Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• forzabesiktas
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 23:22

forzabesiktas

PSN: fatihbatur

Even een screenshot (iPhone4) voor de Better White Icon Labels (en vooral waarom deze 'Better' zijn)
(Alles wat geen inhoud heeft over de jailbreak kan via de DM gesteld worden/houd het topic schoon)
http://i51.tinypic.com/2q1te7o.png

• forzabesiktas

forzabesiktas

quote:
wvexeltweakers schreef op maandag 04 april 2011 @ 10:58:
n00b vraag: ik heb zojuist mijn iPad1 gejailbreakt, en nu vraagt iTunes "Uw iPad configureren. Deze computer is eerder gesynchroniseerd met een iPad of ander iOS-apparaat."

Vervolgens de keuzes:
- Als een nieuwe iPad configureren;
- Herstellen vanaf de reservekopie van: iPad van NAAM.

Als ik nu zou herstellen vanaf de reservekopie, dan is de JB weer weg???
Nee dan is het niet weg, hiermee herstel je instellingen,fotos,mails enz. terug

• kthxbye
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 14:37
-foutief- :)

kthxbye wijzigde deze reactie 04-04-2011 11:05 (96%)

• forzabesiktas

forzabesiktas

quote:
Nee het is Genesis :P, ik gebruik veel soortgelijke thema's en mix vaak de icoontjes en wallpapers.

• posttoast
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 19:56

posttoast

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen
Ik heb net 4.3.1 ge´nstalleerd en met redsn0w een jailbreak uitgevoerd. Dat lijkt allemaal goed te gaan, alleen heb ik nu in plaats van het Cydia-icoontje een wit placeholder icoontje op mijn springboard staan. En als ik die open zie ik heel kort even Cydia in beeld en wordt het vervolgens weer afgesloten.

Enig idee wat er mis is? Ik heb het nog een tweede keer geprobeerd (de jailbreak) maar dat hielp niet.

• kthxbye
quote:
RATBORG schreef op maandag 04 april 2011 @ 09:29:
Let wel op mensen; 1on1c heeft wat problemen doorgekregen dat WIFI mogelijk niet kan werken, met sommige routers. Welke dit zijn is nog niet duidelijk.
Waar kan ik hier mee informatie over vinden?

• IronMan
  • Registratie: januari 2009
  • Niet online
quote:
kthxbye schreef op maandag 04 april 2011 @ 11:39:
[...]

Waar kan ik hier mee informatie over vinden?
Zal eventjes e.e.a. voor je opzoeken.

Overigens mensen, heb eigenlijk nooit backups van Cydia sources/apps gemaakt,
maar (her)ken van 'vroeger' nog dat ik altijd APT backup gebruikte en niet PKG
Backup, wat is het verschil (afgezien dat je voor laatste dient te betalen)?

• Murzeltje
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 19-09 20:15

Murzeltje

quote:
posttoast schreef op maandag 04 april 2011 @ 11:37:
Ik heb net 4.3.1 ge´nstalleerd en met redsn0w een jailbreak uitgevoerd. Dat lijkt allemaal goed te gaan, alleen heb ik nu in plaats van het Cydia-icoontje een wit placeholder icoontje op mijn springboard staan. En als ik die open zie ik heel kort even Cydia in beeld en wordt het vervolgens weer afgesloten.

Enig idee wat er mis is? Ik heb het nog een tweede keer geprobeerd (de jailbreak) maar dat hielp niet.
Ik had dat net ook, volgende source toevoegen in cydia: http://apt.saurik.com/cydia-3.7

Vervolgens rebooten en toen was het (bij mij) in orde. Hij deed wel vaag tijdens het toevoegen van sources (Apple logo en laadbalk kwamen er tussendoor), maar ondertussen doet alles het, inc. een mooi Cydia icoontje

• posttoast

posttoast

quote:
Murzeltje schreef op maandag 04 april 2011 @ 11:59:
[...]

Ik had dat net ook, volgende source toevoegen in cydia: http://apt.saurik.com/cydia-3.7

Vervolgens rebooten en toen was het (bij mij) in orde. Hij deed wel vaag tijdens het toevoegen van sources (Apple logo en laadbalk kwamen er tussendoor), maar ondertussen doet alles het, inc. een mooi Cydia icoontje
Dat zou een oplossing kunnen zijn, ware het niet dat Cydia zo snel weer uit gaat dat ik helemaal geen source kan toevoegen.

Ik ben nu mijn iPhone aan het restoren en ga het nog eens proberen.

• Murzeltje
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 19-09 20:15

Murzeltje

quote:
posttoast schreef op maandag 04 april 2011 @ 12:01:
[...]

Dat zou een oplossing kunnen zijn, ware het niet dat Cydia zo snel weer uit gaat dat ik helemaal geen source kan toevoegen.

Succes! Ik heb net mn ipad gedaan, zelfde verhaal.. een wit cydia icoontje, maar hij doet het wel.. Net eerst een backup gemaakt met PKGbackup, kijken of dat de boel een beetje wil fixen :)

Edit:
Wel apart, de jailbreak van mn iPad is een stuk beter verlopen dan die van mn iPhone 3gs..
M'n Iphone moest ik restoren en dan nog mis ik de helft.. mn iPad heb ik niet eens hoeven restoren, alles is er op blijven staan, behalve de cydia-apps.. En die heb ik teruggezet met PKGBackup... naja.. we zijn weer up-to-jailbreak-date met alles..

op naar iOS5! :p

Murzeltje wijzigde deze reactie 04-04-2011 13:00 (26%)

• Remcov250
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 10:07
Ik heb een probleempje. Zojuist succesvol via Redsn0w een update gedaan van 4.2.1 naar 4.3.1 met mijn iPhone 3GS (nieuwe bootrom). Nu heb ik alles weer gesynced en alles is weer zoals normaal.... Behalve dat me telefoon geen bereik meer met Vodafone heeft.

Iemand die me hiermee verder kan helpen?
(ps wifi doet het wel.. krijg gewoon geen bereik met Vodafone (telefoon+internet)

Remcov250 wijzigde deze reactie 04-04-2011 13:37 (11%)

• THE_FIREFOX
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 01-09 20:16
quote:
Remcov250 schreef op maandag 04 april 2011 @ 13:36:
Ik heb een probleempje. Zojuist succesvol via Redsn0w een update gedaan van 4.2.1 naar 4.3.1 met mijn iPhone 3GS (nieuwe bootrom). Nu heb ik alles weer gesynced en alles is weer zoals normaal.... Behalve dat me telefoon geen bereik meer met Vodafone heeft.

(ps wifi doet het wel.. krijg gewoon geen bereik met Vodafone (telefoon+internet)
Heb je het al met een simkaart van een andere provider getest?

• new_born89
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 08-02 12:41
quote:
Remcov250 schreef op maandag 04 april 2011 @ 13:36:

Was je iPhone softwarematig simlockvrij gemaakt of fabrieksaf simlockvrij?

• Remcov250
@ THE_FIREFOX
Kan dit helaas niet uitproberen want heb niemand met een andere sim/profider in huis

@ New_born89
Me iPhone was van fabrieksaf al simlock vrij. ik heb ook al meerdere malen gebruik gemaakt van JB's en nooit dit probleem tegen gekomen. Ik ga nu opnieuw IOS4.3.1 erop zetten om te kijken of het dan wel werkt

• edebee
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 23:06
Heb nu mijn 3GS met Jb van greenpoisson voor 4.2.1 .Kan ik al updaten naar 4.3.1 of is er nog geen jb voor 4.3.1 van greenpoisson ?

• THE_FIREFOX
quote:
Remcov250 schreef op maandag 04 april 2011 @ 13:57:
@ THE_FIREFOX
Kan dit helaas niet uitproberen want heb niemand met een andere sim/profider in huis
Jammer :( Zal ik het vanavond zien wat er bij mij gebeurd wanneer ik thuis ben (Ook vodafone gebruiker met fabriek simlock vrije 3GS)

• Bioflap
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 21-09 22:28
quote:
THE_FIREFOX schreef op maandag 04 april 2011 @ 14:04:
[...]

Jammer :( Zal ik het vanavond zien wat er bij mij gebeurd wanneer ik thuis ben (Ook vodafone gebruiker met fabriek simlock vrije 3GS)
Dan wacht ik dus nog wel even af met upgraden naar 4.3.1 :D

Maar het probleem was toch alleen bij Vodafone simkaarten met een bepaald sim-nummer?

• THE_FIREFOX
quote:
Bioflap schreef op maandag 04 april 2011 @ 14:08:
[...]

Dan wacht ik dus nog wel even af met upgraden naar 4.3.1 :D

Maar het probleem was toch alleen bij Vodafone simkaarten met een bepaald sim-nummer?
Kan je wel iets vertellen over de upgrade naar 4.3.1. Die werkt zonder jailbreak wel goed met Vodafone :+

• PerryN
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 21:35
Zojuist m'n iPhone 4 geupdate vanaf 4.2.1 naar 4.3.1 met een Custom Firmware die uit PwnageTool kwam gerold. Gek genoeg heb ik nu opeens de beschikking over de Persoonlijke hotspot-functionaliteit. Gebruik T-Mobile.

Snap niet hoe het kan, maar klaag niet. :)

• Bioflap
  • Laatst online: 21-09 22:28
quote:
THE_FIREFOX schreef op maandag 04 april 2011 @ 14:11:
[...]

Kan je wel iets vertellen over de upgrade naar 4.3.1. Die werkt zonder jailbreak wel goed met Vodafone :+
Oh ik dacht dat het weer niet was opgelost :D
Ik wacht nog wel ff totdat jij het gedaan hebt :) Vorige keer ben ik ook al te vroeg over gegaan :|

• posttoast

posttoast

quote:
posttoast schreef op maandag 04 april 2011 @ 12:01:
[...]

En... na een restore lukte het wel.

• iApp
  • Niet online

iApp

 Apple

We lkunnen weer Jailbreaken! :D
Nu alleen nog een Jailbreak voor de iPad 2... :(

 MacBook Pro 15'' Retina |  iPad Air |  iPhone 5 |  Apple TV3 | Desktop: i7 920 / 285GTX / 128GB SSD / 12GB DDR3

• THE_FIREFOX
quote:
Bioflap schreef op maandag 04 april 2011 @ 14:12:
[...]

Oh ik dacht dat het weer niet was opgelost :D
Ik wacht nog wel ff totdat jij het gedaan hebt :) Vorige keer ben ik ook al te vroeg over gegaan :|
Kan zijn dat de jailbreak hem daar juist breakt........

• forzabesiktas

forzabesiktas

quote:
PerryN schreef op maandag 04 april 2011 @ 14:12:
Zojuist m'n iPhone 4 geupdate vanaf 4.2.1 naar 4.3.1 met een Custom Firmware die uit PwnageTool kwam gerold. Gek genoeg heb ik nu opeens de beschikking over de Persoonlijke hotspot-functionaliteit. Gebruik T-Mobile.

Vermijd de Carrier updates die je ontvangt via iTunes :> (hiermee kunnen ze de personal hotspot wegtoveren)

• Remcov250
Fiew.

Me iPhone werkt weer correct met verbinding met vodafone !
Ik heb de hele Redsn0w procedure opnieuw gevolgt. Ben nu bezig met syncen :D

(Probleem was volgens mij dat ik direct na de restore door ging met de JB. Bij de 2de poging heb ik na de restore eerst even de telefoon opgestart en gekeken of ik verbinding kreeg. daarna de JB gedaan en tada :))

• Coach4All
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 22-09 10:54

Coach4All

I'm a Coach 4 All

quote:
PerryN schreef op maandag 04 april 2011 @ 14:12:

Hmmm, 3GS en redsnow geeft dit niet vrij.... :-(

--- Spreuk van de dag --- Voedselintolerantie ---

• AjDuLion
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 17:44
nu alleen nog wachten op de ipad 2 jb had eigenlijk wel verwacht dat ze deze tegelijkertijd zouden uitbrengen :)

misschien toch maar mijn oude 3g weer gaan jailbreaken maar dat ding is al zo traag ><

Facebook - Twitter - Renderbeast

• monnick
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 20:05

monnick

[-] m-nus

Net voor het eerst een iOS gejailbreakt, namelijk mijn iPad. Alles ging redelijk makkelijk. Tijdens het jailbreaken liep hij wel even vast op "installing ram data" ofzo. Kennelijk moet je op Windows 7 het programmaatje in Win XP compatibility mode draaien. Daarna werkte het prima.

Het eerste wat me opviel na het jailbreaken was dat mijn iPad wat trager is geworden (echt waar!). Het scrollen tussen homescreens gaat net even wat minder vloeiend dan voorheen. Het is amper te zien, maar ik vind het wel jammer. Meer mensen die dit ervaren?

Work to make yourself happy!

• THE_FIREFOX
quote:
monnick schreef op maandag 04 april 2011 @ 14:40:
Net voor het eerst een iOS gejailbreakt, namelijk mijn iPad. Alles ging redelijk makkelijk. Tijdens het jailbreaken liep hij wel even vast op "installing ram data" ofzo. Kennelijk moet je op Windows 7 het programmaatje in Win XP compatibility mode draaien. Daarna werkte het prima.

Het eerste wat me opviel na het jailbreaken was dat mijn iPad wat trager is geworden (echt waar!). Het scrollen tussen homescreens gaat net even wat minder vloeiend dan voorheen. Het is amper te zien, maar ik vind het wel jammer. Meer mensen die dit ervaren?
Draaide je al 4.3.1 ? of ben je vanaf 4.2.1 en lager gekomen?

• monnick
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 20:05

monnick

[-] m-nus

quote:
THE_FIREFOX schreef op maandag 04 april 2011 @ 14:44:
[...]

Draaide je al 4.3.1 ? of ben je vanaf 4.2.1 en lager gekomen?
Nee, ik draaide al 4.3.1.

Work to make yourself happy!

• IronMan
  • Niet online
Vaag, vanochtend op de laptop thuis kon ik die van mij (iPad en iPod) netjes jailbreaken.
Nu had ik nog de oude versie van iTunes, dus dacht vanmiddag hey laat ik die eens gaan
updaten. Nu net probeer ik van vriendin de iPad te jailbreaken, netjes eerst alles gebackupped,
geupdate naar 4.3.1 en nß installatie van de firmware ziet iTunes opeens mijn iPad niet.
Wel wordt deze als 'camera' in Windows 7 x64 gezien. Heb verder geen drivers/hardware
in apparaatbeheer staan die unknown zijn. Heb iTunes inmiddels nogmaals geherinstalleerd,
gereboot, alles, maar mocht helaas niet baten.

EDIT:

Alles uit de backup gehaald bij %appdata%.......... en geplaats op een USB en op een andere
pc gezet, hiermee iTunes gestart (ook geupdate) en hier kan ik alles mee 'herstellen'. Neemt
niet weg dat mijn klomp vandaag al meermalen is gebroken, terwijl het vanochtend goed was.
Buiten dat heb ik alleen de Cydia en Installous dingen terug, mijn 'apps' staan natuurlijk nog
op de laptop.

EDIT2:

En ben dus blijkbaar ook niet de enige
http://discussions.apple....eID=13334117&tstart=0

Ook deze KB's doorlopen (behalve het volledig opnieuw installeren / wissen):
http://support.apple.com/kb/TS1538?viewlocale=nl_NL
http://support.apple.com/kb/TS1567?viewlocale=nl_NL

EDIT3:

Na uren proberen, als je installatie pakket van iTunes uitpakt, mobiledevicesupport64
editten met Microsoft Orca, bij LaunchCondition alles aanpassen van 600 naar 501
(eerste en laatste regel). Dan als het klaar is drukken op mobiledevicesupport64.msi
dan 'bestaande' verwijderen. Pc rebooten. Nog een keer DIE .msi installeren, herstarten,
dan scherm activeren, ploep, wordt de driver opnieuw geinstalleerd. En ik kan mijn backup
terugzetten inclusief Cydia en Installous zooi :).

For whom it may concern; good luck.

IronMan wijzigde deze reactie 04-04-2011 18:14 (56%)

• KneoK
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 23:32

KneoK

Not in a million lightyears

quote:
Murzeltje schreef op maandag 04 april 2011 @ 11:59:
[...]

Zojuist mijn iPad ook succesvol geupdate naar 4.3.1 en jailbroken. In eerste instantie ook een wit Cydia icoontje mar na deze tip werkt alles weer zoals het moet. Bij mij kwam ook het Apple logo en de laadbalk op het scherm maar na een reboot ziet alles er weer prima uit.

Aptbackup even z'n werk laten doen en we zijn weer up and running :)

PoE Build || Path of Exile Standard shop || specs

• knny
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 23:35
Zojuist ook de iPhone 4 naar 4.3.1 geupdate.
tetherme vanuit Cydia en personal hotspot komt tot leven! :)

Samsung 46F8000 LED TV, Epson TW5900 beamer, Multivision 200x107 elektr. projectiescherm, Denon 3312, KEF 3005SE, PS3, Wii, iPhone 5S 32GB Gold, iPad 3 16GB +4G White

• PerryN
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 21:35
Ook ik heb de Personal Hotspot-functie erbij gekregen sinds de update en jailbreak en heb toevallig ook TetherMe geinstalleerd.
Gezien knny's gelijke ervaringen, zal TetherMe wel het wondermiddel zijn :)

• new_born89
Tip voor de mensen die error 1601 krijgen in iTunes met Pwnagetool.

1) open de terminal en typ: sudo nano /private/etc/hosts
2) scroll naar 74.208.10.249 en zet een # voor dit ip-adres

• wvexeltweakers
  • Laatst online: 05-02 09:42

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Ik heb vanmorgen de JB 4.3.1 op mijn iPad1 gedraaid en dat verliep allemaal zoals beschreven.
Na de reboot een herstel gedaan vanuit iTunes en zojuist mijn latere apps nog teruggezet.

Ik zie nu ook een Cydia icoon op het springboard.
Hoe voeg ik nu extra apps toe (dat zijn de *.ipa bestanden neem ik aan)?

iPad3 64GB 3G, Samsung Galaxy S3, Win7 x64, Synology DS110j

• new_born89
quote:
wvexeltweakers schreef op maandag 04 april 2011 @ 19:28:
Ik heb vanmorgen de JB 4.3.1 op mijn iPad1 gedraaid en dat verliep allemaal zoals beschreven.
Na de reboot een herstel gedaan vanuit iTunes en zojuist mijn latere apps nog teruggezet.

Gewoon via iTunes of de App Store op je iPad? Of bedoel je cracked ipa's? Dat mag hier helaas niet worden besproken!

• Thierrymans
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 30-08 20:19
Ik heb mijn iphone 4 geprobeerd te jailbreaken maar is niet gelukt. Eerst een backup gemaakt, dan herstellen naar 4.3.1 gedaan en toen met redsn0w geprobeerd te jailbreaken. Heb de oorspronkelijke 4.3.1 firmware gebruikt van apple maar hij blijft hangen op "Downloading jailbreak data". En ja ik heb redsn0w gedraait met compabiliteit op windows xp, dit heeft niet gewerkt. Heb nu maar 4.3.1 erop gezet en apps gesynchroniseerd. Hoe kan ik er nog meer voor zorgen dat ik kan jailbreaken?
Alvast bedankt!

• Rprp
  • Nu online

Rprp

quote:
wvexeltweakers schreef op maandag 04 april 2011 @ 19:28:

Kopen in de AppStore ;)

• KneoK
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 23:32

KneoK

Not in a million lightyears

quote:
Thierrymans schreef op maandag 04 april 2011 @ 19:55:
Ik heb mijn iphone 4 geprobeerd te jailbreaken maar is niet gelukt. Eerst een backup gemaakt, dan herstellen naar 4.3.1 gedaan en toen met redsn0w geprobeerd te jailbreaken. Heb de oorspronkelijke 4.3.1 firmware gebruikt van apple maar hij blijft hangen op "Downloading jailbreak data". En ja ik heb redsn0w gedraait met compabiliteit op windows xp, dit heeft niet gewerkt. Heb nu maar 4.3.1 erop gezet en apps gesynchroniseerd. Hoe kan ik er nog meer voor zorgen dat ik kan jailbreaken?
Alvast bedankt!
Ik zet redsn0w altijd eerst in comp. mode en voer het daarna als administrator uit, zo is het bij mij nog nooit fout gegaan.

Daarnaast even je pc rebooten en eventueel een andere usb poort proberen.

PoE Build || Path of Exile Standard shop || specs

• THE_FIREFOX
^^ m'n eerst jailbreak bevalt mij goed. Gelijk ook MyWi voor het tetheren op de 3GS geinstalleerd :)

THE_FIREFOX wijzigde deze reactie 04-04-2011 20:53 (5%)

• Untouchablezz20
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 15:15
Werkt sbsettings nog op 4.3.1?

• Thierrymans
quote:
KneoK schreef op maandag 04 april 2011 @ 20:45:
[...]

Ik zet redsn0w altijd eerst in comp. mode en voer het daarna als administrator uit, zo is het bij mij nog nooit fout gegaan.

Daarnaast even je pc rebooten en eventueel een andere usb poort proberen.
Dat in comp.mode zetten en dan als administrator uitvoeren heb ik ook gedaan, pc is gereboot aangezien hij ook itunes heeft geupdate, een andere USB poort kan ik nog proberen.

• AFT0570
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 30-08 15:14
Ik heb een probleem met het jailbreaken van mijn iTouch 3G. Ik heb Redsn0w 0.9.6rc9 en iPod3,1_4.3.1_8G4_Restore.ipsw in dezelfde map staan. In de instellingen op mijn iPod staat dat ik 4.3.1 (8G4) draai. Ik dacht dat ik de goede .ipsw-file en Redsn0w-versie had, maar ik krijg steeds de melding "unable to recognize specified IPSW". Heeft iemand een oplossing? De iPod was hiervoor niet jailbroken.

• Relis
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 23:07
Pff moeite man...
Had 4.3 er op staan, wou hem even updaten naar 4.3.1 voordat ik ging JBen, bleef ik maar 1013 krijgen (host files etc aangepast no luck).
Toen uiteindelijk maar gewoon dfu in gegooid en gaan JBen, 1e keer: freeze on uploading bootrom, 2e keer: freeze on installing activation (oid) en de 3e keer lukte het eindelijk!
Yeah right.... hij is wel geJBed en op 4.3.1 natuurlijk maar kreeg op geen enkele manier meer ontvangst (alles geprobeert zon beetje).

Weet iemand misschien wat er mis gaat?
Tmobile locked toestel met een tmobile sim, 4.3.1 - 6.15.00 baseband

BF3 Steam

• new_born89
quote:
AFT0570 schreef op maandag 04 april 2011 @ 21:43:
Ik heb een probleem met het jailbreaken van mijn iTouch 3G. Ik heb Redsn0w 0.9.6rc9 en iPod3,1_4.3.1_8G4_Restore.ipsw in dezelfde map staan. In de instellingen op mijn iPod staat dat ik 4.3.1 (8G4) draai. Ik dacht dat ik de goede .ipsw-file en Redsn0w-versie had, maar ik krijg steeds de melding "unable to recognize specified IPSW". Heeft iemand een oplossing? De iPod was hiervoor niet jailbroken.
Zet de juiste ipsw gewoon in de Software Update map van iTunes, Redsn0w zal de ipsw nu automatisch herkennen omdat het alleen op die plek zal gaan zoeken naar een ipsw, waarschijnlijk heb je daar nog een oude ipsw staan van een vorige update. Of gebruik Redsn0w in de Expert mode, zodat je kunt browsen naar de ipsw in je Resn0w map.

Edit: Uiteraard eerst in iTunes updaten naar 4.3.1 en daarna jb'en.

new_born89 wijzigde deze reactie 04-04-2011 22:21 (4%)

• MC Taz Man
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 22-09 11:40
quote:
AFT0570 schreef op maandag 04 april 2011 @ 21:43:
Die foutmelding kreeg ik in het verleden ook, tot ik mijn iPhone upgrade me de ipsw versie die ik gedownload had. Maw: je moet de versie gebruiken die je in de Redsn0w map hebt staan (alt-klik (OSX) of shift-klik (Windows) op "Herstellen in iTunes & dan die ipsw selecteren).

Het "probleem" waar ik mee zit is een hele andere... Elke keer als ik mijn iPhone update/herstel met de originele Apple ipsw (dus via iTunes), krijg ik een 1600 melding. Via iRecovery is dit heel simpel op te lossen, maar het is wel irritant.

Ik heb dit sinds mijn eerste JB op de iPhone4 (via jailbreakme.com).

Iemand een idee?

Spawned scorned, abhorred by the aerial, She was the light of the world going down, War-torn, forlorn and malarial, She was found, Born in a burial gown

• new_born89
quote:
MC Taz Man schreef op maandag 04 april 2011 @ 22:11:
[...]

Die foutmelding kreeg ik in het verleden ook, tot ik mijn iPhone upgrade me de ipsw versie die ik gedownload had. Maw: je moet de versie gebruiken die je in de Redsn0w map hebt staan (alt-klik (OSX) of shift-klik (Windows) op "Herstellen in iTunes & dan die ipsw selecteren).

Het "probleem" waar ik mee zit is een hele andere... Elke keer als ik mijn iPhone update/herstel met de originele Apple ipsw (dus via iTunes), krijg ik een 1600 melding. Via iRecovery is dit heel simpel op te lossen, maar het is wel irritant.

Ik heb dit sinds mijn eerste JB op de iPhone4 (via jailbreakme.com).

Iemand een idee?
Mac:

2) scroll naar de adressen waar gs.apple.com achter staat en voeg aan het begin van de regel een # toe.
3) om de file te saven CTRL + O en dan op ENTER

Edit:

Mischien ook wel handig voor windows:

Step 1. Start –> Programs –> Accessories
Step 2. Run Notepad or WordPad
Step 3. Click “Open..” from File menu.
Step 4. Browse to Windows/System32/drivers/etc
Step 5. In “files of type:” select all documents
Step 6. Open “hosts”
Step 7. Add # to all lines with “gs.apple.com” to the beginning of the line
Step 8. Hit Save
Step 9. Restore your device

new_born89 wijzigde deze reactie 04-04-2011 22:18 (19%)

• MC Taz Man
  • Laatst online: 22-09 11:40
quote:
new_born89 schreef op maandag 04 april 2011 @ 22:14:
[...]

2) scroll naar de adressen waar gs.apple.com achter staat en voeg aan het begin van de regel een # toe.
3) om de file te saven CTRL + O en dan op ENTER
Is dat niet om het tekenen van custom ipsw's mogelijk te maken?

Anyway, wel gedaan... Kijken of het helpt bij de volgende restore ;)

Spawned scorned, abhorred by the aerial, She was the light of the world going down, War-torn, forlorn and malarial, She was found, Born in a burial gown

• new_born89
quote:
MC Taz Man schreef op maandag 04 april 2011 @ 22:23:
[...]

Is dat niet om het tekenen van custom ipsw's mogelijk te maken?

Anyway, wel gedaan... Kijken of het helpt bij de volgende restore ;)
Dat klopt, maar het schijnt dus diverse 16xx foutmeldingen te verhelpen. :)

• Relis
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 23:07
@ Mezelf hierboven:

Ondertussen gefixed, blijkbaar elke keer als ik het host bestand veranderde werd het weer terug naar de foutieve staat verandert door tinyumbrella.
Dus;
-TU uit gezet
-succesvolle upgrade naar 4.3.1 via iTunes
-eerst even via itunes unlocken (tmobile sim en lock) even wachten op signaal
-en dan via redsnow naar 4.3.1 JB waarna je weer een backup van je iphone er op kan zetten met je muziek etcetc

Ik heb gelezen dat meerdere mensen op het internet dit probleem hebben dus als iemand hetzelfde had als ik is dit de fix die je zoekt :)

BF3 Steam

• kthxbye
Ik had ook het probleem met de hosts file, heb deze aangepast maar toen werkte het nog steeds niet. Na een keertje rebooten werkte het ineens wel! (Windows 7 x64)

• pina
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 21-09 21:31
Ik twijfel of ik de stap naar 4.3.1 zou nemen, is dat batterijprobleem nu definitief opgelost? In de changelog staat van wel, maar is het echt zo?

• ErgoStijn
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 20:09
Wat is trouwens voor jullie de makkelijkste manier om JB toe te passen, als je er nu al een hebt? Itunes pikt mijn ipod niet meer, dus backup maken met externprogramma, updaten naar nieuwe versie, JB toepassen en dan backup terugzetten? Of hoe doen jullie dat normaal? heb eigenlijk geen zin om alles weer los terug te moeten zetten en downloaden

• MsG
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 21-09 12:45

MsG

Forumzwerver

Als je een backup terugzet gaat de jailbreak voor zover ik weet altijd verloren. Je zult het toch echt handmatig moeten doen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte!

• forzabesiktas

forzabesiktas

Gisteren mijn iPad 3G+WIFI (1ste gen duh) gejailbreakt.
Mijn stapjes.

-SHSH voor de zekerheid nog een keer gesaved
-Aptbackup gedraait (gedownload van Cydia voor mijn Cydia apps,repos etc..)
-Reservekopie gemaakt in iTunes voor backup van mijn instellingen,fotos etc.
-iPad geupdate naar 4.3.1 in iTunes
-Redsn0w gestart en gejailbreakt
-Aptbackup weer gedownload en mijn cydia apps gestored.

*Omdat ik de update knop heb gebruikt zijn mijn gegevens niet foetsie gegeaan :P

• StreetBiker
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 15-06-2011
quote:
Yep, werkt perfect.

iPhone 4 - 4.0.1 Jailbreak

• new_born89
Zojuist op de Twitters:

pushfix: "Ultrasn0w fixer for 4.3.1 available on my repo, http://cydia.pushfix.info/ Unified package for 3GS & i4. Developed by @iH8sn0w & @msft_guy"

Voor diegene die afhankelijk waren van een softwarematige unlock is het nu dus mogelijk om via redsn0w te jailbreaken en via cydia -> ultrasn0w te unlocken. (uiteraard niet de nieuwe i4 bb's).

• IronMan
  • Niet online
quote:
fatihbatur schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 08:15:
Gisteren mijn iPad 3G+WIFI (1ste gen duh) gejailbreakt.
Mijn stapjes.

-SHSH voor de zekerheid nog een keer gesaved
-Aptbackup gedraait (gedownload van Cydia voor mijn Cydia apps,repos etc..)
-Reservekopie gemaakt in iTunes voor backup van mijn instellingen,fotos etc.
-iPad geupdate naar 4.3.1 in iTunes
-Redsn0w gestart en gejailbreakt
-Aptbackup weer gedownload en mijn cydia apps gestored.

*Omdat ik de update knop heb gebruikt zijn mijn gegevens niet foetsie gegeaan :P
APT backup doet het bij mij niet, nu niet en op 4.2.1 ook al niet.

Gisteren middels die source, die jij gaf, PKG Backup geinstalleerd
en nu 'gaat' het wel. Vind alleen dat mijn batterij redelijk tot snel
leeggaat, dus met een half uurtje opnieuw alles doen, mogelijk heeft
dat effect.

• Thierrymans
Mijn probleem is inmiddels opgelost, redsn0w gaf geen melding toen ik in taakbeheer de affiniteit van redsn0w aanpastte naar alleen core 0.
Hij heeft nu succesvol de jailbreak ondergaan!

• OmegaII
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 21-09 13:27
Ik heb een probleem na JB. Na een keertje rebooten zijn er iconen van apps verdwenen.
Als ik in iTunes kijk staan ze op pagina's achter een grijze pagina. Die grijze pagina kan ik dus niet meer zien op de ipad zelf.
De apps zijn nog wel toegankelijk via de finder.

Een herstel van een vorige versie helpt niet. Ook niet als dit een herstel is van een versie voor de JB. Deze blijft erop staan. Iemand een idee waar je de beginschermen kan aanpassen in het systeem zelf ?
Voor de volledigheid. Beginschermen verslepen zodat het grijze scherm achteraan staat helpt niet. Na toepassen staat het onmiddelijk terug op pagina 5. Ook de iconen verplaatsen op de ipad zelf heeft geen zin.

Zelfde resultaat.

• IronMan
  • Niet online
quote:
RATBORG schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:20:
[...]

Vind alleen dat mijn batterij redelijk tot snel
leeggaat, dus met een half uurtje opnieuw alles doen, mogelijk heeft
dat effect.
En nu is alles weer goed :). Installatie van Cydia app's geheel met
de hand gedaan, winterboard etc allemaal weer handmatig ingesteld.

• Brm-G
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 22:30
Ik probeer zojuist winterboard op mijn iPhone te installeren via cydia maar krijg de volgende melding:

Note: The requested modifications cannot be applied due to required dependencies or conflicts that cannot be automatically found or fixed

Deze melding verschijnt nadat ik op install druk.

Anyone got a solution?

iPhone 6 16GB + 64GB Space Gray te koop vanaf 19/9. PM voor meer info.

• IronMan
  • Niet online
Misschien jezelf 'developer' maken in Cydia?

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 23:17

Hero of Time

Moderator NOS

There can be only one Legend

Er zou ook moeten staan welke package de dependency is die je mist. Het is bijvoorbeeld mogelijk dat het nog niet gemaakt is om met 4.3 te werken en de firmware package te 'nieuw' is.

Spekkies | Commandline FTW

• tinker23
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 21-08 14:40
Wat ik niet helemaal snap is dat je opnieuw ultrasn0w zou moeten draaien om je 1.59 te unlocken als je BB toch niet is geupgrade? Die blijft dan toch unlocked?

tinker23 wijzigde deze reactie 05-04-2011 19:11 (10%)

• Henkus
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 21-09 18:43
Vanmorgen mijn ipad geupdate van 4.2.1 naar 4.3.1 en direct de jailbreak er overheen.

Ik moest alleen installous opnieuw installeren en alle andere jailbreaked apps werkten weer, zonder enig verlies van data 8) 8) ;) ;)

I7 4770 // ATI R9 290X // 46"55"46" Eyefinity // Fanatec CSW set

• edebee
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 23:06
net mijn 3GS jb met redsnow als je eerst update via itunes en dan redsnow draait heb je geen dataverlies, ging heel soepel zonder problemen

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 23:17

Hero of Time

Moderator NOS

There can be only one Legend

quote:
tinker23 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 19:10:
Wat ik niet helemaal snap is dat je opnieuw ultrasn0w zou moeten draaien om je 1.59 te unlocken als je BB toch niet is geupgrade? Die blijft dan toch unlocked?
Nee, je blijft niet unlocked als je van een software unlock zoals UltraSn0w afhankelijk bent bij een firmware update (met behoud van je baseband versie). Dit komt omdat UltraSn0w, net als elk ander JB programma, verwijderd wordt bij de upgrade/herstel van je iDevice.

Spekkies | Commandline FTW

• PhilipsFan
  • Laatst online: 19-09 10:03
Mooi, al die positieve verhalen over de nieuwe JB voor 4.3.1. Wat ik me echter wel afvraag, IOS 4.3.1 gebruikt ASLR waardoor al die programma's die ingrijpen op het OS zoals SBSettings niet meer werken. Zijn hier al ervaringen mee? Werkt alles in 4.3.1 met JB weer net zoals voorheen?

• randje
  • Registratie: juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

sbsetting en activator werken in ieder geval nog wel.

er zijn een paar JB apps die nog niet compatible zijn met 4.3.1.
multiiconmover en playawake heb ik in ieder geval nog in m'n nog-te-installeren lijst staan

• Trunksmd
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 14-09 00:11
Heeft iemand zijn Apple TV2 met firmware 4.3.1 al gejailbreaked zonder problemen?. Mijn Apple TV 2 is alleen maar jailbroken met firmware 4.2.1. zodat ik XBMC kan draaien. Dit loopt op dit moment perfect.
1. Is het voor de Apple TV2 noodzakelijk om te upgraden naar firmware 4.3.1.
2. Moet je dus eerst upgraden naar firmware 4.3.1 en dan opnieuw jailbreaken of is er een andere manier.
3. Werkt het allemaal? Ik heb nog geen nieuwe Greenpoison tool gezien.

Slechts met overtuiging bereikt men doel

• forzabesiktas

forzabesiktas

Gisteren mijn iPhone 4 gejbed na 3 keer proberen pas :X

forzabesiktas wijzigde deze reactie 06-04-2011 09:02 (77%)

• Fire69
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 14:39
quote:
Trunksmd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 08:50:
[...]
1. Is het voor de Apple TV2 noodzakelijk om te upgraden naar firmware 4.3.1.
Nee, absoluut niet. Er is eigenlijk niet veel belangrijks toegevoegd, en je krijgt er waarschijnlijk alleen maar problemen mee (geluidsproblemen momenteel door de jailbreak van Redsn0w en zo)
quote:
2. Moet je dus eerst upgraden naar firmware 4.3.1 en dan opnieuw jailbreaken of is er een andere manier.
Yep, upgrade en jailbreak doen.
quote:
3. Werkt het allemaal? Ik heb nog geen nieuwe Greenpoison tool gezien.
Zoals ik hierboven zei, er zijn nog problemen, beter even wachten dus.
Of een andere jb dan Redsn0w gebruiken. Seas0npass zou werken. Er is nog eentje (kan op de naam niet komen :P ) maar die is tethered...

Move along folks, nothing interesting to see here.

• leftdevil
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 19-08 12:52
ik heb eergister mijn Iphone 3gs en Ipad 1 gejailbreaked, allebei nu op 4.3.1. alles werkt verder prima.

behalve op mijn Ipad, als ik deze aan Itunes hang verwijderd deze mijn applicaties die ik met installous heb geinstaleerd, terwijl ik wel de appsync heb geinstalleerd.
ik heb zowel de iphone als de ipad het zelfde gedaan, probleem komt alleen op mn ipad voor ??

• forzabesiktas

forzabesiktas

quote:
leftdevil schreef op woensdag 06 april 2011 @ 10:07:
ik heb eergister mijn Iphone 3gs en Ipad 1 gejailbreaked, allebei nu op 4.3.1. alles werkt verder prima.

behalve op mijn Ipad, als ik deze aan Itunes hang verwijderd deze mijn applicaties die ik met installous heb geinstaleerd, terwijl ik wel de appsync heb geinstalleerd.
ik heb zowel de iphone als de ipad het zelfde gedaan, probleem komt alleen op mn ipad voor ??
Voordat je met iTunes sync.
Moet je even rechtsklikken op je iPad en op aankopen overzetten klikken.
(deze reactie zal wss snel verwijderd worden)

• Punkbuster
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 18:19
Ik krijg die Slide to Unlock niet weg, Wel de tekst maar de rest niet, iemand een idee?

http://twitch.tv/nikkurt

• forzabesiktas

forzabesiktas

quote:
Punkbuster schreef op woensdag 06 april 2011 @ 10:13:
Ik krijg die Slide to Unlock niet weg, Wel de tekst maar de rest niet, iemand een idee?
Hier nog 1, waarschijnlijk krijgt winterboard wel een update waardoor het wel gaat werken :)

• leftdevil
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 19-08 12:52
quote:
fatihbatur schreef op woensdag 06 april 2011 @ 10:11:
[...]

Voordat je met iTunes sync.
Moet je even rechtsklikken op je iPad en op aankopen overzetten klikken.
(deze reactie zal wss snel verwijderd worden)
is dat eenmalig ?? want bij mijn iphone hoeft dit niet ...

• kimahri
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 20:58
nieuwe jailbreak voor de ipad en iphone is er eindelijk

http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=14566

Retro Rulez Altijd op zoek naar oude retro systemen...

• Monkeyk2010
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 19:05
quote:
eeuuuuhhh dit is al twee dagen oud (nederlandse tijd), neem aan dat je de handleiding bedoelde :)

• mindfreaker
  • Laatst online: 14-09 22:49
Ik sta aan de vooravond van een jailbrain, maar in alle howto's staat:"Restore your device to 4.3.1 using iTunes, maar als er al 4.3.1 op staat, waarom moet ik dan nog restoren? Dan kan ik toch gewoon een backup maken en de JB draaien?

• Coach4All
  • Laatst online: 22-09 10:54

Coach4All

I'm a Coach 4 All

quote:
mindfreaker schreef op woensdag 06 april 2011 @ 13:58:
Ik sta aan de vooravond van een jailbrain, maar in alle howto's staat:"Restore your device to 4.3.1 using iTunes, maar als er al 4.3.1 op staat, waarom moet ik dan nog restoren? Dan kan ik toch gewoon een backup maken en de JB draaien?
Yep

--- Spreuk van de dag --- Voedselintolerantie ---

• ThePrutser
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 19-09 21:30

ThePrutser

Doet zijn nickname eer aan... :P

Veni Vidi Verprutst!

quote:
^deze link gaat naar de iPad uitleg

dit is de directe link voor de iPhone 3Gs
http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=14563

Geen idee of dit al eerder is gepost en wellicht iets is voor de TS
How to Check iPhone 3GS New Bootrom / Old Bootrom (iBoot) Version

ThePrutser wijzigde deze reactie 06-04-2011 14:08 (25%)

MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
het is sowieso en niet zoizo of andere variaties!

• maceddy2004
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 22-09 09:05

maceddy2004

Ik heb geen ondertiteling

Gister succesvol gejailbreaked met Redsnow. 3G s nieuwe bootrom met 4.3.1
Werkt weer als een speer... 5 icon dock en sms delivery reports.
Dat is mij ook eigenlijk het enige waarom ik jailbreak :P

p.s. ik had gister via winterboard HDR 3Gs geinstalleerd, na het activeren waren de telefoonfuncties weg en had ik eigenlijk een iPod touch met simkaart... Meer mensen met dit probleem??

Overigens kwam alles weer terug nadat ik HDR 3Gs via Winterboard uitgeschakeld had.

• Canaria
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 22:55

Canaria

Delivery reports met een jailbreak? Dat is wel erg nice, die mis ik op m'n iPhone best wel. Zou natuurlijk gewoon standaard moeten zijn.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Royz
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 12:53

Royz

Kleurenblind!!

Er zou zoveel standaard moeten zijn op de iphone ;) ik kan zo een hele lijst maken die je met een jailbreak wel kan

Portfolio | Foto-series

• maceddy2004
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 22-09 09:05

maceddy2004

Ik heb geen ondertiteling

quote:
Canaria schreef op woensdag 06 april 2011 @ 16:01:
Delivery reports met een jailbreak? Dat is wel erg nice, die mis ik op m'n iPhone best wel. Zou natuurlijk gewoon standaard moeten zijn.
Uhu!

Even deze repo toevoegen: http://iphonedelivery.advinux.com/cydia/

Leuke extra is dat je dat smileys vertaald worden naar plaatjes (is uit te schakelen)

• EN-IS
  • Registratie: februari 2002
  • Nu online

EN-IS

ChinaKorting.nl

quote:
maceddy2004 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 16:14:
Uhu!

Even deze repo toevoegen: http://iphonedelivery.advinux.com/cydia/

Leuke extra is dat je dat smileys vertaald worden naar plaatjes (is uit te schakelen)
Ik heb juist iets nodig wat alleen smileys laat zien :) Geen andere extra's, simpel clean smileys tonen, ben het nog niet echt tegengekomen.

ChinaKorting.nl - Bestellen uit China met Korting! | Couponcodes - Aanbiedingen - Reviews - Aankoop Tips

• forzabesiktas

forzabesiktas

quote:
leftdevil schreef op woensdag 06 april 2011 @ 10:24:
[...]

is dat eenmalig ?? want bij mijn iphone hoeft dit niet ...
Ik doe het wel altijd, omdat hij soms nieuwe apps anders verwijderd, is een kleinigheidje ;) klikken en als er niets nieuw is kun je gewoon gelijk verder syncen.

• Tennisbal
  • Laatst online: 22:53
Gister mijn ipad ge jb. Ik vind dat de accu extreem snel leeggaat. 4.3.1 geen rare dingen mee gedaan. Meer mensen hier last van?

Kan ik zonder problemen sbsettings 3.2.1 installeren? En werkt winterboard 100% goed? Winterboard lijkt zo oud? Versie 0.9.3.111 uit 2010

Tennisbal wijzigde deze reactie 06-04-2011 18:05 (10%)

• Grazder
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 21:25
Ik heb een iPod Touch 4G. Hier op staat 4.2.1 maar er staan wel allerlei (gratis) apps op.
Kortom hij wordt gebruikt. Moet ik hem dan eerst restoren voordat ik een stabiele/ goede jailbreak krijg?
Ik wil liever niet naar 4.3(1).
En stel dat ik hem restore, naar welke firmware gaat die dan?

• maartend
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 00:00
quote:
Grazder schreef op woensdag 06 april 2011 @ 18:56:
Ik heb een iPod Touch 4G. Hier op staat 4.2.1 maar er staan wel allerlei (gratis) apps op.
Kortom hij wordt gebruikt. Moet ik hem dan eerst restoren voordat ik een stabiele/ goede jailbreak krijg?
Ik wil liever niet naar 4.3(1).
En stel dat ik hem restore, naar welke firmware gaat die dan?
Gewoon restoren. De apps die er opmochten komen dan vanzelf wel weer terug. 8)

• Grazder
@maartend, over de apps ben ik niet bang. Maar moet je perse restoren of kan het ook gewoon zo? Dat er nog 'zooi' opstaat? Weetje toevallig ook naar welke firmware die dan restored?

Thanks voor het snelle antwoord!

• Masselink
  • Laatst online: 21-09 08:16

Masselink

Voor de dorst

Er zijn verschillende mensen die het GPS problee hebben na een jailbreak. Ik zie dan staan dat ze de Modemfirmware (baseband) 06.15 hebben die problemen geeft.

Zelf heb ik ook die problemen, maar ik heb baseband 05.16.02 (iPhone 3gs) Ik kan er weinig over vinden, dus ik vraag me af of dit de laatste is voor de 3GS (en of die ook dat probleem heeft)

Mijn telefoon is standaard unlocked (import italie)

404

• Brm-G
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 22:30
quote:
Grazder schreef op woensdag 06 april 2011 @ 19:02:
@maartend, over de apps ben ik niet bang. Maar moet je perse restoren of kan het ook gewoon zo? Dat er nog 'zooi' opstaat? Weetje toevallig ook naar welke firmware die dan restored?

Thanks voor het snelle antwoord!
Je kunt ook zelf een versie selecteren via schift + herstel op windows of option + herstel op een mac. Je moet dan natuurlijk wel even de goeie firmware downloaden.

iPhone 6 16GB + 64GB Space Gray te koop vanaf 19/9. PM voor meer info.

• Grazder
@Brm-G, dus ik kan 4.2.1 downloaden. In iTunes zetten/ selecteren en iTunes doet de rest? :D

Edit; ik zie net dat je hiervoor blobs nodig hebt? Of heb ik dat helemaal verkeerd?

Grazder wijzigde deze reactie 06-04-2011 19:42 (32%)

• Ferret
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 19-09 09:40

Ferret

Mok, mok, mok...

Even een heel andere vraag; ik wil om een aantal redenen van m'n jailbreak af. Ik heb gelezen dat dit simpel te doen is door de iPhone/iPad aan iTunes te koppelen en op Herstel te klikken waarna ook automatisch de laatste firmware teruggezet wordt.

Klopt dit of moet ik ergens anders nog rekening mee houden? Is het type jailbreak nog iets waar ik op moet letten?

• IronMan
  • Niet online
Nee, volgens mij kun je gewoon de origineel gedownloade firmware herstellen (ik heb dit enkel gedaan door
zelf dat .IPSW bestand te kiezen met indrukken van shift + herstellen), zal vast nog wel makkelijker kunnen.
En ja, eerst een backup maken 'denk' ik?

• Ferret
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 19-09 09:40

Ferret

Mok, mok, mok...

Thanks, uiteraard maak ik eerst een backup.

En ik wil naar 4.3.1 (ivm Persoonlijke Hotspot) dus ik denk dat ik enkel op Herstellen hoef te klikken.
Pagina: 1 ... 4 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen over warez zijn niet toegestaan. Het bespreken van alle andere aspecten van jailbreaken zijn wel toegestaan.

Let op of je post ook in dit topic thuishoort: applicaties kunnen besproken worden in [iPhone & iPod touch] Applicaties via Cydia en Rock!, mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods

Populair:Apple iPhone 6DestinyAssassin's Creed UnityFIFA 15Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox OneMobiele besturingssystemen

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013