Ik wilde nog even een positieve reactie plaatsen.
Op aanraden van Just_A_User heb ik mijn Philips 46PFL9705H/12 gekocht bij Electroworld Tummers (in Roermond, dus even wennen aan het accent

). Deze was daar voor 1395 euro te koop. Aangezien ik aan de ambilightactieweken wilde meedoen (om 300 euro cashback van Philips te ontvangen, waardoor de prijs uiteindelijk dus op 1095 uitkomt

) heb ik hem voor 31 oktober aangeschaft.
Inmiddels heb ik hem twee weken in huis.
FANTASTISCH is het woord wat ik gebruik om mijn tv te omschrijven.
Ik schrok wel even toen ik mijn mediaplayer aanzette en mijn eerste 720p serie startte --> lipsync issues. De moed zonk mij in de schoenen. Tot mijn vriendin de handige opmerking maakte 'maaruhm... dat probleem hadden we op de vorige [CRT] tv toch ook al?'... Ohja, het was een verkeerd gecodeerde aflevering
Avatar (24gb versie) aangezet en echt subliem beeld. Ambilight is ook echt fantastisch, wat een toevoeging.
Nu heb ik verder geen tierlantijnen aangesloten, het geluid komt van de tv zelf (wat ik als prima ervaar trouwens) en mijn mediaplayer (WD Live dingetje) geeft mijn HD beeldmateriaal door en KPN Digitenne (externe ontvanger) geeft tv-signalen door.
p.s. Ik plaats dit bericht in de 2011 thread omdat deze tv hier ook regelmatig is besproken en er hier en daar regelmatig probleemverhalen zijn gesignaleerd. Voor de volledigheid wilde ik een positief bericht plaatsen, want die zijn er dus ook

. Just_A_User stelde zijn vraag over dit 2010 model ook in deze thread
Just_A_User in "[LCD/LED TV] Philips 2011 series"
edit: Playstation 3 aangesloten: geen inputlag kunnen ontdekken, terwijl ik me aan dat soort dingen enorm stoor, van de andere kant is de PS3 niet van mij en speel ik er nooit op, ik ben meer een pc-gamer (muis!), dus for what it's worth.
MaartenKoller wijzigde dit bericht 17-11-2011 12:14 (6%)