Reg. datum: 22 november 2000
TF2 GoT server 93.190.140.205:27015 Tradeforum http://www.teamfortress.be/forum/
Forum » Spielerij » Shooters » [Multi] Team Fortress 2, deel 17
Server is up to datequote:Source Engine Changes (CS:S, DoD:S, TF2, HL2:DM)
Added a check to prevent kicking Replay and SourceTV clients from servers
Team Fortress 2
Added new items for upcoming promotions
Fixed a case where health overheal wasn't being applied when multiple healers were involved
Fixed the new Gravelpit backgrounds using the wrong filename
Updated the Mask of the Shaman
Updated the localization files
CapTVK wijzigde dit bericht 04-08-2011 09:50 (62%)
TF2 GoT server 93.190.140.205:27015 Tradeforum http://www.teamfortress.be/forum/
Ik heb een vader met een enkele savegame van 500+ uur die het met je oneens is.quote:Pykow schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 09:41:
[...]
ik heb alleen brink van de promo items
de rocketlauncher is ook te craften
skyrim heb ik nog nooit gespeeld.
fallout is saai.
Rage heb ik ook nog niet gespeeld.
kKaltUu wijzigde dit bericht 04-08-2011 10:16 (16%)
Lees je post nog een keer en zet de zin: "DAT DIT KAN IN NEDERLAND, WILDERS DOE ER WAT AAN" hierachter, en kijk hoe dit klinkt.
Zou wel sterk zijn als je Skyrim al hebt gespeeld, die komt namelijk pas op 11-11-2011 uitquote:Pykow schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 09:41:
[...]
ik heb alleen brink van de promo items
fallout is saai.
lol, 50 euro betalen voor promo items op TF2!quote:Pykow schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 09:41:
[...]ik heb alleen brink van de promo items
fallout is saai.
"If God had wanted you to live, he would not have created me!" - The Soldier
FAAA: Front Anti-Auto-Analogieën
uit het hoofd 57000 tot en met 57050. Zowel tcp als udp.quote:frickY schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 08:59:
Dat betrof "UDP Flood Detection", maar is een probleem met het nieuwe Ubee-modem van Ziggo.
Welke poorten heb je geforward?
Dell Studio 1555 | p8600 | 320GB + 80GB Postvile | 1080p | 4 jaar garantie | backlit tobo @ 20-9-2009
Ik weet nier waar je geraakt bent, maar ik vond New Vegas in het algemeen beter dan Fallout 3.quote:MrAngry schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 10:54:
Ik vond fall-out 3 echt super geweldig, maar new vegas kon me vanaf de eerste seconde niet boeien. Ben gelijk gestopt bij de eerste keer sterven. Wordt het later beter?
Hmm ik weet het niet zeker maar ik denk dat je deze nog krijgt als je L4D2 koopt?quote:UTADDICT schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 12:37:
Demopan lijkt me hilarisch, maar aan zo'n koekepan komen is bijna onmogelijk geworden?
GAMEKINGZ wijzigde dit bericht 04-08-2011 12:58 (15%)
Add me on Steam
Ik verkoop : -
Ik vind Hydro ook leukquote:Accident schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 17:45:
Goed idee, ben ook 1 van de weinigen die Hydro leuk vind volgens mij
Phyxion.net | Driver Sweeper, NZBGrab en Checksum Verify. Zeggen deze applicaties je niks? Neem dan eens een kijkje op mijn website! | 'You look like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May |
de Classic rocketlauncher moeten ze ook nog aanpassenquote:Pimorez schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 13:06:
Ja, je krijg nog steeds de Ellis' Cap en de Demopan als je L4D2 koopt.
Ik vind die Pip-Boy er maar lelijk uitzien
Hydro is meestal een stalemate. het is een leuke speltype, maar de map is echt rot te spelen.quote:Phyxion schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 14:39:
[...]
Ik vind Hydro ook leuk
Gisteren na een lange tijd weer eens gespeeld, ik was redelijk verbaast over de moderne rocketlauncher, ik vind die echt totaal niet in de stijl van TF2 passen
Pykow wijzigde dit bericht 04-08-2011 15:24 (23%)
Vroeger was Hydro nooit een stalemate, toen had je nog medics met gewone ubers. Maar goed, dan hebben we het wel over de tijd dat er nog geen custom maps waren. Toen was Hydro toch wel m'n favoriete map. Wat bij veel spelers irritatie oproept is dat de laatste stage eigenlijk niet bedoeld is om effectief te kunnen verdedigen. De eerste ronde is iedereen te bang om aan te vallen, maar als je daarna verliest ben je ook echt de sjaak.quote:Pykow schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 15:23:
Hydro is meestal een stalemate. het is een leuke speltype, maar de map is echt rot te spelen.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!"
quote:Relis schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 20:53:
Kees wie is dat in die spray van jou de hele tijd?
quote:Dreanor schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 21:46:
Denk je dat je nu nog mensen ingame ziet, iedereen zit op dit forum nu ...
Anyways, ben benieuwd wie dit is, ze is niet gephotoshopped om super beroemd te zijn maar net te knap om je buurmeisje te zijn. ^^
Ik had geen idee wie het was man, gewoon een pretty face die graag op de foto staat.quote:
van mij mag het ook wel wat omhoog geschroeft worden. meer dan 11 uur per week.quote:Kees Klaassen schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 19:14:
Heb me net ingelezen over de itemdrop mechanics. Jammer dat er 11 uur limiet op zit, snap dat hele idling abuse wel maar voor mensen die net wat langer willen spelen wtf @ Valve.
[...]
[...]
[...]
Ik had geen idee wie het was man, gewoon een pretty face die graag op de foto staat.
Blijkbaar heet ze Jessie Dreamchaser, thanks doopsuiker.
http://www.mediafire.com/?5m9jxg0510hbrwm
Pykow wijzigde dit bericht 04-08-2011 21:13 (9%)
Het is niet zo dat je alleen maar drops krijgt binnen die 11 uur, maar binnen die tijd maak je de meeste kans.quote:Kees Klaassen schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 19:14:
Heb me net ingelezen over de itemdrop mechanics. Jammer dat er 11 uur limiet op zit, snap dat hele idling abuse wel maar voor mensen die net wat langer willen spelen wtf @ Valve.
Raar, ik heb team fortress classic recent gekocht maar ik heb de classic rocket launcher niet gekregen.quote:Pykow schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 09:17:
TF2 heeft nieuwe items. een classic rocket launcher van Team Fortress Classic
en 3 promo items
armband voor engineer (fallout)
duivel hat voor heavy (skyrim)
een grote hat van brink ( nieuwe brink DLC die tot 3 augustus gratis was, BTW snel zijn hij is nog gratis vandaag)
Die RL krijg je als je Quake4 koopt.quote:Simon Verhoeven schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 06:49:
[...]
Raar, ik heb team fortress classic recent gekocht maar ik heb de classic rocket launcher niet gekregen.
heb net even me 2nd account aangezet om te idlen, hopelijk krijg ik wat leuke items.quote:Terminal13 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 21:17:
[...]
Het is niet zo dat je alleen maar drops krijgt binnen die 11 uur, maar binnen die tijd maak je de meeste kans.
Al je na 11 uur speeltijd nog niet de cap hebt gehaald (wat waarschijnlijk op 12 items per week ligt) dan maak je nog steeds kans op een drop, maar is de kans zeer klein.
PS m'n drop cap is weer gerest, dus ik krijg weer items
Specs - Steam - TF2 Backpack
De rocket komt wel vanuit het wapen?quote:Pykow schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 09:07:
[...]Het is jammer dat The Classic alleen een skin is en dat de rocket niet vanuit het wapen komt.
CapTVK wijzigde dit bericht 05-08-2011 10:19 (11%)
Wanneer je het wapen hebt gekregen zoals het hoort (als promo item) wel: YouTube: TF2 - Original (Rocket Launcher) - YouTubequote:
ja ik had hem getest via itemtest en ik las gisteren ook op de wiki page dat het wapen verkeerd uit het wapen kwam, blijkt nu opgelost te zijn.quote:Terminal13 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 10:18:
[...]
Wanneer je het wapen hebt gekregen zoals het hoort (als promo item) wel: YouTube: TF2 - Original (Rocket Launcher) - YouTube
Wanneer je het als test gebruikt (met itemtest of cheats) niet: YouTube: TF2 - The "Original" rocket launcher for Soldier (Quake 4 Promotional Item) - YouTube
Liberty launcher + buffbanner is een goede alternatiefquote:UTADDICT schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 10:36:
Gisteren eindelijk Direct Hit (rocket launcher) en een zwaard gedropt gekregen. Aangezien ik vrijwel alleen maar Soldier speel, wachtte ik al een tijdje op iets leuks om de standaard launcher mee te vervangen.
Pykow wijzigde dit bericht 05-08-2011 11:18 (20%)
Vraagje daarover. Ik heb een steam account over en daarop kan ik natuurlijk ook F2P-idlen. Maar... ik moet hem premium maken om te kunnen traden natuurlijk. Moet ik dan een andere manier van betalen gebruiken voor die ene keer? En hoe snel heeft Valve het door als één account alleen maar items doorsluist naar een ander?quote:Pykow schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 09:07:
[...]heb net even me 2nd account aangezet om te idlen, hopelijk krijg ik wat leuke items.
GoT TF2 server: 93.190.140.205:27015
Als je bijvoorbeeld een key koopt (of iets goedkopers) dan wordt je 2de account ook een betaald account.quote:LUH-3417 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 12:11:
[...]
Vraagje daarover. Ik heb een steam account over en daarop kan ik natuurlijk ook F2P-idlen. Maar... ik moet hem premium maken om te kunnen traden natuurlijk. Moet ik dan een andere manier van betalen gebruiken voor die ene keer? En hoe snel heeft Valve het door als één account alleen maar items doorsluist naar een ander?
je moet het heel anders doen !!.quote:LUH-3417 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 13:30:
Probleem is dat tweede account via een alternatief betaalmiddel moet worden geactiveerd en je daarna moet hopen dat ze niet doorhebben dat je vanaf één ip items aan het verzamelen ben. Kan alleen niets op de webbernetz vinden over mensen die hier ervaring mee hebben.
Pykow wijzigde dit bericht 05-08-2011 14:02 (4%)
Ehm , geloof me dat als ze erachter komen dat hij even in 10 seconden 360+ achievements heeft gehaald dan wordt hij vast en zeker binnenkort verbannen.quote:Pykow schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 13:43:
[...]
Sterker nog de security van TF2 is zwak !!
een maat van mij gebruikte zelfs Achievement unlocker programma. binnen 10 seconde had je dan alle achievements. die gast is nog steds niet verbannen.
Wat ik dus wil aangeven. als het niemand stort dan heeft valve er ook geen moeite mee, dus je kan gerust 2 accounts aanmaken
Add me on Steam
Says who?quote:LUH-3417 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 13:30:
Probleem is dat tweede account via een alternatief betaalmiddel moet worden geactiveerd en je daarna moet hopen dat ze niet doorhebben dat je vanaf één ip items aan het verzamelen ben.
Doen ze niks mee. Ik heb vroeger ook wel eens die tool gebruikt omdat de achievements niet werkten terwijl ik ze zeker gehaald had, maar daar doen ze echt niks tegen.quote:GAMEKINGZ schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 14:03:
[...]
Ehm , geloof me dat als ze erachter komen dat hij even in 10 seconden 360+ achievements heeft gehaald dan wordt hij vast en zeker binnenkort verbannen.
Phyxion.net | Driver Sweeper, NZBGrab en Checksum Verify. Zeggen deze applicaties je niks? Neem dan eens een kijkje op mijn website! | 'You look like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May |
Maar what about de achievement servers waar je door "!givemeall" te typen alles unlockt?quote:GAMEKINGZ schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 14:03:
[...]
Ehm , geloof me dat als ze erachter komen dat hij even in 10 seconden 360+ achievements heeft gehaald dan wordt hij vast en zeker binnenkort verbannen.
Ik dacht gelezen te hebben dat je per credit card maar één account kon hebben? Ik duik wel even de FAQ in...quote:Jesh schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 14:06:
[...]
Says who?
Ik kan ook voor een minderjarig familielid een account hebben aangemaakt. Derhalve kan ik met 1 kaart betalen en het toch verantwoorden.
ik heb met iDEAL keys gekocht op mijn 2e account (zelfde bankrekening)quote:LUH-3417 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 14:10:
[...]
Ik dacht gelezen te hebben dat je per credit card maar één account kon hebben? Ik duik wel even de FAQ in...
Doen ze inderdaad niks mee, sinds kort zijn er een paar mensen op mijn xbox live die het leuk vinden om zo programma te gebruiken en hebben dus nu gigantisch veel geld en achievementscore. Dit verziekt de gameplay van TF2 en alle andere spellenquote:GAMEKINGZ schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 14:03:
[...]
Dat ligt echt niet aan TF2 hoor en het is maar wat je onder 'security' vindt vallen, ik kan me iig voorstellen dat Valve het niet boeit dat iemand aan achievements komt op een 'andere' manier. Het 'achievement unlocker programma' waar je het over hebt kan gebruikt worden voor elke Steamworks game, niet alleen TF2.quote:Pykow schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 13:43:
Sterker nog de security van TF2 is zwak !!
een maat van mij gebruikte zelfs Achievement unlocker programma. binnen 10 seconde had je dan alle achievements. die gast is nog steds niet verbannen.
Lees je post nog een keer en zet de zin: "DAT DIT KAN IN NEDERLAND, WILDERS DOE ER WAT AAN" hierachter, en kijk hoe dit klinkt.
Ja, dat zou kunnen kloppen... echter ik betaal afwisselend met iDeal en PayPal dus is niet van toepassing (en ik denk op de meerderheid van de mensen hier).quote:LUH-3417 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 14:10:
[...]
Ik dacht gelezen te hebben dat je per credit card maar één account kon hebben? Ik duik wel even de FAQ in...
Niemand had last van DF's idle programmaatje, en daar heeft Valve ook een stokje voor gestoken. Wat dat betreft gaat je motivatie niet op. Maar aangezien Valve hier gewoon geld aan gaat verdienen denk ik niet dat ze die arme DERP-3417 gaan bannen. Al zou het wel leuk zijn om z'n gezicht te zien als hij inlogd en al z'n items verdwenen blijken te zijn.quote:Pykow schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 13:43:
Wat ik dus wil aangeven. als het niemand stort dan heeft valve er ook geen moeite mee, dus je kan gerust 2 accounts aanmaken
quote:Shabbaman schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 14:20:
Al zou het wel leuk zijn om z'n gezicht te zien als hij inlogd en al z'n items verdwenen blijken te zijn.
Een vriend van mij had ook eens keer dat zijn Steam account gebanned werd omdat hij zijn credit card gebruikte op een andere, dus tenzij ze dat later nog aangepast hebben klopt het wel.quote:LUH-3417 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 14:10:
[...]
Moet je hier niet alsnog een aparte steam account voor maken en weer 5,- op zetten om premium te kunnen krijgen? Ik zie nergens de optie om geld over te zetten op andere accountsquote:Pykow schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 13:43:
[...] Wat ik dus wil aangeven. als het niemand stort dan heeft valve er ook geen moeite mee, dus je kan gerust 2 accounts aanmaken
Ik denk dat het veranderd is sinds steam wallet.quote:g0tanks schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 16:23:
[...]
Een vriend van mij had ook eens keer dat zijn Steam account gebanned werd omdat hij zijn credit card gebruikte op een andere, dus tenzij ze dat later nog aangepast hebben klopt het wel.
Pykow wijzigde dit bericht 05-08-2011 17:22 (7%)
Denk niet dat je zijn gezicht ziet, maar eerder een hoop getier enzoquote:Shabbaman schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 14:20:
[...]
Niemand had last van DF's idle programmaatje, en daar heeft Valve ook een stokje voor gestoken. Wat dat betreft gaat je motivatie niet op. Maar aangezien Valve hier gewoon geld aan gaat verdienen denk ik niet dat ze die arme DERP-3417 gaan bannen. Al zou het wel leuk zijn om z'n gezicht te zien als hij inlogd en al z'n items verdwenen blijken te zijn.
Die gaan via globalcollect, daar heeft Valve niets mee te maken.quote:Haas82 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 18:34:
Aan achievements heeft valve schijt aan, maar cheaten met 2de accounts bannen ze wel.
Dus als je 2de accounts maakt zorg dan gewoon dat ie op andere pc staat of ander inlog op je pc en gebruik niet zelfde creditcard.
Ik heb geen idee hoe ideal werkt kwa privacy?? Iemand idee hier over?
Boeboe wijzigde dit bericht 05-08-2011 18:41 (27%)
Hehe dat is vetquote:
Add me on Steam
Jesh wijzigde dit bericht 06-08-2011 11:21 (37%)
Iets te vroeg gejuichd: probleem is er nog steeds, en ik kan zo goed als niets instellen in mijn router....quote:Darkstone schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 01:33:
[...]
Er was niets te vinden over usp flood. Ik heb wel port forward ingesteld en het probleem is nu opgelost.
Ik had vroeger ook vaak dat hij bleef hangen bij 'sending client info'. Idem.
Dell Studio 1555 | p8600 | 320GB + 80GB Postvile | 1080p | 4 jaar garantie | backlit tobo @ 20-9-2009
Trotse bezitter van deze Signature! - Mijn Tweakblog.
Ik heb vroeger erg veel tijd gestoken in GTKRadiant voor de Q3 engine. In principe is deze mapmaker/editor vrijwel het zelfde in gebruik als Valves Hammer Editor. Nog weinig geprobeerd met Hammer te werken though, ik ben geheel de interesse erin verlorenquote:Teutates schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 17:03:
Een vraagje heeft iemand hier wel is een custom map gemaakt ?
En is dat moeilijk ?
Gisteren nog eentje gespeeld die heel erg vet was
Maar die miste nog de textures
Creatief zijn is een klein onderdeel van het maken van een map. Het is belangrijk dat er een goede flow in de map zit.quote:Tsunami schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 17:21:
Als je creatief bent is het niet moeilijk. Kwestie van wat Hammer tutorials volgen.
[Oo[:::|:::]oO]
Pykow wijzigde dit bericht 06-08-2011 19:02 (65%)
Koeitje, Haas en TheJVH hebben hun eigen mappen als ik het goed herriner. misschien die lui DMmen?quote:Teutates schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 17:03:
Een vraagje heeft iemand hier wel is een custom map gemaakt ?
En is dat moeilijk ?
Gisteren nog eentje gespeeld die heel erg vet was
Maar die miste nog de textures
Try: 'hud_reloadscheme'quote:Darkstone schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 23:03:
record fix; stop werkt niet.
Core i3 @3,66 | 8GB DDR3-1333 | Gigabyte H55N-USB3 | PC HD5770
Ik heb dat ook zo nu en danquote:Darkstone schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 23:03:
Ik heb nu heel vaak dat ik alt-tab, en het capture-the-flag of payload gedeelte van de UI onderin opeens weg is. Weet iemand de oplossing hiervoor?
Teutates wijzigde dit bericht 07-08-2011 00:55 (7%)
Werkt dat ook tegen de bug dat de ene helft van je HUD rood is en de andere helft blauw? Die bug zit er al zo lang in en is nog steeds niet gefixedquote:
Tuurlijk het heet niks voor niks 'hud_reloadscheme. schemaherladen van je hud. Dus alles wordt opnieuw ingesteld. dat joinen heb ik nooit last van. ben regelmatig eerste op een nieuwe map en anders moet je autojoin kiezen.quote:Phyxion schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 09:42:
[...]
Werkt dat ook tegen de bug dat de ene helft van je HUD rood is en de andere helft blauw? Die bug zit er al zo lang in en is nog steeds niet gefixedNet als de bug dat je soms geen team meer kan joinen na de map change omdat iemand anders de hele tijd net wat eerder is met het klikken op de deur en het team dan vol zit
Pykow wijzigde dit bericht 07-08-2011 10:22 (3%)
Haas_nl wijzigde dit bericht 07-08-2011 11:04 (15%)
Haas_nl wijzigde dit bericht 07-08-2011 11:11 (16%)
Dat heb ik ook best vaak, dan moet je in de console 'jointeam random' typen, dan joined hij het team waar de minste in zitten.quote:Phyxion schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 09:42:
[...]
Net als de bug dat je soms geen team meer kan joinen na de map change omdat iemand anders de hele tijd net wat eerder is met het klikken op de deur en het team dan vol zit
Core i5 2500k - Sapphire HD5850 - 8GB Ram
Gewoon op enter rammen tot je ingame bentquote:Rynji schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 11:12:
[...]
Dat heb ik ook best vaak, dan moet je in de console 'jointeam random' typen, dan joined hij het team waar de minste in zitten.
Interessantquote:Haas82 schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 11:09:
Schaamteloze zelf promotie:
http://www.gamebanana.com/maps/45675
Toch wel jammer dat de map nooit suc6 is geworden omdat hij een servers crashed... Denk dat ik hem ff ga zoeken en kijken of ik het nu wel kan fixen.
Al weet ik niet of ik zin heb om weer te gaan lobbien om je map te laten testen...
Teutates wijzigde dit bericht 07-08-2011 15:24 (12%)
Gmod hoeft niet altijd slecht te zijn, sterker nog, het is bij sommige animators een onderdeel van de workflow. Alle movement en animatie wordt eerst uitgewerkt in 3DsMax en de Source SDK, waarna via Gmod de moves kunnen worden uitgewerkt richting de definitieve video.quote:CapTVK schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 10:13:
Zou het niet zeggen als je de titel ziet maar dit is gewoon goed. Fatsoenlijke animatie ipv gmod crap, een redelijk scenario en best goede stemmen. Wat een verademing.
Intel Core i5 760 | 8GB DDR3 | P55M-UD2 | HD6850 | 4.5TB HDD's + OCZ Vertex II 60GB | Define R3 | Nexus RX-5300
Nikon D7000 met bijbehorend glas- en flitswerk
Ben ik het niet mee eens.quote:Tsunami schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 17:21:
Als je creatief bent is het niet moeilijk. Kwestie van wat Hammer tutorials volgen.
Als je windowed speelt gebeurd dit nog wel eens soms, maar veel minder vaak als in fullscreen.quote:Darkstone schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 23:03:
Ik heb nu heel vaak dat ik alt-tab, en het capture-the-flag of payload gedeelte van de UI onderin opeens weg is. Weet iemand de oplossing hiervoor?
CapTVK wijzigde dit bericht 09-08-2011 17:01 (12%)
Asskicker wijzigde dit bericht 09-08-2011 16:57 (86%)
quote:
Met deze link ¤2 credit bij Greenmangaming voor jou en mij bij je eerste aankoop van ¤2 of meer. (registreer door deze link)
CapTVK wijzigde dit bericht 10-08-2011 09:02 (5%)
PWM wijzigde dit bericht 10-08-2011 22:22 (76%)
Ja, alleen op de momenten dat ik de Buff Banner gebruik heb ik nou juist vaak een enemy de lucht in geschoten en geen rockets meer.. Dan is het dus even reloaden en hopen dat ik niet ondertussen dood ben voordat ik een airrocket kan plaatsen of die persoon heel stom aan het doen is..quote:CapTVK schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 23:04:
Zo vandaag maar eens uitgebreid met de Buff Banner lopen spelen. Je mist best wel je shotgun maar als je hem eenmaal vol hebt kan je aardig wat dmg doen. Zeker als je teammates ook in de buurt zijn.
Gisteren maar eens met de Butt Banner (batallion's backup) gespeeld, maar daar kan je ook echt niks zinnigs mee doen.quote:CapTVK schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 23:04:
Zo vandaag maar eens uitgebreid met de Buff Banner lopen spelen. Je mist best wel je shotgun maar als je hem eenmaal vol hebt kan je aardig wat dmg doen. Zeker als je teammates ook in de buurt zijn.
Heb ik ook regelmatig last van (pas sinds een paar dagen) en het maakt niet uit op welke server.quote:CapTVK schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 10:26:
Ik heb de laatste tijd trouwens last van FPS freezes. Gewoon mid game staat me scherm voor een seconde helemaal stil. Zien jullie dat ook vaker of moet ik een verse TF2 install doen?
Ik ook. Ik dacht dat dat aan kpn lag... met net_graph zie ik dat packets opeens vertragen (geen loss). Erg irritant.quote:CapTVK schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 10:26:
Ik heb de laatste tijd trouwens last van FPS freezes. Gewoon mid game staat me scherm voor een seconde helemaal stil. Zien jullie dat ook vaker of moet ik een verse TF2 install doen?
Daar heb ik een paar weken geleden ook iets over gepost en ik heb er nog steeds last van.quote:CapTVK schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 10:26:
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 23 24 25 26 last
© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden
Uitgever van: