[MMORPG] Guild Wars 2

Pagina: vorige 1 ... 228 229 230 231 laatste

Acties:
Reacties: 444
Reg. datum: 15-12-2005

Nou, dat was zowat de beste free trial ooit :P.
Reacties: 614
Reg. datum: 12-09-2011

quote:
xeple schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 21:58:
Crash net kei hard vanwege een trial account periode die verlopen is? Login servers down en website plat lol...
Leuk hé. Bijbehorend plaatje:http://imgur.com/8HGHT7i

En ik dacht net: Dat vreselijk lelijke tentakel rugzakje is van mij. Alleen nog eventjes omhoog lopen naar die omelet bakkende plant, laatste karka eitjes inleveren, een omelet kopen en de 25 achievements zijn binnen. Dat wordt dus morgen nog een keer proberen :)
Koeien Snoeien Loeiend!
Reacties: 7.583
Reg. datum: 16-06-2004

Gelukkig had ik m'n daily al ff klaar. En morgen weer een dag.

"Darkness called...but I was on the phone, so I missed him. I tried to Star-69 Darkness, but his machine picked up. I yelled, 'Pick up the phone, Darkness!', but he ignored me. Darkness must have been screening his calls."

11101001010
Reacties: 549
Reg. datum: 15-01-2002

quote:
RoseSolane schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 22:13:
[...]

Leuk hé. Bijbehorend plaatje:http://imgur.com/8HGHT7i

En ik dacht net: Dat vreselijk lelijke tentakel rugzakje is van mij. Alleen nog eventjes omhoog lopen naar die omelet bakkende plant, laatste karka eitjes inleveren, een omelet kopen en de 25 achievements zijn binnen. Dat wordt dus morgen nog een keer proberen :)
Nog een geluk dat je niet net voor het eerst bijna aan het eind van die jumping puzzle daar was :)

*wiebel*wiebel*

available in strong mint
Reacties: 2.360
Reg. datum: 21-09-2002

quote:
KreKkeR241 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 22:36:
Nog een geluk dat je niet net voor het eerst bijna aan het eind van die jumping puzzle daar was :)
Pff, die JP is een makkie joh! >:) Om eerlijk te zijn vind ik het wel treurig dat mensen daar massaal naar portals aan het hengelen zijn om in 1x naar het einde van de JP te skippen.

"Maar ik ben heel slecht in JP's"! Nou, dan doe je 'm niet, want voor de sample achievement heb je 'm niet nodig, aangezien er elf samples zijn en je er maar tien nodig hebt. Of je toont eens een beetje karakter en zet door in plaats van na paar keer op te geven. Sorry, maar ik word serieus een beetje giftig van spelers die werkelijk alles zonder enige moeite aangereikt willen krijgen. :(

Heb zelf ook minstens zestig pogingen ondernomen voor ik 'm had de allereerste keer, maar dat geeft dan wel een kick. Leuke vind ik dat je 'm vervolgens steeds gemakkelijker kunt doen. Gisteren de JP weer eens gedaan om de sample op te halen en had 'm bij de tweede poging. De eerste keer viel ik van het allereerste platformpje 8)7

Maar goed trial period en rant over ... :P

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Reacties: 157
Reg. datum: 04-07-2012

quote:
Weakling schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:26:
[...]

Pff, die JP is een makkie joh! >:) Om eerlijk te zijn vind ik het wel treurig dat mensen daar massaal naar portals aan het hengelen zijn om in 1x naar het einde van de JP te skippen.

"Maar ik ben heel slecht in JP's"! Nou, dan doe je 'm niet, want voor de sample achievement heb je 'm niet nodig, aangezien er elf samples zijn en je er maar tien nodig hebt. Of je toont eens een beetje karakter en zet door in plaats van na paar keer op te geven. Sorry, maar ik word serieus een beetje giftig van spelers die werkelijk alles zonder enige moeite aangereikt willen krijgen. :(

Heb zelf ook minstens zestig pogingen ondernomen voor ik 'm had de allereerste keer, maar dat geeft dan wel een kick. Leuke vind ik dat je 'm vervolgens steeds gemakkelijker kunt doen. Gisteren de JP weer eens gedaan om de sample op te halen en had 'm bij de tweede poging. De eerste keer viel ik van het allereerste platformpje 8)7

Maar goed trial period en rant over ... :P
Hier ben ik het wel mee eens, alles moet steeds makkelijker worden want als iemand het niet haalt word het meteen een rant. Dat soort mensen zijn de reden dat games steeds makkelijker worden gemaakt en dat haalt voor mij echt plezier er uit.
Aan de andere kant verdien ik wel lekker 20s per portal nadat ik met mijn mesmer naar het einde ben gejumpt. :) (of gratis voor guild/vrienden)
available in strong mint
Reacties: 2.360
Reg. datum: 21-09-2002

quote:
Tweekzor schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:34:
Hier ben ik het wel mee eens, alles moet steeds makkelijker worden want als iemand het niet haalt word het meteen een rant. Dat soort mensen zijn de reden dat games steeds makkelijker worden gemaakt en dat haalt voor mij echt plezier er uit.
Dit inderdaad. Het moet allemaal zo casual en easy tegenwoordig. En het hoeft voor mij echt niet extreem hardcore gaming te zijn, maar de uitdaging is soms ver te zoeken.
quote:
Aan de andere kant verdien ik wel lekker 20s per portal nadat ik met mijn mesmer naar het einde ben gejumpt. :) (of gratis voor guild/vrienden)
Ghehe, ik heb ook een mesmer en stond laatst bij het eindpunt van de Wall Breach Blitz JP toen iemand onder mij op de grond vroeg hoe ik daar terecht was gekomen en of ik een portal kon opzetten. Ben vervolgens naar beneden gesprongen en heb hem de JP doorgeloodsd, want echt moeilijk is die niet als je de weg weet.

Hij had wel even zoiets van "WTF, moet je dat allemaal doen om daar te komen?", maar ik vond het leuk om iemand rond te leiden en hij vond het uiteindelijk ook tof om de JP gedaan te hebben zoals het hoort. Vervolgens vergat ie wel de vista mee te nemen 1 sprongetje verderop, maar goed ...

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Reacties: 202
Reg. datum: 05-06-2006

Misschien een hele stomme vraag...maar waar kan je vinden welke paden je al hebt gedaan in de Dungeons?

Heb alles kris-kras gedaan en tot nu toe 2 complete dungeons voltooid...maar ben eigenlijk vergeten welke paden ik ook alweer had gedaan van de andere dungeons......
Reacties: 157
Reg. datum: 04-07-2012

Kan je niet zien, alleen het aantal in je achievements tab. Dus bijvoorbeeld 2/4 kan zijn story en path 1 maar ook path 2 en 3.
Koeien Snoeien Loeiend!
Reacties: 7.583
Reg. datum: 16-06-2004

Het best kun je dan de dungeons even opzoeken op de wiki ofzo en dan kijken welke boss fights je bekend voorkomen. Erg stom maar je kunt het idd niet zien in-game.

"Darkness called...but I was on the phone, so I missed him. I tried to Star-69 Darkness, but his machine picked up. I yelled, 'Pick up the phone, Darkness!', but he ignored me. Darkness must have been screening his calls."

Reacties: 202
Reg. datum: 05-06-2006

Hmm dat dacht ik al, wel jammer eigenlijk....ik zal het vanaf nu eens opschrijven haha.
I never finish anyth
Reacties: 81
Reg. datum: 26-08-2012

Het is inderdaad heel vervelend dat je niet kan zien wat je wel en niet gedaan hebt. Ik moet nog twee paden van Arah, waarvan er ééntje sowieso path 4 is, maar die andere zou ik echt niet weten en heb weinig zin om 123 allemaal nog eens te doen. :P

Ik hou ook gewoon op een blaadje bij welke characters welke stories hebben gehad, want dat kan je voor zover ik weet ook nergens terugvinden, tenzij je met al je characters langs de dungeon gaat om te kijken of je de explo kan starten. :P

Vluuks wijzigde deze reactie 18-05-2013 22:24 (32%)

Reacties: 618
Reg. datum: 09-07-2006

Het eiland is een stuk interessanter geworden maar ik merk toch nu al dat er weer een afname is in het aantal mensen op het eiland. Volgens mij houden de meeste mensen het na het behalen van de achivements weer voor gezien.

Er moet wat content in komen die beter beloond om hem te blijven herhalen. Mini's of speciale armor die dropt van bepaalde mobs of zoals dat in de MF dungeon was (erg jammer dat die weg is. Het is eigenlijk mijn favo dungeon). Je kunt nu wel op het eiland een kistje krijgen met een kleine kans op een mini maar dat is toch anders.

Ook zouden ze wat met housing kunnen doen. WoW (tot op zekere hoogte), WildStar, Rift en ArcheAge weten daar toch veel mensen mee te trekken. Veel GW1 spelers hoor ik daarbij ook vragen voor een guild-hall wat natuurlijk vergelijkbaar is.

Ik merk dat veel mensen toch al snel ‘uitgespeeld’ zijn ondanks of juist door die laatste patch. Eerst hielt de SaB veel mensen bezig, toen de MF maar het nieuwe eiland slaagt daar niet in.

Ik merk zelfs dat de interesse voor de guild-missions al iets aan het verminderen is. Wij gaan vanavond voor het eerst de guild-puzzle doen dus ik hoop dat die leuk is ook om meerdere keren te blijven doen.
Reacties: 614
Reg. datum: 12-09-2011

quote:
Devata schreef op zondag 19 mei 2013 @ 04:04:
Ik merk zelfs dat de interesse voor de guild-missions al iets aan het verminderen is. Wij gaan vanavond voor het eerst de guild-puzzle doen dus ik hoop dat die leuk is ook om meerdere keren te blijven doen.
Was de puzzle een succes? Ik heb nog wat eten en drank van jullie gepakt in Lions Arch :)

Wij hebben gisteravond rush, challenge, bounty and rush gedaan. In die volgorde waarbij we de rush twee keer moesten doen. Het was echt spitsuur rond 8 uur. Nadat de lopende rush was afgelopen dachten we samen met een andere guild er een te gaan doen. Zij starten de rush en wij zouden aan het eind het resultaat voor onze eigen guild accepteren. Het was de rush met de Quaggan, niet al te moeilijk. Na zo'n 20 minuten had de laatste member de rush gehaald en had iedereen zijn commendations. De rest van de guild ging onder leiding van Morrar alvast naar het startpunt voor de guild challenge en ik ben nog een minuutje of tien blijven drijven om de rush te accepteren. Het scherm kwam op, ik heb op accept gedrukt... en er gebeurde niets :( Geen melding in de guild chat, geen schermpje dat het event gelukt was en de guild rush bleef op actief staan in het guild scherm.
Toen eerst de guild challenge en de bounty gedaan, beide gehaald. De bounty was op het nippertje.Sotzz the Scallywag is moeilijk te vinden en toen we hem hadden wilde hij maar niet uit zijn alcohol bubble. Gelukkig slaagde mijn zoveelste poging met Point Blank Shot wel en daarna was het secondewerk.
Uiteindelijk de guild rush nogmaals met een paar mensen gedaan voor de merrits. Spitsuur was toen over en we konden de rush zelf opstarten. Gelukkig is de Quaggan rush niet zo moeilijk. Drie man support bleek genoeg om iedereen veilig door de rush te krijgen.

Pagina: vorige 1 ... 228 229 230 231 laatste

© 1998 - 2013 Tweakers.net B.V. Contact Over Tweakers Jouw privacy Algemene voorwaarden Cookies

Tweakers wordt uitgegeven door De Persgroep en wordt gehost door True

Website van het jaar 2012