Welkom terug in de jaren '90 met Univé!
Heb jij soms last van Het Tweakersyndroom?
Steamkeys voor Eufloria, Spirits, And Yet It Moves en World of Goo voor minimaal 0,01 BTC (bitcoin).
Op de site staat een NL site aangegeven waar je BTC kan kopen, kun je direct de BTC ovemaken en met iDeal betalen. I heb er nu EUR 1,56 voor betaald.
Over welke heb je het?quote:Redsandro schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 00:53:
Tering, je kan ook gewoon ALLEEN maar met creditcard betalen.
Ik zou hem uit principe van de Pirate Bay moeten halen, maarja ik wil 'm gewoon netjes in Steam.
Imito MX1 - Galaxy Note
Alles van de Amazon Sale.quote:
Dead Space leek me een leuk geintje. En on second thought, Bioshock Pack mss ook wel.
Dank voor deze tip. Voor mij een goede reden om met bitcoins te beginnen. Account gemaakt op blockchain en binnen enkele minuten kunnen betalen. Dit kan nog wel eens de toekomst worden!quote:crizyz schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 01:44:
https://www.thebitcoinbundle.com/
Steamkeys voor Eufloria, Spirits, And Yet It Moves en World of Goo voor minimaal 0,01 BTC (bitcoin).
Op de site staat een NL site aangegeven waar je BTC kan kopen, kun je direct de BTC ovemaken en met iDeal betalen. I heb er nu EUR 1,56 voor betaald.
World of Goo is echt een aanrader, vooral als je van wat mer relaxste games houdt.
"Above And Beyond The Call"
Ongeveer 10 games vandaag gekocht via Amazon. Geen problemen gehad.quote:zipje_en_zopje schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:44:
Voor sommige titels doet Steam moeilijk voor inter-regio aankopen.
Ik heb in het verleden al verschillende keren gezien dat aankopen via Amazon.com geweigerd werden door Steam als je ze toevoegd vanuit een IP in Europa, omdat het een versie was bedoeld voor de Amerikaanse markt.
Gelukkig had ik toen net een reis naar de US gepland een paar maanden later dus kon ik alle geweigerde titels verzamelen en rechtstreeks in de US toevoegen als ik dat wilde. Maar ik ben zeker dat een tweaker ook wel een andere oplossing vindt ...![]()
Voor alle duidelijkheid: dat is de uitzondering. De meeste titels gekocht in de US kunnen gewoon toegevoegd worden aan een Europese Steam. Naar mijn ervaring plaatst Steam enkel een blokkade als er in de Steam forums wat veel over een goede Amazon sale is geschreven.
Meer zelfs: in alle gevallen waar ik heb gezien dat er in een bepaald subforum in detail wordt gesproken over hoe Europeanen games in US moeten aankopen, bleek er nadien een beperking door Steam te zijn ingevoerd voor dat spel, nadat die post werden verwijderd.
Compizfox wijzigde deze reactie 17-05-2013 13:08 (99%)
Powered by 1,3,7-trimethyl-1H-purine-2,6(3H,7H)-dione
Reg. datum: 12-11-1999
Hou er rekening mee dat niet alles (wel veel) op Amazon voor Steam is. Het staat erbij als dit wél zo is (DRM: Steam DRM). Dead Space dus niet.quote:Redsandro schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 03:18:
[...]
Alles van de Amazon Sale.
Dead Space leek me een leuk geintje. En on second thought, Bioshock Pack mss ook wel.
Rudi wijzigde deze reactie 17-05-2013 17:00 (33%)
Reden: Verkeerd bericht ge-quote
Reg. datum: 15-08-2011
Hij heeft het over de bitcoin bundle, is dus niet van Amazon.quote:Rudi schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:15:
[...]
Hou er rekening mee dat niet alles (wel veel) op Amazon voor Steam is. Het staat erbij als dit wél zo is (DRM: Steam DRM). Dead Space dus niet.
Overigens is het dus niet nodig om zelf een bitcoin wallet aan te maken. Je kan ervoor kiezen om je gekochte bitcoins meteen te laten storten op de 'rekening' van bitcoinbundle.
Borderlands 2 kost op Amazon nu 14 dollar, kom je dus ook uit op een kleine 11 euro.quote:SemperEgo schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 16:04:
Nog eens 66% korting op Borderlands 2 via Steam. Ik ga een 4-pack kopen met vrienden en we hebben nog 1 key over dan, iemand interesse (komt uit op ¤10 en een beetje)?
Zou wel interesse hebben maar doe het even rustig aan met nieuwe aankopen op Steam. Eerst mijn computer eens upgraden.
crizyz wijzigde deze reactie 17-05-2013 16:37 (30%)
Reg. datum: 09-06-2010
De site weigert me af te laten rekenen omdat het adres niet klopt. Jij een idee van wat ik voor nepadres door kan geven zonder te worden gesnapt?quote:DriveSand schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 17:47:
Borderlands 2 is op greenmangaming.com nu ook 13,59, als je de code (GMG20-LLASD-D8WBQ) ingeeft dan kom je op ¤10,88. Tevens is er een Telltale sale, voor de "avonturiers" onder ons. Hmmm, ik denk dat ik The Walking Dead dan maar eens ga kopen voor het weekend.
Thanks!
Euh... geen idee. Ik heb zelf mijn echte adres maar opgegeven en dat werkt i.c.m. CC gewoon.quote:appeltaar schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 18:07:
[...]
De site weigert me af te laten rekenen omdat het adres niet klopt. Jij een idee van wat ik voor nepadres door kan geven zonder te worden gesnapt?
Thanks!
GMG is altijd (net als gamersgate bijvoorbeeld) prima
Waarom het niet wordt geaccepteerd weet ik zo niet, zal wel iets niet goed zijn overgetypt denk ik. En anders de buurtjes of een ander adres invullen, ze doen er verder niks mee, is omdat het 'moet' van de algemene regeltjes.
MusicAddict wijzigde deze reactie 17-05-2013 18:33 (43%)
Imito MX1 - Galaxy Note
Goed dat je het zegt!quote:Rudi schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:15:
[...]
Het staat erbij als dit wél zo is (DRM: Steam DRM). Dead Space dus niet.
Aanrader ? JA!quote:10K schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 08:36:
World of Goo is echt een aanrader, vooral als je van wat mer relaxste games houdt.
Relax ?! NEEE!!!
Er zitten een aantal levels bij waar je echt flink aan de slag mag
HELP GoT TO THE TOP
Gij zult met mij uw CD's branden NERO B)
Hoe houdt een netwerkbeheerder zijn conditie op peil op het werk :?
Touwtje springen met een UTP kabel
Reg. datum: 02-03-2004
Ah bedank, bespaart me een 4-pack kopen via Steam en kan ik 2 vrienden referren die direct iets aankopenquote:DriveSand schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 17:47:
Borderlands 2 is op greenmangaming.com nu ook 13,59, als je de code (GMG20-LLASD-D8WBQ) ingeeft dan kom je op ¤10,88. Tevens is er een Telltale sale, voor de "avonturiers" onder ons. Hmmm, ik denk dat ik The Walking Dead dan maar eens ga kopen voor het weekend.
Volgensmij moet je inderdaad apart afrekenen. Behoorlijk irritant...quote:melk0r schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 00:07:
Kun je bij Amazon niet meerdere codes in 1 keer kopen? Per bundle moet je apart afrekenen?
Heb zelf Sleeping Dogs Benelux Edition voor ¤10 gekocht (geschikt voor Steam)
Weet niet of het bij andere FRS in het land ook zo is geregeld, maar er hingen A4'tjes dat het assortiment tijdelijk minder groot was dan gebruikelijk ivm een mogelijke overname..
UE55ES7000 || HT-E5200 || Synology DS213+ || WD TV Live || Lenovo Y580 || Galaxy Note 2
Hierom denk ik: http://www.nu.nl/economie...hangt-zijden-draadje.htmlquote:Schizo007nl schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 18:38:
Free Record Shop in Tilburg is flink aan het opruimen.. Diverse titels met 50% korting..
Weet niet of het bij andere FRS in het land ook zo is geregeld, maar er hingen A4'tjes dat het assortiment tijdelijk minder groot was dan gebruikelijk ivm een mogelijke overname..
FRS in Enschede is praktisch leeg. Alleen langs de muren staan nog dingen.quote:Schizo007nl schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 18:38:
Free Record Shop in Tilburg is flink aan het opruimen.. Diverse titels met 50% korting..
cyberhulp.nl - Verzameling van al mijn reviews, handleidingen en softwaretips en -trucks (tip voor de familie ICT'er)
Indien je ook over een CC beschikt: bij Amazon verkrijgbaar voor 12 dollar.quote:SemperEgo schreef op zondag 19 mei 2013 @ 12:24:
Kan er iemand zeggen of de countdown timer op greenmangaming voor Borderlands 2 nog 4 uur is, of 1 dag en 4 uur?
Ben geen Apple fan.
Is hier al vermeld geweest, maar geen CC. Ik wil vooral weten hoe lang de aanbieding nu eigenlijk nog geldig is (niet voor mij maar voor vrienden die wachten op overschrijving om door te komen).quote:Safaci schreef op zondag 19 mei 2013 @ 13:05:
[...]
Indien je ook over een CC beschikt: bij Amazon verkrijgbaar voor 12 dollar.
Overschrijving naar herlaadbare CC of paypal kan ook hequote:alex3305 schreef op zondag 19 mei 2013 @ 14:36:
Dan hebben ze sowieso pech, want zowel vandaag is een zondag. Dus al duurt 'ie nog 4 uur of 1 dag en 4 uur, de transactie zal dan toch pas dinsdag plaatsvinden.
SemperEgo wijzigde deze reactie 19-05-2013 14:54 (12%)
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
quote:k-city schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 10:13:
• Deadlight + Insanely Twisted Shadow Planet + Mark of the Ninja + Toy Soldiers + Iron Brigade ($10)
Heb deze gekocht, wat zitten hier een toffe spellen in, zeg!
Een Prince of Persia-kloon, maar dan in een andere setting en heel mooi uitgevoerd (Deadlight), twee hele coole tower defense games (Toy Soldiers en Iron Brigade), een hele gave stealth'm up (Mark of the Ninja) en een ander spel, Insanely Twisted Shadow Planet, die ik nog niet geprobeerd heb, maar er geinig uitziet.
Voor mij die $10 helemaal z'n geld waard
anandus wijzigde deze reactie 19-05-2013 21:26 (18%)
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_
Ben geen Apple fan.
Account maken @ Borderlinx. Adres invullen bij Amazon. Betalen via mijn Europese CC gaat prima. Ik koop alleen steam of origin keys.quote:Safaci schreef op maandag 20 mei 2013 @ 15:09:
Hoe bestellen jullie eigenlijk op Amazon.com? Via een proxy? Gamedownloads zijn namelijk alleen beschikbaar voor USA residents.
a free image host on http://www.xdapicz.nl
http://penny-arcade.com/static/rainslick-giveaway
Vul de captcha in (ik moest het meerdere malen doen voordat het lukte) en je krijgt een activatie code, deze vervolgens activeren in steam. Het is onbekend hoe lang deze actie duurt, dus succes!
Het gaat dus om
Penny Arcade: On The Rain-Slick Precipice of Darkness 3
Ik lees dat het bij sommige mensen mis gaat en 'code al geactiveerd krijgen' of 'service temporary unavailable' het is kennelijk druk en het kan soms mis gaan. Gewoon blijven proberen, bij mij werkte de 5e of 6e captcha pas en de eerste code.
rockhopper wijzigde deze reactie 20-05-2013 22:18 (35%)
Canon 7D || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM
Reg. datum: 06-08-2002
Service Unavailablequote:rockhopper schreef op maandag 20 mei 2013 @ 22:14:
Gratis steam game uit de penny arcade serie:
Vul de captcha in (ik moest het meerdere malen doen voordat het lukte) en je krijgt een activatie code, deze vervolgens activeren in steam. Het is onbekend hoe lang deze actie duurt, dus succes!
Het gaat dus om
Penny Arcade: On The Rain-Slick Precipice of Darkness 3
The service is temporarily unavailable. Please try again later.
Paar keer proberen, bij mij lukte het vrij rap.quote:maartend schreef op maandag 20 mei 2013 @ 22:17:
The service is temporarily unavailable. Please try again later.
Prima actie
IceStorm wijzigde deze reactie 20-05-2013 22:18 (3%)
Disclaimer: Aan bovenstaande tekst kan geen enkel recht ontleend worden in gelijk welke vorm dan ook.
Reg. datum: 13-05-2011
EDIT: Ik doel dan met name op de echt oude Unreal en UT natuurlijk.
Butch_NL wijzigde deze reactie 21-05-2013 08:34 (15%)
"We're all out of codes. Thanks for playing!"quote:rockhopper schreef op maandag 20 mei 2013 @ 22:14:
Gratis steam game uit de penny arcade serie:
PC | Ed_L: "We zijn tweakers, geen fixers... If it aint broke, crack it, mod it, and overvolt it until it is!"
Te koop, Dune HD Prime 3.0 http://tweakers.net/aanbod/518352/hdi-dune-bd-prime-30.html
Reg. datum: 09-12-2010
Nice, weet je of voor die games aanvullende DRM nodig is? Anders instabuy.quote:Butch_NL schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 08:33:
Ik zag via de Twitter van Epic Games dat de hele Unreal serie nu voor een tientje op Steam verkrijgbaar is. Die ga ik denk ik gewoon kopen en dan hopen dat het een beetje draait onder Windows 7.
EDIT: Ik doel dan met name op de echt oude Unreal en UT natuurlijk.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Reg. datum: 17-07-2006
Het gaat doormiddel van Steam, dus je zult altijd Steam moeten gebruiken om het spel te kunnen spelen, al kan dat geloof ik ook offline (zonder multiplayer ofc).quote:eL_Jay schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:20:
[...]
Nice, weet je of voor die games aanvullende DRM nodig is? Anders instabuy.
Ja ik ken steam, en steam is idd ook DRM (een van de weinige acceptabele) Het gaat er mij om dat er niet nog GFWL/Uplay/Origin/Tages/Securom oid ook nog erbij zit.quote:Shady15 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:28:
[...]
Het gaat doormiddel van Steam, dus je zult altijd Steam moeten gebruiken om het spel te kunnen spelen, al kan dat geloof ik ook offline (zonder multiplayer ofc).
Maar dat schijnt dus niet het geval te zijn
Edit, overigens raar dat UT 2003 als enige pc-titel ontbreekt in die collectie
eL_Jay wijzigde deze reactie 21-05-2013 15:41 (7%)
Nee totaal niet, elke game is prima speelbaar, als ik mijn vrienden op steam moet geloven... Misschien kunnen we keer met GoT een ut match doen.quote:eL_Jay schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:31:
[...]
Ja ik ken steam, en steam is idd ook DRM (een van de weinige acceptabele) Het gaat er mij om dat er niet nog GFWL/Uplay/Origin/Tages/Securom oid ook nog erbij zit.
Maar dat schijnt dus niet het geval te zijn
Reg. datum: 13-05-2011
Ik ben nog niet thuis, maar ik zou het antwoord hierop eigenlijk ook niet weten tbh.quote:eL_Jay schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:20:
[...]
Nice, weet je of voor die games aanvullende DRM nodig is? Anders instabuy.
Canon 7D || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM
Imito MX1 - Galaxy Note
Reg. datum: 26-10-2010
UE55ES7000 || HT-E5200 || Synology DS213+ || WD TV Live || Lenovo Y580 || Galaxy Note 2
Reg. datum: 05-10-2001
Thanks daarvoor; stonden al een tijdje op mijn wishlist maar wilde er niet al te veel aan uitgeven.... Geluktquote:DrParanoid schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 21:06:
Alan wake + uitbreiding op humble:
http://www.humblebundle.com/weekly
If u are only busy correcting mistakes it is sometimes better to throw it all away and simply start over with a clean sheet
Steam zomer-sale zal die wel voorbijkomen, al gok ik niet dat je hem nog voor een 10tje gaat kunnen krijgen. denk 12,50quote:Schizo007nl schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 21:42:
Ik ben nog in de race voor een GTA IV Complete Edition voor Steam maar hij komt de laatste tijd maar niet voorbij
De rest van de week maar weer even de hand op de knip houden en Unreal en Alan Wake spelen
Al is dat moeilijk met Pain Killer H&D voor 4,99 (ce 7,49) en de complete painkiller collectie voor 17,49@ GMG(steam).
Offtopic:
Voor de echte PC-gamers leuk xbox filmpje
eL_Jay wijzigde deze reactie 23-05-2013 00:50 (27%)

humblebundle heeft een goeie actie trouwens.
MrVegeta wijzigde deze reactie 23-05-2013 00:57 (69%)
En to add insult to injury zit de summer sale er ook weer op de semi-korte termijn eraan te komen. Maar ik ken het gevoel van het -nu-willen-hebben- en -omg-wat-heb-al-veel-gekocht-deze-sale.quote:Ircghost schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 01:03:
Eigenlijk best wel dom van mij ik heb nu stalker COP gekocht voor 5,9 terwijl ik de complete serie tijdens de wintersale kon kopen voor 7,99 ofso. Toen had ik echter al teveel gekocht vond ik..
Bij Gamersgate is momenteel King's Bounty Valhalla Edition nog in de sale voor ¤12 (steam redeemable)
Erg leuk spel als je van Turn based strategy houdt in een fantasy setting
Reg. datum: 26-10-2010
Same here inderdaadquote:Ryceck schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 22:20:
[...]
Thanks daarvoor; stonden al een tijdje op mijn wishlist maar wilde er niet al te veel aan uitgeven.... Gelukt
204 games nu in steam
jup, en dikke kans dat die er dan weer inzit.. Nou goed, ik hoop dat ik degene die ik nu heb kan activeren op steam. Dan koop ik gewoon de drie en dan geef ik de losse COP wel weg of iets dergelijksquote:rockhopper schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 07:13:
[...]
En to add insult to injury zit de summer sale er ook weer op de semi-korte termijn eraan te komen. Maar ik ken het gevoel van het -nu-willen-hebben- en -omg-wat-heb-al-veel-gekocht-deze-sale.
Bij Gamersgate is momenteel King's Bounty Valhalla Edition nog in de sale voor ¤12 (steam redeemable)
Erg leuk spel als je van Turn based strategy houdt in een fantasy setting
Edit: Een fourpack is ¤14,25, dus als je met 4 man kan kopen kost het je maar een kleine 3.60 per persoon.
crizyz wijzigde deze reactie 23-05-2013 17:48 (33%)
Reg. datum: 28-07-2011
Betaal wat je wilt (average op het moment van schrijven is ~2.30 dollar)
https://www.humblebundle.com/weekly
Zowel met Steam als los te downloaden voor zover ik weet.
k-city wijzigde deze reactie 23-05-2013 23:44 (17%)
we know:quote:k-city schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 23:43:
Alan Wake Collectors Edition + American Nightmare bij Humble Bundle
quote:DrParanoid schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 21:06:
Alan wake + uitbreiding op humble:
http://www.humblebundle.com/weekly
GropahTV op TwitchTV | GropahTV op Facebook | GropahTV op Twitter
Oh oeps, over het hoofd gezien. Excuusquote:
Dit is trouwens ook geen BTA (beat the average) sale. Dus minimale prijs blijft $1.quote:k-city schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 23:43:
Alan Wake Collectors Edition + American Nightmare bij Humble Bundle
Inderdaad, 'betaal wat je wilt'quote:crizyz schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 23:56:
[...]
Dit is trouwens ook geen BTA (beat the average) sale. Dus minimale prijs blijft $1.
zie: http://eu.download-shop.s...Manager-2013-3532-42.html
If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!
Reg. datum: 30-04-2013
Doe er je voordeel mee.
zie: http://www.mycom.nl/produ...sassins-creed-iii-voucher
Edit:
Met de Voucher krijg je een code voor het online downloaden van het spel via www.geforce.com/freeassassinscreed3
Ik ga dit vanavond uitproberen, maar het lijkt erop dat dat gewoon moet gaan werken
Jedtheshred wijzigde deze reactie 24-05-2013 13:28 (26%)
Zal wel zo'n code zijn die je in uplay kunt activeren, net als bij blood dragon dat hij dan 0,00 wordt en je hem gratis kunt 'bestellen'quote:anandus schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 13:23:
En wat kan je met zo'n voucher? Kan je dat inwisselen voor AC3?
Imito MX1 - Galaxy Note
Als ik het goed begrijp koop je zo'n voucher en ga je daarmee naar een MyCom shop om daar de game op te halen?quote:Jedtheshred schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 13:18:
Bij de Mycom zijn nu vouchers voor Assassin's Creed III te koop voor EUR 0,95. Ik heb er een besteld en heb hem zojuist opgehaald, geen probleem dus dat je er geen videokaart bij koopt.
Doe er je voordeel mee.
Je moet naar de winkel om de voucher op te halen dus dat lijkt me onwaarschijnlijk. I guess dat het de vouchers zijn voor de game die eigenlijk bij de videokaarten zaten maar een vreemde prijs dan.quote:MrVegeta schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 13:26:
[...]
Als ik het goed begrijp koop je zo'n voucher en ga je daarmee naar een MyCom shop om daar de game op te halen?
Volgens deze Nvidia promo geven ze ACIII gratis bij GTX kaarten of gaming laptops.
http://www.geforce.com/landing-page/free-assassins-creed-3
Edit: en de voucher is niet meer beschikbaar van wat ik nu kan zien, daarnet was ie er nog. Zal wel een vergissing geweest zijn. Onder de voucher staat ook 'maak je order compleet' en dan een stel videokaarten.
Pheace wijzigde deze reactie 24-05-2013 13:31 (29%)
Ik heb [Steam] AC Revelations - ¤8 | Dawn of War (1+2+DLC) Franchise pack - ¤9,99 en meer [Prijslijst]
Als zielige limbo is er geen Mycom in de buurt waar ze die coupons hebben.
Ik betaal er wel extra voor;)
Reg. datum: 30-04-2013
Zie de edit in mijn oorspronkelijke post: Je krijgt een code waarmee je het spel kan downloaden via: www.geforce.com/freeassassinscreed3quote:MrVegeta schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 13:26:
[...]
Als ik het goed begrijp koop je zo'n voucher en ga je daarmee naar een MyCom shop om daar de game op te halen?
Lol, geniale tip. Ik heb hem net gekocht bij Mycom Leeuwarden, zijn er nog 4 op voorraad. Straks even ophalen. Kost me 0,25 cent aan parkeerkosten en 0,95 cent voor het spel. Fantastischquote:Jedtheshred schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 13:18:
Bij de Mycom zijn nu vouchers voor Assassin's Creed III te koop voor EUR 0,95. Ik heb er een besteld en heb hem zojuist opgehaald, geen probleem dus dat je er geen videokaart bij koopt.
Voor (ongeveer) dezelfde prijs nu ook bij Gamersgate en Greenmangaming.quote:vinnyb schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 09:52:
Football Manager 2013 voor slechts ¤11,90 bij de Sega download store. Steam game.
zie: http://eu.download-shop.s...Manager-2013-3532-42.html
Ik had em al bij mijn videokaart, enige jammer eraan is dat ie via uplay gedownload moet worden, reken er dus maar niet op dat je vanavond al kan spelen.quote:Dikkiedikdik schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 13:58:
[...]
Lol, geniale tip. Ik heb hem net gekocht bij Mycom Leeuwarden, zijn er nog 4 op voorraad. Straks even ophalen. Kost me 0,25 cent aan parkeerkosten en 0,95 cent voor het spel. Fantastisch
Thanks, ik heb er ook 1 besteld. Normaal speel ik de spellen uit deze serie op de XBox 360, maar voor deze prijs wil ik hem ook wel op mijn pc spelen hoor.quote:Jedtheshred schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 13:18:
Doe er je voordeel mee.
Nikon D700 I Nikon MB-D10 I Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED N I Nikkor AF 80-200mm f/2.8D I
Voor mij ook aubquote:Peter_Aragorn schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 14:18:
Kan iemand, die er toch eentje gaat halen, er ook een voor mij ophalen? Bij mij in de buurt zit geen MyCom...
Reg. datum: 12-02-2010
Ik zal je zo nog even een DM bericht sturen, maar voor nu alvast voor iedereen:quote:Jedtheshred schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 13:18:
Doe er je voordeel mee.
Mycom Leeuwarden wilde mij de voucher niet verkopen voor 0,95 cent. Het was een fout op de website. Echter staat de bestelpagina nog steeds online bij thuiskomst.
Ik heb screenshots gemaakt en de mails bewaard en wil hierop via mijn rechtsbijstandverzekering de voucher gaan verkrijgen.
Kan je hier een foto of scan van jouw bestelbon plaatsten? Je adres e.d. mag je weghalen, maar die bon geeft me wat meer munitie om dit via de rechtbijstand aan te pakken.
Fouten etc voorbehouden. Denk dat je op een enkeling na nergens recht op hebt.
Te koop, Dune HD Prime 3.0 http://tweakers.net/aanbod/518352/hdi-dune-bd-prime-30.html
Reg. datum: 22-03-2004
Reg. datum: 26-10-2005
Ik heb een rechtsbijstandsverzekering, we zullen zien. Mail is net naar het hoofdkantoor gegaan met alle feiten. Hier zijn meer voorbeelden te vinden waarin een webshop aangeeft dat het een fout is, maar waarin de bestellers uiteindelijk toch het gelijk behaalden.quote:Basekid schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 16:05:
Ja was leuk zolang het werkte. Zou er geen tijd/energie meer gaan insteken mensen.
Dat klopt zeker, maar meestal is dat het geval wanneer een prijs redelijkerwijs als een actie had kunnen worden gezien. Ik denk dat ze in dit geval zullen oordelen dat een euro voor een recent spel iets aan de lage kant is, zeker aangezien je de voorgaande delen ook niet voor een euro kan kopen.quote:Dikkiedikdik schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 16:16:
[...]
Hier zijn meer voorbeelden te vinden waarin een webshop aangeeft dat het een fout is, maar waarin de bestellers uiteindelijk toch het gelijk behaalden.
Toch wens ik je veel succes en ben ik benieuwd naar de uitkomst, omdat ik vind dat webshops zich te vaak schuilen achter 'prijsfouten'. In mijn ogen zijn ze vaak gewoon te laks met controleren en proberen dan onder de consequenties uit te komen. Hierdoor kan je als consument bij aanbiedingen gaan twijfelen of je überhaupt geleverd gaat krijgen.
i5 2500k, Asus 660Ti,
Probeer het een beetje ontopic en informatief te houden of maak een eigen topic aan over de mycom-deal
Voor diegene die torchlight 1 nog niet hebben (en willen nu 2 uit is met multiplayer) 3,25 @ http://www.gamersgate.com/DD-TL/torchlight
Offtopic:
Dat het wel is gebeurd in het verleden is veelal uit coulance/PR, of dat het expliciet (telefoon/mail oid) bevestigd is dat de prijs klopt door de verkopende partij. Met dergelijke prijzen zou je mogen aannemen dat er iets niet klopt en moet je als goed koper informeren of de prijs klopt.quote:Dikkiedikdik schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 16:16:
[...]
Ik heb een rechtsbijstandsverzekering, we zullen zien. Mail is net naar het hoofdkantoor gegaan met alle feiten. Hier zijn meer voorbeelden te vinden waarin een webshop aangeeft dat het een fout is, maar waarin de bestellers uiteindelijk toch het gelijk behaalden.
Denk je echt dat je rechtsbijstand hier tijd en geld in gaat steken. Dikke kans dat ze het afkopen voor die paar cent/euro. Waarschijnlijker is dat Mycom je gewoon je geld teruggeeft. (of wil je levering afdwingen via juridische weg
eL_Jay wijzigde deze reactie 24-05-2013 16:33 (5%)
Dat vonden ze geen probleem, ik zie wel hoe het loop, zit nu in de klachtenprocedure van mycom en wacht die af en speel de rest via mijn rechtbijstand, uiteindelijk uitkomst laat ik hier terzijnertijd nog wel even weten.quote:eL_Jay schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 16:32:
Ontopic
Denk je echt dat je rechtsbijstand hier tijd en geld in gaat steken.
Maar ik kwam hier om wat nieuwe games te vinden en momenteel heb ik nog niks...
Wauw serieus?quote:Dikkiedikdik schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 15:54:
[...]
Ik zal je zo nog even een DM bericht sturen, maar voor nu alvast voor iedereen:
Mycom Leeuwarden wilde mij de voucher niet verkopen voor 0,95 cent. Het was een fout op de website. Echter staat de bestelpagina nog steeds online bij thuiskomst.
Ik heb screenshots gemaakt en de mails bewaard en wil hierop via mijn rechtsbijstandverzekering de voucher gaan verkrijgen.
Kan je hier een foto of scan van jouw bestelbon plaatsten? Je adres e.d. mag je weghalen, maar die bon geeft me wat meer munitie om dit via de rechtbijstand aan te pakken.
Als je niet normaal kan reageren, laat dan een reactie achterwege.quote:
Dit moet een grap zijnquote:Dikkiedikdik schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 15:54:
[...]
Ik zal je zo nog even een DM bericht sturen, maar voor nu alvast voor iedereen:
I have the cape.
Vond het een vrije serieus hoor, vind het ook veel gedoe. Maar goed ik zou er nog keer heen gaan want ik kreeg hem gewoon mee in Amersfoort.quote:Dikkiedikdik schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 17:02:
[...]
Als je niet normaal kan reageren, laat dan een reactie achterwege.
nee, valt mee, heb een mail gestuurd en anders stuurt de rechtbijstand een brief , verder heb ik er geen werk van. Het gaat me ook niet om de 0,95 euro natuurlijk, maar meer dat een winkel gewoon een foute aanbieding online kan zetten en mij die kan laten bestellen, maar dan niks voor mij wil betekenen.quote:LordHades schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 17:51:
Vond het een vrije serieus hoor, vind het ook veel gedoe. Maar goed ik zou er nog keer heen gaan want ik kreeg hem gewoon mee in Amersfoort.
Ik zie wel hoe het loopt, reactie was ook meer naar een aantal tweakers die mij via DM een bericht stuurden of ik ook voor hen een voucher wilde kopen.
Maar dit is toch allemaal geen discussie waard? Laten we het hier over budget pc games hebben, ik weet nu wel dat een aantal mijn reactie niks vinden en een aantal wel, nou prima.
Hij komt waarschijnlijk weer voorbij in de summersale (begin juli).quote:Schizo007nl schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 21:42:
Ik ben nog in de race voor een GTA IV Complete Edition voor Steam maar hij komt de laatste tijd maar niet voorbij
Dikkiedikdik wijzigde deze reactie 24-05-2013 17:59 (13%)
Jups nou ja succes ermee!quote:Dikkiedikdik schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 17:56:
[...]
nee, valt mee, heb een mail gestuurd en anders stuurt de rechtbijstand een brief , verder heb ik er geen werk van. Het gaat me ook niet om de 0,95 euro natuurlijk, maar meer dat een winkel gewoon een foute aanbieding online kan zetten en mij die kan laten bestellen, maar dan niks voor mij wil betekenen.
Ik zie wel hoe het loopt, reactie was ook meer naar een aantal tweakers die mij via DM een bericht stuurden of ik ook voor hen een voucher wilde kopen.
Maar dit is toch allemaal geen discussie waard? Laten we het hier over budget pc games hebben, ik weet nu wel dat een aantal mijn reactie niks vinden en een aantal wel, nou prima.
Ik ga weer eens ff op die amazon lijst kijken met sales voor steam games
Dan moet je dit ook even aan de rechtsbijstand doorgeven, dat je weet dat het een foute actie is.quote:Dikkiedikdik schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 17:56:
een foute aanbieding online kan zetten en mij die kan laten bestellen
Reg. datum: 01-02-2010
The Cave
Binary Domain
Medieval II Total War Collection
Dungeon Siege III
Operation Flashpoint Red River
Hotline Miami
Just Cause 2
Duke Nukem: Megaton Edition
Red Orchestra 2 GOTY
Aliens Vs Predator
Worms Ultimate Mayhem
Stealth Bastard Deluxe
licht dyslectisch, mijn excuus voor eventuele spelfouten.
C0nscious wijzigde deze reactie 24-05-2013 19:36 (27%)
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." [ Taxi Driver ] - PSN iD: Megalomaan
Thankjoee!quote:C0nscious schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 19:35:
Tomb Raider voor 13,60 euro bij Greenmangaming.com (Steam) met 20% voucher: GMG20-LLASD-D8WBQ. Have fun.
Ben geen Apple fan.
AMD X6 1090T@4.0Ghz ,Scythe Mugen2B,Asus Crosshair F IV,CM 620,Sapphire 7950 OC,Kingston HyperX Red LE 1600 8GB,CM690 II,LG W2453V+Samsung 940BW,Creative I-TrigueL3500,Roccat Kone(+),Roccat Alumic,G19,OCZ Vertex 3 120GB,WD Black 1TB + 640,Asus BW-12B1LT
Pagina: 1 ... 29 30 31 32 laatste