Hoofdcategorieën
Device Settings
Topicacties

Android Market en applicaties - Deel 12 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 27 januari 2010

Barcode scanner is goed, maar ik vind dat Neo reader veel sneller de barcodes oppakt. Daarom gebruik ik deze.

EDCStuff

quote:
M@NIC schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 09:32:
[...]

Ik gebruik hiervoor Enhanced Email. Prijzig maar doet wel wat jij graag wilt.
QFT. Ik gebruik deze ook (tevens aangeschaft voor mijn vrouw). De standaard ging zeiken over mijn certificaten die niet gesigned zijn op mijn eigen server.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Steigerhout

Reg. datum: 12 april 2007

quote:
CLB schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 21:30:
Heb helaas niks anders kunnen vinden dan LockPicker of dit, wat ook geen mogelijkheid is...

[...]
Zelf gebruik ik daarom Touchdown als mailclient. Daarmee wordt alleen de app en mail beschermt met een password en hoef je dus niet elke keer wanneer je je telefoon unlockt het password in te voeren. Alleen wanneer je daadwerkelijk je mail van je werk of studie gaat gebruiken. Enige nadeel is dat Touchdown vrij prijzig is. Geloof zo'n 20 euro.

wmn79 wijzigde dit bericht 22-06-2011 12:07 (6%)

Nu met Irn Bru.
Reg. datum: 01 mei 2002

Ik werk al vanaf 't begin met Barcode scanner. Niet te veel toeters en bellen, gewoon scannen, werkt uitstekend.

/snurk

In Scotland, there's no such thing as bad weather ̶ only the wrong clothes.

Reg. datum: 26 oktober 2005

quote:
Brabo-Joossie schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:39:
Ik werk al vanaf 't begin met Barcode scanner. Niet te veel toeters en bellen, gewoon scannen, werkt uitstekend.
Vind die app alleen (veel) teveel machtigingen opeisen. Snap niet waar dat allemaal voor nodig is.

Nickname does not reflect reality

Voorsprong door techniek

quote:
wmn79 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:05:
[...]

Zelf gebruik ik daarom Touchdown als mailclient. Daarmee wordt alleen de app en mail beschermt met een password en hoef je dus niet elke keer wanneer je je telefoon unlockt het password in te voeren. Alleen wanneer je daadwerkelijk je mail van je werk of studie gaat gebruiken. Enige nadeel is dat Touchdown vrij prijzig is. Geloof zo'n 20 euro.
...En dat je de agenda's niet in je Calender komen. Ik gebruik Calendar Widget, maar die laat alleen de agenda zien van het account dat je als laatste hebt gebruikt. Ik heb twee Exchangeaccounts ingesteld in TouchDown, dus hij laat maar één agenda zien.
Het switchen tussen de twee accounts vind ik ook niet gebruiksvriendelijk.
Qua functionaliteit is TouchDown de enige die voldoet aan mijn eisen; syncen van mail en agenda op exchange 2010SP1.

Edit:
FAQ op TouchDown:
3.2 Can i use touchdown with multiple exchange server accounts ?
Yes you can. But only one account will be active at anytime (pushing or polling). To create new profile, please click Menu/More/Profiles on the main screen, and add a new profile. Long press on any profile to see options such as moving its data to SD card etc. Once you create a new profile, a new button in the home screen (looks like a filing cabinet) will let you quickly switch profiles.

M.i. is dit een erg groot nadeel.

timovd wijzigde dit bericht 22-06-2011 13:14 (20%)

EOS 500D 17-70 (F2.8-4.0), 50 F1.8, 70-200 F2.8; AUDI-torium.eu

Reg. datum: 16 juni 2001

quote:
embee schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 09:43:
[...]

Ook in de praktijk is dit voor mij voldoende. Ik ben verscheidenemalen het buitenland in gereden met data diensten geactiveerd. Zodra mijn telefoon een buitenlands mobiel netwerk moest gaan gebruiken, stopten die. Ik heb dan ook nog nooit kosten voor buitenlandse data op mijn rekening gekregen.
Maar als je niet bij KPN/Vodafone/T-Mobile zit staat dataroaming sowieso aan, waardoor je dit wel zelf even uit moet zetten.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Virtual Dreams / Fairlight

quote:
henkyyyyyyy schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:24:
Wat vinden jullie de beste QR-scanner?
Google Goggles

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Reg. datum: 12 april 2007

quote:
timovd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:52:
[...]

...En dat je de agenda's niet in je Calender komen. Ik gebruik Calendar Widget, maar die laat alleen de agenda zien van het account dat je als laatste hebt gebruikt. Ik heb twee Exchangeaccounts ingesteld in TouchDown, dus hij laat maar één agenda zien.
Het switchen tussen de twee accounts vind ik ook niet gebruiksvriendelijk.
Qua functionaliteit is TouchDown de enige die voldoet aan mijn eisen; syncen van mail en agenda op exchange 2010SP1.

Edit:
FAQ op TouchDown:
3.2 Can i use touchdown with multiple exchange server accounts ?
Yes you can. But only one account will be active at anytime (pushing or polling). To create new profile, please click Menu/More/Profiles on the main screen, and add a new profile. Long press on any profile to see options such as moving its data to SD card etc. Once you create a new profile, a new button in the home screen (looks like a filing cabinet) will let you quickly switch profiles.

M.i. is dit een erg groot nadeel.
Dat lijkt me inderdaad een groot nadeel als je meer exchange accounts hebt. Zelf heb ik daar geen last van aangezien ik de mail/kalender van google privé gebruik en touchdown zakelijk. Deze kalenders laat ik dan samen zien in de pure calendar widget zodat ik beide tegelijk kan zien.

256K(arma)
Reg. datum: 24 oktober 2004

XNB Destiny IV15: 15,6" 1920x1080 mat/ nVidia GTX675 2GB GDDR5 / Intel Core i7 3720QM 3,6GHz/ 8192MB 1600MHz RAM
512GB SSD + 750GB HDD/ Integrated Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi N, HDMI, USB 3.0, FireWire & eSata / Windows 7 HP 64 bit

On the rocks...

Dit topic is gesloten, er is een nieuw deel in deze reeks: Android Market en applicaties - Deel 13

When BULLET hits the bone......

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2011