i7 920//asus sabertooth x58//12gb ddr3 1600//tx950w//twin frozr gtx680// scythe mugen 3 revb/////XBL RiCeBoY NL\\\\\ //// psn HJALLO\\\\\ Knock Knock. Who's There? Sex. Sex Who? Sex With me. BOOM!
Forza Motorsport 4
Gerelateerde producten
Toon alle producten (14)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last
Reageer Nieuw TopicPSN: Call_Of_Marty
Heb al rond gescooped voor een limited edition maar nog niet gevonden, heb van deel 2 en 3 ook limited edition.
Dus dat wil ik met fm4 ook weer.
Denk dat dit een echte gt5 concurent kan gaan worden, waar shift 2 kansloos faalde, kan het nu zijn dat fm4 eindelijk een waardige tegenstander gaat worden van gt5(wel bijna jaar later he
Heb er in ieder geval veel zin in. Mochten mensen details plaatsje filmpjes info enz vinden betreffende fm4 of ook fanatec stuurtje, dm me en ik vermeld het in topic start.
i7 920//asus sabertooth x58//12gb ddr3 1600//tx950w//twin frozr gtx680// scythe mugen 3 revb/////XBL RiCeBoY NL\\\\\ //// psn HJALLO\\\\\ Knock Knock. Who's There? Sex. Sex Who? Sex With me. BOOM!
Vind GT5 nog steeds erg vermakelijk, maar zou Forza toch ook wel graag op m'n PS3 willen spelen. De vele customization mogelijkheden in de Forza serie heb ik altijd erg leuk gevonden, iets wat ik in GT5 wel mis.
PSN: Call_Of_Marty
Kan hem alleen nog niet vinden in webshops.
nog wat nieuwe gameplay :
http://www.gametrailers.c...1-forza-motorsport/715471
ferrari 599gto
Ook hoop ik dat de Abarth Punto Evo erin zit ipv de Fiat Punto Evo Sport.
I'm not impressed easily. Wow! A blue car! .
Zo te zien hebben ze cockpit view verbeterd, waar je soms met FM3 alleen het stuur zag en nu dus zo beetje alles.
Soms moet je oppassen bij het racen dat je niet meer op de omgeving gaat letten dan op de weg
Heb al een FANATEC PWTS, en een logitech g25, uiteraard werkt die laatste helaas niet op de ms doos.
Maar ik ga echt geen 700 euro neerleggen voor een nieuwer stuurtje, vond 300 euro voor porsche s zonder pedalen al duur genoeg. Gebruik nu g25 pedalen en werkt echt perfect
Btw heb zin in fm4
http://www.gamekings.tv/videos/e3-2011-de-tweede-beursdag/
Word de beste game van het jaar voor de Xbox, hands down.
Hoop alleen dat ze niet zoveel van die Fanta racetracks toevoegen.
Grote teleurstelling bij F3 voor mij was dat de Montserrat tracks niet eens een heel klein beetje leken op de werkelijkheid (die berg ligt op 20Km afstand van men huis...)
"Death is the greatest kick of all, thats why it´s saved for last"
http://www.gametrailers.c...1-forza-motorsport/715876
Je ziet hier de kia cee'd op top gear track, dus je kan dalijk leaderbords vergelijken met echte mensen van top gear. Alleen opmerking volgens mij zie ik overal pionen, maar minder dan in gt5 dus dat is beter zie hier volledige ronde met kia cee'd :
http://www.gametrailers.c...1-forza-motorsport/715822
zie ook dat ze de goeie camera punten pakken in herhalingen
Turn 10 doet dus wat PD had MOETEN doen met gt5.
edit :
langere interview met dan greenawalt :
http://www.gametrailers.c...1-forza-motorsport/715942
Geen dag nacht overgang als ik het goed begrijp, alleen verschillende day time lighting.
v8power67 wijzigde dit bericht 09-06-2011 23:10 (16%)
Als ze die maar gratis geven?
hupske wijzigde dit bericht 09-06-2011 23:17 (21%)
Dus ja dat wordt betalen ja. Maar dit zijn vaak erg leuke dlc packs.
EDIT:
nieuwe plaatjes :
(editje: zie hieronder
ziekelijk mooi!!
v8power67 wijzigde dit bericht 10-06-2011 00:06 (50%)
(klikken voor 1080p plaatje):

Gelijk topic start wat mooier gemaakt en wat meer plaatjes.
v8power67 wijzigde dit bericht 10-06-2011 00:37 (79%)
Reg. datum: 26 december 2005
Net als bij GT5 waar alle preview screens uit de photomode komen en het tijdens het spelen een tikkie minder was.
Trouwens, met die belichting, nieuwe cockpit cam en de Top Gear track lijkt het ineens wel een stuk meer op de grote concurrent
Maar beter goed gejat dan slecht verzonnen natuurlijk, ik denk alleen dat ik een beetje een deja vu gevoel ga krijgen.
Sander H wijzigde dit bericht 10-06-2011 10:01 (39%)
Ik citeer uit de startpost:quote:L1nt schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:52:
Zouden we bij die topgear track ook die auto krijgen die ze gebruiken voor "A star in a reasonable priced car"? Welke hebben ze nu eigenlijk?
"We begin with the humble Kia cee’d (which holds the distinction as the current “Reasonably Priced Car” driven by a host of celebrities on the Top Gear television show)"
Mijn speelgoed: Xbox 360, Peugeot 206 GTI, Yamaha YZF600R.
off topic: @Maikel64, ahhh Thundercats, jammer dat ze die niet meer maken...
Reg. datum: 08 december 2009
Kijk voor het eerst van mn leven heel erg uit naar de winter
offtopic: Dat is er nog een in de categorie: "vroeger was alles beter"quote:Aardschok schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:32:
Zijn er ergens al complete lijsten met auto´s te vinden, 10 minuten googlen kom ik her en der wel wat tegen, Maar niet veel meer als 30 wagens...
off topic: @Maikel64, ahhh Thundercats, jammer dat ze die niet meer maken...
ontopic: 11 oktober alvast maar vrij vragen hier. Net als bij FM3.
Maar om even samen te vatten, ik denk dat er ong 550 auto's in deel 4 zitten, waaronder aantal nieuwe, dus zullen wel wat minder populaire wagens geschrapt worden.
Ze kunnen natuurlijk in de storefront zien wel auto's wel en niet populair zijn qua tunes, livery's enz, dus denk dat ze met die data wat auto's eruit halen.
Hopen dat we weer dik getuned wagens gaan zien, want een supra heeft gewoon 1000pk nodig want dat maakt hem zo bruut, net als de skyline's die gaan makkelijk richting de 1200pk maar in fm3 kon je max 900pk, en de mine's r34 net 1000pk, maar ik wil meer
Ben ook erg blij met de terugkeer van Custom lobby's , geen last meer van de spelverziekende rammers!
DutchFLC wijzigde dit bericht 10-06-2011 12:52 (21%)
Geluid van 2 filmpjes kun je beter uitzetten, maar 1 filmpje zie je een 599gto in top gear studio
Gewoon weg super mooi!!
v8power67 wijzigde dit bericht 10-06-2011 13:37 (39%)
Dan heb ik nog wat leuks voor jullie volgens mij
Derde filmpje in 720p full screen draaien!!
Is gemaakt dmv capture card volgens mij want je ziet fullscreen de game, ziet er echt super geil uit!!!
Edit :
Ook erg mooie gameplay ook direct feed volgens mij
Wordt alleen maar beter en beter !!!!!
Even als laatste nog :
Fan made filmpje waar je J clarkson hoort met gameplay van fm4 en een echte 599gto ernaast, erg leuk gedaan!!
Nog 1 vondst dan
v8power67 wijzigde dit bericht 10-06-2011 13:53 (72%)
Reg. datum: 01 april 2008
Daarom is het ook erg jammer dat ik nu al zeker weet dat dit spel voor mij weer keihard gaat falen.
Ik wil gewoon kunnen kopen en tunen wat ik mooi vind in de carreer mode, En dat kan in Forza 3 al niet vanwege de Auctionhouse, En het beschermen van de virtuele economie die daar aan vast hangt.
(Prijzengeld van carreer mode races is te laag en vele mooie klassiekers zijn veel te duur.)
Ik kan nu eenmaal niet painten en voor een goede tuning setup hoef je ook niet bij mij te zijn,
Om die redn valt er voor mij dan ook niets te verdienen in de auctionhouse en er iets kopen gaat vaak ook niet omdat het veelal veel te duur is.
Ik wil gewoon een Shelby Daytona Coupe en daar wat onderdelen op monteren zodat die wat beter mee kan en er carreer mode events mee afwerken,
Maar Turn10 gunt mij dat plezier gewoon niet.
(Uiteraard kan ik met de Shelby Daytona Coupe rijden in de quick race mode en online, Maar ik wil dat ding gewoon wat meer power kunnen geven.)
Ondanks dat zal de Limited Edition hoogstwaarschijnlijk gewoon worden toegevoegt aan mijn gamecollectie, Of ik het spel lang zal blijven spelen betwijvel ik echter zolang bovengenoemd probleem blijft bestaan.
Je kan met je ingame knaken gewoon kopen wat je wilt.
Als jij alleen met uber exclusieve collector items van een paar miljoen wil racen heb je mischien een probleem.
Ik heb F3 alle races Gold gehaald, en zo´n beetje alle wagen die in de geschiedenis kwa racen de moeite waar waren...
Maar je bent helemaal niet afhankelijk van die auction house zoals jij aangeeft
Het is in fm3 wel erg moeilijk om snel geld te verdienen.
Ben daarom op gegeven moment uitgeweken naar een glitch, waar je in een uurtje tijd ong 20 miljoen kan fixen.
Vind btw economy systeem in gt5 wel goed, heb daar altijd genoeg geld en bijna alle duurste auto's al in bezit.
In fm3 is het leuk dat je veel exclusieve auto's hebt, maar ik betaal al voor de game, en als je bv full time werkt en gamed voor de lol, dan heb je geen zin om een bijna 2e baan aan te nemen in fm3 om maar een beetje geld te verdienen. Dus hoop wel dat het wat makkelijker gaat in deeltje 4
in mijn ogen is dat juist een sterk punt
ergens een beetje moeite voor moeten doen.
Plus als je de moeilijkheid een beetje opschroeft, betalen races behoorlijk dik uit...
maar goed de generatie "weinig weerstand en wat is nintendo hard" heeft dat waarschijnlijk niet zo graag
Reg. datum: 01 april 2008
Die laatste zin vind ik wat kort door de bocht, En heb dan ook geen zin om mijzelf daarop te gaan verdedigen.quote:Aardschok schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 19:57:
als het prijzen geld te hoog word, gaat het hele gevoel van sparen voor die ene bak, of upgrade volledig verloren.
in mijn ogen is dat juist een sterk punt
ergens een beetje moeite voor moeten doen.
Plus als je de moeilijkheid een beetje opschroeft, betalen races behoorlijk dik uit...
maar goed de generatie "weinig weerstand en wat is nintendo hard" heeft dat waarschijnlijk niet zo graag
Enigste wat ik daarover te zeggen heb is dat ik driving games speel omdat ik in het echt niet mag rijden (Ben 24 dus aan de leeftijd ligt het niet, De daadwerkelijke reden ga ik hier echter niet posten.)
En dat compenseer ik dus met games als Forza Motorsport en Gran Turismo.
Ik ben een enorme autoliefhebber (Vooral het wat oudere en klassieke spul.) en dan is het jammer dat niet alles even berijkbaar is in Forza 3. Omdat Turn10 vast wil houden aan een Online Economie die momenteel toch al weer om zeep is als ik naar sommige bedragen kijk in de auctionhouse. (En dit keer kan het niet aan de geld cheat's en glitches hebben gelegen want die hebben ze allemaal gepatched en misbruikers ervan zijn verbannen uit de auctionhouse.)
Wel ben ik bereid Forza 3 nog een kans te geven, (Moet nog een aantal races doen om hem helemaal uit te spelen.) Aangezien ik alles wat voor mij haalbaar is in Gran Turismo 5 al wel gehaald heb.
Zal ook eens gaan googlen naar methodes om wat vlotter aan geld te komen in Forza 3, Wellicht dat die Shelby Daytona Coupe van 10.000.000 er dan alsnog komt.
Mja er is een hele makkelijke geld glitch cheat noem het hoe je wilt.quote:Sato schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 01:53:
[...]
Die laatste zin vind ik wat kort door de bocht, En heb dan ook geen zin om mijzelf daarop te gaan verdedigen.
Enigste wat ik daarover te zeggen heb is dat ik driving games speel omdat ik in het echt niet mag rijden (Ben 24 dus aan de leeftijd ligt het niet, De daadwerkelijke reden ga ik hier echter niet posten.)
En dat compenseer ik dus met games als Forza Motorsport en Gran Turismo.
Ik ben een enorme autoliefhebber (Vooral het wat oudere en klassieke spul.) en dan is het jammer dat niet alles even berijkbaar is in Forza 3. Omdat Turn10 vast wil houden aan een Online Economie die momenteel toch al weer om zeep is als ik naar sommige bedragen kijk in de auctionhouse. (En dit keer kan het niet aan de geld cheat's en glitches hebben gelegen want die hebben ze allemaal gepatched en misbruikers ervan zijn verbannen uit de auctionhouse.)
Wel ben ik bereid Forza 3 nog een kans te geven, (Moet nog een aantal races doen om hem helemaal uit te spelen.) Aangezien ik alles wat voor mij haalbaar is in Gran Turismo 5 al wel gehaald heb.
Zal ook eens gaan googlen naar methodes om wat vlotter aan geld te komen in Forza 3, Wellicht dat die Shelby Daytona Coupe van 10.000.000 er dan alsnog komt.
Heb je een 2e account nodig, en moet je je cache met updates wissen.
Als je wilt weten moet je even googlen, zelf al meerdere malen gebruikt, heb meer dan 300 uur in fm3 zitten, maar nog steeds te vaak geld problemen, dus deze glitch is perfect, en als je normaal gebruikt komt er niemand achter.(heb zelf al 4-5 x gedaan, en mn broertje al tientallen keren)
Niet veel nieuwe gameplay maar je ziet aan het einde de mosler rijden en klinkt super.
Ook als de lambo gestart wordt klinkt dit erg mooi, je ziet ook even cockpit view van nieuwste mclaren ingame.
reviews: E3: Forza Motorsport 4
Tis nog maar een kleine 3 maanden en wat dagen en dan is de release al.
Hoop wel zsm een carlist in begin post te kunnen zetten, en tracklist
Mja ik hoop gewoon dat ze wat meer realisme zoeken en alleen swaps mogelijk maken die in het echt ook gerealiseerd kunnen worden.
Bv een 4wd 350z heb ik al eens gezien, een 4wd supra ook, maar een viper met zon grote motor erin, dat past nooit.
Als ze dat doen, met betere physics en meer en ook leukere auto's, dan is het een instant win!!
Intel DualCore E8500 / MSI GTX275 896MB / Sound Blaster X-fi XtremeGamer / 6gig RAM / Logitech Z5500
Wachten met kopen tot een jaar na de release en dan de editie kopen waarbij je alle DLC krijgt, net zoals bij Forza 3 Ultimate Editionquote:ETzPliskin schreef op maandag 27 juni 2011 @ 18:06:
Weet er iemand waar er al eventueel een versie te bestellen is die _alle_ auto's heeft? Bij forza 3 had ik ook een special edition en kon zelfs een paar auto's nooit kopenIk wil het niet nog eens meemaken!
Forza Motorsport 4 Limited Collector's Edition
http://forzamotorsport.net/en-us/LCE_ForzaMotorsport4/quote:Bundled together in a polished Steelbook DVD Case, the Limited Collector’s Edition content will include the following:
The VIP Car Pack:
2011 Bugatti Veyron Super Sport
2011 Ferrari 458 Challenge
2011 Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera
2010 Noble M600
2011 RUF Rt 12 R
The limited quantity “Ship Bonus” car pack available for fans who order Forza 4 early:
1965 Ford Mustang GT Coupe
2011 Koenigsegg Agera
1997 Lexus SC300
2011 RUF RGT-8
2011 Tesla Roadster Sport

En wat screens van de M5:
http://forzamotorsport.net/en-us/BMW_M5_FM4/

Gaarne graag melden als er iemand al een nederlandse site heeft gevonden voor LE.
Want die wil ik wel
Edit:
http://xboxfront.wl.gamer...eich-mit-Forza-3-und-GT5/#
nieuwe gameplay video die gelijk ook fm3 en gt5 vergelijkt met fm4.
Blijf gt5 wel mooier vinden, zelfs de schakel beweging is gewoon goed, in fm4 doet ie niets.
(kan zijn omdat het een automaat is door de grote D in midden bij toerenteller enz. zou kunnen duiden op realistische automaat physics, qua overgang enz lets hope!!)
Wel grappig dat ze zoveel dlc packs hebben, vip, lauch en nu ook bmw m5 fanpack
(bron :http://jalopnik.com/5815786/the-2012-bmw-m5-looks-epic-in-forza-4)
Hun manier van het disk grote probleem op te lossen, zelfde als met fm3, moest je 600mb downloaden aan het begin.quote:But most importantly, you'll get the 2012 BMW M5 — the most powerful production sedan ever created by BMW's M division. It'll not only be featured on the cover of the "Forza Motorsport 4" Limited Collector's Edition but also available as part of the "BMW M5 Fan Pack," available starting at launch to all "Forza Motorsport 4" owners who download it from Xbox LIVE Marketplace.
En je gaat ook meteen 2e hands games tegen
Maar ziet er mooi uit.
Plaatjes 1080P gedownload en klikbaar :

v8power67 wijzigde dit bericht 28-06-2011 00:48 (201%)
Reg. datum: 21 maart 2008
maar goed, ik zal 'm wss toch wel kopen, maar dan wacht ik wel gewoon tot de goty/ultimate editie.
Maar dan had je de special edition auto's weer nietquote:Reiben schreef op maandag 27 juni 2011 @ 19:37:
[...]
Wachten met kopen tot een jaar na de release en dan de editie kopen waarbij je alle DLC krijgt, net zoals bij Forza 3 Ultimate Edition
KAdrifter wijzigde dit bericht 28-06-2011 15:49 (37%)
GAIAjohan wijzigde dit bericht 28-06-2011 15:55 (22%)
Forza 4 Car club leader: DGoT || PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || pc e7300@3.33, HD4850, 4GB, 2x 500GB
Juist omdat iedereen weet dat in gt5 alleen ruf zit, is het niet slim om met nu allemaal ruf te komen in dlc en lce enz. als porsche eruit is, want je weet dan als turn 10 zijnde dat mensen meteen gaan vrezen, dus zon bombshell wil je dus dan niet veroorzaken vtv maar ergens vlak voor of na de release.
Dus doordat ze nu ruf laten zien denk ik zelf dat er ook gewoon porsche inzit.
soort van reverse psychology zeg maar
Bol.com en Freerecordshop hebben em nog niet.
Wil niet de beste (lees goedkoopste) deal maar gewoon op de release datum in huis. Betaal liever meer dan 2-3 weken gefrustreerd thuis komen omdat ie er nog niet is.
ik ga maar lekker 2 weekjes vrij nemen dan haha
tis btw wel sick om te zien hoeveel GT5 achterligt qua car detail t.o.v FM4
MartijnAbel wijzigde dit bericht 04-07-2011 22:52 (30%)
Dit komt wel erg over als een Forza fanboy die even zich wil afreageren op GT5.quote:[b][message=36346955,noline]
tis btw wel sick om te zien hoeveel GT5 achterligt qua car detail t.o.v FM4
Iik vind dat de screens en filmpjes van Forza 4 er erg goed uit zien, maar om nou gelijk GT5 af te kraken? Nee, dan overdrijf je het mijn inziens toch echt wel. De premium cars in GT5 hebben ook enorm veel detail. Gezien je opmerking kan ik me dan ook niet voorstellen dat je GT5 van dichtbij hebt gezien.
Gigabyte P35 DS3 - Intel Q6600 - 2GB PC6400 C4 - Club3D 8800GTS320 - 2x Samsung 205BW - EMU 1820
Tenzij ze ook 5-6 jaar gaan werken aan een game
Ik heb nog een GT5 screenshot van m'n Murc Superveloce waar je achter het rooster naast het achterlicht gewoon een netjes en correct torx schroefje ziet en dat is wel heel erg gedetailleerd van PD.quote:v8power67 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 12:20:
eens met marando !! forza 4 zal nooit het detail in graphics hebben als de premium wagens van gt5.
Of het nodig was is natuurlijk een andere vraag.
Ik heb eigenlijk altijd GT gespeeld maar ik moet zeggen Forza 4 ziet er gelikt uit.
Tot nu toe hebben we van forza alleen nog maar photomode gezien, en wat ingame filmpjes die niet heel duidelijk waren, ik weet gewoon zeker dat fm4 gt5 niet verslaat op auto models, op circuits misschien wel.
Maar dat maakt gt5 niet de betere game, ik vind tot nu toe gt5 nog steeds erg tof, maar mis wel de mogelijkheid voor livery en meer customization.
Wat ik wel heel bruut vind in gt5 is het RM gegeven, dit heeft echt potentie in meer games, gewoon in 1 stap er een uitgebouwd race monster van maken.
Fm4 zou ook zon optie moeten hebben vind ik
Btw gister weer eens fm3 geprobeerd maar na maanden gt5 te spelen kon ik echt niet meer met controller rijden in fm3. Het is zo houterig, waar je in gt5 echt veel controlle hebt over de auto met controller is er in fm3 een raar gevoel. Kan het niet echt uitleggen, hoop wel dat dit niet aanwezig is in fm4 anders zit ik binnen 1 dag weer achter gt5
Ook betere topsnelheid bij de auto's.
Heb in 2 en 3 het idee dat de lagere klassen bewust stukken langzamer gaan dan ze in het echt kunnen om het gevoel te wekken dat een Ferrari sneller is dan een Golf GTI en een ALMS Audi of Peugeot weer sneller is dan de Ferrari.
Zat gister nog ff rond te rijden in FM3 en de Astra liep maar met moeite richting de 200.
Nu heb ik geen ervaring met dat circuit en die auto in het echt maar voor mijn gevoel heeft mijn Astra G 1.6 100pk minder moeite om richting de 160-180 te gaan dan de Astra VXR/OPC in FM3. En dan ook met veel minder toeren.
En hoeveel van die premium autos zitten er in GT5?quote:v8power67 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 12:20:
eens met marando !! forza 4 zal nooit het detail in graphics hebben als de premium wagens van gt5.
En de ander is je zus
Xbox360, Galaxy Note, Pana P42S20, Epson TW450, iPad 1, BMW e34 520i '95
HET IS SOWIESO
Open anders een nieuw topic er voor.
L1nt wijzigde dit bericht 05-07-2011 15:51 (21%)
Reg. datum: 21 maart 2008
220 als je rm's ook meetelt, maar bij Forza 3 zie je ook duidelijk verschil tussen auto's die ook al in forza 2 zaten (natuurlijk wel een stuk minder dan het verschil tussen de premiums in gt5 en de auto's die uit gt4 komen).quote:Catch22 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 15:47:
[...]
En hoeveel van die premium autos zitten er in GT5?
Maar goed, al zien alle auto's eruit als een winkelwagen, als ze maar lekker rijden.
Nou geen strijd hoor gewoon verschillen bespreken.quote:L1nt schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 15:51:
Zullen we de nodeloze en oneindige strijd GT vs. FM achterwege laten??
Open anders een nieuw topic er voor.
Maar verder heb je gelijk dit is het Forza 4 topic dus einde offtopic.
Grappige is dat sommige gt5 standaard wagens gewoon mooier zijn dan forza zn premiums
bv een dodge charger die in gt5 zit is echt mooi gedetaileerd, alleen geen inbeeld, maja in fm3 waren veel dashboards niet accuraat en werkte veel dashboards niet. Iets wat in gt5 niet zal gebeuren, alle premiums zijn hellemaal perfect nagemaakt en alles werkt.
Sowieso was gt4 al echt een mooie game voor zn tijd, dus die models waren al super accuraat.
Ja ook ik was teleurgesteld over gt5 met 800 non premiums maar nu heb ik meer plezier met die standaard wagens dan alle premiums in fm3
Maja fm4 komt dalijk uit en hoop echt voor ze dat ze de game echt 10x beter maken dan fm3, want ik was eigenlijk op release dag al teleurgesteld toen ik hem binnen kreeg.
Maakte totaal niet waar naar wat ze belooft hadden, daarom dat ik fm4 sceptisch bekijk.
Maar moet zeggen dat wat ik tot nu toe gezien heb en als dit dan ook echt gebeurt het er goed uitziet voor turn 10
En laten we hopen dat dit beter wordt dan gt5 want dan moeten ze met gt6 weer iets bizars tevoorschijn toveren
quote:v8power67 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 17:12:
Grappige is dat sommige gt5 standaard wagens gewoon mooier zijn dan forza zn premiums
Heb je ook screenshots/videos om deze bewering te ondersteunen? Alle standard cars die ik in GT5 heb gezien zagen er namelijk moeilijk lelijk uit.
T809
Mja ik heb daar geen bewijs van maar je kan ze zelf vergelijken als je beide game hebt.quote:Reiben schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 19:44:
[...]
Heb je ook screenshots/videos om deze bewering te ondersteunen? Alle standard cars die ik in GT5 heb gezien zagen er namelijk moeilijk lelijk uit.
Tuurlijk op pure polygon count en texture werk is de dodge charger beter in fm3, maar als je gewoon rond rijdt, dan zie je zoveel details in gt5 charger. Tuurlijk je merkt dat het een gt4 wagen is, maar de lighting van gt5 is zo briliant dat zelfs standaard wagens er soms super mooi uit.
En ja ik durf te zeggen dat het in mijn ogen er dan mooier uit ziet dan fm3, ookal heeft die meer polygonen en inbeeld en scherpere textures
Btw in photomode is het in gt5 erg mooi te krijgen
http://www.horta.hu/gt5/charger01.jpg
Maar genoeg gt5
Ben wel erg benieuwd naar fm4
ik overdrijf helemaal niet, ik heb hier een PS3 staan met GT5 en mijn XBOX360 staat er in alle vrede naast.quote:Marando schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 11:49:
[...]
Dit komt wel erg over als een Forza fanboy die even zich wil afreageren op GT5.
Iik vind dat de screens en filmpjes van Forza 4 er erg goed uit zien, maar om nou gelijk GT5 af te kraken? Nee, dan overdrijf je het mijn inziens toch echt wel. De premium cars in GT5 hebben ook enorm veel detail. Gezien je opmerking kan ik me dan ook niet voorstellen dat je GT5 van dichtbij hebt gezien.
ik ben en blijf alleen een groter fan van Forza Motorsport gezien het rijgevoel wat je krijgt bij FM wat ik mis bij GT5.
de besturing en de feel van GT5 is gewoon heel erg anders, maar daarom is het nog wel de beste racegame op de PS3
dat is idd wat ik bedoel, ben je zolang met een gaem bezig, lukt het je nog niet om mooie details in de auto's te krijgen e.d.quote:Reiben schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 19:44:
[...]
dat ligt bij FM dan toch wel heel wat anders...
MartijnAbel wijzigde dit bericht 06-07-2011 14:38 (21%)
Kun je mischien aangeven welke auto´s?quote:v8power67 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 17:12:
maja in fm3 waren veel dashboards niet accuraat en werkte veel dashboards niet.
ik speel altijd vanuit de cockpit view, en werkelijk waar, ik heb nog nooit een falende dash gezien.
verder ben ik nogal een JDM-o-fiel en ze kloppen gewoon allemaal.
Mischien hele kleine dingetjes op audio die er niet inzitten.
Zoals de typerende "je moet overschakelen" biepjes uit de Mazda FC en FD, of the AE86.
Maar de dash kwa grafishe weergaven zijn ze geheel correct,
maar goed, ik rijd nooit in een amerikaan, dus wellicht dat daar iets in verkeerd zit
Wel naar de schakellampjes e.d. gekeken? Als het geen wijzer is, werken ze niet.quote:Aardschok schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 14:46:
[...]
Kun je mischien aangeven welke auto´s?
ik speel altijd vanuit de cockpit view, en werkelijk waar, ik heb nog nooit een falende dash gezien.
verder ben ik nogal een JDM-o-fiel en ze kloppen gewoon allemaal.
Mischien hele kleine dingetjes op audio die er niet inzitten.
Zoals de typerende "je moet overschakelen" biepjes uit de Mazda FC en FD, of the AE86.
Maar de dash kwa grafishe weergaven zijn ze geheel correct,
maar goed, ik rijd nooit in een amerikaan, dus wellicht dat daar iets in verkeerd zit
Teven staan een hele hoop tellertjes constant in dezelfde positie. Lijkt me ook niet kloppen.
Offtopic:
heb het eens ge-googled, en inderdaad, een X-aantal R classe wagens zijn inderdaad "kapot"
Ga er eens op letten of sommige "normale" wagens (waar ik dus eigenlijk alleen maar mee rijd) dat ook hebben.
filmpje:http://www.youtube.com/watch?v=yd4pXBFYQLo
Aardschok wijzigde dit bericht 06-07-2011 15:11 (4%)
Maar daar zag je dus ingame beelden en werkte de HORSEPOWER meter ook.
Als je nu gaat rijden ermee in fm3 werkt die teller hellemaal niet.
Dus ja tis leuk alle wagens inbeeld, maar veel dashboards kloppen niet of werken niet.
Zelfde geld voor de WHEELIE die ze laten zien in intro filmpje van fm3.
Zie je een dodge challenger op drag strip een wheelie maken.
Ik was laaiend enthousiast want dacht dat ze nu eens serieus drag racen erin gedaan hadden, met drag onderdelen en dat je met afstellen dus een wheelie kan trekken als je genoeg grip hebt.
Wat blijkt nou later, geven ze toe dat ze het filmpje aangepast hadden, waarom zeggen ze niet(mja lijkt me best duidelijk waarom
Dus hoop wel dat ze dit niet doen met fm4 anders ben ik er meteen klaar mee.
qed
Overigens over dat dashboard gebeuren, daar maak ik mij niet zo heel druk over. ben altijd meer bezig met hoe die rijd.
http://www.consoleshop.nl...-collector-s-edition.html
Net meteen 2 besteld
Zal hem ook in OP vermelden. Mooie prijs ook 69 euro voor limited edtion.
Gelijk daar besteld.
Net gekeken maar wat een prutsers vind ik hun toch.quote:
Zeggen dat gt5 geen snelheids gevoel heeft,
Denk dat ze daar fm3 bedoelden
Maar over fm4 hadden ze wel gelijk want die moet als goed is meer gevoel krijgen dan deel 3, in deel 3 is het wel zo statisch, en doordat je te dicht bij op stuur zat, was het hele snelheids gevoel afwezig.
Voordat ze de multiscreen opties verwijdert hadden, kon je fov aanpassen en dat was echt heel goed, maja omdat mensen vroegen of ze fov als gewone optie in optiemenu wouden doen, hebben ze het maar hellemaal verwijdert, lekker makkelijk
Btw voor de mensen die weer graag gifts willen ontvangen van turn 10 in fm4 :
http://forzamotorsport.ne...order_incentives_program/
goed doorlezen en dan doen wat er staat.
ALs je dit dus niet doet, krijg je ookal ben je vip dmv LCE, GEEN gift cars meer.
Tenzij je je daar soort van registreert.
Ik weet dat je een beetje een GT5 fanboy bent, Ik neem het terug, mijn excusesquote:v8power67 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 10:33:
oeh das een mooie prijs, heb hem zelf al gepreorderd.
ALs je dit dus niet doet, krijg je ookal ben je vip dmv LCE, GEEN gift cars meer.
Maar ik denk dat je het niet helemaal goed gelezen hebt.
Ze hebben het over een aanmoediging van pre-orders en dat daar als extraje dan "pre-order incentive gifts" bij zitten. Nergens in heel het stukje word volgens mij gezegt dat je geen gift cars meer krijgt zoals je hierboven meld,
"We will be sending out the pre-order incentive gifts to all participants of the Forza Motorsport 4 Pre-Order Incentive Program. "
Heb gewoon verkeerd gelezen, grappig dat mn broertje precies hetzelfde eruit haalde, die is ook geen gt5 fanboy
Lijkt me een snel gemaakte vergissing, omdat special ingame gifts in fm3 alleen voor VIP's was, en dit klinkt alsof je je doormiddel van aanmelden nu dus kan verzekeren van ingame gifts.quote:everyone who pre-orders will be eligible to receive special in-game gifts if they follow the steps below.
Maja fouten zijn snel gemaakt.

Wel een opluchting want forza 4 zonder porsche zou niet goed verkopen denk ik
Had btw ergens gelezen op forza forum, dat die preorder gifts gedoe gedaan is omdat er veelste weinig preorders zijn geplaatst, en ze bang zijn voor slechte verkopen.
Kan me voorstellen dat er een groep mensen is die zich door turn 10 genaaid voelt met fm3.
En dat er dus een grote groep niet preorderd maar lekker wacht op release.
Zelf moet ik zeggen dat ik steeds enthousiaster wordt voor fm4
Gister heel veel fm3 gespeeld, en krijg het weer beetje onder de knie, en is dan toch wel weer leuk
Fm3 heeft als ik het goed heb ergens in de 2mil verkocht. gt5 zit nu ergens op de hoge 6 lage 7 mil.
Ze kunnen best meekomen met gt5 als ze de marketing en hype hooghouden.
Iets wat ze tot nu toe totaal niet doen, je krijgt amper nieuws, terwijl het nog maar 3 maanden tot release is.
Maja ik ben wel benieuwd, en ben blij dat ik mn preorder van LCE(2x 1 voor moi en 1 voor broertje) al heb geplaatst, heb ook die mail gestuurd naar ze dus kom maar op met die special gifts
Kan ook gewoon een RUF zijn.quote:v8power67 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 12:02:
Nou porsche zit er dus blijkbaar wel in
[afbeelding]
Wel een opluchting want forza 4 zonder porsche zou niet goed verkopen denk ik
Had btw ergens gelezen op forza forum, dat die preorder gifts gedoe gedaan is omdat er veelste weinig preorders zijn geplaatst, en ze bang zijn voor slechte verkopen.
Kan me voorstellen dat er een groep mensen is die zich door turn 10 genaaid voelt met fm3.
En dat er dus een grote groep niet preorderd maar lekker wacht op release.
Zelf moet ik zeggen dat ik steeds enthousiaster wordt voor fm4
Gister heel veel fm3 gespeeld, en krijg het weer beetje onder de knie, en is dan toch wel weer leuk
En eerlijk gezegt denk ik ook wel dat het een RUF is.
Dat zwarte accent op de spoiler is niet iets wat porsche normaal zou doen.
Ik vermoed dat het zo RUF versie van een 911 zal zijn.
Eens even gaan googlen.
Nou dat zou dus zo maar eens een RUF RGT kunnen zijn
Aardschok wijzigde dit bericht 13-07-2011 15:00 (7%)

Dit lijkt me meer een :

dus de porsche 997 turbo, die al in fm3 zit
Dat zwarte is hoogstwaarschijnlijk de spiegel, die zien er in games qua reflectie altijd donker uit, omdat het teveel rekenkracht kost om elke ai wagen volledige reflecties op spiegels te geven, athans lijkt mij
Of het is omdat de zon hoog staat dat er een schaduw onder de spoiler zit, dus dat het donker is, dit lijkt me ook een mogelijkheid
Dus ik denk dat het wel een porsche is, maar we gaan het zien
Btw nog een leuk foutje in fm4 trailer :

Die vents naar de motor toe zijn dicht

zoals je hier ziet horen ze gewoon open te zijn, anders krijgt de motor namelijk geen zuurstof en kan er geen verbranding plaatsvinden
v8power67 wijzigde dit bericht 14-07-2011 10:29 (60%)

Dit is zeer zeker een porsche, athans dat denk ik wel.
Tuurlijk is het een Porsche, een 997 Turbo of GT2. Origineel Porsche of inderdaad een RUF.quote:v8power67 schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 13:15:
Effe nog een snelle nieuwe screenshot van forum van forzamotorsport.net :
[afbeelding]
Dit is zeer zeker een porsche, athans dat denk ik wel.
Geen Porsche=Geen Forza
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Ik beleef net zoveel plezier aan auto's + Banen waar ik daadwerkelijk in/op kan rijden.
Een Porsche of Ferrari of Lambo kan ik toch nooit betalen.
Maar als ze de ruf yellowbird erin doen ben ik een blij man
In gt5 is dat zon ontzettend brute wagen, echt vechten maar het is zo gaaf als je de nordschleife in 7:50 kan aflegen ermee hellemaal standaard
En die ruf rgt8 met die v8 erin lijkt me ook erg bruut. Maar een echte porsche gt3rs moet gewoon in deel 4 zitten, die wagen is zo gaaf
Verder ben ik het ook eens over de JDM's, kan ik nooit genoeg van krijgen.
Begin echt zin te krijgen in nieuwe racegame.
Hoop wel op meer iconische race wagens in fm4, bv de mazda 787B, porsche 917 maar dan de CANAM versie met 1500pk in qualifing
Hoop ook dat dat autovista na paar keer nog steeds leuk is, en dat bv dlc wagens hier ook gebruik van maken.
Ook ben ik extreem benieuwd naar de car and track list.
Hoop dat alle echte tuner wagens van fm2 weer terug komen, de abflug supra en rx7, de 2 veilside supra's enz.

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
dies echt heel mooi idd
Kwa icoon, ik snap ook niet dat de Porsche 917 niet in de games zit als klassieker.Vooral in de gluf kleuren is dat simpel weg de mooiste race wagen van de jaren 70.quote:v8power67 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 14:44:
Mja porsche is wel een icoon in de auto wereld, en als je 3 delen hebt met porsche erin dan is deel 4 zonder wel een gemis vind ik wel.
Maar als ze de ruf yellowbird erin doen ben ik een blij man
In gt5 is dat zon ontzettend brute wagen, echt vechten maar het is zo gaaf als je de nordschleife in 7:50 kan aflegen ermee hellemaal standaard
En die ruf rgt8 met die v8 erin lijkt me ook erg bruut. Maar een echte porsche gt3rs moet gewoon in deel 4 zitten, die wagen is zo gaaf
Verder ben ik het ook eens over de JDM's, kan ik nooit genoeg van krijgen.
Begin echt zin te krijgen in nieuwe racegame.
Hoop wel op meer iconische race wagens in fm4, bv de mazda 787B, porsche 917 maar dan de CANAM versie met 1500pk in qualifing
Hoop ook dat dat autovista na paar keer nog steeds leuk is, en dat bv dlc wagens hier ook gebruik van maken.
Ook ben ik extreem benieuwd naar de car and track list.
Hoop dat alle echte tuner wagens van fm2 weer terug komen, de abflug supra en rx7, de 2 veilside supra's enz.
Ikzelf denk dat autovista een leuke toevoeging is, ik kan me helemaal kapot lachen met jeremy clarckson die het commentaar zal gaan geven, echter, het is natuurlijk maar leuk voor 1x, gelukkig zitten er natuurlijk wel veel auto´s in maar er is natuurlijk wel een duidelijke limiet.
Ikzelf denk trouwens dat de echte tuners wel weg zullen blijven.
Anders hadden ze ook ABT, Alpina, Brabus, Snitzer etcetc er in moeten betrekken.
Ik hoop alleen dat ze veel kleine bedrijven nu wel mee gaan nemen, met gave super exclusieve wagens denk Ariel, Radical, Caparo... liever dat, als alles van Ford, waarvan bij de helft van het wagen park je in slaap kan vallen (fiesta, mondeo etc etc)
Ja pcies 917 is gewoon bizarquote:Aardschok schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 18:44:
[...]
Kwa icoon, ik snap ook niet dat de Porsche 917 niet in de games zit als klassieker.Vooral in de gluf kleuren is dat simpel weg de mooiste race wagen van de jaren 70.
Ikzelf denk dat autovista een leuke toevoeging is, ik kan me helemaal kapot lachen met jeremy clarckson die het commentaar zal gaan geven, echter, het is natuurlijk maar leuk voor 1x, gelukkig zitten er natuurlijk wel veel auto´s in maar er is natuurlijk wel een duidelijke limiet.
Ikzelf denk trouwens dat de echte tuners wel weg zullen blijven.
Anders hadden ze ook ABT, Alpina, Brabus, Snitzer etcetc er in moeten betrekken.
Ik hoop alleen dat ze veel kleine bedrijven nu wel mee gaan nemen, met gave super exclusieve wagens denk Ariel, Radical, Caparo... liever dat, als alles van Ford, waarvan bij de helft van het wagen park je in slaap kan vallen (fiesta, mondeo etc etc)
Over autovista is nog niet veel bekend, maar wat wel bekend is, is dat niet alle wagens in auto vista te zien zijn. Is een select groepje die ze zo mooi hebben gemaakt voor autovista.
Qua tuners zat fm2 wel goed, zat een speciaal getunde s4 in, meerdere supra's en rx7's.
En nog vele meer, en die waren een voor een echt heel tof!!!
Hoop wel dat er in fm4 meer echte race wagens zitten, idd niet teveel mondeo's enz.
Ook al kun je wel in fm3 al bv engine swappen wat zon saaaie wagen lkan omtoveren naar een bizar circuit monster.
Het lijkt me leuker als je echt porsches gt3 tegen ferrari en audi r8 races krijgt. ipv van die overgetunede s5's.
Zodat je het realisme meer terug krijgt.
i7 920+GTX570 Gamestation // iPhone 4S // iPad+3G 64Gb // 13" Macbook Pro i5+Crucial M4 128Gb //
In het echt zou een vergelijkbare wagen in rwd en 4wd met zelfde specs, de rwd vaker sneller zijn, doordat ie meer pk overhoudt op de wielen, een 4ed verliest algauw 25% van zn motorvermogen door het 4wd systeem.
Hoop echt dat er een tijd komt in fm4 dat ik met een rwd lambo gallardo even snel ben of zelfs sneller dan een 4wd gallardo. Zoals het in het echt ook hoort te zijn
Dont get me wrong ik vind 4wd ook leuk, maar door fm3 ben ik er wel meer tegen geworden.
Ik weiger namelijk online in een 4wd te stappen, omdat dat te makkelijk is.
Forza 4 Car club leader: DGoT || PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || pc e7300@3.33, HD4850, 4GB, 2x 500GB
Want je kan geen lobby maken, en de stock car hoppers waren altijd dun bezet.
Moet ook zeggen dat met stock auto's het veel leuker is om te doen in gt5 dan fm3, fm3 vraagt om tuning.
Waar ik bij gt5 altijd een raar gevoel kreeg bij getunde wagens en juist stock wagens lekkerder vind rijden.
Maar voor iedereen anders natuurlijk
Heb wel steeds meer zin in fm4
Goede tip, heb mijn pre-order info doorgestuurd en via de messages in FM3 netjes bevestiging gekregen dat ik nu onderdeel ben vh programmaquote:v8power67 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 10:33:
oeh das een mooie prijs, heb hem zelf al gepreorderd.
XBox Live Gamertag: FallingCobra
Is btw niet voor de exclusieve gifts, dat had ik verkeerd begrepen.
Maar extra gifts is altijd beter.
Reg. datum: 05 juni 2004
Vermaak me eigenlijk elk weekend nog met deeltje 3.
Deel 3 kon in mijn ogen niet veel beter meer worden, maar deel 4 lijkt er weer keihard overheen te walsen.
Laat komen, laat komen
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last