Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Fire69
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 22:29
Yep

Move along folks, nothing interesting to see here.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 28-09 09:46
Ik heb een issue met mijn Wifi verbinding op mijn ATV2, jailbreak 4.2.1 met GP. Ik zat wat muziek te browsen via de standaard Apple music player over homesharing, en opeens was de verbinding weg, de ATV2 bleef op connecting... staan. Hij verdween ook uit de Remote app op mijn iPad. Ook in XBMC kon hij geen connectie meer maken met mijn SMB share. In sleep mode en eruit werkte niet. Stekker eruit en erin werkte wel. Geen idee waardoor het kwam.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Deurdouwer
  • Registratie: mei 2008

Deurdouwer

XBL: Deurdouwer

quote:
Dr. Strangelove schreef op donderdag 07 april 2011 @ 09:31:
Ik heb een issue met mijn Wifi verbinding op mijn ATV2, jailbreak 4.2.1 met GP. Ik zat wat muziek te browsen via de standaard Apple music player over homesharing, en opeens was de verbinding weg, de ATV2 bleef op connecting... staan. Hij verdween ook uit de Remote app op mijn iPad. Ook in XBMC kon hij geen connectie meer maken met mijn SMB share. In sleep mode en eruit werkte niet. Stekker eruit en erin werkte wel. Geen idee waardoor het kwam.
Dit is een bekend probleem en makkelijk op te lossen met:
code:
1
2
3
4
apt-get update
apt-get remove com.nito.nitotv
apt-get install com.nito.nitotv
killall AppleTV

Ik douw en kom er deur.

• UltraSub
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 23:42
quote:
Ferret schreef op donderdag 07 april 2011 @ 06:31:
Thanks, uiteraard maak ik eerst een backup.

En ik wil naar 4.3.1 (ivm Persoonlijke Hotspot) dus ik denk dat ik enkel op Herstellen hoef te klikken.
Zou ik niet doen. Herstel is een restore van je oude data. Ja, je jailbreak is weg. Maar restanten blijven altijd achter. Wil je er echt vanaf, DFU restore van 4.3.1, en dan setup as a new phone.

Het bewijs dat er dingen van de jailbreak mee gerestored worden is er. Bijvoorbeeld een jailbroken 3G waar mbv SBsettings de battery percentage geactiveerd is. Bij een herstel actie waar de jailbreak verloren ging, was er gewoon nog steeds een percentage in beeld daarna. Maar geen jailbreak meer dus. ;)

• beyazz06
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 11:22
Ik kreeg vandaag na het toevoegen van het iphonedelivery bron -> na het installeren van IphoneDelivery tweak de melding:"mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk". Verbinding was daadwerkelijk ook weg, geen IP adres te zien via SBSettings.

Ik heb zojuist de tweak weer verwijdert, telefoon herstart en de melding is weg en verbinding ook weer terug.. Iemand enig idee waardoor ik die melding kreeg?

• kthxbye
  • Laatst online: 28-09 17:45
redsn0w heeft een update gekregen, zie: http://www.iphoneclub.nl/...eze-naar-2-5-1-jailbreak/

Ik heb mijn iPhone 4 met de eerste untethered jailbreak van 4.3.1 gejailbreaked (vorige versie van redsn0w). Houdt dat in dat je dan ook je jailbreak kunt updaten, of is dat niet mogelijk? Biedt het sowieso voordeel?

• ThePrutser
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 29-09 19:23

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

quote:
UltraSub schreef op donderdag 07 april 2011 @ 10:49:
[...]

Het bewijs dat er dingen van de jailbreak mee gerestored worden is er. Bijvoorbeeld een jailbroken 3G waar mbv SBsettings de battery percentage geactiveerd is. Bij een herstel actie waar de jailbreak verloren ging, was er gewoon nog steeds een percentage in beeld daarna. Maar geen jailbreak meer dus. ;)
Je weet dat dit tegenwoordig gewoon een standaard instelling van de iPhone is?? Ik had er al een percentage staan voor dat ik mijn iPhone gejailbreaked had en is te vinden onder
"Instellingen" -> "Algemeen" -> "Gebruik" -> "Batterijpercentage"

Volgens mij is het dus geen "jailbreak-achter-gebleven-instelling" :p

ThePrutser wijzigde deze reactie 07-04-2011 12:57 (5%)

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
het is sowieso en niet zoizo of andere variaties!

• beyazz06
  • Laatst online: 11:22
quote:
ThePrutser schreef op donderdag 07 april 2011 @ 12:56:
[...]

Je weet dat dit tegenwoordig gewoon een standaard instelling van de iPhone is?? Ik had er al een percentage staan voor dat ik mijn iPhone gejailbreaked had en is te vinden onder

En je weet dat deze functie standaard uit staat?

Ik denk dat dit wel een "jailbreak-achter-gebleven-instelling" is, dit had ik namelijk ook met lockinfo. Mijn persoonlijke instellingen waren nog zoals voorheen na herinstallatie.

• posttoast
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 21:12

posttoast

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen
quote:
beyazz06 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:04:
[...]

Ik denk dat dit wel een "jailbreak-achter-gebleven-instelling" is, dit had ik namelijk ook met lockinfo. Mijn persoonlijke instellingen waren nog zoals voorheen na herinstallatie.
Wat is dan de beste manier om je iPhone "schoon" te maken maar wel van (een aantal) apps de instellingen te bewaren en je SMS-berichten, foto's, enz. mee te nemen? Je schijnt met i-funbox handmatig zaken te kunnen backuppen, maar ik kan nergens een goede tutorial vinden en heb niet echt zin om zaken kwijt te raken.

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

quote:
beyazz06 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:04:
[...]
Nee dat wist ik dan weer niet 8)7 :p
en na een herstel van een jailbreak is het percentage dan ook niet meer op de door mij genoemde manier uit te schakelen dan?

• Centropy
  • Registratie: oktober 2007
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

Voor iedereen die problemen heeft met het JB'en van de Ipad (das de enige apple device die ik heb) dat bij het JB proces zelf hij blijft hangen, hier de oplossing voor windows 7 users:

Zorg dat je redsnow tool in compatibility modes draait (xp sp3) en administrator rights heeft.

VOila Veel plezier met de JB

Beter 1 hand in de lucht, dan geen hand!

• MsG
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 16:41

MsG

Forumzwerver

quote:
posttoast schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:06:
[...]

Wat is dan de beste manier om je iPhone "schoon" te maken maar wel van (een aantal) apps de instellingen te bewaren en je SMS-berichten, foto's, enz. mee te nemen? Je schijnt met i-funbox handmatig zaken te kunnen backuppen, maar ik kan nergens een goede tutorial vinden en heb niet echt zin om zaken kwijt te raken.
Backup je hele private/var/mobile en je zit goed.

Volgens mij blijft er altijd wat achter na een jailbreak, of je moet echt precies weten hoe een iPhone stock qua bestanden is.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte!

• Res1ght
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 19:43

Res1ght

Was Izealia

ik heb een ipod touch 4g, met 4.3.1 (jailbroken), alleen nu is mijn rotatievergrendeling een mute-knop geworden, is dit op te lossen?

Steam PSN: res1ght SC2: NaZGaL.207

• Centropy
  • Registratie: oktober 2007
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

quote:
Izealia schreef op donderdag 07 april 2011 @ 16:30:
ik heb een ipod touch 4g, met 4.3.1 (jailbroken), alleen nu is mijn rotatievergrendeling een mute-knop geworden, is dit op te lossen?
in de settings kan je de gewenste funktie toewijzen.... dus mute of rotatelock..

Beter 1 hand in de lucht, dan geen hand!

• Res1ght

Res1ght

Was Izealia

quote:
Centropy schreef op donderdag 07 april 2011 @ 16:45:
[...]

in de settings kan je de gewenste funktie toewijzen.... dus mute of rotatelock..
dat werkt niet, en is volgens mij alleen voor hardware-button

• kthxbye
  • Laatst online: 28-09 17:45
quote:
fatihbatur schreef op maandag 04 april 2011 @ 11:11:
[...]

Nee het is Genesis :P, ik gebruik veel soortgelijke thema's en mix vaak de icoontjes en wallpapers.
Waar is de wallpaper van? Wat heb je hier exact gemixed? :) Het ziet er erg goed uit!

• paulus4ever
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 16-04 12:23
Voor alle liefhebbers van jailbreaken:

Redsn0w heeft versie 0.9.6rc11 uitgebracht.

OSX
Windows

Dit zijn de officiŰle links van iphone-dev.org.

Ik heb zelf vandaag mijn iPhone 4 (v4.2.1 factory unlocked) ge-update via iTunes (versie 10.2.1.1) naar versie 4.3.1.

Daarna heb ik redsn0w rc11 als administrator uitgevoerd en gedraaid in Windows XP sp2 modus.
Nog geen 5 minuten later was mijn iPhone gejailbreaked met een werkende cydia.

paulus4ever wijzigde deze reactie 07-04-2011 19:23 (0%)
Reden: foutje

• Tennisbal
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 23:19
wat is jailbreaken toch leuk. damn. m'n ipad heeft een 2e leven gekregen :) nu lockinfo testen. lijkt me een geweldige app!

• Tennisbal
gevonden

Tennisbal wijzigde deze reactie 07-04-2011 22:22 (94%)

• davidgilmour
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 29-09 20:09
Sinds kort heeft Steve Jobs ons de mogelijkheid ontnomen om via de CCK andere dingen aan te sluiten (keyboard, hdd etc). Is er een truc om dat weer ongedaan te maken op OS 4.2.1?

Op het oude OS werkte de externe HD prima, nu niet meer.

• HyperBart
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 15:43

HyperBart

Huge Ego, Sorry

Hmmm, het wordt wel eens tijd om naar 4.3.1 te gaan, aangezien die te jailbreaken is, correct?

Wat zijn de stappen die we mogen ondernemen? Hij is nu jailbroken op 4.2.1 met uiteraard een massa aan apps... Die had ik wel graag behouden...

Python-dudes gezocht voor een cleane ZFS web interface!

• GG---77
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 20-09 08:12
Cydia aptbackup draaien (maakt kopie van je Cydia repo's+progs), Reservekopie maken, 4.3.1 erop (heb ik voor de zekerheid gedaan. weet niet zeker of het zonder deze stap kan), vervolgens Redsnow. Reservekopie terugzetten, Aptbeackup retsoren.... Voila

PSN id: GG--77

• Tennisbal
quote:
HyperBart schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 11:17:
Hmmm, het wordt wel eens tijd om naar 4.3.1 te gaan, aangezien die te jailbreaken is, correct?

Wat zijn de stappen die we mogen ondernemen? Hij is nu jailbroken op 4.2.1 met uiteraard een massa aan apps... Die had ik wel graag behouden...
waarom niet het topic doorlezen? deze vraag is al 343043049 keer gesteld....

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

quote:
tennisbal schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 12:45:
[...]

waarom niet het topic doorlezen? deze vraag is al 343043049 keer gesteld....
Als dat zo is, is het wellicht een goede toevoeging voor de TS? :P

• yassiro
  • Laatst online: 22:12
Beste Tweakers,

Is het al mogelijk om iPad 2 te jailbreaken? Ik heb hier 32GB 3G met versie 4.3.
Ik hoor het graag!

• henkjobse
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 14:45
quote:
yassiro schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 16:37:
Beste Tweakers,

Is het al mogelijk om iPad 2 te jailbreaken? Ik heb hier 32GB 3G met versie 4.3.
Ik hoor het graag!
Simpel antwoord: nee. Helaas.

• Res1ght

Res1ght

Was Izealia

quote:
yassiro schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 16:37:
Beste Tweakers,

Ik hoor het graag!
google: ipad 2 jailbreak
antwoord: nee (1e link geeft het antwoord al in de titel)

• jj1983
  • Registratie: december 2005
  • Niet online
Arg... zit hier nu met een gesimlockte iPhone 4 draaiend op 4.3. Jailbreaken kan maar een sim-unlock lijkt er nog niet te zijn. Iemand een idee of dit uberhaubt nog mogelijk is binnen een aantal maanden? :|

• Neefdave
  • Laatst online: 29-09 20:18
Mooi, gestures aan de praat gekregen :)

• thaan
  • Registratie: oktober 2004
  • Nu online
quote:
jj1983 schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 17:03:
Arg... zit hier nu met een gesimlockte iPhone 4 draaiend op 4.3. Jailbreaken kan maar een sim-unlock lijkt er nog niet te zijn. Iemand een idee of dit uberhaubt nog mogelijk is binnen een aantal maanden? :|
Er is al een aantal maanden geen nieuwe unlock geweest, ken meerdere mensen die een onbruikbare iPhone 4 in de kast hebben liggen.

Over een nieuw te komen unlock valt echt helemaal niks te zeggen tot de gene die hem maakt er iets over zegt.

• jj1983
  • Niet online
Hoe zit het eigenlijk met die Gevey en vergelijkbare sim unlockers? Hoe werkt dat? Hardwarematig?

Ah nevermind -> gevonden. Met Gevey moet de sim unlock bij het uitschakelen van de telefoon opnieuw worden uitgevoerd. Niet handig dus.

Dan maar wachten op een softwarematige unlock... Zijn er nog andere mogelijkheden om de sim hardwarematig te unlocken?

jj1983 wijzigde deze reactie 08-04-2011 17:32 (57%)

• EN-IS
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 22:24

EN-IS

ChinaKorting.nl

quote:
jj1983 schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 17:03:
NL'se T-mobile toestel? Zo ja dan kan het gratis via tmob! Zo niet, dan heb je helaas pech, totdat er een update komt...

ChinaKorting.nl - Bestellen uit China met Korting! | Couponcodes - Aanbiedingen - Reviews - Aankoop Tips

• anthonycd
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 23:24
Als ik van 4.2.1 JB naar 4.3.1 wil updaten, moet ik dan ook opnieuw activeren in iTunes als ik in iTunes gewoon op bijwerken klik? Heb de sim nu niet in de iPhone zitten en ook niet bij de hand, vandaar.

Daarna met RS weer JB'en en gaan toch?

• Hero of Time
  • Laatst online: 21:44

Hero of Time

Moderator NOS

There can be only one Legend

Je moet altijd je iPhone weer activeren. Zo wordt ook mijn iPhone weer netjes geŘnlocked. Er zijn mogelijkheden om je iDevice te 'hactiveren', maar in zo'n geval heb je de oorspronkelijke lock erop en werkt push zeer waarschijnlijk niet (de certificaten krijg je bij de activatie).

Spekkies | Commandline FTW

• Frozen
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 21:52

Frozen

Voorheen: Stef602

Mijn ipod(2nd gen 8 gb) is door het jailbreaken super traag geworden! Ook heeft hij minder gigabyte ruimte in itunes.
Hoe kan ik deze 2 problemen verhelpen? Bedankt!

Mijn PC Specs I GPU overclockhulp

• anthonycd
quote:
Hero Of Time schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 23:20:
Je moet altijd je iPhone weer activeren. Zo wordt ook mijn iPhone weer netjes geŘnlocked. Er zijn mogelijkheden om je iDevice te 'hactiveren', maar in zo'n geval heb je de oorspronkelijke lock erop en werkt push zeer waarschijnlijk niet (de certificaten krijg je bij de activatie).
Oke, dan nog even een weekje wachten. Thanks!

• Sinned123
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 08:47
quote:
Centropy schreef op donderdag 07 april 2011 @ 16:27:
Voor iedereen die problemen heeft met het JB'en van de Ipad (das de enige apple device die ik heb) dat bij het JB proces zelf hij blijft hangen, hier de oplossing voor windows 7 users:

Zorg dat je redsnow tool in compatibility modes draait (xp sp3) en administrator rights heeft.

VOila Veel plezier met de JB
Ah bedankt, gisteren geprobeerd op mijn ipod touch en het lukte maar niet.
Met deze tips ging het uitstekend.
Alleen als admin runnen was trouwens bij mij niet voldoende.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/sinned79-1833/hero/3185649

• Res1ght

Res1ght

Was Izealia

quote:
Stef602 schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 23:25:
Mijn ipod(2nd gen 8 gb) is door het jailbreaken super traag geworden! Ook heeft hij minder gigabyte ruimte in itunes.
Hoe kan ik deze 2 problemen verhelpen? Bedankt!
1. van het jailbreaken zelf wordt hij niet trager, je moet dan wat hebben geinstalleerd.
2. hoeveel ruimte minder, en weet je zeker dat er minder ruimte is want het lijkt me sterk dat dit echt zo is.

• jj1983
  • Niet online
quote:
EN-IS schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 22:30:
[...]

NL'se T-mobile toestel? Zo ja dan kan het gratis via tmob! Zo niet, dan heb je helaas pech, totdat er een update komt...
Nee geen NL t-mobile, andere simlock.

Kan je de modemfirware downgraden zodat er wel een unlock mogelijk is? Iemand? :)

• Cooki3s
  • Laatst online: 15:57
"Since 4.3.1 is already exploited by the legendary @i0n1c, we're working on finishing iPad2 jailbreak now." - p0sixninja

Hopelijk betekent finishing dat er al een exploit gevonden is en men die nu nog alleen moet 'inpakken'.

• iNickx
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 22-09 16:22
Ik hoop het ook! Waarschijnlijk zal dit ook gaan werken voor de iPad2. Ik mis toch wel m'n jailbreak tools zoals morefolder enz. Het is toch een uitkomst.

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

• Jackson6
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 23:10
Heb nu ook al twee weken m'n ipad 2, maar ik mis de jailbreak die ik op m'n iPad 1 heb wel hoor nu.

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

quote:
Jackson6 schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 19:13:
Heb nu ook al twee weken m'n ipad 2, maar ik mis de jailbreak die ik op m'n iPad 1 heb wel hoor nu.
Persoonlijk vraag ik me uberhaupt af waarom je ook nog een iPad 2 wil hebben naast een 1. Begreep van meerdere reviews dat dat niet echt een geweldige verbetering was indien je al een iPad 1 had. No offense by the way. Waarschijnlijk gadget freak :P

De JailBreak voor de iPad 2 zal ook niet al te lang meer duren lijkt me

ThePrutser wijzigde deze reactie 09-04-2011 19:42 (8%)

• Phuncz
  • Registratie: december 2000
  • Niet online

Phuncz

Creature with Amethyst Gem

Ik ben ook van een iPad 1 naar een 2 gegaan om de simpele reden: ik kon mijn 32GB verkopen, zodoende niet teveel verliezen voor een nieuwe 16GB en gaming performance is vervijfvoudigd wat veel zal zeggen over toekomstige games.

Een forum dient om te discussiŰren, waar er meningsverschillen zullen zijn.
Voel je niet direct aangevallen als er meningen verschillen.

• UltraSub
quote:
ThePrutser schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 19:42:
[...]

Persoonlijk vraag ik me uberhaupt af waarom je ook nog een iPad 2 wil hebben naast een 1. Begreep van meerdere reviews dat dat niet echt een geweldige verbetering was indien je al een iPad 1 had. No offense by the way. Waarschijnlijk gadget freak :P
offtopic:
Simpel, mijn vriendin gebruikt bijna iedere avond mijn 1 voor Super-7. Daarnaast is surfen op de 2 veel en veel aangenamer. Het ding ligt een stuk fijner in de hand en sja.. facetime. Heb geen andere mac in huis, maar wel een i4. Lekker, als je weg bent voor bijvoorbeeld werk en je wil je kids nog even zien. Straks met de auto naar zuidfrankrijk. 2 kids op de achterbank stil. Als je het geld kunt missen, is het geen slechte "investering". En als ze zo naast elkaar liggen (op je bank of in de hand) is het verschil toch echt groot.
(Ja, ook gadget man, maar bovenstaand is oprecht).

• Cooki3s
  • Laatst online: 15:57
Hmmm toch blijkbaar wat voorbarig geweest, blijkbaar betekent 'finishing' hier er aan beginnen werken. Beter als niets in elk geval :).

"@cdxliv lol, yes very foolish. I anounce stuff before I start working on it (as I've always done)" - p0sixninja

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator NOS

quote:
jj1983 schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 14:15:
[...]

Nee geen NL t-mobile, andere simlock.

Kan je de modemfirware downgraden zodat er wel een unlock mogelijk is? Iemand? :)
TS iemand? Staat 't in!

• davidgilmour
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 29-09 20:09
Wat is dat Retina Pad proggie voor de iPad handig zeg. Kan nu dus ook beetje behoorlijk iPone apps bekijken,

• Louise525
  • Laatst online: 24-09 15:59
Ik heb vandaag mijn iPhone 3GS geprobeerd te Jailbreaken met Redsnow, volgens de handleiding die op iCulture staat.

Ik had 4.3 op mijn iPhone staan. Ik heb eerst gesynchroniseerd en een reservekopie gemaakt en 4.3.1 gedownload en ge´nstalleerd.
Daarna heb ik Redsnow gestart en de aanwijzingen gevolgd. Op enig moment krijg je dan de melding dat Redsnow klaar is en dat het proces verder gaat op je iPhone. Ik kon ook zien dat dat gebeurde. Ik kon ook nog op Finish in Redsnow klikken en daarna kreeg ik foutmelding (er is een fout opgetreden, dit programma moet worden afgesloten). Maar op zich zou de JB geslaagd moeten zijn.

Het resultaat is: een iPhone waar 4.3.1 opstaat en een Cydia die niet op wil starten. 8)7
Hoe krijg ik nu Cydia aan de praat?

Louise525 wijzigde deze reactie 10-04-2011 20:45 (47%)

Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 / Dell Soundbar AY511 / iPhone 3GS 32 GB / iPad1 32GB / PCH A-110 / HDX1000

• Tennisbal
Ik heb een 3gs tmobile lockt phone. Kan ik simpeljailbreaken? Of moet ik nog een unlock gebruiken voor de simkaart?

• thaan
  • Nu online
quote:
Louise525 schreef op zondag 10 april 2011 @ 19:39:
Ik heb vandaag mijn iPhone 3GS geprobeerd te Jailbreaken met Redsnow, volgens de handleiding die op iCulturen staat. Ik denk dat ik toch iets verkeerd heb gedaan, want het eindresultaat is niet geworden wat het zou moeten zijn.
Ik had 4.3 op mijn iPhone staan. Ik heb eerst gesynchroniseerd en reservekopie gemaakt en 4.3.1 gedwonload maar niet ge´nstalleerd.
Daarna heb ik Redsnow gestart en de aanwijzingen gevolgd. Het resultaat is: een iPhone waar 4.3 opstaat en een Cydia die niet op wil starten.

Wat is nu de beste vervolgstap? Moet ik nu alsnog eerst 4.3.1 installeren in iTunes en daarna de JB opnieuw proberen? Is dat wat ik verkeerd heb gedaan? Of moet ik iets anders doen?

En ja, ik heb geprobeerd me in te lezen en dacht dat ik de instructies juist opvolgde, maar kennelijk toch niet. 8)7
En waarom precies heb je geprobeerd 4.3 te jailbreaken terwijl de jailbreak die uit is, alleen geschikt is voor 4.3.1?
Je hebt de handleiding dan niet goed gevolgd, je moet updaten naar 4.3.1 en dan jailbreaken.
Nu restoren naar 4.3.1 en dan redsnow draaien en je zit goed.

• MsG
  • Laatst online: 16:41

MsG

Forumzwerver

Dat hangt er helemaal vanaf welke simkaart je er in wil stoppen. Heb je een simlock van T-Mobile en heb je zelf T-Mobile dan maakt het niets uit.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte!

• Louise525
quote:
thaan schreef op zondag 10 april 2011 @ 20:40:
[...]

En waarom precies heb je geprobeerd 4.3 te jailbreaken terwijl de jailbreak die uit is, alleen geschikt is voor 4.3.1?
Je hebt de handleiding dan niet goed gevolgd, je moet updaten naar 4.3.1 en dan jailbreaken.
Nu restoren naar 4.3.1 en dan redsnow draaien en je zit goed.
Klopt gedeeltelijk, namelijk dat ik de handleiding niet goed gevolgd (eigenlijk meer niet goed begrepen) had. Intussen heb ik de juiste procedure gevolgd en op basis daarvan mijn post herschreven. Resultaat: Cydia werkt nog steeds niet! :(
Wat kan ik nu nog proberen?

Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 / Dell Soundbar AY511 / iPhone 3GS 32 GB / iPad1 32GB / PCH A-110 / HDX1000

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator NOS

Reboot en kijk of het nog steeds niet werkt. Als dat zo is, dan RedSn0w opnieuw starten en alleen aangeven dat het Cydia moet installeren. Wellicht dat de .deb installatie niet helemaal goed is gegaan.
Als dat nog niet werkt, volledige nieuwe JB uitvoeren met je anti-virus uit en je iPhone op een andere USB poort.

• Xylon
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 22-09 14:42
De eerste keer dat ik 4.3.1 jailbreakte, bleef m'n Cydia icoon wit. Veel mensen hadden het probleem dat hij dan ook deed crashen, maar dat was gelukkig niet het geval.

Ik heb dit opgelost door de gehele iPhone te wissen en een schone installatie van 4.3.1 te maken. Vervolgens deed ik deze met Redsn0w jailbreaken en uiteindelijk zette ik de backup van m'n iPhone terug die ik eerder had gemaakt. Zo werkte het voor mij uiteindelijk perfect en, naar wat ik heb vernomen, voor veel andere mensen ook.

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

quote:
UltraSub schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 20:11:
[...]

offtopic:
Simpel, mijn vriendin gebruikt bijna iedere avond mijn 1 voor Super-7. Daarnaast is surfen op de 2 veel en veel aangenamer. Het ding ligt een stuk fijner in de hand en sja.. facetime. Heb geen andere mac in huis, maar wel een i4. Lekker, als je weg bent voor bijvoorbeeld werk en je wil je kids nog even zien. Straks met de auto naar zuidfrankrijk. 2 kids op de achterbank stil. Als je het geld kunt missen, is het geen slechte "investering". En als ze zo naast elkaar liggen (op je bank of in de hand) is het verschil toch echt groot.
(Ja, ook gadget man, maar bovenstaand is oprecht).
offtopic:
Als je het zo bekijkt, sorry voor mijn kortzichtige reactie |:( en bedankt voor je heldere toelichting :D

Kan het zijn dat de accuduur na jailbreaken aanzienlijk korter is? Bij mij lijkt dat heel sterk het geval. Zijn er meer mensen die dit ervaren? Overbodige apps en verbindingen (zoals WiFi) heb ik zoveel mogelijk uit staan (zoals ik voor de jailbreak ookal deed overigens :P)

ThePrutser wijzigde deze reactie 11-04-2011 00:03 (14%)

• ramsho
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 20:36
quote:
ThePrutser schreef op maandag 11 april 2011 @ 00:00:
[...]

offtopic:
Als je het zo bekijkt, sorry voor mijn kortzichtige reactie |:( en bedankt voor je heldere toelichting :D

Kan het zijn dat de accuduur na jailbreaken aanzienlijk korter is? Bij mij lijkt dat heel sterk het geval. Zijn er meer mensen die dit ervaren? Overbodige apps en verbindingen (zoals WiFi) heb ik zoveel mogelijk uit staan (zoals ik voor de jailbreak ookal deed overigens :P)
Ik had hier gisteren toevallig ook erg veel last van, halve dag was de max voor de accu na een jailbreak.
Echter even een reboot gedaan, en ziet er nu al veel beter uit, in de nacht maar 8% van de accu gebruikt.
Terwijl hij dus voor de reboot in de nacht ruim 20% had verbruikt. (wifi en 3g staan gewoon aan, en fw 4.3.1)

(Mijn iRacing Profiel)

• leftdevil
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 19-08 12:52
quote:
ramsho schreef op maandag 11 april 2011 @ 08:17:
[...]

Ik had hier gisteren toevallig ook erg veel last van, halve dag was de max voor de accu na een jailbreak.
Echter even een reboot gedaan, en ziet er nu al veel beter uit, in de nacht maar 8% van de accu gebruikt.
Terwijl hij dus voor de reboot in de nacht ruim 20% had verbruikt. (wifi en 3g staan gewoon aan, en fw 4.3.1)
ik heb juist het idee dat na de jailbreak mijn accu langer mee gaat.
normaal na een nacht van 100 naar 70 %
nu van 100 naar 85 % (ligt of aan de jailbreak of mijn nachten worden korter 8) )

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

Lol, verschillende ervaringen dus... Ik vermoed zelf dat het aan sbrotate en/of lsrotate ligt, maar die apps vind ik persoonlijk een must voor de iPhone, dus die ga ik er niet afgooien... dan maar vaker aan de lader |:(

• iMars
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 22:47

iMars

Formerly Known as webmail...

Ik heb sinds vrijdag een iPad2 met daarop 4.3. Nu weet ik dat deze nog niet te jailbreaken is. Maar doe ik er verstandig aan om deze op 4.3 te laten, of kan ik gewoon updaten naar 4.3.1? (uiteraard met het oog om binnenkort te kunnen jailbreaken zodra deze uit komt O-) )

Canon EOS 7D + BG-E7 battery grip | Canon EOS 400D + BG-E3 battery grip | Canon 17-55 IS F2.8 | Canon EF 70-200 F2.8 L USM | Canon Speedlite 560 EXII & 430 EX | Stapeltje UV en Polarisatie filters

• Tomv.d.linden
  • Laatst online: 16-09 15:02
iPad 2 jailbreak komt zeer waarschijnlijk voor 4.3.2 dus je kan best updaten, maar over 2 weken moet je dan weer naar 4.3.2 toe. ik heb me wel geupdate naar 4.3.1 maar merk weinig verschil...

ik heb net geprobeerd mn iPod Touch 3g te jailbreaken met Redsn0w 0.9.6rc9. Jailbreak succesvol geinstaleerd cydia en alles werkt ook gewoon maar als ik em aansluit op itunes moet ik hem herstellen naar standaard instellingen dus ik denk, toch maar doen dan he. Maar zelf na het herstellen wordt hij niet herkent door itunes... iemand tips?

Tomv.d.linden wijzigde deze reactie 11-04-2011 14:44 (47%)

• KL643
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 16:07
Was die jailbreak voor de iPad2 niet alleen geschikt voor 4.3 (gepatched door Apple met 4.3.1)? In dat geval zou ik niet updaten (Zelf ook nog op 4.3)

• Tharulerz
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 27-09 16:07
Ik blijf met men iPad 2 ook nog op 4.3 hoor. Dat is bij mijn weten de enige versie waar zeker een exploit inzit en waar comex in geslaagd is om hem te jailbreaken.

Niet dat 4.3.1 en 4.3.2 zoveel toevoegen anyway

• hoyvoy
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 24-09 23:04

hoyvoy

Prutser

quote:
Tharulerz schreef op maandag 11 april 2011 @ 15:50:
Ik blijf met men iPad 2 ook nog op 4.3 hoor. Dat is bij mijn weten de enige versie waar zeker een exploit inzit en waar comex in geslaagd is om hem te jailbreaken.

Niet dat 4.3.1 en 4.3.2 zoveel toevoegen anyway
Er zitten wel nog veel fouten in, ik zou gaan voor 4.3.1.

• UltraSub
quote:
ThePrutser schreef op donderdag 07 april 2011 @ 12:56:
[...]

Het zal best zo zijn dat het tegenwoordig standaard is. Maar dat is mijn punt niet. In het verhaal wat ik daar hield, had ik het over een upgrade naar een iOS versie waar dat zeker niet standaard was voor een 3G. En toch zat het er. Voor de duidelijkheid:
DFU naar 3.0 (geen battery percentage) > jailbreak, battery percentage aan via SBsettings > Upgrade naar 3.1.3 welke standaard geen battery percentage had, et voila, toch percentages in beeld. Daarna DFU naar 3.1.3, geen percentages. Bewijs: er blijven dingen achter na een upgrade over een jailbreak. Je bent dus niet helemaal clean. Misschien dat het voorbeeld inmiddels achterhaald is, en de percentages ook op een 3G met de standaard firmware aan te zetten zijn, maar dat was mijn punt niet ;)

• Scott
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 23:28

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Je bent zeker nooit helemaal clean. Ik heb nog mappen op mijn iPhone staan van packages die ik ge´stalleerd had voor ik m'n iPhone herstelde en opnieuw jailbreakte (maar toen dus niet meer installeerde). Wellicht dat hem instellen als compleet nieuwe telefoon die mappen wel weggehaald had, maar terugzetten van een backup houdt kan dus wel het een en ander achterlaten nog.

• Tomv.d.linden
ik heb geprobeerd mijn ipod touch 3g naar 4.3.1 te krijgen. heb het al een paar keer geprobeerd maar krijg de hele tijd het volgende:

op het beeld staat de bekende usb kabel en pijltje naar itunes symbool.

Ik krijg in itunes de volgende melding als ik mn ipod aansluit:

itunes kan de inhoud van de ipod touch niet lezen. ga naar het tabblad overzicht in ipod voorkeuren en klik op herstellen om de ipod fabrieksinstellingen te herstellen.

ik heb nu een paar keer geprobeerd om dan dus die fabrieks instellingen te herstellen maar dan krijg ik hetzelfde verhaal weer.. ik kan dus helemaal niks doen met de ipod. ik heb er niet heel veel verstand van maar ik denk dat hij in een loop zit... weet iemand hoe ik hier uit moet komen?

Tomv.d.linden wijzigde deze reactie 11-04-2011 21:29 (10%)

• Louise525
quote:
Tomv.d.linden schreef op maandag 11 april 2011 @ 21:28:
ik heb geprobeerd mijn ipod touch 3g naar 4.3.1 te krijgen. heb het al een paar keer geprobeerd maar krijg de hele tijd het volgende:

op het beeld staat de bekende usb kabel en pijltje naar itunes symbool.

Ik krijg in itunes de volgende melding als ik mn ipod aansluit:

itunes kan de inhoud van de ipod touch niet lezen. ga naar het tabblad overzicht in ipod voorkeuren en klik op herstellen om de ipod fabrieksinstellingen te herstellen.

ik heb nu een paar keer geprobeerd om dan dus die fabrieks instellingen te herstellen maar dan krijg ik hetzelfde verhaal weer.. ik kan dus helemaal niks doen met de ipod. ik heb er niet heel veel verstand van maar ik denk dat hij in een loop zit... weet iemand hoe ik hier uit moet komen?
Heb je al geprobeerd om de aan/uit knop net zo lang ingedrukt te houden tot je het appeltje ziet verschijnen? Zo ben ik daar gisteren nog uitgekomen met mijn iPhone.

• Tomv.d.linden
quote:
Louise525 schreef op maandag 11 april 2011 @ 22:10:
[...]

Heb je al geprobeerd om de aan/uit knop net zo lang ingedrukt te houden tot je het appeltje ziet verschijnen? Zo ben ik daar gisteren nog uitgekomen met mijn iPhone.
Ja, werkte helaas ook niet... Toch bedankt!

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

quote:
Tomv.d.linden schreef op maandag 11 april 2011 @ 21:28:
Heb je het ook al met SHIFT-Herstellen van een zelf gedownloade ISPW file geprobeerd? (shift toets ingedrukt houden als je op herstellen klikt, dan kun je een ISPW file kiezen). Wellicht moet je dan eerst nog even de .ISPW file downloaden voor de Touch

ThePrutser wijzigde deze reactie 12-04-2011 09:31 (22%)

• mindfreaker
  • Laatst online: 19:59
Gisteravond mijn iPhone 4 op firmware 4.3.1 met redsn0w 0.9.6rc12 gejailbreakt en dat ging makkelijker als ik dacht. Eigenlijk puur voor SBsettings en dat werkt perfect!

Alleen heb ik niets voorbij zien komen over "SHSH/blobs", waarvan ik hier op GoT lees dat ik deze dien te backuppen. Is dit automatisch gegaan? Of mis ik ergens iets?

• tarlitz
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 21:24
quote:
mindfreaker schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 09:46:
Gisteravond mijn iPhone 4 op firmware 4.3.1 met redsn0w 0.9.6rc12 gejailbreakt en dat ging makkelijker als ik dacht. Eigenlijk puur voor SBsettings en dat werkt perfect!

Alleen heb ik niets voorbij zien komen over "SHSH/blobs", waarvan ik hier op GoT lees dat ik deze dien te backuppen. Is dit automatisch gegaan? Of mis ik ergens iets?
Als je bij de installatie van Cydia hebt geklikt op 'yes, make my life easier', dan worden ze automatisch opgeslagen. Als je al eerder gejailbreakt hebt, dan heb je dit al gedaan waarschijnlijk. In Cydia zie je bovenaan welke SHSH blobs opgeslagen zijn op de server.

• UltraSub
Wat me op valt is dat ik een hele rits shsh's heb bij Cydia, echter nog steeds geen 4.3.1. Heb wel 4.3b2 en 4.3b3. Waarom is dat?

• Tomv.d.linden
quote:
had even itunes verwijderd en opnieuw gedownload en ge´nstalleerd en toen met die ipsw van jou herstelt. nu doet hij het weer, maar weet dus niet zeker of het door de herinstalleren komt of door die ipsw...
in ieder geval bedankt. jailbreak heb ik inmiddels er ook weer op.

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

quote:
Tomv.d.linden schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 11:28:
[...]
maar weet dus niet zeker of het door de herinstalleren komt of door die ipsw...
ROFL!
Belangrijkste is dat het nu werkt :+

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator NOS

quote:
Wat me op valt is dat ik een hele rits shsh's heb bij Cydia, echter nog steeds geen 4.3.1. Heb wel 4.3b2 en 4.3b3. Waarom is dat?
Die krijg je pas als er een nieuwe firmware uit komt. Je SHSH worden pas op de laatste dag opgeslagen op de server van Saurik. Dat is iig mijn ervaring. Tenzij je voor de eerste keer een JB uitvoert, dan krijg je de SHSH direct (had ik iig met 3.1.2). Zo kreeg ik de SHS van 4.2.1 pas toen 4.3 uit was en de keys van 4.3 toen 4.3.1 uit was.

• bing69
  • Laatst online: 25-09 08:09
Heb na de jailbreak test apps ge´nstalleerd, nu wordt die apps gewoon in rekening gebracht. Klopt dat?

Bing

• Timmiewimie
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 25-09-2012
Ligt eraan heb je een betaald app gekocht via itunes? Of heb je via cydia/installous etc een applicatie geinstalleerd?

• bing69
quote:
Timmiewimie schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 14:01:
Ligt eraan heb je een betaald app gekocht via itunes? Of heb je via cydia/installous etc een applicatie geinstalleerd?
Nee app uit een newsgroup en geen update gedaan.

Bing

• Fire69
  • Registratie: juni 2001
quote:
bing69 schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 13:59:
Heb na de jailbreak test apps ge´nstalleerd, nu wordt die apps gewoon in rekening gebracht. Klopt dat?
Wat bedoel je met 'in rekening gebracht'? Geld van je rekening gegaan?
Als je in je Apple-ID geen rekening-gegevens hebt staan, kan je ook niet aangerekend worden. :)

Move along folks, nothing interesting to see here.

• bing69
quote:
Fire69 schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 14:18:
[...]

Wat bedoel je met 'in rekening gebracht'? Geld van je rekening gegaan?
Als je in je Apple-ID geen rekening-gegevens hebt staan, kan je ook niet aangerekend worden. :)
Kunnen die achteraf nog weggehaald worden?? Heb nl ook apps gekocht.

Bing

• mindfreaker
Ik snap er niets van. Heb dus een app gedownload via usenet. Deze op je jailbroken iPhone gezet en ineens is er geld afgeschreven van je rekening door Apple?

Volgens mij moet je altijd goedkeuring geven d.m.v. je Apple ID wachtwoord in te voeren, heb je dat gedaan?

• anthonycd
Heb je click &buy of een CC nodig of kun je in itunes betaalwijze op geen zetten en toch gebruik maken van de appstore, mits je gratis apps download etc.? Of vervalt dat dan ook?

anthonycd wijzigde deze reactie 12-04-2011 15:47 (4%)

• ThePrutser

ThePrutser

Veni Vidi Verprutst!

quote:
bing69 schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 14:06:
[...]

Een app uit een newsgroup.... vraag me af of die uberhaupt te vertrouwen zijn, de kans op malware is daar nog groter. imho risky business

• Droned
  • Laatst online: 23-09 22:45
Ik heb mijn jailbroken iPhone 3G hersteld via systeem -> "Wis alle inhoud en instellingen" maar na de loadbar krijg ik een Apple logo, deze staat er ongeveer al 45min, ik heb al eens homeknop en vergendeltoets ingedrukt gehoud maar wanneer hij boot krijg ik terug dit scherm, is dit normaal?

• Leon-
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 21:00
quote:
Droned schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 20:31:
Ik heb mijn jailbroken iPhone 3G hersteld via systeem -> "Wis alle inhoud en instellingen" maar na de loadbar krijg ik een Apple logo, deze staat er ongeveer al 45min, ik heb al eens homeknop en vergendeltoets ingedrukt gehoud maar wanneer hij boot krijg ik terug dit scherm, is dit normaal?
Firmware even herstellen via iTunes en opnieuw jailbreaken (als je dat wil). Heb hetzelfde gehad met mijn 3GS.

• Droned
  • Laatst online: 23-09 22:45
quote:
Leon- schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 20:42:
[...]

Firmware even herstellen via iTunes en opnieuw jailbreaken (als je dat wil). Heb hetzelfde gehad met mijn 3GS.
Probleem is dat als ik hem aan Macbook hang dat hij hem niet vindt.

• Leon-
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 21:00
quote:
Droned schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 20:55:
[...]

Probleem is dat als ik hem aan Macbook hang dat hij hem niet vindt.
in DFU zetten?

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator NOS

quote:
bing69 schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 14:06:
[...]

We gaan je niet helpen met je warez. Er is een reden waarom je moet betalen ervoor. Wil je de app, dan moet je gewoon geld neerleggen. Wil je dat niet, dan gebruik je de app ook gewoon niet. Het is zo simpel.

• bing69
quote:
mindfreaker schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 15:43:
Ik snap er niets van. Heb dus een app gedownload via usenet. Deze op je jailbroken iPhone gezet en ineens is er geld afgeschreven van je rekening door Apple?

Volgens mij moet je altijd goedkeuring geven d.m.v. je Apple ID wachtwoord in te voeren, heb je dat gedaan?
Voor zover ik weet niet, maar tussendoor koop ik wel het een en ander.

Bing

• bing69
quote:
Hero Of Time schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 23:33:
[...]

We gaan je niet helpen met je warez. Er is een reden waarom je moet betalen ervoor. Wil je de app, dan moet je gewoon geld neerleggen. Wil je dat niet, dan gebruik je de app ook gewoon niet. Het is zo simpel.
Wat is dan het nut van Jailbreaken, zoals je wellicht ook gelezen heb ik het meeste gekocht. Maar je kunt ook niet alles kopen en sommige dingen wil je eerst uitproberen voor je het aanschaft.

Bing

• maartend
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 23:21
quote:
bing69 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 07:37:
[...]

Wat is dan het nut van Jailbreaken, zoals je wellicht ook gelezen heb ik het meeste gekocht. Maar je kunt ook niet alles kopen en sommige dingen wil je eerst uitproberen voor je het aanschaft.
sbsettings is het nut en zaken als winterboard (of heet het sprinboard) iig veel leuke themes. Verder nog een stoot dingetjes uit Cydia. Daar doe je het voor, de rest mag je zelf itzoeken.

Ben ik dan heiliger als d epaus? Nee, dat ben ik niet, maar ik ga er hier geen vragen over stellen.

• Relis
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 18:02
Het nut van jailbreaken is om de (onnodig) strakke regels van Apple op iphone/pad/pod apps te omzeilen, er voor te zorgen dat je meer macht hebt over je eigen telefoon.
Niet om mensen hun geld te ontzeggen voor hun werk.

BF3 Steam

• EvolutionX
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 18:19
Ik kon na het jailbreaken van 4.3.1 Safari en Cydia niet meer starten op m'n ipad, heb de jailbreak maar ongedaan gemaakt.

En om op de vorige opmerkingen te reageren, op illegale downloads hoef je hier geen support te verwachten dus daar zou ik geen verzoek om doen. Iedereen die jailbreakt heeft wel iets erop gezet heeft waar hij niet voor betaalt heeft... maar dat wordt in dit forum (terecht) angstvallig stil gehouden of stellig ontkent, daar zou ik me dus ook aan houden en je met vragen richten op andere forums :) (lees ook de waarschuwing bij het replyen :P )

• Tennisbal
ik heb winterboard geinstalleerd, nou hoorde ik een tijdje terug van een vriend dat sommige themes je iphone enorm vertragen, of zelfs doen vastlopen soms. is dit nog steeds zo?

• mindfreaker
Nou, ik heb net Winterboard eraf gehaald, want de "snappieness" van de GUI vond ik stukken minder. ;)

• hoyvoy
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 24-09 23:04

hoyvoy

Prutser

quote:
tennisbal schreef op woensdag 13 april 2011 @ 13:58:
ik heb winterboard geinstalleerd, nou hoorde ik een tijdje terug van een vriend dat sommige themes je iphone enorm vertragen, of zelfs doen vastlopen soms. is dit nog steeds zo?
Dit is alleen als je zware html achtergronden hebt die veel geheugen kosten. Normaal merk je er echt niks van. (Het is natuurlijk ook van belang wat voor soort iphone je hebt)

• magnifor
  • Laatst online: 17:00
Om terug te komen op het nut van jailbreaken, neem TomTom. Is er een demo? Is er een light versie? 60 euro voor TomTom Benelux is veel geld en zou het eerst willen uitproberen.

Apple moet of trials accepteren of moet net als Google een refund periode hanteren. Dat je bijvoorbeeld de app 30 minuten kan uitproberen en als het je niet bevalt dat je dan de app verwijderd en niks wordt afgeschreven van je creditcard of Click & Buy account.

Het is te makkelijk om te zeggen van "dan gebruik je het maar niet". Wat als ik perse navigatie nodig heb en een keuze moet maken tussen Navigon en TomTom? 130 euro is te veel geld om het uit te proberen.

Ik praat warez niet goed, maar geld groeit niet op mijn rug en kan mijn geld maar 1 keer uitgeven. Moet dan zeker weten of ik het aan de juiste software uitgeef. :)

magnifor wijzigde deze reactie 13-04-2011 16:14 (11%)

• maartend
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 23:21
quote:
magnifor schreef op woensdag 13 april 2011 @ 16:13:
Om terug te komen op het nut van jailbreaken, neem TomTom. Is er een demo? Is er een light versie? 60 euro voor TomTom Benelux is veel geld en zou het eerst willen uitproberen.

Apple moet of trials accepteren of moet net als Google een refund periode hanteren. Dat je bijvoorbeeld de app 30 minuten kan uitproberen en als het je niet bevalt dat je dan de app verwijderd en niks wordt afgeschreven van je creditcard of Click & Buy account.

Het is te makkelijk om te zeggen van "dan gebruik je het maar niet". Wat als ik perse navigatie nodig heb en een keuze moet maken tussen Navigon en TomTom? 130 euro is te veel geld om het uit te proberen.

Ik praat warez niet goed, maar geld groeit niet op mijn rug en kan mijn geld maar 1 keer uitgeven. Moet dan zeker weten of ik het aan de juiste software uitgeef. :)
Als je een computer aanschaft, neem je die dan ook eerst uit de winkel mee en komt hem 3 weken later eens betalen?
Over alle proggies is er genoeg geschreven en je kunt ook in winkels kijken hoe eea werkt.

Oftewel, je zit het voor jezelf goed te praten dat je jat. En nogmaals, nee, ik ben niet heiliger dan de paus. Maar ik zoek ook geen drogreden.

• magnifor
  • Laatst online: 17:00
quote:
maartend schreef op woensdag 13 april 2011 @ 18:13:
[...]

Als je een computer aanschaft, neem je die dan ook eerst uit de winkel mee en komt hem 3 weken later eens betalen?
Over alle proggies is er genoeg geschreven en je kunt ook in winkels kijken hoe eea werkt.

Oftewel, je zit het voor jezelf goed te praten dat je jat. En nogmaals, nee, ik ben niet heiliger dan de paus. Maar ik zoek ook geen drogreden.
Waar heb jij dan een TomTom en Navigon gezien voor de iPhone die ik kan uitproberen? Ik zeg niet dat ik geen geld heb om TomTom of Navigon te kopen, ik zeg dat ik het wil kopen maar wel eerst wil uitproberen. Reviews zijn eigenlijk een mening van iemand en wil het daarom zelf proberen.

En waarom weer die pc vergelijking? Ik wordt gek van al die computer/auto vergelijkingen. Als je een computer uit de winkel neemt zonder ervoor te betalen dan is het diefstal omdat je het fysiek meeneemt en de winkel niets meer heeft om te verkopen. Als je software download dan is het een kopie en heeft de eigenaar nog steeds zijn software om het te verkopen.
Pagina: 1 ... 5 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen over warez zijn niet toegestaan. Het bespreken van alle andere aspecten van jailbreaken zijn wel toegestaan.

Let op of je post ook in dit topic thuishoort: applicaties kunnen besproken worden in [iPhone & iPod touch] Applicaties via Cydia en Rock!, mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods

Populair:Apple iPhone 6DestinyAssassin's Creed UnityFIFA 15Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox OneTablets

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013