Reg. datum: 06 oktober 2005
Reg. datum: 06 oktober 2005
Wegens de blijvende problematische gebeurtenissen in dit topic (niet enkel dit gedeelte) heb ik dan toch maar een topic report gemaakt. Misschien ben ik dus maar een nVidia fanboy (nochtans koop ik evenveel of tegenwoordig zelf meer AMD hardware aan -__-) maar uiteindelijk beleef ik toch niet veel goeds meer in dit topic en haal ik toch al mijn info tegenwoordig op andere plaatsten (en ik hoop tenzeerste dat andere forum leden die geïnteresseerd zijn dit ook doen)
Nu voor iedereen die wilt --> Er is dringend nood aan een nieuwe TS/Deel met nieuwe content erin, hoewel ik ten zeerste zou aanraden om dit op een ander fora te beginnen waar er wel fatsoenlijke moderatie is
Het liefst zou ik hebben dat dit zonder mijn input zou gebeuren (moet ik me niet meer zo neutraal/berustend reageren)
Ik vind deze wel mooi om mijn tekst af te ronden
Nu voor iedereen die wilt --> Er is dringend nood aan een nieuwe TS/Deel met nieuwe content erin, hoewel ik ten zeerste zou aanraden om dit op een ander fora te beginnen waar er wel fatsoenlijke moderatie is
Het liefst zou ik hebben dat dit zonder mijn input zou gebeuren (moet ik me niet meer zo neutraal/berustend reageren)
Ik vind deze wel mooi om mijn tekst af te ronden
quote:Maakt vrij weinig uit wat ik zeg. Als het iets positief is wordt het waarschijnlijk sarcastisch opgevat en als ik negatief ben dan zeggen ze weer 'zie je wel, hij is anti-AMD/nVidia fanboy'. Don't hate the player, hate the game.
lightdestroyer wijzigde dit bericht 24-02-2012 20:33 (98%)