Natuurlijk, het is uiteraard veel stoerder om te zeggen dat dekking zoeken voor watjes isquote:EnigmaNL schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 14:25:
[...]
Dat weet ik, maar dat bedoel ik ook niet. De developers riepen vaker dat Space Marines geen dekking zoeken, en veel fans van deze game ook, maar dat is complete onzin
Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6
Natuurlijk wel (niet in de MP natuurlijk), maar je snapt wat ik bedoelquote:bram1984 schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 13:38:
[...]
LOL, want dit is geen shooter op rails.
Koeitje wijzigde dit bericht 16-09-2011 16:38 (21%)
Reg. datum: 27 september 2006
Ik kan schieten in dit spel en voor 75% in dekking staan.quote:EnigmaNL schreef op donderdag 15 september 2011 @ 23:24:
Ik moet zeggen dat het idee van "Space Marines zoeken geen dekking" natuurlijk complete onzin is...
Voor een spel dat gebaseerd is op een universum ontstaan uit een tabletop strategie game klopt er niks van. Ik heb geruime tijd de tabletop gespeeld (nu min of meer even een break van genomen) maar daarin speelt dekking zoeken een belangrijke rol, zelfs voor Space Marines... In dit spel doen ze alsof Space Marines onoverwinnelijk zijn maar daar klopt juist niks van. Space Marines zoeken dekking, net als alle andere legers in het W40K universum, ze hebben het misschien niet zo hard nodig als Imperial Guard bijvoorbeeld maar het is zeker belangrijk.
Ik denk dat het ontbreken van een cover system (afgezien van het ouderwetse achter een muurtje gaan staan) gedaan is om de vergelijking met Gears of War proberen te ontwijken, wat helaas niet gelukt is omdat mensen zonder kennis van het W40K universum de game maar wat graag beschuldigen van plagiaat.
Net nog iets vreemds ontdekt. Ik heb bijvoorbeeld het hele Veteran set unlocked maar toch kan ik hem bij Armor Sets niet kiezen in de customizer. Alle losse onderdelen kan ik wel gewoon equippen... Volgens de armor challenges heb ik de helm nog niet unlocked maar ik kan hem gewoon selecteren en dragen, heel vreemd.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Gefeliciteerd! Ik ook. Maar dat is niet wat ik bedoel en als je mijn bericht gelezen hebt weet je dat ook wel, of niet dan?quote:Postius schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 20:18:
[...]
Ik kan schieten in dit spel en voor 75% in dekking staan.
I7 920 / Scythe Mugen2 / Asus Rampage III Extreme / Corsair XMS3 6GB 1600mhz / GTX 560 Ti Hawk 1024mb / CM Haf X Nvidia
Ik ben ook even lid geworden. Kom op mensen joinen, misschien kunnen we dan wel met een heel team een potje knallenquote:M4DMan schreef op woensdag 14 september 2011 @ 08:25:
[...]
Ja was erg vermakelijk idd haha! En de groep is een feit, joinen mensen![]()
Ik las ook op de Space Marine Facebook dat de Exterminatus mode er bijna aan zit te komen, kan niet lang meer duren! Dat word denk ik toch wel mn meest gespeelde mode als ie uit is
Robolokotobo wijzigde dit bericht 18-09-2011 19:33 (4%)
I7 920 / Scythe Mugen2 / Asus Rampage III Extreme / Corsair XMS3 6GB 1600mhz / GTX 560 Ti Hawk 1024mb / CM Haf X Nvidia
Ik gok de eerste week van oktober, maar pin me dr niet op vastquote:Semmy schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 20:23:
heeft iemand een idee wanneer de coop komt?
EVGA 750i FTW, E8500 @ 3,8Ghz (1,3v, 400X9,5) , EVGA GTX570, 2x2 GB Corsair Dominator CL4 @ 800, Creative X-Fi Extreme Gamer, WD Velociraptor 150GB, WD RE3 320GB, WD Caviar Black 640GB, Corsair TX850, CM690, TUX-120x
Ach tja, ik denk dat Space Marine toch meer een spel is voor de liefhebbers van de lore en tabletop. Als je er niet bekend mee bent zal je er idd niet zo gek veel van snappen. Wat ik wel een gemiste kans vind is dat ze zo weinig achtergrond info geven. In Kill Team had je een soort mini Lexicanum waar er toch wat meer info gegeven werd over de diverse characters en wezens. Zoiets hadden ze er toch wel in mogen doen, eventueel gecombineerd met wat mooie artwork of filmpjes. Gewoon van die kleine unlockables/collectibles, naast of in plaats van de servo skulls (waarvan ik het idee heb dat mensen die niet met de lore bekend zijn geen flauw idee hebben wat dat nou eigenlijk zijn).quote:Rann schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:15:
Lol.. Zojuist de review op gamez gelezen van Space Marine... Wat een rant, weer veel vergelijkingen met Gears of War, ook over de 'tickers' (bomb squigs)... Echter bestaan die toch al heel wat langer in het Warhammer universum dan GoW bestaat... #fail
Een kort introfilmpje met daarin de geschiedenis van Space Marines in een notendop zou ook wel leuk zijn want ik denk dat een hoop spelers bij het horen van "For the Emperor!" zoiets hebben van "euh, wtf
Persoonlijk vind ik het erg leuk en rondlopen in een fabriek laat je zelfs als Space Marine klein voelen
Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6
Ben zelf zo benieuwd naar de co-op!
Ik denk dat dit een bewuste keuze is zodat mensen gaan googlen en terecht komen op de gamesworkshop site en hopelijk daar dingen gaan aanschaffen als ze echt geintresseerd zijn.quote:Vrijdag schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:42:
[...]
Ach tja, ik denk dat Space Marine toch meer een spel is voor de liefhebbers van de lore en tabletop. Als je er niet bekend mee bent zal je er idd niet zo gek veel van snappen. Wat ik wel een gemiste kans vind is dat ze zo weinig achtergrond info geven. In Kill Team had je een soort mini Lexicanum waar er toch wat meer info gegeven werd over de diverse characters en wezens. Zoiets hadden ze er toch wel in mogen doen, eventueel gecombineerd met wat mooie artwork of filmpjes. Gewoon van die kleine unlockables/collectibles, naast of in plaats van de servo skulls (waarvan ik het idee heb dat mensen die niet met de lore bekend zijn geen flauw idee hebben wat dat nou eigenlijk zijn).
Een kort introfilmpje met daarin de geschiedenis van Space Marines in een notendop zou ook wel leuk zijn want ik denk dat een hoop spelers bij het horen van "For the Emperor!" zoiets hebben van "euh, wtf"
Persoonlijk vind ik het erg leuk en rondlopen in een fabriek laat je zelfs als Space Marine klein voelenKijk ook erg uit naar de co-op mode.
Ik denk dat aantal hits is gestegen sinds dow2 en Space Marine want zelfs ik ging even kijken of de animaties wel kloppen vergeleken met de miniaturen en tekeningen.
De tyranids die ik ken zagen er heel heel anders uit vergeleken met huidige generatie modellen.
Dit is de Carnifex die ik ken van vroeger: http://nwgamesupply.com/images/Carnifex.png
Dit is huidige Carnifex: http://www.games-workshop...Carnifex1Main_873x627.jpg
De oude Tyranids zagen er gladder uit vroeger ala Aliens van de film, nu hebben ze meer reliëf, draken schubben of zoiets.
Sm0k3r wijzigde dit bericht 20-09-2011 10:03 (12%)
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
heb alle DOW games inmiddels op de plank staan en uitgespeeld,en ook enorm genoted van een mod voor dark crusade (Firestorm over Kaurava).
Nu lekker aan het spacemarinen in spacemarine, favoriete chapter zijn de Imperial Fists! ik speel xbox
The Fallen Shall Be Forever Remembered as King Varian's Finest!
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Hierbij de link naar de volledige patch informatie voor PC:quote:Sm0k3r schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 09:53:
Mute all knop is te gebruiken sinds gisteravond.
Space Marine PC update
EVGA 750i FTW, E8500 @ 3,8Ghz (1,3v, 400X9,5) , EVGA GTX570, 2x2 GB Corsair Dominator CL4 @ 800, Creative X-Fi Extreme Gamer, WD Velociraptor 150GB, WD RE3 320GB, WD Caviar Black 640GB, Corsair TX850, CM690, TUX-120x
Reg. datum: 19 februari 2004
Ondanks dat "het niet dekking zoeken" / "weinig nadruk op dekking zoeken" niet helemaal rijmt met de "echte" warhammer universe...vind ik die hele ethos toch baas!
Ik heb me nooit echt verdiept in de Warhammer universe maar het blijft me toch boeien...misschien is het omdat de mensheid in de Warhammer universe nergens voor terugdeinzen, geen softe gedoe zoals je die in andere sci-fi films/settings ziet...
Op veel punten viel het me tegen...had meer verwacht. Ik heb lange tijd geen game gespeeld, begon vorige week met Space Marine, en heb hem een week later op "Hard" uitgespeeld. Het enigste "moeilijke" momente was het einde (en zelfs dat viel mee). Het gehele pad is voor je uitgestippeld, het is niet zoeken...of meerdere manieren van iets doen / uitgang vinden....nee...het is meer van A naar B en daartussen mag je de baas uitgangen (wat heel leuk was/is!).
Qua content vond ik het ook "weinig". Maar Space Marine is toch een game geworden wat leuk is en lekker wegspeelt (misschien iets te makkelijk). Ik had ook graag gezien dat er iets meer met de melee wapens werd gedaan... (upgraden, combo's,...)
De bedoeling is dat het shooter zou worden, toch heb ik het gevoel dat de Warhammer games wat meer "nadenken" verwacht (dit is meer mijn gevoel, ieder ervaart het anders). Zoals ik eerder aangaf het kunnen upgraden van je wapens. Of jezelf, armour, je battle brothers...
Ik hoop dat er ooit een game komt ala Space Hulk / Space Hulk - Vengence of the blood angels / Space Crusade.
Voor degene die nog moeten beginnen aan deze game, laat je niet teveel afleiden door het negatieve...gewoon spelen...het is een game dat lekker wegspeelt!
De mensheid waar je het over hebt is niks waard, we planten ons zo snel voort dat we met duizenden komen, de Space Marines zijn al lang geen mens meer, daarom zie je ook in het spel de mens buigen en hun lord noemen.quote:guardian-spirit schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 14:17:
Net uitgespeeld.
Ondanks dat "het niet dekking zoeken" / "weinig nadruk op dekking zoeken" niet helemaal rijmt met de "echte" warhammer universe...vind ik die hele ethos toch baas!
Ik heb me nooit echt verdiept in de Warhammer universe maar het blijft me toch boeien...misschien is het omdat de mensheid in de Warhammer universe nergens voor terugdeinzen, geen softe gedoe zoals je die in andere sci-fi films/settings ziet...
Op veel punten viel het me tegen...had meer verwacht. Ik heb lange tijd geen game gespeeld, begon vorige week met Space Marine, en heb hem een week later op "Hard" uitgespeeld. Het enigste "moeilijke" momente was het einde (en zelfs dat viel mee). Het gehele pad is voor je uitgestippeld, het is niet zoeken...of meerdere manieren van iets doen / uitgang vinden....nee...het is meer van A naar B en daartussen mag je de baas uitgangen (wat heel leuk was/is!).
Qua content vond ik het ook "weinig". Maar Space Marine is toch een game geworden wat leuk is en lekker wegspeelt (misschien iets te makkelijk). Ik had ook graag gezien dat er iets meer met de melee wapens werd gedaan... (upgraden, combo's,...)
De bedoeling is dat het shooter zou worden, toch heb ik het gevoel dat de Warhammer games wat meer "nadenken" verwacht (dit is meer mijn gevoel, ieder ervaart het anders). Zoals ik eerder aangaf het kunnen upgraden van je wapens. Of jezelf, armour, je battle brothers...
Ik hoop dat er ooit een game komt ala Space Hulk / Space Hulk - Vengence of the blood angels / Space Crusade.
Voor degene die nog moeten beginnen aan deze game, laat je niet teveel afleiden door het negatieve...gewoon spelen...het is een game dat lekker wegspeelt!
Wij zijn niks anders dan een menselijke schild.
Reg. datum: 19 februari 2004
Je hebt wel een punt.quote:Sm0k3r schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 14:50:
[...]
De mensheid waar je het over hebt is niks waard, we planten ons zo snel voort dat we met duizenden komen, de Space Marines zijn al lang geen mens meer, daarom zie je ook in het spel de mens buigen en hun lord noemen.
Wij zijn niks anders dan een menselijke schild.
Het is volgens mij denk ik zelfs veel erger, de god-emperror wordt toch in "leven" gehouden door de self-sacrifice van 1000 psykers per dag? Ik weet het niet hoor, iemand die bekend is met de Warhammer universe kan dat nog beter uitleggen. Wat ik in de Space Marines zie, is een totale eenheid dat nergens voor terugdeinst en tot in het zeer extreme loyaal aan de emperror.
(maar ze => mensheid hebben in de Warhammmer universe geen oorlog(en) onderling.... toch?)
Hoe fout die "humans" ook mogen zijn in de Warhammer universe....het blijft me fascineren ...hun hele ethos.
Maar goed, ik moet die codexen gaan lezen dan heb ik er zelf ook een beter beeld van.
in de Dawn of war games (Dark crusade en soulstorm) speelde je op een soort van kaart en vocht je ook tegen de imperial guard,het werd in het verhaal een beetje verwerkt alszijnde dat de IG iets had gevonden en veilig gesteld en niet wilde wijken voor de Space marines waardoor het op een confrontatie uitkwam.quote:guardian-spirit schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 15:18:
[...]
Je hebt wel een punt.
Het is volgens mij denk ik zelfs veel erger, de god-emperror wordt toch in "leven" gehouden door de self-sacrifice van 1000 psykers per dag? Ik weet het niet hoor, iemand die bekend is met de Warhammer universe kan dat nog beter uitleggen. Wat ik in de Space Marines zie, is een totale eenheid dat nergens voor terugdeinst en tot in het zeer extreme loyaal aan de emperror.
(maar ze => mensheid hebben in de Warhammmer universe geen oorlog(en) onderling.... toch?)
Hoe fout die "humans" ook mogen zijn in de Warhammer universe....het blijft me fascineren ...hun hele ethos.
Maar goed, ik moet die codexen gaan lezen dan heb ik er zelf ook een beter beeld van.
totale vernietiging van planeten is ook niet uitgesloten als er vermoedens van heresy waren
weet dat ze met een MMORPG bezig zijn gebaseerd op het 40k universum,wordt helaas weinig info over losgelaten maar op de site van THQ staat wel al een release date van April 2013!quote:guardian-spirit schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 14:17:
is inmiddels ook al een filmpje met de eerste factie "the imperium" lijkt me een wat diepgaandere en leuke titel!
op het moment ben ik me voornamelijk aan het vermaken in de multiplayer als Devastator gewoon met de mitrailleur,lascannons enzo vind ik niet zo lekker, doe voornamelijk seize ground waarbij je je zo heerlijk op kan stellen op bepaalde punten,vooral bij die ene map destroyed bridge ofzo? dan ga ik in de tunnel staan in dat hoekje en laat ik een regen van lood los op alles wat beweegt...heerlijk!
Reg. datum: 21 september 2004
nou mijn ervaring is dat dat in deze game best wel meevalt hoor, de perks die haalbaar zijn maken een ander niet overwinnelijk verhogen alleen het gebruikers gemak van bepaalde classes/wapens en zijn nog redelijk makkelijk uit te schakelen voor een starter.quote:orionpax schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 23:43:
Hmm lang geleden dat ik online shooters heb gespeeld. Nooit begrepen wat de lol is van dat level niveau in online shooters? Kom je met je level 1 aanzetten tegen allemaal level 13/14. Ben je al blij als je ratio 1-20 is. Geef mij maar een shooter waar het om de skills draait en niet hoelang je speelt.
leuke optie vind ik ook dat je de wapen sets van de persoon die je heeft uitgeschakeld kan kiezen bij de volgende keer dat je respawned zo kwam ik al vroeg in aanraking met de stormbolter
maar wat voor class is eigelijk favoriet bij iedereen?ik ben wel gecharmeerd vd de Devastator
Euh, jij bent de enige die hier level gelijk stelt aan skills.quote:orionpax schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 23:43:
Hmm lang geleden dat ik online shooters heb gespeeld. Nooit begrepen wat de lol is van dat level niveau in online shooters? Kom je met je level 1 aanzetten tegen allemaal level 13/14. Ben je al blij als je ratio 1-20 is. Geef mij maar een shooter waar het om de skills draait en niet hoelang je speelt.
Als je onder lvl 10 bent kan je prima bij de eerste 3 eindigen met scores. Ongeacht wat voor level je tegen speelt.
Als je skills dan hebt teminste......
Edit:Uiteraard maken perks het wat makkelijker, maar een wereld van verschil is het ook niet. Die grenade upgrade vind ik zelf wel hilarisch
Postius wijzigde dit bericht 29-09-2011 01:32 (11%)
Natuurlijk (ik eindig 9 van de 10 potjes op #1), neemt niet weg dat het een stuk beter gaat als je die speciale bolter kogels hebtquote:Postius schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:00:
[...]
Euh, jij bent de enige die hier level gelijk stelt aan skills.
Als je onder lvl 10 bent kan je prima bij de eerste 3 eindigen met scores. Ongeacht wat voor level je tegen speelt.
Als je skills dan hebt teminste......
Kan niet wachten
edit:
Officiele datum bekendgemaakt, 25 oktober!
M4DMan wijzigde dit bericht 10-10-2011 09:46 (36%)
Reg. datum: 07 oktober 2007
quote:Confirmed Info:
1.) Space Marine will have 4 player online Co-Op and will be FREE to anyone who purchases the game.
2.) Co-Op will be Space Marine vs. Orks & Forces of Chaos.
3.) All 3 Multiplayer classes will be available (Tactical Marine, Devastator or Assault Marine)
4.) Multiplayer Perks can be applied to each of the 3 classes that you have unlocked via Multiplayer progression
5.) Co-Op progression will apply to your multiplayer ranking (Unlocks perks & weapons)
6.) Co-Op will initially launch with 2 scenarios: Assault on Hab Center Andreas & Escape from Kalkys Facility. Each will include multiple arenas.
7.) Co-Op will be score based featuring global leaderboards. There will be score multipliers and dynamic challenges to help teams boost their scores.
8.) Will be available for FREE for ALL Space Marine Customers on PC, Xbox 360 & PS3 on October 25th, 2011.
Hands on coverage of Co-Op can be found here:
IGN: http://pc.ign.com/articles/119/1192027p1.html
GameSpot: http://www.gamespot.com/x...title;1&mode=previews
quote enig idee hoe laat de update erop zal staan?quote:Vrijdag schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:21:
Exterminatus komt vandaag uit:
[video]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[...]
Voor de PS3 schijnt het al te spelen te zijn. Ik gok dat ze voor de overige platformen eastern time aanhouden, dus Nederlandse tijd ergens begin van de avond.quote:Semmy schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:56:
[...]
quote enig idee hoe laat de update erop zal staan?
ben erg benieuwd hoe het is
dit is zoals space marine bedoeld is.
damm geweldige modus
Semmy wijzigde dit bericht 25-10-2011 20:22 (46%)
Reg. datum: 22 oktober 2009
Eindelijk voor de Xbox
na een poosje gaat het me echter wel een beetje vervelen en dan stap ik weer over op de reguliere multiplayer mode's ! mogen van mij echter wel wat mode's bij ala Unreal tournament (1999 versie)
exterminatus leent zich in mijn ogen ook zeer goed voor het oefenen met classes..
ikzelf speel voornamelijk ranged met de Dev class en ben niet zo vaardig in het spelen met de assault class.
in exterminatus heb ik eens op mn gemak met de assault class gespeeld om de basics wat makkelijker onder de knie te krijgen en moet toegeven dat de exterminatus mode wat meer vergevings gezind is dat de reguliere multiplayer modussen haha
maar leuk kannie wachten tot de volgende patch... nog mensen active hier btw?
http://marketplace.xbox.c...94-4220-8fa1-811b0787549a
Met bijbehorende achievements: http://www.trueachievements.com/dlc.aspx?dlcid=4239
Ook voor andere platformen trouwens
Vrijdag wijzigde dit bericht 21-12-2011 10:43 (7%)
ik heb hem aangeschaft en geinstalleerd maar kan enkel de classic en chaos maps spelen, als ik de dreadnought maps wil doen moet ik hem opnieuw installeren en begint het weer van voor af aan (wordt ik weer naar het installatie scherm gestuurd terwijl ik hem toch echt wel geinstalleerd heb)
op de classic en chaos maps werkt alles goed, speel het op de xbox360 btw,meer mensen met dit probleem?
ik heb voornamelijk Devasator gespeeld met de heavy bolter en sinds gisteren maar even de plasma cannon opgepakt omdat ik op de bolter al alle perks heb.
daarnaast wissel ik het af met de tactical met of de relic bolter of de twin linked bolters,de jumpacks laat ik over aan de jongere generatie met de snellere reflexen haha, mischien dat ik me daaraan waag als ik het dev/tac combootje zat ben
Vivaladen wijzigde dit bericht 31-01-2012 10:20 (30%)
Speel online meestal met de stalker en stormbolter combi, handig voor veraf en dichtbij of als Dev met de lascannon.
ik heb nog heel weinig ervaring met de ASM maar vind de looks en feel van t powerswordje wel vet mischien maar eens een keer uitproberen, zie wel in exterminatus dat de ASM's meestal de kill lijst toppen, maarja ik heb daar nog geen perks voor omdat ik daar gewoon bijna niet op heb gespeeld haha
twin linked bolter en heavy bolter zijn de ASM's niet zo dol op
Headset is aan te raden voor communicatie.
Zal je vanavond na etenstijd wel adden want dan doet we weer een poging, heb je wel Chaos Unleashed?quote:Postius schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 10:36:
Invite me dan maar is smok3r, postius op steam.