuit ligt. Klinkt debiel, weet ik, maar zie het als: dood gaan in Demon Souls vs. dood gaan in god of war. Na 20 keer dood gegaan te zijn in demon souls heb je het gevoel 'het was mn eigen schuld, want ik was te gretig', na 20 keer dood gegaan te zijn in god of war op hetzelfde stukje heb je een gefrustreerd gevoel.
Bij goede games ligt het idd aan jezelf wanneer het niet lukt, of heb je iig het gevoel dat het aan jezelf ligt.
Ergens wel kort door de bocht, COD bijvoorbeeld promoot zichzelf niet als "the shooter simulator", speelt een shooter sim, en dan heb je wel degelijk bijvoorbeeld blokkerende wapens.quote:OPSLAGHOND schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 23:09:
[...]
Concurrentie? Copycats zul je bedoelen.
Als je een half jaar tot bijna een jaar later met een game van hetzelfde genre komt aankakken dan kun je ondertussen mooi alle nieuwe dingen van de "concurrent" kopiëren en waar nodig verbeteren. Dit is geen concurrentie, om te concurreren zouden ze beide dichter bij een GT moeten releasen. Noem mij een ontwikkelaar die zo dom is.
Qua sales is Dirt 3 echt een dwerg vergeleken met GT5.
Na 1 week was GT5 al 2,34 miljoen keer verkocht, na 10 weken was Dirt 3 610.000 keer verkocht voor PS3 en X360 samen! Forza Motorsport 4 zal hooguit 5 tot 5,5 miljoen halen (gebrek aan exclusieve titels zal aardig helpen), wat in mijn ogen vrij slecht is als je zo lang naar de "concurrent" hebt kunnen kijken.
Als je CoD speelt wil je toch ook niet dat het wapen waarmee je speelt slijt, kromt trekt van de hitte of blokkeert?
Als je FIFA speelt wil je toch ook niet een dag rust inplannen omdat jouw team last heeft van diarree?
Als je GTA speelt wil je toch ook niet een taakstraf uitvoeren omdat je een hoertje hebt doodgereden?
Als je Sports Champions speelt wil je toch ook niet naar de schuur moeten lopen omdat de pijlen op zijn?
Als je Medal of Honor: Airborne speelt wil je toch ook niet dat je parachute niet opengaat?
Als je PES speelt wil je toch ook niet een wedstrijd moeten staken omdat er rellen zijn uitgebroken?
Als je Tom Clancy's HAWX speelt wil je toch ook niet verplicht zijn om te landen omdat de brandstof op is?
DUs wat COD in het shooter genre is, is need for speed bijvoorbeeld in het race genre.
Het is vooral lomp in GT dat de schade pas te activeren is als je op een enorm hoog level zit, een erg lompe design keuze imo. Dat en de scheiding tussen premium en non premium autos. Had dan alle standard autos eruit gehaald en nog 200 premium autos ofzo toegevoegd en dan geen onnodige voertuigen zoals een volkswagen busje waar toch geen hond mee raced.
Maar het begint een beetje teveel een GT topic te worden zo.
Dus genoeg gezever over GT, laat Fifa '12 en Battlefield 3 maar komenquote:Rin schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 01:25:
[...]
Ergens wel kort door de bocht, COD bijvoorbeeld promoot zichzelf niet als "the shooter simulator", speelt een shooter sim, en dan heb je wel degelijk bijvoorbeeld blokkerende wapens.
DUs wat COD in het shooter genre is, is need for speed bijvoorbeeld in het race genre.
Het is vooral lomp in GT dat de schade pas te activeren is als je op een enorm hoog level zit, een erg lompe design keuze imo. Dat en de scheiding tussen premium en non premium autos. Had dan alle standard autos eruit gehaald en nog 200 premium autos ofzo toegevoegd en dan geen onnodige voertuigen zoals een volkswagen busje waar toch geen hond mee raced.
Maar het begint een beetje teveel een GT topic te worden zo.
PSN: Bellerophon-
Can't resistquote:OPSLAGHOND schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 23:09:
[...]
Fifa & pes: uh als ik de carriere mode speel worden mijn spelers wel moe, detail level to diarree is dan wel heel ver, maar in principe zit het erin.
GTA: haha, misschien is dat wel een briljante variant op de jobs die je nu al kunt doen.
sport champions: ken het spel niet, maar het principe van herladen zit in zat spellen, als je bij diablo 2 als amazone speelde moest je echt wel opletten dat je pijlen niet opraakte. En natuurlijklijk in FPS heb je ook wel kogel management
moh: toegegeven de parachute zou idd irritant zijn, maar bvb een gun die jammed heb ik wel meegemaakt in games
hawx: ga is snel top gun op de nes spelen
Ik vind zichtbare schade trouwens wel iets dat bij sim racers hoort, al hoewel het gebrek er aan voor mij zeker geen dealbreker is. Ik heb gt1 en 2 ook geskipped, maar dat was omdat ik geen ps1 had. 3 heb ik nooit gekocht maar wel langdurig geleend, vond het het leuk, maar idd zwakke ai met het niet afwijken van de voor ingestelde race route, was toen al een probleem, en idd gebrek aan gevoel van snelheid ivm met andere games. Ik vind dat je op dat vlak ook met meer arcady racers mee kan vergelijken.
Ben zelf altijd een groot msr en later pgr fan geweest en die doen snelheid gevoel imho beter weergeven.
Anyways, hoewel ik het slecht vind dat de ai niet 'af' was bij release, vind ik het juist geweldig dat ze dit achteraf nog patchen. Misschien dat ik het spel dan toch een kans ga geven.
(hoofdreden dat ik het niet eerder gedaan heb, is gebrek aan tijd btw, en dat ik van nature dus meer van arcady race games hou, maar mp met mijn neef die redelijk fanatiek sim racer is, vind ik dan wel weer leuk)
Goedkoop wonen in het hart van Nederland? Met snel glas- of kabel internet aanwezig. Koop voor december een krijg er een xbox 360 bij! klik
Reacties: 524
Reg. datum: 18-05-2007
Ik ben op zoek naar de officiele bluetooth ps3 headset, maar dan de 2.0 versie. In de pricewatch kan ik die niet vinden... Kan iemand me naar een online shop richten waar ze die verkopen?
Zo te zien is hij enkel in amerikaanse shops te koop, komt deze niet naar europa misschien?
Zo te zien is hij enkel in amerikaanse shops te koop, komt deze niet naar europa misschien?
mngm wijzigde deze reactie 30-08-2011 11:22 (19%)
Bij Play, Zavvi of MyMemory al gekeken? Effe eerst zelf wat onderzoek doen...quote:mngm schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:13:
Ik ben op zoek naar de officiele bluetooth ps3 headset, maar dan de 2.0 versie. In de pricewatch kan ik die niet vinden... Kan iemand me naar een online shop richten waar ze die verkopen?
Kijk anders in de openingstopic; staat een link naar een FAQ... met antwoord op je vraag.
Bij play is het volgens mij niet de nieuwste versie? (http://www.play.com/Games...4-/6704615/-/Product.html)quote:Vads schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:04:
[...]
Bij Play, Zavvi of MyMemory al gekeken? Effe eerst zelf wat onderzoek doen...![]()
Kijk anders in de openingstopic; staat een link naar een FAQ... met antwoord op je vraag.
En op zavvi en mymemory vind ik het ook niet direct...
Ik denk dat ik vandaag echt blind ben, maar in de openingstopic vind ik er ook niets over...
Waarom haal je hem dan niet bij amazon.com?quote:mngm schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:13:
amazon.com zendt niet naar belgie...
ik zal maar gewoon de oudere versie bestellen, naast design schijnen er niet echt verbeteringen te zijn.
ik zal maar gewoon de oudere versie bestellen, naast design schijnen er niet echt verbeteringen te zijn.
Hoe kom je daar nou bij?quote:mngm schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:51:
amazon.com zendt niet naar belgie...
http://www.amazon.com/gp/...596184_ways?nodeId=596194
Belgium - Standard shipping 13 to 30 days, Expedited shipping 8 to 19, Priority shipping 2 to 3
Geniale post!quote:OPSLAGHOND schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 23:09:
Schademodellen zijn overrated
Als ik checkout, vul ik mijn adres in, en krijg ik dit:quote:Bellerophon schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:40:
[...]
Hoe kom je daar nou bij?
http://www.amazon.com/gp/...596184_ways?nodeId=596194
Belgium - Standard shipping 13 to 30 days, Expedited shipping 8 to 19, Priority shipping 2 to 3
PS3 Bluetooth Headset cannot be shipped to the selected address.
Ondertussen heb ik de oude al besteld van play.com, is sowieso ook een stuk goedkoper
lolquote:OPSLAGHOND schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 23:09:
[...]
Signature
Omdat schade een vitaal onderdeel is van de gameplay bij een "realistische" racegame? Iemand is errrg gefrustreerd hoorquote:OPSLAGHOND schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 23:09:
[...]
“He says gods like to see an atheist around. Gives them something to aim at.” - Pratchett. -- My twitch.tv gaming stream
Reacties: 1.100
Reg. datum: 09-11-2005
inderdaad, een auto die vol de muur raakt, terug stuitert en weer vrolijk door rijd zonder een krasje slaat nergens op.quote:Boeboe schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:54:
[...]
Omdat schade een vitaal onderdeel is van de gameplay bij een "realistische" racegame? Iemand is errrg gefrustreerd hoor
PSN ID: Svennie-NL
Weird, amazon.com hoort gewoon te verzenden naar Belgie, of zit je toevallig in de gevangenis?quote:mngm schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:49:
[...]
Als ik checkout, vul ik mijn adres in, en krijg ik dit:
PS3 Bluetooth Headset cannot be shipped to the selected address.
Ondertussen heb ik de oude al besteld van play.com, is sowieso ook een stuk goedkoper
Dat vind ik erg hinderlijk... Daarom was Destruction Derby ook zo geweldigquote:Svennie schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:01:
[...]
inderdaad, een auto die vol de muur raakt, terug stuitert en weer vrolijk door rijd zonder een krasje slaat nergens op.
Reacties: 360
Reg. datum: 20-07-2003
Reg. datum: 20-07-2003
Ben je niet in de war met amazon.co.uk?quote:Bellerophon schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:52:
[...]
Weird, amazon.com hoort gewoon te verzenden naar Belgie, of zit je toevallig in de gevangenis?
Ik zit niet in de gevangenis, en ik heb al een aantal keer geprobeerd items van amazon.com te kopen maar dit lukte nooit. Ik heb al verschillende belgische adressen geprobeert.
Amazon.co.uk en amazon.de is geen enkel probleem, die versturen wel.
Amazon.co.uk en amazon.de is geen enkel probleem, die versturen wel.
Jup en gelukkig heeft GT5 dus ook realistische schade die ook nog eens real time vervormt + mechanische schade. Gelukkig maar, over welke game heb jij het?quote:Boeboe schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:54:
Omdat schade een vitaal onderdeel is van de gameplay bij een "realistische" racegame? Iemand is errrg gefrustreerd hoor
(schade vanaf 1.30 tot einde)
Mechanische schade:
En een mooi filmpje dat een bekend GT5 AI vs Forza 3 AI fail filmpje debunked door gewoon te laten zien dat de AI wel degelijk andere lijnen etc kiest. En daarbij dit is de eerste build terwijl de AI in latere patches nog beter en agressiever is geworden.
En gewoon om in de sfeer te komen:
Tuurlijk, ik vind het ook een vreemde beslissing om de schade pas vrij te laten op hogere levels maar eerlijk is eerlijk ik speel GT5 niet om de schade en als je level 30 bent geworden dan zal het je ook een enorme rotzorg zijn hoe je bumper vervormt. Die botsing deed je langzamer rijden en dat is not done.
Verder heeft de game alle aan boord wat een racerhart maar kan wensen, in mijn ogen kop en schouders boven de concurrentie op consoles en of deze voorsprong vastgehouden wordt tegenover Forza 4... in de media? absoluut niet! voor gamers? it depends... what do you like??
UPDATE:
as we speak is trouwens update 1.11 (63mb) uitgekomen met wederom extra races en meer nascar, time trial en drift trial challenges
swopdark wijzigde deze reactie 30-08-2011 20:09 (5%)
Realistisch? Als dat eerste filmpje level 40 is, dan is het echt niet realistisch. Die wagens knallen met zeker 100+ km/h op elkaar, en slechts een paar onderdelen hangen wat los. Als je met 30 km/h tegen een paaltje of een muur rijdt, dan is de voorkant van je auto helemaal ingedeukt hoor (kreupelzone).quote:Jup en gelukkig heeft GT5 dus ook realistische schade die ook nog eens real time vervormt + mechanische schade. Gelukkig maar, over welke game heb jij het?
M'n huidige favoriete (tech-)merken: Sony, Apple, Samsung, Logitech en Google.
Je hebt gelijk, realistisch is het niet maar dat is alleen burnout. maar het is "onpar" met de meest vergeleken racesimquote:Uniciteit schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:01:
[...]
Realistisch? Als dat eerste filmpje level 40 is, dan is het echt niet realistisch. Die wagens knallen met zeker 100+ km/h op elkaar, en slechts een paar onderdelen hangen wat los. Als je met 30 km/h tegen een paaltje of een muur rijdt, dan is de voorkant van je auto helemaal ingedeukt hoor (kreupelzone).
Vorige week nog het nieuws dat Kevin Butler zou stoppen bij Sony;
OPSLAGHOND wijzigde deze reactie 30-08-2011 21:06 (8%)
Mag ik de dames er vriendelijk op wijzen dat zowel GT5 als Forza 3/4 eigen topics hebben. De discussie over welke beter is, loopt sowieso nooit ergens op uit.
Nu, met zonder ondertitel
Als ze 1 game mogen reviven voor het playstation merk is het deze wel. Deze game samen met wipeout stonden voor mij echt synoniem voor de 2de generatie PSX line up destijds.quote:Bellerophon schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:05:
[...]
Dat vind ik erg hinderlijk... Daarom was Destruction Derby ook zo geweldig
Nee totaal nietquote:
Had juist bewust de link geplaatst van amazon.com
Hahahaquote:OPSLAGHOND schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:01:
Vorige week nog het nieuws dat Kevin Butler zou stoppen bij Sony;
[video]
Precies, die games waren geniaalquote:Rin schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 01:43:
[...]
Als ze 1 game mogen reviven voor het playstation merk is het deze wel. Deze game samen met wipeout stonden voor mij echt synoniem voor de 2de generatie PSX line up destijds.
Bellerophon wijzigde deze reactie 31-08-2011 07:33 (60%)
Helemaal blij! Vorige maand een PS3 320GB pakket gekocht voor ¤ 299,00, de accesoires en het spel wat erbij zat voor ¤ 50,00 verkocht. Nu twee weken geleden de prijs verlaagd was, heb ik één simpel e-mailtje de deur uitgedaan dat ik erg tevreden was over het product, maar het jammer vond dat de PS3 ¤ 50,00 gezakken was. Ter compesatie een waardebon van ¤ 50,00 gehad! Erg tevreden PS3 320GB voor ¤ 199,00.
Daarbij het ik mijn oude gerapareerde PS3 80GB ook nog met de garantiebon voor ¤ 200,00 weten te verkopen. 
Enige nadeel aan de PS3 320GB (Slim), de EA (FIFA) 'micro freeze'. Als dit in FIFA 12 niet opgelost wordt moet ik alsnog een andere HDD kopen.
Enige nadeel aan de PS3 320GB (Slim), de EA (FIFA) 'micro freeze'. Als dit in FIFA 12 niet opgelost wordt moet ik alsnog een andere HDD kopen.
DELL XPS 17, Intel Core i7 2670QM @ 3,1 GHz, 16GB DDR3 1333MHz, 128GB SSD Samsung 830 Series, nVidia GeForce GT 555M 3GB, 120Hz 3D 1920 x 1080 Pixels Display, nVidia 3D Vision Kit
Waar had je hem gekocht? Welke accessoires en game had je erbij?quote:Jumpman schreef op donderdag 01 september 2011 @ 20:37:
Helemaal blij! Vorige maand een PS3 320GB pakket gekocht voor ¤ 299,00, de accesoires en het spel wat erbij zat voor ¤ 50,00 verkocht. Nu twee weken geleden de prijs verlaagd was, heb ik één simpel e-mailtje de deur uitgedaan dat ik erg tevreden was over het product, maar het jammer vond dat de PS3 ¤ 50,00 gezakken was. Ter compesatie een waardebon van ¤ 50,00 gehad! Erg tevreden PS3 320GB voor ¤ 199,00.Daarbij het ik mijn oude gerapareerde PS3 80GB ook nog met de garantiebon voor ¤ 200,00 weten te verkopen.
Ik had een half jaar geleden ook m'n PS3 80GB verkocht voor ¤200. Toen voor ¤249 een nieuwe Slim 160GB + Gran Turismo 5 gekocht.
E-Plaza, Singstar.
Overigens staat er nog steeds een PS3 320GB Singstar 100 Pack te koop voor ¤ 249,00. Als je geluk hebt (ik heb de singstar set gewoon voor ¤ 55,00 te koop gezet, voor ¤ 50,00 opgehaald) moet dit nog wel lukken. Alleen een gek vinden die de set koopt (genoeg ouders met jonge kinderen die 's avonds op Marktplaats dit kopen). al zou het je voor ¤ 20,00 lukken, heb je nog een PS3 320GB voor ¤ 230,00 (dit kost de PS3 160GB).
Overigens staat er nog steeds een PS3 320GB Singstar 100 Pack te koop voor ¤ 249,00. Als je geluk hebt (ik heb de singstar set gewoon voor ¤ 55,00 te koop gezet, voor ¤ 50,00 opgehaald) moet dit nog wel lukken. Alleen een gek vinden die de set koopt (genoeg ouders met jonge kinderen die 's avonds op Marktplaats dit kopen). al zou het je voor ¤ 20,00 lukken, heb je nog een PS3 320GB voor ¤ 230,00 (dit kost de PS3 160GB).
Jumpman wijzigde deze reactie 01-09-2011 22:23 (14%)
Reacties: 276
Reg. datum: 16-05-2011
Reg. datum: 16-05-2011
Singstar te koop gezet? Eeuwige zonde!quote:Jumpman schreef op donderdag 01 september 2011 @ 22:21:
E-Plaza, Singstar.
Afgelopen maandag nog samen met vriendin een aantal uurtjes besteed aan deze game. Toevallig ook de enige game (naast Buzz!) die ze leuk vind om te spelen. Sterker nog de enige games waar ze uberhaupt voor te porren is...
Kreeg net een mail met de boodschap erin dat ik ben uitgenodigd voor de Assasins Creed Relevations Beta, iets met Uplay enzo, morgen maar eens checken dan.
Kreeg er inderdaad ook net een in de mail. Als ik het goed begrijp is hij helaas puur voor het multiplayer gedeelte, welke ik in brotherhood ook nog nooit heb aangeraaktquote:Fatal Mind schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:15:
Kreeg net een mail met de boodschap erin dat ik ben uitgenodigd voor de Assasins Creed Relevations Beta, iets met Uplay enzo, morgen maar eens checken dan.
Ook net gehad... Zijn er ook mensen die m niet hebben gehad 
Ga toch wel ffies kijken, kost me verder niks, online is idd wel weer jammer want het is inderdaad gewoon niet boeiend.
Ik heb mijn PS3 niet om met mijn vriendin te gamen. ;-) Mijn PS3 is voor (in de schaarse tijd die ik ervoor heb): FIFA, BF, COD en Uncharted, en nog wat andere toppers.quote:Stefandepefan schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 10:35:
[...]
Singstar te koop gezet? Eeuwige zonde!![]()
Afgelopen maandag nog samen met vriendin een aantal uurtjes besteed aan deze game. Toevallig ook de enige game (naast Buzz!) die ze leuk vind om te spelen. Sterker nog de enige games waar ze uberhaupt voor te porren is...
Reacties: 407
Reg. datum: 29-12-2008
Reg. datum: 29-12-2008
Ja, ikke niet. Ik heb verder ook alleen assassins creed 1 gespeeld en vond het niet echt mijn soort spel.quote:Monda schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 12:08:
Ook net gehad... Zijn er ook mensen die m niet hebben gehad
Thanks voor de tip! Dan toch maar weer (vorige 120gb half jaar geleden verkocht voor 250 euro) een PS3 gekocht speciaal om straks Fifa online te kunnen spelen. Ik was eigenlijk aan het wachten op een 360 aanbieding maar dat duurde te lang en als ik voor iets meer dan 200 euro een 320GB PS3 heb (ga singstar ook proberen te verkopen iig) ben ik ook tevreden aangezien ik hem dan als ik geld nodig heb voor weinig verlies weer kan verkopen. Nu maar hopen dat het niet zo'n puinhoop gaat zijn als dat Fifa 11 in het begin was...quote:Jumpman schreef op donderdag 01 september 2011 @ 22:21:
E-Plaza, Singstar.
Xbox Live: Spuit11 - PSN: Kluutmaran
Ik vind de MP van Brotherhood nog best leuk bedacht, en heb hem ook wel een paar uurtjes gespeeld. Best een inventieve manier op een 3rd person MP in in te richten.quote:Bad_Boy schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:21:
[...]
Kreeg er inderdaad ook net een in de mail. Als ik het goed begrijp is hij helaas puur voor het multiplayer gedeelte, welke ik in brotherhood ook nog nooit heb aangeraakt
En ja, ook hier een beta-key voor Revelations
Flickr PSN ID= cheironnl
En wederom dominantie voor de PS3 in Nederland:
1 DEUS EX/HUMAN REVOLUTION (PS3) SQUARE ENIX
2 DEUS EX/HUMAN REVOLUTION (XBOX 360) SQUARE ENIX
3 DEUS EX/HUMAN REVOLUTION (PC) SQUARE ENIX
4 DRIVER/SAN FRANCISCO (PS3) UBISOFT
5 CALL OF DUTY/BLACK OPS (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
6 NEW SUPER MARIO BROS (Wii) NINTENDO
8 DRIVER/SAN FRANCISCO (XBOX 360) UBISOFT
9 WII PLAY MOTION (Wii) NINTENDO
10 WII PARTY (Wii) NINTENDO
PS3 only lijst:
1 DEUS EX/HUMAN REVOLUTION SQUARE ENIX

2 DRIVER/SAN FRANCISCO UBISOFT

3 CALL OF DUTY/BLACK OPS ACTIVISION BLIZZARD

4 GRAN TURISMO 5 SONY

5 SNIPER/GHOST WARRIOR EASY INTERACTIVE

6 L.A. NOIRE TAKE - TWO INTERACTIVE

8 DIRT 3 CODEMASTERS

9 INFAMOUS 2 SONY

10 MORTAL KOMBAT WBIE

1 DEUS EX/HUMAN REVOLUTION (PS3) SQUARE ENIX
2 DEUS EX/HUMAN REVOLUTION (XBOX 360) SQUARE ENIX
3 DEUS EX/HUMAN REVOLUTION (PC) SQUARE ENIX
4 DRIVER/SAN FRANCISCO (PS3) UBISOFT
5 CALL OF DUTY/BLACK OPS (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
6 NEW SUPER MARIO BROS (Wii) NINTENDO
8 DRIVER/SAN FRANCISCO (XBOX 360) UBISOFT
9 WII PLAY MOTION (Wii) NINTENDO
10 WII PARTY (Wii) NINTENDO
PS3 only lijst:
1 DEUS EX/HUMAN REVOLUTION SQUARE ENIX

2 DRIVER/SAN FRANCISCO UBISOFT

3 CALL OF DUTY/BLACK OPS ACTIVISION BLIZZARD

4 GRAN TURISMO 5 SONY

5 SNIPER/GHOST WARRIOR EASY INTERACTIVE

6 L.A. NOIRE TAKE - TWO INTERACTIVE

8 DIRT 3 CODEMASTERS

9 INFAMOUS 2 SONY

10 MORTAL KOMBAT WBIE

Reacties: 580
Reg. datum: 29-12-2006
Reg. datum: 29-12-2006
Mocht er iemand nog een code voor AC:R over hebben. Ik hou me aanbevolen. Speelde de vorigen op de xbox en dan krijg je dus geen Uplay code.
Reacties: 536
Ik heb gister even die beta van AC:R gedaan, maar soms snapte ik er echt de ballen van.
Die deathmaches... dan heb je een achtervolger en een target.
Die targetmeter werkt soms echt niet. Dan loopt je target naast je, en staat ie niet voluit. Daarnaast hoor ik geen gefluister van de persoon die mij moet vermoorden. Van de week nog maar eens proberen. Tis wel aardig, maar ik ben meer van de singleplayer games.
Die deathmaches... dan heb je een achtervolger en een target.
Die targetmeter werkt soms echt niet. Dan loopt je target naast je, en staat ie niet voluit. Daarnaast hoor ik geen gefluister van de persoon die mij moet vermoorden. Van de week nog maar eens proberen. Tis wel aardig, maar ik ben meer van de singleplayer games.
Sony heeft sinds 2009 een patent op een Wii-u achtige technologie;

bron1: http://www.neogaf.com/for...=30677353&postcount=1
bron2: http://www.freepatentsonline.com/EP2359915A1.pdf

bron1: http://www.neogaf.com/for...=30677353&postcount=1
bron2: http://www.freepatentsonline.com/EP2359915A1.pdf
Is dat niet gewoon de samenwerking tussen de ps3 en de psp/ngp? Op zich wel vergelijkbaar met wat de wii u nu doet, maar sony heeft er bijna niets mee gedaan. Ik weet nog dat ze bij de 1e formule 1-game voor de ps3 de psp als achteruitkijkspiegel wilden gebruiken, maar dat hebben ze uiteindelijk geschrapt.
Anyway, aanklagen dus!
Anyway, aanklagen dus!
-RazieL- wijzigde deze reactie 05-09-2011 19:43 (4%)
Het plaatje is er slechts één van de velen, maar zoals het staat afgebeeld zou het met de PS3 en PS Vita moeten werken.quote:-RazieL- schreef op maandag 05 september 2011 @ 19:42:
Is dat niet gewoon de samenwerking tussen de ps3 en de psp/ngp? Op zich wel vergelijkbaar met wat de wii u nu doet, maar sony heeft er bijna niets mee gedaan. Ik weet nog dat ze bij de 1e formule 1-game voor de ps3 de psp als achteruitkijkspiegel wilden gebruiken, maar dat hebben ze uiteindelijk geschrapt.
Anyway, aanklagen dus!
In de lente van 2012 komt de game Closure uit;
OPSLAGHOND wijzigde deze reactie 06-09-2011 00:51 (8%)
Zag het nog niet in het vorige (en dit) topic staan, maar: de NOS app is bij mij weer verschenen in het menu. Helaas geen verbeterde versie, maar toch fijn dat hij er weer is.
Flickr PSN ID= cheironnl
Werkte het lagvrij? Ik heb het gespeeld op de 360 en daar was het goed te doen, behalve dan de teammates...quote:cheiron schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 00:30:
[...]
Ik vind de MP van Brotherhood nog best leuk bedacht, en heb hem ook wel een paar uurtjes gespeeld. Best een inventieve manier op een 3rd person MP in in te richten.
En ja, ook hier een beta-key voor Revelations
'Gaude et aude'
1 keer geprobeerd, en toen kon de game in 1 minuten geen connectie maken. Daarna nog niet meer gekeken.quote:Cum Grano Salis schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 15:21:
[...]
Werkte het lagvrij? Ik heb het gespeeld op de 360 en daar was het goed te doen, behalve dan de teammates...
Flickr PSN ID= cheironnl
Reacties: 1.806
Reg. datum: 24-01-2004
Reg. datum: 24-01-2004
Vind mijn witte PS3 Slim en een 60GB Launch model eerst wel limited genoegquote:bigdaddie schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 18:17:
Ook leuk; limited edition "Gouden" PS3
"Gouden PS3"
Helaas momenteel wat problemen met mijn PS3 Slim(zit in China en mijn launch model staat nog thuis), hardeschijf kapot dus bijna alles kwijt, niet echt erg omdat ik meestal op mijn 60GB speel thuis en de nieuwste games die ik op de Slim speelde deden auto save naar de "Cloud"(PS+). Helaas de voornaamste game die ik speel op de Slim(GT5) niet geautosaved naar de cloud en dus 80 uur aan gameplay pleite
Gelukkig heb ik hem voor 7 euro weten te repareren met een nieuwe HDD van 160GB en nu lijkt ie het weer perfect te doen. Morgen eerst maar eens God of War Collection Vol. 2 bestellen. GT5 ga ik in ieder geval niet meer spelen zonder mijn save game
Reacties: 2.085
Reg. datum: 21-04-2000
Zojuist ps3 wireless headset bestel bij planetaxel.com.
Was in totaal 78euro kwijt.
http://www.planetaxel.com/productDetails/711719807704
Enige andere winkel waar ik hem tegen kwam was bij amazon.com en daar was hij ongeveer 100euro inclusief shipping en handling.
Enige andere winkel waar ik hem tegen kwam was bij amazon.com en daar was hij ongeveer 100euro inclusief shipping en handling.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/sinned79-1833/hero/3185649
Heeft er iemand een mening over de nieuwste ps3-slim batch (cech-30xx) t.a.v. het geluid van de fan? Deze is veel kleiner en als dit niet gecompenseerd is door relatief minder omwentelingen kan het geluid als irritant worden ervaren. Ik heb op dit moment nog de stille 80GB 65/65nm.
Ik geef mijn ps3 niet lang meer, hij begint raar te doen. De vraag is dus of ik qua geluid van de fan beter de ene laatste batch kan halen (cech-25x) of gewoon de nieuwste.
Altijd interessant die hardware/opbouw wijzigingen in de verschillende batches.
Ik geef mijn ps3 niet lang meer, hij begint raar te doen. De vraag is dus of ik qua geluid van de fan beter de ene laatste batch kan halen (cech-25x) of gewoon de nieuwste.
Altijd interessant die hardware/opbouw wijzigingen in de verschillende batches.
Reacties: 58
Reg. datum: 22-03-2009
Reg. datum: 22-03-2009
Nice ik zit al een tijdje te wachten op deze headset. Laat even weten hoe de kwaliteit is.quote:Sinned123 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 19:09:
Mocht ik nog een pc monitor nodig hebben dan weet ik wel welke ik graag zou willen:
Volgens mij best wel een mooi ding:quote:Sinned123 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 19:09:
officieel reclame filmpje
UNBOXING
In mij ogen zijn de voordelen:
- Draadloos
- On screen status display
- Ingebouwde voice
- Oplaadbaar door USB
- Licht en comfortabel
nadelen:
- 7 uur spelen op één charge, is dat te weinig? Ik denk van niet maar ik kan me voorstellen dat als je hem vergeet op te laden tussendoor je zonder geluid gaat zitten tijdens een lan.
- Kan niks bedenken.
Reacties: 1.825
Reg. datum: 23-09-2009
Beter de volgende keer ff op Budgetgaming.nl kijken. Je hebt nu zwaar teveel betaald. Ik heb geloof ik 2 maanden geleden de headset aangeschaft voor 24 euro, inclusief verzendkosten. Ja ik moest wel een weekje wachten, of 2, maar voor die prijs is dat het wel waard. 74 euro is IMHO zwáár teveel, daar kon je er bijna 3 van kopen. Of 50 euro overhouden en binnenkort MW3 of BF3 erbij halen.
Dit is wel een andere headset dan het 'oudje' hè.quote:The Great HooD schreef op woensdag 07 september 2011 @ 10:44:
Beter de volgende keer ff op Budgetgaming.nl kijken. Je hebt nu zwaar teveel betaald. Ik heb geloof ik 2 maanden geleden de headset aangeschaft voor 24 euro, inclusief verzendkosten. Ja ik moest wel een weekje wachten, of 2, maar voor die prijs is dat het wel waard. 74 euro is IMHO zwáár teveel, daar kon je er bijna 3 van kopen. Of 50 euro overhouden en binnenkort MW3 of BF3 erbij halen.
link
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister
In de post boven jou word notabene uitgelegd wat het precies is.quote:The Great HooD schreef op woensdag 07 september 2011 @ 10:44:
Ik ga natuurlijk geen 75euro betalen voor een bluetooth oortje.
Ik ben benieuwd naar de ervaringenquote:Sinned123 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 10:58:
[...]
In de post boven jou word notabene uitgelegd wat het precies is.
Ik ga natuurlijk geen 75euro betalen voor een bluetooth oortje.
Veel beter dan die gare oortjes
Ik word oudquote:The Great HooD schreef op woensdag 07 september 2011 @ 10:44:
Erg handig ding idd, ik heb wel een mooie surround set, maar als mn vriendin ligt te slapen is dat niet altijd ideaal
, ik denk dat ik hem ook wel ga aanschaffen.
* PSN=Chef_NL** *
Ziet er wel nice uit ja.Ik vraag me alleen wel af of je niet meer last hebt van de shutter bril, waarvan de glazen nu tegelijk dichtgaan. En games moeten de fullscreen 2 player functie natuurlijk ook wel ondersteunen, anders zit je gewoon naar een uitgerekt splitscreen beeld te kijken, zoals nu ook mogelijk is met de passive3D schermen van LG, Toshiba en Philips. Op die tv's kan je ook splitscreen 'oprekken' naar een apart scherm voor beide spelers door gebruik te maken van een polarised brilletje met alleen linker glazen of rechter glazen.quote:swopdark schreef op woensdag 07 september 2011 @ 08:20:
Mocht ik nog een pc monitor nodig hebben dan weet ik wel welke ik graag zou willen:
[video]
Hieronder wordt het nog even uitgelegd:
YouTube: Tips with passive 3d lg cinema 3d tv - YouTube
PSN/Live: Rivioz
Reacties: 1.825
Sorry niet goed gelezen. Vond het ook al zo onwaarschijnlijk maar goed.quote:Kooj1980 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 10:47:
[...]
Dit is wel een andere headset dan het 'oudje' hè.
link
Prachtig nieuw ding natuurlijk die nieuwe headset. Misschien dat hij er bij mij ook wel inkomt.
Morgenavond vanaf 18:00 uur tot 00:00 uur onderhoud aan PSN.
Dus niet uitzetten als je s'avonds gamen wil.
Zit te twijfelen over die headset, had hem bijna besteld maar bedacht me dat een alles-in-1 oplossing beter is met bijvoorbeeld goede pc-ondersteuning. Is nu nog onduidelijk of het geluid wel mooi is met huidige drivers via pc-usb. Anders is het echt alleen voor het gamen en zit ik met hetzelfde gedoe bij een film/serie als m'n vriendin iets wil leren. Heb nu een bedrade Sennheiser (590) die open is (meer geluid dus) en met draad die wel irriteert. Zal zelfde geluidskwaliteit wel niet halen, maar zolang het pc-gebruik onzeker is hou ik het wel bij m'n Sennheiser.
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." [ Taxi Driver ] - PSN iD: Megalomaan
Volgens playstation.com is het slechts van 18:00 tot 20:00quote:OPSLAGHOND schreef op woensdag 07 september 2011 @ 16:21:
http://nl.playstation.com...ork-donderdag-08-09-2011/
Reacties: 174
Ben bang dat mijn ps3 stuk is, telkens valt de stroom uit, meestal na ongeveer een half uurtje spelen, soms sneller. Nu gaat hij zelfs niet meer aan. Ik heb meerdere stopcontacten geprobeerd...
Even een vraag mbt PSN. Ik wil een PSN account aanmaken zonder dat ik een PS3 heb (komt binnenkort). Maar de site om aan te melden doet het al dagen niet.
Hebben jullie enig idee of kan het aanmelden alleen via de PS3 zelf?
Hebben jullie enig idee of kan het aanmelden alleen via de PS3 zelf?
~Darkness cannot drive out darkness; only light can do that. Hate cannot drive out hate; only love can do that.~ Martin Luther King, Jr.
weet je ook hoe het zit met importkosten etc? ik wilde hem namelijk ook bestellen maar wanneer hier nog btw bij komt dan zit je denk ik al aan de nederlandse prijs en heb je het moeilijker met garantie. Ik wil wel graag jou ervaring horen want ik wil hem graag hebben (of ik moet maar hopen dat sony hem even snel in europa lanceert.)quote:Sinned123 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 19:09:
Steam PSN: res1ght SC2: NaZGaL.207
Beiden prijzen zijn inclusief eventueel bijkomende kosten.
Zowel planetaxel als amazon bieden een service aan waarmee je alle bijkomende kosten kan afkopen.
Planetaxel lijkt een vast bedrag van ongeveer 3,50 te vragen en bij amazon is dat afhankelijk van de waarde van het te kopen item.
Het grote verschil zit hem in de shipping kosten, waar planetaxel 2euro vraagt, vraag amazon 31dollar.
Je zou ook kunnen wachten op een release op amazon.co.uk, dan heb je met geen enkele extra kostenpost te maken en zelfs verzending is gratis.
Zowel planetaxel als amazon bieden een service aan waarmee je alle bijkomende kosten kan afkopen.
Planetaxel lijkt een vast bedrag van ongeveer 3,50 te vragen en bij amazon is dat afhankelijk van de waarde van het te kopen item.
Het grote verschil zit hem in de shipping kosten, waar planetaxel 2euro vraagt, vraag amazon 31dollar.
Je zou ook kunnen wachten op een release op amazon.co.uk, dan heb je met geen enkele extra kostenpost te maken en zelfs verzending is gratis.
Sinned123 wijzigde deze reactie 08-09-2011 10:59 (15%)
Inmiddels is het duidelijk dat je gewoon kunt gamen tijdens het onderhoud vanavond en daarvoor zelfs niet vóór 18:00 hoeft in te loggen.quote:OPSLAGHOND schreef op woensdag 07 september 2011 @ 16:21:
ik hoop het voor jequote:
gelukkig maar, ga straks R3 halen en ik zou graag de co-op uitproberen!quote:CaptainCharisma schreef op donderdag 08 september 2011 @ 11:56:
[...]
Inmiddels is het duidelijk dat je gewoon kunt gamen tijdens het onderhoud vanavond en daarvoor zelfs niet vóór 18:00 hoeft in te loggen.
Svennie wijzigde deze reactie 08-09-2011 13:56 (19%)
Laat even weten wat je van R3 vindtquote:Svennie schreef op donderdag 08 september 2011 @ 13:55:
[...]
ik hoop het voor je![]()
[...]
gelukkig maar, ga straks R3 halen en ik zou graag de co-op uitproberen!
klik --> [PS3] Resistance 3quote:Bellerophon schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:21:
[...]
Laat even weten wat je van R3 vindtBen benieuwd!
ik heb gisteren niet lang kunnen spelen helaas, ben net verhuisd en had mijn controller oplaad station aangesloten met een kabel waardoor de controllers niet opladen (wist niet eens dat het kon, kabel zal wel niet volledig bedraad zijn?), dus 2 lege controllers. Daarnaast woon ik nog geen 10 km van de aardbeving dus dat kostte ook nog tijd.quote:Bellerophon schreef op donderdag 08 september 2011 @ 14:21:
[...]
Laat even weten wat je van R3 vindtBen benieuwd!
Wat ik er van gezien heb ziet er goed uit, ik heb de eerste 2 chapters gespeeld. Ik speel op normal en rennen als een blinde kip gaat niet lang goed gelukkig, het spel ziet er goed uit, echt de Resistance stijl dus lekker grauw. Het verhaal lijkt goed maar ik heb nog te kort gespeeld om een goede indruk te krijgen. Wel heb ik me prima vermaakt, ik ga snel in het R3 topic kijken.
Ik ben namelijk vooral benieuwd hoe dit spel zich meet met spellen zoals Killzone 3 en Battlefield 3, ja ik weet het... appels en peren met elkaar vergelijken. Maar ik scheer even ruksichloos alle shooters nu over één kamquote:Svennie schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 08:07:
[...]
ik heb gisteren niet lang kunnen spelen helaas, ben net verhuisd en had mijn controller oplaad station aangesloten met een kabel waardoor de controllers niet opladen (wist niet eens dat het kon, kabel zal wel niet volledig bedraad zijn?), dus 2 lege controllers. Daarnaast woon ik nog geen 10 km van de aardbeving dus dat kostte ook nog tijd.
Wat ik er van gezien heb ziet er goed uit, ik heb de eerste 2 chapters gespeeld. Ik speel op normal en rennen als een blinde kip gaat niet lang goed gelukkig, het spel ziet er goed uit, echt de Resistance stijl dus lekker grauw. Het verhaal lijkt goed maar ik heb nog te kort gespeeld om een goede indruk te krijgen. Wel heb ik me prima vermaakt, ik ga snel in het R3 topic kijken.
Pagina: 1 2 3 ... 31 volgende laatste