E8400 @ 3.5GHz / ASUS P5N-T Deluxe / 4GB (2x2) OCZ Platinum PC26400 @ 4-4-4-12 / XpertVision 8800GT / Samsung T166 500GB + Hitachi 7k2000 2TB / Zalman ZM600-HP / Antec 900 / HP W2408H
Dan ben je nog niet diep genoeg gegaanquote:lanerios schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 12:43:
Ga ik proberenMoet wel zeggen dat het een erg leuk spel is, maar de afwisseling is een beetje raar. Ben alleen Zombies, slimes en floating eyes tegen gekomen. Maar ik lees dat dat later wel gaat veranderen.
Maar als je eenmaal full gold set hebt is de volgende stap bosses afmaken inderdaad, of hopen dat er genoeg meteorites vallen, zodat je nog de meteorite set kan maken. Kies een boss die je leuk lijkt, Eye of Eater (eater is best goed te doen trouwens als je een platform brug bouwt), bereid je goed voor en veel succes. Zodra je dan shadow armor hebt kan je skeleton proberen (dungeon) of de jungle ingaan. Jungle kan nu ook al, maar is best pittig. Als je gravity potions hebt (of kan craften) kan je eens kijken of je de floating islands kan vinden, zijn leuke items en grondstoffen te vinden. Dus nog genoeg te doen
Reg. datum: 18 november 2009
Maar ik ga door! Ik wil goeie gear
E8400 @ 3.5GHz / ASUS P5N-T Deluxe / 4GB (2x2) OCZ Platinum PC26400 @ 4-4-4-12 / XpertVision 8800GT / Samsung T166 500GB + Hitachi 7k2000 2TB / Zalman ZM600-HP / Antec 900 / HP W2408H
Ik lees over al dat ik Hamachi moet gebruiken. Iemand ervaring mee?
As finishing touch, God created the Dutch.
Gister met alleen Copper armor en een iron bow geprobeerd die Eye af te slachten, ging dus gruwelijk fout. Totaal niet voorbereid, ik had gewoon zoiets van "ik zie wel wat er gebeurd" Vanavond dus maar een goeie arena hiervoor bouwen.
In mijn ervaring was het redelijk simpel, gewoon de dedicated server downloaden vanaf http://terraria.org/quote:FloydRaalte schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 12:57:
Ik ben zoekende naar info voor het opzetten van een server (prive met een paar vrienden) voor terraria 1.1
Ik lees over al dat ik Hamachi moet gebruiken. Iemand ervaring mee?
uitpakken en de serverconfig.txt doornemen. Werkt goed.
Heb het niet via Hamachi gebruikt. Alleen een poortje geforward op m'n router zodat vrienden op m'n server kunnen inloggen.
Reg. datum: 17 november 2010
tShock heeft een Linux server software, maar dat werkt volgens mij niet helemaal bugvrij en stabiel.quote:MeltedForest schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 17:02:
Helaas nog steeds alleen een Windows dedicated server...
Nieuwe content komt er wel aan, gaat alleen niet snel
Jammer
quote:My Fellow Terrarians
The future of Terraria has been highly debated as of late, not just with the community, but for us as well. The last year has been a crazy ride! When I started on this game, I just had a few ideas of what I thought would make a fun game. I had no idea that it would receive so much attention. I want to thank all of you for supporting us and making this game's success possible.
After a lot of internal debate, we have decided that it is time to move on. My wife and I are due to have another boy soon, and I want to spend some time getting to know him. I also want to spend the time recharging and bettering myself as both a programmer and game designer. I have learned a lot from working on Terraria and plan on using what I've learned, building upon it, and moving forward with another, even better project. However, we are still planning at least one more bug fix for Terraria.
For those that haven't already heard, Finn "Tiy" Brice has moved on to form Chucklefish and is heavily at work on an exciting new game called “Starbound”. It's looking to be a lot of fun, so make sure to check it out if you haven't already!
Thanks again for all your support, and I am very much looking forward to providing you with something much better than Terraria in the future!
Hoewel ik momenteel wel weer ff genoeg van Terraria heb gezien, was ik toch wel benieuwd naar de nieuwe features (NPC cities, alien worlds, alternative dimensions) die de speelbaarheid zouden verlengen. Zoals het spel nu in elkaar steekt ben je wel een flinke poos zoet met het ontdekken, verzamen van grondstoffen en bosses proberen te verslaan, maar als je eenmaal de beste items hebt ben je ook klaar.
Uiteraard kun je wel huisjes blijven bouwen, maar zelf heb ik daar, na het bouwen van een basis, weinig lol meer aan
Reg. datum: 25 december 2009
Overigens, ik heb Terraria destijds voor ¤10,- aangeschaft - een wel zéér schappelijk bedrag voor zo'n gigantische hoop speeltijd. Ergens is het ook wel logisch dat Relogic er mee kapt. (Hij zal inmiddels ook wel genoeg eraan verdiend hebben om een paar jaar niks te hoeven doen vermoed ik zo)
Daarnaast zou je wat heart statues kunnen plaatsen (met een paar timers) zodat je om de zoveel tijd automatisch wat health krijgt.
Heartstatues werken perfect inderdaad. Ik heb heel wat single player maps afgezocht naar deze statues. Uiteindelijk kon ik namelijk The Twins niet verslaan. Ook niet met 2 man full adamantite + adamantite repeater met hellfire arrows. Ik heb dicht bij mijn spawnpoint een arena gebouwd waar je veel vrijheid hebt. Daar heb ik die statues neergezet en voorzien van presure switches, zodra je eroverheen loopt krijg je +20 health. Nadeel t.o.v. timers is dat je niet altijd een heart krijgt. Maar met een stuk of 5 statues lukte het prima!quote:Zodiac schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:13:
Zeker (alle bosses zijn solo te verslaan), zorg alleen dat je een "armor piercing" wapen hebt (boog met speciale pijlen, glaive (adamantite!) en dan zo richten dat je Destroyer in de lengte treft, zodat je de meeste schade aanricht
Daarnaast zou je wat heart statues kunnen plaatsen (met een paar timers) zodat je om de zoveel tijd automatisch wat health krijgt.
Reg. datum: 13 november 2010
LuckyLukeNL wijzigde dit bericht 29-02-2012 18:56 (59%)
Wat ik heb gedaan was antigravity potions gebruiken om zo in de lucht te vechten - je kunt de aanvallen met gemak ontwijken. Beetje dure ammo gebruiken (Crystal/Flame) en je hebt ze zo dood. Skeletron was een stuk moeilijker, maar kan ook met dezelfde taktiek worden neergehaaldquote:FloydRaalte schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 14:38:
Uiteindelijk kon ik namelijk The Twins niet verslaan. Ook niet met 2 man full adamantite + adamantite repeater met hellfire arrows.
Reg. datum: 07 december 2009
Ik heb samen met me broertje een hele survival course opgezet in Terraria. Ik zoek dus binnenkort een paar spelers die deze course wil testen/doorlopen. Verdere uitleg volgt nog en ik laat wel even wat van me horen wanneer alles af is.
Neat! Ik doe mee, ik zit de laatste tijd indy games te zoeken op internet puur om dat gevoel van Terraria weer terug te krijgen. Geweldig gewoon, wat een gameplay. Zo kwam ik op Dig N Rig... zelfde principe maar wel wat oud.... opgebouwd uit ASCI achtige elementen.quote:Neoseer schreef op maandag 16 april 2012 @ 13:51:
Misschien is deze topic wel een beetje oud, maar dacht laat ik maar weer eens wat posten. Wie weet krijg ik wel wat reacties.
Ik heb samen met me broertje een hele survival course opgezet in Terraria. Ik zoek dus binnenkort een paar spelers die deze course wil testen/doorlopen. Verdere uitleg volgt nog en ik laat wel even wat van me horen wanneer alles af is.

Is er al wat bekend over de overname van Terraria?
Oké ik zal je een bericht sturen zodra het volledig getest kan worden, en wanneer men het natuurlijk uittest mogen er ook nieuwe ideeen etc. worden voorgesteld aan ons. Zo kunnen we misschien de survival baan nog beter maken.
Deze onderstaande link verwijst naar een soort afscheid van de maker van terraria waarin hij verteld dat de development stopt en dat Logic verder gaat met een andere game:quote:Neoseer schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:13:
Geen idee, zouden ze overgenomen worden dan en door wie? of is dat nog niet bekend.
Dat was best kut omdat de maker toen net de future features had opgenoemd:quote:
- Pure PvP servers with team based objectives. Worlds will be generated before every match. Imagine a CTF server where towers are automatically created on either side of the map. Players can fight it out on the surface, or try to tunnel into the other tower.
- Adding sloped/inclined tiles to make the world smoother.
- New harder world types to continue game progression (Ex: Alien plants, alternate dimensions, evil worlds, etc.)
- Enemy factions that will move into your world, and build their own city. You can slaughter them while they are weak, or let them build up their strength to get better rewards.
- More events: Volcanoes, earthquakes, more/improved invasions, etc..
- Weather: Seasons, snow, floods, etc..
- Farming, and stamina system that gives a bonus to player stats.
- Mechanics for making traps and devices.
Daar hoor je nu niets meer over. Jammer!quote:
Gelukkig kort daarop de volgende post hier op tweakers over de een nieuwe game van Logic Chucklefish games wat me toch weer happy maakt!
quote:LuckyLukeNL schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 18:55:
Hun nieuwe game wordt beetje terraria 2? http://playstarbound.com/
MaxBurn schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 21:50: Volgens mij snap je de hele opzet van GoT niet helemaal. We zitten hier om elkaar te helpen, maar niet om het wiel opnieuw uit te vinden of om luie mensen te helpen
Reg. datum: 06 juni 2009
Ik denk dat Terraria redelijk af is. Het spel is door de "leak" eerder uitgebracht uit noodzaak maar daarna toch redelijk aangevuld.quote:outcast within schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:48:
Is terraria ooit afgemaakt dan? Hoop mensen die er toch de alpha van kochten en hoopten dat de ontwikkeling nog jaren lang doorging?
Patch 1.1 (dacht ik) was de grote content patch die het spel redelijk af maakte toch?
En hoe af is af? Ja, ze hadden veel dromen, ideeën en wensen maar er is bij dit spel toch nooit een definitief "af". Ook niet als ze nog wat jaartjes extra aan content uitgegeven hadden?
Toch blijft het zonde want zoals FloydRaalte quote hadden ze nog gave ideeën om aan het spel toe te voegen.
Ik denk dat Starbound een Terraria achtig spel wordt in een nieuwe setting. Al heb ik er nog niet veel van gezien/gelezen.
Volgens mij is het een soort space game, waar je verschillende planeten kan verkennen in "terraria" mode?
En zijn er nog mensen die mee willen doen met de survival course test?
Inderdaad, Terraria voelt echt nog niet af. Er zijn genoeg dingen zoals die statues die dat aangeven.quote:Neoseer schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 10:48:
Toch mis ik iets bij Terraria hoor. Bijvoorbeeld die statues. Meer dan de helft heeft geen doel. Maar hoorde ook dat er mods waren voor dit. Ben zelf nog nooit erachter aan gegaan. Iemand ervaring met deze mods?
En zijn er nog mensen die mee willen doen met de survival course test?
Die mods zijn overigens niet echt "mods" in mijn ogen.
Terrafirma: Tooltje om maps mee te maken.
Romsteady Terraria launcher: Tweaker tool voor Terraria: verander resolutie, UI, zelf events starten etc...
TNT Canon: Blaas je map op. (snel resources krijgen)
TerrariaViewer: Character en inventory editor.
Mod spawner: Monsters zelf laten spawnen.
Voor de rest heb je van die sprite skinners en andere simpele "mods". Maar een echte Terraria overhaull of extra monsters, weapons of een level uitbreiding is er volgens mij niet.
FloydRaalte wijzigde dit bericht 17-04-2012 12:58 (7%)
Reg. datum: 17 november 2010
Die is er zeker welquote:FloydRaalte schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 12:55:
[...]
Inderdaad, Terraria voelt echt nog niet af. Er zijn genoeg dingen zoals die statues die dat aangeven.
Die mods zijn overigens niet echt "mods" in mijn ogen.
Terrafirma: Tooltje om maps mee te maken.
Romsteady Terraria launcher: Tweaker tool voor Terraria: verander resolutie, UI, zelf events starten etc...
TNT Canon: Blaas je map op. (snel resources krijgen)
TerrariaViewer: Character en inventory editor.
Mod spawner: Monsters zelf laten spawnen.
Voor de rest heb je van die sprite skinners en andere simpele "mods". Maar een echte Terraria overhaull of extra monsters, weapons of een level uitbreiding is er volgens mij niet.
Ik weet zo nu ff de naam niet maar er is een compleet add on pakket te vinden die nieuwe wapens toevoegd e.d.
Heeft ooit wel eens op de homepage van terraria-online gestaan.
Kijk dat klinkt goed, moet ik maar even beter speuren, wie weet kom ik hem dan wel tegen. Hoe meer extra's hoe beter die survival course kan worden.quote:Dylan93 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:32:
[...]
Die is er zeker wel
Ik weet zo nu ff de naam niet maar er is een compleet add on pakket te vinden die nieuwe wapens toevoegd e.d.
Heeft ooit wel eens op de homepage van terraria-online gestaan.
Neoseer wijzigde dit bericht 17-04-2012 14:53 (52%)
Ziet er goed uit Neo! Hier de topic van de maker van de mod....quote:Neoseer schreef op woensdag 18 april 2012 @ 08:57:
Heb al een leuke mod gevonden, deze heet Obsidian. Deze wordt ook steeds geüpdate. Je kan je oude characters gewoon gebruiken. Kwestie van kopieren en plakken naar de modmap. Zo kun je dus nog steeds de normale en de mod versie spelen. Enige nadeel is wel dat je bestaande servers niet overgeplaatst kunnen worden. Maar goed dan run ik gewoon 2 servers.
Even een scoop van de auteur:
Hey there, finally, after weeks of work, i'm releasing my mod. It consists in a quite huge pack of items & weapons, as well as some NPC changes. The idea of the mod is not to make uberpowerful items that does incredible damages, but simply to add some new mechanics or fill some blanks into the game.
The most important change in my mod is the randomization of most of Terraria's Monsters. I changed the way most of the mobs spawns, in order to make them appear in different forms. For exemple, you can now encounter Normal Green Slimes, Armored ones (with an armor buff) or King ones (more armor, more hp, bigger, but drops more money). It goes like this for 32 NPCs, with (i think) really interesting changes, such as nearly invisible weak but deadly enemies, glowing ones, etc...
In addition of those normal NPCs, i added a dozen brand new ones, mainly using Omnir's graphics. These are Trolls, Golems, Minotaurs, Giant Spiders, Crawlers and Cave Harpies (Hardmode Jungle Cave monsters), as well as many Ice biome monsters. You will also see two new Town NPCs, which sells interesting items...
I also added three new bosses : the Ultra Slime (needs Dark Gel to be summoned), the Frost Queen (needs Ice Crystal which is a drop), and finally the Dark Wyvern, wich is basically a corrupted-coloured wyvern, with more segments (ALOT more), more health, more damage, and custom IA. This is the final boss of the mod, because it's harder than any other boss, and it drops a magic item which is useless for now, but will let you enter a totally new world later. This world will be covered by a huge jungle-styled forest, with lava oceans and constant meteor drop. You will access this world via a static item in your main world, and i will basicaly be a "raid world" (a world you go in only to get items, not to build a house). This alternative world already works, but it still needs alot of work to be fun to explore.
Finally, you may see two brand new invasions, a bit buggy for now but still WIP. For now, they only works well if you're at home when they randomly decide to come. You'll encounter the deadly hornet swarm, and the Dark Bunnies Horde.
Trouwens Floyd, je bent tot nu toe nog de enige die onze survival baan wil testen, misschien dat jij nog een paar mensen kent? Hij is namelijk bijna af.
We zijn nu bezig met het vullen van de item chests voor de verschillende classes. Je kan namelijk kiezen tussen een ranger/mage/warrior met elk hun eigen items/health/mana en een route die ze moeten lopen. En zo nu en dan een gebied waar je als team moet samenwerken.
Aan de style moeten nog wat kleine dingetjes gebeuren, maar voor de rest zit alles er zo'n beetje in. De ruimtes zijn sowieso gebruiksklaar.
Wie weet voor het weekend helemaal done. Ik hou je op de hoogte
Er moet ook nog gekeken worden naar de verschillende potions die te gebruiken zijn per klasse.
Toch vind ik het wel jammer dat heel veel statues het niet doen, hierdoor is de variatie aan enemies zeer beperkt.
Reg. datum: 26 oktober 2011
Die punten zouden de game echt veel toffer maken.quote:FloydRaalte schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:37:
[...]
Deze onderstaande link verwijst naar een soort afscheid van de maker van terraria waarin hij verteld dat de development stopt en dat Logic verder gaat met een andere game:
[...]
Dat was best kut omdat de maker toen net de future features had opgenoemd:Kort daarop de volgende Tweet over de mogelijk overname van Gaslamp Games:
- Pure PvP servers with team based objectives. Worlds will be generated before every match. Imagine a CTF server where towers are automatically created on either side of the map. Players can fight it out on the surface, or try to tunnel into the other tower.
- Adding sloped/inclined tiles to make the world smoother.
- New harder world types to continue game progression (Ex: Alien plants, alternate dimensions, evil worlds, etc.)
- Enemy factions that will move into your world, and build their own city. You can slaughter them while they are weak, or let them build up their strength to get better rewards.
- More events: Volcanoes, earthquakes, more/improved invasions, etc..
- Weather: Seasons, snow, floods, etc..
- Farming, and stamina system that gives a bonus to player stats.
- Mechanics for making traps and devices.
[...]
Daar hoor je nu niets meer over. Jammer!
Gelukkig kort daarop de volgende post hier op tweakers over de een nieuwe game van Logic Chucklefish games wat me toch weer happy maakt!
[...]
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last