De hierboven gemaakte typ- en/of spelfouten zijn mijn handelsmerk
Onderwerpen
Reg. datum: 25-05-2005
Weet één van de teamleden overigens of er een goed werkende bootable USB stick met boinc bestaat, zodat mijn laptop ook mee kan grazen?
De Dotsch-UX CD werkt prima, maar bij de bijbehorende USB stick versie kan boinc wel aanmelden, maar heeft dan een probleem een schrijfbare partitie te vinden.
En de CD heeft de data in RAM, zodat de half afgemaakte WU's verloren gaan.
You are standing in an open field west of a white house, with a boarded front door. There is a small mailbox here.
Maar ik weet het niet. Via Google niks te vinden?
(maar zowel hier als thuis zit er intel in)
En om vast te wennen aan warme temperaturen voor de zomer gaat later deze week ook mijn P4-systeempje meedraaien
ShitHappens wijzigde deze reactie 29-03-2011 14:26 (27%)
Jij hebt in zeg 5 dagen tijd 4665 punten gehaald, dus dat is alsnog 3x zoveel in 2 dagen minder.
ShitHappens wijzigde deze reactie 29-03-2011 15:56 (28%)
Vipeax wijzigde deze reactie 29-03-2011 15:59 (24%)

Als je m iets kleiner maakt het plaatje, dan gaan we m gewoon in de start post toevoegen!
devino wijzigde deze reactie 30-03-2011 08:47 (12%)
Reden: toe aan koffie

Zoiets?
Reg. datum: 23-05-2008
Ben er klaar voor!
Zie TEAM!quote:
Mooi, wij ook!quote:Aquine schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 09:27:
Bij deze meld ik mij ook maar even !
Ben er klaar voor!
Ja, dat is zo, maar hier niet belangrijk, de machine blijft hetzelfde.quote:Schaduwtje schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:02:
Bij BOINC is dat nog niet triviaal. Je krijgt namelijk WUs die zijn geoptimaliseerd voor de specifieke processor die je gebruikt. Als je dus Intel WU's vervolgens in een machine stopt met AMD processor heb je een probleem. Dus heel portable gaat het niet zijn.
Maar ik weet het niet. Via Google niks te vinden?
Het gaat er alleen om dat je niets hoeft te installeren.
http://www.dotsch.de/boinc/Dotsch_UX.html
is de beste die ik tot nu toe gevonden heb
You are standing in an open field west of a white house, with a boarded front door. There is a small mailbox here.
* Devino zwaait terug en zegt welkom en werkt snel de TEAM bijquote:
devino wijzigde deze reactie 30-03-2011 19:46 (6%)
Maarre... we zijn wel het kleinste team.
- 1x AMD Athlon X2 4200+ @ 2,4 GHz
- 1x Intel QuadCore Xeon X3350 @ 2,67 GHz
Komt misschien nog bij:
- 1x AMD Athlon X4 965 @ 3,2 GHz (maar de kans is klein dat dat gaat lukken...)
PC Specs | Nikon D60 18-55 VR kit | Nikon AF-D 50mm F/1.8 | Sigma 50-200mm F4-5.6 DC OS HSM | Sigma 150-500mm F5-6.3 APO DG OS HSM | Nog wat voorzetglas
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #3
Edit: blijkt dat er toch nog wel grote WU's zijn, koetje doet gewoon lang over deze WU.
devino wijzigde deze reactie 31-03-2011 17:15 (17%)
Reden: dat staat in de post
Ben vandaag begonnen met grazen, maar het is geen snelheidsmonster: een X2 3800+
@hierboven: de WU's lijken nog al uit een te lopen. Heb er eentje gezien 1.5 uur CPU tijd maar ook een met minder dan 3 minuten.
Pyrus wijzigde deze reactie 31-03-2011 17:20 (37%)
User id: 74536 [just-out]
Dat indrinken, daar krijg je alleen maar dorst van. En wij hebben dubbel glas, daar past meer in! | Gewoon knettergek!
Hoop dat er dan nog WU tjes zijn op te halen
Laatste WCG-wu is net afgerond, full-speed op MC
Er zijn 10 soorten koeien, zij die grazen en zij die het niet doen.
Hmm, dat is ook weer net niet wat ik zoek, als ik het zo snel goed lees heb ik dan een bootable USB, waarmee ik boinc kan starten, maar niet wat ik tijdens mijn werk in XP kan draaien zonder te installeren.quote:secoh schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 17:16:
[...]
Ja, dat is zo, maar hier niet belangrijk, de machine blijft hetzelfde.
Het gaat er alleen om dat je niets hoeft te installeren.
http://www.dotsch.de/boinc/Dotsch_UX.html
is de beste die ik tot nu toe gevonden heb
Whatpulse draai ik op mijn werk vanaf USB, waarbij WP in een VMware package is gestopt, zoiets zou hiervoor ook ideaal zijn. Iemand nog ideeën? google doet nog niet heel erg zijn best voor me.
Hopelijk wordt alles gereset voordat de stampede begint. Het doel van de stampede is nog steeds dat alles in de maand april moet gebeuren en je mag niet enkele dagen daarvoor al beginnen. We zullen het binnen een paar uur wel zien of het zo is.
De stampede gaat bijna beginnen
Eerder starten maakt voor de stampede geen verschil, ten eerste zijn de stampede stats virtueel, ze bestaan alleen bij de gratie van de statsbakkers, alle punten blijven op je eigen account en bij de start is er een reset zodat iedereen in de stampedestats op nul begint.
Happy crunching
http://www.portablefreeware.com/forums/viewtopic.php?p=21150quote:devino schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 20:35:
[...]
Hmm, dat is ook weer net niet wat ik zoek, als ik het zo snel goed lees heb ik dan een bootable USB, waarmee ik boinc kan starten, maar niet wat ik tijdens mijn werk in XP kan draaien zonder te installeren.
Whatpulse draai ik op mijn werk vanaf USB, waarbij WP in een VMware package is gestopt, zoiets zou hiervoor ook ideaal zijn. Iemand nog ideeën? google doet nog niet heel erg zijn best voor me.
Die werkt geloof ik.
Maar overigens is blijkbaar ook de gewone geinstalleerde versie gewoon portable.
Gewoon een fresh install, dan de boinc directory kopieren en gaan met die mosquito.
Eens kijken, wat heb ik nog... een Apple ][?
Ik ga morgen mijn Pentium 4 systeempje opnieuw inrichten, die zal ook wel wat puntjes kunnen opleveren.
Gelukkig nog wat voorraad, maar eens even in de gaten houden.
Ik ben ook pas vandaag begonnen, was gisteren laat thuis (alhoewel mijn bijdrage bescheiden is)quote:vipeax schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 18:09:
Overigens goed nieuws. Een 3-tal mensen hebben redelijk bijgeschakeld vandaag en onze huidige hoeveelheid punten is al hoger dan gisteren.
Ik kan eventueel ook nog een x3 aanslingeren exacte specs weet ik niet
bestaudio wijzigde deze reactie 02-04-2011 18:39 (36%)
Slowly getting there, euh wait whut? Slowly?
Hij doet zo te zien in 1.5 dag evenveel als die Q9650 in een week.quote:vipeax schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 16:55:
Output vandaag zal zwaar tegenvallen. Afstand moeten doen van een Q9650 & een X3450. Snel even de 2600k klaar maken voor gebruik. Op 4.6 a 4.7GHz moet die er wel voor kunnen zorgen dat het verlies niet al te groot wordt.
Vipeax wijzigde deze reactie 02-04-2011 21:37 (3%)
Vraagje: Nu staat boinc ingesteld op stoppen bij >25% CPU gebruik door andere taken/gebruiker. Kan ik deze omhoogzetten zonder daar last van te hebben bij gebruik van mijn PC? Ik surf/kijk films/game etc op deze PC. Gebruikt boinc enkel de nietgebruikte resources of gaat het ook daadwerkelijk andere taken in de weg zitten? Als ik mn CPU 70% belast, kan boinc natuurlijk gewoon nog de overige 30% gebruiken...Ervaringen?
gewoon even proberen... ligt er natuurlijk aan wat je cpu belasting is als je zelf bezig bent.quote:Propheticus schreef op zondag 03 april 2011 @ 11:45:
Sinds gisteren staat mijn Bertha (Q6600@3GHz) ook gemoedelijk in deze weide mee te grazen. Als ik de pc niet belast, doet ze 100% mee.
Vraagje: Nu staat boinc ingesteld op stoppen bij >25% CPU gebruik door andere taken/gebruiker. Kan ik deze omhoogzetten zonder daar last van te hebben bij gebruik van mijn PC? Ik surf/kijk films/game etc op deze PC. Gebruikt boinc enkel de nietgebruikte resources of gaat het ook daadwerkelijk andere taken in de weg zitten? Als ik mn CPU 70% belast, kan boinc natuurlijk gewoon nog de overige 30% gebruiken...Ervaringen?
Ik kan met 50% nog gewoon games spelen.
Mijn ervaring met de meeste DC clients is dat je die gewoon op 100% kan laten runnen zonder daar last van te hebben met andere dingen (internetten, office, films kijken, muziek luisteren). Enige waar het mogelijk is de weg gaat zitten is bij gamen, aangezien dat vaak echt flink resources vraagt en kleine vertragingen al hinderlijk kunnen zijn. Meestal dat ik dan toch even mijn clients uitgooi, om er zo echt geen hinder van te hebben. Gewoon even proberen hoe het gaat, zou ik zeggen. Het is ook sterk spelafhankelijk namelijk.quote:Propheticus schreef op zondag 03 april 2011 @ 11:45:
Sinds gisteren staat mijn Bertha (Q6600@3GHz) ook gemoedelijk in deze weide mee te grazen. Als ik de pc niet belast, doet ze 100% mee.
PC Specs | Nikon D60 18-55 VR kit | Nikon AF-D 50mm F/1.8 | Sigma 50-200mm F4-5.6 DC OS HSM | Sigma 150-500mm F5-6.3 APO DG OS HSM | Nog wat voorzetglas
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #3
update: Dat speelt dus niet echt prettig. Maar weer terug naar pauzeren bij >25% en weer proberen. Anders rest uitzetten tijdens gamen...bleh,
Propheticus wijzigde deze reactie 03-04-2011 13:45 (24%)
http://code.google.com/p/synecdoche/
Bij gebruik van een usb stick, beter de instelling 'write to disk every:' even wat hoger zetten (elk uur of zo, 3600), en swap file gebruik op 0.
edit: zo te zien laat ook deze net als BOINCPortable toch nog wat entries in de registry achter.
Die je wel kunt deleten trouwens.
secoh wijzigde deze reactie 03-04-2011 14:12 (24%)
Het gaat allemaal goed komen!
Reg. datum: 16-03-2001
Wordt wel warm hier in me kamer
2 * 2 GHz Laptop 90% belast,
2 * 2 GHz Laptop 70% belast
en een Pentium 4 3 GHz 100% belast
Stelt niet veel voor vergeleken met anderen maar all kleine beetjes helpen
kan de verwarming meteen ook wat lager
Dat moet niet te lang duren, ik begin door de WU's te gaan, heb er nu nog 12 in vooraad en het gaat redelijk hard zoquote:Nickbogerd.nl schreef op zondag 03 april 2011 @ 18:38:
Ik krijg momenteel ook geen nieuw werk, krijg de melding: "Message from server: No work sent" terwijl ik inmiddels toch iets van 15 pakketjes had ingeleverd..gelukkig heb ik nog een mooie voorraad ^^
code:
1
| Geannuleerd door server |
Heeft de PC dus iets voor niks uitgerekend of is er iets anders aan de hand?
DukeBox wijzigde deze reactie 03-04-2011 19:02 (29%)
Doe mee met de DPC stampede en join DejaMoo !
"No work sent" klinkt namelijk heel anders dan "out of work", wat ik eerder zou verwachten als de server geen werk meer heeft.
Zie ook de MC server status. Deze vertelt je dat er nog meer dan 5000 WU's klaar staan om de deur uit te gaan.
Pyrus wijzigde deze reactie 03-04-2011 19:09 (18%)
Ik hou het in de gaten ^^ Laat het lekker lopen en het zal uiteindelijk allemaal wel goed komen.
Maar dan rest mij toch te vraag in hoevere het mogelijk zou zijn dat MC misschien wel problemen gaat ondervinden van deze stampede aangezien de output nogal explosief stijgt in 1 maand tijd.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life
M'n laptop loopt trouwens wel netjes 1 weg 1 terug.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life
edit:
We staan 2e! Eens kijken of er nog wat bij kan om het team op de eerste plek te kunnen gaan vervelendevino wijzigde deze reactie 03-04-2011 20:54 (22%)
Het gaat wel lekker zo ja maar hou er ook even rekening mee dat vault 47 leden heeft ik denk dat die morgen nog wel is voor een verassing kan zorgenquote:devino schreef op zondag 03 april 2011 @ 20:51:
Zoals ik het zie hier, gaat alles zoals het hoort. Maar ik heb ook wel eens bij WCG dat hij heel lang wacht met nieuw werk terug krijgen, hoef je jezelf niet druk om te maken. Zolang er maar geen rode berichten in de lijst komen te staan, gaat alles nog zoals het moet.edit:
We staan 2e! Eens kijken of er nog wat bij kan om het team op de eerste plek te kunnen gaan vervelenen dan met name witlof
Reg. datum: 23-01-2009
Reg. datum: 23-01-2009
Kan wel ff duren hoor. De meest zijn direct gevalideerd bij mij, maar ik heb er ook nog een open staan die ik op 31 maart ingeleverd heb. En van elke tussenliggende dag ook nog wel een paar.quote:ShitHappens schreef op zondag 03 april 2011 @ 22:28:
Hoe lang duurt het wachten op validatie gemiddeld? Heb er nu al 3 die een half uur staan te wachten.
Nouja, de servertjes zullen het wel druk hebben.
ShitHappens wijzigde deze reactie 03-04-2011 22:52 (20%)
Nou, ik weet niet of het daar aan ligt. Je krijgt pas punten nadat het ding twee keer uitgerekend is. Dikke kans dat je daar dus op zit te wachten en niet totdat de server bedacht heeft dat het goed is. Op de eerder genoemde server status pagina staat ook een counter hoeveel er momenteel nog gevalideerd moeten worden. Dat zijn er meestal niet zo veel en vaak zelfs 0quote:ShitHappens schreef op zondag 03 april 2011 @ 22:52:
Aangezien ze eerder in no-time gevalideerd waren, de punten kwamen direct na het verzenden binnen.
Nouja, de servertjes zullen het wel druk hebben.
Op zich is het logisch als je kijkt naar hoeveel power we met zn allen er ineens bij hebben gezet, dat het dan iets trager kan gaan in valideren, maar neemt niet weg dat het vreemd is dat het niet in je lijstje met pending results staat.
OT: We gaan goed!
Ik denk dat ze vandaag in de daily 2,5K hoger uitkomen dan wij. Maar volgens mij is in ons team ook nog niet iedereen op stoom (bij mij iig nog niet alles). Anders gewoon nieuwe koetjes zoeken en het is voor de competitie natuurlijk wel leuk om dicht bij elkaar te zitten!quote:Propheticus schreef op maandag 04 april 2011 @ 21:17:
Waaa, volgens de stats haalt MM ons over 12 6 dagen in...Als je ziet hoeveel nieuwe members ze hebben waarvan we ook punten binnen gaan zien komen, dan denk ik dat we plek 2 snel kwijt zijn.
* devino moet eens kijken of de troeven nog beschikbaar zijn
En toch vandaag op ruim 700punten uitkomen, kijken wat morgen brengt met alle zeilen in een 24 uurs marathon!
Nee, ik ben GEEN hobbit...
Sterker nog, ze hadden maar 332 punten meer dan wij, dat moet in te halen zijn!quote:Propheticus schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 01:02:
Ah kijk, tis alweer opgelopen naar 36 dagen. Met zo'n tempo worden we voor het einde van de stampede niet ingehaald
MAB The Frisian wijzigde deze reactie 05-04-2011 09:38 (11%)
In the daily stats ja, overall staan we nog derde. Onze output lijkt alleen wat in te kakken en over 4 dagen staan we met dit tempo vierde en over 10 laatste.quote:vipeax schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 09:22:
Niet helemaal, we staan 5e.
De verloskundige wist me te vertellen dat vandaag de dag zou moeten zijn. Benieuwd wat er gaat gebeurenquote:Pyrus schreef op zondag 03 april 2011 @ 21:05:
Ik heb hier een hoog zwangere koe rond lopen, dus wie weet komt er komende week nog wel een kalfje in mijn stal er bij
Pagina: 1 2 3 volgende laatste