Pff... heel wat pagina's gelezen, maar dit topic is inmiddels zó groot dat ik het toch maar ga vragen. Sinds vanmorgen namelijk een flink probleem met mijn bijna 2 jaar oude S2.
Wellicht vooraf goed om te weten, 1,5 week geleden de 4.1.2 update er op gezet en sindsdien hield de batterij het ook geen 12 uur meer vol. Maargoed, het volgende issue:
Ik werd wakker van een 'tok' geluid. Bleek dat de telefoon (die gewoon aan de lader op m'n nachtkastje lag) dit geluid te maken. In beeld stond: "Voer het wachtwoord in om apparaat opslag te beheren."
Ik denk, wachtwoord apparaatopslag? Het wachtwoord was niet met cijfers, want ik kreeg een 'C' toen ik daarop drukte. Weird.
Dus ik denk -> ff opnieuw opstarten.
Aan/Uit knop werkte en ik had maar twee opties. Afsluiten of opnieuw opstarten.
Opnieuw opstarten gedaan, en sinds dien blijft ie hangen tijdens het opstarten.
Eerst alleen op het Samsung Galaxe SII tekst. Later, en nu nog steeds, constant op het Samsunglogo met die blauwe animatie vooraf. Telkens weer opnieuw.
Batterij er een tijd uit, aan laptop hangen etc. etc. Allemaal van 0,0 waarde.
Enige wat ik in beeld kreeg toen ik de Aan/Uit knop + volume + home vasthield was een scherm met de vraag of ik een Custom OS wilde installeren.
Ehhh... geen idee.
Oftewel, klinkt bovenstaand bekend en zo ja, hoe los ik het op. Daarbij is erg belangrijk dat ik de data op de telefoon kan behouden zoals de contacten, foto's e.d.
Ik heb dan wel sinds kort een *waardeloze* BB Bold 9780 als zakelijk, maar ik wilde mijn S2 na afloop contract (juli) als privé telefoon gaan gebruiken als prepaid.
Help

adinsx wijzigde deze reactie 12-05-2013 11:36 (5%)